Wat zal dat met de koers doen? Ik heb wel interesse om in te stappen, zeker als je straks dividend krijgt ala neo.wim007 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:11:
[...]
Ze rebranden naar een 2-token systeem voor hun Blockchain. VET = VEN + THOR
VEN/VET geeft financiële stabiliteit in de markt, THOR wordt verbrand in hun Blockchain processen en dient als beloning voor de mimers. Vergelijkbaar met NEO/GAS. Slimme jongens daar bij Vechain.
Bij Neo zorgde dat voor een bizarre stijging. Ik had sinds de aankondiging van het nieuws al een bizarre stijging verwacht, echter zie je dat Vechain te maken heeft met iets bizars in de cryptowereld... namelijk legitieme sellwalls van 100+ BTC op bepaalde plekken. Normaliter verdwijnen deze walls gedeeltelijk als de coin in de buurt komt, echter bij Vechain niet en moet er dus gewacht worden tot de hele wall is opgegeten.deamz0r schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:35:
[...]
Wat zal dat met de koers doen? Ik heb wel interesse om in te stappen, zeker als je straks dividend krijgt ala neo.
Echt letterlijk 3 seconden geleden een tweede account aangemaakt zonder enig probleem...robb. schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:37:
[...]
I know, het is ongenegeerde spam, maar een invitatie van een ander hielp mij ook door het proces heen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Belijk eens wat er met NEO/ANT gebeurde na die rebrand. Ik zegt HODL VEN nog maar evenMellamel schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:57:
Ik heb wat VeChain in bezit, nu staat er voor midden Januari een rebranding op de planning. Wat houdt een rebranding in en waarom zou VeChain dit doen?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Hartelijk dank voor de vele reacties allemaal! Ik heb ze met aandacht doorgenomen en heb in ieder geval wat nieuw huiswerk: 'n waslijst aan coins om wat over te gaan lezen, en BTC toch maar weer op mijn shortlist gezet.
.
Dank voor de tip, ik heb 't vandaag meteen geregeld. Moest inderdaad extra identificatie overleggen, maar nu kan ik daar ook terecht. Wanneer ik BTC/ETH/LTC wil laten uitbetalen in euro's zal ik dat ook via Gdax doen in plaats van Coinbase.Rannasha schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:31:
Zorg dat je bij Gdax een geverifieerd account hebt. Gdax is de exchange van Coinbase en je krijgt daar een stuk betere koers. Je Coinbase account is tegelijkertijd ook je Gdax account, maar voor zover ik me kan herinneren heeft Gdax iets meer verificatie-eisen, dus mogelijk moet je nog wat meer insturen. Zodra je geld bij Coinbase aan is gekomen, kun je het vanuit je Coinbase account overzetten naar je Gdax account en daar handelen.
Fool-proof plan! En dan kan ik de winnaars van de toernooien ook uitbetalen in DSCLCoin - daar reserveer ik dan 60% van de voorraad voorRannasha schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:31:
(En overweeg ook eens om een DSCLCoin ICO uit te geven. 5 pagina's aan whitepaper met vage beloftes, 10 miljoen euro binnenhalen en een paar legendarische toernooien organiseren!)
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Referral links zijn niet toegestaan!! Misschien even onderaan de thread lezen voortaan en je inlezen op de forumregels.robb. schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:32:
Mocht je registratie op Kucoin niet lukken, met deze link lukt het wel en ik ben je dankbaar![]()
https://www.kucoin.com
[ Voor 13% gewijzigd door ion op 07-01-2018 12:49 ]
Is Vechain nu een eigen blockchain, dus platform based waarop andere weer zelf tokens kunnen bouwen? Net als ETH/NEO bijvoorbeeld.Junia schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:37:
[...]
Bij Neo zorgde dat voor een bizarre stijging. Ik had sinds de aankondiging van het nieuws al een bizarre stijging verwacht, echter zie je dat Vechain te maken heeft met iets bizars in de cryptowereld... namelijk legitieme sellwalls van 100+ BTC op bepaalde plekken. Normaliter verdwijnen deze walls gedeeltelijk als de coin in de buurt komt, echter bij Vechain niet en moet er dus gewacht worden tot de hele wall is opgegeten.
En als dat zo is, waarom is het beter dan ETH/NEO?
Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
DYOR. Nu kan het nog, munt wordt straks viral. Verwacht geen op korte termijn geen hoge koersen daar er momenteel een sellwall is opgezet op Binance. Waarschijnlijk door Vechain zelf opgezet (mijn theorie), om hun munt geleidelijk te laten groeien. Kennelijk van belang voor hun reputatie in de markt. Extra dividend krijg je als je in een node zit (vanaf 10K) VEN en niet via THOR. Via deze nodes creëren ze een stabiele community en krijg je dividend. Overigens komt er een speciale Vechain wallet waar je als kleine investeerder dividend krijgt, alleen minder dan in een node.deamz0r schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:35:
[...]
Wat zal dat met de koers doen? Ik heb wel interesse om in te stappen, zeker als je straks dividend krijgt ala neo.
Dat mag zijn, maar tot eerder vandaag/gisteren kon je via refferal wel een account aanmaken op Binance! Dat is nu echter ook gesloten.ionn schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:48:
[...]
Referral links zijn niet toegestaan!! Misschien even onderaan de thread lezen voortaan en je inlezen op de forumregels.
Ik ga niet over de regels, maar ik kan me voorstellen dat er een uitzondering wordt gemaakt als een referral link de enige manier is om te registreren. Dit was gewoon spam, omdat je zonder die link ook kunt registreren.Zeph schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:50:
[...]
Dat mag zijn, maar tot eerder vandaag/gisteren kon je via refferal wel een account aanmaken op Binance! Dat is nu echter ook gesloten.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
PRL gaat idd lekker, maar de marketcap vermelding op cmc klopt niet. Hun vermelden namelijk ongeveer de helft van de "circulating supply". Dus de marketcap die cmc vermeld moet je ff maal 2 doen._Christiaan_ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Oyster Pearl ook in dit topic. Heb die helaas pas sinds gister maar had em al lang op mn lijstje staan, maar was er niet aan toegekomen om die eerder te kopen. De coinmarketcap rank was zelfs >200, dus deze kan nog erg groeien.
Marketcap zit dus op ongever 200m, wat een ranking van ongeveer 135 oplevert.
