Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik heb iets geks, elke pak em beet 2/3 seconden gebeurt dit in de Binance app:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tG73N07.jpg

Iemand die dit ook heeft?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:58
Dat heb ik soms op de website van Binance, dan weet ik dat het weer tijd is om op F5 te drukken :)
Lijkt als of de app niet lekker ververst. (Heb de app niet dus geen ervaring daarmee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Een hint voor wie geïnteresseerd is: WILD (cryptopia). Super klein markt cap, maar ze lanceren deze maand hun platform. Het zal dus in tegenstelling tot de meeste andere coins een werkend product hebben. Traden op eigen risico, want de volume is nog laag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:08:
Ik heb iets geks, elke pak em beet 2/3 seconden gebeurt dit in de Binance app:

[afbeelding]

Iemand die dit ook heeft?
Bij mij hebben op dit moment zowel de Android app als de binance desktop app kuren sinds die appc uitgekomen is :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Volop paniek omtrent XLM en XRP, maar eigenlijk het wachten op een dergelijke correctie.

Heb echter vertrouwen dat deze op dit mid-lange termijn gewoon weer gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
<knip> Verkeerde topic

[ Voor 81% gewijzigd door Grotman op 05-01-2018 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steefmeister schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:22:
Volop paniek omtrent XLM en XRP, maar eigenlijk het wachten op een dergelijke correctie.

Heb echter vertrouwen dat deze op dit mid-lange termijn gewoon weer gaan stijgen.
Over een paar weken staan mensen in de rij om ze te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Paniek --> omzetten in BTC --> BTC stijgt --> Meer interesse in BTC --> Meer verkoop van XLM, XRP en div andere alts --> BTC naar nieuw ATH --> Winstpakken BTC --> BTC omlaag --> Alts weer omhoog --> enzv...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Ripple is over voor nu in ieder geval ;).

[ Voor 46% gewijzigd door Wietsee. op 05-01-2018 18:37 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:24
Swerfer schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:32:
[...]

Paniek --> omzetten in BTC --> BTC stijgt --> Meer interesse in BTC --> Meer verkoop van XLM, XRP en div andere alts --> BTC naar nieuw ATH --> Winstpakken BTC --> BTC omlaag --> Alts weer omhoog --> enzv...
Ik doe juist het omgekeerde. Heb net 0.1 bitcoin verkocht en in alt coins gestoken. Bitcoin krijgt vast wel weer een dip en dan doe ik weer het omgekeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kan iemand me vertellen wat het blauwe tellertje is aan de bovenkant van de depth chart?:

Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/8b/7b/upqqRwPd_o.png

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Lekker dagje zo, word greedy op poe toen ik lekker in de plus zat kocht meer bij toen hij even dipte en met als gevolg toch een min nu met die appc impulse buy. Poef weg die winst van xlm en trx gisteren 😁. Ik ga wel weer terug naar mn TA met korte posities voor kleine percentages doe ik het toch beter mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

FrankGuthrie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:39:
Kan iemand me vertellen wat het blauwe tellertje is aan de bovenkant van de depth chart?:

[afbeelding]
Ik vermoed het verschil tussen de hoogste laagste sell en laagste hoogste buy...

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 05-01-2018 18:47 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Swerfer schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:42:
[...]

Ik vermoed het verschil tussen de hoogste sell en laagste buy...
Dus als het nummer hoger is betekent het dus dat er meer match is tussen sell en buy?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Fijn die correctie, even stoom afblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

FrankGuthrie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:44:
[...]

Dus als het nummer hoger is betekent het dus dat er meer match is tussen sell en buy?
Stel iemand wil verkopen voor $10 (laagste sell) en iemand wil kopen voor $9 (hoogste buy), dan is het verschil 10%

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Crypts
En dat noemt men de spread. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Thanks voor de aanvulling...

[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 05-01-2018 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Wist dit ook niet...Weer wat geleerd 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Swerfer schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:46:
[...]

Stel iemand wil verkopen voor $10 (laagste sell) en iemand wil kopen voor $9 (hoogste buy), dan is het verschil 10%
Dus juist een kleien verschil is beter, want dat betekent dat order snelle worden gevuld, of zijn mijn gedachten hiervoor niet de juiste?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Nog een kleine aanvulling, je kunt de spread gebruiken als indicator of een munt flink gaat bewegen. Is deze hoog dan gaat het 'trekken' naar een bepaalde kant, dat kun je dus al zien voor het daadwerkelijk gebeurt maar zegt niks over de richting nog. Eea is wel afhankelijk van het volume, bij lage volumes kan/zal de spread hoger zijn dan bij hoge volumes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:54
Ik ben opzoek naar een website waarop je verschillende munten kan bekijken. Daarin hebben ze ook een categorie met grote stijging in volume possible p&d. Weet iemand welke site dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Hoe groter de spread hoe beter er te verdienen is voor de daytrayders.
Net onder de hoogste sell order verkopen (en hopen dat er geen bot op zit die meteen onder jou duikt) en als die verkocht is net boven de hoogste buy order er weer inschieten (zelfde bot verhaal) als je gekocht hebt.. Herhaal verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
Acidrain schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:05:
Hoe groter de spread hoe beter er te verdienen is voor de daytrayders.
Net onder de hoogste sell order verkopen (en hopen dat er geen bot op zit die meteen onder jou duikt) en als die verkocht is net boven de hoogste buy order er weer inschieten (zelfde bot verhaal) als je gekocht hebt.. Herhaal verhaal.
Dan moet de spread wel heel hoog zijn? Anders lijkt me dat het risico veel te hoog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

