Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
akaQ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Staat alweer op $0,21 dus weet niet hoe je aan deze wijsheid komt?
Simpel zijn gevoel zegt dat, meestal na een grote stijging zakt de coin maar deze houd het uit.
Dacht ook toen die gister 17 aantikte, dat het naar 15 ging maar ging mooi weer terug naar 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:59
@Kwebie Goede samenvatting. Dit plaatst e.e.a. voor mij in een ander perspectief. Ik investeer zelf niets meer in XVG, maar HODL mijn huidige bezit (ongeveer 2500).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
themikes schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:09:
Voor de geïnteresseerden die PO.ET (POE) bezitten, om 13:00u (NL) wordt POE toegevoegd op de Kucoin exchange.

https://news.kucoin.com/e...ken-on-kucoin-january-05/
Fijn om te weten, afgelopen vakantie mijn Po.et omgezet in TRX, misschien leuk om weer in te stappen. Mooi project _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
Dreasil schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:19:
[...]

Toch blijft mij het vertrouwen dat je uitstraalt met berichten over TRX verbazen. De opmerking dat het stabieler bleef dan andere munten vond ik ook al gek. Ik bereken toch echt een 37% daling in 4 uur. Gaat dus net zo hard als anderen. Zit je er soms met veel geld in dat je zo onrealistisch positief mogelijk over deze munt wilt blijven?
Het heeft geen zin om hier een pleidooi neer te zetten waarom ik TRX een goede coin vind, er is hier al tig keer de pro's en con's besproken. Ontken ook niet dat de steiging afgelopen dagen ongezond is, en vermoed dat er wat mensen van XVG zijn overgestapt naar TRX. maar verwacht voor 2018 een mooi vooruitzicht.

Verder zit ik met vrij weinig geld in meerdere munten, 2 jaar geleden met €75 ingestapt en speel enkel nog met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
Als je een buy order hebt staan zou het maar zo kunnen lukken. Vanochtend werd ik heerlijk wakker door Ethos die doorschoot naar de +10 euro per stuk maar corrigeert nu alweer met 30% naar de 7 euro. Zijn er nog holders van WTC hier actief? Ik twijfel om deze bij te kopen aangezien ik de prijs nog relatief gunstig vind en vanaf februari/maart komen weer de eerste mooie stappen volgens hun roadmap. Alleen weet ik niet of nu bijkopen handig is vanwege de vaak voorkomende correctie in het weekend (en btc die weer wat aan het opkrabbelen is).

Niet gek dat het stil is rond andere munten, want xrp,xlm,xvg en trx trokken toch wel heel wat aandacht naar zich toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-04 20:26
internetinfo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:17:
[...]

Doel is goed, verhaal is goed, initiële stijging ziet er goed uit ( :p ) maar hoe schat je de mate van adoptie in? Je hebt namelijk alle maatschappijen en piloten nodig aan boort om dit te kunnen laten slagen?
Ik heb geen idee hoe groot dit project gaat worden, en of ze alle plannen kunnen uitvoeren. Maar stel dat het lukt, en dat het een succes wordt. Dan denk ik wel dat er een paar interessante samenwerkingen kunnen onstaan.

Hoeveel maatschappijen en piloten daadwerkelijk gaan meedoen, is inderdaad een goede vraag. Ik blijf het project in ieder geval volgen de komende tijd. Op dit moment is het nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

m-rody schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:29:
Als je een buy order hebt staan zou het maar zo kunnen lukken. Vanochtend werd ik heerlijk wakker door Ethos die doorschoot naar de +10 euro per stuk maar corrigeert nu alweer met 30% naar de 7 euro. Zijn er nog holders van WTC hier actief? Ik twijfel om deze bij te kopen aangezien ik de prijs nog relatief gunstig vind en vanaf februari/maart komen weer de eerste mooie stappen volgens hun roadmap. Alleen weet ik niet of nu bijkopen handig is vanwege de vaak voorkomende correctie in het weekend (en btc die weer wat aan het opkrabbelen is).

Niet gek dat het stil is rond andere munten, want xrp,xlm,xvg en trx trokken toch wel heel wat aandacht naar zich toe.
Ik heb niet al te lang geleden WTC gekocht. Dacht dat deze de bodem al bereikt had maar dat bleek helaas maar een tussenstop te zijn. Zolang BTC blijft stijgen zou ik nog geen alts kopen hoewel mijn beperkte portfolio (tijdelijk?) stabiliseert nu.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op https://twitter.com/udiWertheimer/status/949189179195428864 zegt men het volgende:
Card issuer WaveCrest apparently informed BTC debit card companies they must IMMEDIATELY close *all* non-US accounts.

@BitPay, @tenxwallet, @wirexapp all issued statements to users.

Haven’t seen statements from @xapo, @bitwala yet, but I believe they use the same issuer.
Mocht je die coins hebben, waarschijnlijk de koers even in de gaten houden...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het is goed dat de Bitcoin stijgt. Dat haalt nieuw geld naar binnen.
Dat hebben we nodig. Nieuw geld is goed. Newbees zijn goed.
Even wat minder rendement voor de altcoins. Prima. Laat die BTC lekker de $20,000 aantikken. Goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:37:
Het is goed dat de Bitcoin stijgt. Dat haalt nieuw geld naar binnen.
Dat hebben we nodig. Nieuw geld is goed. Newbees zijn goed.
Even wat minder rendement voor de altcoins. Prima. Laat die BTC lekker de $20,000 aantikken. Goed.
Door de massale stop van nieuwe gebruikers denk ik dat er op dit moment veel minder nieuw geld binnen stroomt. Waarschijnlijk zijn er inderdaad BTC transacties gedaan die nu pas op exchanges komen, maar er zitten vast nog duizenden mensen te wachten om account op grote exchanges aan te maken.

Denk dat er over paar weken veel meer geld op de markten komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Andyk125 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Door de massale stop van nieuwe gebruikers denk ik dat er op dit moment veel minder nieuw geld binnen stroomt. Waarschijnlijk zijn er inderdaad BTC transacties gedaan die nu pas op exchanges komen, maar er zitten vast nog duizenden mensen te wachten om account op grote exchanges aan te maken.

