Zojuist mijn Pay verkocht aangezien ik eergisteren best belangrijk nieuws niet had meegekregen, Visa die de samenwerking is gestopt met Tenx/Pay

. Alsnog 150% rendement dus mag niet klagen na een redelijke daling. Nu heb ik €400,- en zit ik volop in twijfel waar ik het in wil investeren.
- Ven: Zoals ik hier terug kan lezen, is dit een munt om dus te holden?
- XLM: Na correctie vind ik xlm nu vrij stabiel met geen uitschieters. In juni heb ik is voor de grap €0,40 dat ik nog over had aan BTC op Bittrex in XLM gestopt en had ik er 31 stuks. Zo kwam ik er vorige week achter, 31 stuks was niet echt de moeite waard om te noteren of te onthouden, dat mijn €0,40 met 5200% was gegroeid. Had ik maar een glazenbol..
- Powr: Leuke Partnerships
- XRP: Het liefst koop ik ze nog iets lager in maar de 5 dollar zie ik het toch nog op zijn minst aantikken.
- TRX: In de hoop dat deze vannacht nog iets verder zakt en nog een paar dagen eventuele hype meepakken vanwege de special announcement van de 14e.
Het nadeel bij elke coin is dat ik bij allen al het gevoel heb dat ik de boot heb gemist. Mijn portfolio bestaat al uit (van groot naar klein): Ethos, ETH, NEO, VTC, WTC, SIA, BTC (vanwege Pay verkoop), MTH en Maid.
Wat zouden jullie mij evt aanraden voor zover er nog neutraal advies over crypto gegeven kan worden haha