en hoe groter de spread.....?? (wat gebeurt er dan)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrbomb schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:08:
Wat zouden jullie doen als je vanmiddag op het toppunt van POE bent ingestapt?

Hodlen of niet?
Bijkopen? Prijs uitmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
xminator schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:04:
Ik ben opzoek naar een website waarop je verschillende munten kan bekijken. Daarin hebben ze ook een categorie met grote stijging in volume possible p&d. Weet iemand welke site dit is?
Denk dat je deze bedoelt https://coinmarketcap.com/gainers-losers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:08:
[...]

Bijkopen? Prijs uitmiddelen.
Hier ook een, iets te vlug ingekocht POE, enkele minuten geleden bijgekocht. Heb er een limiet opgezet, ben benieuwd wat ie gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 01:54
Nee, zeker niet coinmarketcap. Was echt een andere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:17:
[...]

http://worldcoinindex.com

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 00:49

Gast hou op :|

Deze nacht xlm ingekocht 0.007800, ik dacht dit al een mooie koop was. (XLM/ETH)

Plots stijgt btc opnieuw, en tikt hij zelf 0.006200 aan. Nu zit ik er aan te denken om even mee te gaan op de stijging van BTC om men 'verlies' goed te maken en daarna terug in XLM te gaan.

Weet alleen niet of het de moeite waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Laatste beetje Ripple gekocht in de dip, gisteren al! Had kunnen wachten, maar hey... helaas geen glazen bol!

Nu verder hodlen, correctie is fors maar gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
https://www.livecoinwatch.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iNSANiTi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:06:
[...]

en hoe groter de spread.....?? (wat gebeurt er dan)
Wat je zou verwachten, grote spread is dus een groot verschil tussen bid and ask en dan moet 1 van beiden buigen om weer bij elkaar te komen. De prijs zal dus een opgaande of neergaande beweging moeten maken. Dit is zoals ik eerder aangaf wel afhankelijk van het aantal bieders en kopers, bij weinig interesse zal de spread groter zijn maar geen directe betekenis hebben.

De spread zal altijd naar 0 toewerken maar nooit exact 0 kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Snowdog schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:06:
[...]

Dan moet de spread wel heel hoog zijn? Anders lijkt me dat het risico veel te hoog is?
Je moet een behoorlijke spread hebben en niet all in gaan ;) Bij de BTC paren lukt het eigenlijk nooit maar als een BTC paar flink aan het yoyo'en is dan lukt het wel eens met een ETH paar van die munt. De flow in het BTC paar gaat dan vloeiend met een kleine spread maar de opvulling van de spread gaat bij de minder populaire ETH paren veel langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
https://coinlib.io/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 08:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik wil wat Vechain kopen, maar echt lukken wil dat nog niet. Om BTC met euro's te kopen zit je óf aan een minimum van 200 euro óf er komen enorm hoge kosten bij. En wat BTC vanuit m'n Blockchain.info-wallet (beginnersfout, moeten daar sowieso nog weg) naar Binance sturen is ook niet de moeite vanwege de kosten. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
TradeMarkNL schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:02:
Ik wil wat Vechain kopen, maar echt lukken wil dat nog niet. Om BTC met euro's te kopen zit je óf aan een minimum van 200 euro óf er komen enorm hoge kosten bij. En wat BTC vanuit m'n Blockchain.info-wallet (beginnersfout, moeten daar sowieso nog weg) naar Binance sturen is ook niet de moeite vanwege de kosten. 8)7
Koop je het met ether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Die fout van Blockchain.info wallet had ik ook gemaakt. Wat ik gedaan heb om voor een kleiner bedrag toch te investeren is LTC te kopen en dat naar een exchange sturen. Dit kun je met kleinere bedragen doen en de fees zijn veel lager, tevens wordt het sneller afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ter verduidelijking, wat is er mis met de Blockchain.info wallet dan, ze hebben toch heel veel gebruikers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

ScreamGT schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:21:
Laatste beetje Ripple gekocht in de dip, gisteren al! Had kunnen wachten, maar hey... helaas geen glazen bol!

