Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:09
Slux schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Je zit de verkoop orders van die adressen toch staan ?
Die zijn zeker ook nep ?
je verhaal in 1 subforum is wel genoeg hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
RustStorm schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Ik zit er eens over na te denken en ik merk dat deze gedachten door m'n hoofd spelen vanwege emoties... En dat is juist het gevaarlijkste van alles in de crypto wereld. Dus laat ik m'n verstand er bij pakken en voor nu zeggen: laten staan en geduld hebben -- zo'n coin zal zeker niet 1-2-3 helemaal crashen naar niets meer...

Heb ook nog wat VEN staan; dus wellicht dit weekend gewoon even geen BInance openen en andere dingen doen. ;)
Ven haal ik wel van Binance af denk ik, is toch voor de lange termijn. Vind het een prettiger gevoel dat het dan in een wallet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Garret1410 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Is al ontkracht. Maar het is maar net wie je gelooft natuurlijk.
Reddit is natuurlijk ook een verkapte "telegraaf"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Tip: Heb Moon Btc gisteren gekocht voor 3 sat. Staat nu op 6 (Bluetrade). Er waren 62 miljard gestolen cryptsy coins, en die zijn sinds gisteren terecht bij een dev, dat verklaart hijzelf op bitcointalk. Ze worden waarschijnlijk vernietigd.
Ik gok dat de coin op korte termijn richting 25-30 sat gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:05
Intelcore schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Ven haal ik wel van Binance af denk ik, is toch voor de lange termijn. Vind het een prettiger gevoel dat het dan in een wallet staat.
Ik laat het voor nu even een mandje op Binance staan. Zal waarschijnlijk in loop van het jaar het wel overzetten naar m'n hardware wallet (als dit kan, moet ik nog even onderzoeken).

Het is door deze correctie overigens erg verleidelijk om nog meer geld te stoppen in de muntjes... note to self: misschien echt maar even wegblijven van de coins dit weekend

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 14:04
Zo. Speelgeld ook weer verdeeld voorlopig. Wat in POWR en wat in PO.ET. Nu maar eens andere dingen doen... de hele dag koersen en kansen checken is ook geen leuke zaterdag besteding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:18
Sissors schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Lijkt toch identiek aan TRON of welke het dan ook was, alleen op het Bitcoin netwerk? Wat mij een twijfelachtige beslissing lijkt. Sowieso meer dan de helft van hun white paper is de disclaimer, en dan overdrijf ik niet.

Misschien zou het wat toevoegen als mensen wat meer hun redenatie hier opschrijven ipv enkel een oneliner.
Solide team en goede samenwerkingen. Nu met wordpress is aangekondigd. Hiermee toch gauw 20a30% van alle websites over de hele wereld als market reach potential. Ik investeer vooral in coins die real-world applicaties hebben of gaan krijgen in de nabije toekomst. Siacoin, NEO, OMG en dus ook POET heb in onder andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

frack schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:46:
Tip: Heb Moon Btc gisteren gekocht voor 3 sat. Staat nu op 6 (Bluetrade). Er waren 62 miljard gestolen cryptsy coins, en die zijn sinds gisteren terecht bij een dev, dat verklaart hijzelf op bitcointalk. Ze worden waarschijnlijk vernietigd.
Ik gok dat de coin op korte termijn richting 25-30 sat gaat. :)
Frustrerend als ie net niet op de exchange zit waar je zelf op zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
wann0wfhc schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Ik heb gister nog een TRON ritje gemaakt voor de aankondiging en +15% op die trade.

Vanochtend nog eens gekeken en toen vond ik op reddit dit.. https://www.reddit.com/r/...n_sun_sold_6billion_tron/

Ik blijf er voorlopig van af nu.

Tevens zit ik ook goed in VEN en REQ! HODL :)
Net helemaal bijgelezen. Wat een gedoe! Geen idee wie te vertrouwen. Had gisteren tijdelijk op 23 can't alles verkocht en iets later terug. Word je wakker, krijg je dit. Toch mega verschil in waarde 😥

Lastig te bepalen om te holden of verkopen. Kan ook nog lager zakken. Kan straks wel weer terug stijgen natuurlijk.

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:02
https://twitter.com/XRBRaiBlocks

XRB komt nu officieel naar Binance, nu maar afwachten wat het betekend voor de koers aangezien dit nieuws weinig lijkt te hebben gedaan met de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Frustrerend als ie net niet op de exchange zit waar je zelf op zit >:)
Coinexchange.io zit ie ook. Maar volgens de Dev komen er zeer binnenkort exchanges, ze zijn in gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
Junia schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:29:
https://twitter.com/XRBRaiBlocks

XRB komt nu officieel naar Binance, nu maar afwachten wat het betekend voor de koers aangezien dit nieuws weinig lijkt te hebben gedaan met de koers.
Ze hebben echt met enorm veel votes de contest gewonnen.
Ik verwacht wel veel van raiblocks, helaas maar 100 stuks gekocht op 4 dollar maar zojuist weer heel wat bijgekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm wat denken jullie van nummer 3 daar, Coinmetro.