Denk dat er over paar weken veel meer geld op de markten komt ;)
Wat ik dan niet snap is dat mensen die alleen BTC willen kopen en verder niet direct handelen waarom die dan niet via brokers hun BTC kopen. Waarom moeilijk doen om geverifieerd te worden bij trage exchanges terwijl er genoeg andere methodes zijn om BTC te kopen, zelfs zonder verificatie...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
The_Worst schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Ik heb niet al te lang geleden WTC gekocht. Dacht dat deze de bodem al bereikt had maar dat bleek helaas maar een tussenstop te zijn. Zolang BTC blijft stijgen zou ik nog geen alts kopen hoewel mijn beperkte portfolio (tijdelijk?) stabiliseert nu.
Ja dat is precies de afweging die ik probeer te maken. Had WTC onder 5 dollar gehaald en zag deze toch richting de 20 dollar gaan. Zit in WTC voor de longterm maar ben benieuwd wat er met btc gaat gebeuren. Had gehoopt dat het moment van de alts langer zou duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
[quote]m-rody schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Ja dat is precies de afweging die ik probeer te maken. Had WTC onder 5 dollar gehaald en zag deze toch richting de 20 dollar gaan. Zit in WTC voor de longterm maar ben benieuwd wat er met btc gaat gebeuren. Had gehoopt dat het moment van de alts langer zou duren
[/quote]

Ik ook...maar komt wel weer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Laatst online: 22-08 19:15
Leuk om de portfolio's die jullie hebben te zien.

Ik ben zelf op 31 December ingestapt in crypto's, ik was toen voor oud en nieuw bij een vriend die ook in crypto zit.
Toen heb ik 20 euro aan LTC gekocht welke ik meteen omgezet heb naar HTML coin.
ondertussen staat dit nu op zo'n waarde van 93 euro en was enigsinds verbaasd van de grote stijgingen hiervan. Ik heb in de bovenstaande berichten de HTML coin niet vaak voorbij zien komen, wat denken jullie van deze coin? Staat deze ook op jullie radar of verwachten jullie niet veel van deze coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Waarom is ARN zo aan het stijgen?!

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedhaste schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:50:
Leuk om de portfolio's die jullie hebben te zien.

Ik ben zelf op 31 December ingestapt in crypto's, ik was toen voor oud en nieuw bij een vriend die ook in crypto zit.
Toen heb ik 20 euro aan LTC gekocht welke ik meteen omgezet heb naar HTML coin.
ondertussen staat dit nu op zo'n waarde van 93 euro en was enigsinds verbaasd van de grote stijgingen hiervan. Ik heb in de bovenstaande berichten de HTML coin niet vaak voorbij zien komen, wat denken jullie van deze coin? Staat deze ook op jullie radar of verwachten jullie niet veel van deze coin?
Leuke coin, ik heb er ook een stapeltje die ik een flinke tijd ga vasthouden. Eens kijken of de actie van de laatste tijd nog wat leuker doorzet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 15:25
o-TANK-o schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Gaat echt lekker met DENT de afgelopen dagen en zie dat steeds meer mensen het erover hebben op forums. afgelopen nacht de 591 sat aangetikt op Kucoin.
DENT wilt een markt om mobiele data te kopen en verkopen wat volgens mij nog geen andere coin doet. Dus hierom ook nog eens uniek. Veel mensen in Azie gebruiken nog gewoon prepaid dus dit kan zeker bruikbaar worden voor veel mensen op de markt.
Het team erachter komt professioneel over. Brengen geen hype op social media maar wel een werkend product.

De DENT app:

https://twitter.com/dentcoin/status/948821552753250305

Nog niet op veel beurzen beschikbaar wat de prijs nog eens flink kan laten stijgen wanneer dit gebeurt. Vandaag toevallig een nieuwe Japanse beurs erbij;

https://twitter.com/dentcoin/status/948167131602079745

DENT is de afgelopen dagen ook erg gestegen in volume en staat nu al op nr47 op https://coinmarketcap.com/

Voor de geïnteresseerde, hier een link naar de website van DENT:

https://www.dentwireless.com/

Ik ben in iedergeval zeer benieuwd wat dit project de komende tijd gaat brengen en heb er een deel van mijn geld op ingezet. :)
Zit er zelf ook in, leuke coin inderdaad!
Zie het zelf ook steeds meer voorbij komen op verschillende plaatsen, ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Saitek op 05-01-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Jebus4life schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:57:
*Ik post dit even in enkele topics, gewoon voor visibility*

Goed, op vraag van een bepaald persoon (die zelf urenlang vroeg erachter, maar niet de welgeteld 5 minuten die ik nodig heb gehad dit aan te maken eraan wou spenderen).

Een basic poll met de vraag welke 5 coins uit de huidige top-50 jij het ziet maken in 2018:
We kijken hier naar de volledige jaar qua rendement, dus het is niet de bedoeling om een coin waarvan je NU verwacht dat deze stijgt in op te nemen, maar diegenen waar je op het einde van het jaar het meeste rendement mee uit je portfolio haalt.

Op een later moment zullen we iets vergelijkbaar doen voor lager geklasseerde coins, maar dit leek me een mooi begin:

http://www.easypolls.net/...=5a4ebe08e4b03cba2c91fcd1
Grappig dat Tether ertussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Voor de geïnteresseerden die PO.ET (POE) bezitten, om 13:00u (NL) wordt POE toegevoegd op de Kucoin exchange.

Thanks, heb direct na je post gelezen te hebben voor 250 Euro LTC gekocht en omgezet naar 1659 stuks POE op Binance. Nu al van 1085 naar 1220 gestegen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:39
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:08:
[...]

Thanks, heb direct na je post gelezen te hebben voor 250 Euro LTC gekocht en omgezet naar 1659 stuks POE op Binance. Nu al van 1085 naar 1220 gestegen :)
De stijging is nu ook grotendeels te danken aan de Bitcoin welke in waarde zakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
pirodr01 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Heb NAV een tijdje in mn portfolio gehad, werd er niet echt vrolijk van, deed weinig...maar heeft vast potentie op de langere termijn.
Hoe lang heb je deze in je portfolio gehad dan? Zie toch een aardig 'rustig' stijgende lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Machlah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:10:
[...]

