Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Wat dat betreft neig ik steeds meer naar hodl en lange termijn kijken, uiteindelijk komen die sterke dips altijd wel weer goed als er niks anders aan de hand is, maar voor de daytraders is die paniek verschrikkelijk.
Als er iets is waar traders van houden is dat het wel.

Voor lange termijn handel is het een sterkere maag heben, maar als je lange termijn houdt niet je ook niet kijken naar dagelijkse fluctuaties.

Er zullen ook wel opties op btc komen, en als de vola ophoudt rest er niets anders dan strangles verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:28

Jebus4life

BE User

Kwikbolojabi schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:04:
Wat ik me gewoon eens afvraag, wat zijn de grootste stijgers dat jullie ooit al gezien hebben? Ik zag om 18u 808 (808coin) op 722% winst staan op CMC, is ondertussen al gehalveerd. Dit kan toch nooit ernstig te nemen zijn?
Het toont wel aan dat de markt erg volatiel is en er enorm gespeculeerd word. Leuk om winsten te pakken voor daytraders maar tegelijkertijd wel gevaarlijk om de beruchte ‘bubbel’ te creëeren.
In de Gazet van Antwerpen liet een ondernemer bij zijn voorspellingen van 2018 uitschijnen dat hij een nieuwe financiële crisis verwacht gecreëerd door de cryptomarkt.
+1000% op 1 dag, weet wel de naam van de coin toen niet meer. Ongetwijfeld zijn er al hogere scores gehaald, maar dat is de hoogste die ik ooit zag

B3Coin staat momenteel op +6700% op 7 dagen. Dus 100€ in die coin op ouderjaarsavond was nu 6700 euro waard 8)7

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me gewoon eens afvraag, wat zijn de grootste stijgers dat jullie ooit al gezien hebben? Ik zag om 18u 808 (808coin) op 722% winst staan op CMC, is ondertussen al gehalveerd. Dit kan toch nooit ernstig te nemen zijn?
Het toont wel aan dat de markt erg volatiel is en er enorm gespeculeerd word. Leuk om winsten te pakken voor daytraders maar tegelijkertijd wel gevaarlijk om de beruchte ‘bubbel’ te creëeren.
In de Gazet van Antwerpen liet een ondernemer bij zijn voorspellingen van 2018 uitschijnen dat hij een nieuwe financiële crisis verwacht gecreëerd door de cryptomarkt.
Ik wilde zaterdag wat stoppen in b3 maar dacht tot maandag te wachten, keek zondag op mijn telefoon en zag hij 50 keer over de kop was gegaan. Maar of dat reëel is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Als er een financiële crisis komt. Is dat de schuld van de centrale banken. Die hebben weliswaar de economie op gang geholpen maar met hoogconjunctuur een zeer lage rente en nog steeds elke maand 60 mld euro inpompen zoals ecb doet is niet gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 13:02
Trx wordt op het moment weer lekker gepumpt, azie die wakker aan het worden is?
Stond voor vandaag geen groot nieuws gepland dacht ik, enkel een listing op conrail exchange (koreans meen ik) maar die is redelijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
Zojuist mijn Pay verkocht aangezien ik eergisteren best belangrijk nieuws niet had meegekregen, Visa die de samenwerking is gestopt met Tenx/Pay 8)7 . Alsnog 150% rendement dus mag niet klagen na een redelijke daling. Nu heb ik €400,- en zit ik volop in twijfel waar ik het in wil investeren.

- Ven: Zoals ik hier terug kan lezen, is dit een munt om dus te holden?
- XLM: Na correctie vind ik xlm nu vrij stabiel met geen uitschieters. In juni heb ik is voor de grap €0,40 dat ik nog over had aan BTC op Bittrex in XLM gestopt en had ik er 31 stuks. Zo kwam ik er vorige week achter, 31 stuks was niet echt de moeite waard om te noteren of te onthouden, dat mijn €0,40 met 5200% was gegroeid. Had ik maar een glazenbol..
- Powr: Leuke Partnerships
- XRP: Het liefst koop ik ze nog iets lager in maar de 5 dollar zie ik het toch nog op zijn minst aantikken.
- TRX: In de hoop dat deze vannacht nog iets verder zakt en nog een paar dagen eventuele hype meepakken vanwege de special announcement van de 14e.

Het nadeel bij elke coin is dat ik bij allen al het gevoel heb dat ik de boot heb gemist. Mijn portfolio bestaat al uit (van groot naar klein): Ethos, ETH, NEO, VTC, WTC, SIA, BTC (vanwege Pay verkoop), MTH en Maid.
Wat zouden jullie mij evt aanraden voor zover er nog neutraal advies over crypto gegeven kan worden haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim007
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06-2024
AceAlpha schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Is Vechain nu een eigen blockchain, dus platform based waarop andere weer zelf tokens kunnen bouwen? Net als ETH/NEO bijvoorbeeld.

En als dat zo is, waarom is het beter dan ETH/NEO?
Of het beter is dan NEO/GAS weet ik niet. Maar ze zijn behoorlijk ambitieus met werkende usecases en echte zakenpartners. Vijf dagen geleden heeft Sunny Lu (CEO) een AMA gedaan, het filmpje is op YouTube te zien op hun YT kanaal “Foundation Vechain”. Ze willen met hun platform startende ICOs en de 500 Plus bedrijven bereiken via hun eigen Blockchain platform & Dapp’s. Het laatste is een soort applestore maar dan voor bedrijven. In het YT filmpje op 7:25 min antwoordt hij dat hun platform geleidelijk opgeschaald wordt van 50 transacties/sec. naar 10.000 tr/sec. Dat is m.i. behoorlijk hoog. Dat krijg je dus als je Chinezen gaat rebranden naar Vikingen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
m-rody schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:35:
Zojuist mijn Pay verkocht aangezien ik eergisteren best belangrijk nieuws niet had meegekregen, Visa die de samenwerking is gestopt met Tenx/Pay 8)7 . Alsnog 150% rendement dus mag niet klagen na een redelijke daling. Nu heb ik €400,- en zit ik volop in twijfel waar ik het in wil investeren.