Ik ben hun site eens langs gegaan en vind het (als cryptocurrency-noob) interessant klinken. Voor zover ik het begrijp bieden ze:
-simpele overzichtelijke website voor consument
-je krijgt een debit card waarmee je direct overal ter wereld bij een ATM je coins kan cashen zonder approvals, zonder wachten :)
-platform om makkelijk meest gebruikte coins te kopen/verkopen (BTC, BCH, ETH, RXP en LTC)
-kopen in euro,dollar,yen,pond
-oprichters zijn eigenaren van forex broker FXPIG; veel 'ouderwets' verstand van zaken en expertise in huis
-een 24/7 draaiende klantenservice op de website
-je kan token asset manager op hun netwerk worden (tussenhandelaar) in de ERC20 token.
-authy,bitgo, voiceit support
-netwerk ingericht op een stabiele coin i.p.v. speculatief karakter om het als betaalmiddel interessant te maken.

de Token sale begint 21 februari (max 300 miljoen coins), maar op dit moment kun je kopen in pre-sale (max 50 miljoen). Prijs per coin:
eerste 12,50 miljoen: €0,03
tot 25 miljoen: €0,05
tot 37,5 miljoen: €0,07
tot 50 miljoen: €0,09
Token Sale 21 februari: €0,11

Teller staat nu op 22,66 miljoen coins verkocht dus prijs is nu nog relatief gunstig. Het ziet eruit als een goed uitgedachte coin met potentie is maar wat denken jullie?

[ Voor 31% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-01-2018 13:58 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
Heeft Tron hun partnership announcement al uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Laatste tijd hoor je enorm veel op de XRP, Wat zal het deze dagen gaan doen...
meer zakken of juist weer boven de 3.0 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:29
kabaaltje schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:50:
Nog niet concreet: https://twitter.com/TronCommunity/status/949474811033595904

Gelukkig komt TRX wel weer een beetje los want _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door 0xygen op 06-01-2018 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KRDVT
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:19
r6aw schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:52:
over exact een week staat hij op 3.66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
kabaaltje schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:50:
Stond pas voor komende week gepland dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17:12
Ik denk naar de 5 euro en dan naar 2 en dan naar 9... Nee even serieus, welk antwoord hoop je nu te krijgen? Als iemand hier zegt omhoog naar 3.. ga je dan serieus actie ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Ik dacht op tron een klein beetje verlies te pakken maar ben blij dat ik hodl want is nu weer omhoog aan het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:02
m0ridin schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:54:
[...]

Stond pas voor komende week gepland dacht ik
Vannacht partnership update, maar stelde volgens mij niet al te veel voor. 14 Januari is de Partnership Announcement

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Weeknummer + jaartal / stand van de maan * 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
Toch nog wat Litecoin ingeslagen, en Reddcoin (ooit al eens 5000 van gehad en verkocht omdat er niks mee gebeurde) Blijf mijzelf herhalen, mijn grootste les is om te HODLen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:29
EHA1337 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Vannacht partnership update, maar stelde volgens mij niet al te veel voor. 14 Januari is de Partnership Announcement
Heb je een bron over 14 januari? Ik heb daar nog niets over gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
KRDVT schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:54:
[...]

Ik gok 2. Dit soort onzin vragen moeten geblokt worden. Als we het wisten waren we al rijk.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

KRDVT schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:54:
[...]

appelflap1992 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Ik denk naar de 5 euro en dan naar 2 en dan naar 9... Nee even serieus, welk antwoord hoop je nu te krijgen? Als iemand hier zegt omhoog naar 3.. ga je dan serieus actie ondernemen?
Dacuuu schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:57:
[...]

Weeknummer + jaartal / stand van de maan * 2.
lighting_ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Ik gok 2. Dit soort onzin vragen moeten geblokt worden. Als we het wisten waren we al rijk.
Zulke vragen over, wat doet XRP komende week zijn al vervelend genoeg, maar die posts kan ik redelijk vlot doorheen scrollen, maar als dan iedereen weer op zo'n post gaat reageren wordt het wel een ellenlang verhaal, dus misschien beter om zulke vragen/opmerkingen in een topic gewoon links te laten liggen en niet op te reageren?

[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 06-01-2018 13:02 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
0xygen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:59:
[...]

Heb je een bron over 14 januari? Ik heb daar nog niets over gevonden.
http://coinmarketcal.com/..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
speedhaste schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:55:
Ik dacht op tron een klein beetje verlies te pakken maar ben blij dat ik hodl want is nu weer omhoog aan het gaan.
Wat een gedoe met TRON vanochtend! Lijkt te stabiliseren sinds n uurtje of 10 gebaseerd de 5 min candle. En dat matcht de gesprekken op Twitter. Was wel even spannend wat er ging gebeuren. Lijkt er op dat de fete tussen Justin en Charlie over is. Charlie heeft zelfs zijn tweets gedelete.

Neemt niet weg dat ik er een rare smaak van krijg. Lijkt me echter zo raar dat zo'n nu al baas van n gast een pump en dump doet en zn hele carrière weg gooit. Al zijn er mensen die rare dingen hebben gedaan voor minder geld.

Beetje jammer dat ik was ingestapt rond de 22 cent. Is een mooie kans nu op 18 cnt.

Denk dat ze snel nieuwe partnerships aan moeten kondigen naast obike om weer wat vertrouwen van de markt te winnen.

Overigens blijft de mega sell raar getimed. Precies na een Twitter remark en live stream.

HODL voor nu. Verbazend over hoe eenvoudig deze markt beïnvloed kan worden. Kan niet ontkennen dat het iets wat warm wordt op zo'n moment als je er een paar 1000 in hebt zitten dat net zo hard fluctueert 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54

HaTe

haat niet

Geen vertrouwen meer in TRON als ik lees hoe Justin Sun bezig is..
Heb het met een lekkere winst verkocht en tijd om het in een wat minder obscuur project te stoppen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
DocM3 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:05:
[...]

