Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het javascript van Tron staat iets over Alibaba (werelds grootste retailer). Als dat waar is dan kunnen we een reisje naar de maan tegemoet zien. Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:32:
In het javascript van Tron staat iets over Alibaba (werelds grootste retailer). Als dat waar is dan kunnen we een reisje naar de maan tegemoet zien. Fingers crossed
Ze zitten ook zowat naast elkaar in cali.. zou mooi nieuws zijn :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Mijn eerste euro’s zijn onderweg naar Kraken, welke 3 coins zou ik zeker moeten hebben, ik ben meer van de HODL als er elke dag bovenop zitten.
1k is wellicht niet veel maar als newby moet je ergens beginnen.
Ik zit alleen aan Kraken vast op dit moment, Binance kom ik (nog) niet op helaas, kan dus niet elke munt kopen helaas.

(Hopelijk staat deze vraag in het juiste draadje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:42:
Mijn eerste 1k euro is onderweg naar Kraken, welke 3 coins zou ik zeker moeten hebben, ik ben meer van de HODL als er elke dag bovenop zitten.
Ik zit alleen aan Kraken vast op dit moment, Binance kom ik (nog) niet op helaas, kan dus niet elke munt kopen helaas.

Waarom is 1k niet veel? Ben zelf ooit met 75 euro begonnen.

Je kan het beide even snel kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste 1k euro is onderweg naar Kraken, welke 3 coins zou ik zeker moeten hebben, ik ben meer van de HODL als er elke dag bovenop zitten.

Investeer alles in PAC op crytopia. IS een tikkende tijdbom kan iedere moment ri de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Misschien de aankondiging van 8 januari. Dan word het zeker pump. Dus Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:44:
[...]

Investeer alles in PAC op crytopia. IS een tikkende tijdbom kan iedere moment ri de maan.
Doe dat dus maar niet...
Luister niet naar de eerste de beste tweaker die roept dat een bepaalde coin naar de maan gaat maar kijk zelf even rond wat er allemaal is en neem geen overhaaste beslissingen. (ook niet met verkopen, been there done that :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

[...]

Hoezo? 1700 BTC ask op 2 satoshi en 'maar' 430 BTC bid op 1 satoshi. En dit verschil is er al de hele dag...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
yec schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:28:
Goedenavond allemaal,

Allereerst wil ik .oisyn en Rannasha bedanken voor het faciliteren van dit forum. Geweldige hoeveelheid informatie en handige tips.

Na een aantal maanden crypto wilde ik mijn, soms hartverzakkende, avontuur delen met jullie.

Ben in Augustus enkel in BTC gestapt op aanraden van een vriendin die net 54 is geworden. Ik dacht: Als zij er al in zit dan kan ik als tweaker niet achterblijven. Dus met een flink bedrag in het diepe gesprongen, net voor het China verhaal, dus dat was hartverzakking nummer 1. Gelukkig was ik mijn emoties de baas en heb mijn munten gewoon gehouden.

Vervolgens was Bitcoin zo hard gestegen dat ik dacht, er moet wel weer een correctie komen. Die kwam niet en toen ben ik maar weer ingestapt. Dit heb nog 3-4 keer herhaald en uiteindelijk had ik minder munten dan voorheen. Minder dan de helft zelfs. Alsnog stond ik op dikke winst en had ondertussen mijn inleg eruit gehaald. Ik had ondertussen ook Riples gekocht op 0,18 voor €500,- maar na 3 weken geen stijging met een klein verliesje van €30,- verkocht. STOMSTE beslissing ooit. HODL is de BESTE strategie die er is.

1 december ben ik op basis van tips op dit forum ingestapt in ADA. Gouden zet want 3 dagen later stond ik op 300%. Maar mijn portfolio was nog steeds voor 95% BTC en toen kwam 22 december. Op dat moment hartverzakking zoveel, maar achteraf een zegen in vermomming. Ik heb afscheid genomen van al mijn BTC, voor een klein winstje verkocht op €12.400,-.

Een paar dagen begon het toch te kriebelen. Mijn Ada was toen nog meer waard en procentueel had ik in 3 weken beter resultaat dan 3 maanden BTC. Dus mijn focus volledig omgegooid naar altcoins. De beste beslissing tot nu toe. Ben Ook weer in Ripple gestapt rond de €0,80, dus alsnog een leuke groei meegemaakt.

Hieronder de munten die ik nu bezit en de rendementen die ik tot nu toe heb behaald in een paar weken tijd:

ETHLend: 495%
Cardano: 437%
DragonChain: 381%
DeepBrain Chain: 301%
ChainLink: 204%
Ripple: 150%
KuCoin: 64% (sinds gisteren in mijn bezit!)

Deze munten had ik maar ben na wat slecht nieuws uitgestapt:
Verge: 120%
Tron: 140%

Zoals eerder genoemd is iedereen in een bull market een goede handelaar, maar moet eerlijk bekennen dat hier hele goede tips langskomen. Maar gevoelsmatig zijn dit te belachelijke cijfers en kan dit niet lang doorgaan. Maar aan de andere kant zie je dat veel partijen de vraag niet aankunnen, dus mijn logica zegt dat er veel meer geld in de crypto markt zou kunnen stromen als er wel voldaan kan worden aan de markt vraag.
Binance heeft 3 mln leden. Dat is niet veel. Ik weet niet hoeveel leden andere exchanges hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
[...]

Daarvoor hoef je niet eens veel te investeren.. met de huidige koers is alles omtrent PAC naar de maan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48

Lees dit topic even vanaf het begin terug, kost je een paar uurtjes. Echter, er staan een aantal goede coins tussen die menig tweaker in zijn portfolio heeft. Sommige daarvan hebben al een grote groei gehad, maar wie weet hoe ver ze kunnen groeien? Kijk wel uit met kleine coins die door sommige mensen worden opgehemeld, je kan hiermee goed op je plaats gaan (lees: pump en dump)!

Ikzelf zie op dit moment wat in TRX (ondanks de onrust afgelopen dagen), DBC, POWR, POE en XRP (ook ondanks de onrust).

De allerbeste tip is om je emotie niet je transacties te laten beïnvloeden. Koop een paar munten, zet ze zo nodig in een wallet ipv op de exchange en laat ze daar staan. Natuurlijk kan je iedere keer even kijken wat de waarde van je portfolio is, maar laat ze gerust een paar maanden staan.