- Ven: Zoals ik hier terug kan lezen, is dit een munt om dus te holden?
- XLM: Na correctie vind ik xlm nu vrij stabiel met geen uitschieters. In juni heb ik is voor de grap €0,40 dat ik nog over had aan BTC op Bittrex in XLM gestopt en had ik er 31 stuks. Zo kwam ik er vorige week achter, 31 stuks was niet echt de moeite waard om te noteren of te onthouden, dat mijn €0,40 met 5200% was gegroeid. Had ik maar een glazenbol..
- Powr: Leuke Partnerships
- XRP: Het liefst koop ik ze nog iets lager in maar de 5 dollar zie ik het toch nog op zijn minst aantikken.
- TRX: In de hoop dat deze vannacht nog iets verder zakt en nog een paar dagen eventuele hype meepakken vanwege de special announcement van de 14e.

Het nadeel bij elke coin is dat ik bij allen al het gevoel heb dat ik de boot heb gemist. Mijn portfolio bestaat al uit (van groot naar klein): Ethos, ETH, NEO, VTC, WTC, SIA, BTC (vanwege Pay verkoop), MTH en Maid.
Wat zouden jullie mij evt aanraden voor zover er nog neutraal advies over crypto gegeven kan worden haha
Ik verwacht dat TRX eerder gaat stijgen dan dalen. Heeft dit weekend al een correctie en news dump doorstaan. Ik verwacht een goeie stijging in het eerste deel van deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
_XipHiaS_ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:29:
[...]

Ja en die BNB coin zat vandaag ook richting de 20$, daar waar hij een aantal dagen terug nog rond de 8$ hing, dus of je fee's daar nou echt goedkooper mee worden... :D
En 2 maanden geleden was de coin 1.20 euro, toen ik kocht. Maar de fees worden daarmee niet duurder natuurlijk. Je fees worden simpelweg geconverteerd. Hoe duurder BNB, hoe minder je nodig hebt van de coin om je fees mee te betalen. Logisch natuurlijk, anders zouden ze zichzelf in de vingers snijden.

Op dit moment rond 1.5 miljard market cap voor BNB. Voor mijn gevoel nog niet het einde, sowieso heeft het meer te bieden dan een aantal coins die er nog boven staan (een werkende exchange, ICO platform etc). Op dit moment staat ook nog het registeren van nieuwe gebruikers uit. Als de poorten weer open gaan, nieuwe gebruikers toestromen en de handel toeneemt, zal de coin ook weer omhoog gaan. Ik heb alleen geen idee tot hoe hoog. Ben voorzichtig aan het afromen, maar houd het meeste dus nog wel even vast.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
Jyskal schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:43:
[...]

Ik verwacht dat TRX eerder gaat stijgen dan dalen. Heeft dit weekend al een correctie en news dump doorstaan. Ik verwacht een goeie stijging in het eerste deel van deze week.
En gelijk heb je. in de tussentijd dat ik de tijd neem om mijn bericht te typen staat TRX voor het typen op 0,15 en na het typen tikte die alweer de 0,19 aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-rody schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:48:
[...]

En gelijk heb je. in de tussentijd dat ik de tijd neem om mijn bericht te typen staat TRX voor het typen op 0,15 en na het typen tikte die alweer de 0,19 aan..
Wales pakken de 25% winst en drukken de prijs weer naar beneden. Hopelijk weer een run deze week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Master Jeff schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:39:
Welke exchange is het beste alternatief i.p.v. Binance om Tron te kopen?
Is HIT Btc een waardig alternatief? De exchanges waar ik reeds ben geregistreerd wordt Tron niet op verhandeld en met alle rumoer omtrent deze coin wil ik er toch een paar honderd kopen om te voorkomen achteraf spijt te hebben.
Ik zou op dit moment ver wegblijven van HitBTC. Heb daar zelf 2.5 BTC staan en ik krijg 'm er niet meer uit. Withdraw van gisterenavond bleef uren hangen en is uiteindelijk net gecancelled. Heel veel klachten ook overal van mensen met withdraw-problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden we van AppCoins (appc)? Gaat nu door een correctie en te krijgen op binance. Coin staat nog niet op coinmarketcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:06:
Wat vinden we van AppCoins (appc)? Gaat nu door een correctie en te krijgen op binance. Coin staat nog niet op coinmarketcap.
Apart inderdaad, zag m op binance maar had geen idee welke coin t was (idd omgdat niet op coinmarketcap oa), toch maar wat van aangeschaft... Lees op reddit toch wat positief nieuws en met de huidige markt is meer exposure vaak ook meteen wel een toename van de prijs.

Als deze dus inderdaad wat meer bekend gaat worden kan het nog wat leuks betekenen. (en ondertussen wat verder aan het inlezen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:06:
Heb er 60% van mijn portemonnee in zitten =p ik ben fan en ga pas bij begin q2 herzien. Heb de whitepaper doorgelezen en vind het gewoon een goed principe. Ze hebben ook al een app store dat er gebruik van maakt met meer dan 100 miljoen gebruikers.

