Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Ik heb vanochtend de helft van TRX verkocht. Hoewel ik nog steeds van mening ben dat TRX geen scam is gezien de devteam die erachter zit. Alleen was ik van mening dat het aankomende dagen nog wel wat kan dalen voordat hij volgende week weer gaat stijgen. Verkocht op 17usd cent is nu 14 cent. Gaat hard als je er veel van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
RmNL90 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:20:
[...]

Ik heb zelfs zojuist bijgekocht..
Wil niet vervelend doen hoor wellicht heb je gelijk maar; heb je het onderzoek en de aantijgingen wel goed gelezen?
In zijn livestream is bewijs te zien nml dat hij zelf de 1 miljard heeft verkocht uit Tron...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
Grote volumes die gemoved zijn = FUD.
Het verhaal klopt naar alle waarschijnlijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-09 12:25
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:28:
Als er nog mensen hiero zijn die iets in Bitconnect (100% ponzi) hebben, dan is dit het moment om eruit te stappen.

In Amerika zijn ze gedagvaard en moeten ze stoppen met hun louche praktijken.
Dat ligt ietsjes genuanceerder; ze mogen hun tokens voor de ICO van BitconnectX niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Jyskal schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:33:
[...]

Ik hoop het vooor al die mensen die hebben geinvesteerd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahah iedereen eerst iedereen vol lof over TRX en nu weet meer dan de helft niet wat ze moeten doen omdat te laag is gedaald. Word hier veel poep gepraat merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Jyskal schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:33:
[...]

Verklaar deze maar eens
Stevie_ in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Gisteren op aanraden hier in dit forum toch HTMLcoin aangekocht, net artikel verschenen Nasdaq :)!
http://m.nasdaq.com/artic...y-htmlcoin-20180102-00944

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Sam2013 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:40:
Gisteren op aanraden hier in dit forum toch HTMLcoin aangekocht, net artikel verschenen Nasdaq :)!
Haha ik ook, alleen Bluetrade... zoooooo traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:38:
Hahahah iedereen eerst iedereen vol lof over TRX en nu weet meer dan de helft niet wat ze moeten doen omdat te laag is gedaald. Word hier veel poep gepraat merk ik.
Is niet persé Poep.
Het concept van TRX is wel goed, maar het optreden van Justin Sun vind ik momenteel niet heel sterk...
Op zo'n onderbouwd slecht gerucht moet je met een goed onderbouwd antwoord komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:34
0xygen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Is niet persé Poep.
Het concept van TRX is wel goed, maar het optreden van Justin Sun vind ik momenteel niet heel sterk...
Op zo'n onderbouwt slecht gerucht moet je met een goed onderbouwt antwoord komen.
Onderbouwd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Enige probleem is dat hij zegt dat hij zichzelf inlogt met YuChen (Chinese naam) terwijl hij bij cryptokitties (wat dat ook mag zijn) wel gewoon met justinsun inlogt.
Dus als hij een kleine of halve leugentje doen, moet hij dat goed doen.

Heb nog steeds 20k munten. Elke cent daling kost me 200usd.
Ik wil het nog eventjes aankijken. Heb deze 20K met 330sat gekocht, dus ik kan nog wel even verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

RmNL90 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Haha ik ook, alleen Bluetrade... zoooooo traag.
Hoe kan ik daar een deposit doen trouwens, ik kan het nergens vinden daar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Pierlala schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Hoe kan ik daar een deposit doen trouwens, ik kan het nergens vinden daar :?
Ik kom momenteel niet eens op hun site.. krijg error. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:56
Sam2013 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:40:
Yup, de verwachting is dat de coin volgende week op +0.00000050 staat als het op deze manier door gaat :)
Het zal mij niks verbazen als deze over een paar weken/maanden op +0.00000200 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik zit er aan te denken om wat Gulden in te kopen. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze munt en is het aan te raden dit wel/niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Als het niet waar is wat betreft TRX, en hij wil de dump stoppen hoeft hij alleen maar met een wallet te komen waar die waarde inzit, en bewijzen dat het van hem is.

Aan de andere kant als de waarde daalt kunnen nieuwe investeerders goedkoper inkopen, waarna hij later bewijst hoe het zit en dan hebben ze dus instant winst.

Tin foil hats enzo. Ik zal toegeven dat de gegevens die er liggen erg geloofwaardig zijn. Heb nog ruimte maar vraag mij af of het goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Geertwa schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:05:
Ik zit er aan te denken om wat Gulden in te kopen. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze munt en is het aan te raden dit wel/niet te doen?
Ik heb hem in vorig jaar in de zomer zo'n 2 maanden gehad. Deed niets, bleef rond 10 tot 12 eurocent schommelen. Nu is hij afgelopen maand wel aardig geklommen. Weet niet of het een blijvertje is, maar wie weet?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vind het een raar verhaal. Hij tweet dat hij voor registratie niet z'n Engelse naam zou gebruiken, maar in de video van hem zie je dat hij account 'justinsun' gebruikt.

Dus wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbomb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-08-2021
Mijn portefeuille is nu niet in evenwicht door een foutje (order 2x uitgevoerd). Doel: HODL voor half jaar. Zouden jullie dit herbalanceren en zo ja hoe?
Portefeuille staat op Binance

POE 38%
FUN 26%
VEN 23%
LSK 8%
ETH 5%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:28
Ik vind het maar allemaal een vreemd verhaal omtrent TRON. Zelf er gelukkig nooit ingestapt, maar mocht ik een positie hebben zou ik er nu toch wel uitgaan en eventueel verlies/winst maar gewoon pakken en door met minder shady coins.

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jyskal
Zeph schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:06:
Als het niet waar is wat betreft TRX, en hij wil de dump stoppen hoeft hij alleen maar met een wallet te komen waar die waarde inzit, en bewijzen dat het van hem is.

Aan de andere kant als de waarde daalt kunnen nieuwe investeerders goedkoper inkopen, waarna hij later bewijst hoe het zit en dan hebben ze dus instant winst.

Tin foil hats enzo. Ik zal toegeven dat de gegevens die er liggen erg geloofwaardig zijn. Heb nog ruimte maar vraag mij af of het goedkomt.
Weet niet echt wat je geloofwaardig kan noemen. Alles valt en staat bij een username op een website die gekoppeld is aan een wallet.

Als het nu justinsunpets was geweest ipv justinpets. Het is zo een 50/50 geval. Ik kan ook 10 verschillende namen noemen die meermaals voorkomen binnen mijn professionele kring om maar aan te geven dat een naam niet zo uniek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geertwa schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:05:
Het is natuurlijk gericht op slechts Nederland. Niet interessant dus, oftewel zal niet groot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is over en uit met TRON. Lees berichten op twitter. Had er 6,5k euro in zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Jyskal schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:25:
[...]

Weet niet echt wat je geloofwaardig kan noemen. Alles valt en staat bij een username op een website die gekoppeld is aan een wallet.

Als het nu justinsunpets was geweest ipv justinpets. Het is zo een 50/50 geval. Ik kan ook 10 verschillende namen noemen die meermaals voorkomen binnen mijn professionele kring om maar aan te geven dat een naam niet zo uniek is.
Ja maar hij tweet zelf dat Justinpets zijn account niet is, omdat hij de naam Justin niet zou gebruiken.
In zijn eigen video is accountmaam 'Justinsun' te zien. Dat is eigenaardig natuurlijk.
Zou natuurlijk gewoon goed twee accounts kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Het is natuurlijk gericht op slechts Nederland. Niet interessant dus, oftewel zal niet groot worden.
In eerste instantie gericht op Nederland, maar reken maar dat ook veel buitenlanders handelen in de Gulden. De marketcap is ruim 100 miljoen en ik denk niet dat dat alleen Nederlanders zijn.