Ik hoop dat je hier iets mee kan. Ik ben overigens ook zeker geen vergevorderde cryptotweaker ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Paar uurtjes weg geweest en de laatste posts door gelezen. Eigenlijk wil ik toch even benadrukken, en dat is al meerdere malen gedaan door anderen, dat het noemen van bedragen niet gewenst is. Wat maakt het uit wat je investeert!? Zeker voor nieuwkomers die dan hoge bedragen voorbij zien komen, kan dit verleidelijk zijn om meteen ook met dit soort bedragen in te gaan stappen. Niemand kan in elkaars portemonnee kijken dus speel alsjeblieft met geld dat je kunt missen.

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:37
Rubberen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:08:
Leuke stijging van ICX vandaag!

Echter vind ik niets terug wat deze stijging kan veroorzaken..

Ik heb wel even een vraag, over wat ik moeilijk kan begrijpen:

Ik heb ICX in der tijd aangekocht met Ethereum;
1x aan 0.006676eth (momenteel geeft delta +115% aan)
1x aan 0.009288 ( momenteel geeft delta +47% aan)

Momenteel is de ETH/ICX koers 0.009099

Dus hoe kan het dat schuingedrukte 47% in de plus staat, terwijl de koers momenteel 0.009099 is? In theorie zou het schuingedrukte zelf in de '-' moeten staan.

Kan iemand dit even verduidelijken?
Even reageren op mezelf :+

Ik heb zelf ontdekt, dat dit dus komt omdat ETH zelf sterk gestegen is in de tijd dat ik het heb gekocht.

Maw de winst of verlies die je maakt is dus afhankelijk van 2 coins; de coin waarmee je het aankoopt & de coin die je aankoopt.

In mijn situatie is de aankoopcoin ETH en de aangekochte coin ICX. De ICX koers was gedaald, maar door de grote stijging van ETH sinds mijn aankoop staat deze toch in de +.

Ook is er dus momenteel een risico, dat als eth een dip vertoont na de sterkte stijging al mijn aangekochte coins met ETH een sterke dip vertonen.

Klopt mijn verhaal?

Hoe speel je hier dan op in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:47:
[...]

Hoezo? 1700 BTC ask op 2 satoshi en 'maar' 430 BTC bid op 1 satoshi. En dit verschil is er al de hele dag...
PAC is zich momenteel aan voeden met geld zodat hij ri de maan kan stijgen. Waarom word er anders zoveel geïnvesteerd in PAC is momenteel de populairste op cryptopia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
Bitcoin ook lekker aan het stuiteren.. van boven de 17k richting de 15 weer.. leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 13:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:54:
[...]

PAC is zich momenteel aan voeden met geld zodat hij ri de maan kan stijgen. Waarom word er anders zoveel geïnvesteerd in PAC is momenteel de populairste op cryptopia.
Zeer waarschijnlijk omdat dit 1vd weinige munten is die voor 1 sat te koop zijn, dus iedereen en zijn moeder denkt voor 1 of 2 sat PAC in te slaan en hoopt dan dat het ooit 10 sat 100 sat of meer wordt. Daarom is het populair niet door 1 of andere baanbrekende visie.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Rubberen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:53:
[...]

Ook is er dus momenteel een risico, dat als eth een dip vertoont na de sterkte stijging al mijn aangekochte coins met ETH een sterke dip vertonen.
Een coin wordt niet alleen tov ETH, maar ook tov BTC en USD/EURO in waarde uitgedrukt. Nadat je hem hebt gekocht maakt het niet meer uit waarmee je hem hebt aangekocht, als ETH daalt zal jouw alt niet per definitie dalen. Hij kan tov ETH dan zelfs meer waard worden, omdat je alt in Dollar of BTC waarde in verhouding tot ETH meer waard wordt. Maar als BTC gelijk blijft tijdens een ETH daling, dan zal je alt waarschijnlijk ook ongeveer gelijk blijven.

Waarmee je ze hebt aangekocht maakt dus niet uit, maar hoe Delta hier als app mee omgaat weet ik niet, maar dan is het puur een visuele dip in die App, geen dip die je merkt in Dollars of Euro.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
[...]

Enkel kan je nog altijd niet traden met LTC op cryptopia... Je bent trouwens nogal sterk overtuigd over de nog komende stijging van PAC.

Als ik de grafiek bekijk, heeft hij een enorme dip gehad, waarna deze onmiddellijk is opgekocht. Enkel is er nu momenteel een kleine neerwaartse trend te zien..

Dus waarom zou deze PAC coin, plots keihard stijgeb? (gewoon een observatie wat ik doe, geen kritiek)

Overgens heb ik het idee dat cryptopia volledig down is, ivm met PAC kopen. Die grafieken en orders kloppen naar mijn inzien voor geen meter.

[ Voor 9% gewijzigd door Rubberen op 07-01-2018 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Swerfer schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:47:
[...]

Is nu overigens nog maar 12 BTC op 2 sats.

Edit: 3 sats aangetikt en ze lijken direct naar de 4 door te schieten. Nu weer even terug naar 2 zie ik, maar 4 lijkt ook snel haalbaar. Is gewoon een slechte coin, maar die waarde doet het hem. Ik heb er een paar dagen geleden nog een mooi aantal voor onder de 1 sat kunnen halen via LTC als experimentje, pakt mooi uit :)

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 07-01-2018 19:05 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:02
Wat gebeurde/ gebeurd er met NAV op binance? van 2500 sat naar 5000 sat in 1 minuut en nu weer terug naar 3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Taro schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:01:
[...]

Is nu overigens nog maar 12 BTC op 2 sats.

Edit: 3 sats aangetikt en ze lijken direct naar de 4 door te schieten. Nu weer even terug naar 2 zie ik, maar 4 lijkt ook snel haalbaar. Is gewoon een slechte coin, maar die waarde doet het hem. Ik heb er een paar dagen geleden nog een mooi aantal voor onder de 1 sat kunnen halen via LTC als experimentje, pakt mooi uit :)
Ik denk dat Cryptopia van slag is. Als ik refresh, dan staat er meteen ongeveer 1750 BTC op 2 sat maar na een seconde verdwijnt dat weer, tot ik weer refresh 8)7

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:55

watercoolertje

Untertitel

appelflap1992 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:09:
Wat gebeurde/ gebeurd er met NAV op binance? van 2500 sat naar 5000 sat in 1 minuut en nu weer terug naar 3000
Ik keek er met open ogen naar, denk iemand de verkeerde knop ingedrukt (moes tmisschien een sell ipv buy zijn?) naja iemand is nu een half miljoen NAV rijker 8)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Swerfer schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:09:
[...]