Hoe lang heb je deze in je portfolio gehad dan? Zie toch een aardig 'rustig' stijgende lijn?
Dat was een paar maanden gelezen wel anders. Is toen van 1.20 Dollar ofzo naar 74 cent gegaan in een paar weken tijd, toen hebben veel mensen, waaronder ik, NAV verkocht. Daar viel niet tegenop te staken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Dat was een paar maanden gelezen wel anders. Is toen van 1.20 Dollar ofzo naar 74 cent gegaan in een paar weken tijd, toen hebben veel mensen, waaronder ik, NAV verkocht. Daar viel niet tegenop te staken :)
Was dit in september? En had je dan op 1.20 gekocht of daarvoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Request Network (REQ) heeft ook weer een mooie update uitgebracht voor hun project.
https://blog.request.netw...-the-road-to-b805be6b58a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Machlah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Was dit in september? En had je dan op 1.20 gekocht of daarvoor ?
Kan wel rond die tijd zijn geweest idd. Geen idee meer, ik wisselde toen per dag, heb er uiteindelijk wel verlies op gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Thanks, alweer +23% sinds 12.41. Kan een pump en dump zijn, maar ik kijk het even aan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Kan wel rond die tijd zijn geweest idd. Geen idee meer, ik wisselde toen per dag, heb er uiteindelijk wel verlies op gemaakt.
Als je per dag wisselde dan begrijp ik dat je verlies heb gemaakt maar dan heb je gewoon op een heel slecht punt gekocht. De koers is van 0.28$ op 26 augustus naar 1.83$ op 1 september geschoten om vervolgens ergens rond 0.80$ te stabiliseren.

Ik ben er kort geleden ingestapt rond de 2$ per coin en heb er wel vertrouwen in dat de prijs omhoog gaat. Als privacy coin ziet het er voor mij goed uit en concurren met de bestaande privacy coins is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
[...]

In SEP gekocht in de run omhoog, of dat de daling al was ingezet?
Had je gewoon vast moeten houden, want zoals je ziet had je in BTC waarde rond eind DEC gewoon je BTC hoeveelheid er weer uitgehaald.
Daarbij de stijging van BTC bij opgeteld van $5000 -> $15000 ... heb je een forse winst bij gelijk aantal BTC.
Nu heb je veel minder BTC, maar waarschijnlijk gelijkwaardige USD .. in mijn ogen niet slim.

Voor mij telt alleen maar het aantal BTC's dat ik in bezit heb of krijg en laat die USD waarde min of meer links liggen.

Maar dat is mijn bescheiden mening .. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Machlah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Ok, als je per dag wisselde dan begrijp ik dat je verlies heb gemaakt ja maar dan heb je gewoon op een heel slecht punt gekocht. De koers is van 0.28$ op 26 augustus naar 1.83$ op 1 september geschoten om vervolgens ergens rond 0.80$ te stabiliseren.
Ik heb NAV wel 6-8 weken gehad, maar op een gegeven moment hadden andere munten meer potentieel en ik had toen ook veel anderen in de portfolio. Daarmee heb ik dat verlies ruimschoots goedgemaakt. Ik zie NAV nog steeds niet als een zeer grote speler tov vele anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
BNB blijft echt lekker gaan, vind het steeds lastiger om uit te cashen. Heb ooit gemiddeld 1.50 euro betaald voor het aantal wat ik nu heb. Maar waar ligt de top? Denk dat ze wellicht nog naar 2 miljard kunnen stijgen, dus ongeveer een verdubbeling. Is natuurlijk ook wel afhankelijk van de markt. Meer nieuwe investeerders; meer transacties; meer waarde BNB.

Daarnaast zie ik vaak coins waar ik wel in wil investeren, maar dan moet ik iets van BNB verkopen, wat maar blijft stijgen. Wil geen extra eigen geld erin duwen. Lastig. Iemand nog slimme tips? Wellicht gewoon nog even meeliften met BNB...

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Ik heb NAV wel 6-8 weken gehad, maar op een gegeven moment hadden andere munten meer potentieel en ik had toen ook veel anderen in de portfolio. Daarmee heb ik dat verlies ruimschoots goedgemaakt. Ik zie NAV nog steeds niet als een zeer grote speler tov vele anderen.
Waarom zie je in NAV (nog) geen grote speler tov andere munten en is dit niet JUIST een reden om deze munt in te kopen en vast te houden? Of heb je er helemaal geen vertrouwen in dat het groot of iig groter word? En waarom niet ? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Xamsix schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:33:
BNB blijft echt lekker gaan, vind het steeds lastiger om uit te cashen. Heb ooit gemiddeld 1.50 euro betaald voor het aantal wat ik nu heb. Maar waar ligt de top? Denk dat ze wellicht nog naar 2 miljard kunnen stijgen, dus ongeveer een verdubbeling. Is natuurlijk ook wel afhankelijk van de markt. Meer nieuwe investeerders; meer transacties; meer waarde BNB.

Daarnaast zie ik vaak coins waar ik wel in wil investeren, maar dan moet ik iets van BNB verkopen, wat maar blijft stijgen. Wil geen extra eigen geld erin duwen. Lastig. Iemand nog slimme tips? Wellicht gewoon nog even meeliften met BNB...
Toen ik afgelopen zomer begon heb ik mijzelf beloofd om géén geld bij te storten. Af en toe moet je gewoon wat afromen om weer opnieuw te investeren (hoe moeilijk dat ook lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
[...]

Buy high sell low.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 13:58
waar winnaars zijn zijn ook verliezers, af en toe kun je mis zitten. Accepteren en doorgaan. Sommige mensen hebben er iets tegen om een coin met verlies te verkopen en doen dit dan ook nooit ookal moet je daar een jaar op wachten. Lijkt mij geen goede strategie, als het een jaar duurt om het zelfde niveau te halen had je beter op 10% verlies uit kunnen stappen en naar een andere coin kunnen gaan waar op korter termijn potentie in zit om het verlies goed te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Boltinus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:32:
[...]

In SEP gekocht in de run omhoog, of dat de daling al was ingezet?
Had je gewoon vast moeten houden, want zoals je ziet had je in BTC waarde rond eind DEC gewoon je BTC hoeveelheid er weer uitgehaald.
Daarbij de stijging van BTC bij opgeteld van $5000 -> $15000 ... heb je een forse winst bij gelijk aantal BTC.
Nu heb je veel minder BTC, maar waarschijnlijk gelijkwaardige USD .. in mijn ogen niet slim.

Maar dat is mijn bescheiden mening .. :+
Een bescheiden mening mag natuurlijk altijd, maar jij weet niet wat ik daarna met de opbrengst heb gedaan :) Je kunt niet op basis van halve informatie aannames maken of iets wel of niet een goede keuze is geweest.