Nu verder hodlen, correctie is fors maar gezond.
Gisteren precies hetzelfde gedaan, had al twijfel, maar dnek ik spreid een beetje. Nou beter niet kunnen doen. Verlies valt gelukkig mee, maar wel niet goedkoop kunnen shoppen net.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Rubberen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:21:
[...]

Gast hou op :|

Deze nacht xlm ingekocht 0.007800, ik dacht dit al een mooie koop was. (XLM/ETH)

Plots stijgt btc opnieuw, en tikt hij zelf 0.006200 aan. Nu zit ik er aan te denken om even mee te gaan op de stijging van BTC om men 'verlies' goed te maken en daarna terug in XLM te gaan.

Weet alleen niet of het de moeite waard is.
Ik zat net te denken om in te kopen, letterlijk half uur te laat thuis helaas.
Hopelijk komt er nog 1 bitcoin pump >:)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Zitten er nog mensen in HTML? en zo ja waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
xminator schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:17:
[...]

https://cryptowat.ch/ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Een fatsoenlijke exchange die euro's accepteert kun je elk bedrag heen storten wat je wil? Zou niet weten waarom er een minimum op zou zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Sam2013 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:14:
Zitten er nog mensen in HTML? en zo ja waarom?
Dat is de eerste die ik genomen heb sinds ik in crypto ben gegaan en zeker geen spijt van gehad. Alhoewel als ik geweten hoeveel deze gestegen is in die periode had ik een wat groter bedrag gedaan. in de paar dagen die ik het nog maar heb is het al meer dan +600% gegaan. Ik was er via een tip van een vriend op gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-09 13:58
BTC zakt nu weer, 600 dollar eraf in ongeveer een half uur, zie het alleen nog niet terug in de alts, die blijven gelijk. Vreemde dag, vanmorgen nooit gedacht dat BTC de stijging zo lang vast bleef houden. Ik hoop dat BTC weer een paar dagen stabiel blijft, dat is toch het beste voor de alts gebleken. Als BTC daalt daalde de alts ook altijd mee, dat is er nu langzaam aan het uitgaan en zie ik een trend dat wanneer BTC stijgt de alts juist waarde verliezen omdat er veel omgezet wordt naar BTC. Meer mensen die deze gedachten delen? Of zien jullie andere trends.

En wat is er met ARN aan de hand? Had voor vandaag nog nooit van ARN gehoord maar 440% in de plus in BTC waarde die ook 10% up staat.... pffoee Ik dacht vanmorgen doen die al 100% up stond nee daar ben je te laat met instappen. Iemand de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:29
appelflap1992 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:19:
BTC zakt nu weer, 600 dollar eraf in ongeveer een half uur, zie het alleen nog niet terug in de alts, die blijven gelijk.
Gelijk? XLM is flink aan het corrigeren :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
speedhaste schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Dat is de eerste die ik genomen heb sinds ik in crypto ben gegaan en zeker geen spijt van gehad. Alhoewel als ik geweten hoeveel deze gestegen is in die periode had ik een wat groter bedrag gedaan. in de paar dagen die ik het nog maar heb is het al meer dan +600% gegaan. Ik was er via een tip van een vriend op gekomen.
Welke wallet is hier het beste voor?
Zat gister op 0.00000011 BTC en nu al 0.00000030 BTC, ziet er netjes uit en ik denk dat ik het ga aanschaffen nml.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 00:49
Tinusvolkel schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Gelijk? XLM is flink aan het corrigeren :)
XLM is al gecorrigeerd, blijft nu behoorlijk schommelen tussen dezelfde waarde. Hopelijk gaat hij niet lager..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die Bitcoin toch een shitcoin.

Op 21 december crasht ie, en hoppa, ALLES in het rood.
Op 5 januari rocket ie, en hoppa, ALLES in het rood.

Het lijkt wel een manisch depressief wijf met borderline....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:25:

Tis net een vrouw ja, weet niet wat ze wilt >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
JorzoR schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:26:
[...]

Tis net een vrouw ja, weet niet wat ze wilt >:)
die weten doorgaans heel goed wat ze willen hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Sam2013 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Welke wallet is hier het beste voor?
Zat gister op 0.00000011 BTC en nu al 0.00000030 BTC, ziet er netjes uit en ik denk dat ik het ga aanschaffen nml.
Als je met coins wilt gaan handelen zou ik gewoon een account aanmaken bij een exchange die je voorkeur heeft. Als je een wallet gebruikt zeker voor BTC vragen de meeste naar mijn mening veelste hoge fees om je coins te transferen.Als je niet een te groot bedrag wilt investeren zou ik LTC kopen, dit kan ik kleinere bedragen en de fees zijn veel lager. Als je dit naar een exchange gestuurd heb kun je dit omzetten naar BTC waar je vervolgens andere coins naar jou keuzen voor kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Rubberen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:24:
[...]