Wat een gedoe met TRON vanochtend! Lijkt te stabiliseren sinds n uurtje of 10 gebaseerd de 5 min candle. En dat matcht de gesprekken op Twitter. Was wel even spannend wat er ging gebeuren. Lijkt er op dat de fete tussen Justin en Charlie over is. Charlie heeft zelfs zijn tweets gedelete.

Neemt niet weg dat ik er een rare smaak van krijg. Lijkt me echter zo raar dat zo'n nu al baas van n gast een pump en dump doet en zn hele carrière weg gooit. Al zijn er mensen die rare dingen hebben gedaan voor minder geld.

Beetje jammer dat ik was ingestapt rond de 22 cent. Is een mooie kans nu op 18 cnt.

Denk dat ze snel nieuwe partnerships aan moeten kondigen naast obike om weer wat vertrouwen van de markt te winnen.

Overigens blijft de mega sell raar getimed. Precies na een Twitter remark en live stream.

HODL voor nu. Verbazend over hoe eenvoudig deze markt beïnvloed kan worden. Kan niet ontkennen dat het iets wat warm wordt op zo'n moment als je er een paar 1000 in hebt zitten dat net zo hard fluctueert 😂
TRON kakt een beetje in.
Lijkt wel Verge XVG die onterecht ook werd afgestraft maar toch weer bij trok.
Vreemd genoeg zie ik nu LTC weer enorm stijgen.
Schommelt meestal rond de 200 euro plus of min 10% maar schiet nu door naar de 250.
Weet niet wat de oorzaak hiervan is of doordat het komt dat er veel instappers zijn die via LTC of ETH naar een Exchange gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 23:12
Zijn hier nog mensen bezig met Bytecoin? Afgelopen 30 dagen al bijna 800% de lucht in. 12 juni een hard fork dus kan nog leuk worden.

[ Voor 18% gewijzigd door neonite op 06-01-2018 13:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
HoppyF schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:10:
[...]

TRON kakt een beetje in.
Lijkt wel Verge XVG die onterecht ook werd afgestraft maar toch weer bij trok.
Vreemd genoeg zie ik nu LTC weer enorm stijgen.
Schommelt meestal rond de 200 euro plus of min 10% maar schiet nu door naar de 250.
Weet niet wat de oorzaak hiervan is of doordat het komt dat er veel instappers zijn die via LTC of ETH naar een Exchange gaan.
Weet je dat juist dit veroorzaakt word door mensen zoals bovenstaande, Mensen die dachten rijk te worden met XVG. die zakte iedereen in paniek. panicsell dit dat. nu horen ze afgelopen dagen TRON is het helemaal, alle gelukzoekers weer kopen.

BTC stijgt TRX zakt net als de meeste alts, al dezelfde mensen weer in paniek. wat moet ik nou? verkopen, hodl ik weet het allemaal niet meer, huilen, weer panicsell, nog harder huilen want toch moeten hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
akaQ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Weet je dat juist dit veroorzaakt word door mensen zoals bovenstaande, Mensen die dachten rijk te worden met XVG. die zakte iedereen in paniek. panicsell dit dat. nu horen ze afgelopen dagen TRON is het helemaal, alle gelukzoekers weer kopen.

BTC stijgt TRX zakt net als de meeste alts, al dezelfde mensen weer in paniek. wat moet ik nou? verkopen, hodl ik weet het allemaal niet meer, huilen, weer panicsell, nog harder huilen want toch moeten hodlen.
Je zou het bijna denken.
Panic sell is wel het domste dat je kunt doen, dat kost immers veel geld.
Als je gewoon niet in paniek raakt blijft de koers ook redelijk stabiel, paniek veroorzaakt alleen maar onrust.
Dat is al vaak genoeg gezegd maar het blijft moeilijk dit onder ogen te zien.
Misschien wordt het tijd voor een lijstje met RULES, what to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik zie steeds vaker posts op LinkedIn waarbij gratis crypto beleggingstips worden verstuurd naar iedereen die reageert. Soms wel >1.000 reacties, waarin erg veel TRX, REQ en RDD wordt genoemd. Die mensen kennen Justin Sun helemaal niet, die zien een goedkoop muntje met de kans miljonair te worden. TRX krabbelt echt wel weer op hoor als ik dit zo zie langskomen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
SjoSo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:13:
Paccoin en po.et zijn mijn grootse stijgers van vandaag.
Paccoin is van rank 150 naar 65 gestegen op coinmarketcap in 2 dagen.
Wat verwacht je nog van de Paccoin? Op cryptopia is zelfs de market even gepauzeerd (LTC/PAC)
Interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Wat verwacht je nog van de Paccoin? Op cryptopia is zelfs de market even gepauzeerd (LTC/PAC)
Niet alleen LTC/PAC maar de hele LTC markt helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Laatst online: 21:55
Misschien handig op korte termijn!

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/15nvkag.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Check-mate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-05-2018
Taro schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:29:
Ik zie steeds vaker posts op LinkedIn waarbij gratis crypto beleggingstips worden verstuurd naar iedereen die reageert. Soms wel >1.000 reacties, waarin erg veel TRX, REQ en RDD wordt genoemd. Die mensen kennen Justin Sun helemaal niet, die zien een goedkoop muntje met de kans miljonair te worden. TRX krabbelt echt wel weer op hoor als ik dit zo zie langskomen :)
En bovenstaand vind jij een goed teken? Prima dat er door leken zoveel geld in wordt gepompt, maar zou op een forum als dit graag ook iets meer inhoudelijke discussie zien. Tron wordt erg geshilled op dit forum en andere kanalen de laatste weken, daarvoor was het XVG, EMC2, WTC enz. Steeds meer "to the moon" berichten en steeds minder inhoudelijke discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Disclaimer: Doe altijd je eigen onderzoek voordat je een coin koopt!

