Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
DAMAGE schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:43:
[...]

Ik zie ook geen whitepaper op de site staan? Of ben ik blind?
Ja. https://stormtoken.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:43:
[...]

Ik zie ook geen whitepaper op de site staan? Of ben ik blind?
Je krijgt meteen een linkje op de frontpage van stormtoken punt com

https://s3.amazonaws.com/...k_Development_vFINAL_.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2018 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Las net een berichtje op Github van maindev van jaja XVG ik weet het...;
justinvforvendetta replied an hour ago
tor is actually just about done, you can stop the fud @zoran83ns
you have nothing in your github, you're just a crypto noob that is spreading fud. sell your coins and get out of here, we definitely dont need you ;]

als je nog wat hebt liggen is dit wellicht een leuke optie om wat in te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
Trouwens.. SC lijkt ook los te komen. Las laatst ergens dat het team de munt forever laag wil houden, maar heeft zich verdubbeld afgelopen week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
RmNL90 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:38:
[...]
Wat voor experimentje? Waarom gekocht?
Of het doel/techniek achter een coin op dit moment belangrijk is, of een lage prijs, puur met het oogpunt op rendement. Voor de lange termijn zijn o.a. ETH, NEO en misschien ook ADA goede opties, maar de markt beweegt naar goedkope coins, puur om een groot aantal te hebben. Waarschijnlijk met het gevoel dat je op die manier miljonair kunt worden.

Wat betreft Euro waarde is 0,0138% van mijn portfolio nu PAC, de rest is ADA, XLM, TRX, VEN en POE. Ik laat daarbij restjes BTC, NEO GAS, SIGT (gemined), IOTA, LTC, ETH, BCX en SBTC achterwege (samen max 100 Dollar waard). Op 5 februari ga ik de Euro verhouding opnieuw bekijken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:22
Sam2013 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Volgens mij kopen de Bots massaal in een keer Bitcoin aan en verkopen ze dus Alts.
hierdoor denken de mensen die net nieuw zijn, whaaaaaaa paniek dus die verkopen.
Bots kopen vervolgens doodleuk in en verbeteren de positie.

Als je dat door hebt kun je er op mee liften en aardig wat coins ophogen en inslaan.
Alsmede portfolio verandering indien gewenst.
Daar trappen we dus niet in.... :)
Bots zijn eigenlijk robotjes die precies doen wat ze opgedragen is.
Dat gedrag is nogal voorspelbaar. Mensen die meespelen met de bots spelen de bots in de kaart.
De bots zien hun acties immers beloond worden.
Je moet (als mens!) dus precies het tegenovergestelde doen dan wat een bot denkt te gaan doen.
De bots gaan dan gigantische de mist in.
Geen simpele taak natuurlijk wat zolang wij met z'n allen gewoon doen wat de bots verwachten doorbreek je deze cyclus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Taro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Of het doel/techniek achter een coin op dit moment belangrijk is, of een lage prijs, puur met het oogpunt op rendement. Voor de lange termijn zijn o.a. ETH, NEO en misschien ook ADA goede opties, maar de markt beweegt naar goedkope coins, puur om een groot aantal te hebben. Waarschijnlijk met het gevoel dat je op die manier miljonair kunt worden.

Wat betreft Euro waarde is 0,0138% van mijn portfolio nu PAC, de rest is ADA, XLM, TRX, VEN en POE. Ik laat daarbij restjes BTC, NEO GAS, SIGT (gemined), IOTA, LTC, ETH, BCX en SBTC achterwege (samen max 100 Dollar waard). Op 5 februari ga ik de Euro verhouding opnieuw bekijken :)
Herkenbaar. Mijn huidige portfolio bestaat uit ADA, XLM, TRX, VEN, DBC en komende dagen komen er nog coins bij zoals SophiaTX, HTMLCOIN en wellicht PAC. WanChain komt naar verwachting eind van de maand op een exchange, welke is nog niet bekend. Deze wordt ook groots naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

TradeMarkNL

Videoproducer
speedhaste schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Ik heb via ideal, bij BTC direct LTC gekocht is minuten werk voordat je het op exchange heb in het algemeen en dan kun je toch sneller handelen dan via bank transfer
Als je al geverifieerd bent wel ja. Het aantal sites waar ik dit doe wil ik een beetje beperkt houden, vandaar dat ik dit nog niet had gedaan. Maar afwachten hoe snel dit hier gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:31:
Ik heb vandaag weer vele coins besturdeerd en ben een mooie coin tegengekomen: STORM. Het whitepaper ziet er goed uit, professionele website en ik heb alle vertrouwen in het team. Afgelopem dagen is ie ook mooi gestegen en ben vandaag ingestapt. Dit wordt een toppertje!
Heb je de app ook bekeken? Krijg je enkel ieder half uur een reclame te zien. Of is het echt een soort remote werk marktplaats? (ik heb geen android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Waar kan ik die HTML coin krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Deze komt uit het vorige topic..gaat zo snel hier:
DAMAGE schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:38:
Nog een waarschuwing; ik zag dat er in de Google Ads op Google fake Binance links staan. Dan kom je op een andere URL uit met geldig SSL certificaat, een site die precies op Binance lijkt maar het dus niet is. Denk om scammers dus voor mensen die gebruik maken van Binance!