Dat klopt. Het is alleen jammer dat er meteen weer zo op gesprongen wordtGrrrrrene schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Ik ga niet over de regels, maar ik kan me voorstellen dat er een uitzondering wordt gemaakt als een referral link de enige manier is om te registreren. Dit was gewoon spam, omdat je zonder die link ook kunt registreren.
Kucoin heb ik zelf ook, niet posi- of negatief over de beurs zelf, heb er DBC en DENT staan die het erg goed doen! Als ze op Binance stonden had ik ze echter liever op Binance gekocht.
Staat gewoon duidelijk in de topic warning dat het niet is toegestaan. Je kan vast wel op reddit een ref link vinden!Zeph schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:57:
[...]
Dat klopt. Het is alleen jammer dat er meteen weer zo op gesprongen wordt
Kucoin heb ik zelf ook, niet posi- of negatief over de beurs zelf, heb er DBC en DENT staan die het erg goed doen! Als ze op Binance stonden had ik ze echter liever op Binance gekocht.
Haha, die heb ik ooit eens gekocht op 235 sat.mounoi schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:23:
Burstcoin!
De enige "Groene" cryptocurrency.
https://www.reddit.com/r/..._i_just_bought_burstcoin/
Waarom komt die coin in dit hele forum niet aan bod? Onbekend is onbemind?
Helaas maar 5500, maar goed, het is inderdaad een interessant project!
We zien wel waar het heen gaat, ik heb bijna al m'n coins voor de lange termijn
Oordeel zelf: https://twitter.com/LindaCoin
Edit:
Oeps, verkeerde Twitter account
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Nut van een 2e account ? Risico spreiden ?Crypts schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:41:
[...]
Echt letterlijk 3 seconden geleden een tweede account aangemaakt zonder enig probleem...
Noob question: hoe berekenen jullie die sat en waar staat die voor?PromWarMachine schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:01:
[...]
Haha, die heb ik ooit eens gekocht op 235 sat.
Helaas maar 5500, maar goed, het is inderdaad een interessant project!
We zien wel waar het heen gaat, ik heb bijna al m'n coins voor de lange termijn
Ik zit ook voor de lange termijn: 6$ voor 1000 Burstjes in juli 17, nu over de 100$ voor 1000
1 seconde googelenmounoi schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Noob question: hoe berekenen jullie die sat en waar staat die voor?
Ik zit ook voor de lange termijn: 6$ voor 1000 Burstjes in juli 17, nu over de 100$ voor 1000
What is a Satoshi?
Each bitcoin (BTC) is divisible to the 8th decimal place, so each BTC can be split into 100,000,000 units. Each unit of bitcoin, or 0.00000001 bitcoin, is called a satoshi. A Satoshi is the smallest unit of Bitcoin.
Ik lees al een tijdje mee en ben actief bezig met crypto sinds Augustus 2017. De inleg is maandelijks een beetje gestegen, aanvankelijk wat tientjes om het uit te proberen en later een iets significanter deel van het salaris. Uiteindelijk heb ik er (huidige koers) 0,6 BTC ingestopt en de portfolio is inmiddels wat gegroeid.
Ik ben in de val gelopen met de BCH/BTC flippening en daar heb ik flink wat leergeld voor betaald. Uiteindelijk heb ik er veel van geleerd en ik denk dat mijn portfolio nu vrij gebalanceerd is en ik ben iets minder gevoelig voor FOMO en weak hands.
Desondanks zou ik graag wat feedback hebben van jullie op mijn portfolio, is dit divers genoeg? Ik ben bereid een hoog risicoprofiel te hanteren. Alvast bedankt!
Ik ben in de val gelopen met de BCH/BTC flippening en daar heb ik flink wat leergeld voor betaald. Uiteindelijk heb ik er veel van geleerd en ik denk dat mijn portfolio nu vrij gebalanceerd is en ik ben iets minder gevoelig voor FOMO en weak hands.
Desondanks zou ik graag wat feedback hebben van jullie op mijn portfolio, is dit divers genoeg? Ik ben bereid een hoog risicoprofiel te hanteren. Alvast bedankt!
Coin | Share |
---|---|
Bitcoin | 19.0% |
XtraBytes | 17.6% |
RaiBlocks | 17.0% |
Elixir | 12.6% |
VeChain | 9.2% |
Enigma | 7.3% |
REQ | 5.3% |
FunFair | 2.9% |
ICO GUTS | 2.8% |
ICO INS | 2.8% |
Ethereum | 1.9% |
TRON | 1.4% |
ARK | 0.3% |
Ben ik ook erg benieuwd naarbeepee schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:07:
[...]
Zou je misschien willen vertellen welke app dit is of waar ik deze calendar kan vinden?
Bvd!
Heb wel deze link gevonden, ook een soortgelijke site.
https://www.coinscalendar.com/
Beetje zondag lectuur (ivm traden) -- geen idee of deze hier al is voorbijgekomen
Volkskrant, 3 januari: "Het is een merkwaardige sensatie je geld te zien verdampen - zo ziet het leven in de bitcoinbubbel eruit"
https://www.reddit.com/r/..._het_is_een_merkwaardige/
Hij beschrijft de zaken wel zeer realistisch
Volkskrant, 3 januari: "Het is een merkwaardige sensatie je geld te zien verdampen - zo ziet het leven in de bitcoinbubbel eruit"
[ Voor 7% gewijzigd door kristof1234 op 07-01-2018 13:55 ]
Moet je natuurlijk wel weten dat sat = SatoshiBartske schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:28:
[...]
1 seconde googelen
What is a Satoshi?
Each bitcoin (BTC) is divisible to the 8th decimal place, so each BTC can be split into 100,000,000 units. Each unit of bitcoin, or 0.00000001 bitcoin, is called a satoshi. A Satoshi is the smallest unit of Bitcoin.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Prachtig om te lezen. Ongelofelijk ook dat sommige mensen met zo weinig kennis al zo veel €€ in de cryptocurrencies steken.kristof1234 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:44:
Beetje zondag lectuur (ivm traden) -- geen idee of deze hier al is voorbijgekomen
Over die 22 december: dit heb ik ook bewust meegemaakt. Had toen bijna alles in BTC zitten, was er gelukkig vrij vroeg bij en heb toen al mn BTC omgezet in USDT toen BTC op $17.7k stond. Dit was niet echt uit paniek, maar meer omdat ik gewoon niet meer in BTC geloofde door de extreem dure en lange transacties. Weet niet of deze sell order nu geluk of wijsheid was, maar ach
Wat ik wel bizar en zorgelijk vind, is de hoeveelheid domme geld wat er in de cryptocurrencies zit. Bij de fitness hoor ik regelmatig dom geblaat over bitcoin en ripple, en krijg dan echt wel facepalm neigingen. Niet dat ik mezelf heel slim vind oid maar ik weet tenminste wel de basisbeginselen.