Ik heb destijds voor in totaal +-1.400 Dollar mijn NEO, ETH en NAV verkocht voor 3.2 stuks Bitcoin Cash, waarmee ik daarna de rit richting 1.600 Dollar per stuk heb meegepakt, meer dan een verdrievouding in BTC waarde dus. Dat rendement was tientallen malen hoger dan ik in de tussentijd met NAV had kunnen behalen.

Als je achteraf individueel per coin gaat kijken dan kan je ze beter allemaal gewoon houden. Maar als je een munt met verlies verkoopt om daarna een ander te kopen die veel meer rendement maakt, dan is het gewoon een slimme zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
appelflap1992 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:41:
[...]

waar winnaars zijn zijn ook verliezers, af en toe kun je mis zitten. Accepteren en doorgaan. Sommige mensen hebben er iets tegen om een coin met verlies te verkopen en doen dit dan ook nooit ookal moet je daar een jaar op wachten. Lijkt mij geen goede strategie, als het een jaar duurt om het zelfde niveau te halen had je beter op 10% verlies uit kunnen stappen en naar een andere coin kunnen gaan waar op korter termijn potentie in zit om het verlies goed te maken.
Dit inderdaad, 'nooit verkopen met verlies' vind ik zo'n loze kreet... Liever verkopen met 10% verlies dan blijven zitten met 50% verlies waarbij het maar afwachten is of deze ooit op niveau terug komt.

Is wel weer wat anders dan paniek ver- en aankopen (en inderdaad, consequent kopen op een ATH en dan verkopen zo gauw hij zakt is weer wat anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Een bescheiden mening mag natuurlijk altijd, maar jij weet niet wat ik daarna met de opbrengst heb gedaan :) Je kunt niet op basis van halve informatie aannames maken of iets wel of niet een goede keuze is geweest.

Ik heb destijds voor in totaal +-1.400 Dollar mijn NEO, ETH en NAV verkocht voor 3.2 stuks Bitcoin Cash, waarmee ik daarna de rit richting 1.600 Dollar per stuk heb meegepakt, meer dan een verdrievouding in BTC waarde dus. Dat rendement was tientallen malen hoger dan ik in de tussentijd met NAV had kunnen behalen.

Als je achteraf individueel per coin gaat kijken dan kan je ze beter allemaal gewoon houden. Maar als je een munt met verlies verkoopt om daarna een ander te kopen die veel meer rendement maakt, dan is het gewoon een slimme zet.
_/-\o_ Helemaal mee eens! Zo heb ik afgelopen weken een redelijk deel IOTA weggedaan om met andere munten (flinke) winst te maken (grootste klapper Tron waar ik op verschillende momenten vanaf 0,004 ben ingestapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Machlah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:35:
[...]
Waarom zie je in NAV (nog) geen grote speler tov andere munten en is dit niet JUIST een reden om deze munt in te kopen en vast te houden? Of heb je er helemaal geen vertrouwen in dat het groot of iig groter word? En waarom niet ? ;)
Ik heb op dit moment:

ADA
XLM
TRX
VEN
POE

De exacte aantallen en percentages zal ik niet noemen, maar ik heb er van ieder minimaal 1.500 en gemiddeld hebben ze meer dan 100% rendement laten zien in de afgelopen paar weken. NAV haalt dat bij lange na niet en om eerlijk te zijn zit ik hier niet in voor de real life en lange termijn toepassing van een coin, maar gewoon voor het rendement. En geld kan je maar 1x uitgeven, ik ga dus geen extra geld investeren om daar NAV voor te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 12-09 12:16
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:52:
[...]

Ik heb op dit moment:

ADA
XLM
TRX
VEN
POE

De exacte aantallen en percentages zal ik niet noemen, maar ik heb er van ieder minimaal 1.500 en gemiddeld hebben ze meer dan 100% rendement laten zien in de afgelopen paar weken. NAV haalt dat bij lange na niet en om eerlijk te zijn zit ik hier niet in voor de real life en lange termijn toepassing van een coin, maar gewoon voor het rendement. En geld kan je maar 1x uitgeven, ik ga dus geen extra geld investeren om daar NAV voor te kopen.
Succes in een bear market met die coins/beleggingsinstelling.

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets

Wát een verschil tussen de Zuid-Koreaanse beurs en bijv. Binance (4,07 USD om 2,79 USD). Is nu wel erg groot dus... Lijkt me toch een teken dat Ripple spoedig op Binance e.d. ook de 3 USD aantikt. Of de Koreanen gaan zo massaal dumpen voordat ze gaan slapen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Laatst online: 13-09 11:09
poderosoo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Ik geloof niet dat we ons momenteel bevinden in een bear market. Wie zegt dat de trend van afgelopen 2 weken zich niet doorzet hetzij in mindere extremen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:56:
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets

Wát een verschil tussen de Zuid-Koreaanse beurs en bijv. Binance (4,07 USD om 2,79 USD). Is nu wel erg groot dus... Lijkt me toch een teken dat Ripple spoedig op Binance e.d. ook de 3 USD aantikt. Of de Koreanen gaan zo massaal dumpen voordat ze gaan slapen :)
Dit is al de hele ochtend zo, dus dat zal wel meevallen.
Snap ook niet waarom het verschil zo groot is, maar dit was om half 9 ook al het geval hoor.

Van mij mag die wel weer vors omhoog , heb er nog paar van :)

[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 05-01-2018 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

poderosoo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:55:
[...]
Waarom maakt iedereen hier de laatste paar weken toch dergelijke (snelle) aannames? Ik ben een actieve handelaar, heb ook in "normale" aandelen gehandeld en ik pas mijn strategie gewoon regelmatig aan. Een munt die vandaag goed is kan overmorgen door slecht nieuws ineens een slechte belegging worden.

