Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Pfff wat een rode cijfertjes. Maar als je naar de totale crypto Marktcap kijkt zitten we nu op dezelfde 'waarde' als afgelopen vrijdag. Maar, het is alsnog 150.000.000.000 dollartjes meer dan precies een week geleden. Dat is alsnog een stijging van 20% t.o.v. vorige week. Als je het tussen vorige week maandag en vandaag een hogere rendement hebt behaald dan 20% dan heb je het goed gedaan. En nu gewoon HODL, als je de grafieken kijkt duurt een dipje in de Marktcap vaak niet langer dan 48uur :-) Kon ik mijzelf maar in slaap toveren voor 72 uur :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:19
madtraxx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:49:
[...]

ja ik had het laatst met LTC eens geprobeerd, maar inderdaad dat kwam niet helemaal lekker uit, al moet ik wel zeggen dat misschien de transactie te klein was i.v.m. de fee's.

Collega van mij doet mee aan zo'n Bot groepje, pakt toch 1 a 2% per dag zonder omkijken......
Al vaker benoemd in dit topic, arbitrage heeft alleen zin als je op exchange A) fiat hebt staan en op exchange B ) je BTC / ETH etc.

De koop & verkoop actie moet je wel op hetzelfde moment uitvoeren, want anders is het verschil al rechtgetrokken, of je verkoopt te laag tegen de tijd dat je BTC / alts zijn aangekomen op de andere exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
SkyField schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:52:
Vanmiddag om 13 uur weer een nieuwe coin op Kucoin: Canya.

Voor vragen over die exchange, mag je altijd een PM sturen.
Voor vragen over de exchange is dit de verkeerde plek. Ik neem aan dat je doelt op vragen over de coin Canya?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
Stevie_ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:56:
Pfff wat een rode cijfertjes. Maar als je naar de totale crypto Marktcap kijkt zitten we nu op dezelfde 'waarde' als afgelopen vrijdag. Maar, het is alsnog 150.000.000.000 dollartjes meer dan precies een week geleden. Dat is alsnog een stijging van 20% t.o.v. vorige week. Als je het tussen vorige week maandag en vandaag een hogere rendement hebt behaald dan 20% dan heb je het goed gedaan. En nu gewoon HODL, als je de grafieken kijkt duurt een dipje in de Marktcap vaak niet langer dan 48uur :-) Kon ik mijzelf maar in slaap toveren voor 72 uur :P
Rode cijfers zullen wel door de sterke daling van de BTC komen afgelopen 24 uur.
Ik ben daar wel blij om want dit betekent kansen voor de alt coins die in het groen zouden moeten gaan.
Eerlijk gezegd zie ik daar nog weinig van terug op een korte piek van Verge XVG naar € 0,17.
Inmiddels weer terug gezakt naar 0,15
Er zou nog meer Verge nieuws komen vandaag.
Wel de aankondiging van Uquidcard gezien maar of dat nu zo schokkend nieuws is.... :P
https://mobile.twitter.com/uquidcard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
Binance neemt af en toe weer leden aan. Ik heb net succesvol een account aangemaakt. (ter informatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
RmNL90 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Voor vragen over de exchange is dit de verkeerde plek. Ik neem aan dat je doelt op vragen over de coin Canya?
Ik denk dat ie zijn refferal link wil doorgeven bij zo’n PM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puinbox
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-02-2018
Jep, een gelimiteerd aantal accounts wordt nu dagelijks toegelaten...Zie dit Binance support artikel: https://support.binance.c...ts-Referral-Program-Terms

Tijdstippen worden dus niet vooraf aangekondigd, op die manier kan men het reguleren. Zo te lezen wordt er dus kennelijk ook al gehandeld in accounts om te handelen ;-)

[ Voor 26% gewijzigd door Puinbox op 08-01-2018 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Puinbox schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:23:
Jep, een gelimiteerd aantal accounts wordt nu dagelijks toegelaten...Zie dit Binance support artikel: https://support.binance.c...ts-Referral-Program-Terms