Over een paar jaar kijken we terug op deze tijd. TV-programma's over 'back to the 2010s'. Cryptocurrencies is gewoon een bizar fenomeen, en of ik nu winst of verlies maak, het is gewoon gaaf om daar onderdeel van te zijn
Hier ben ik idd van op de hoogte. Zelfde is bij Deepbrainchain. Deze valt volgens mij zelfs in de top100 met correcte market cap vermelding.admiral866 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:56:
[...]
PRL gaat idd lekker, maar de marketcap vermelding op cmc klopt niet. Hun vermelden namelijk ongeveer de helft van de "circulating supply". Dus de marketcap die cmc vermeld moet je ff maal 2 doen.
Marketcap zit dus op ongever 200m, wat een ranking van ongeveer 135 oplevert.
[ Voor 26% gewijzigd door _Christiaan_ op 07-01-2018 14:11 ]
NOSIG
Ik heb vanuit mijn Waves wallet -> Waves coins overgemaakt naar het Wavesplatform. Verkocht tegen euro's. Alleen nu krijg ik ze niet overgeschreven naar mijn bank. Moet het dan weer terug naar mijn wallet? Of kan dit slimmer?
Heel gemakkelijk zelf te vinden + verkeerde topicbrianvd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:03:
Kan je bij Binance ook met etc ven kopen? Alvast dank
https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/#markets
Guys,
Ik wil graag mijn Neo's omzetten naar TRON.
Helaas kan dat nu alleen op exchanges die nu niet open staan voor nieuwe registraties. (ik zit bij kraken & Coinbase/gdax).
Iemand hier die een helpende hand kan bieden?
De weg naar succes is waarschijnlijk omzetten naar Thers/bitcoin en dan naar tron?
Helaas kan dat nu alleen op exchanges die nu niet open staan voor nieuwe registraties. (ik zit bij kraken & Coinbase/gdax).
De weg naar succes is waarschijnlijk omzetten naar Thers/bitcoin en dan naar tron?
Vanwaar het besluit je neo's (die nog een goede maand gaan maken naar mijn idee) om te ruilen voor TRON?procyon schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:22:
Guys,
Geen rationale, ik wil mijn portfolio diversificeren en zie tron eerder een x10 maken op korte termijn dan NEO.Joostw24 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:27:
[...]
Vanwaar het besluit je neo's (die nog een goede maand gaan maken naar mijn idee) om te ruilen voor TRON?
Ik kocht mijn NEO trouwens op 8 USD en vind het leuk te investeren in kleinere coins.
(blijf trouwens wel 50% van mijn neos houden
Verwijderd
Ik las dat je via een omweg bij Binance kunt registreren. Naar de site gaan, op launchpad klikken en dan register. Weet niet zeker of het werkt. Volgende week belangrijke week voor trx. Hopelijk 30+ cent.procyon schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:22:
Guys,
Werkt helaas niet (meer), maar dank voor je suggestieVerwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:33:
[...]
Ik las dat je via een omweg bij Binance kunt registreren. Naar de site gaan, op launchpad klikken en dan register. Weet niet zeker of het werkt. Volgende week belangrijke week voor trx. Hopelijk 30+ cent.
Verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door Silver7 op 07-01-2018 14:44 ]
Dan ben je de sjaak, Waarom kun je niet inloggen? Wachtwoord vergeten? Overigens niet het goede topic. Gaat hier over handel en koersSilver7 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:39:
Gisteren met moeite een wallet kunnen regelen bij Gatehub.net
En wat gekocht.
Vandaag wilde ik wallet checken of het gestort is. Ik kan niet (meer) inloggen. Tot overmaat van ramp heb ik geen recovery key (die ik niet zag of heb meegekregen bij sign up proces).
Het wordt lastig om bij wallet te komen. 😫
Wat is eigenlijk het verschil tussen een FORK en een Air drop? Beide is toch dat een munt afsplitst naar een andere munt. Dus bitcoin naar bitcoincash
Bij een air drop krijg je ze vanuit het niets, je hoeft de munt dus zelf niet al te hebben, terwijl je bij een fork zelf wel de originele munt in bezit moet hebben. Na de fork heb je dan op beide chains evenveel coins (of x10 bij bepaalde BTC forks).j0ppie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:44:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een FORK en een Air drop? Beide is toch dat een munt afsplitst naar een andere munt. Dus bitcoin naar bitcoincash
Een air drop heeft eigenlijk niets met de software te maken, iemand geeft er gewoon een x aantal weg. Een fork is een softwarematige aanpassing.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 07-01-2018 14:54 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Laten we het hopen, dan hou ik mijn TRX nog even aan tot ik weer quitte sta met eventueel een klein beetje winst.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:33:
[...]
Ik las dat je via een omweg bij Binance kunt registreren. Naar de site gaan, op launchpad klikken en dan register. Weet niet zeker of het werkt. Volgende week belangrijke week voor trx. Hopelijk 30+ cent.
Gaaf en interessant artikel Maar zo erg was die 22 december toch ook weer nietkristof1234 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:44:
Ik ben ook 25% gezakt - maar hier spreken ze over hele andere aantallen.
Dit snap ik niet zo goed:
Twee uiterst verwarrende uren later was er van mijn 1.000 dollar winst nog precies 15 dollar over, een daling van 6.666 procent. Ook mijn andere portefeuilles waren hard geraakt: in een tijdbestek van enkele uren had ik meer dan 10 duizend euro verloren.
Verwijderd
De hype was rondom een live stream van CEO waar mensen dachten dat hij een grote partner bekend zou maken. Terwijl hij gewoon ergens amateuristisch zat en niks groots vertelde. Prijs kelderde direct met 40%. Hij heeft gezegd dat hij komende week een prestigieuze partner bekend zal maken. Nieuw kantoor van TRON is gevestigd in San Francisco op een steenworp afstand van Alibaba. Dus laten we daarop hopen.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:57:
[...]
Laten we het hopen, dan hou ik mijn TRX nog even aan tot ik weer quitte sta met eventueel een klein beetje winst.