Edit:
TRX/Tron gaat als een speer. Heb een deel verkocht in de hoop op een goede correctie, maar die was nog niet sterk genoeg. Hoopte wat gratis coins te maken maar helaas. Heb een koop order staan op .00009 (TRX_ETH kijk ik naar). Had gehoopt dat hij daar naar toe ging gister nacht maar hij is alleen maar door blijven stijgen. Wat verwachten we hier van TRX? Die grotere correctie moet nog komen in mijn optiek. Stijgt echt als een gek de laatste paar uren.
Ik zit vol in op TRX. Heb alle wint van XRP verkocht en over gezet. Is ook een leuke om mee te spelen als je paar uurtjes hebt. Drukke markt, wordt veel in gehandeld. Kan je zo paar procent groeien per dag.

Als je inhoudelijk kijkt wat voor team er achter zit en wat voor CV de CEO al heeft op 27 jarige leeftijd, lijkt dit wel een potentieel toppertje en baal ik er van dat ik er niet een paar dagen geleden achter was gekomen voordat het was gedubbeld.

Ze hebben ook al een partnership aangekondigd met oBike dat z'n eigen coin gaat releasen op het TRON netwerk. Daarnaast is de CEO op twitter lekker de boel aan het warm maken voor een volgende aankondiging. Zehebben ook een eigen game live staan dat in principe een kloon is van de kitties: tron.game.com waar hun eigen coin wordt gebruikt.

Het busines model is wellicht nog niet zo volwassen als XRP, maar het team wat er achter zit met top programmeurs die vanuit Alibaba zijn overgestapt toont wel potentie.

Ik denk vooral aan de potentie dat de (coin) media meer gaat rapporteren over TRX wanneer partnership worden aangekondigd en de FOMO die daar op volgt. Beetje wat met XRP gebeurde. Maar in dit geval gebacked door het trackrecord van het team en de CEO.

Ben benieuwd en kijk uit naar de nabije toekomst!

[ Voor 0% gewijzigd door DocM3 op 05-01-2018 23:01 . Reden: typo ]

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Laatst online: 22-08 19:15
Sbakker1982 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:57:
Waar kan ik die HTML coin krijgen?
HTML coin wordt op de bleutrade exchange verhandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 13-09 23:22
Sam2013 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:49:
Las net een berichtje op Github van maindev van jaja XVG ik weet het...;
justinvforvendetta replied an hour ago
tor is actually just about done, you can stop the fud @zoran83ns
you have nothing in your github, you're just a crypto noob that is spreading fud. sell your coins and get out of here, we definitely dont need you ;]

als je nog wat hebt liggen is dit wellicht een leuke optie om wat in te stoppen.
Verge XVG stijgt nu tegen de stroom in.
Veel altcoins zakken immers fors. Dit is tijdelijk tgv de BTC stijging maar Verge doen het even beter.
Hoe lang weet ik ook niet maar het valt wel op.
Moet ik wel bij opmerken dat er nog 2 of 3 eurocent bij zou moeten om de eerdere top te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door HoppyF op 05-01-2018 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

DocM3 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:01:

[...]

Ik had gehoopt op nog een dip maar ik denk niet dat die nog gaat komen, iig niet onder de 18ct. Denk dat hij daar steeds op terug komt mocht hij een drop krijgen. Ik heb dus maar de munten die ik verkocht had en op ETH had gezet voor de dip van ETH op XVG gezet vandaag. En dan later maar eens wat TRX munten bij kopen in een dip of zo. Of idd wat handelen in andere coins nog om wat op te grinden. Goede tip, waarvoor dank!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

HoppyF schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:10:
[...]

Verge XVG stijgt nu tegen de stroom in.
Veel altcoins zakken immers fors. Dit is tijdelijk tgv de BTC stijging maar Verge doen het even beter.
Hoe lang weet ik ook niet maar het valt wel op.
Moet ik wel bij opmerken dat er nog 2 of 3 eurocent bij zou moeten om de eerdere top te halen.
Komt dat iedereen gewoon hold nu.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:04
DocM3 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:01:

[...]