Ik denk dat Cryptopia van slag is. Als ik refresh, dan staat er meteen ongeveer 1750 BTC op 2 sat maar na een seconde verdwijnt dat weer, tot ik weer refresh 8)7
Klopt, is de hele dag al... Ontzettend irritant. Ik wacht gewoon rustig af in het rijtje op 2 sat, zal een dag duren voor deze er doorheen is maar dan kan ik weer aansluiten op de 1 sat buy kant. Althans ik ga ervan uit dat ze net als elke andere exchange het fifo principe hanteren.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

[...]

Staat wel op de lijst van shitcoins.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 11-09 16:01
Wat denken jullie van al dat "negatieve" nieuws op dit moment vanuit Amerika. Visa die de partnership met wavecrest opzegt. Merrill Lynch die zijn advisors verbied hun cliënten te adviseren/handelen in bitcoin. De nieuwe IRS wet van trump welke alle cryptocurrency trades belastbaar maken etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
watercoolertje schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:10:
[...]

Ik keek er met open ogen naar, denk iemand de verkeerde knop ingedrukt (moes tmisschien een sell ipv buy zijn?) naja iemand is nu een half miljoen NAV rijker 8)
haha heel bizar, zie bij nav wel vaak grote sell walls staan van 100 BTC + dus zou kunnen. Kheb er even een graantje van mee gepikt door snel mijn nav te verkopen maar zag het helaas pas naar 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Swerfer schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:09:
[...]

Ja, zag ik ook. Misschien een soort cache op hun server. Maar als PAC op 3 of 4 sats uitkomt, dan denk ik wel dat er een snelle stijging in kan zetten, want dan is aangetoond dat hij niet tussen de laagste en op één na laagste waarde van 1 en 2 sats heen en weer blijft pingpongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelflap1992 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:13:
[...]

haha heel bizar, zie bij nav wel vaak grote sell walls staan van 100 BTC + dus zou kunnen. Kheb er even een graantje van mee gepikt door snel mijn nav te verkopen maar zag het helaas pas naar 2 minuten.
Pump & Dump groep in actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:55

watercoolertje

Untertitel

appelflap1992 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Ik zat er naar te kijken om ze te kopen, daar wacht ik nu wel even mee...

Hoop dat je een mooi graantje mee gepikt hebt hij staat nu nog steeds op +40%

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n NAV nog net aan voor 3600 sat kunnen verkopen in die gekte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

C6DL schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:56:
Bitcoin ook lekker aan het stuiteren.. van boven de 17k richting de 15 weer.. leuk :)
Low volume sunday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Taro schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:58:
[...]

Een coin wordt niet alleen tov ETH, maar ook tov BTC en USD/EURO in waarde uitgedrukt. Nadat je hem hebt gekocht maakt het niet meer uit waarmee je hem hebt aangekocht, als ETH daalt zal jouw alt niet per definitie dalen. Hij kan tov ETH dan zelfs meer waard worden, omdat je alt in Dollar of BTC waarde in verhouding tot ETH meer waard wordt. Maar als BTC gelijk blijft tijdens een ETH daling, dan zal je alt waarschijnlijk ook ongeveer gelijk blijven.

Waarmee je ze hebt aangekocht maakt dus niet uit, maar hoe Delta hier als app mee omgaat weet ik niet, maar dan is het puur een visuele dip in die App, geen dip die je merkt in Dollars of Euro.
Nogal moeilijk te begrijpen.. Kom er niet echt uit.. Kan ook gewoon zijn dat de app DELTA gewoon grandioos verkeerd is.

Even mijn aankoop vanuit binance;

12-25 22:47:24 ICX/ETH Market Buy 0.00928800 market 12.00 12.00 0.111456 ETH

Zoals je ziet heb ik ICX aangekocht op een koers, dat ik 0.00928800 per munt heb betaald. Ik heb 12munten dus 0.009288x12=0.111456

Nu staat de koers van ETH/ICX op 0.009100. Maw de koers staat momenteel lager dan ik deze heb aangekocht. En toch sta ik in de +?

De dollar of btc is niet bepaald 30% gestegen sinds mijn aankoop prijs. Enkel ETH, dus kan mijn winst toch enkel uit de stijging van ETH komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik mis de Trumpcoin op deze lijst. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Rubberen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:17:
[...]

Nogal moeilijk te begrijpen.. Kom er niet echt uit.. Kan ook gewoon zijn dat de app DELTA gewoon grandioos verkeerd is.

Even mijn aankoop vanuit binance;

12-25 22:47:24 ICX/ETH Market Buy 0.00928800 market 12.00 12.00 0.111456 ETH

Zoals je ziet heb ik ICX aangekocht op een koers, dat ik 0.00928800 per munt heb betaald. Ik heb 12munten dus 0.009288x12=0.111456

Nu staat de koers van ETH/ICX op 0.009100. Maw de koers staat momenteel lager dan ik deze heb aangekocht. En toch sta ik in de +?

De dollar of btc is niet bepaald 30% gestegen sinds mijn aankoop prijs. Enkel ETH, dus kan mijn winst toch enkel uit de stijging van ETH komen?
Delta toont je zwik in euro's, dus reken eens uit wat de waarde van je coins nu is in euro's en bekijk dan wat de waarde was toen je de transactie deed. Tadaa, daar komt je percentage vandaan. Let wel op, Delta rekent niet met de prijzen van je eigen exchange maar met een global average.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Viep schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:17:
[...]

trumpcoin zal nooit op shitlijst komen aangezien president trump eigenaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Rubberen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:17:
[...]
Als je handelspaar in Delta op ETH/ICX staat, dan kan dat inderdaad de enige reden zijn ivm de stijging van de ETH waarde in Dollars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Viep schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:17:
[...]

Tittiecoin staat er wel op en die is de afgelopen 24 uur met 165% gestegen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

mark-k schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:22:
[...]

Tittiecoin staat er wel op en die is de afgelopen 24 uur met 165% gestegen :9
Heb ik in mijn portfolio :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
mark-k schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:18:
[...]

Let wel op, Delta rekent niet met de prijzen van je eigen exchange maar met een global average.
Als je bij je transactie kijkt kun je dat veranderen(rechtsboven in)

Anders staat hij bij mij ook vaak op global average

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Taro schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:21:
[...]

Als je handelspaar in Delta op ETH/ICX staat, dan kan dat inderdaad de enige reden zijn ivm de stijging van de ETH waarde in Dollars.
Ja wel net wat ik dacht. Maar als je de trade werkelijk gedaan hebt met ETH, moet je dat toch ook zo invullen.

Kan me niet inbeelden dat als je ETH/ICX trade, maar bij trading's pair bijvoorbeeld BTC/ICX invult, je er veel wijzer uitkomt.