Ik zeg het nog 1 keer hier: Raiblocks gaat heel groot worden zodra hij op Binance staat:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GlD-LCPVunI]

De eerste keer dat ik dit zag: wow, enorm snelle transacties mogelijk en geen fees.

Voor iets meer in depht kijk deze:

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 06-01-2018 14:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
Bartske schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:47:
Ik zeg het nog 1 keer hier: Raiblocks gaat heel groot worden zodra hij op Binance staat:

[video]

De eerste keer dat ik dit zag: wow, enorm snelle transacties mogelijk en geen fees.

[video]
De vraag is nog wel of die op Binance komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat eth een serieuze terugval gaat maken? Wat is de reden voor de sterke stijging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Welke site of app is dat. Ik ken die nog niet. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Bartske schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:47:

[video]

[video]
Ik heb er 80 euro ingelegd, niet veel ( er zijn helaas meer goeie coins dan ik geld heb :') ) maar misschien dat ik er wat winst mee haal op de lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:02
MaStar schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:48:
[...]

De vraag is nog wel of die op Binance komt ;)
Nee hoor ;) https://twitter.com/XRBRaiBlocks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Check-mate schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:42:
[...]

En bovenstaand vind jij een goed teken? Prima dat er door leken zoveel geld in wordt gepompt, maar zou op een forum als dit graag ook iets meer inhoudelijke discussie zien. Tron wordt erg geshilled op dit forum en andere kanalen de laatste weken, daarvoor was het XVG, EMC2, WTC enz. Steeds meer "to the moon" berichten en steeds minder inhoudelijke discussie.
Ik heb het idee dat heel veel mensen voor de korte termijn munten kopen, even een verdubbeling meepakken en dan weer naar de volgende munt. Dus geen daytrading of lange termijn hold maar munten een paar dagen/weken aanhouden.

Voor de korte termijn zijn de whitepapers, ontwikkelingsteam, etc. dan ook nauwelijks relevant. Veel belangrijker is dat een munt in de belangstelling staat en dat deze laag geprijsd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
akaQ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Er was echt wel wat meer aan de hand dan een normale reactie op de btc stijging.

Verder wel eens met wat je zegt. Daarom denk ook dat de post hieronder best ergens op slaat. Ik zit in de crypto voor 2 redenen.

1. Er zitten echt potentiële bedrijven in (lange termijn groei)
2. Non tech mensen "investeren" op basis van nieuws dat waardes beïnvloed (meer korte termijn boosts) maar snappen het verder niet echt.

En media vinden het leuk dat zo'n kerel van 27 met resume x iets met blockchain doet. Vooral wanneer er nog een en andere partnerships wordt aangekondigd pakken ze dat soort details snel op en beschrijven ze het als een potentieel wonder product.... Wellicht =p
Taro schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:29:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

m0ridin schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Lol, ik blijf het een geniale munt vinden... Spijt dat ik hem van de hand heb gedaan, maar dit soort threads brengen toch een grote glimlach op mijn gezicht :)

https://www.reddit.com/r/...gorithm_very_diagnostics/
Dit is toch briljant.

Ik blij dat ik een maand geleden een wallet met dogecoins op mijn oude hardeschijf heb teruggevonden. Ik ben al 4,5 jr lang een (onbewust) HODLer. Leuk dat die nu zo stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 25-07 13:38
neonite schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:15:
Zijn hier nog mensen bezig met Bytecoin? Afgelopen 30 dagen al bijna 800% de lucht in. 12 juni een hard fork dus kan nog leuk worden.
Heb er de afgelopen maanden een hele zwik van bij elkaar gemined, voor de fun toen ze nog op 0,0012 stonden. Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen een sprongetje heb gemaakt van de stijging maar hou ze nog mooi ff vast. Als ze een duppie worden, wordt het tijd voor een nieuwe auto 8) Maar even los daarvan, nieuwe Roadmap van 2018 ziet er wel ok uit, beter als het verleden. Het enige wat ze missen is een beetje goede PR, en het verleden met geruchten die wel of niet waar zijn, helpt ze ook niet echt mee... En ze mogen langzaam wel eens op wat meer exchanges beschikbaar komen, zal ook de prijs ten goede komen.

Oftewel.... holden in deze loont dus best aardig tot nu toe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
spacer schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Welke site of app is dat. Ik ken die nog niet. :-)
Zag het voorbij komen in een facebook groep, heb zitten zoeken maar volgens mij door een individu in elkaar geflanst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:24
MaStar schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Ik weet het niet. Lees niet veel positiefs eerlijk gezegd. Nog geen Whitepaper of roadmap. Website ligt ook plat. Misschien leuk voor de daytraders.

Maar ja in Cryptoland is alles mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:37
ScreamGT schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Dit is toch briljant.