Ik zit vol in op TRX. Heb alle wint van XRP verkocht en over gezet. Is ook een leuke om mee te spelen als je paar uurtjes hebt. Drukke markt, wordt veel in gehandeld. Kan je zo paar procent groeien per dag.

Als je inhoudelijk kijkt wat voor team er achter zit en wat voor CV de CEO al heeft op 27 jarige leeftijd, lijkt dit wel een potentieel toppertje en baal ik er van dat ik er niet een paar dagen geleden achter was gekomen voordat het was gedubbeld.

Ze hebben ook al een partnership aangekondigd met oBike dat z'n eigen coin gaat releasen op het TRON netwerk. Daarnaast is de CEO op twitter lekker de boel aan het warm maken voor een volgende aankondiging. Zehebben ook een eigen game live staan dat in principe een kloon is van de kitties: tron.game.com waar hun eigen coin wordt gebruikt.

Het busines model is wellicht nog niet zo volwassen als XRP, maar het team wat er achter zit met top programmeurs die vanuit Alibaba zijn overgestapt toont wel potentie.

Ik denk vooral aan de potentie dat de (coin) media meer gaat rapporteren over TRX wanneer partnership worden aangekondigd en de FOMO die daar op volgt. Beetje wat met XRP gebeurde. Maar in dit geval gebacked door het trackrecord van het team en de CEO.

Helemaal mijn gedachte. Er zit natuurlijk een hype omheen, en Justin Sun laat een team media zijn twitteracc beheren.

Maar dit is de coin voor voornamelijk mainland China.
Er is nog veel uit te halen. Als we de correctie voorbij zijn ga ik vanuit dat de 1 dollar gehaald kan worden. Dat is ook mijn doelstelling met de coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik zie steeds vaker de HTML coin voorbij komen. Vrij opmerkelijk voor een coin die 1000+ staat. Kan iemand mij uitleggen wat deze coin heeft wat andere niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

az4zuf schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:06:
Ik zie steeds vaker de HTML coin voorbij komen. Vrij opmerkelijk voor een coin die 1000+ staat. Kan iemand mij uitleggen wat deze coin heeft wat andere niet hebben?
een hippe naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Dogecoin, wat doe je nu?!

HODL.

Wat betreft Ripple, zijn nog niet helemaal klaar met corrigeren? Ik laat mij weer verassen morgen ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

ScreamGT schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:24:

HODL.

Wat betreft Ripple, zijn nog niet helemaal klaar met corrigeren? Ik laat mij weer verassen morgen ochtend.
Zoalng bitcoin zo hard gaat denk ik niet dat XRP gaat klimmen... die blijft voorlopig rond de 2 hangen, en ik ben ook aan het holden helaas.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Laatst online: 22-08 19:15
ScreamGT schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:24:

HODL.

Hehe Doge is afgelopen dagen ook stapje voor stapje aan het klimmen. Die verzamel ik gratis via faucet websites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achterlijk hoe dat ARN het heeft gedaan/doet, totaal aan mijn aandacht ontglipt. Wel vandaag nog maar wat XVG bijgekocht tijdens de dip. Blijft een gok bij Verge maar kan ook goed uitpakken. Heeft hier iemand ook MCO in zijn portfolio en wat verwachten jullie ervan? volg al een aantal weken technische analyses en voor de mid/long term schijnt daar een target op te staan van 50 dollar tot 250 dollar. Nou zal dat scenario voor meer coins gelden die nu boven de 15 dollar staan maar de persoon die ik volg heeft het nu al bij meerdere coins ruim voor de uitbraak bij het rechte eind gehad (verge,litecoin,digibyte ect..) waardoor mijn interesse gewekt werd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ach ja, zal je altijd zien. Bitcoin gaat alleen maar zijwaards, dus ik denk ik ga even diversiviseren. En hopla, alles in de min en bitcoin schiet omhoog }:|.

Ik zie het maar zo, als ik niet had verkocht was btc niet omhoog gegaan en was de waarde van m'n cold wallet ook niet gestegen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

.oisyn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:49:
Ach ja, zal je altijd zien. Bitcoin gaat alleen maar zijwaards, dus ik denk ik ga even diversiviseren. En hopla, alles in de min en bitcoin schiet omhoog }:|.