Het principe dat er een circular economy wordt gestimuleerd kan ik goed waarderen. Enkel de OEM, STORE en geadverteerde worden uitbetaald plus (5%,10% & 85% geloof ik) van de advertentie gelden.

Een Google app store of apple zal er waarschijnlijk niet zo snel op overstappen, maar wanneer je kijkt naar andere stores kan dit een prima manier voor ze zijn om geld te verdienen en de app store up en running te krijgen.

Door het circulair houden van de advertentiegelden wordt advertentie geld eigenlijk ook weer in de app economie gehouden. Wat bij iedere transactie waardevol is voor de om en app store vanwege de 5 en 10% die zij steeds krijgen.

Het is ook interessant voor de wat armere landen. De geadverteerde kan op deze manier geld verdienen om toch weer in apps te stoppen.

Ik ben voorstander 🙌 gaat het werken? Time will tell. Investeren op eigen risico.

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
DocM3 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:26:
[...]

Heb er 60% van mijn portemonnee in zitten =p ik ben fan en ga pas bij begin q2 herzien.
Ik heb hem ook, echt op een dieptepunt gekocht net nadat hij op Binance was, vrij snel daarna met 50% winst verkocht op een piek; resterende bedrag staat eigenlijk voor oneindig op HODL > kan er geen verlies meer op maken dus zie het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:52
Stevie_ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:44:
[...]

Ik heb hem ook, echt op een dieptepunt gekocht net nadat hij op Binance was, vrij snel daarna met 50% winst verkocht op een piek; resterende bedrag staat eigenlijk voor oneindig op HODL > kan er geen verlies meer op maken dus zie het wel!
Was toch zo'n ICO van Binance zelf of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Had dit ook al gepost in slowchat maar wellicht is het voor de handelaren ook interessant: https://twitter.com/juanbenet/status/950142785373405184

De whitepaper van TRX is vrijwel letterlijk een copy-paste van andere cryptomunten.

Vooralsnog lijkt de hype nog lekker door te groeien, maar het is maar een tip voor de long-term hodlers. Laten we niet vergeten dat Tron op dit moment nog helemaal niks kan, niks doet, en dat de huidige waarde gebaseerd lijkt te zijn op een eventuele Alibaba-samenwerking die niet is gekomen.
Plus: https://www.reddit.com/r/...n_sun_sold_6billion_tron/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Misschien deze trhead en op Reddit lezen, en niet alleen zien wat je wilt. Dat laatste is namelijk ontkracht... Oud nieuws inmiddels.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
FrankGuthrie schreef op maandag 8 januari 2018 @ 01:28:
[...]

Misschien deze trhead en op Reddit lezen, en niet alleen zien wat je wilt. Dat laatste is namelijk ontkracht... Oud nieuws inmiddels.
Dat de beste Justin Sun het ontkent zou, als wat hierboven staat ook waar is, niet zijn eerste leugen zijn.

Feit is dat iemand uit het devteam of investeerdersteam een flinke cashout heeft gedaan. Als je dat al doet voordat je überhaupt je product hebt gelanceerd zegt dat wel iets over het vertrouwen wat het team er zelf in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Specy schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:57:
[...]

Ik zou op dit moment ver wegblijven van HitBTC. Heb daar zelf 2.5 BTC staan en ik krijg 'm er niet meer uit. Withdraw van gisterenavond bleef uren hangen en is uiteindelijk net gecancelled. Heel veel klachten ook overal van mensen met withdraw-problemen.
Die van mij is zelf 3 dagen onderweg. Withdrawn van USDT is 100 USDT!! Ik hoop dat ik mijn Bitcoin nog dit jaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Richh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 01:32:
[...]

Dat de beste Justin Sun het ontkent zou, als wat hierboven staat ook waar is, niet zijn eerste leugen zijn.

Feit is dat iemand uit het devteam of investeerdersteam een flinke cashout heeft gedaan. Als je dat al doet voordat je überhaupt je product hebt gelanceerd zegt dat wel iets over het vertrouwen wat het team er zelf in heeft.
Justin heeft geen controle over investeerder, hij kan ze niet dwingen, tenzij er een contract is getekend dat ze niks mogen verkopen in de eerste jaren. En het originele verhaal ging over Justin zelf, dat is 100x erger dan een investeerder. As er was gebleken dat het Justin was geweest waren en heel veel mensen uitgestapt inclusief ik

[ Voor 13% gewijzigd door FrankGuthrie op 08-01-2018 01:51 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 01:25:
Had dit ook al gepost in slowchat maar wellicht is het voor de handelaren ook interessant: https://twitter.com/juanbenet/status/950142785373405184

De whitepaper van TRX is vrijwel letterlijk een copy-paste van andere cryptomunten.

Vooralsnog lijkt de hype nog lekker door te groeien, maar het is maar een tip voor de long-term hodlers. Laten we niet vergeten dat Tron op dit moment nog helemaal niks kan, niks doet, en dat de huidige waarde gebaseerd lijkt te zijn op een eventuele Alibaba-samenwerking die niet is gekomen.
Plus: https://www.reddit.com/r/...n_sun_sold_6billion_tron/
Komt gewoon omdat Tron een duidelijk gezicht heeft in Justin Sun met een sterke social media fanbase. Op heel twitter hyped iedereen TRX op als een gek. Maar vergeet niet dat TRX bijna alleen maar nog op Binance te verkrijgen is met al een stabilisatie van 0.18... Als meerdere exchanges het opnemen zie ik hem als een raket gaan. Je koopt idd een hype en nog geen product. Maar geld verdienen aan een hype is helemaal niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
FrankGuthrie schreef op maandag 8 januari 2018 @ 01:50:
[...]