Ik blij dat ik een maand geleden een wallet met dogecoins op mijn oude hardeschijf heb teruggevonden. Ik ben al 4,5 jr lang een (onbewust) HODLer. Leuk dat die nu zo stijgt.
Hier toevallig 2 weken terug met een restje btc 6500 gekocht, en de waarde hiervan is nu al verdubbeld (dus iets van 4 pizza’s winst :P )

Maar hij zou is naar de tientallen centen gaan dan word het een leuker bedrag >:)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:48:
Denken jullie dat eth een serieuze terugval gaat maken? Wat is de reden voor de sterke stijging?
De fundamentals zijn de reden voor de stijging. Er zijn diverse scaling uitwerkingen on-chain en off chain die concreter worden:

Er is een proposal voor basic Plasma
https://ethresear.ch/t/minimal-viable-plasma/426

Sharding protoype is vrijwel finished:
https://github.com/ethere.../blob/develop/docs/doc.md

En natuurlijk Casper zit er aan te komen:
https://github.com/ethereum/casper
https://arxiv.org/abs/1710.09437

Zie ook deze twee summaries over de stand van zaken:

https://blog.ethereum.org...lopment-subsidy-programs/
https://blog.ethereum.org/2018/01/02/q4-roundup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Check-mate schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:42:
[...]
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Dat is een aanname die je maakt en dat is iets waar ik me op dit forum steeds meer aan ga ergeren, de snelle en verkeerde aannames... Ik geef alleen aan dat erg veel leken in TRX zullen gaan investeren en dat is voor TRX wel goed, maar of ik het een goed teken vind voor de markt en dergelijke hoor je mij niet zeggen.

Eens dat het hier inhoudelijker mag worden, maar begin je dan zelf met het goede voorbeeld te geven?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Mnup_1 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Zag het voorbij komen in een facebook groep, heb zitten zoeken maar volgens mij door een individu in elkaar geflanst!
OK thanks, was wel mooi overzichtelijk. Maar eens op zoek mbv Google ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Check-mate
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-05-2018
ik weet niks schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:53:
[...]

Ik heb het idee dat heel veel mensen voor de korte termijn munten kopen, even een verdubbeling meepakken en dan weer naar de volgende munt. Dus geen daytrading of lange termijn hold maar munten een paar dagen/weken aanhouden.

Voor de korte termijn zijn de whitepapers, ontwikkelingsteam, etc. dan ook nauwelijks relevant. Veel belangrijker is dat een munt in de belangstelling staat en dat deze laag geprijsd staat.
Is bijna daytrading wat je omschrijft ;) En je hebt gelijk dat hype erg belangrijk is op korte termijn. Maar het risico is dat mensen door verkeerde info een gehypte coin kopen waarvan blijkt dat deze helemaal niet zo goed is, en op dat moment crasht/wordt gedumpt.

In deze bull market is iedereen een winnaar, maar bij een echte dip blijven alleen de sterke coins over, en zullen veel van die gehypte coins een gigantische correctie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Cardano (ADA) als "long hold" coin op mijn lijstje staan, dus ik dacht, laat ik die eens overzetten naar een wallet. Ze hebben de zogenaamde Daedalus wallet, maar het syncen na installatie duurt een partij lang... zou bijna een reden zijn om ADA om te zetten naar VET/VEN... Iemand een betere oplossing (behalve laten staan op Binance natuurlijk) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:14:
Ik heb Cardano (ADA) als "long hold" coin op mijn lijstje staan, dus ik dacht, laat ik die eens overzetten naar een wallet. Ze hebben de zogenaamde Daedalus wallet, maar het syncen na installatie duurt een partij lang... zou bijna een reden zijn om ADA om te zetten naar VET/VEN... Iemand een betere oplossing (behalve laten staan op Binance natuurlijk) :)
Bij mij duurde dit "maar" een paar uurtjes, maar dat valt op zich wel mee tov andere coins. Voor zover ik weet zijn er nog geen andere ADA wallets of light varianten, gewoon even een paar uurtjes laten ratelen dus.

Maar voor zover ik kan zien kan je nog steeds geen ADA withdrawen vanaf Binance en Bittrex? Dus dan is dat ook niet aan de orde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
Ik zou het ook wel mooi vinden om inhoudelijk te discussiëren over welke crypto coin/token nou echt toekomst heeft oftewel de beste papieren.

Er zijn er nu zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
Check-mate schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:10:
[...]
In deze bull market is iedereen een winnaar, maar bij een echte dip blijven alleen de sterke coins over, en zullen veel van die gehypte coins een gigantische correctie krijgen.
Bij een goede dip gaat vrijwel alles naar beneden, kijk maar wat er voor kerst gebeurde.
Uiteindelijk zijn de sterke coins wel degene die weer terugkomen maar dat maakt voor het korte termijn handelen niet uit, bij een dalende trend verkoop je alles.

Bij een bull market kan iedereen winnaar zijn, maar het is maar net hoe je bekijkt wie een winnaar is.
40% rendement over een maand is niet slecht, ga je op korte termijn met de hypes mee kan je zo 400% pakken, wie is dan de winnaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Tinusvolkel schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:04:
[...]

Hier toevallig 2 weken terug met een restje btc 6500 gekocht, en de waarde hiervan is nu al verdubbeld (dus iets van 4 pizza’s winst :P )

Maar hij zou is naar de tientallen centen gaan dan word het een leuker bedrag >:)
Altijd leuk!