XLM is al gecorrigeerd, blijft nu behoorlijk schommelen tussen dezelfde waarde. Hopelijk gaat hij niet lager..
Ik bedoel alts in het algemeen, dus gemiddeld

Precies, dat is dus wat ik probeer te zeggen, eerst was het altijd als BTC zakt zakken de alts ook, vandaag steeg btc en zakken de alts ook. De rest van deze week bleef BTC redelijk constant en dat blijkt goed voor de alts te zijn. Maar het laatste uur zakt BTC en zie ik geen gemiddelde stijging van de alts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
appelflap1992 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:33:
[...]

Ik bedoel alts in het algemeen, dus gemiddeld
[...]

Precies, dat is dus wat ik probeer te zeggen, eerst was het altijd als BTC zakt zakken de alts ook, vandaag steeg btc en zakken de alts ook. De rest van deze week bleef BTC redelijk constant en dat blijkt goed voor de alts te zijn. Maar het laatste uur zakt BTC en zie ik geen gemiddelde stijging van de alts
Dan hebben de bots een gedeelte uitbetaald:...?

EDIT: Stijging is er al. Net ineens XXXX dollar erbij zonder aanwijsbare stijging in Alts

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 05-01-2018 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
Afgelopen dagen intensief met enkele munten gespeeld, zat afgelopen zondag met REQ op Binance. Ik was verbaasd te zien dat een hele pump en dump nu door computerbots wordt gemanaged, absurd, de snelheden en volumes die er voorbij gingen. De hele pump berg werd oscillerend opgevreten. Ik was mooi op de top eruit gesprongen, maar onderweg meeliften met wat bewegingen was onmogelijk (uiteindelijk verloor ik daar nog 10% van mijn winst)

Vandaag zag ik op Bittrex (met RLC) dat er hele slimme trade-software bezig is, hele ranges van dynamische buy en sell walls die soms wel per seconde in zijn geheel worden verplaatst. Een keer had ik de 5de order onder de hoogste en werd ik er desondanks toch uitgepikt en de buy vond plaats, is het mogelijk dat ze weten welke hun eigen orders zijn en welke niet?

Het daytraden wordt er wel heel vermoeiend door. Je kan er geen pijl meer op trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
MP_Z4 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:41:
Afgelopen dagen intensief met enkele munten gespeeld, zat afgelopen zondag met REQ op Binance. Ik was verbaasd te zien dat een hele pump en dump nu door computerbots wordt gemanaged, absurd, de snelheden en volumes die er voorbij gingen. De hele pump berg werd oscillerend opgevreten. Ik was mooi op de top eruit gesprongen, maar onderweg meeliften met wat bewegingen was onmogelijk (uiteindelijk verloor ik daar nog 10% van mijn winst)

Vandaag zag ik op Bittrex (met RLC) dat er hele slimme trade-software bezig is, hele ranges van dynamische buy en sell walls die soms wel per seconde in zijn geheel worden verplaatst. Een keer had ik de 5de order onder de hoogste en werd ik er desondanks toch uitgepikt en de buy vond plaats, is het mogelijk dat ze weten welke hun eigen orders zijn en welke niet?

Het daytraden wordt er wel heel vermoeiend door. Je kan er geen pijl meer op trekken.
Kan ook gewoon een persoon zijn met limit orders. Doe ik ook wel eens als ik een coin net voor m'n verlies wil verkopen om zo de prijs net die paar satoshi hoger te laten. (wel met hele kleine coins want ik heb geen 50BTC :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021

Maar wel eentje waar iedereen mee wil spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Crypts schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Een fatsoenlijke exchange die euro's accepteert kun je elk bedrag heen storten wat je wil? Zou niet weten waarom er een minimum op zou zitten? :)
Klopt, maar wilde het even snel ergens via iDeal doen. Zit wel op Kraken en Binance dus ga daar dan wel kijken hoe lang dat duurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Niets nieuws onder de zon...
BTC up, alts down
BTC down, alts down
BTC stabiel, alts up

Zo is het altijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
Perfecte dag voor een beetje handel, limitsell vannacht afgegaan van Tron, fijne winst. BTC gestegen, vanmiddag in de dip van Tron weer het dubbele in kunnen kopen. al met al geen slechte dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
TradeMarkNL schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Klopt, maar wilde het even snel ergens via iDeal doen. Zit wel op Kraken en Binance dus ga daar dan wel kijken hoe lang dat duurt.
Ik heb via ideal, bij BTC direct LTC gekocht is minuten werk voordat je het op exchange heb in het algemeen en dan kun je toch sneller handelen dan via bank transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:31
pgs010 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:05:
[...]