Justin Heeft geen controle over investeerder, hij kan ze niet dwingen, tenzij er een contract is getekend dat ze niks mogen verkopen in de eerste jaren.
Dat is toch ongeveer wat ik zeg? :P
Mijn punt is, ook als het van een investeerder is: waarom zou zo iemand dan nú al zoveel uitstappen terwijl TRX volgens de hypetrain nog aan de start staat? Zo'n investeerder staat dichterbij het devteam en de plannen, dan dat wij hier staan. Er is een reden dat je voor zo'n bedrag nu uitstapt.
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 01:51:
Maar geld verdienen aan een hype is helemaal niks mis mee.
Zeker! Enjoy the ride zou ik zeggen ;)
Het was ook vooral een berichtje voor de long-term hodlers zoals ik zei. De hype moet je verzilveren op het juiste moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Wat is er op gdax met de Bitcoin aan de hand? Tot nu toe is gdax altijd een van de sites waar 'ie het hoogst staat, eigenlijk altijd wel een paar honderd euro boven het gemiddelde, maar nu staat ie ineens ruim 300 euro onder het gemiddelde. Dus, tov. normaal is 'ie iets van 700 euro gezakt tov andere exchanges. Er is niks geks te zien verder, en het geldt alleen voor de koers in euro's - in dollars ziet alles er redelijk normaal uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Specy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 02:00:
Wat is er op gdax met de Bitcoin aan de hand? Tot nu toe is gdax altijd een van de sites waar 'ie het hoogst staat, eigenlijk altijd wel een paar honderd euro boven het gemiddelde, maar nu staat ie ineens ruim 300 euro onder het gemiddelde. Dus, tov. normaal is 'ie iets van 700 euro gezakt tov andere exchanges. Er is niks geks te zien verder, en het geldt alleen voor de koers in euro's - in dollars ziet alles er redelijk normaal uit.
Niet alleen btc, ltc hetzelfde 218/222.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Sandyman538 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Zulke tips heb ik liever 1.20 dollar eerder.
Nu 2 dollar eerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danzare
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 23:07
Sinds vanmorgen 4:00 uur geen gigantische sell walls meer bij vechain op binance. Mag de prijs nu langzaam omhoog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Hebben mensen hier ook dat je een geplaatste order niet kan terugvinden in het orderboek? (Binance)
Als ik de order plaats dan wordt deze eventjes weergegeven en daarna verdwijnt ie, erg vreemd.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
iNSANiTi schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:43:
Hebben mensen hier ook dat je een geplaatste order niet kan terugvinden in het orderboek? (Binance)
Als ik de order plaats dan wordt deze eventjes weergegeven en daarna verdwijnt ie, erg vreemd.
Is de order wellicht uitgevoerd? Zie je de order wel in de Order history?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 08:53
Bij open orders staat hij wrs wel en als je teruggaat naar exchange dan staat hij er denk ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

iNSANiTi schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:43:
A.u.b. in: [Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Crypts schreef op maandag 8 januari 2018 @ 02:25:
[...]

Niet alleen btc, ltc hetzelfde 218/222.
Ik quote mezelf maar ondanks dat het verschil is afgenomen blijft het toch nog aanwezig, 218.96/219.39 voor ltc op dit moment en geen idee waarom... Kraken begint weer een optie te worden.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
voor de liefhebber, RPX is per vandaag gelist op Huobi,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09
Crypts schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:05:
[...]

Ik quote mezelf maar ondanks dat het verschil is afgenomen blijft het toch nog aanwezig, 218.96/219.39 voor ltc op dit moment en geen idee waarom... Kraken begint weer een optie te worden.
en nu staat hij er weer boven. maak je niet zo druk om deze kleine verschillen: https://www.cryptocompare.com/coins/ltc/markets/EUR

blijf je altijd houden dat er een klein beetje verschil in zit. in meest populaire coins/combinaties zal er meer arbitrage zijn en alles sneller gelijk getrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Wat is er infeite aan de hand met ETH ? Blijft de laatste weken stijgen en stijgen...Komt er binnenkort interessant nieuws naar buiten ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:52
Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:18:
Wat is er infeite aan de hand met ETH ? Blijft de laatste weken stijgen en stijgen...Komt er binnenkort interessant nieuws naar buiten ofzo ?
Wordt steeds populairder als trading pair tegenover bitcoin en als coin om geld rond te pompen door de hoge btc fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:29
Lucky0wn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:20:
[...]

Wordt steeds populairder als trading pair tegenover bitcoin en als coin om geld rond te pompen door de hoge btc fees.
Precies dit. Gaat ook echt nog wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Crysania schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:12:
[...]

en nu staat hij er weer boven. maak je niet zo druk om deze kleine verschillen: https://www.cryptocompare.com/coins/ltc/markets/EUR

blijf je altijd houden dat er een klein beetje verschil in zit. in meest populaire coins/combinaties zal er meer arbitrage zijn en alles sneller gelijk getrokken worden.
Ltc paar in verkoop is uitgeschakeld op Coinbase, dat zal het verklaren. Wel jammer want de arbitrage mogelijkheid was erg lucratief. :)
Nou ja, daar vind ik wel weer wat op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim007
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06-2024
Danzare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:07:
Sinds vanmorgen 4:00 uur geen gigantische sell walls meer bij vechain op binance. Mag de prijs nu langzaam omhoog??
Dit is een strategie van whales of Vechain zelf: als de prijs onder een bepaald minimum daalt dan verdwijnen de walls, om vervolgens opgetrokken te worden als het minimum weer wordt bereikt. Wacht tot na het rebranding evenement, dan zullen de walls weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Gaat ook nergens over ik moet minmaal 5 BNB coins kopen met APPC. Je moet intussen al ''rijk'' zijn om überhaupt te mogen handelen. Kansloos

Oeps weer verkeerde draadje gaat wel erg lekker zo...