Nu heb ik ze in 2013/14 een paar maanden gemined met 5x 7950's. Ga er niet vanuit dat die naar de tientallen centen zal gaan, maar ik had ook nooit gedacht dat hij $0,01 zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop niet dat LTC teveel door stijgt op dit moment, wacht nog op stijgingen bij andere munten die nu nog even uitblijven om weer bij mijn bestaande LTC voorraad te investeren. Blijft een rare markt die amper te timen is. Doelstelling is een paar long term holds waaronder LTC ,Vechain , ICX op dit moment. Verder wat korte/mid term coins om je inleg er redelijk snel weer uit te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Laatst online: 27-07-2023
Weet niet of ik hier goed zit maar ben klaar met crypto’s en heb net mn kleine inleg omgezet naar bitcoin en naar litebit gestuurd,, nu lees ik in de blockchain al 8 bevestigingen en voltooid maar op de litebit site stond al 1/2 en nu opeens 0/2...oplichters of moet ik geduld hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
almiros schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:24:
Weet niet of ik hier goed zit maar ben klaar met crypto’s en heb net mn kleine inleg omgezet naar bitcoin en naar litebit gestuurd,, nu lees ik in de blockchain al 8 bevestigingen en voltooid maar op de litebit site stond al 1/2 en nu opeens 0/2...oplichters of moet ik geduld hebben?
Geduld

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Even een waarschuwing, hoe euforischer de moonboys worden, des te groter is de kans dat er een grote dump aan zit te komen. Ik heb het even over RaiBlocks bijvoorbeeld. Mensen roepen in de reddit "you are stupid if you are not buying now" en de claims op dit forum zijn ook niet mals. "Ik zeg het nog 1 keer hier: Raiblocks gaat heel groot worden zodra hij op Binance staat".

Uiteindelijk zit iedereen hier z'n eigen investering te promoten en dat is logisch, maar mijn ervaring leert dat je juist de coins wil inkopen die NIET het gesprek van de dag zijn. De saaie coins die op het oog niks lijken te doen. My 2 cents.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Garret1410 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:18:
Ik zou het ook wel mooi vinden om inhoudelijk te discussiëren over welke crypto coin/token nou echt toekomst heeft oftewel de beste papieren.

Er zijn er nu zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Je zult ze dan denk ik eerst in een aantal categorieën moeten gaan indelen. Bitcoin en ADA bijvoorbeeld kan je lastig 1 op 1 met elkaar vergelijken, tenzij je uitgangspunt bijvoorbeeld het ondersteunen van smart contracts is, of snel betalingsverkeer, of staking. Om geen appels met peren te vergelijken kan je ze eerst indelen en per categorie kan je dan discussiëren over welke de beste papieren heeft.

Ik zie op dit moment uit de top 50 wel iets in ADA, mits ze het echt netjes doorontwikkelen en roadmaps halen, PO.et, ETH, RaiBlocks en VeChain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Ben vanochtend ook uit TRX gestapt en even in AMB op Binance gestapt. Even kijken waar deze heen gaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen hiero zijn die iets in Bitconnect (100% ponzi) hebben, dan is dit het moment om eruit te stappen.

In Amerika zijn ze gedagvaard en moeten ze stoppen met hun louche praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:25:
Even een waarschuwing, hoe euforischer de moonboys worden, des te groter is de kans dat er een grote dump aan zit te komen. Ik heb het even over RaiBlocks bijvoorbeeld. Mensen roepen in de reddit "you are stupid if you are not buying now" en de claims op dit forum zijn ook niet mals. "Ik zeg het nog 1 keer hier: Raiblocks gaat heel groot worden zodra hij op Binance staat".

Uiteindelijk zit iedereen hier z'n eigen investering te promoten en dat is logisch, maar mijn ervaring leert dat je juist de coins wil inkopen die NIET het gesprek van de dag zijn. De saaie coins die op het oog niks lijken te doen. My 2 cents.
Je moet de coins kopen die jij wil kopen, en niet naar andere kijken en of luisteren.

Oftewel; je eigen keuzes maken.

Begrijp niet dat mensen gaan handelen met geld door andere na te doen of ernaar te luisteren. Zelfs advies vragen. Zo zie ik mensen in telegrams groepen zitten, en handelen op advies van wildvreemde.

[ Voor 10% gewijzigd door ScreamGT op 06-01-2018 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
Mee eens, gisteren APPC gekocht voor 0.00007000 en staat nu op 0.00019800 en gaat nog steeds door. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie DGB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Niet iets over de koers wel een artikel dat direct of indirect de koersen kan beïnvloeden.
Meestal staat er in de Telegraaf iets van "de bitcoin stijgt!" of "de bitcoin daalt". Berichten waar je niets aan hebt.
Nu dus wat uitgebreidere informatie ook over andere crypto coins zoals Ripple.
https://www.telegraaf.nl/...r-blinkt-meer-dan-bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:42

Goede sidenote. Ik ben zelf behoorlijk enthousiast over het raiblocks project en gun iedereen een leuke winst. Voordat je koopt, blijf natuurlijk eigen onderzoek doen. Ik zal een disclamer bij mn post zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Heeft iemand hier nog recente ervaring met overzetten van eth tussen exchanges? Ik zie een erg mooi (wellicht te mooi) arbitrage kansje maar als het uren duurt voor het aankomt heeft dat natuurlijk geen zin.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Crypts schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:32:
Heeft iemand hier nog recente ervaring met overzetten van eth tussen exchanges? Ik zie een erg mooi (wellicht te mooi) arbitrage kansje maar als het uren duurt voor het aankomt heeft dat natuurlijk geen zin.
Yes, gisteren, in 12 minuten gepiept, maar dat zegt natuurlijk niets over dit moment en of de betreffende exchanges het ook echt direct versturen, of even wachten en meerdere transacties bundelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:34:
[...]