Ik zie het maar zo, als ik niet had verkocht was btc niet omhoog gegaan en was de waarde van m'n cold wallet ook niet gestegen.
Hier precies hetzelfde.... tot nu toe alleen maar lesgeld betaald. :z

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARN is weer aan het stijgen.
Zag hem vanmiddag van 4,95 naar 10/11 gaan.
Gekkenwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 01:06:
ARN is weer aan het stijgen.
Zag hem vanmiddag van 4,95 naar 10/11 gaan.
Gekkenwerk!
Die is inderdaad flink gestegen. Eerder dan ik had verwacht. Het viel me trouwens op dat de Circulating Supply in korte tijd al 2 keer is verhoogd met 500,000. Ik weet niet wat de reden hiervoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim de Jong schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 01:14:
[...]

Die is inderdaad flink gestegen. Eerder dan ik had verwacht. Het viel me trouwens op dat de Circulating Supply in korte tijd al 2 keer is verhoogd met 500,000. Ik weet niet wat de reden hiervoor is.
Ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Steeds meer ICOs worden weggekaapt voor public.. gisteren Thera Token, vandaag ShipChain. Ergens begrijp ik het wel, maar voor investeerders die niet direct +25k willen schuiven is dat erg vervelend bij leuke projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet duidelijk mijn strategie gaan aanpassen en meer verspreiding onder nu nog kleine marketcap coins. Zag dat ook een tijdje terug op binance, grootste rendementen in no time vonden plaats onder de goedkoopste coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
RmNL90 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 01:32:
Steeds meer ICOs worden weggekaapt voor public.. gisteren Thera Token, vandaag ShipChain. Ergens begrijp ik het wel, maar voor investeerders die niet direct +25k willen schuiven is dat erg vervelend bij leuke projecten.
Het grote geld ziet ineens de kans met een risico potje. Ik kijk zelf ook wel uit naar shipchain. Wederom een team dat veelbelovend klinkt en een markt die goed past bij blockchain.

Op zich maakt het niet uit om de ICO te missen als je er snel bij bent wanneer de handel opent. Jammer is alleen wanneer ze gaan handelen op exchanges waar je niet op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 23:27
Sinds vandaag aan het traden op Binance. Heb Ethereum geruild voor een paar andere coins, maar vind het nog moeilijk bij te houden hoeveel ik voor coins betaald heb aangezien het niet in dollars uitgedrukt wordt, maar in ethereum. Hoe gaan jullie daarmee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Laatst online: 14:55
Zie ik iets over het hoofd ik koop 4 munten op binance en ontvang 3,996 en natuurlijk kan ik er nu maar 3 verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
Btw appcoin is ook live sinds vandaag. Gelijk naar 1.71 dollar terwijl de ICO op 0.27 zat. Fluctueert flink vandaag. Gelijk al gehalveerd en ongeveer weer terug.

Vind 1.71 vrij prijzig, iemand anders hier die deze coin in de gaten heeft gehouden?

https://support.binance.c...ance-Lists-AppCoins-APPC-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

xGROOVER schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:01:
Zie ik iets over het hoofd ik koop 4 munten op binance en ontvang 3,996 en natuurlijk kan ik er nu maar 3 verkopen..
Fee?

Niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xGROOVER
Yes maar waarom laat hij me dan niet 4,004 kopen? En kan ik nu die 0,004 nu nog aanvullen zodat ik weer op 4 zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
pgs010 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 01:59:
Sinds vandaag aan het traden op Binance. Heb Ethereum geruild voor een paar andere coins, maar vind het nog moeilijk bij te houden hoeveel ik voor coins betaald heb aangezien het niet in dollars uitgedrukt wordt, maar in ethereum. Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik onthoud hoeveel euro ik betaald heb voor mijn ethereum en dan vul ik in de app Delta het aantal aangekochte coins in. Het totaal eth pas ik zo aan dat het totaalbedrag gelijk is aan mijn geïnvesteerde bedrag in euro's.

Maar als je meerdere verschillende coins gaat kopen dan zal dat wat lastiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
xGROOVER schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:05:
[...]

Yes maar waarom laat hij me dan niet 4,004 kopen? En kan ik nu die 0,004 nu nog aanvullen zodat ik weer op 4 zit?
Welke munt hebben we het over? sommige kun je wel <1 verkopen tegenover ETH namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
Imperium schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:09:
[...]

Welke munt hebben we het over? sommige kun je wel <1 verkopen tegenover ETH namelijk.
ARN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
pgs010 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 01:59:
Hier had ik in het begin ook moeite mee. Ik heb nu een tabel in Excel gemaakt om het wat sneller te kunnen berekenen. Ik hoef alleen de bedragen in te vullen, en dan zie ik hoeveel het kost.