[ Voor 18% gewijzigd door iNSANiTi op 08-01-2018 08:42 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:55

watercoolertje

Untertitel

iNSANiTi schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:41:
Gaat ook nergens over ik moet minmaal 5 BNB coins kopen met APPC. Je moet intussen al ''rijk'' zijn om überhaupt te mogen handelen. Kansloos

Oeps weer verkeerde draadje gaat wel erg lekker zo...
Nee hoor, je betaald gewoon 0.1% van je te verhandelen bedrag, of dat nou 1 euro is of 1 miljoen. Dus je kan gewoon handelen :)

Dit is als zeuren dat je auto geen 250km/h kan omdat je geen porsche kan betalen, maar je wel voor 100x minder gewoon een auto kan kopen en rijden...

[ Voor 26% gewijzigd door watercoolertje op 08-01-2018 08:46 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zijn er hier mensen met ELIX? Ik kan me herinneren dat er mensen waren die er over postte een tijdje terug. Vanmorgen leuk wakker worden... ELIX is voor mij nu officieel x50 gegaan :o Ingestapt in september op 0.04 cent en inmiddels worden ze verhandeld voor 2 euro per stuk.

Wel vier maanden moeten hodlen, waarvan hij de eerste drie maanden écht helemaal niets deed. Heb meerdere malen overwogen om ze van de hand te doen. Zo zie je maar weer dat je met geduld de meeste winst pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummy5
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:47
yinx84 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:51:

Wel vier maanden moeten hodlen, waarvan hij de eerste drie maanden écht helemaal niets deed. Heb meerdere malen overwogen om ze van de hand te doen. Zo zie je maar weer dat je met geduld de meeste winst pakt.
Ditzelfde heb ik gehad met peercoin, blackcoin, pesetacoin en gulden
In augustus binnengehaald, en weinig mee gebeurd, en nu alles stijgt gaan ze lekker mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:01
Dummy5 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Ditzelfde heb ik gehad met peercoin, blackcoin, pesetacoin en gulden
In augustus binnengehaald, en weinig mee gebeurd, en nu alles stijgt gaan ze lekker mee :9
Ik kan me nog wel herinneren dat ik halverwege vorig jaar zoiets had van: " goh, ReddCoin... dat zou wel grappig zijn als die zou gaan stijgen... staat nu namelijk op 0,1 cent per coin." -- Maar, ik durfde het (uiteraard) niet aan.... en nu zit ik op de "blaren", want is inmiddels ruim 2ct waard...

Och, het is niet anders. Als... dan... dat blijven de eeuwige en altijd toepasselijke woorden in investeringswereld.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
jasper7878 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:08:
Lekker, ook mooie stijging gelijk. Hoop dat dit zo door zet wanneer RPX op de andere exchanges komt deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
PhrancK schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:14:
[...]

Lekker, ook mooie stijging gelijk. Hoop dat dit zo door zet wanneer RPX op de andere exchanges komt deze maand.
idd, betreft ongeveer 75% van mn portfolio dus ik ga hard omhoog. vandaag ook een NEO event waar aandacht aan het red pulse team gegeven word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

PhrancK schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:14:
[...]

Op welke exchange hebben jullie de RPX staan ?

it's all about the F#cking details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
Ri_k schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Ik zelf heb ze offline op mijn wallet staan, maar initieel gekocht via Kucoin.
De laatste versie van de NEON wallet laat je saldo van RPX zien, gezien deze wallet sinds kort ook een aantal NEP tokens support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb nu een vrij stabiele mix van drie coins waarvan ik verwacht dat ze dit jaar nog veel zullen/kunnen brengen. Dus voor de HODL (of swing trading):
  • XLM (20%)
  • VEN (10%)
  • NEO 36%
Daarnaast nog een klein handje vol BNB voor de Fee's.

Nu zit ik nog met een stapeltje BTC (30%) omdat ik vanmorgen toch (alweer) uit TRX ben gestapt. Ik krijg hier een beetje het XVG (Verge) gevoel bij.

Nu zoek ik een 4e coin voor erbij. Deze mag best voor de korte termijn handel zijn. Wat is nog een leuke suggestie? Ik trade nu via binance. Zit zelf te denken aan: POE of CND. MAar misschien hebben jullie nog een goeie tip die ik kan researchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
Dacide schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:38:
Ik heb nu een vrij stabiele mix van drie coins waarvan ik verwacht dat ze dit jaar nog veel zullen/kunnen brengen. Dus voor de HODL (of swing trading):
  • XLM (20%)
  • VEN (10%)
  • NEO 36%

Nu zit ik nog met een stapeltje BTC (30%) omdat ik vanmorgen toch (alweer) uit TRX ben gestapt. Ik krijg hier een beetje het XVG (Verge) gevoel bij.