Delta, is toch maar een vage app heb ik inmiddels ontdekt..

Om nog iets anders te vernoemen,,,

Je kan het aankoopbedrag van een coin zien als je op transactions drukt. Ook staat daar dan bij wat de coin nu waard is. Als ik de som maak van de bedragen wat hij nu waard is, komt dat niet overeen met het bedrag dat bovenin het scherm staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Rubberen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:30:
[...]
Ja wel net wat ik dacht. Maar als je de trade werkelijk gedaan hebt met ETH, moet je dat toch ook zo invullen.

Kan me niet inbeelden dat als je ETH/ICX trade, maar bij trading's pair bijvoorbeeld BTC/ICX invult, je er veel wijzer uitkomt.
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Pump & Dump groep in actie
Ik snap dat maar half, deze week stonden er grote sell wals, dit doen ze blijkbaar omdat ze niet willen dat doordat ze inkopen de prijs al omhoog gaat, dus de prijs wordt kunstmatig laag gehouden. Iedereen heeft zijn NAV binnen en dan gaan die sell walls opeens weg. Tot zover snap ik het maar wie zorgt ervoor dat die prijs dan opeens X2 gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Rubberen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:30:
[...]

Delta, is toch maar een vage app heb ik inmiddels ontdekt..

Om nog iets anders te vernoemen,,,

Je kan het aankoopbedrag van een coin zien als je op transactions drukt. Ook staat daar dan bij wat de coin nu waard is. Als ik de som maak van de bedragen wat hij nu waard is, komt dat niet overeen met het bedrag dat bovenin het scherm staat.
Als je coins verkocht hebt zie je die ook staan, met hun waarde op dit moment, dus dat is niet echt een goede manier om te rekenen.

Verder wordt gewoon de USD/EUR waarde bepaald voor de waardestijging, niet de ETH/BTC waarde. (Tenzij je op het bedrag tikt waardoor het in een estimated BTC waarde verandert, dan zie je hoeveel ETH/BTC je coins gestegen of gedaald zijn. Een coin die qua euros gestegen is kan best in ETH/BTC gedaald zijn).

[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 07-01-2018 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
ETHLend gekocht, ziet goed uit voor de toekomst als ik de berichten lees. Ook lage marketcap dus erg interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Taro schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Ja, zag ik ook. Misschien een soort cache op hun server. Maar als PAC op 3 of 4 sats uitkomt, dan denk ik wel dat er een snelle stijging in kan zetten, want dan is aangetoond dat hij niet tussen de laagste en op één na laagste waarde van 1 en 2 sats heen en weer blijft pingpongen.
die gaat daar nooit op komen met die 1700 BTC sell wall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:04
Dat was een pump :+

[ Voor 10% gewijzigd door FNale op 07-01-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedachtes over wat Raiblocks XRB aan het doen is op het moment?
Dat de implementatie op Kucoin niet lekker loopt is duidelijk. Weinig communicatie van het team. Iedereen nog vertrouwen? Heb nog wat ETH liggen en twijfel om bij te kopen of op zoek naar iets anders te gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
Intelcore schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:36:
ETHLend gekocht, ziet goed uit voor de toekomst als ik de berichten lees. Ook lage marketcap dus erg interessant :)
goede keus, ik heb ze ook flink aangeschaft. Ze hebben een werkend product en gaan ook inzetten op crowdlending. Genoeg potentie ook nog met lage marketcap.
Sonm ook een leuke om te volgen :), zie ik hier vrij weinig voorbij komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Mijn eerste euro’s zijn onderweg naar Kraken, welke 3 coins zou ik zeker moeten hebben, ik ben meer van de HODL als er elke dag bovenop zitten.

Lees je zelf in over RLC & ICX & AMLT
Hier zit nog veel groei in.

iExec RLC is een solid team. Het is een off cloud blockchain met DAPPS. Het zijn super slimme mensen maar ze hadden lang geen PR. Er zijn mensen aangenomen om meer in de picture te komen. Telegram telt 229 mensen🙂

ICX is een blockchain netwerk & BlockID. Lees er meer over op het net.
ICX is wel veel gestegen in prijs, dus wacht even af.

AMLT is service project waar ik veel van verwacht, dit gaat de standaard protocol worden om cryptocurrency te verhandelen/ reguleren in de toekomst naar exchanges en financiële wereld. AMLT komt niet op de exchange wel op een DEXs blockchain exchange. KYC voor intergratie van cryptocurrency.

Veel plezier en succes

P.s. Dit zijn aandelen die je op langer termijn veel winst op kunnen leveren. Wil je dagtraden zou ik andere munten nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door jorisdeket op 07-01-2018 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:39:
Dat de implementatie op Kucoin niet lekker loopt is duidelijk. Weinig communicatie van het team. Iedereen nog vertrouwen? Heb nog wat ETH liggen en twijfel om bij te kopen of op zoek naar iets anders te gaan..
Communicatie over exchange listings is eigenlijk aan banden gelegd door een NDA, dat kan weinig communicatie verklaren. Of het een inkoopmoment is kan ik niet voor je bepalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 16:38
Zit er zelf voor een aardig deel van m'n portfolio in. Wel vertrouwen in nog, maar heb het ook op $11 en $16 gekocht, dus sta gelukkig niet op verlies. De huidige problemen bij de Kucoin implementatie zie ik in zekere zin als positief, het is een leermoment voor de devs. Mocht dit verholpen zijn en de implementatie bij Binance goed gaan waar het grote volume binnen komt dan kan hij wel eens snel omhoog gaan.
Op Bitgrail zijn nu vrij grote sell walls op 170k en 180k, waarschijnlijk door wat whales die het kunstmatig laag willen houden en goedkoop bij willen kopen (doen ze in ieder geval goed als dat hun tactiek is ;( ). Mijn verwachting is dat wanneer hij live gaat op Binance hij even wat omhoog gaat, daarna enigszins zakt door whales die hun winsten pakken, om vervolgens verder te stijgen. Alles mits de implementatie daar goed verloopt. Gaat de Binance implementatie ook met problemen gepaard dan zou het maar zo kunnen dat XRB amper toekomst heeft doordat mensen geen vertrouwen er meer in hebben. Ik wacht even rustig af in ieder geval.

Gaan ook geruchten over namechange naar Nano en dit eventueel gepaard met een veranderende prijsstructuur, waarbij 1 XRB 1000 Nano moet worden. Kan een goede stap zijn bij een hoge marketcap gezien mensen nou eenmaal houden van lagere prijzen per coin.