Sorry typo, bedoelde inderdaad deze week. Ik heb nu al een jaar stratis als eerste experiment en dat is heel goed gegaan. Deze week heb ik ripple (volgens mij iets te laat) en reddcoin gekocht. Ik weet dat de reddcoin door sommigen als shitcoin wordt gezien, maar het heeft mij wel bijna 100% opgeleverd. Ik overweeg nu om nem, cadano en tron aan te schaffen, maar wil wel even goed kijken wat de beste timing is.
Reddcoin is voor mij momenteel ook een redelijk veilige investering. Misschien niet de grootste stijger afgelopen tijd, maar imo wel een coin met weinig risico en toch kans op een leuke marge. Mijn gevoel zegt wel dat ie binnenkort best eens de 150 sats of hoger kan gaan aantikken.

Paar uur geleden in de dip nog wat bijgekocht rond de 110.

[ Voor 3% gewijzigd door Daacuso op 05-01-2018 21:06 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:07
Nu Bitfinex, Binance en Bittrex een registratiestop hebben, wat is dan een alternatief om TRX, XLM, XRP en/of POE te verhandelen?
Poloniex heeft een tijdelijke stop op XLM, en heeft niet veel kleinere coins...
HitBTC is dat wat?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoSo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-08 16:54
Paccoin en po.et zijn mijn grootse stijgers van vandaag.
Paccoin is van rank 150 naar 65 gestegen op coinmarketcap in 2 dagen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb even gekeken naar de groei van de marketcap begin november t/m vandaag en deze uitgesplitst in de rankings op basis van marketcap:

1-50377%
51-100508%
101-150524%
151-200460%
201-250338%
251-300373%
301-350329%
351-400190%

Conclusie: De beste munten zaten in de ranking tussen 101-150. Boven 350 wordt het nono. Top 50 is ook niet zeer winstgevend.

[ Voor 4% gewijzigd door Blue_Fear op 05-01-2018 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:39
Vince22 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:12:
Nu Bitfinex, Binance en Bittrex een registratiestop hebben, wat is dan een alternatief om TRX, XLM, XRP en/of POE te verhandelen?
Poloniex heeft een tijdelijke stop op XLM, en heeft niet veel kleinere coins...
HitBTC is dat wat?
TRX zou je op EtherDelta kunnen doen, niet echt de meest gebruiksvriendelijke exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Blue_Fear schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:13:
Ik heb even gekeken naar de groei van de marketcap begin november t/m vandaag en deze uitgesplitst in de rankings op basis van marketcap:

1-50377%
51-100508%
101-150524%
151-200460%
201-250338%
251-300373%
301-350329%
351-400190%

Conclusie: De beste munten zaten in de ranking tussen 101-150. Boven 350 wordt het nono. Top 50 is ook niet zeer winstgevend.
Hey thanks voor dit tabelletje, bevestigde mijn vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 08:49
Zit ook in PAC. Leuk om zien momenteel... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
AceAlpha schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:28:
Echt heel veel gelezen afgelopen maanden, maar deze analyse is best goed. Ook een serieuze credible source:

https://qz.com/1171977/te...chain-research-institute/

Mooie conclusie op het einde:
"As for hype and criticism? Both will grow—for the next couple of decades. This is a repeat of 1994. Despite the dotcom crash of 2001 the Internet is more talked about today—positively and critically—than an any previous time."

Daarbij mijn aantekeningen met bedrijven om op te letten:
3. The new platform for value creation emerges:
Cosmos, Aion, ICON, and Polkadot (New platforms)

5. Cracks in the walls of digital feudalism:
uPort from ConsenSys, Civic, or Sovrin

9. The social impact—breakthroughs on energy and climate change:
Korean power utility Kepko.
Spectral Energy in The Netherlands
LO3 Energy and Grid+ in the USA
Interessant stuk! Ik heb er ook vertrouwen in dat zowel btc als een goed aantal alts here to stay zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
argon007 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:19:
Heel duidelijk duidelijk pump en dump scheme bij PAC, dus wees gewaarschuwd.
Blue_Fear schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:13:

1-50377%
51-100508%
101-150524%
151-200460%
201-250338%
251-300373%
301-350329%
351-400190%

Interessant, ik neem aan dat je de posities hebt gepakt waar de munten in november stonden en niet nu? Is wel logisch ook, hoe kleiner de marketcap hoe groter de potentiele winst. Maar ook hoe groter het potentiele verlies want lang niet elke coin uit de 101-150 gaat +500%, er zijn er ook genoeg die zelfs kleiner worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Misschien een domme vraag, maar ik zit nu net 2 week in de cryptowereld.
Ik heb nog niet echt een goede uitleg gevonden wat deze correcties nu zijn.

Kan iemand deze ontwetende man eventueel het uitleggen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Babu-tzc schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:25:

Volgens mij kopen de Bots massaal in een keer Bitcoin aan en verkopen ze dus Alts.
hierdoor denken de mensen die net nieuw zijn, whaaaaaaa paniek dus die verkopen.
Bots kopen vervolgens doodleuk in en verbeteren de positie.