Nu zoek ik een 4e coin voor erbij. Deze mag best voor de korte termijn handel zijn. Wat is nog een leuke suggestie? Ik trade nu via binance. Zit zelf te denken aan: POE of CND. MAar misschien hebben jullie nog een goeie tip die ik kan researchen.
Munt die je veel tegenkomt als een munt met nog veel groeimarge :
https://coinmarketcap.com/currencies/bread/

Lage marketcap en supply, lage prijs. Enkel beschikbaar op binance en misschien nog wel het belangrijkste van allemaal. Een van de weinige coins welke nog geen absolute pump heeft gehad de laatste weken. Hebben bovendien al een werkende app op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Ri_k schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:21:
[...]

heb ze ook in de neon wallet staan., de prijs zit lekker in de lift trouwens. :-)

[ Voor 10% gewijzigd door jasper7878 op 08-01-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Munt die je veel tegenkomt als een munt met nog veel groeimarge :
https://coinmarketcap.com/currencies/bread/

Lage marketcap en supply, lage prijs. Enkel beschikbaar op binance en misschien nog wel het belangrijkste van allemaal. Een van de weinige coins welke nog geen absolute pump heeft gehad de laatste weken. Hebben bovendien al een werkende app op de markt
Thanks, Ik ga me eens verdiepen in deze coin.
Maar nu eerst ff ee meeting in. Ook werken moet nog gewoon gebeuren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tron trekt ook weer even een sprintje. Halfuurtje geleden gekocht met lange termijn in gedachten voor 1000 sat, nu al richting de 1090...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Grrrrrene schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:57:
Tron trekt ook weer even een sprintje. Halfuurtje geleden gekocht met lange termijn in gedachten voor 1000 sat, nu al richting de 1080...
Daar zou ik niet te veel op rekenen. Gaat al dagen op deze manier... Zet niet door tot nu toe... ben wel aan het wachten en hopen dat het wel doorzet hoor. :) Zou fijn zijn voor je in ieder geval!

Ik zie overigens dat Verge ook weer z'n weg omhoog heeft gevonden. uiteindelijk is het allemaal een kwestie van geduld volgens mij.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Gewoon hodlen komt alles goed.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Doe ik ook, maar als ik voor 1000 koop en ik zie een kwartiertje later ofzo dat ze op 1090 staan pak ik die 9% rendement graag even mee. Ik bedoel: als ik het toch live zie gebeuren pak ik de winst mee, anders kijk ik op lange termijn. Als ze weer tot 1000 gezakt zijn koop ik ze weer terug, het gaat inmiddels alweer omlaag nml :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 08-01-2018 10:05 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Coinmarketcap heeft de Koreaanse exchanges excluded voor weergave van de gemiddelde prijs.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Momenteel in de knip:
XRP
VEN
ARN
POE

en een handjevol BTC, ADA, XVG en MIOTA

laatste dagen nemen VEN, ARN en POE een duikvlucht.. ik ben net een goede 2wk met Crypto's bezig. dat maakt me wat zenuwachtig. Maar gezien de aard van deze coins lijkt holden de beste strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik ben vooral verbaasd over de dip van VEN. Zit te twijfelen of ik bij koop of mn verlies neem...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rebbelx
Limbeckx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:24:
Ik ben vooral verbaasd over de dip van VEN. Zit te twijfelen of ik bij koop of mn verlies neem...
Snap niet goed waarom iedereen wanneer de markt daalt meteen z'n coins van de hand wil doen ? Vorige week zijn er enorme stijgingen geweest, vandaag is er wat correctie... Mijn strategie is gewoon HOLDEN. En al zeker wanneer ik in het verlies sta...Waarom zou je dan namelijk verkopen..Vaak is het zo dat net wanneer je begint te verkopen, de markt terug begin op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:28

Jebus4life

BE User

Ik heb net m'n aandeel in VEN verhoogd.
*Niet om te zeggen dat jij dat moet doen, maar ik geloof er nog in.

*Maar ik had door de verkoop van ICX redelijk wat cashflow on the side om te herinvesteren, ik zou er niets voor verkopen persoonlijk

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Tja hier ook... had mijn VEN tijdje terug verkocht precies op een toppuntje voor 28300 en hoopte dat hij zou gaan dippen. Maar het hele weekend bleef hij rond 28500-28800 stabiel dus op gegeven moment in een "dipje" van 28400 weer terug gekocht voor de HODL. Nu spijt van :(

Maar ik denk dat ik over een week of twee weer blij ben. Hij gaat vast wel weer terug omhoog. Alleen jammer dat mijn plan om het aantal VEN te vermeerderen niet is gelukt.

[ Voor 15% gewijzigd door Therapy777 op 08-01-2018 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
jasper7878 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:08:
Trades pas vanaf morgen:
Dear users,

Red Pulse (RPX) will be launched on Huobi Pro on January 8, 2018 (GMT+8). Deposits will be available from 14:30, January 8, 2018 (GMT+8). RPX/BTC trading will be available from 14:00, January 9, 2018 (GMT+8). Withdrawals will be available from 14:30, January 10, 2018 (GMT+8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Maarten21 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Trades pas vanaf morgen:

[...]
en listing op Ok-exchange op de 15e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Snap niet goed waarom iedereen wanneer de markt daalt meteen z'n coins van de hand wil doen ? Vorige week zijn er enorme stijgingen geweest, vandaag is er wat correctie... Mijn strategie is gewoon HOLDEN. En al zeker wanneer ik in het verlies sta...Waarom zou je dan namelijk verkopen..Vaak is het zo dat net wanneer je begint te verkopen, de markt terug begin op te trekken.
Inderdaad. De altcoins zie je nu weer dalen doordat BTC ook daalt. Standaard ritueel. Gewoon hodl'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• az4zuf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik gebruik Binance om te handelen maar de koers wordt niet continu geupdate.
Zijn er meer mensen die hier op dit moment last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:31
radem205 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Inderdaad. De altcoins zie je nu weer dalen doordat BTC ook daalt. Standaard ritueel. Gewoon hodl'en.
Hier stond iets heel onnozels.