Kleine tip: Airtoken. Momenteel alleen op HitBTC te verhandelen, maar komen binnenkort op 1 of 2 grote exchanges. Denk aan Bitrrex/Binance.
Deze gaat echt vliegen
Deze gaat echt vliegen
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Verwijderd
Ook grote bedragen?Viep schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:27:
[...]
Kraken betaalt binnen een werkdag uit. Nooit problemen mee gehad.
Ik hoor het graag.
Ik hoor dat coinbase juist problemen heeft met grote bedragen uitbetalen.
Beeetje vreemd geformuleerd, inderdaad. Ken zijn portfolio niet exact, maar ik denk dat hij bedoelt datMaStar schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:13:
[...]
Dit snap ik niet zo goed:
Twee uiterst verwarrende uren later was er van mijn 1.000 dollar winst nog precies 15 dollar over, een daling van 6.666 procent. Ook mijn andere portefeuilles waren hard geraakt: in een tijdbestek van enkele uren had ik meer dan 10 duizend euro verloren.
oorspronkelijke-investering + 1000 dollar winst (paper profits)
1000 dollar winst => 15 dollar winst (6666% daling op winst)
Hij spreekt over een daling van 6666% procent, maar eigenlijk kon hij evengoed zeggen dat hij nog 0.15% winst had op zijn oorspronkelijke investering (10 000 euro).
Maar zeggen dat je maar 0.15% winst hebt gemaakt klinkt iets minder dramatisch.
En waarom gaat deze vliegen? Ik zie dat hij enige tijd geleden al hoger stond dan nu en daarna in waarde is gedaald. Waarom zou hij nu wel aanslaan?Cliffie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:17:
Kleine tip: Airtoken. Momenteel alleen op HitBTC te verhandelen, maar komen binnenkort op 1 of 2 grote exchanges. Denk aan Bitrrex/Binance.
Deze gaat echt vliegen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Deze komt op de grote exchanges, dat is voor de gemiddelde coin reden om omhoog te vliegen. Het bedrijf hierachter is Airfox en die hebben al partnerships met 100-den telco's etc. Tech is in place en de komende tijd moet dit gewoon omhoog vliegenTaro schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:20:
[...]
En waarom gaat deze vliegen? Ik zie dat hij enige tijd geleden al hoger stond dan nu en daarna in waarde is gedaald. Waarom zou hij nu wel aanslaan?
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Dus TRON gaat Ethereum passeren? Op basis van?procyon schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:30:
[...]
Geen rationale, ik wil mijn portfolio diversificeren en zie tron eerder een x10 maken op korte termijn dan NEO.
Ik kocht mijn NEO trouwens op 8 USD en vind het leuk te investeren in kleinere coins.
(blijf trouwens wel 50% van mijn neos houden)
PSN/Steam: Xamsix
Bij Kraken tot op heden nog geen last van. Het is wel zo dat ze iedere (grote) transactie boven de 12,5K moeten aanmelden dit staat ook op je afschrift (AWV-Meldepflicht beachten).Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Ook grote bedragen?
Ik hoor het graag.
Wat is groot voor jou?Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Ook grote bedragen?
Ik hoor het graag.
Mijn transactie van ~€6500 stond met ongeveer 30 uur op m'n rekening.
Houdt wel rekening met weekenden. Fiat deposits/withdrawals staan in het weekend praktisch gezien stil bij Kraken.
Ook komt het regelmatig voor dat de site traag is en errors geeft. Part of the game bij hen.
Meer informatie in dit topic: [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic
Ze verkopen lucht, natuurlijk gaan ze vliegen!Taro schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:20:
[...]
En waarom gaat deze vliegen? Ik zie dat hij enige tijd geleden al hoger stond dan nu en daarna in waarde is gedaald. Waarom zou hij nu wel aanslaan?
Fluctuatie in prijs is niet de beste raadgever als het gaat om toekomstige potentie.
Voor crypto's geldt hetzelfde als voor gewone aandelen: prijs is wat je betaald, waarde is wat je krijgt.
Lees het white paper eens, zou ik zeggen.
Disclaimer: ik heb zelf ook Airtoken.
Verwijderd
Gezien niemand reageert op de 2de keer dat je dit plaatst. Onze portfolio's komen redelijk overeen. Ik ben pas een maandje bezig maar denk dat je helemaal goed zit!MS-DOOS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:29:
Ik lees al een tijdje mee en ben actief bezig met crypto sinds Augustus 2017. De inleg is maandelijks een beetje gestegen, aanvankelijk wat tientjes om het uit te proberen en later een iets significanter deel van het salaris. Uiteindelijk heb ik er (huidige koers) 0,6 BTC ingestopt en de portfolio is inmiddels wat gegroeid.
Coin Share Bitcoin
19.0%
XtraBytes
17.6%
RaiBlocks
17.0%
Elixir
12.6%
VeChain
9.2%
Enigma 7.3%
REQ 5.3%
FunFair 2.9%
ICO GUTS 2.8%
ICO INS 2.8%
Ethereum 1.9%
TRON 1.4%
ARK 0.3%
Oh man, op dit moment is het lastig kiezen waar ik in wil investeren voor de langere termijn. Ik ben Stratis en Digibyte HODL'er en dat pakt tot nu toe prima uit. In juni beide aangeschaft dus daar al mooi rendement op te pakken. Echter ben ik sinds een paar dagen wat aan het handelen op Binance en heb ik inmiddels een portfolio met ADA, REQ, VEN, XLM, XRP, ICX en POWR.
Ik twijfel echter welke van deze ik echt voor de lange termijn wil bewaren en mis in mijn lijstje eigenlijk nog NEO voor mijn gevoel omdat ik daarin wel een flinke groei voorzie voor komend jaar. Blijft toch lastig om voor je gevoel goed te spreiden omdat je eigenlijk ook niks wil missen
Vooral over POWR, ICX (omdat ik daar beide niet veel van heb) en XRP twijfel ik. Wellicht verstandig om dit om te zetten naar NEO. Dilemma's dilemma's
Ik twijfel echter welke van deze ik echt voor de lange termijn wil bewaren en mis in mijn lijstje eigenlijk nog NEO voor mijn gevoel omdat ik daarin wel een flinke groei voorzie voor komend jaar. Blijft toch lastig om voor je gevoel goed te spreiden omdat je eigenlijk ook niks wil missen
Ik denk dat 'AWV-Meldepflicht beachten' niet per se voor grote bedragen is, maar dit wordt gebruikt in Duitsland voor statistieken bij te houden over internationaal verkeer.markweb4871 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:26:
[...]