De Gulden kan natuurlijk een grensoverschrijdende betaalmunt worden. Dat hij Gulden heet maakt daarvoor niets uit, echter de meeste buitenlanders kunnen het waarschijnlijk niet goed uitspreken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 13:02
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:31:
Het is over en uit met TRON. Lees berichten op twitter. Had er 6,5k euro in zitten :(
Regel 1) nooit je investering vermelden
Regel 2) De grootste fear is achter de rug en TRX zit weer flink te stijgen.... waar hebben jullie het in hemelsnaam over. Kijk eens, hij komt pas net terug van 800 en zit alweer op 1058

Lees ook maar eens:
https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/

[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 06-01-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Toch valt de koersdaling nog erg mee met zoveel negatief nieuws. Of de mensen hebben toch nog vertrouwen, of willen niet met verlies verkopen. Moeilijke keus nu, hodlen of verkopen. Gelukkig hoef ik die keuze niet te maken aangezien ik ze niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Hoezo over en uit? Staat inmiddels al weer op 18 dollarcent. Stijgt gewoon weer.

Dit alles alleen maar omdat een aantal geruchten die kopers/handelaren zelf de wereld in geholpen hebben, niet door Justin bevestigd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik kan tron niet eens verkopen want bij binance is de withdrawal suspended. Hopelijk gaat het weer omhoog. Ik zit het wel uit.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
herminator schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:38:
Ik kan tron niet eens verkopen want bij binance is de withdrawal suspended. Hopelijk gaat het weer omhoog. Ik zit het wel uit.
Niet waar. Je kan ze wel verkopen, enkel niet uit je wallet halen op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Waarschijnlijk omdat er voorlopig geen nieuwe coins worden toegevoegd aan coinbase? LTC is nog steeds de goedkoopste. Plus een aantal rumors die rond gaan waardoor LTC de lucht in zou kunnen schieten.
Voornamelijk omdat Charlie wat statusupdates heeft gegeven op twitter:

"I'm proposing an upgrade to Litecoin with a soft fork that will let miners signal their min accepted fee in the block header. This will let a fee market develop without having us decide what the min fee is. Will also make it easier for users to estimate fees. More details later."

"For the next release of Litecoin reference client, we will reduce the relay fees from 0.001 LTC/kb ($0.30/kb) to 0.00001 LTC ($0.003/kb). We hope to have that out next week. Once people are using the new relay fees, we will reduce the actual min fee to 0.0001 LTC/kb ($0.03/kb)."

https://twitter.com/SatoshiLite/status/949599651874795520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:49
Is er hier iemand die weet waar ik LTC kan kopen voor onder de 50 euro?
Ik heb een account voor kraken maar dit duurt een paar dagen. Litebit heeft geen voorraad en bij bitrush moet je voor minimaal 100 euro kopen.
Iemand suggesties?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hugo! schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:51:
Ik heb een account voor kraken maar dit duurt een paar dagen. Litebit heeft geen voorraad en bij bitrush moet je voor minimaal 100 euro kopen.
Iemand suggesties?

<knip>

Dit is ongetwijfeld goed bedoeld, maar toch hebben we liever niet dat dit soort zaken onderling geregeld worden via Tweakers. Er zijn overal oplichters actief, dus om aan een onbekend persoon geld toe te vertrouwen is erg risicovol en dat willen wij op geen enkele manier faciliteren.

[ Voor 31% gewijzigd door Grotman op 06-01-2018 19:19 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RmNL90
De sell wall bij PAC wordt op dit moment ook lekker opgegeten.. ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
RmNL90 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:03:
Kun jij een aantal redenen geven waarom PAC coin deze marketcap verdient?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmNL90
Blue_Fear schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:06:
[...]

Nee totaal niet. Verdienen ze ook niet hoor, maar speculeren met wat ''restjes'' kan leuk zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Blue_Fear schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:06:
[...]

Veel duidelijkere pump and dump is er niet toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroencuracao
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-11-2021
Beste mensen,

Ben net begonnen met €500.-aan Bitcoins en wil ook graag andere munten inslaan. Ik ben nog een leek maar me wel aan het verdiepen en crypto's. Heeft iemand nog tips in hoe je kunt weten of ontdekken in welke munten je moet investeren? Zijn daar sites voor of is het goed geluk?

Groet,
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Hugo! schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:51:
Iemand suggesties?
Bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Iemand die me kan uitleggen waarom er soms een groot vershil tussen exchanges?
Op Yobit zat GAIN op 98 sat. Op Coinexchange op 208 sat.
Heb even gekocht voor 750€...de bedoeling was om ze snel te verkopen. Ik wil ze withdrawen naar Coinexchange maar de wallet op Yobit is in Maintenance, afwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door frackz op 06-01-2018 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
frack schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:30:
Iemand die me kan uitleggen waarom er soms een groot vershil tussen exchanges?
Op Yobit zat GAIN op 98 sat. Op Coinexchange op 208 sat.
Heb even gekocht voor 750€...de bedoeling was om ze snel te verkopen. Ik wil ze withdrawen naar Coinexchange maar de wallet op Yobit is in Maintenance, afwachten.
Je geeft zelf het antwoord al? Als er een wallet niet werkt treden deze verschillen meestal op en verdwijnen net zo snel weer zodra ze weer online gaan, scherp blijven dus!

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
jeroencuracao schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:14:
Beste mensen,

Ben net begonnen met €500.-aan Bitcoins en wil ook graag andere munten inslaan. Ik ben nog een leek maar me wel aan het verdiepen en crypto's. Heeft iemand nog tips in hoe je kunt weten of ontdekken in welke munten je moet investeren? Zijn daar sites voor of is het goed geluk?

Groet,
Jeroen
Zou zelf zorgen dat je een spreiding aanbrengt in je portefeuille. Je ziet gisteren heel duidelijk dat als BTC stijgt, een aantal munten mee stijgt en de meeste dalen. Diegene die meestijgen zijn over het algemeen LTC, BCH, DASH, en XMR. De rest (uitzonderingen daar gelaten) daalt.
Mijn Mid/Long term portefeuille ziet er ongeveer zo uit: (daarbij heb ik nog wat "gok" geld om te day traden)

BTC - 15 %
LTC - 5 %
ETH - 5%

XVG - 35%
ADA - 15%
XLM - 15%
TRX - 5%
VEN - 5%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Haha, net voor 7 Eurootjes gekocht.

Ik heb even een 'restje' BTC opgemaakt en 48 coins met een redelijk volume (0.3 tot 4 BTC) en zeer weinig waarde op Cryptopia gekocht per stuk voor ongeveer 7 Euro. 2 weken geleden had ik al 24 van de 48 coins gekocht en ze zijn allemaal gestegen en gemiddeld ruim 3x 4x.

Aantallen van de coins variëren van 200 tot 25000.

Lekker hodlen en zien wat er over een jaar of langer aan winst is gemaakt. Een aantal coins zullen wel verdampen, maar er zullen er vast een paar bijzitten die wel flink stijgen...