Als de Postcode Loterij binnenkomt om je een prijs te overhandigen, ga je dan zeggen dat je meedoet voor de goede doelen, of zeg je eerlijk dat je meedoet aan een loterij om geld te verdienen? Ik ben gewoon eerlijk :)

Ik beleg op basis van inzicht en rendement. De munten die ik nu heb zijn een goede belegging, maar ik heb ook erg lang BTC, ETH en LTC gehad. Die doen het nu gewoon minder en daarom zit ik nu in andere munten. ADA hou ik voor de lange termijn, POE waarschijnlijk ook, de rest doe ik misschien binnenkort weer eens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Is ook niks mis mee hoor. Ging mij er om of je wel/niets in NAVcoin ziet en wat de redenen hier achter dan zijn. Helpt mij weer beoordelen of ik er wel of niet geld in ga steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 12-09 12:16
Mnup_1 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Ik geloof niet dat we ons momenteel bevinden in een bear market. Wie zegt dat de trend van afgelopen 2 weken zich niet doorzet hetzij in mindere extremen?
Tot nu toe wijst er nog weinig op dat we naar een bear market gaan. Maargoed, dit kan natuurlijk ineens omslaan met onverwacht slecht nieuws (zie China FUD). En dan sta je daar ineens met je broek op je enkels met coins die voornamelijk per stuk goedkoop zijn en gebaseerd op hype/pumpndump/etc.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zijn pre sales van ICO's altijd alleen voor bedrijven bedoeld? Of ook voor particulieren? Ik wil graag deelnemen aan mijn eerste ICO van de APEX ( https://icodrops.com/pre/apex/ ). Echter kom ik niet veel verder dan het invullen van een email adres.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Machlah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:05:
[...]
Is ook niks mis mee hoor. Ging mij er om of je wel/niets in NAVcoin ziet en wat de redenen hier achter dan zijn. Helpt mij weer beoordelen of ik er wel of niet geld in ga steken.
Als je er in zit voor het rendement dan zou ik een andere munt kiezen. Zit je er in voor de techniek, het doel, etc. dan is het een goede keuze. Maar zoals ik wel vaker aangeef heeft iedereen een andere beweegreden om iets te doen. NAV is gewoon een goede munt, stabiel team, etc. dus zeker geen verkeerde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
j0ppie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:07:
Zijn pre sales van ICO's altijd alleen voor bedrijven bedoeld? Of ook voor particulieren? Ik wil graag deelnemen aan mijn eerste ICO van de APEX ( https://icodrops.com/pre/apex/ ). Echter kom ik niet veel verder dan het invullen van een email adres.
Kijk even op hun site, helemaal onderop. De public presale staat op TBA. Moet dus nog een datum bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik denk dat jij je beter kan richten op de basics ipv nu ''al'' willen participeren in een ICO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-03 17:18
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Waarom maakt iedereen hier de laatste paar weken toch dergelijke (snelle) aannames? Ik ben een actieve handelaar, heb ook in "normale" aandelen gehandeld en ik pas mijn strategie gewoon regelmatig aan. Een munt die vandaag goed is kan overmorgen door slecht nieuws ineens een slechte belegging worden.

Als de Postcode Loterij binnenkomt om je een prijs te overhandigen, ga je dan zeggen dat je meedoet voor de goede doelen, of zeg je eerlijk dat je meedoet aan een loterij om geld te verdienen? Ik ben gewoon eerlijk :)

Ik beleg op basis van inzicht en rendement. De munten die ik nu heb zijn een goede belegging, maar ik heb ook erg lang BTC, ETH en LTC gehad. Die doen het nu gewoon minder en daarom zit ik nu in andere munten. ADA hou ik voor de lange termijn, POE waarschijnlijk ook, de rest doe ik misschien binnenkort weer eens weg.
Dat is denk ik ook het probleem hier, dat als je aangeeft welke munten je in je portfolio hebt, er altijd meningen komen die per persoon verschillen.

Ik moet toegeven dat ik nul onderzoek doe naar welke coin dan ook, en dat ik puur TA wise naar tig munten kijk en daar degene uitkies die met duidelijke signalen op zijn minst een kleine 100% kan maken.
Daar zitten veelal inderdaad de 'pennycoins' tussen, net als in de aandelen wereld de 'pennystocks' zoals je weet.

Op dit moment bezit ik 50% BTC op de HWW, 30% ETH op de exchange en de rest is BTC om mee te handelen op 1 exchange!

Geef soms adviezen aan personen om mij heen, maar altijd zeg ik er bij dat het HUN call is of ze meegaan.

Denk dat jij goed bezig bent en ook een beetje denk zoals ik .. beter een deel verlies nemen, om vervolgens een andere munt te nemen die dit verlies 10x goedmaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

hm verdikkies,

ik heb 2,95 ADA, die 0.95 kan ik op Binance niet traden. Wat last van dust dus, iemand een idee hoe ik deze toch kan hergebruiken?

Meh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Als je je niet hebt geregistreerd voor 3 januari op hun whitelist en KYC hebt doorlopen ben je te laat voor de ICO. In maart verwachten ze op beurzen te lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
dano_nl schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:15:
hm verdikkies,

ik heb 2,95 ADA, die 0.95 kan ik op Binance niet traden. Wat last van dust dus, iemand een idee hoe ik deze toch kan hergebruiken?
tja, in de toekomst eerst even bnb kopen en dat gebruiken voor de fees. en de volgende keer als je ADA wilt verkopen de BNB fees tijdelijk uitzetten zodat die van de ADA dust afgaan en niet de BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertzijm
  • Laatst online: 13-09 11:44
dano_nl schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:15:
hm verdikkies,

waarschijnlijk kun je het nog wel omzetten naar bnb, anders eventueel wat ada bijkopen en het dan omzetten.

sowieso is het op binance handig om wat bnb in je wallet te houden daar en "pay fees with bnb" aan te vinken.Dan heb je er ook geen last de 0,1% fees die ze van je crypto's af halen waarna je ze niet meer kan traden omdat ze met hele coins werken.

En fees in bnb is iets goedkoper.

Edit: net te laat ;)

[ Voor 7% gewijzigd door robertzijm op 05-01-2018 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Als je je niet hebt geregistreerd voor 3 januari op hun whitelist en KYC hebt doorlopen ben je te laat voor de ICO. In maart verwachten ze op beurzen te lanceren.
Er komt toch nog een crowdsale ergens in januari, kan je daar dan niet aan deelnemen.? Heb me eergisteren aangemeld voor updates en dacht dan deel te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertzijm
  • Laatst online: 13-09 11:44
Ik zie hier veel Tron TRX holders met hoge verwachtingen; zelf ben ik zeer sceptisch, idem met ripple, volgens mij zeer emotionele altcoins met een lage prijs en evenredig hoge fomo.

Hier is een best aardige reddit thread over tron:
https://www.reddit.com/r/.../?st=jc1yjzkl&sh=637d575a

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
leducw schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:26:
[...]