Yes, gisteren, in 12 minuten gepiept, maar dat zegt natuurlijk niets over dit moment en of de betreffende exchanges het ook echt direct versturen, of even wachten en meerdere transacties bundelen.
12 minuten? Serious? Je neemt me niet in de maling toch?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal dagen terug nog gedaan vanaf GDAX naar Binance, duurde toen wel een half uurtje/3 kwartier als ik het me goed herinner. Doorgaans zou het max 10 minuten duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de reden voor de stijging van litecoin. Kwou gistere kope maar niet gedaan en nu spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 09-09 09:24

dat zijn er zo veel ;)
maar ik kijk ook naar mijn watchlist en wat dan voornamelijk flink is gedaald de afgelopen periode.. dan bij herstel inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen terug LTC van Kucoin naar Binance verstuurd: 3 minuten (ook al beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Crypts schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:35:
[...]
12 minuten? Serious? Je neemt me niet in de maling toch?
19:58 op Anycoindirect aangeschaft (ok, geen exchange, een broker...) en om 20:10 binnen bij Binance, bevestigd via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
Ik hoor al dagen/weken niemand meer over Dash, inmiddels is Dash ook uit de top 10 verdreven.

LTC,BTC en ETH zijn inmiddels weer aardig aan het bijtrekken maar Dash blijft naar mijn idee achter, heeft iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:36:
Wat is de reden voor de stijging van litecoin. Kwou gistere kope maar niet gedaan en nu spijt van
Waarschijnlijk omdat er voorlopig geen nieuwe coins worden toegevoegd aan coinbase? LTC is nog steeds de goedkoopste. Plus een aantal rumors die rond gaan waardoor LTC de lucht in zou kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Taro schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Je zult ze dan denk ik eerst in een aantal categorieën moeten gaan indelen. Bitcoin en ADA bijvoorbeeld kan je lastig 1 op 1 met elkaar vergelijken, tenzij je uitgangspunt bijvoorbeeld het ondersteunen van smart contracts is, of snel betalingsverkeer, of staking. Om geen appels met peren te vergelijken kan je ze eerst indelen en per categorie kan je dan discussiëren over welke de beste papieren heeft.

Ik zie op dit moment uit de top 50 wel iets in ADA, mits ze het echt netjes doorontwikkelen en roadmaps halen, PO.et, ETH, RaiBlocks en VeChain.
Klopt wat je zegt. Vele coins hebben vaak hetzelfde doel zoals transacties die sneller en veiliger moeten worden zoals RaiBlocks, Stellar, Dash, Monero enz..

Maar wel leuk om over te discusieeren al ben ik zelf een leek op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Iemand een idee waar de plotse stijging van REQ vandaan komt?

Verder vannacht mijn xlm ingewisseld voor btc. Ik wou een paar % pakken op btc, met het idee dat xlm toch verder inzakte, om daarna terug in te kopen.

Vanaf het moment dat ik btc koop gaat hij terug down.. ondertussen is xlm ook al terug op de goeie weg.

Best frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoSo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-08 16:54
Garret1410 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:00:
[...]

Ik weet het niet. Lees niet veel positiefs eerlijk gezegd. Nog geen Whitepaper of roadmap. Website ligt ook plat. Misschien leuk voor de daytraders.

Maar ja in Cryptoland is alles mogelijk.
De website ligt plat door iets te veel traffic en in maart gaan ze het aantal coins met een factor 1000 reduceren.
Paccoin redemption
YouTube: PAC COIN update - WHAT YOU MUST KNOW!!! COIN SWAP MARCH 1ST AND HOW ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
SjoSo schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:46:
[...]

De website ligt plat door iets te veel traffic en in maart gaan ze het aantal coins met een factor 1000 reduceren.
Paccoin redemption
YouTube: PAC COIN update - WHAT YOU MUST KNOW!!! COIN SWAP MARCH 1ST AND HOW ...
Dit is nu typisch een munt waar je 200 dollar instopt en over een half jaar nog eens ernaar moeten kijken, althans dit is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
Idanue schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Mee eens, gisteren APPC gekocht voor 0.00007000 en staat nu op 0.00019800 en gaat nog steeds door. :9
Hoeveel dollar staat dat aan? Heb zojuist ok wat aangeschaft. Beetje stom dat ik niet kocht op 1.51 en ik ze te duur vond terwijl het nu 3.20 is. Doorrekenen zitten ze nog steeds pas op coin spot 65 qua market cap terwijl ze al een business hebben.

Ik Houd ze zeker in de gaten! (had alleen met een ICO van 0.27 niet verwacht dat het zo snel in de dollars zou lopen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almiros
  • Laatst online: 27-07-2023
Ben er zelf begin december pas ingestapt en ben er na een maand al klaar mee..En nee heb geen verlies gemaakt maar ook geen giga winsten., maar mij is wel duidelijk geworden dat 80/90% van de crypto’s zijn bedacht om rijk te worden..Er zitten vaak vermogende mensen achter die een coin of token pumpen en dan verkopen op hoge pieken..zo pakken ze ons van het “kleine” geld dus weet wat je doet..zeg niet dat je ermee moet kappen maar zet geen geld in wat je niet kunt missen..De eerste coins waren eerlijk en met een doel de nieuwere coins zijn gevaarlijk al hebben ze soms mooie whitepapers, het zijn maar “plannen” beste is een eigen coin bedenken , weet al een goeie naam: donkeyasscoin ;) haha fijn weekend allemaal:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
DocM3 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Hoeveel dollar staat dat aan? Heb zojuist ok wat aangeschaft. Beetje stom dat ik niet kocht op 1.51 en ik ze te duur vond terwijl het nu 3.20 is. Doorrekenen zitten ze nog steeds pas op coin spot 65 qua market cap terwijl ze al een business hebben.