[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 06-01-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outis11
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-01-2021
Krijgen meer mensen de melding "Market Pauzed" bij Electroneum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtewelde
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-05-2022
Outis11 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:49:
dat had ik bij ETN/LTC.
mijn ltc naar usdt gezet en daarmee etn gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Outis11 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:49:
Op Cryptopia neem ik aan? Alle LTC pairs zijn al sinds vannacht uitgeschakeld ivm drukte, kijk even bij de BTC pairs. Volg ze anders ook even op Twitter, erg handig in dit soort gevallen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
ETN is wel echt een kanshebber die flink kan gaan blijven stijgen en echt positie behouden. Ziet d'r allemaal heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Basxt schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:05:
ETN is wel echt een kanshebber die flink kan gaan blijven stijgen en echt positie behouden. Ziet d'r allemaal heel goed uit.
Waarop baseer je dit als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Basxt schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:05:
Lijkt mij dat hij gewoon gepumpt is en nu weer een dump gaande is...

Edit:

Maar voor de 'pump' ging de koers langzaam omhoog, dus misschien blijft hij na de dump ook langzaam door stijgen...

[ Voor 17% gewijzigd door Swerfer op 06-01-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Vrij goed nieuws van VEN (nieuw partnership)
Wie nog ff wil meerijden op een korte stijging :)

https://www.reddit.com/r/.../?st=JC3HSI9E&sh=9b116ab4

Is trouwens ook een coin om langer te hodlen.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet met een restje BTC Pac gekocht . maar bij btc zit er maar weinig beweging in . Of kijk ik verkeerd ? ben namelijk tot nu toe enkel binance gewoon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verdomme, had PAC willen kopen vanmiddag maar de markt lag dicht bij cryptopia, rest van de dag bezig geweest en is hij nu met 200 procent gestegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:39:
[...]

Ik heb even een 'restje' BTC opgemaakt en 48 coins met een redelijk volume (0.3 tot 4 BTC) en zeer weinig waarde op Cryptopia gekocht per stuk voor ongeveer 7 Euro. 2 weken geleden had ik al 24 van de 48 coins gekocht en ze zijn allemaal gestegen en gemiddeld ruim 3x 4x.

Aantallen van de coins variëren van 200 tot 25000.

Lekker hodlen en zien wat er over een jaar of langer aan winst is gemaakt. Een aantal coins zullen wel verdampen, maar er zullen er vast een paar bijzitten die wel flink stijgen...
Wel interessante handelswijze dit. Gisteren heb ik zelf ook twee kleine coins gekocht: PAC en ELIX, mooi gestegen inderdaad.

Ik hoor hier niks over NEBL? Beetje over ingelezen en klein aantal gekocht want zag er wel interessant uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:39:
[...]

Aantallen van de coins varieert van 200 tot 25000.

Lukt dat "over een half jaar zien" of ga je toch iets vaker kijken? Want lijkt me dat je helemaal tuureluurs wordt als je 48 verschillende coins hebt. Ik vind het wel een interessante techniek, maar ga zelf toch liever voor wat meer uitzoeken / nadenken / TA bekijken als ik een coin ga kopen. Of zijn dit je gewoon je loten waarmee je wellicht een jackpot hoopt te raken?

Ik heb zelf nu 13 verschillende in mijn portfolio:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dqEe6qFg9xh5ZdNh7o9Ahrr4/thumb.png

EXP is vandaag hard gestegen, al een klein deel van verkocht een stop loss gezet maar denk dat die nog wel verder gaat.

Kore heb ik al een tijdje, doet nog niet echt wat ik wil. Die gaat weg zodra die weer in de groene cijfers staat.

Firstblood (1ST) heeft de tekenen dat hij binnenkort een keer goed doorstoot.

FunFair - Met een flinke bull run een goeie 100% gepakt en de helft uitgecasht. Laatst nog een keer de helft op 0,0000119 wat ook zijn top op dat moment bleek, sindsdien niet meer daarboven gekomen. Mocht er nog een grote dip komen dan koop ik bij anders HODL voor komende jaar.

Stealthcoin zit al een tijdje tegen een 10000 grens aan te duwen, denk dat er een aardige winst te pakken valt als hij daar eenmaal goed doorheen breekt

Storj denk dat deze op redelijk korte termijn nog een aardige stijging gaat maken

Omni op basis van analisten die ik online volg gekocht en kijk wel wat die doet

NXT in het verleden gekocht voor €0,17 (via litebit), de hype voor IGNIS meegepakt maar door een foutje maar de helft van mijn NXT verkocht voor €1,40 weer via litebit. (heb ook nog IGNIS maar hou ik verder niet bij in mijn portfolio, dat zien we over een aantal maanden wel weer eens). Verwacht eigenlijk niet veel meer van NXT ik denk dat ik ze bij een kleine opleving verkoop.

Synereo op basis van analisten die ik online volg gekocht en kijk wel wat die doet

Solarcoin op basis van analisten die ik online volg gekocht en kijk wel wat die doet

TenX op basis van analisten die ik online volg gekocht en kijk wel wat die doet

Spreadcoin in het verleden goeie winst op gepakt en het restje wat nog stond bleek ondertussen ook weer wat gegroeid

Bitcoin verder zit alles nu in ALT en dit is overgebleven van mijn BTC.

Meeste van mijn coins zijn niet voor de lange duur, binnen paar weken winst pakken en weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

wann0wfhc schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Ik heb gister nog een TRON ritje gemaakt voor de aankondiging en +15% op die trade.

Vanochtend nog eens gekeken en toen vond ik op reddit dit.. https://www.reddit.com/r/...n_sun_sold_6billion_tron/

Ik blijf er voorlopig van af nu.

Tevens zit ik ook goed in VEN en REQ! HODL :)
https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
However, Justin Sun responded to the Tweet and allegations, stating that the wallet in question belongs to a private investor and a market maker, who provides liquidity by buying and selling TRX tokens.

He also clarified that the TRX tokens held by the TRON foundation are locked up in cold storage and can be viewed by anyone here: https://etherscan.io/toke...b71ab9a19bf4e4b707b388b83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jyskal
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:32:
[...]

Ik heb zonet met een restje BTC Pac gekocht . maar bij btc zit er maar weinig beweging in . Of kijk ik verkeerd ? ben namelijk tot nu toe enkel binance gewoon ...
Bij YoBit zit een serieuze sell wall. Zodra die uit de baan is, kan de prijs redelijk gaan stijgen. Gisteren zat er nog +1000 BTC sell volume op 1 satoshi. Vandaag zijn we begonnen met 600 BTC op 2 satoshi. Momenteel 233 BTC volume over op 2 satoshi.

Afbeeldingslocatie: http://fitstoregh.com/img/pac.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklugt
  • Laatst online: 22-05 19:39
Gister een poging gedaan om mijn Zclassic (zcl) van cryptopia naar mijn ledger nano s te verzenden. Dacht dat dat moest via de ledger app Zcash.
Dus het adres van Zcash gebruikt om de zclassics te verzenden.

Nu is het verzonden vanuit cryptopia maar nooit aangekomen op mijn ledger.
Niet heel erg slim achteraf maar volgens mij komt zclassic uit een fork van Zcash, en zijn de codes identiek.

Iemand een idee of ik ze nog ergens kan terugvinden? Of is dit een harde les :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
Draai nu een maand mee in de cryptocurrency en heb mij veel ingelezen op verschillende forums en andere kanalen. Wat ik jullie alleen als advies kan geven is investeer in een product waar een goed team achter zit en wat dat product kan doen als de techniek van Blockchain in het dagelijkse leven wordt opgenomen.