[ Voor 8% gewijzigd door Twijfels op 07-01-2018 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Dankzij Crypto love (m'n favoriete Youtuber, heeft al menig maal gelijk gehad als je z'n video's terugkijkt (early adopter van ADA, NEO, Navcoin en TRX) ben ik op een erg interessant concept gekomen; Nebulas (NAS). Geloof ik beschikbaar op Huobi (zit op een exchange of 20 dus vergeet het nog wel eens). Was zelfs zo overtuigd dat ik het voor zo een kleine coin 10% van m'n portfolio uit heb laten maken. Nebulas wil een zoekmachine voor blockchains starten. Als het ware de Google van de blockchain. Het team is meer dan aardig (geen ADA/Tron, maar zeer zeker boven gemiddeld), de whitepaper, partners en roadmap zien er zeer goed uit, ze vragen constant naar extra developers, de marketcap is nog laag, hij is nog op weinig exchanges te verkrijgen en vliegt nog erg under the radar. In zijn soort is het de enige! En dat is waar je naar op zoek wilt in deze crypto madness.

Mocht het concept niet goed uitgewerkt worden, is alleen al bij het idee een enorme stijging te verwachten. (en moet je er gewoon op tijd uit zijn) Mocht het idee wel goed uitgewerkt worden, dan wordt dit de knaller van 2018/2019. Tuurlijk, er zijn wat beren op de weg, maar welke kleine coin heeft dat niet. Als dit idee een beetje aandacht krijgt, weet ik zeker dat het de top 50 op CMC gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Laatst online: 01-09 12:25
Intelcore schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:36:
Is dit niet gewoon een Ethereum variant op Bitconnect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:06
Daarnet voor de 2de keer kunnen meedoen met de P&D groep die NAV coin had uitgekozen.
Eerste keer had ik 47% winst bij de P&D van KMD. Deze keer wat te vroeg verkocht en "maar" 30% winst op de NAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malawolar schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:49:
Dankzij Crypto love (m'n favoriete Youtuber, heeft al menig maal gelijk gehad als je z'n video's terugkijkt (early adopter van ADA, NEO, Navcoin en TRX) ben ik op een erg interessant concept gekomen; Nebulas (NAS). Geloof ik beschikbaar op Huobi (zit op een exchange of 20 dus vergeet het nog wel eens). Was zelfs zo overtuigd dat ik het voor zo een kleine coin 10% van m'n portfolio uit heb laten maken. Nebulas wil een zoekmachine voor blockchains starten. Als het ware de Google van de blockchain. Het team is meer dan aardig (geen ADA/Tron, maar zeer zeker boven gemiddeld), de whitepaper, partners en roadmap zien er zeer goed uit, ze vragen constant naar extra developers, de marketcap is nog laag, hij is nog op weinig exchanges te verkrijgen en vliegt nog erg under the radar. In zijn soort is het de enige! En dat is waar je naar op zoek wilt in deze crypto madness.

Mocht het concept niet goed uitgewerkt worden, is alleen al bij het idee een enorme stijging te verwachten. (en moet je er gewoon op tijd uit zijn) Mocht het idee wel goed uitgewerkt worden, dan wordt dit de knaller van 2018/2019. Tuurlijk, er zijn wat beren op de weg, maar welke kleine coin heeft dat niet. Als dit idee een beetje aandacht krijgt, weet ik zeker dat het de top 50 op CMC gaat halen.
Ik zie op CMC dat de circulating supply onbekend is en de total supply 100.000.000 is. De huidige prijs is 13,16 dollar, is dat niet een beetje hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:54:
[...]

Ik zie op CMC dat de circulating supply onbekend is en de total supply 100.000.000 is. De huidige prijs is 13,16 dollar, is dat niet een beetje hoog?
Dat lijkt mij ook ja, interessant concept maar om dit als instapprijs te hanteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44

Totale niet liquid wat is de huidige market cap?

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig afwachten. Inderdaad na de overgang naar Binance zal hij nog verder dalen, maar daarna verwacht ik wel dat hij het patroon weer oppakt zoals een aantal dagen terug ($30). Ik wacht gewoon rustig af iig, komt zeker goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SleepTwitch
Nebulas wil een zoekmachine voor blockchains starten. Als het ware de Google van de blockchain. Het team is meer dan aardig (geen ADA/Tron, maar zeer zeker boven gemiddeld), de whitepaper, partners en roadmap zien er zeer goed uit, ze vragen constant naar extra developers, de marketcap is nog laag, hij is nog op weinig exchanges te verkrijgen en vliegt nog erg under the radar. In zijn soort is het de enige! En dat is waar je naar op zoek wilt in deze crypto madness.
Het klinkt wel als een leuk concept, maar waarom is er een aparte coin/token voor nodig? Wat doet dat ding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:22
Ik zal je uit je droom helpen. Deze verwijzing is enkel naar een library die open-source is gemaakt door alibaba. Aangezien een stukje verderop in de code ook een library van google wordt gebruikt. Mja, buy the rumour sell the news voor complete shitcoins he.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Joostw24 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:55:
[...]

Dat lijkt mij ook ja, interessant concept maar om dit als instapprijs te hanteren?
Eens, hij kan maximaal op 1.3 miljard starten, met als voordeel dat je dan i.i.g. op de max supply zit al. Dit zijn dus de mindere kanten van een kleine coin, marketcaps zijn nog lastig in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
SleepTwitch schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:01:
[...]

Het klinkt wel als een leuk concept, maar waarom is er een aparte coin/token voor nodig? Wat doet dat ding.
8 Nebulas Token NAS
The Nebulas network has its own built-in token, NAS. NAS plays two roles in the network. First, as the
original money in the network, NAS provides asset liquidity among users, and functions as the incentive
token for PoD bookkeepers and DIP. Second, NAS will be charged as the calculation fee for running
smart contracts. The minimum unit of NAS is 10−18 NAS.
Originally, NAS was sold as ERC20 token on the Ethereum platform, with the maximum NAS aggregate
of X = 108
. The issuance modes are as follows:

Uit de (overigens uitmuntende) whitepaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
poderosoo schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:03:
[...]

Ik zal je uit je droom helpen. Deze verwijzing is enkel naar een library die open-source is gemaakt door alibaba. Aangezien een stukje verderop in de code ook een library van google wordt gebruikt. Mja, buy the rumour sell the news voor complete shitcoins he.
shitcoin..... zucht....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:22
Ok, mijn argumenten waarom shitcoin:

Helemaal niets werkend. Het wilt de grootste coin voor de hele wereld worden, maar is nu nog een simpele erc-20 coin. Eind dit jaar pas een wallet op de roadmap (lol). Coin wordt enkel geshilled door Justin Sun. Hebben geen enkele boeiende partnership, en die gaan er ook niet komen. game.com is één grote grap.
Nu jij waarom dit een goede coin is en zijn 10 miljard market cap waard is.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
Malawolar schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:05:
[...]