Als je dat door hebt kun je er op mee liften en aardig wat coins ophogen en inslaan.
Alsmede portfolio verandering indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
Sam2013 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Volgens mij kopen de Bots massaal in een keer Bitcoin aan en verkopen ze dus Alts.
hierdoor denken de mensen die net nieuw zijn, whaaaaaaa paniek dus die verkopen.

Als je dat door hebt kun je er op mee liften en aardig wat coins ophogen en inslaan.
Denk dat dat ook mee speelt inderdaad. Mijn portfolio is derhalve vandaag fors verschoven naar Ripple, rondom 2 euro / XRP ingekocht (na verkoop op 2.50)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Babu-tzc schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:25:

Een correctie is doorgaans een reactie op de stijging die in de periode daarvoor heeft plaatsgevonden. Eigenlijk is een coin dan tijdelijk wat overpriced en daalt tot een bepaald niveau waarop er weer voldoende support wordt gevonden door mensen die hem weer willen kopen voor die prijs. Daarna zal hij bijvoorbeeld geleidelijk weer stijgen, totdat hij weer uit de bocht vliegt en te weinig support heeft, dan vindt er weer een correctie plaats, etc. etc. etc.

Bij crypto's speelt er echter nog iets anders mee tov normale aandelen en dat is dat de Bitcoin tov bijv. de Dollar of Euro ook enorm in waarde kan fluctueren. Als Bitcoin stijgt, dan dalen alle altcoins. Als Bitcoin daalt, dan stijgen alle altcoins. Als Bitcoin gelijk blijft zie je sterke altcoins stijgen en zwakke dalen.

Op dit moment stijgt de Bitcoin en dus dalen de altcoins. Daarnaast hebben veel altcoins de afgelopen weken een sterke stijging doorgemaakt en dus moeten ze weer op zoek naar een minimale support waarde, waarop iedereen er eigenlijk weer achter staat om daarna de lijn omhoog weer in te kunnen zetten.

Het is dus een combinatie van meerdere factoren en op zich erg gezond en normaal. Niet iets om je direct zorgen om te maken, tenminste, niet de percentages die je nu ziet. Het is vaak ook goed om de grafieken even op 12h tot 1 of 3 dagen te zetten. Dan zie je vaak dat de correctie erg meevalt of zelfs te verwaarlozen is. Zie je hem dan alsnog zwaar naar beneden uitbreken, dan is het tijd om te heroverwegen of je de coin wel moet houden :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:04
_ferry_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:49:
[...]

Niets nieuws onder de zon...
BTC up, alts down
BTC down, alts down
BTC stabiel, alts up

Zo is het altijd ;)
Als dit altijd zo is, wat is dan het nut om in te stappen in Alts die niet hoge pieken hebben?
Wants Alts zijn alleen interessant als BTC stil blijft staan. Dan moeten ze in die korte tijd hard pieken. Doen ze dat niet, dan is de moeite niet waard.

Is er een gemiddelde hoe lang een BTC elke keer stabiel is of hoe lang hij stijgt en daalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

argon007 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:19:
Mag ik vragen met wat voor aantal en wat de instapprijs was? Ik zie gigantische volumes heen en weer schuiven, maar kost natuurlijk ook nog geen drol. De wallet link op hun website geeft een 404 (geeft weinig vertrouwen), laat je ze gewoon op Cryptopia staan? En waarom heb je ze gekocht?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 08:49
Staan nu nog op Cryptopia
Vanmorgen gekocht aan 0.00000031 (LTC) en 951540.72500161 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
kx22 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Als dit altijd zo is, wat is dan het nut om in te stappen in Alts die niet hoge pieken hebben?
Wants Alts zijn alleen interessant als BTC stil blijft staan. Dan moeten ze in die korte tijd hard pieken. Doen ze dat niet, dan is de moeite niet waard.

Is er een gemiddelde hoe lang een BTC elke keer stabiel is of hoe lang hij stijgt en daalt?
Dit is zeker geen vaste regel maar eerder een algemene trend die je dikwijls zal terug zien. Uiteraard zijn er alts die ook stijgen indien Bitcoin stijgt.

Er is geen gemiddelde duur op het stijgen of het dalen van eender welke munt. Enkel signalen wanneer hij kan eventueel kan beginnen dalen of stijgen. Niks is met 100% voorspelbaar in trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:04
Jyskal schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:05:
[...]

Dit is zeker geen vaste regel maar eerder een algemene trend die je dikwijls zal terug zien. Uiteraard zijn er alts die ook stijgen indien Bitcoin stijgt.

Er is geen gemiddelde duur op het stijgen of het dalen van eender welke munt. Enkel signalen wanneer hij kan eventueel kan beginnen dalen of stijgen. Niks is met 100% voorspelbaar in trading.
Met enkel signalen komen we al heel ver lijkt me.
Uit welke hoek komen de signalen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Dagelijks meerdere malen naar Blockfolio, coinmarketcap, reddit e.a. kanalen kijken. Jullie er ook last van? Ik heb mezelf beloofd nog maar 1x in de week naar m'n portfolio te kijken. Meteen een verrassing hoe gek het gegaan is (negatief of positief).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Gisteren mijn ADA en Ripple (~70% van portfolio), na enkele maanden hodlen, eruit gegooid op de all time high.