Wat er nu gebeurd is dat er veel wordt geïnvesteerd in munten die potentie hebben om snel geld te verdienen. Sell the news buy the rumour. Laat je niet verleiden door prijsstijgingen.

Mij investeringen:

ICX https://coincentral.com/what-is-icon-icx/. BlockID Dapps
RLC https://cointelegraph.com/news/ico-report-iexec. Cloud services in Blockchain Dapps
AMLT http://www.ibtimes.com/wh...ruggle-work-banks-2608226
Reguleren van Cruptocurrency

Heb ook geïnvesteerd in XRP & XRB maar denk dat dit een pump & dump munt wordt.
De + plunten achter XRP: 50% van de Koreanen bieden op deze munt voor de grootste stijgingen.
Wordt gelift door de media.
14 jan. komen er bonussen vrij voor de gewone beurs en zie XRP nog groeien.
Mocht je nog geen XRP hebben zou ik niet zeggen om XRP te kopen omdat 24 jan mainnet van ICX en vele Koreanen zullen naar hun winst in ICX zetten. Dit is niet zeker maar er zal een correctie zijn. XRP zou max $8,- kunnen groeien, dan zou deze BTC marktkapitaal hebben en op nr 1 staan. Dit gaat niet gebeuren want er zijn vele mensen met BTC die vroeg hebben gekocht in ALT munten en laten BTC stijgen.

XRB staat rood gloeiend en is een pump munt deze zal volgende week verhandeld worden op Binance. De Whales zouden kunnen verkopen met de klim kan ook niet. Maar klimmen zal hij sowieso. Veel mensen promoten deze als de BTC 2...

Andere munten waar ik wel potentie in zie zijn:

PIVX http://www.ibtimes.com/wh...ruggle-work-banks-2608226 Privacy munt
WAVES https://blog.wavesplatfor...is-waves-dex-7c311d1360a1 Blockchain exchange
IOTA https://www.want.nl/vijf-veelbelovende-cryptocurrency-2018/ Staat nog wel in BETA en is een risico.

Dit is me persoonlijk mening en ik verwacht wel kritiek. Zeker geen investerings advies, alleen mij visie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jyskal schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Bij YoBit zit een serieuze sell wall. Zodra die uit de baan is, kan de prijs redelijk gaan stijgen. Gisteren zat er nog +1000 BTC sell volume op 1 satoshi. Vandaag zijn we begonnen met 600 BTC op 2 satoshi. Momenteel 233 BTC volume over op 2 satoshi.

[afbeelding]
Ok bedankt iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outis11
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-01-2021
Taro schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:03:
[...]

Op Cryptopia neem ik aan? Alle LTC pairs zijn al sinds vannacht uitgeschakeld ivm drukte, kijk even bij de BTC pairs. Volg ze anders ook even op Twitter, erg handig in dit soort gevallen.
Op Cryptopia ja. Ik heb dus al ETN maar wil ze verkopen om mijn winst te garanderen, maar dat gaat dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
Hetzelfde bij Cryptopia, alleen zijn de walls daar nog iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Crypts schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:38:
[...]

Je geeft zelf het antwoord al? Als er een wallet niet werkt treden deze verschillen meestal op en verdwijnen net zo snel weer zodra ze weer online gaan, scherp blijven dus!
De wallet zelf werkt nog.. Het ligt volgens mij aan Yobit. Of bedoel je dat?
Ik probeer in ieder geval zsm the withdrawen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
frack schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:27:
[...]

De wallet zelf werkt nog.. Het ligt volgens mij aan Yobit. Of bedoel je dat?
Ik probeer in ieder geval zsm the withdrawen.
Dat, als deposits en withdrawals op een exchange even niet mogelijk zijn zie je coins vaak uit de pas gaan.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Crypts schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:31:
[...]

Dat, als deposits en withdrawals op een exchange even niet mogelijk zijn zie je coins vaak uit de pas gaan.
Thx, weer wat bijgeleerd. De coin blijft vrij stabiel op Coinexchange. Maar op Yobit.. Daarnet 70 sat, even later 140 sat,.. Dadelijk maar verkopen. Crazy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ik blijf het frappant vinden dat maar weinigen bnb noemen hier, dat ding blijft leuke dingen doen. :)
Als ik daar voor een leuke prijs nog aan kan komen ga ik die geheel tegen mijn principe in holden.

[ Voor 33% gewijzigd door Crypts op 06-01-2018 19:40 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Het cryptovirus heeft mij ook te pakken, en gezien de tijdelijke stop op nieuwe accounts bij vele exchanges ben ik vast niet de enige...

Hartelijk dank .oisyn en Rannasha (hoi! :) ) voor de prachtige topic-start, hier en ook in de andere topics van dit themaforum. Heel fijn om nu geïnformeerd met termen als 'broker' en 'exchange' te kunnen smijten. Een helder verhaal over handelen in cryptocurrency zoals in de startpost miste ik 'n beetje bij cryptostart.nl en dergelijken.

Met jullie goedvinden deel ik graag mijn plan van aanpak voor handelen, commentaar op alle aspecten is meer dan welkom. Natuurlijk blijf ik ook met plezier dit topic volgen om jullie wederwaardigheden, nieuwtjes, tips en waarschuwingen in de gaten te houden.

Wat wil ik bereiken?

Van traden geen dagtaak maken (geen daytrading voor mij), maar ongeveer eens per maand (of week, als ik tijd heb) mijn positie bekijken en eventueel m'n inleg schuiven. M'n 'spelregels' zijn dat ik bij 'n verdubbeling van mijn originele inleg de originele inleg weer onttrek, en vervolgens vanaf een vast bedrag aan waarde 'afroom' en mijn eventuele winsten omzet in fiat. Semi-HODL-strat, zo je wil. Ik wil dit niet als 'n kermisattractie zien en met 'n paar tientjes spelen, maar natuurlijk ook geen geld inzetten dat ik niet kan missen. Voor het idee: ik denk aan 'n (promovendus)maandsalaris aan inzet, ca. €2000.

Hoe wil ik 't doen?

Ik heb sinds vandaag een geverifieerd account bij Coinbase en Cryptopia. Bij wijze van test heb ik via mijn creditcard een klein bedrag aan ETH gekocht bij Coinbase (behoorlijke fee) en dat naar mijn Cryptopia-account gestuurd. Verder nog niets mee gedaan, maar 't ging allemaal prima. Er is een iets groter bedrag onderweg via SEPA naar Coinbase (lagere fee).

Het lijkt erop dat de instrumenten klaar staan om te gaan handelen / mijn positie uit te zetten (zeg je dat zo?), maar not quite: een paar van de currencies die ik op het oog heb zijn niet te verhandelen via Cryptopia, en ik zit nu dan ook te wachten tot Binance en/of Bitfinex weer nieuwe accounts accepteren. Ethereum en Litecoin kan ik natuurlijk direct bij Coinbase kopen en hoef ik dus niet naar exchanges te sturen, tenzij ik er andere coins voor wil kopen. Als ik er andere coins voor wil kopen kijk ik voor ik saldo naar Binance/Bitfinex stuur eerst of ze bij Gdax verhandeld worden (en tegen welke prijs), vanwege de gratis transfer tussen Gdax en Coinbase.

Samenstelling portfolio?