8 Nebulas Token NAS
The Nebulas network has its own built-in token, NAS. NAS plays two roles in the network. First, as the
original money in the network, NAS provides asset liquidity among users, and functions as the incentive
token for PoD bookkeepers and DIP. Second, NAS will be charged as the calculation fee for running
smart contracts. The minimum unit of NAS is 10−18 NAS.
Originally, NAS was sold as ERC20 token on the Ethereum platform, with the maximum NAS aggregate
of X = 108
. The issuance modes are as follows:

Uit de (overigens uitmuntende) whitepaper.
Ja.., kijk weet je wat het is, die whitepapers snap ik 9 van de 10x niets van :') . Ik ben docent Biologie, geen wiskundige. Ik hou het maar op coins met voor mij te begrijpen achterliggende concepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wie doet er mee aan de BEE token sale ? eind januari ?

Ik ga morgen VEN/LEND bijkopen.. helaas kon ik pas eergisteren instappen. hiervoor te veel bezig geweest met arbitrage/shitcoins. ( wel leuke gains op gepakt 3k in paar weken, tenminste vindt ik aardig wat ).

Verder wil ik me nog in EOS gaan verdiepen deze week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poderosoo schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Helemaal niets werkend. Het wilt de grootste coin voor de hele wereld worden, maar is nu nog een simpele erc-20 coin. Eind dit jaar pas een wallet op de roadmap (lol). Coin wordt enkel geshilled door Justin Sun. Hebben geen enkele boeiende partnership, en die gaan er ook niet komen. game.com is één grote grap.
[quote]poderosoo schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Het is feitelijk niet eens een coin, maar net als Ripple een systeem. Zoals Justin Sun zei is het een project voor 10 jaar. Hij is pas net begonnen. Geef het wat tijd. Nog veel te vroeg om de concluderen dat het een shitcoin is. Wat mensen dachten wat Tron in heel 2018 zou bereiken heeft hij al in 4 dagen bereikt. Boeiende partnerships komen denk wel. Maar goed we zullen zien waar de waarde over 3 maanden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Welke exchange is het beste alternatief i.p.v. Binance om Tron te kopen?
Is HIT Btc een waardig alternatief? De exchanges waar ik reeds ben geregistreerd wordt Tron niet op verhandeld en met alle rumoer omtrent deze coin wil ik er toch een paar honderd kopen om te voorkomen achteraf spijt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand mee gedaan aan de pre-ICO van SKYCHAIN?
Ze hebben de hardcap van 2 000 000 tokens gehaald zonder noemenswaardige promocampagne.
Ben eens benieuwd wat de toekomst brengt voor dit project.
Los van het feit of het financieel iets wordt, hoop ik vooral dat het project zelf iets wordt in de toekomst.
Blockchain toepassing voor de medische wereld om betere diagnose's te maken, zou mooi zijn.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
Met alle respect. Maar ik merk dat ondanks de splitsen dit topic heel hard gaat. Maar eigenlijk de grootste deel van de posts (nogmaals met respect) weinig toevoegen. Veel opmerkingen over: 'ik heb dit gekocht', 'oh shitcoin', 'ik heb dit verkocht', 'wat een shitcoin', 'ik heb zo veel winst/verlies gemaakt', etc etc.

Zou dit topic (ik ben een beginner dus bekijk het misschien meer uit mijn optiek) niet veel meer bieden als we allemaal bedenken dat we onze posts onderbouwen met objectieve argumenten.
B.v. iemand vindt coin x helemaal de topper en ziet potentie en vat ook meteen samen waarom die dat vindt, of andersom als iemand het niets vindt. Daar kan weer iemand op reageren met argumenten.

Dit slaat natuurlijk niet op alle posts hier, want er zitten weldelijk onderbouwde posts tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
poderosoo schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Dit is al een betere inhoudelijke reactie... ik denk dat TRX meer tijd nodig heeft. Ja, hij moet nog heel veel realiseren, maar op de een of andere manier straalt Justin Sun veel vertrouwen uit. Ik geloof er wel in, ook gezien de markt waar hij zich op richt. Time will tell. Halverwege 2018 hebben we een nieuw meetmoment in mijn optiek. Tot die tijd houd ik ze lekker vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:53
Interessant :) Thanks voor het delen. Ik had twee vragen:
- Wat zou de meerwaarde zijn van een blockchain zoekmachine? Dat begrijp ik nog niet zo goed
- Welke exchange heb je deze aangekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Kleine vraag tussendoor, als je met een munt stopt, blijft er nu nog altijd iets over bij Binance, is er een manier om die helemaal clean te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Tripod62 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:13:
Kleine vraag tussendoor, als je met een munt stopt, blijft er nu nog altijd iets over bij Binance, is er een manier om die helemaal clean te maken?
Nee dat ben je kwijt. Lost in space. :P

Zoek even door wat topics heen en je zal zien dat deze vraag al 100.000 keer gesteld is.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je de coin van Binance zelf koopt betaal je daarmee de fee's. Dus blijven er geen stukjes over. Als je die BNB coin niet hebt dan is je fee ook hoger en wordt betaald met de betreffende munt.
Zelf gooi ik wel eens wat restjes over naar USDT, blijft altijd wat over maar dat is meestal onder de 00.00x $ (Tenzij die munt natuurlijk vlink een aantal keer over de kop gaat).
Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat je naast de fee ook nog betaald met restjes waar je zelf niets meer mee kunt.

[ Voor 8% gewijzigd door _XipHiaS_ op 07-01-2018 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Ik kocht tot op heden nog niks met BNB, maar alles met BTC. Dat verklaard een hoop. Zojuist een paar restjes over gezet naar BNB van waar ik toch vanaf wilde. Blijft nog wel een klein beetje over, maar dat is ver achter de komma. Lijkt alsof Binance sowieso niet een sell mee pikt ver achter de komma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
Tripod62 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:25:
Ik kocht tot op heden nog niks met BNB, maar alles met BTC. Dat verklaard een hoop. Zojuist een paar restjes over gezet naar BNB van waar ik toch vanaf wilde. Blijft nog wel een klein beetje over, maar dat is ver achter de komma. Lijkt alsof Binance sowieso niet een sell mee pikt ver achter de komma.
Klopt bekijk ook https://support.binance.c...115000594711-Trading-Rule

Staat exacte de minimale aantallen per cryptocurrency. Over het algemeen is het minimum 1coin voor alle lagere crypto. Voor de duur de duurdere coins kan het
0.01 of lager zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim de Jong
  • Laatst online: 13-04 20:26
Het is mogelijk om restjes weg te werken door de juiste hoeveelheid te kopen. Dit werkt alleen als BNB is uitgeschakeld.