[ Voor 10% gewijzigd door O085105116N op 08-01-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
radem205 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Grappig. En als BTC daalt terwijl alts stijgen is het omdat iedereen zijn BTC inruilt voor alts. Blijkbaar is het dus toch niet zo standaard ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:18:
Op 19/1 staat er ook nog een hardfork gepland. Dus de prijs zal in de komende week nog wel goed doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Inderdaad, waarom zou al je onderzoek opeens niks waard zijn als de prijs 15% daalt.. Als je verder geen vertrouwen hebt moet je sowieso even achter je oren krabben waar je wel vertrouwen in hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
Nog meer mensen verbaasd over de vrije val van Ripple vannacht? Of kan iemand het verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Rookert25 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Inderdaad, waarom zou al je onderzoek opeens niks waard zijn als de prijs 15% daalt.. Als je verder geen vertrouwen hebt moet je sowieso even achter je oren krabben waar je wel vertrouwen in hebt. :)
Tenzij je onderzoek natuurlijk natte vingerwerk was en al je geld in shitcoins zit :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepijn1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 17:13
macselect schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:11:
Nog meer mensen verbaasd over de vrije val van Ripple vannacht? Of kan iemand het verklaren?
Ja dat komt doordat de Koreaanse Exchanges niet meer worden meegenomen in de berekening van Coinmarketcap. Deze hebben standaard een hogere prijs dan de andere exchanges.

Kijk je naar de exchanges zelf, dan zie je niet een groot verval.

[ Voor 10% gewijzigd door pepijn1234 op 08-01-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:27
Waarschijnlijk een nieuwe miljonair(s) erbij, marketcap enorm omlaag gedoken dus mensen hebben uitgecasht.
Althans zo zie ik het

Pepijn1234 heeft het antwoord :*)

[ Voor 5% gewijzigd door xeoMe op 08-01-2018 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkL
pepijn1234 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Ja dat komt doordat de Koreaanse Exchanges niet meer worden meegenomen in Coinmarketcap. Deze hebben standaard een hogere prijs dan de andere exchanges.
Aha dus eigenlijk heb ik mezelf te rijk gerekend de afgelopen weken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
Een dump van een zeer groot volume XRP.
De totale cryptomarkt is op goed 10 min 40 miljard USD aan waarde verloren of 5%.

Afbeeldingslocatie: http://fitstoregh.com/img/markt2.jpg

Het zal weer een behoorlijke rode dag worden vandaag... Pushing out the plankton. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 22:21
Jyskal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:04:
[...]

Op 19/1 staat er ook nog een hardfork gepland. Dus de prijs zal in de komende week nog wel goed doorzetten.
https://themerkle.com/eth...ns-to-hard-fork-ethereum/

Gaat niet door.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Mensen, leer nou eens naar de BTC waarde van je portfolio te kijken. Ja, ik heb vandaag ook -5% op mijn euro's, maar als ik naar de BTC waarde kijk dan heb ik een stijging van 7%.

Oftewel: je waarde in euro's daalt waarschijnlijk omdat BTC zelf minder waard wordt, maar je alts dalen minder hard dan BTC zelf, dus je doet het relatief goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jyskal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:16:
[...]

De totale cryptomarkt is op goed 10 min 40 miljard USD aan waarde verloren of 5%.

[afbeelding]

Het zal weer een behoorlijke rode dag worden vandaag... Pushing out the plankton. ;w
Ik las toenstraks dat er een sync met een markt niet klopte. Vandaar leek het een grote daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

God god god wat zijn sommige youtubers toch lekker bezig met enorme pump en dumps.. Nu weer die DFS coin.. staat hele tijd stabiel.. gasten promoten zo'n kut coin en schiet 600% om vervolgens weer te dalen.. Zo doorzichtig als het maar kan..

Wou dat ik een lijntje had met zo'n kanaal, het is gewoon echt gratis geld voor deze mensen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Jyskal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:16:
[...]

[afbeelding]

Dat komt gewoon omdat CMC de Koreaanse exchanges nu niet meer meetelt bij het berekenen van de gemiddelde prijs.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
Misschien een beetje off-topic: maar heeft iemand nog een telegram groep die hij/zij kan aanraden voor de cryptos?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jyskal
Tourniquet schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Dat komt gewoon omdat CMC de Koreaanse exchanges nu niet meer meetelt bij het berekenen van de gemiddelde prijs.
Ik zie het ja:

Afbeeldingslocatie: http://fitstoregh.com/img/xrp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Nu de Verge storm een beetje is gaan liggen, de prijs stabiel blijft en er geen slecht nieuws meer naar buiten komt: Wat verwachten jullie dat er met de prijs gaat gebeuren? Iedereen nog steeds van mening dat het een shitcoin is? Het is totaal niet ingestort zoals de meeste voorspelden, heb ze zelf lekker vast gehouden met hoop op nog betere tijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 14:47

Nicap

Tsssk....

Machlah schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:29:
Nu de Verge storm een beetje is gaan liggen, de prijs stabiel blijft en er geen slecht nieuws meer naar buiten komt: Wat verwachten jullie dat er met de prijs gaat gebeuren? Iedereen nog steeds van mening dat het een shitcoin is? Het is totaal niet ingestort zoals de meeste voorspelden, heb ze zelf lekker vast gehouden met hoop op nog betere tijden :).
Heb ze u zelf ook weer ingekocht, na wat in en verkoop de laatste tijd. Nu ga ik op hold voor een tijd. Heb er nog steeds wel vertrouwen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madtraxx
Theniers schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:18:
Mensen, leer nou eens naar de BTC waarde van je portfolio te kijken. Ja, ik heb vandaag ook -5% op mijn euro's, maar als ik naar de BTC waarde kijk dan heb ik een stijging van 7%.