Zodra dat weer mogelijk is zou ik willen streven naar 'n portfolio met in ieder geval de volgende coins:
  • Ethereum (ETH)
  • Litecoin (LTC)
  • IOTA (MIOTA)
  • Ripple (XRP) (although...)
Selectiecriteria? Geen 'hypecoins' waar snelle winst op valt te behalen, maar die ook zo weer weg kunnen zijn. Ik heb niet genoeg aandacht voor trading om daarop in te spelen. Ook liever geen coins die óf niets toevoegen aan 't bestaande landschap qua functionaliteit, óf waarvan nog totaal onduidelijk is of het kan worden ingezet voor het doel waar het voor dient. Een whitepaper zonder spelfouten is ook wel fijn O-) . Coins met scalability-issues (zoals Bitcoin) vind ik ook niet zo cool, ik vind 't gaaf om te lezen over PoS vs. PoS en DAG-coins zoals IOTA. Als jullie coins weten waar ik in dit kader dringend over moet gaan lezen let me know!

Met deze criteria hoop ik coins te vinden met 'n medium-stabiele marktwaarde, afgestemd op mijn mate van inzet dus.

Over de verdeling van mijn inzet moet ik nog nadenken - 25% across the board kan, maar dat is ook 'n verhouding waar ik doorlopend wat mee kan spelen natuurlijk.

Nog uitzoeken

1. Coins die ik langer wil vasthouden en niet verhandelen wil ik in lokale wallets gaan zetten en niet bij Coinbase of op exchanges laten staan - dat lijkt althans 't overweldigende advies :). Even uitzoeken nog welke wallets er beschikbaar zijn voor bovenstaande coins, en of het loont om het volledige saldo elke week / maand heen en weer te sturen vanaf de exchange.

2. Binance of Bitfinex? Ik zag al dat Bitfinex een demo-omgeving heeft waar ik even rondgeklikt heb, en ga ook voor Binance vast even uitpluizen hoe de UI is. En natuurlijk wat Googlen op wederzijdse reviews.

3. Hoe zit ik bovenop nieuws over het weer open gaan van Bitfinex en Binance? Ik wil vooraan de rij staan om de toestroom zoveel mogelijk voor te zijn.

4. In het verlengde daarvan: /r/cryptocurrency lijkt 'n meme/shillfest geworden te zijn. Waar lees je actueel, inhoudelijk nieuws over cryptocurrency - bijvoorbeeld over dat nieuwe coins bij 'n broker te koop gaan zijn?

5. Mijn plan was om mijn initiële inleg (~€2000) gespreid te investeren over 8 maanden, dus van januari tot en met augustus, om te voorkomen dat ik net op 'n hoog moment inkocht. Inmiddels twijfel ik sterk over deze aanpak en krijg het idee dat ik daarmee 7 maanden groei van de cryptomarkt als geheel misloop. Wat denken jullie - versneld investeren?

6. Zoals ik schreef is mijn doel om allereerst mijn initiële inleg te verdubbelen en dan de helft weer in fiat om te zetten. Daarna wil ik een vaste portfolio-waarde met mezelf afspreken waarbij ik een deel afroom. Klinkt het gezien mijn inleg idioot of haalbaar om die afroomtrigger op €5000 of hoger te leggen? Of zijn dergelijke winsten alleen voor daytraders haalbaar? Hangt er natuurlijk ook vanaf over wat voor tijdspad je het hebt...

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
.Frank schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:41:
Het cryptovirus heeft mij ook te pakken, en gezien de tijdelijke stop op nieuwe accounts bij vele exchanges ben ik vast niet de enige...

Hartelijk dank .oisyn en Rannasha (hoi! :) ) voor de prachtige topic-start, hier en ook in de andere topics van dit themaforum. Heel fijn om nu geïnformeerd met termen als 'broker' en 'exchange' te kunnen smijten. Een helder verhaal over handelen in cryptocurrency zoals in de startpost miste ik 'n beetje bij cryptostart.nl en dergelijken.

Met jullie goedvinden deel ik graag mijn plan van aanpak voor handelen, commentaar op alle aspecten is meer dan welkom. Natuurlijk blijf ik ook met plezier dit topic volgen om jullie wederwaardigheden, nieuwtjes, tips en waarschuwingen in de gaten te houden.

Wat wil ik bereiken?

Van traden geen dagtaak maken (geen daytrading voor mij), maar ongeveer eens per maand (of week, als ik tijd heb) mijn positie bekijken en eventueel m'n inleg schuiven. M'n 'spelregels' zijn dat ik bij 'n verdubbeling van mijn originele inleg de originele inleg weer onttrek, en vervolgens vanaf een vast bedrag aan waarde 'afroom' en mijn eventuele winsten omzet in fiat. Semi-HODL-strat, zo je wil. Ik wil dit niet als 'n kermisattractie zien en met 'n paar tientjes spelen, maar natuurlijk ook geen geld inzetten dat ik niet kan missen. Voor het idee: ik denk aan 'n (promovendus)maandsalaris aan inzet, ca. €2000.

Hoe wil ik 't doen?

Ik heb sinds vandaag een geverifieerd account bij Coinbase en Cryptopia. Bij wijze van test heb ik via mijn creditcard een klein bedrag aan ETH gekocht bij Coinbase (behoorlijke fee) en dat naar mijn Cryptopia-account gestuurd. Verder nog niets mee gedaan, maar 't ging allemaal prima. Er is een iets groter bedrag onderweg via SEPA naar Coinbase (lagere fee).

Het lijkt erop dat de instrumenten klaar staan om te gaan handelen / mijn positie uit te zetten (zeg je dat zo?), maar not quite: een paar van de currencies die ik op het oog heb zijn niet te verhandelen via Cryptopia, en ik zit nu dan ook te wachten tot Binance en/of Bitfinex weer nieuwe accounts accepteren. Ethereum en Litecoin kan ik natuurlijk direct bij Coinbase kopen en hoef ik dus niet naar exchanges te sturen, tenzij ik er andere coins voor wil kopen. Als ik er andere coins voor wil kopen kijk ik voor ik saldo naar Binance/Bitfinex stuur eerst of ze bij Gdax verhandeld worden (en tegen welke prijs), vanwege de gratis transfer tussen Gdax en Coinbase.

Samenstelling portfolio?

Zodra dat weer mogelijk is zou ik willen streven naar 'n portfolio met in ieder geval de volgende coins:
  • Ethereum (ETH)
  • Litecoin (LTC)
  • IOTA (MIOTA)
Selectiecriteria? Geen 'hypecoins' waar snelle winst op valt te behalen, maar die ook zo weer weg kunnen zijn. Ik heb niet genoeg aandacht voor trading om daarop in te spelen. Ook liever geen coins die óf niets toevoegen aan 't bestaande landschap qua functionaliteit, óf waarvan nog totaal onduidelijk is of het kan worden ingezet voor het doel waar het voor dient. Een whitepaper zonder spelfouten is ook wel fijn O-) . Coins met scalability-issues (zoals Bitcoin) vind ik ook niet zo cool, ik vind 't gaaf om te lezen over PoS vs. PoS en DAG-coins zoals IOTA. Als jullie coins weten waar ik in dit kader dringend over moet gaan lezen let me know!

Met deze criteria hoop ik coins te vinden met 'n medium-stabiele marktwaarde, afgestemd op mijn mate van inzet dus.

Over de verdeling van mijn inzet moet ik nog nadenken - 25% across the board kan, maar dat is ook 'n verhouding waar ik doorlopend wat mee kan spelen natuurlijk.