Als je bijvoorbeeld 225,05 ADA hebt en je koopt vervolgens 50 ADA, dan sta je op excact 275.

Ik heb nu 225,8 XLM. Om het getal achter de komma te kunnen wegwerken, moet ik er in totaal 800 kopen. Dit hoeft niet in één keer. Je kan ook beetje voor beetje kopen/verkopen.

Op deze manier ben ik mijn restjes een nu aan het wegwerken. Dat kost wat tijd, maar het ziet er een stuk beter uit.

Het verschilt per munt tot hoeveel decimalen je kan verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tripod62 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:25:
Ja en die BNB coin zat vandaag ook richting de 20$, daar waar hij een aantal dagen terug nog rond de 8$ hing, dus of je fee's daar nou echt goedkooper mee worden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_XipHiaS_ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:29:
[...]

Ja en die BNB coin zat vandaag ook richting de 20$, daar waar hij een aantal dagen terug nog rond de 8$ hing, dus of je fee's daar nou echt goedkooper mee worden... :D
Ik neem aan dat je in dat geval dan gewoon minder BNB voor je fees betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
_XipHiaS_ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:29:
[...]

Fees worden via bnb/btc btc/whatevercoin geconverteerd. Dus als hij sterk stijgt betaal je minder bnb fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

_XipHiaS_ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:19:
[...]

Als je de coin van Binance zelf koopt betaal je daarmee de fee's. Dus blijven er geen stukjes over. Als je die BNB coin niet hebt dan is je fee ook hoger en wordt betaald met de betreffende munt.
Zelf gooi ik wel eens wat restjes over naar USDT, blijft altijd wat over maar dat is meestal onder de 00.00x $ (Tenzij die munt natuurlijk vlink een aantal keer over de kop gaat).
Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat je naast de fee ook nog betaald met restjes waar je zelf niets meer mee kunt.
Ik heb zelf BNB en betaal daar ook de fee's mee, maar, er blijven bij Binance volgens mij ook gewoon restjes over omdat je niet tot 8 decimalen achter de komma als aantal kunt invoeren om een aankoop te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Taro schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:36:
[...]

Ik heb zelf BNB en betaal daar ook de fee's mee, maar, er blijven bij Binance volgens mij ook gewoon restjes over omdat je niet tot 8 decimalen achter de komma als aantal kunt invoeren om een aankoop te doen.
Nee want je kan ze alleen in de minimale hoeveelheden kopen en verkopen. Dus dat blijft alleen over als je ze getransferred hebt van een wallet/Exchange, er nog over was van voordat je bnb gebruikte of als je bnb ontoereikend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Tim de Jong schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Het is mogelijk om restjes weg te werken door de juiste hoeveelheid te kopen. Dit werkt alleen als BNB is uitgeschakeld.

Als je bijvoorbeeld 225,05 ADA hebt en je koopt vervolgens 50 ADA, dan sta je op excact 275.

Ik heb nu 225,8 XLM. Om het getal achter de komma te kunnen wegwerken, moet ik er in totaal 800 kopen. Dit hoeft niet in één keer. Je kan ook beetje voor beetje kopen/verkopen.

Op deze manier ben ik mijn restjes een nu aan het wegwerken. Dat kost wat tijd, maar het ziet er een stuk beter uit.

Het verschilt per munt tot hoeveel decimalen je kan verhandelen.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Helza schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:40:
[...]
Nee want je kan ze alleen in de minimale hoeveelheden kopen. Dus dat er blijft alleen doet over als je ze transferred hebt van een wallet/Exchange, er nog over was van voordat je bnb gebruikte of als je bnb ontoereikend is.
Klopt, komt vanaf een andere exchange, maar dat blijft zonde omdat je dat de eerste keer niet doorhebt. Toen ik dat doorhad ben ik geen ronde bedragen LTC/ETH meer gaan aanschaffen en overmaken, maar ronde aantallen LTC/ETH, scheelt heel veel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:16

Jebus4life

BE User

Woot woot,

Terug van een weekendje Parijs en zie dat ICX lekker gelopen heeft. Sell orders van 55% van het ICX portfolio gehit ietsje onder de huidige high.

Tenzij ik sffs een announcement lees waarom ga ik ervanuit dat die wel terug naar beneden komt en koop ik meer coins in dan ik had. Anders, zeer mooie winst gemaakt met die coins en heb ik er nog voldoende om de hodlen tot de zomer :9~

***EDIT***
De markt is toch echt BS momenteel he. We zijn 7 dagen ver in Januari en ik sta op +50% voor m'n portfolio sinds 1 januari 8)7 Als ik op +100% sta cash ik de helft uit en speel ik met de rest verder tot het bittere einde :+

[ Voor 23% gewijzigd door Jebus4life op 07-01-2018 21:51 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Jumpman schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:34:
[...]

Dan moet je nu misschien eens naar ArtByte kijken. Er zijn er nog wel meer die interessant zijn.
Waarom Artbyte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voegt dit toe aan dit topic? Gelieve in het vervolg lekker thuis joelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jebus4life schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:45:
Woot woot,

Terug van een weekendje Parijs en zie dat ICX lekker gelopen heeft. Sell orders van 55% van het ICX portfolio gehit ietsje onder de huidige high.

Tenzij ik sffs een announcement lees waarom ga ik ervanuit dat die wel terug naar beneden komt en koop ik meer coins in dan ik had. Anders, zeer mooie winst gemaakt met die coins en heb ik er nog voldoende om de hodlen tot de zomer :9~

***EDIT***
De markt is toch echt BS momenteel he. We zijn 7 dagen ver in Januari en ik sta op +50% voor m'n portfolio sinds 1 januari 8)7 Als ik op +100% sta cash ik de helft uit en speel ik met de rest verder tot het bittere einde :+
Hier ook ja, heb niet het gevoel dat ik goed bezig geweest ben (daytraden is nog niet mijn ding, veel moonshots zoals TRX gemist), gewoon HODL, en inmiddels sta ik ook op 60% van mn totale inleg terwijl ik de helft daarvan tijdens de afgelopen week pas ingelegd heb.