Als iemand een betere manier heeft, hoor ik het graag. Het is erg lastig om overzicht te houden. :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6uIcAgP.png

[ Voor 3% gewijzigd door Tim de Jong op 06-01-2018 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Youtube&Twitter, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Blijkbaar vonden de meeste mensne zijn livestream niks. Tron zwaar in de min...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
FrankGuthrie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 03:59:
Blijkbaar vonden de meeste mensne zijn livestream niks. Tron zwaar in de min...
Hij had beter niks kunnen zeggen, alle winst van afgelopen week verdampt bij TRX :').

*update* stijgt nu weer wat dus bovenstaande al niet meer van kracht, tijd om te gaan slapen :').

[ Voor 15% gewijzigd door Stevie_ op 06-01-2018 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Stevie_ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 04:05:
[...]

Hij had beter niks kunnen zeggen, alle winst van afgelopen week verdampt bij TRX :').

*update* stijgt nu weer wat dus bovenstaande al niet meer van kracht, tijd om te gaan slapen :').
Is binnen 5 minuten 50% gedaald, maar nu weer terug op niveau. Ik denk to heel veel "bange"mensen die op basis van 1 livestream meteen een conclusie trekken.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 04:09:
[...]

Is binnen 5 minuten 50% gedaald, maar nu weer terug op niveau. Ik denk to heel veel "bange"mensen die op basis van 1 livestream meteen een conclusie trekken.
Of grote spelers die goedkoper willen inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@FrankGuthrie

Welke livestream?

En wat voor type order plaatsen jullie als de prijs heel snel daalt? (lange candles)
Limit is de boot misschien missen maar market kan je toch met een flink hogere prijs opgezadeld worden lijkt mij?

Ik zie namelijk wel dat er dan voor een hogere prijs aan sell orders. Dus alle orders die verkocht worden en die er onder zitten zijn dan market orders neem ik aan.

[ Voor 83% gewijzigd door iNSANiTi op 06-01-2018 04:36 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
wie doet er mee aan de ACCHAIN token sale ?

https://www.acchain.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:35
xGROOVER schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:05:
[...]

Omdat je geen duizendste munten kan kopen van diezelfde dan. Zoek maar eens op satoshi. Daarnaast, slechts 5764257 maal gezegd maar herhaal het graag voor de nieuwkomers:

KOOP EERST BNB OP BINANCE!

Dan gaan daar de fees van af en blijf je niet zitten met dust.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 14:18
...en wissel je restanten < 1 stuks in voor BNB (als trading pair beschikbaar is).

[ Voor 26% gewijzigd door technorabilia op 06-01-2018 08:59 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:35
Tim de Jong schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:18:
[...]

Hier had ik in het begin ook moeite mee. Ik heb nu een tabel in Excel gemaakt om het wat sneller te kunnen berekenen. Ik hoef alleen de bedragen in te vullen, en dan zie ik hoeveel het kost.

Als iemand een betere manier heeft, hoor ik het graag. Het is erg lastig om overzicht te houden. :P

[afbeelding]
Coin tracking websites/apps zoals http://cointracking.info , die kunnen je transacties inladen, dus werkt retemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:41
GENETX schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 08:59:
[...]

Coin tracking websites/apps zoals http://cointracking.info , die kunnen je transacties inladen, dus werkt retemakkelijk.
Alleen na 200 transacties word het reteduur, zit nu na een half jaar op 138 dus heb nog even de tijd om een beter alternatief te zoeken....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
DocM3 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:02:
Btw appcoin is ook live sinds vandaag. Gelijk naar 1.71 dollar terwijl de ICO op 0.27 zat. Fluctueert flink vandaag. Gelijk al gehalveerd en ongeveer weer terug.

Vind 1.71 vrij prijzig, iemand anders hier die deze coin in de gaten heeft gehouden?