Nog uitzoeken

1. Coins die ik langer wil vasthouden en niet verhandelen wil ik in lokale wallets gaan zetten en niet bij Coinbase of op exchanges laten staan - dat lijkt althans 't overweldigende advies :). Even uitzoeken nog welke wallets er beschikbaar zijn voor bovenstaande coins, en of het loont om het volledige saldo elke week / maand heen en weer te sturen vanaf de exchange.

2. Binance of Bitfinex? Ik zag al dat Bitfinex een demo-omgeving heeft waar ik even rondgeklikt heb, en ga ook voor Binance vast even uitpluizen hoe de UI is. En natuurlijk wat Googlen op wederzijdse reviews.

3. Hoe zit ik bovenop nieuws over het weer open gaan van Bitfinex en Binance? Ik wil vooraan de rij staan om de toestroom zoveel mogelijk voor te zijn.

4. In het verlengde daarvan: /r/cryptocurrency lijkt 'n meme/shillfest geworden te zijn. Waar lees je actueel, inhoudelijk nieuws over cryptocurrency - bijvoorbeeld over dat nieuwe coins bij 'n broker te koop gaan zijn?

5. Mijn plan was om mijn initiële inleg (~€2000) gespreid te investeren over 8 maanden, dus van januari tot en met augustus, om te voorkomen dat ik net op 'n hoog moment inkocht. Inmiddels twijfel ik sterk over deze aanpak en krijg het idee dat ik daarmee 7 maanden groei van de cryptomarkt als geheel misloop. Wat denken jullie - versneld investeren?

6. Zoals ik schreef is mijn doel om allereerst mijn initiële inleg te verdubbelen en dan de helft weer in fiat om te zetten. Daarna wil ik een vaste portfolio-waarde met mezelf afspreken waarbij ik een deel afroom. Klinkt het gezien mijn inleg idioot of haalbaar om die afroomtrigger op €5000 of hoger te leggen? Of zijn dergelijke winsten alleen voor daytraders haalbaar? Hangt er natuurlijk ook vanaf over wat voor tijdspad je het hebt...
Mijn complimenten voor deze post. Wat zal het fijn zijn als iedereen voordat die eraan begint, zich zo goed inleest en voorbereid.

Lees jezelf eens in over ICX!

Vooral vraag 5 vind ik persoonlijk een lastige! Het is op moment gewoon slecht bepalen wat echt wijs is. Ik ben zelf echt van het niet inkopen op een ATH.

Daarnaast baal ik ontzettend van het feit dat de markt op dit moment last heeft van goudzoekers. Men koopt niet doordacht, gewoon een goedkoop muntje en men stapt in de trein. Maar het roept vooral FOMO op. Die snelle winsten klinken leuk maar je moet alles constant in de gaten houden. Mensen om mij heen zijn op moment zombies man.

In ieder geval succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42

Wat wil ik bereiken?

Hoe wil ik 't doen?

Samenstelling portfolio?

• Ethereum (ETH)
  • Litecoin (LTC)
  • IOTA (MIOTA)

Nog uitzoeken

Je hebt in ieder geval goed je huiswerk gedaan. Hetgene wat opvalt aan je post is dat je geen BTC in je portfolio opneemt. Dit strijdt een beetje met het gevoel dat je voor een wat zekerdere keuze wilt gaan dan de 'hypecoins'. Ja, er zijn scalingissues met btc nu maar vergeet niet dat btc verreweg het grootste devteam heeft met veel mensen die daar inzitten met 'hart voor btc' omdat ze er in geloven en niet voor het snelle geld. Zeker op lange termijn heeft BTC gewoon een goed trackrecord (beter dan welke coin dan ook) en heeft zich gewoon bewezen een functie te hebben in de huidige markt (al is die functie geen digitaal cash zoals satoshi zich had voorgesteld). Iets wat je van bijvoorbeeld IOTA absoluut nog niet kunt zeggen, al is het een interessant project. Veel coins zeggen dat ze 'de oplossing' voor scalability hebben, maar hebben zich nog nooit bewezen op grote schaal. Je kan veel zeggen over het bitcoin netwerk, maar het houdt wel goed stand in al dit cryptogeweld.

Doe ermee wat je wilt, maar voor lange termijn zou ik zeker btc in mn portfolio opnemen (en dat is ook de reden dat 75% van mijn portfolio btc is).

ohja, en als je er meer dan een maandsalaris in gaat steken --> koop een hardware wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

En toch, met een beetje lef, wat tijd en een paar keer klikken is er dagelijks leuk te verdienen op de TRON's.
Van 5k TRON voor 1005sat naar 6,2K voor 995sat.
Mooie stop-limit order er bij voor het slapen gaan en ik kan er niet op verliezen.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39

Wat wil ik bereiken?

Hoe wil ik 't doen?

Samenstelling portfolio?

• Ethereum (ETH)
  • Litecoin (LTC)
  • IOTA (MIOTA)

Nog uitzoeken

Mooie post. Hulde. Veel inhoud en uitzoekwerk.

Op je vraag 5: ik zou je inzet in een keer inleggen. Tuurlijk kan het misgaan maar je weet niet wat het beste moment is. Eventueel 50/50 maar je zal snel zien dat je gewoon meer wilt inleggen.

Verdubbel zou haalbaar moeten zijn als je naast de stabiele munten ook coins toevoegt die nog meer in de kinderschoenen staan . Je zou ook naar ICO kunnen kijken. Munten interessant om eens naar te kijken zijn XRB, TRX, FUN, PO.ET, VEN, ETN, XLM.

Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40

Samenstelling portfolio?

• Ethereum (ETH)
  • Litecoin (LTC)
  • IOTA (MIOTA)

Je hebt jezelf goed ingelezen. Ik mis inderdaad btc. Ikzelf trade ook minimaal. Gisteravond één aankoop gedaan sinds een maand. Wat ik zelf ervaar is dat holden het allerbeste uitpakt.

En ik heb nog nooit één Whitepaper gelezen. Ik heb zelf veel te weinig kennis. Beste info haal je door het sentiment op internet te volgen... Zelf heb je de wijsheid vaak niet in pacht. Je kan wel denken dat je het weet, maar de markt bepaald;)

Klein tip om het leuk te houden;)
kies ook een paar leuke coins 'hypecoins' hebben mij al een aantal keer heel blij gemaakt..

Laatste week is Siacoin ook geweldig gestegen. Niet echt een hypecoin, maar gruwelijk wat een rendement.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Cover me, I'm going in!
:w
Zorg dat je bij Gdax een geverifieerd account hebt. Gdax is de exchange van Coinbase en je krijgt daar een stuk betere koers. Je Coinbase account is tegelijkertijd ook je Gdax account, maar voor zover ik me kan herinneren heeft Gdax iets meer verificatie-eisen, dus mogelijk moet je nog wat meer insturen. Zodra je geld bij Coinbase aan is gekomen, kun je het vanuit je Coinbase account overzetten naar je Gdax account en daar handelen.
Selectiecriteria? Geen 'hypecoins' waar snelle winst op valt te behalen, maar die ook zo weer weg kunnen zijn.
Naar mijn idee is IOTA het "hypecoin" stadium nog niet ontgroeid. Ze hebben mooie marketing, maar er zitten nog een hele boel haken en ogen aan hun DAG-implementatie. Als je gerichte acyclische grafen interessant vindt (en laten we eerlijk zijn, wie wordt daar niet stiekem een klein beetje warm van?), kun je ook kijken naar Byteball, wat een andere DAG-cryptocurrency is die al een tijdje meegaat, maar niet zoveel aandacht heeft gekregen als IOTA.
Coins met scalability-issues (zoals Bitcoin) vind ik ook niet zo cool
Dan heb ik slecht nieuws voor je, want op dit moment is er geen enkele cryptocurrency die aangetoond heeft schaalbaarheidsproblemen te hebben opgelost. De meeste cryptocurrencies lopen niet tegen een schalingsplafond aan, simpelweg omdat ze nog te klein zijn.