Of het is echt een ongezonde markt of het is gewoon echt geld scheppen met die cryptos :P

Edit: whoops, excuus, dacht dat ik in t slowchat topic zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft er hier ook iemand ELLA / Ellaism? Ik heb er vandaag een plukje van gekocht. Dit is een Ethereum spin-off die al dagen op 1 staat op "whattomine.com": dat was mijn eerste motivatie. Tevens wordt er nog aan de weg getimmerd met een soort roadmap, dus het lijkt me geen directe shitcoin. Huidige marketcap is $8,3 miljoen (dit lijkt me niet al te hoog). Vandaag is er wel een prijspiek geweest, dus ik zou nog ff wachten. Ik was gewoon nieuwsgierig of iemand hier ELLA kent... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Heb je liever dat zij meer dan jou weten?
Iedere keer als je 'dom' geblaat hoort moet je juist blij zijn :)
Nou, je kunt er wel last van hebben bij het traden. Ik heb al diverse keren gezien dat als een coin lekker gaat en heel even dipt, alle paniekerds eruit stappen en de dip ineens gigantisch wordt. Het is een extreem paniekerige markt en daar kun je zo slachtoffer van worden. Wat dat betreft neig ik steeds meer naar hodl en lange termijn kijken, uiteindelijk komen die sterke dips altijd wel weer goed als er niks anders aan de hand is, maar voor de daytraders is die paniek verschrikkelijk.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ajb vertellen wat er met PAC aan de hand is? Wat is dit voor shit coin. Er word gigantisch veel van gekocht en bijna niks verkocht maar er komt geen beweging in?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-09 20:30
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:34:
Kan iemand mij ajb vertellen wat er met PAC aan de hand is? Wat is dit voor shit coin. Er word gigantisch veel van gekocht en bijna niks verkocht maar er komt geen beweging in?
Niet om het één of ander, maar begin anders eerst in het andere topic
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic

Of lees wat terug, voor mijn part de helft. Of gebruik de zoekfunctie, maar doe iets.

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:20:
[...]

trumpcoin zal nooit op shitlijst komen aangezien president trump eigenaar is.
Trumpcoin, we have all the best coins. Bitcoin and Ether would wish they have it, but they can't, because we have it. Our blockchain is also so small it fits on the tiniest of chips. Bitcoin and Ether wish they could, but they can't. They are too big, too fat just like that Miss America. Unlike my daughter Ivanka. She looks so good doesn't she? Yes she does.

Our whitepaper is also so great, it's short. We don't need a lot of words. Bitcoin and Ether do, but we don't. We just say what we do better. We just say what we do to make the Blockchain great again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Swerfer schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:23:
[...]
Heb ik in mijn portfolio :o
Orders Completed | BUY 165064.56087823 TTC

Ik heb echt zo'n idee dat dit een debiele winst kan zijn, 1 LTC in gegooid :+
In de crypto wereld weet je het nooit....

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:16

Jebus4life

BE User

Beste tweaker. Ik nu het weekend voorbij is de poll van de top-50 coins afgesloten.
Totaal aantal votes:1108; aantal voters 262
*Er was gevraagd max 5 votes per oter te doen

De coins waarvan we het meeste verwachten in 2018 zijn:
1. Ethereum: 104 Votes
=>40% van de voters koos deze coin
2. Ripple: 103 Votes:
=>39% van de voters koos voor deze coin
3. Tron: 94 Votes:
=> 36% van de voters koos voor deze coin
4. Stellar: 93 Votes
=> 35% van de voters koos voor deze coin
5. VeChain: 77 votes
=> 29% van de voters koos voor deze coin

6. NEO
7. BitCoin
8. ICON
9. Cardano
10. Litecoin

Volgens onze medetweakers moeten we vooral BitConnect, Populous & Veritaseum vermijden, deze kregen als enige geen enkele vote van de 1108 votes!

Voor de volgende vraag gaan we naar de coins op plekken 50 tot en met 100 kijken.
We komen (op enkele bekendere uitzonderingen na) voor veel mensen in onbekend(er) terrein. Ik vraag jullie om jullie votes te beperken tot coins die jullie ook echt kennen, er is geen nood aan voten just to vote. Als je er maar 1 echt kent waarvan je denkt dat deze gaat stijgen: stem dan enkel op die coin. We don't judge en de poll is anoniem ;)

http://www.easypolls.net/...=5a52936ae4b0149eb2e62795

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Helza schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Klopt bekijk ook https://support.binance.c...115000594711-Trading-Rule

Staat exacte de minimale aantallen per cryptocurrency. Over het algemeen is het minimum 1coin voor alle lagere crypto. Voor de duur de duurdere coins kan het
0.01 of lager zijn
Heb nog bv 0.996 ergens van en kom er niet vanaf. Kan het alleen voor BTC of ETH traden en dan gaat het alleen per hele. Vindt het echt slecht geregeld, staat een paar dollar waar ik recht op heb en kan er niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
In het kort:

PAC is een oude munt die de originele auteurs opgegeven hebben. Heeft nu nieuwe devs en ze gaan de munt verder uitwerken. In maart gaan ze bijvoorbeeld een coinswap doen om de supply van 3 triljoen naar 3 miljard te brengen.

Momenteel zijn er zeer grote sell walls op 1 & 2 satoshi waardoor er maar zeer weinig beweging in zit. Iedereen die nu inzet op PAC doet diit naar de coinswap toe en omdat hij zo goedkoop is natuurlijk.

Eens de sell walls uit de baan zal er meer beweging komen in prijs. Ook zal de coinswap een groot verschil maken.

Op technisch vlak is het nog niet echt duidelijk wat nu echt het doel gaat zijn van PAC. Dus "Gamble at your own risk"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

[...]
8)7

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbolojabi
  • Laatst online: 06-11-2021
Wat ik me gewoon eens afvraag, wat zijn de grootste stijgers dat jullie ooit al gezien hebben? Ik zag om 18u 808 (808coin) op 722% winst staan op CMC, is ondertussen al gehalveerd. Dit kan toch nooit ernstig te nemen zijn?
Het toont wel aan dat de markt erg volatiel is en er enorm gespeculeerd word. Leuk om winsten te pakken voor daytraders maar tegelijkertijd wel gevaarlijk om de beruchte ‘bubbel’ te creëeren.
In de Gazet van Antwerpen liet een ondernemer bij zijn voorspellingen van 2018 uitschijnen dat hij een nieuwe financiële crisis verwacht gecreëerd door de cryptomarkt.
Pagina: 1 ... 14 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).