Er komt toch nog een crowdsale ergens in januari, kan je daar dan niet aan deelnemen.? Heb me eergisteren aangemeld voor updates en dacht dan deel te nemen.
Dat is dit. Om te voldoen aan wetgeving willen ze echter eerst dat mensen die mee willen doen kort screenen middels een whitelist. Je moet o.a. je paspoortkopie geven begreep ik en mensen uit bepaalde landen zijn uitgesloten (o.a. China). Hierdoor wordt voorkomen dat wetten worden overtreden. Ik begrijp dat je de registratie hebt gemist en dus lijk je niet meer mee te kunnen doen aan deze crowdsale.

https://apex.chinapex.com/
Ik lees op de officiële website dat de registratie al was gesloten op 21 december als gevolg van grote belangstelling. Ik weet niet waar je je had aangemeld, maar dat klopt dus sowieso niet. Altijd afgaan op officiële bronnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glaerox
  • Laatst online: 12-09 13:37
Even zomaar een tip om het nieuwe jaar goed te beginnen.

Kijk eens naar de munt Po-et (POE) nu je er nog op tijd bij kan zijn.

Goed doordacht met een fatsoenlijk team en een factor 30 minder beschikbare coins dan Ripple. De afgelopen week van plek 106 naar 70 gestegen op coinmarketcap.

Heeft mij nog geen wind-eieren gelegd :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Laatst online: 12-09 13:37
robertzijm schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:33:
Ik zie hier veel Tron TRX holders met hoge verwachtingen; zelf ben ik zeer sceptisch, idem met ripple, volgens mij zeer emotionele altcoins met een lage prijs en evenredig hoge fomo.

Er komen simpelweg te veel coins beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Rookert25 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Dat is dit. Om te voldoen aan wetgeving willen ze echter eerst dat mensen die mee willen doen kort screenen middels een whitelist. Je moet o.a. je paspoortkopie geven begreep ik en mensen uit bepaalde landen zijn uitgesloten (o.a. China). Hierdoor wordt voorkomen dat wetten worden overtreden. Ik begrijp dat je de registratie hebt gemist en dus lijk je niet meer mee te kunnen doen aan deze crowdsale.

https://apex.chinapex.com/
Ik lees op de officiële website dat de registratie al was gesloten op 21 december als gevolg van grote belangstelling. Ik weet niet waar je je had aangemeld, maar dat klopt dus sowieso niet. Altijd afgaan op officiële bronnen.
Whitelisting and KYC is voor de Public Presale. Crowdsale volgt later, volgens mij kun je hier nog aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah

Ik denk dat je dit lekker op reddit kunt houden... de eerste 20 reacties die ik zie zijn allemaal inhoudsloos. Is het verder de moeite om door te lezen? En wat haal je er uit dat je zo sceptisch over TRX bent?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Machlah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Oke hier heb je redenen.

NAV is de enige coin waarmee je momenteel anonieme betalingen met je mobiel kan maken.

Ze hebben instant transactions.
De transaction fees zijn super laag.
NAV kan boven de 1000 transacties per seconde verwerken
Iedereen kan ‘minen’ proof of stake je hebt geen speciale rig voor nodig.
Later wordt iedere wallet een eigen server waardoor dit de meest gedecentraliseerde coin ooit wordt.
Ze maken een eigen platform voor anonieme decentralized applications.
Met deze coin denk je dus ook aan het mileu.
Ze hebben voting om de community meer te betrekken in de ontwikkelingen van nav. Hierdoor hebben ze onlangs een treasury geimplementeerd net als dash.

Op reddit gelezen dat ze binnenkort actiever gaan worden met marketing. Ze hebben maar 9K subs op hun reddit.

Nav is een werkend product geen speculatie.

[ Voor 6% gewijzigd door DeeSung op 05-01-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Machlah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat je dit lekker op reddit kunt houden... de eerste 20 reacties die ik zie zijn allemaal inhoudsloos. Is het verder de moeite om door te lezen? En wat haal je er uit dat je zo sceptisch over TRX bent?
Niet in bepaald alleen TRX,XVG,XLM,OST,NXT,ADA,POE tot aan ECA aan toe. Het is een hype aan het worden. Goedkope munten aankopen waardoor je vele muntjes hebt en hoopt dat je daar door snel miljonair wordt. LAMBO. Je kan daar zeker profijt van nemen. De kans is heel klein voor langere tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 05-01-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
Iemand hier die denkt aan Byteball Bytes? Mijn eerste impressies van het team en het idee zijn goed, en het heeft veel overeenkomsten met IOTA en XRB. Ze hebben echter een (naar mijn mening) veel slechtere naam en ze werken met hoge prijzen per eenheid, ik heb het idee dat dat mensen heeft afgeschrikt tot dusver. Maar ik zie geen reden waarom het niet nog flink wat zou moeten kunnen stijgen, gegeven dat IOTA en XRB zo hoog staan. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat die niche dan al bezet is, maar DAG's zijn nou eenmaal spannend momenteel. Ook hebben ze iets met private transacties geloof ik, wat de andere twee dan weer niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
DeeSung schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Oke hier heb je redenen.

NAV is de enige coin waarmee je momenteel anonieme betalingen met je mobiel kan maken.

Ze hebben instant transactions.
De transaction fees zijn super laag.
NAV kan boven de 1000 transacties per seconde verwerken
Iedereen kan ‘minen’ proof of stake je hebt geen speciale rig voor nodig.
Later wordt iedere wallet een eigen server waardoor dit de meest gedecentraliseerde coin ooit wordt.
Ze maken een eigen platform voor anonieme decentralized applications.
Met deze coin denk je dus ook aan het mileu.
Ze hebben een treasury geimplementeerd net als dash.

Op reddit gelezen dat ze binnenkort actiever gaan worden met marketing. Ze hebben maar 9K subs op hun reddit.

Nav is een werkend product geen speculatie.
Marketing is volgens mij nog het enige probleem voor NAV. Hoop dat ze dit jaar meer bekendheid gaan krijgen zodat deze coin eindelijk op waarde wordt geschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glaerox schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:34:
Even zomaar een tip om het nieuwe jaar goed te beginnen.

Kijk eens naar de munt Po-et (POE) nu je er nog op tijd bij kan zijn.

Goed doordacht met een fatsoenlijk team en een factor 30 minder beschikbare coins dan Ripple. De afgelopen week van plek 106 naar 70 gestegen op coinmarketcap.