De enige twee cryptocurrencies met voldoende volume om tegen limieten aan te lopen zijn Bitcoin en Ethereum. En beide hebben dan ook hun limieten gevonden. Bitcoin zit met de inmiddels bekende transactie-backlog, terwijl Ethereum vooral te leiden heeft onder kortstondige hypes. Denk aan de ICO-hype vorige zomer, maar vooral aan de cryptokitties niet lang geleden. Één populaire dApp (cryptokitties) was genoeg om het netwerk ontzettend te vertragen.

Op dit moment is er nog geen enkele cryptocurrency waarvan ik met enige mate van zekerheid kan zeggen dat deze klaar is voor massale adoptie. Ja, je kunt beargumenteren dat je hier en daar een blockgrootte-limiet wat omhoog kunt gooien (bv bij Bitcoin) en dat zal inderdaad eventjes wat lucht opleveren. Maar dat is slechts symptoombestrijding. De daadwerkelijke technologie om schalingsproblemen aan te pakken is er nog niet. Sommige cryptocurrencies zijn dichtbij. Maar dichtbij is niet hetzelfde als klaar.
Beiden zijn OK. Bitfinex heeft een flinke geschiedenis, niet alleen met positief nieuws, maar is wel een gevestigde naam. Binance is de "new kid on the block" en doet het voorlopig goed, maar heeft geen trackrecord als het gaat om crisis-management.
Waarschijnlijk is dit topic of het exchange-topic in dit subforum best een goede bron hiervoor. Anders Twitter, maar ik vermoed dat exchanges mogelijk niet direct groots willen aankondigen dat ze weer open zijn en liever zien dat de toestroom wat geleidelijker op gang komt, waardoor ze Twitter-aankondigingen wellicht mijden of uitstellen.
Het Twitter-account of het blog van de exchange / broker volgen voor aankondigingen is de beste manier om op de hoogte te blijven van nieuwe coins die worden toegevoegd. Wat betreft algemeen nieuws, dat is best lastig. Er zijn meerdere cryptocurrency nieuwssites, maar geen van allen heeft een echt hoog niveau van journalistiek en velen nemen gewoon persberichten over als zijnde nieuwsartikelen (en plaatsen soms zelfs content tegen betaling zonder dat duidelijk aan te geven).
Onmogelijk om te zeggen. Verspreid instappen verkleint je risico, omdat je niet precies op de top instapt, maar ook je potentiele winst, omdat je mogelijke stijgingen misloopt.
Als je in 2016 een verdubbeling van je inleg op relatief korte termijn, met de bekendere cryptocurrencies als investeringen, als doel had gesteld, dan hadden veel mensen je voor gek verklaard. 2017 was een heel bijzonder jaar. 2018 kan die trend voortzetten, maar het kan ook prima dat de boel in rustiger vaarwater terecht komt of zelfs in een bear-market. Hou bij het bepalen van je doelen rekening met het feit dat er een grote kans is dat we voorlopig niet nog een 2017 mee gaan maken.

(En overweeg ook eens om een DSCLCoin ICO uit te geven. 5 pagina's aan whitepaper met vage beloftes, 10 miljoen euro binnenhalen en een paar legendarische toernooien organiseren!)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil ik bereiken?

Hoe wil ik 't doen?

Samenstelling portfolio?

• Ethereum (ETH)
  • Litecoin (LTC)
  • IOTA (MIOTA)

Nog uitzoeken

Kijk eens naar Iconomi waar je DAA's kan aankopen. Als een DAA token haalt, dan krijg je een aandeel uit een mandje van cryptovaluta's. De bekenste is BLX, daarmee haal je de veiligste tokens in huis, dus een groot aandeel BTC zit erin vertegenwoordigd. Daarnaast heb je wat risicovollere DAA die zich richten op de wat onbekendere en kleinere market cap coins die nog flink hard kunnen groeien (maar ook: dalen). Aankopen kan met verschillende crypto's zoals BTC en ETH. Fiat gateway komt binnenkort. Verwar een DAA niet met het ICN token, dat een soort aandeel is in het bedrijf zelf. Daarmee profiteer je van winst van Iconomi zelf.

Kortom, met een DAA zoals BLX koop je tegelijk een mandje van crypto's, waarbij je wel Iconomi moet vertrouwen dat het platform overeind blijft.

https://www.iconomi.net/dashboard/

Zelfs als je niks zou doen met Iconomi, kun je alsnog kijken welke crypto's in de DAA's zitten, om te verkennen welke interessant zijn om rechtstreeks zelf aan te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Zit nu voor 1/3e van mijn portfolio in VEN/VET. Heb er echt hoge verwachtingen van voor de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:55

watercoolertje

Untertitel

Crypts schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:39:
Ik blijf het frappant vinden dat maar weinigen bnb noemen hier, dat ding blijft leuke dingen doen. :)
Als ik daar voor een leuke prijs nog aan kan komen ga ik die geheel tegen mijn principe in holden.
Ben ook wel benieuwd wat daar mee gaat gebeuren, eigenlijk moet ik ze hebben voor de fee's maar door de stijging van de laatste dagen durf ik dat nu eigenlijk niet aan.

Aan de andere kant (bedenk ik me nu), mogen ze 50% dalen en dan ben ik netto weer net zo veel kwijt aan Fee's als ik nu ben, dus ik ga er gewoon een paar kopen.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
watercoolertje schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:43:
[...]
Ben ook wel benieuwd wat daar mee gaat gebeuren, eigenlijk moet ik ze hebben voor de fee's maar door de stijging van de laatste dagen durf ik dat nu eigenlijk niet aan.

Aan de andere kant (bedenk ik me nu), mogen ze 50% dalen en dan ben ik netto weer net zo veel kwijt aan Fee's als ik nu ben, dus ik ga er gewoon een paar kopen.
Er is een tweaker die het allemaal veel beter uit kan leggen maar in het kort, bnb wordt voornamelijk voor fees gebruikt dus je denkwijze is prima. Naarmate Binance blijft groeien zal ook het gebruik en dus de vraag blijven toenemen. Heel kort door de bocht zitten ze nu op de helft van de total supply dus door de helft zou nog kunnen als alles ineens op de markt komt maar aangezien dat geleidelijk gaat zal dat wel meevallen.

Persoonlijk vind ik het een no risk muntje voor zover je daarvan kan spreken natuurlijk. Valt Binance om dan zijn ze in 1 klap niks meer waard, dat is het risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de fee's om ERC20 tokens te withdrawen zo hoog zijn? Wil wat zaken naar mijn Ledger gaan zetten voor de lange termijn, maar vind de fee's nogal behoorlijk (tussen de 15-20 dollar per transactie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:00:
Weet iemand waarom de fee's om ERC20 tokens te withdrawen zo hoog zijn? Wil wat zaken naar mijn Ledger gaan zetten voor de lange termijn, maar vind de fee's nogal behoorlijk (tussen de 15-20 dollar per transactie).
Ik denk dat het nu voornamelijk komt doordat de meeste tokens de afgelopen maand minimaal X5 zijn gegaan en dat exchanges het op dit moment zo druk hebben dat het aanpassen van de fees niet hun voornaamste prioriteit is, maar erg handig is het niet, nee. Voor de gigantische prijsstijgingen lagen de meeste fees dus rond de 2 dollar.