Bij Kraken tot op heden nog geen last van. Het is wel zo dat ze iedere (grote) transactie boven de 12,5K moeten aanmelden dit staat ook op je afschrift (AWV-Meldepflicht beachten).
google:
Dus ofwel a) voor grote bedragen, b) voor kleine bedragen van DE-> ander EU landNot sure what you mean by "duties" but if these imply costs then there are no costs or impositions for transferring larger amounts. You are simply required to complete a form if you transfer more than 12,500€ (not 12,000€) into Germany. The form is sent to the Bundesbank and is used for statistical purposes only. You cannot split larger amounts into sums under 12,500€ to get around this requirement.
The message appears by default on any money arriving from abroad, to remind you to check your responsibilities (and in case you are splitting a larger amount into smaller ones)
'Grote bedragen' is een rekbaar begrip natuurlijk. Voor de een is 50 groot, voor de ander 25.000. Afhankelijk van je tier heb je een dagelijkse en maandelijkse withdrawl limiet. Zie de (overigens weer als een zonnetje werkende) website van Kraken.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:17:
[...]
Ook grote bedragen?
Ik hoor het graag.
Verwijderd
LTC staat nog relatief laag momenteel, die gaat echt nog wel behoorlijk groeien zeker wanneer "the big surprise" van Charlie Lee bekend wordt gemaakt. Zou Bitshares ook eens onderzoeken, mogelijk x10 op lange termijn. XRP hoor ik steeds meer mensen die er van afstappen. Verder een mooi lijstje.rickjehh schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:33:
Oh man, op dit moment is het lastig kiezen waar ik in wil investeren voor de langere termijn. Ik ben Stratis en Digibyte HODL'er en dat pakt tot nu toe prima uit. In juni beide aangeschaft dus daar al mooi rendement op te pakken. Echter ben ik sinds een paar dagen wat aan het handelen op Binance en heb ik inmiddels een portfolio met ADA, REQ, VEN, XLM, XRP, ICX en POWR.
Ik twijfel echter welke van deze ik echt voor de lange termijn wil bewaren en mis in mijn lijstje eigenlijk nog NEO voor mijn gevoel omdat ik daarin wel een flinke groei voorzie voor komend jaar. Blijft toch lastig om voor je gevoel goed te spreiden omdat je eigenlijk ook niks wil missenVooral over POWR, ICX (omdat ik daar beide niet veel van heb) en XRP twijfel ik. Wellicht verstandig om dit om te zetten naar NEO. Dilemma's dilemma's
Verwijderd
Heb je liever dat zij meer dan jou weten?_Christiaan_ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:05:
[...]
Wat ik wel bizar en zorgelijk vind, is de hoeveelheid domme geld wat er in de cryptocurrencies zit. Bij de fitness hoor ik regelmatig dom geblaat over bitcoin en ripple, en krijg dan echt wel facepalm neigingen.
Iedere keer als je 'dom' geblaat hoort moet je juist blij zijn
Heren, ik ga toch mijn eerste intreden maken, is dit dan de juiste volgorde;
-LTC of ETH kopen via btcdirect(makkelijk met ideaal.
-naar mijn LTC of ETH wallet sturen
-vervolgens naar mijn Kraken account sturen
-dan op kraken wat crypto kopen
Volgorde zo ongeveer goed en de makkelijkste weg voor een newby?
Aangeschaft crypto, blijft dat op je Kraken account staan of moet ik dat naar een veilige (hardware)wallet zenden?
Aangeschaft crypto, blijft dat op je Kraken account staan of moet ik dat naar een veilige (hardware)wallet zenden?
Ik heb zelf geen ervaring met Kraken, maar volgens mij kan je de stap van je eigen wallet prima overslaan, dat werkt voor andere exchanges ook, tenzij Kraken bepaalde eisen stelt die ik niet ken.golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:12:
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 07-01-2018 16:15 ]
Waarom start je niet gelijk op Kraken en koop je vanaf daar LTC of een pair met Euro's?golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:12:
Verwijderd
Je betaald een onnodige fee als je het vanuit je wallet weer wegstuurt. Gewoon direct naar een exchange sturen.golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:12:
Moet ik dan geld storten via een sepa formulier?Crasheeee schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:17:
[...]
Waarom start je niet gelijk op Kraken en koop je vanaf daar LTC of een pair met Euro's?
Een andere optie, bijv iDeal geld overmaken, kan ik zo snel niet vinden.
Geld overmaken naar Kraken doe je inderdaad via een overboeking (SEPA). Kan wel een dag of 2 duren voordat het erop staat.
Je kunt direct geld van je bankrekening overmaken naar kraken, gewoon vanuit je bankieren-app (voor zover je die hebt). Dit is gewoon overmaken naar het rekening-nummer van Kraken met een bepaald kenmerk. In dat geval heb je niks met tussenliggende fee's te maken..golfgti5 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:19:
[...]
Moet ik dan geld storten via een sepa formulier?
Een andere optie, bijv iDeal geld overmaken, kan ik zo snel niet vinden.
Let wel, dit wordt meestal pas een dag later op Kraken duidelijk (ten minste, dat werd het altijd
Je kan dit gewoon via internet bankieren doen, sepa is een gewone transactie. Als je inlogt op Kraken ga je naar Funding, Deposit Euro, je kiest Sepa. Daar staat de informatie mbt het overmaken. Let er op dat je het juiste betalingskenmerk gebruikt.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Nu niet meermobileleon schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:25:
[...]
Je kunt direct geld van je bankrekening overmaken naar kraken, gewoon vanuit je bankieren-app (voor zover je die hebt). Dit is gewoon overmaken naar het rekening-nummer van Kraken met een bepaald kenmerk. In dat geval heb je niks met tussenliggende fee's te maken..
Let wel, dit wordt meestal pas een dag later op Kraken duidelijk (ten minste, dat werd het altijd)
Maar, als ik het allemaal goed begrijp kan je dan met euros die op je kraken account staan, ETH kopen of XBT etc. En dan kan je pas XLM kopen, is dat correct?
handel en koers mensen.... voor gezeur over exchanges [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic
Ik snap niet waarom je het meeste in btc hebt tenzij je verwacht dat die snel 2x kan.MS-DOOS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:29:
Coin Share Bitcoin
19.0%
XtraBytes
17.6%
RaiBlocks
17.0%
Elixir
12.6%
VeChain
9.2%
Enigma 7.3%
REQ 5.3%
FunFair 2.9%
ICO GUTS 2.8%
ICO INS 2.8%
Ethereum 1.9%
TRON 1.4%
ARK 0.3%
De altcoins hebben meer potentie maar ookeer risico. Part of the game. Verder valt op dat je ook veel altcoins hebt met lager dan 5%. Ik kan mij niet voorstellen dat bij een stijging je daar in euros veel op gaat verdienen.