https://support.binance.c...ance-Lists-AppCoins-APPC-
Interessant concept, heb een lage buy order staan, eens kijken of die gevuld wordt vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:31
Zojuist gekeken voor welk geld ik welke coins heb gekocht in september, erg duidelijk dat ik beter de HODL strategie had moeten toepassen i.p.v hoe ik het nu heb gedaan. (heb wel wat winst behaald, maar had factor x14 kunnen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:13
Ik ga er wel wat aanschaffen. Wil ook nog die swissborg kopen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
wat denken mensen van HTLM coin? vind het wel een interessante munt,met potentie. is slechts op een kleine exchange beschikbaar maar dat zouden er in januari meer moeten zijn. is nu nog heel goedkoop, maar schiet omhoog.
wat denken mensen hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Cryptopia heeft vannacht de LTC pairs uitgeschakeld ivm drukte. PAC was dus tijdelijk niet meer te verhandelen, maar ze hebben daarna wel het PAC/BTC pair gestart. Begon met 1 sat ivm de lage koers van PAC, maar 2 minuten geleden is de 1 sat voorraad opgegeten en wordt nu al voor 2 sat verkocht. Dat is dus een verdubbeling in prijs in een paar uur tijd, waar hij gisteren ook al bijna 400% is gestegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Taro schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:45:
Cryptopia heeft vannacht de LTC pairs uitgeschakeld ivm drukte. PAC was dus tijdelijk niet meer te verhandelen, maar ze hebben daarna wel het PAC/BTC pair gestart. Begon met 1 sat ivm de lage koers van PAC, maar 2 minuten geleden is de 1 sat voorraad opgegeten en wordt nu al voor 2 sat verkocht. Dat is dus een verdubbeling in prijs in een paar uur tijd, waar hij gisteren ook al bijna 400% is gestegen...
Tijd om de LTC weer open te gooien :(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RisingSun schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:26:
Zojuist gekeken voor welk geld ik welke coins heb gekocht in september, erg duidelijk dat ik beter de HODL strategie had moeten toepassen i.p.v hoe ik het nu heb gedaan. (heb wel wat winst behaald, maar had factor x14 kunnen zijn)
Hier ook, in elk geval weer veel van geleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
jasper7878 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:43:
wat denken mensen van HTLM coin? vind het wel een interessante munt,met potentie. is slechts op een kleine exchange beschikbaar maar dat zouden er in januari meer moeten zijn. is nu nog heel goedkoop, maar schiet omhoog.
wat denken mensen hier van?
Kan je dan vertellen waarom hij interessant was? Van wat ik er uit mijn hoofd van weet is het een dode coin die weer tot leven is gewekt, en waarvan de eerste alinea van whitepaper genoeg was om mijn complete bullshit bingo kaart te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Was voornemens mijn ADA van de hand te doen maar er is routine onderhoud op ADA bij bittrex.
Misschien is dit een teken dat ik moet HODL.

Ik begreep dat in Korea vannacht de BTC even de $23.000 heeft aangetikt? Heb zo’n voorgevoel dat de BTC langzaam aan weer terug kruipt naar zijn oude niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Tron ingeruild voor REQ en VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
Aardige sell wall wel op XRP, of heb ik het mis?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Ik ga toch mooi ff PAC BTC kopen... zo laag, kan bijna niet mis gaan zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:40
RmNL90 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:37:
Ik ga toch mooi ff PAC BTC kopen... zo laag, kan bijna niet mis gaan zou je zeggen.
Wat bedoel je met "PAC BTC"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Sissors schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Kan je dan vertellen waarom hij interessant was? Van wat ik er uit mijn hoofd van weet is het een dode coin die weer tot leven is gewekt, en waarvan de eerste alinea van whitepaper genoeg was om mijn complete bullshit bingo kaart te vullen.
Welke punten op de bullshit kaart kon je afvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Lees even een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Gister middag rond 12 ingestapt op binance met de BTC. Nu een beetje rondneuzen om te kijken welke ik ga kopen zodra de bitcoin weer minder wordt. Zit nu te denken aan VEN maar eigenlijk al te laat voor mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom als ik vragen mag? Bang dat TRON sterk gaat dalen na de enorme stijging? Of zie je op lange termijn meer brood in REQ en VEN?

Heb ook nog een lading TRON en twijfel over wat er mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
Kan je hier iets meer over vertellen? Waar kan ik de tokens aanschaffen op de website?
Vind de site erg onduidelijk..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
assn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:48:
Gister middag rond 12 ingestapt op binance met de BTC. Nu een beetje rondneuzen om te kijken welke ik ga kopen zodra de bitcoin weer minder wordt. Zit nu te denken aan VEN maar eigenlijk al te laat voor mijn gevoel
Ven staat nog in de kinderschoenen hoor...gaat een veelbelovend jaar tegemoet, lijkt mij een prima keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

kx22 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Als dit altijd zo is, wat is dan het nut om in te stappen in Alts die niet hoge pieken hebben?
Wants Alts zijn alleen interessant als BTC stil blijft staan. Dan moeten ze in die korte tijd hard pieken. Doen ze dat niet, dan is de moeite niet waard.

Is er een gemiddelde hoe lang een BTC elke keer stabiel is of hoe lang hij stijgt en daalt?
Als je de juiste alts te pakken hebt stijgen ze gewooon dor, hooguit minder hard.
Gisteren bijvoorbeeld Ven en GVT in mijn portofolio groen, de rest allemaal rood.
Alts die juist hard zijn gestegen voordat BTC stijgt, die vangen vaak de eerste klappen op. Maar BTC stijgt niet altijd, of rustig, en dan kun je zeker wel profit pakken op alts. Met HODL ook, maar als je ze tijdig verkoopt en dan koopt in de dip nog veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Iemand nog ingestapt op crypterium ico.?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Waarom als ik vragen mag? Bang dat TRON sterk gaat dalen na de enorme stijging? Of zie je op lange termijn meer brood in REQ en VEN?