Ik Houd ze zeker in de gaten! (had alleen met een ICO van 0.27 niet verwacht dat het zo snel in de dollars zou lopen)
Iets rond de $1.20 volgens mij, geen idee hoe hoog hij gaat maar ik heb mijn inleg er uit gehaald en laat de rest mooi staan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik weet niks schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:40:
Dash blijft naar mijn idee achter, heeft iemand enig idee waarom?
Dat vraag ik mij ook af waarom Dash nog niet omhoog gaat, net als NEO die zou ook wat hoger mogen staan alhoewel hij een paar dagen terug nog op 80 stond staat hij nu met 100 nog laag vind ik.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zojuist besloten om de helft van mijn portfolio uit te laten betalen op mijn bankrekening.

Mijn inleg van afgelopen zomer is 22 keer over de kop gegaan. Klinkt fantastisch (is het ook!) maar brengt ook andere zaken met zich mee.. Daarom besloten om de gewoon van alles de helft over te zetten in USDT en komende week uit te laten betalen en op de spaarrekening te zetten. In de lente komt er een hondje die ik lekker van mijn crypto winst ga betalen (en nee, de naam gaat niets met crypto te maken hebben :+ )

Het was en is me een genoegen hier te zijn. Voor nu even gas terug en focus terug naar ‘de echte wereld’ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

almiros schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:56:
Ben er zelf begin december pas ingestapt en ben er na een maand al klaar mee..En nee heb geen verlies gemaakt maar ook geen giga winsten., maar mij is wel duidelijk geworden dat 80/90% van de crypto’s zijn bedacht om rijk te worden..Er zitten vaak vermogende mensen achter die een coin of token pumpen en dan verkopen op hoge pieken..zo pakken ze ons van het “kleine” geld dus weet wat je doet..zeg niet dat je ermee moet kappen maar zet geen geld in wat je niet kunt missen..De eerste coins waren eerlijk en met een doel de nieuwere coins zijn gevaarlijk al hebben ze soms mooie whitepapers, het zijn maar “plannen” beste is een eigen coin bedenken , weet al een goeie naam: donkeyasscoin ;) haha fijn weekend allemaal:)
Daarom heet dit ook het handelstopic. Hier maakt het geen bal uit of je verstand hebt van de techniek. Koop een coin met een mooi logo en een lage prijs per coin en de kans is groot dat je morgen 2x zoveel euro's hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Kun je wat vertellen over hoe je zoiets aanpakt? (nadat gebruik hebt gemaakt van je kans natuurlijk). Ik zie weleens flink verschil tussen exchanges. Lijkt me wel dat er altijd wel iemand je voor is als je het handmatig doet? Ik heb een stukje terug weleens een arbitrage bot gedraaid met simulatie geld. Maar dat bracht een heel stuk minder op dan niks doen (hodl). Al ging BTC in die tijd wel een stukje omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
TRX zakt nu toch wel erg hard moet ik zeggen, dat had ik vanochtend niet kunnen denken.
Op dit moment behoorlijk last van FUD. Hoop toch wel dat het in ieder geval nog weer naar een respectabel niveau stijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Tribunus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:06:
TRX zakt nu toch wel erg hard moet ik zeggen, dat had ik vanochtend niet kunnen denken.
Op dit moment behoorlijk last van FUD. Hoop toch wel dat het in ieder geval nog weer naar een respectabel niveau stijgt
Gister is ie ook goed hard gedaald en trok savonds wel weer bij. Als dit door blijft gaan en gaat niet echt meer stijgen, denk ik toch met TRX te stoppen. Maar heb besloten het weekend wel even af te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Tribunus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:06:
Reken er maar niet op.
De owner is naar alle waarschijnlijkheid ontmaskert en flink ook;

https://www.reddit.com/r/ethtrader/comments/7oh01s/trx_tron_founder_justin_sun_sold_6billion_tron/?st=jc36qdtx&sh=afbf878e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Er is zoveel fuzz rond TRX momenteel incl veel FUD dat ik hem nog even hodl.

edit: iemand onlangs niet wat gehoord van ENG? Zit al een tijdje op een stapeltje, maar kan op dit moment geen nieuws meer vinden van ze.

[ Voor 48% gewijzigd door Joostw24 op 06-01-2018 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Joostw24 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:18:

edit: iemand onlangs niet wat gehoord van ENG? Zit al een tijdje op een stapeltje, maar kan op dit moment geen nieuws meer vinden van ze.
Ik heb zelfs zojuist bijgekocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rubberen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:46:
Iemand een idee waar de plotse stijging van REQ vandaan komt?

Verder vannacht mijn xlm ingewisseld voor btc. Ik wou een paar % pakken op btc, met het idee dat xlm toch verder inzakte, om daarna terug in te kopen.

Vanaf het moment dat ik btc koop gaat hij terug down.. ondertussen is xlm ook al terug op de goeie weg.

Best frustrerend!
REQ is een aantal dagen geleden toegevoegd aan Huobi. Verder hebben ze rond dezelfde tijd nog een status update uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
Joostw24 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:18:

Ik had (voor mijn doen) relatief veel in mijn portfolio (gekocht bij 0.05) maar zojuist besloten alles te verkopen. Hetgene wat mij hiertoe heeft doen besluiten is het onkrachten van het gebruik van de username "justinsun" in cryptodoggies terwijl je in zijn liveblog om 34:25 duidelijk ziet dat hij met dat account is ingelogd. Om een of andere reden vertrouw ik het daardoor niet meer..
Pagina: 1 ... 10 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).