Heeft mij nog geen wind-eieren gelegd :)

Succes!
Wat is er goed aan het team dan? Ze hebben echt heeeeeull weinig communicatieve vaardigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
MRDude22 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Marketing is volgens mij nog het enige probleem voor NAV. Hoop dat ze dit jaar meer bekendheid gaan krijgen zodat deze coin eindelijk op waarde wordt geschat.
Kijk data dash op youtube. Heeft een video met altcoins in 2018. Staat nav ook tussen.

Deel van de treasury gaat ook naar marketing.

[ Voor 6% gewijzigd door DeeSung op 05-01-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dubbel post..

[ Voor 94% gewijzigd door DeeSung op 05-01-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
De afgelopen maanden gingen er geruchten in de ronde over dat Coinbase/GDAX nieuwe munten (zoals Ripple of Humaniq) aan hun exchange zou toevoegen.

Dit hebben ze gisteren officieel ontkracht.

"As of the date of this statement, we have made no decision to add additional assets to either GDAX or Coinbase. Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company."

Dus, mocht je op basis van de geruchten beslissingen hebben gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:26
Theniers schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:18:
De afgelopen maanden gingen er geruchten in de ronde over dat Coinbase/GDAX nieuwe munten (zoals Ripple of Humaniq) aan hun exchange zou toevoegen.

"As of the date of this statement, we have made no decision to add additional assets to either GDAX or Coinbase. Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company."

Buy the rumour, sell the news ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Wel mooie dag voor BTC vandaag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:08
De inschrijving voor de public crowdsale (dus juist voor particulieren bedoeld), start 15 januari. De inschrijving voor de public presale (ook voor particulieren) is al geweest en was binnen een paar uur uitverkocht. Houd de website dus in de gaten: https://apex.chinapex.com
(en het beste kun je je even aanmelden bij hun telegramgroep om op de hoogte te blijven van de laatste info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer Apex CPX

https://medium.com/@apexs...rowdsale-faq-7c258a428cdf

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeyGGL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-08-2024

Dat geldt voor elke munt niet waar?

[ Voor 21% gewijzigd door HeyGGL op 05-01-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:08
Beter kun je gewoon op hun eigen website kijken en lid worden van hun telegramgroep dan via secundaire bronnen informatie verkrijgen. Bericht in de officiële Telegramgroep van Apex:
Regarding APEX CROWDSALE ✅

Crowdsale whitelisting will start on 5pm Beijing/China Standard Time (CST) on Monday, January 15. In other timezones this equals: 10 AM CET / 3 AM CST.

- KYC/AML Whitelisting form will be made available on the APEX official website (apex.chinapex.com) at the KYC application start time.
- Those whitelisted (and/or waitlisted) for public presale will not have to resubmit information to participate in crowdsale.
- Those who did not pass KYC whitelisting for public presale will have another chance to resubmit applications for crowdsale.
- The NEO: USD ratio will be set 1 day before the crowdsale.The *crowdsale date* is currently set at Monday January 29, 2018.
- More information will be announced towards the crowdsale whitelisting date.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jorisdeket schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Niet in bepaald alleen TRX,XVG,XLM,OST,NXT,ADA,POE tot aan ECA aan toe. Het is een hype aan het worden. Goedkope munten aankopen waardoor je vele muntjes hebt en hoopt dat je daar door snel miljonair wordt. LAMBO. Je kan daar zeker profijt van nemen. De kans is heel klein voor langere tijd.
Wil je XLM svp buiten dat lijstje laten. Is wel even wat betere kwaliteit dan die andere coins die je noemt zeg.
Theniers schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:18:

Coinbase. De site die twee weken geleden BCASH voor $9500 verkocht aan hun klanten.
Tuurlijk geloof ik ze......

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mathijsv schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:28:
[...]

De inschrijving voor de public crowdsale (dus juist voor particulieren bedoeld), start 15 januari. De inschrijving voor de public presale (ook voor particulieren) is al geweest en was binnen een paar uur uitverkocht. Houd de website dus in de gaten: https://apex.chinapex.com
(en het beste kun je je even aanmelden bij hun telegramgroep om op de hoogte te blijven van de laatste info).
Dankje, als ik https://icodrops.com/apex/ bij whitelist 15-29jan op join klik krijg ik een melding (KYC/AML whitelisting applications for public presale are closed. ). Neem aan dat deze dan op 15 jan open gaat en zal proberen dan de joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Heb er vandaag voor gekozen om een x bedrag te investeren in VeChain en deze tot in ieder geval einde van deze maand te holden. Kijken wat er in ruim drie weken gebeurt.

DAarnaast nog wat TRON staan, maar zodra m'n verkoop er door is zal ik me weer gaan verplaatsen naar een ander muntje. Tot dusverre vind ik het daytraden wel iets leuks hebben (maar poeh, wat kan het je een geld kosten als je iedere keer een verkeerd moment kiest in te stappen en emotie laat zegevieren en met flink verlies uit te stappen)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Wat zeggen we van XLM? Ik zeg, dit is een kopersmarkt! Die laat een daling zien zeg... Vraag me af of het dal er al bijna is, hopelijk zet BTC nog even door en kan ik daarna instappen.

Alleen bang om de boot te missen zo!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Laatst online: 13-09 11:09
Weer 2 nieuwe tweets van onze vriend https://twitter.com/justinsuntron
Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:13:
Heb er vandaag voor gekozen om een x bedrag te investeren in VeChain en deze tot in ieder geval einde van deze maand te holden. Kijken wat er in ruim drie weken gebeurt.

DAarnaast nog wat TRON staan, maar zodra m'n verkoop er door is zal ik me weer gaan verplaatsen naar een ander muntje. Tot dusverre vind ik het daytraden wel iets leuks hebben (maar poeh, wat kan het je een geld kosten als je iedere keer een verkeerd moment kiest in te stappen en emotie laat zegevieren en met flink verlies uit te stappen)
Ik zou VEN/VET iets langer laten staan, kan heel groot gaan worden in 2018

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Mee eens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Zeker! Heb dat inderdaad al eerder in dit topic gepost: ik vermoed (kwestie van gevoel) dat het inderdaad groot wordt in 2018. Maar is en blijft speculatie en afwachten. Kans is groot dat ik er einde van de maand niets mee ga doen hoor; maar sowieso een blik werpen en zien hoe het beloop is geweest kan nooit kwaad dacht ik zo. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
VeChain is een van mijn weinige munten waar ik me niet druk over maak als hij een dagje iets inlevert, die hodl ik met plezier tot eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Laatst online: 03-09 15:05
Potverdorie. Kijk na een paar dagen weer eens omdat ik eigenlijk al een paar dagen geen zin had om door 100+ posts te scrollen. Goed dat er nu een opslitsing is, dank daarvoor!