Dat blijft lastig... Dan denk je dat je je portfolio mooi hebt opgebouwd, en dan zie altijd coins/tokens die je ooit wel eens hebt gehad een gigantische stijging maken. Dan begint het toch weer te kriebelen om te daytraden..rickjehh schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:33:
Ik twijfel echter welke van deze ik echt voor de lange termijn wil bewaren en mis in mijn lijstje eigenlijk nog NEO voor mijn gevoel omdat ik daarin wel een flinke groei voorzie voor komend jaar. Blijft toch lastig om voor je gevoel goed te spreiden omdat je eigenlijk ook niks wil missenVooral over POWR, ICX (omdat ik daar beide niet veel van heb) en XRP twijfel ik. Wellicht verstandig om dit om te zetten naar NEO. Dilemma's dilemma's
Mijn (HODL-)portfolio bestaat op dit moment uit OMG, ETH, IOTA, NEO, FUN, XVG en XLM. In de meesten heb ik wel een redelijk vertrouwen, al bewijzen de afgelopen maanden dat je op de huidige markt bijna geen pijl kunt trekken
Ik blijft dan ook nog steeds op zoek naar coins, die een hele lage SAT-waarde hebben, een goed Dev-team hebben en die in de toekomst een mooie stijging kunnen maken. Maar lastig, lastig
Portfolio ziet er netjes uit!MS-DOOS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:29:
Coin Share Bitcoin
19.0%
XtraBytes
17.6%
RaiBlocks
17.0%
Elixir
12.6%
VeChain
9.2%
Enigma 7.3%
REQ 5.3%
FunFair 2.9%
ICO GUTS 2.8%
ICO INS 2.8%
Ethereum 1.9%
TRON 1.4%
ARK 0.3%
Het is toch een kwestie van keuzes maken. Neo en ETH zijn ook nog een interessant als stabiele munten
ICX blijft maar stijgen vandaag, staat al op 5334 sat. Heb zitten zoeken waardoor, maar kan zo niets vinden. Jullie een idee?
Ik had er ook al naar zitten kijken, geen idee waarom maar I like it.loonatick78 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:53:
ICX blijft maar stijgen vandaag, staat al op 5334 sat. Heb zitten zoeken waardoor, maar kan zo niets vinden. Jullie een idee?
Voor de mensen die ook Delta gebruiken, er is sinds pas een update geweest naar 1.5 (als je dat nog niet gemerkt had). Toch wel een paar handige aanpassingen.
Ik krijg nu ook opeens allemaal ATH en ATL meldingen van Delta. Leuk, maar al die munten heb ik al verkocht!
Ik krijg nu ook opeens allemaal ATH en ATL meldingen van Delta. Leuk, maar al die munten heb ik al verkocht!
Dat heeft mij ook verrast. Had een sell order klaar gezet maar daar gaat ICX nu nog eens ruim over heen.loonatick78 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:53:
Achteraf kijk je een koe in de kont, laten we maar zeggen.
Hopen op een flinke dip om weer terug te kopen.
ICX is er wel eentje voor de lange termijn, maar een beetje day traden is ook wel verleidelijk met deze.
Kan iemand mij vertellen waarom ik de laatste tijd vaak een taker fee betaal met mijn limit orders op kraken? De laatste heb ik in het orderboek zien verschijnen, was dus niet instant gematched dus zou maker fee moeten zijn..
volgens krak zelf: With a limit order, you establish your desire to buy/sell, but only at a certain or better price. A limit buy order with the limit price below market price will not be matched immediately and once it is matched the trade will get the reduced maker fee. A limit sell order with the limit price price above market price will not be matched immediately and once it is matched the trade will get the reduced maker fee.

volgens krak zelf: With a limit order, you establish your desire to buy/sell, but only at a certain or better price. A limit buy order with the limit price below market price will not be matched immediately and once it is matched the trade will get the reduced maker fee. A limit sell order with the limit price price above market price will not be matched immediately and once it is matched the trade will get the reduced maker fee.
Klopt ja, lekkere trap na is dat als de munt die je verkocht heb ATH staatxileS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:20:
Voor de mensen die ook Delta gebruiken, er is sinds pas een update geweest naar 1.5 (als je dat nog niet gemerkt had). Toch wel een paar handige aanpassingen.
Zo, 3 uur weg en genoeg paginas verder. Wel jammer dat de helft hier niet thuis hoort, maar op het Exchange forums

Hmm ja helemaal als dat net de munten zijn die je verkocht hebt met verlies omdat je een andere coin wou kopen xD. Maar ja beetje positief blijven, ben nog maar enkele weken bezig en sta toch wel +216%. En dat terwijl ik maar het gevoel heb dat ik maar wat doe.PowerUp schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:22:
[...]
Klopt ja, lekkere trap na is dat als de munt die je verkocht heb ATH staat
Verwijderd
Ripple zit weer aardig in de lift na de weigering van coin base. Sta nu quitte met de huidige koers. Verkopen of vasthouden?
Goedenavond allemaal,
Allereerst wil ik .oisyn en Rannasha bedanken voor het faciliteren van dit forum. Geweldige hoeveelheid informatie en handige tips.
Na een aantal maanden crypto wilde ik mijn, soms hartverzakkende, avontuur delen met jullie.
Ben in Augustus enkel in BTC gestapt op aanraden van een vriendin die net 54 is geworden. Ik dacht: Als zij er al in zit dan kan ik als tweaker niet achterblijven. Dus met een flink bedrag in het diepe gesprongen, net voor het China verhaal, dus dat was hartverzakking nummer 1. Gelukkig was ik mijn emoties de baas en heb mijn munten gewoon gehouden.
Vervolgens was Bitcoin zo hard gestegen dat ik dacht, er moet wel weer een correctie komen. Die kwam niet en toen ben ik maar weer ingestapt. Dit heb nog 3-4 keer herhaald en uiteindelijk had ik minder munten dan voorheen. Minder dan de helft zelfs. Alsnog stond ik op dikke winst en had ondertussen mijn inleg eruit gehaald. Ik had ondertussen ook Riples gekocht op 0,18 voor €500,- maar na 3 weken geen stijging met een klein verliesje van €30,- verkocht. STOMSTE beslissing ooit. HODL is de BESTE strategie die er is.