Krijg berichten binnen dat de BTC cycle weer van start gaat (markt beweegt in circels). Check de volume op GDAX vanaf 10 uur. Dus die houd ik de komende week maar even vast.

Excuses voor het pochen maar dit was één van mijn best getimede moves (wedden dat het instort zodra ik dit bericht stuur?) :)

Iedereen is een expert in deze markt, dus luister niet te nauw naar mij, maar als je munten in bezit hebt die de afgelopen maand 10x of meer over de kop is gegaan dan is het misschien tijd om je winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

argon007 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:02:
Staan nu nog op Cryptopia
Vanmorgen gekocht aan 0.00000031 (LTC) en 951540.72500161 stuks
Ah, ongeveer 1/3e LTC aan besteed :)

Voor mij een experimentje, ik heb 594.250,38 stuks. Eens kijken wat dit de komende tijd doet, nu al een leuk rendement op gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoSo
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:59:
[...]

Mag ik vragen met wat voor aantal en wat de instapprijs was? Ik zie gigantische volumes heen en weer schuiven, maar kost natuurlijk ook nog geen drol. De wallet link op hun website geeft een 404 (geeft weinig vertrouwen), laat je ze gewoon op Cryptopia staan? En waarom heb je ze gekocht?
Heb ze gekocht als een gokje i.p.v. een oudejaarslot, website zag er wel goed uit en heb dus voor 50 euro 10000000 PAC aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Sam2013 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Ik heb het vandaag eens in de gaten gehouden op Binance.

Zodra de BTC/USDT koers veranderde, veranderde geen 20 sec later de prijs van de populaire alts mee de andere kant op. Kan niet anders zijn dat bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Theniers schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:12:
Gisteren mijn ADA en Ripple (~70% van portfolio), na enkele maanden hodlen, eruit gegooid op de all time high.

Krijg berichten binnen dat de BTC cycle weer van start gaat (markt beweegt in circels). Check de volume op GDAX vanaf 10 uur. Dus die houd ik de komende week maar even vast.

Excuses voor het pochen maar dit was één van mijn best getimede moves (wedden dat het instort zodra ik dit bericht stuur?) :)

Iedereen is een expert in deze markt, dus luister niet te nauw naar mij, maar als je munten in bezit hebt die de afgelopen maand 10x of meer over de kop is gegaan dan is het misschien tijd om je winst te pakken.
ADA was 1.47 Dollar, nu 1.02 Dollar, ik weet niet of de 1.47 Dollar weer wordt aangetikt, maar ik verwacht dat hij binnen een paar dagen weer minimaal de 1.25 Dollar aantikt, ik had ze dus zelf nog niet verkocht, tenzij je ze voor BTC hebt ingewisseld en daar een stijging verwacht? Heb je verkocht voor USDT/EURO of BTC? Of het de best of slechtst getimede move was weet je pas over een paar uur of dagen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jyskal
kx22 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:07:
[...]

Met enkel signalen komen we al heel ver lijkt me.
Uit welke hoek komen de signalen?
Signalen kunnen uit diverse bronnen komen.

Bijvoorbeeld news related:
- Bij een coin die gaat forken (splitsen) kan je een verhoging van de prijs verwachten.
- Een coin die op een nieuwe grote exchange wordt gezet levert ook meestal een stijging op.
- China bitcoin exchange ban. Daling van Bitcoin.

Algemene trend related:
- Hier komen we terug op het bitcoin stijgt, alts dalen. Indien dit het geval is kan je tijdelijk je alts verkopen om later aan een lagere prijs opnieuw in te kopen. (LET OP: Geen 100% zekerheid)
- Algemene stijgende markt zorgt er voor dat elke munt wel een beetje (veel) omhoog gaat.

Technische signalen:
- Oversold of undersold signal die een stijging/daling kunnen aangeven.
- Trade volumes die plots erg verhogen. (pump/dump of whale buy)

Social media news:
- Munten/discussie die veel vernoemd worden op forums/reddit/twitter om al dan niet hype te creeën.
- Vrienden die je iets aanraden, etc...

Maar zoals ik al zei, geen van bovenstaande signalen geven je 100% zekerheid op winst. De kunst is om de signalen die je krijgt te filteren en alles kritisch te benaderen.

En de enige manier is proberen en ervaring op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:17:
[...]