Ik heb gister nog een TRON ritje gemaakt voor de aankondiging en +15% op die trade.

Vanochtend nog eens gekeken en toen vond ik op reddit dit.. https://www.reddit.com/r/...n_sun_sold_6billion_tron/

Ik blijf er voorlopig van af nu.

Tevens zit ik ook goed in VEN en REQ! HODL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
pirodr01 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Ven staat nog in de kinderschoenen hoor...gaat een veelbelovend jaar tegemoet, lijkt mij een prima keuze.
Zou je zeggen stap in Ven als de Bitcoin gaat veranderen of direct alles in Ven stoppen? (eventueel andere munten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 14:04
Tevens POWR is toegevoegd aan Huobi Exchange. Dat kan ook nog wel een stijging verwachten. Alleen mijn speelgeld zit in FUN die ook net de weg omhoog heeft gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Heel erg kut dit, ik wou vannacht voor de dump 50% van mijn TRX verkopen echter reageert mijn ledger niet op myetherwallet dus kan ik niets verzenden :( geen idee wat er aan de hand is met mijn ledger maar dit heeft mij dus enorm veel geld gekost :S

[ Voor 10% gewijzigd door chr0me1 op 06-01-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
assn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Zou je zeggen stap in Ven als de Bitcoin gaat veranderen of direct alles in Ven stoppen? (eventueel andere munten)
Ma lastig zeggen wat BTC gaat doen...Ven staat iig niet op een ATH dus persoonlijk zou ik daar nu wel in durven stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chr0me1 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:58:
Heel erg kut dit, ik wou vannacht voor de dump 50% van mijn TRX verkopen echter reageert mijn ledger niet op myetherwallet dus kan ik niets verzenden :( geen idee wat er aan de hand is met mijn ledger maar dit heeft mij dus enorm veel geld gekost :S
ik heb het idee dat een hw wallet meer kost dan t bespaart op dat soort coins. Hoe lang hold je die TRX al?
Je houdt t weg van het exchange risico maar nu krijg je dit risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:03:
[...]

ik heb het idee dat een hw wallet meer kost dan t bespaart op dat soort coins. Hoe lang hold je die TRX al?
Je houdt t weg van het exchange risico maar nu krijg je dit risico
Ik hold TRX al sinds 30 satoshi dus dan heb je vast wel een idee..
Verder nooit problemen gehad met mijn ledger maar dit is wel zwaar klote idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al gekeken naar de Neo ICO Ontology. Ik heb er zelf nog niet naar gekeken maar hoor er goede verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
[...]

Op de lange termijn vooral VEN, lees er goede verhalen over. Zelfde geldt voor REQ, heb deze al eerder gehad.

Tron lijkt/leek mij ook een goede om te holden wellicht dat ik die terugkoop na de daling, stijging was ook vooral vanwege de hype (zoals vele). Waarom hij zakt weet ik niet, vanwege de livestream vannacht wellicht of omdat Binance geen nieuwe gebruikers toelaat voorlopig, daar werd toch het meeste op verhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
leducw schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:54:
Iemand nog ingestapt op crypterium ico.?
Begin November toen ik net begon met cryptovaluta heb ik CRPT tokens gekocht.
Ik vond destijds de whitepaper er wel goed uitzien maar door gebrek aan ervaring heb ik niet echt kunnen vaststellen hoe uniek dit project nu echt is.

Door een foutje heb ik het dubbele aantal gekocht dat ik eigenlijk wou kopen, ook weer van geleerd...

Verder zal de introductie prijs 0.0001BTC bedragen, dus momenteel iets van 1.36 euro. Volgensmij is er momenteel een trend om zoveel mogelijk goedkope coins te kopen voor een paar Satoshi, dit gaat met CRPT dus niet gebeuren.

Verder is de mobiele app bijna af....
En zover ik weet is nog niet bekend op welke exchange ze terecht komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Iemand in Po.et? Dit me ook een briljantje te gaan worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

TRON pump en dump coin
https://amp.reddit.com/r/...n_sun_sold_6billion_tron/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59
wann0wfhc schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:58:
Tevens POWR is toegevoegd aan Huobi Exchange. Dat kan ook nog wel een stijging verwachten. Alleen mijn speelgeld zit in FUN die ook net de weg omhoog heeft gevonden.
Net? Die is lekker al een tijd goed bezig!
Twee weken terug 0.004usd en nu 0.17!
Hij is nu alleen een beetje aan het schommelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Rebbelx schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:19:
:)

Ik hoop het!

Niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Yes hier ook Po.et, helaas niet op het laagste punt gekocht, maar we wachten rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Is al ontkracht. Maar het is maar net wie je gelooft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 07:05
Gisteren (helaas) op een vrij hoog punt TRX gekocht... sindsdien een zeer flinke daling en ben nu twijfelen wat te doen. Naturlijk kan ik het holden en dan verder gaan wanneer het wel weer verkoopbaar is zonder verlies. Of ik kan een andere coin kiezen en hopen dat het verlies weer snel goedgemaakt wordt middels deze keuze.... Ik vind het eerlijk gezegd lastig en ik weet dat niemand daar echt in kan adviseren, omdat iedereen een andere "tactiek" gebruikt...

Ik heb het gevoel dat het slimmer is nu uit te stappen; een coin op te zoeken met potentie op korte termijn, en daar in te stappen om het verlies relatief snel goed te maken?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
Garret1410 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Tja, dat blijf ik toch wel ruk vinden... Al die FUD en verhalen die wel waar zijn, geen idee meer wat je moet geloven. De markt is wel heel 'makkelijk' te beinvloeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Lijkt toch identiek aan TRON of welke het dan ook was, alleen op het Bitcoin netwerk? Wat mij een twijfelachtige beslissing lijkt. Sowieso meer dan de helft van hun white paper is de disclaimer, en dan overdrijf ik niet.

Misschien zou het wat toevoegen als mensen wat meer hun redenatie hier opschrijven ipv enkel een oneliner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
RustStorm schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:24:
Gisteren (helaas) op een vrij hoog punt TRX gekocht... sindsdien een zeer flinke daling en ben nu twijfelen wat te doen. Naturlijk kan ik het holden en dan verder gaan wanneer het wel weer verkoopbaar is zonder verlies. Of ik kan een andere coin kiezen en hopen dat het verlies weer snel goedgemaakt wordt middels deze keuze.... Ik vind het eerlijk gezegd lastig en ik weet dat niemand daar echt in kan adviseren, omdat iedereen een andere "tactiek" gebruikt...

Ik heb het gevoel dat het slimmer is nu uit te stappen; een coin op te zoeken met potentie op korte termijn, en daar in te stappen om het verlies relatief snel goed te maken?
Er gaan veel verschillende verhalen rond over TRX, maar ik Hodl em voorlopig nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
S
Tripod62 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Er gaan veel verschillende verhalen rond over TRX, maar ik Hodl em voorlopig nog even :)
Same here, heb hem zelf op ~$0.05 gekocht dus heb nog wat speling... en hoe hij gegroeid is de laatste dagen is natuurlijk ook extreem. Maar toch, altijd ruk om van die twijfels gezaaid te zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 07:05
Tripod62 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Ik zit er eens over na te denken en ik merk dat deze gedachten door m'n hoofd spelen vanwege emoties... En dat is juist het gevaarlijkste van alles in de crypto wereld. Dus laat ik m'n verstand er bij pakken en voor nu zeggen: laten staan en geduld hebben -- zo'n coin zal zeker niet 1-2-3 helemaal crashen naar niets meer...

Heb ook nog wat VEN staan; dus wellicht dit weekend gewoon even geen BInance openen en andere dingen doen. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Garret1410 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Door te zeggen dat het een investeerder is ?
Ontkracht of niet check het aantal verkoop orders maar die in de linkjes staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:24:

Niet uitstappen, gaat weer omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
RustStorm schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Ik zit er eens over na te denken en ik merk dat deze gedachten door m'n hoofd spelen vanwege emoties... En dat is juist het gevaarlijkste van alles in de crypto wereld. Dus laat ik m'n verstand er bij pakken en voor nu zeggen: laten staan en geduld hebben -- zo'n coin zal zeker niet 1-2-3 helemaal crashen naar niets meer...

Heb ook nog wat VEN staan; dus wellicht dit weekend gewoon even geen BInance openen en andere dingen doen. ;)
Precies dat, VEN heb ik ook nog staan. Wel houd ik TRX in de gaten, handig eigen zaak, zelf mooi bepalen wat er op de schermen komt te staan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
Speculatie, blijkt niet waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
akaQ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:36:
[...]

Speculatie, blijkt niet waar te zijn.
Je zit de verkoop orders van die adressen toch staan ?
Die zijn zeker ook nep ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Je zit de verkoop orders van die adressen toch staan ?
Die zijn zeker ook nep ?
Ze willen de roze bril nog niet afzetten
Pagina: 1 ... 9 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).