1 december ben ik op basis van tips op dit forum ingestapt in ADA. Gouden zet want 3 dagen later stond ik op 300%. Maar mijn portfolio was nog steeds voor 95% BTC en toen kwam 22 december. Op dat moment hartverzakking zoveel, maar achteraf een zegen in vermomming. Ik heb afscheid genomen van al mijn BTC, voor een klein winstje verkocht op €12.400,-.
Een paar dagen begon het toch te kriebelen. Mijn Ada was toen nog meer waard en procentueel had ik in 3 weken beter resultaat dan 3 maanden BTC. Dus mijn focus volledig omgegooid naar altcoins. De beste beslissing tot nu toe. Ben Ook weer in Ripple gestapt rond de €0,80, dus alsnog een leuke groei meegemaakt.
Hieronder de munten die ik nu bezit en de rendementen die ik tot nu toe heb behaald in een paar weken tijd:
ETHLend: 495%
Cardano: 437%
DragonChain: 381%
DeepBrain Chain: 301%
ChainLink: 204%
Ripple: 150%
KuCoin: 64% (sinds gisteren in mijn bezit!)
Deze munten had ik maar ben na wat slecht nieuws uitgestapt:
Verge: 120%
Tron: 140%
Zoals eerder genoemd is iedereen in een bull market een goede handelaar, maar moet eerlijk bekennen dat hier hele goede tips langskomen. Maar gevoelsmatig zijn dit te belachelijke cijfers en kan dit niet lang doorgaan. Maar aan de andere kant zie je dat veel partijen de vraag niet aankunnen, dus mijn logica zegt dat er veel meer geld in de crypto markt zou kunnen stromen als er wel voldaan kan worden aan de markt vraag.
Allereerst wil ik .oisyn en Rannasha bedanken voor het faciliteren van dit forum. Geweldige hoeveelheid informatie en handige tips.
Na een aantal maanden crypto wilde ik mijn, soms hartverzakkende, avontuur delen met jullie.
Ben in Augustus enkel in BTC gestapt op aanraden van een vriendin die net 54 is geworden. Ik dacht: Als zij er al in zit dan kan ik als tweaker niet achterblijven. Dus met een flink bedrag in het diepe gesprongen, net voor het China verhaal, dus dat was hartverzakking nummer 1. Gelukkig was ik mijn emoties de baas en heb mijn munten gewoon gehouden.
Vervolgens was Bitcoin zo hard gestegen dat ik dacht, er moet wel weer een correctie komen. Die kwam niet en toen ben ik maar weer ingestapt. Dit heb nog 3-4 keer herhaald en uiteindelijk had ik minder munten dan voorheen. Minder dan de helft zelfs. Alsnog stond ik op dikke winst en had ondertussen mijn inleg eruit gehaald. Ik had ondertussen ook Riples gekocht op 0,18 voor €500,- maar na 3 weken geen stijging met een klein verliesje van €30,- verkocht. STOMSTE beslissing ooit. HODL is de BESTE strategie die er is.
1 december ben ik op basis van tips op dit forum ingestapt in ADA. Gouden zet want 3 dagen later stond ik op 300%. Maar mijn portfolio was nog steeds voor 95% BTC en toen kwam 22 december. Op dat moment hartverzakking zoveel, maar achteraf een zegen in vermomming. Ik heb afscheid genomen van al mijn BTC, voor een klein winstje verkocht op €12.400,-.
Een paar dagen begon het toch te kriebelen. Mijn Ada was toen nog meer waard en procentueel had ik in 3 weken beter resultaat dan 3 maanden BTC. Dus mijn focus volledig omgegooid naar altcoins. De beste beslissing tot nu toe. Ben Ook weer in Ripple gestapt rond de €0,80, dus alsnog een leuke groei meegemaakt.
Hieronder de munten die ik nu bezit en de rendementen die ik tot nu toe heb behaald in een paar weken tijd:
Zoals eerder genoemd is iedereen in een bull market een goede handelaar, maar moet eerlijk bekennen dat hier hele goede tips langskomen. Maar gevoelsmatig zijn dit te belachelijke cijfers en kan dit niet lang doorgaan. Maar aan de andere kant zie je dat veel partijen de vraag niet aankunnen, dus mijn logica zegt dat er veel meer geld in de crypto markt zou kunnen stromen als er wel voldaan kan worden aan de markt vraag.
[ Voor 0% gewijzigd door yec op 07-01-2018 17:29 . Reden: typfout ]
zelf inschatten. Ik had verkocht, maar ik had ripple al verkocht bij de 1 dollarVerwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:27:
Ripple zit weer aardig in de lift na de weigering van coin base. Sta nu quitte met de huidige koers. Verkopen of vasthouden?
Echt top gedaan👍🏻yec schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:28:
Goedenavond allemaal,
Als ik dat zo zie vraag ik mij af waarom ik nog zal instappen en vooral wat te kopen, ik heb duidelijk de boot een x of 6 gemist zo te zien.
Ik had precies hetzelfde en gekozen om te verkopen en VEN voor terug gekocht.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:27:
Nog geen idee of het een goeie beslissing is geweest maar we wachten af.

7 januari "Game based on Tron network release"
Is dit al bekend gemaakt?
Verwijderd
XRP gekocht op 0,2€ maar ik hou voorlopig vast, net zoals m'n ICX, VEN, WABI en POWR waren dat sowieso mijn HODL-coins, we zien eind januari wel weer. Paar dagen terug was wel een kwestie van cool blijven met Ripple ;-) , maar we hebben het overleefd, uiteindelijk was alles toen aan het corrigeren, maar al die FUD maakt het niet makkelijk natuurlijk.Idanue schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:33:
[...]
Ik had precies hetzelfde en gekozen om te verkopen en VEN voor terug gekocht.
Nog geen idee of het een goeie beslissing is geweest maar we wachten af.
Was een twitter post zonder exacte datum AFAIk die iemand op 7 jan in de agenda heeft gezet. In principe is de game al uit, alleen misschien nog niet in het Engels.kabaaltje schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:39:
7 januari "Game based on Tron network release"
Eens, komen heel goede tips hier voorbij. Daarom is het erg fijn dat dit topic sinds kort is gefocust op crypto handel ipv gedoe met exchanges etc. (en dat kan dan separaat in andere topics).yec schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:28:
(...)