Wat dat betreft (voor mij) wel jammer dat BTC zo'n rise had vandaag. Ik geloof er nog wel in dat BTC bestaansrecht heeft, maar ik geloof dat 2018 toch wel een flippening op gaat leveren tussen BTC/Alts.

Waarvan vinden jullie wie het meeste kans heeft om zich naast BTC te nestelen? Mijn stem gaat uit naar Cardano(ADA)

Benieuwd naar jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Vreemd, ik heb spontaan appc/btc in mijn binance app staan (geen actieve orders) ik kan me niet herinneren appc eerder gezien te hebben op binance...

Edit: Ah 😀 zien nu de appc aankondiging op binance.com https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003793551

[ Voor 29% gewijzigd door Helza op 05-01-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Joostw24 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:23:
VeChain is een van mijn weinige munten waar ik me niet druk over maak als hij een dagje iets inlevert, die hodl ik met plezier tot eind van het jaar.
Volledig mee eens. Was mn 2de munt die ik kocht, heeft het deze week fantastisch gedaan en is het begin van een sterk jaar volgens mij. Had ik er maar meer van gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af waarom er zoveel mensen negatief zijn over het rendement van NAV. Ikzelf heb eind november een aantal gekocht en heb tot op heden een rendement van grofweg x3.
Van de andere kant worden mensen wel verwent als je kijkt naar de rendementen van TRX en XVG 😅.

Maar ik houd ze zelf nog een tijd vast en dan gaan we het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

bac0tje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:01:
Potverdorie. Kijk na een paar dagen weer eens omdat ik eigenlijk al een paar dagen geen zin had om door 100+ posts te scrollen. Goed dat er nu een opslitsing is, dank daarvoor!

Wat dat betreft (voor mij) wel jammer dat BTC zo'n rise had vandaag. Ik geloof er nog wel in dat BTC bestaansrecht heeft, maar ik geloof dat 2018 toch wel een flippening op gaat leveren tussen BTC/Alts.

Waarvan vinden jullie wie het meeste kans heeft om zich naast BTC te nestelen? Mijn stem gaat uit naar Cardano(ADA)

Benieuwd naar jullie reacties!
BTC blijft ook in 2018 de grootste, daarna Ethereum. Ik zie Ripple nog wel crashen, of in ieder geval flink inleveren en Tron en Cardano gaan dit jaar zeker niet in de buurt van BTC komen, zeker niet omdat ik verwacht dat BTC zelf ook door blijft stijgen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:
Vraag me af waarom er zoveel mensen negatief zijn over het rendement van NAV. Ikzelf heb eind november een aantal gekocht en heb tot op heden een rendement van grofweg x3.
Van de andere kant worden mensen wel verwent als je kijkt naar de rendementen van TRX en XVG 😅.

Maar ik houd ze zelf nog een tijd vast en dan gaan we het zien.
Tja ieder kiest zijn coins en sommige maken beetje profit en andere gigantisch. Vriend van me is all in gegaan in december op SUB. Is zn enige coin maar zit aan x4 van zn inleg en staat hoger dan ik betreft winst terwijl ik 4 coins heb. Nodige dosis geluk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:
Volgens mij is niemand hier negatief over het rendement van NAV, wel is het zo dat een aantal andere munten een hoger rendement hebben, het is dus allemaal relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Toch maar snel wat appc gekocht nu dat ie nog "nieuw" op binance is 😁

Oeps, eerste koop order kwam zij success maar ging niet door en nog 3x geprobeerd en gingen beiden goed omdat ze niet in de tirade history stonden dacht ik dat ze telkens fout gingen.. nou ja iets grotere positie dan ik wou |:(

[ Voor 60% gewijzigd door Helza op 05-01-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mensen nu is BTC wel voldoende gestegen om newbees binnen te lokken. Je mag ze verkopen. De alts kunnen dan weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
Helza schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:20:
Toch maar snel wat appc gekocht nu dat ie nog "nieuw" op binance is 😁
voor hoeveel ? 3.60 staat die nu nog op de moeite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Laatst online: 03-09 15:05
Swerfer schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:
[...]

BTC blijft ook in 2018 de grootste, daarna Ethereum. Ik zie Ripple nog wel crashen, of in ieder geval flink inleveren en Tron en Cardano gaan dit jaar zeker niet in de buurt van BTC komen, zeker niet omdat ik verwacht dat BTC zelf ook door blijft stijgen...
2019 dan ;) Maar ik denk dat je wel in de buurt zit. BTC blijft toch een beetje "the mother of all coins".
Maar wees eerlijk, er zijn gewoon betere alternatieven in de zin van de techniek die er achter zit.

Dat Ripple gaat crashen verwacht ik ook wel. Ik ben er nog niet ingedoken maar er schijnt zich al veel afkeer op te bouwen tegen het(wel of niet terechte) centrale karakter van Ripple.

Voor de rest hoop ik ook dat er wat minder gelogen, getrolled en gefud wordt in de Crypto. Zit vanaf net voor NYE in XVG en wat een shitshow was dat zeg... Daarover gesproken, ik probeer op Twitter de term #nofudincrypto en #fudarmy wat bekender te maken. Als jullie hier aan me willen helpen graag, een betere (crypto) wereld begint bij jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
shakespeare schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:25:
[...]

voor hoeveel ? 3.60 staat die nu nog op de moeite ?
+- 2,1.. staat nu idd al iets lager..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Helza schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:29:
[...]

+- 2,1.. staat nu idd al iets lager..
Nu 1.54, mooi koopmomentje? Soms moet je wel erg snel zijn met een nieuwe coin inlezen etc. Kan er weinig over vinden. Gevoelsmatig zeg ik voorzichtig inspringen en snel weer eruit. Damn terwijl ik dit typ al 30% gepakt zo. Leuk dipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
BitBay is flink gecorrigeerd (-33% op Bittrex). Staat al een tijd op mijn lijstje.

Dit lijkt mij een goed instapmoment toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
Aeron (ARN) heeft net de $10 aangetikt op Binance. Zo'n grote stijging binnen een dag had ik niet verwacht. Heb er helaas niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbomb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-08-2021
Wat zouden jullie doen als je vanmiddag op het toppunt van POE bent ingestapt?

Hodlen of niet?
Pagina: 1 ... 7 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).