Oftewel: je waarde in euro's daalt waarschijnlijk omdat BTC zelf minder waard wordt, maar je alts dalen minder hard dan BTC zelf, dus je doet het relatief goed.
onderaan de streep resulteert het in hetzelfde, als ik nu cash kijk ik toch naar de euro koers.... leuk om naar die BTC te kijken maar die moet ik toch terugrekenen naar Euro....

Wat wel de moeite waard is, kijken op welke exchange je het meeste voor de BTC vangt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Dit is mooi nieuws van Ontology (https://medium.com/@dassab):
Hello,

As you may have already heard we are rewarding all of our newsletter subscribers with 1,000 ONT to thank you for your support! You can read more about our reward event here (if you cannot open this link you can find the article on our Medium).

Please make sure you are in our Telegram, Slack, WeChat, or QQ group for the 'KYC' process as described in the article. Any details not included in this article have not yet been confirmed. We will contact you via email when there is news.

Thank you, and happy new year!

The Ontology Team

www.ont.io
Geen ICO dus van deze NEO-spin off die samen met NEO vooral de B2B-blockchain in het NEO Smart Economy gaat zijn. 1 van de backers is de Fosun Group (gigantische Chinese investeerder in verzekeraars, Club Med etc) dus hier wordt serieus naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
heeft iemand al eens geprobeerd op de koersverschillen in te spelen? Soms varieert de koers van ETH op Kraken tussen de euro veel t.o.v. BTC. laatst zat er zo'n 30 euro verschil in.

Zou dat nou betekenen dat als je een aankoop doet van Euro naar ETH en je deze weer omzet naar Bitcoin onderaan de streep verdient aan deze transactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madtraxx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:38:
heeft iemand al eens geprobeerd op de koersverschillen in te spelen? Soms varieert de koers van ETH op Kraken tussen de euro veel t.o.v. BTC. laatst zat er zo'n 30 euro verschil in.

Zou dat nou betekenen dat als je een aankoop doet van Euro naar ETH en je deze weer omzet naar Bitcoin onderaan de streep verdient aan deze transactie?
Ja, als je transactie er snel genoeg doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Laatst online: 11-09 10:09
Dat heet arbitrage. Bots zijn hier veel sneller in. Ook het overzetten kost ee's en duurt lang, tegen de tijd dat je crypto's zijn aangekomen is het verschil al terug gecorrigeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Dacide schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:38:
  • XLM (20%)
  • VEN (10%)
  • NEO 36%

Ik zit zelf voor long term in TRX, XLM, VEN. Ook heb ik nog ADA maar hier twijfel ik over.

Voor uitbreiding zat ik nog te denken aan:
DBC
ABY
Over POE en CND zit ik te twijfelen. Wat zie jij in deze munten c.q. waarom neem jij deze mee in je overweging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 14:47

Nicap

Tsssk....

pepijn1234 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Ja dat komt doordat de Koreaanse Exchanges niet meer worden meegenomen in de berekening van Coinmarketcap. Deze hebben standaard een hogere prijs dan de andere exchanges.

Kijk je naar de exchanges zelf, dan zie je niet een groot verval.
Best kut voor bijvoorbeeld etoro gebruikers zoals ik. Want daar is het wel bijhoorlijk naar beneden gegaan. Daar nemen ze volgens mij wel de gemiddelde prijs. Staat nu op 8% in de min.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Hoeveel mensen hebben hier wel niet op ATH xvg, trx, ada of xrp gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door ion op 08-01-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 10:47

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Belangrijker is denk ik het nieuws van Casper in testnet, zodat PoS kan worden getest voor Ethereum, goed lijkt te verlopen. Dat zet toch een mooie stap richting een wat minder energie-intensieve coin al heeft PoS ook wel haken en ogen.

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
ionn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:46:
Hoeveel mensen hebben hier wel niet op ATH xvg, trx, ada of xrp gekocht.
Ik heb helaas op een vrij hoge koers TRX gekocht. Maar ik heb geen zin om m'n verlies te nemen, dus hold gewoon tot de koers (hopelijk) weer wat bijgetrokken is richting aankoopkoers.

En vanwege het risico dat een koers keldert en niet (snel) meer opkrabbelt moet je dus niet spelen met geld dat je niet kan missen... Maar dat moet iedereen wel weten nu he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmm, gezien de grafiek lijkt het me dat ZCoin de komende dagen iets interessants gaat doen, want de koers lijkt nu precies op de "3-maands-uptrend" te zitten. Zie de chart hieronder:

Zcoin-logscale-chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
rednaz420 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:40:
Dat heet arbitrage. Bots zijn hier veel sneller in. Ook het overzetten kost ee's en duurt lang, tegen de tijd dat je crypto's zijn aangekomen is het verschil al terug gecorrigeerd
ja ik had het laatst met LTC eens geprobeerd, maar inderdaad dat kwam niet helemaal lekker uit, al moet ik wel zeggen dat misschien de transactie te klein was i.v.m. de fee's.

Collega van mij doet mee aan zo'n Bot groepje, pakt toch 1 a 2% per dag zonder omkijken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Guus Leeuwis schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:49:
Hmm, gezien de grafiek lijkt het me dat ZCoin de komende dagen iets interessants gaat doen, want de koers lijkt nu precies op de "3-maands-uptrend" te zitten. Zie de chart hieronder:

[afbeelding]
Zou het feit dat Zclassic heel veel marketcap ervan afgesnoept heeft sinds december, daar niet mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:43
Vanmiddag om 13 uur weer een nieuwe coin op Kucoin: Canya.

Voor vragen over die exchange, mag je altijd een PM sturen.
Pagina: 1 ... 15 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).