Verder weet ik idd ook niet hoe lang dit door kan gaan. Maar eens in de zoveel tijd komt er weer een kleine crash (zoals 22 december) waarna de markt altijd weer herstelt. Dit stelselmatige herstel geeft gewoon een hoog vertrouwen bij de traders (behalve bij degenen die nog nooit een crash hebben meegemaakt), waardoor men eerder geneigd is zijn coins vast te houden.
NOSIG
Zelfde hier, volume is ook zeer hoog sinds een uurtje, was zo lekker rustig, perfect voor mij als beginnende daytrade. Gisteren alsnog leuke winst mee gemaakt, maar ze nu zo duur terug moeten kopen geeft wel een zure smaak...yorroy schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:20:
[...]
Dat heeft mij ook verrast. Had een sell order klaar gezet maar daar gaat ICX nu nog eens ruim over heen.
Achteraf kijk je een koe in de kont, laten we maar zeggen.
Hopen op een flinke dip om weer terug te kopen.
ICX is er wel eentje voor de lange termijn, maar een beetje day traden is ook wel verleidelijk met deze.
Naja inderdaad hopen op een hele dikke dip, voor ons dan
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Vasthouden, zal gestaag omhoog gaan komende maanden.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:27:
Verwijderd
Flink omhoog zelfsRideWithUz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:43:
[...]
Vasthouden, zal gestaag omhoog gaan komende maanden.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2018 17:48 ]
En waar op baseer je dat om precies te zijn? Ripple blijft een coin die eigenlijk tegen alle coins is. Ik ben met je eens dat vasthouden de komende 3/4 weken waarschijnlijk slim is maar long term hodl?
Verwijderd
Dat is ook waarom er denk weinig bitcoin miljonairs zullen zijn. Waarschijnlijk het merendeel heeft te vroeg uit paniek verkocht. Ik doe geen dag traden meer. Gewoon projecten uitzoeken waar je wat in ziet en dat voor een paar maanden laten staan. Dag traden is niet goed voor je hart.yec schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:28:
Goedenavond allemaal,
Maanden? Ik zeg jarenVerwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:52:
[...]
Dat is ook waarom er denk weinig bitcoin miljonairs zullen zijn. Waarschijnlijk het merendeel heeft te vroeg uit paniek verkocht. Ik doe geen dag traden meer. Gewoon projecten uitzoeken waar je wat in ziet en dat voor een paar maanden laten staan. Dag traden is niet goed voor je hart.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Juist daarom.RensGerritsen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:52:
[...]
En waar op baseer je dat om precies te zijn? Ripple blijft een coin die eigenlijk tegen alle coins is. Ik ben met je eens dat vasthouden de komende 3/4 weken waarschijnlijk slim is maar long term hodl?
Ik denk hodl voor minimaal een jaar
Leuke stijging van ICX vandaag!
Echter vind ik niets terug wat deze stijging kan veroorzaken..
Ik heb wel even een vraag, over wat ik moeilijk kan begrijpen:
Ik heb ICX in der tijd aangekocht met Ethereum;
1x aan 0.006676eth (momenteel geeft delta +115% aan)
1x aan 0.009288 ( momenteel geeft delta +47% aan)
Momenteel is de ETH/ICX koers 0.009099
Dus hoe kan het dat schuingedrukte 47% in de plus staat, terwijl de koers momenteel 0.009099 is? In theorie zou het schuingedrukte zelf in de '-' moeten staan.
Kan iemand dit even verduidelijken?
Dus hoe kan het dat schuingedrukte 47% in de plus staat, terwijl de koers momenteel 0.009099 is? In theorie zou het schuingedrukte zelf in de '-' moeten staan.
Denk dat ICX koers wordt vergeleken met USD aankoopprijs ipv ETH aankoopprijs.Rubberen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:08:
Leuke stijging van ICX vandaag!
Omdat dit dus de coin bij uitstek is waar wereldwijd ondersteuning voor kan komen vanuit de financiele sector, juist vanwege de centralisatie. Dit i.t.t. vele andere crypto's die in de ogen van de banken toch wat anarchstisch overkomenRensGerritsen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:52:
[...]
Daar maak je een foutje Ripple krijgt misschien ondersteuning. XRP zal niet door de financiële sector gebruikt worden.RideWithUz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Omdat dit dus de coin bij uitstek is waar wereldwijd ondersteuning voor kan komen vanuit de financiele sector, juist vanwege de centralisatie. Dit i.t.t. vele andere crypto's die in de ogen van de banken toch wat anarchstisch overkomen
Klopt, mee eens. Echter, ripple fungeert als een soort transactie fee binnen zijn systeem (Soort SEPA 2.0 systeem). Die hoeveelheid ripple momenteel op de markt is echter dermate hoog dat ik betwijfel of dit daadwerkelijk "nuttig" zal zijn en dus veel waarde zal blijven houden.RideWithUz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Omdat dit dus de coin bij uitstek is waar wereldwijd ondersteuning voor kan komen vanuit de financiele sector, juist vanwege de centralisatie. Dit i.t.t. vele andere crypto's die in de ogen van de banken toch wat anarchstisch overkomen
Uiteraard hoop ik ook anders, mijn kleine portfolio bevat voor een deel ook ripple en ik heb hierop al aardig wat mogen verdienen (gekocht op 0.23) maar ik denk persoonlijk dat ripple op lange termijn niet door zal groeien, zal in mijn ogen maximaal 5-8 USD worden. Al denk ik eerder dat die tussen de 3-5 blijft hangen.
PS. Correct me if i'am wrong over het systeem van ripple, maar ik dacht dat het meer om het systeem gaat dan om de "coin" zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door RensGerritsen op 07-01-2018 18:19 ]
Neen want dit moet je aangeven bij de aankoop, met wat je hebt getraded.poderosoo schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Denk dat ICX koers wordt vergeleken met USD aankoopprijs ipv ETH aankoopprijs.
Verwijderd
Mooi om te zien dat het vertrouwen in Verge er nog steeds is, schommelt stabiel. Hoop dat de communicatie vanaf nu beter gaat. Voorlopig maar even vast houden en wachten op een officiële announcement.
Weet iemand of inmiddels de game online is van tron? Zie of lees er niks over. Zou voor vandaag gepland staan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om