ADA was 1.47 Dollar, nu 1.02 Dollar, ik weet niet of de 1.47 Dollar weer wordt aangetikt, maar ik verwacht dat hij binnen een paar dagen weer minimaal de 1.25 Dollar aantikt, ik had ze dus zelf nog niet verkocht, tenzij je ze voor BTC hebt ingewisseld en daar een stijging verwacht? Heb je verkocht voor USDT/EURO of BTC? Of het de best of slechtst getimede move was weet je pas over een paar uur of dagen :D
Ik had ze voor 2 cent per stuk en verkocht voor BTC. Maar je hebt gelijk ik moet niet te vroeg juichen. Ik heb bijvoorbeeld ooit LTC verkocht op 92 en 5 dagen later stond het op 320... :X

Waarom verwacht je dat hij gaat stijgen dan? Mensen die lager dan jij hebben ingekocht gaan nu juist hun winsten pakken. De roadmap is al uit (sell the news) + de meeste mensen beginnen het idee te krijgen dat het project veel te overvalued is (waar ik het mee eens ben, hoewel ik het nog steeds een van de beste projecten vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:25
Voorheen volgde "onze" bitcoin koers de koreanen een beetje. Momenteel staat hij in korea op ruim 23.000 dollar. Ik ben heel benieuwd of wij ook weer die kant op gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:59:
[...]

De site werkte idd niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag weer vele coins besturdeerd en ben een mooie coin tegengekomen: STORM. Het whitepaper ziet er goed uit, professionele website en ik heb alle vertrouwen in het team. Afgelopem dagen is ie ook mooi gestegen en ben vandaag ingestapt. Dit wordt een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
In mijn oneindige wijsheid besloten om even van alle alts naar btc te gaan. Ik heb een schijthekel aan deze coin maar heel veel mensen zijn aan t praten over de move terug naar btc en het lijkt voor mij een self furfilling prophecy te worden...

Leuk wel dat ik nu wel drie keer zoveel btc hen als waarmee ik instapte. In drie weken tijd

[ Voor 16% gewijzigd door Limbeckx op 05-01-2018 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SjoSo
RmNL90 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:29:
[...]

De site werkte idd niet eens...
Dit staat op reddit en is van het paccoin team.

Welcome new and old to the 4th OFFICIAL MOON of PACcoin

As you are undoubtedly aware from all the memes and shenanigans, PACcoin has taken off yet again and a lot of people are asking the question... Why? Let me try and put some perspective on things:

Reasons for price increase

1) PAC was paired with LTC recently, it's taken about 2 days for people to become aware of the pairing, opening up the market to far more people as they no longer have to trade through the DOGE dungeon anymore.

2) We finally broke down over the course of 3 days a 97Billion $0.00040 sell wall, after that, there was nothing really standing in the way of the PAC rocket.

3) The PACcoin.net website was under heavy strain due to all the increased traffic so the team have moved the entire platform onto a new cloud server to help meet the new demand. We are releasing our Future Insights document/explainer presentation today, providing the website changeover is finished.

We're all over the MOON to have such a vibrant and amazing community... THIS IS JUST THE BEGINNING.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:13:
[...]

Ah, ongeveer 1/3e LTC aan besteed :)

Voor mij een experimentje, ik heb 594.250,38 stuks. Eens kijken wat dit de komende tijd doet, nu al een leuk rendement op gemaakt.
Wat voor experimentje? Waarom gekocht?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:31:
Ik heb vandaag weer vele coins besturdeerd en ben een mooie coin tegengekomen: STORM. Het whitepaper ziet er goed uit, professionele website en ik heb alle vertrouwen in het team. Afgelopem dagen is ie ook mooi gestegen en ben vandaag ingestapt. Dit wordt een toppertje!
Misschien ook handig om dan aan te geven wat je in de white paper las dat jouw overtuigd heeft? Waarom is deze coin beter dan anderen in zijn categorie en dergelijke. Een professionele website en vertrouwen in een onbekend team is natuurlijk niet heel informatief.

Kan best een goede coin zijn hoor, maar ik zou bij een dergelijke post graag wat meer informatie zien :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:38:
[...]

Misschien ook handig om dan aan te geven wat je in de white paper las dat jouw overtuigd heeft? Waarom is deze coin beter dan anderen in zijn categorie en dergelijke. Een professionele website en vertrouwen in een onbekend team is natuurlijk niet heel informatief.

Kan best een goede coin zijn hoor, maar ik zou bij een dergelijke post graag wat meer informatie zien :)
Oh ja, het is de op drie na goedkoopste coin in de Top100!
En je weet welke coins nu heel goed in de markt liggen. Juist ja, goedkope coins!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RmNL90
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:41:
[...]

Oh ja, het is de op drie na goedkoopste coin in de Top100!
En je weet welke coins nu heel goed in de markt liggen. Juist ja, goedkope coins!
Ik mis hier de link met de whitepaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

RmNL90 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:43:
[...]

Ik mis hier de link met de whitepaper?
Ik zie ook geen whitepaper op de site staan? Of ben ik blind?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Pagina: 1 ... 8 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).