Voorlopig spant HitBtc bij mij de kroon. Als ik mijn EthLend die ik daar heb staan wil opnemen kost me dat 388 Lend, met de huidige prijs staat dat gelijk aan 100 dollar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
Bartske schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:47:
Disclaimer: Doe altijd je eigen onderzoek voordat je een coin koopt!

Ik zeg het nog 1 keer hier: Raiblocks gaat heel groot worden zodra hij op Binance staat:

[video]

De eerste keer dat ik dit zag: wow, enorm snelle transacties mogelijk en geen fees.

Voor iets meer in depht kijk deze:

[video]
Zakt aardig in zeg, Railblocks. Goed inkoopmoment of even met rust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
Elke coin kan een hypecoin worden, kan je er nog zo lang in zitten en vertrouwen hebben in het product.

Zodra de massa erop springt en pump en dump hanteerd. Kan jou strategie gelijk weer om zeep worden geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ik zie soms de meest rare coins namen voorbij komen, kunnen deze allemaal op een Lesger Nano S gezet worden, of is deze niet compatible met alles?
Hoe doen jullie dat, is er een wallet die alles accepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
MaStar schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:10:
[...]

Vanmiddag ingekocht toen ik de helft van mijn TRX heb verkocht. Is wel erg gezakt. Van 28,xx dollar naar nu niet eens 25. Ik geloof wel dat ze groot worden als ze op binance komen, maar ik snap niet waarom anderen nu niet inspringen.

Hele gekke markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

golfgti5 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:16:
Ik zie soms de meest rare coins namen voorbij komen, kunnen deze allemaal op een Lesger Nano S gezet worden, of is deze niet compatible met alles?
Hoe doen jullie dat, is er een wallet die alles accepteerd?
Nee, zeker niet allemaal, zie https://ledger.zendesk.com/hc/en-us/articles/115005304449-Which-altcoins-and-tokens-are-supported-by-the-Ledger-products-. Ik denk dat erg veel coins gewoon op een exchange blijven staan, bij mij wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
MIjn eerste kleine portfolio bestaat volledig uit VEN. Ook hoge verwachtingen van en lees dat als je op langer termijn wil houden dat het beter is om het op een hardware wallet te houden. Staat nu op de binance exchange. Iemand advies over het omzetten naar hardware wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
assn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:23:
MIjn eerste kleine portfolio bestaat volledig uit VEN. Ook hoge verwachtingen van en lees dat als je op langer termijn wil houden dat het beter is om het op een hardware wallet te houden. Staat nu op de binance exchange. Iemand advies over het omzetten naar hardware wallet?
Binance registratie lukt helaas momenteel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
golfgti5 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:25:
[...]

Binance registratie lukt helaas momenteel niet
Het staat al op binance, ik heb de coin al gekocht vandaag voor 4$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Gents, even ter mijner informatie of ik het goed bereken...
Ik heb nu alles in Etherium maar wil met BTC gaan handelen puur voor het gevoel (en de BTC prijs gewoon makkelijker te cashen is).
Nu kijk ik even naar een voorbeeldje XRP/ETH. Die staat 0,00266370
Als ik kijk naar de ETH/BTC koers is die nu 0,0603 en de XRP/BTC prijs op 0,00016080
Als ik nu een handel doe ETH->XRP en vervolgens als hij omhoog gaat XRP->BTC doe dan gat het volgens mij goed (ik laat dus uitbetalen in BTC).
met bovengenoemd voorbeeld kwam ik puur uit berekening uit op 16062satoshi dus die 20 die er tussen zit is verwaarloosbaar dus volgens mij lopen de 3 markten "synchroon" of doe ik nu iets fout?
Hoop dat jullie me snappen:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
assn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Het staat al op binance, ik heb de coin al gekocht vandaag voor 4$
Ik bedoel dat ik mij niet kan registreren oo Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik zat een beetje te spelen met deze chart die laat zien hoe de wealth spreiding laat zien van verschillende crypto's. Hieruit lijkt het inderdaad alsof whales BCH opkopen om de prijs op te drijven, een half jaar geleden had de top 100 addressen namelijk nog 18% van de BCH in handen, nu is dat meer dan 23%. Terwijl de verdeling van BTC en LTC min of meer constant blijft.

Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat LTC zo scheef verdeeld zou zijn. De top 100 wallets bezitten bijna 50% van de LTC, bij BTC is dit bijvoorbeeld maar 18%. (ETH doet het op een of andere manier niet en XRP ook niet maar dat was wellicht te verwachten gezien de aard ervan.)

Ik vond dit best interessant om te zien

[ Voor 5% gewijzigd door Krankenhausen op 06-01-2018 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

assn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:23:
VeChain is een ERC-20 token, dus die kun je gewoon naar je ETH address van je Ledger withdrawen.
Inzien en/of verzenden kun je dan doen via MEW (MyEtherWallet). Of alleen inzien via https://ethplorer.io
De native app van de Ledger laat alleen je Ethereum of Ethereum Classic zien. Er zijn tal van handleidingen te vinden hoe je dit kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Krankenhausen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:31:
Ik zat een beetje te spelen met deze chart die laat zien hoe de wealth spreiding laat zien van verschillende crypto's. Hieruit lijkt het inderdaad alsof whales BCH opkopen om de prijs op te drijven, een half jaar geleden had de top 100 addressen namelijk nog 18% van de BCH in handen, nu is dat meer dan 23%. Terwijl de verdeling van BTC en LTC min of meer constant blijft.

Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat LTC zo scheef verdeeld zou zijn. De top 100 wallets bezitten bijna 50% van de LTC, bij BTC is dit bijvoorbeeld maar 18%. (ETH doet het op een of andere manier niet en XRP ook niet maar dat was wellicht te verwachten gezien de aard ervan.)

Vergeet voor een eerlijk vergelijk ook niet dat sommige adressen van Exchanges kunnen zijn en dus in verhouding erg veel coins bevatten, zonder dat je dat aan een percentage grootaandeelhouders kunt toekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Krankenhausen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:31:

Dit zegt vrij weinig. Dit omdat een hoop van de top 100 adressen van exchanges zijn. Je kan aan adressen niet zien wat de verdeling per persoon is. Zo kan het bijvoorbeeld ook zijn dat 10 adressen van 1 persoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
MaStar schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:10:
[...]

Waarschijnlijk omdat er geen explosie in de koers is geweest na de aankondiging dat ze definitief op binance komen. Die stijging zat al in de prijs verwerkt denk ik. Als je hebt zou ik niet verkopen, en als je nog niet hebt misschien even wachten of hij nog verder daalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:33:
[...]

VeChain is een ERC-20 token, dus die kun je gewoon naar je ETH address van je Ledger withdrawen.
Inzien en/of verzenden kun je dan doen via MEW (MyEtherWallet). Of alleen inzien via https://ethplorer.io
De native app van de Ledger laat alleen je Ethereum of Ethereum Classic zien. Er zijn tal van handleidingen te vinden hoe je dit kunt doen.
Zou je ook adviseren om dit te doen als ik deze coin 3-6 maanden wil houden sowieso?
Pagina: 1 ... 11 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).