Tijdstippen worden dus niet vooraf aangekondigd, op die manier kan men het reguleren. Zo te lezen wordt er dus kennelijk ook al gehandeld in accounts om te handelen ;-)
Zet hier maar neer:
[Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
borbit schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:16:
Binance neemt af en toe weer leden aan. Ik heb net succesvol een account aangemaakt. (ter informatie)
Thanks, het is mij (met moeite) ook gelukt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Laatst online: 28-02 20:40
HoppyF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Rode cijfers zullen wel door de sterke daling van de BTC komen afgelopen 24 uur.
En waarom is de btc dan gedaald? Omdat de marktcab toch is gedaald? Minder dollars te verdelen over alle coins, men loopt gewoon uit te cashen na drie weken dikke winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Stevie_ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:34:
[...]

En waarom is de btc dan gedaald? Omdat de marktcab toch is gedaald?
Marketcap = koers * aantal munten.
Als de koers daalt, daalt de marketcap dus automatisch mee. De koers daalt nooit omdat de market cap daalt 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 11:58
Grrrrrene schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Doe ik ook, maar als ik voor 1000 koop en ik zie een kwartiertje later ofzo dat ze op 1090 staan pak ik die 9% rendement graag even mee. Ik bedoel: als ik het toch live zie gebeuren pak ik de winst mee, anders kijk ik op lange termijn. Als ze weer tot 1000 gezakt zijn koop ik ze weer terug, het gaat inmiddels alweer omlaag nml :)
Dat schiet dus niet op, gaat al je "winst" op aan fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:35
akaQ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:37:
[...]

9% pakken met een fee van 0.05% (x2). Dan gaat echt niet alles op aan je fee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
[...]

Mwah, op binance is je fee 0.1% (of 0.05) dus dat valt wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
mat.hi.as schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:38:
[...]

9% pakken met een fee van 0.05% (x2). Dan gaat echt niet alles op aan je fee :)
Oké verkeerd geformuleerd, ik vind het dan niet opschieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
[...]

Als je 9% aan fees zit te betalen bij je exchange dan raad ik je toch aan te verhuizen.
Meestal zullen de fees voor een verkoop + aankoop niet boven de 0.6% mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
paul-s83 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Al vaker benoemd in dit topic, arbitrage heeft alleen zin als je op exchange A) fiat hebt staan en op exchange B ) je BTC / ETH etc.

De koop & verkoop actie moet je wel op hetzelfde moment uitvoeren, want anders is het verschil al rechtgetrokken, of je verkoopt te laag tegen de tijd dat je BTC / alts zijn aangekomen op de andere exchange.
Hoe kom je daarbij? Arbitrage kun je prima toepassen door op exchange A te kopen, doorsturen naar B en op B verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Adnanos schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Zou het feit dat Zclassic heel veel marketcap ervan afgesnoept heeft sinds december, daar niet mee te maken kunnen hebben?
Geen idee. Kun je iets meer toelichting geven? ... is Zclassic de vorige (fork) versie van Zcoin, en waarom zou die marketcap van Zclassic dan zijn gestegen ten nadele van Zcoin? Betere devs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
madtraxx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:49:
[...]
..

Collega van mij doet mee aan zo'n Bot groepje, pakt toch 1 a 2% per dag zonder omkijken......
Heeft je collega wat tips om dit goed in te richten? Ik was van plan met een stukje van mijn portfolio te gaan daytraden maar ben daar toch vanaf gestapt, ik heb ook nog een leven buiten crypto ;)

Maar als je mij hier meer over kunt vertellen wil ik daar ook eens mee gaan experimenteren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedachten op Appcoin? Gaat soms op een run van $1 om vervolgens weer diezelfde $1 naar beneden te gaan. Hoorde wel dat er een sterk team achter zit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
akaQ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Oké verkeerd geformuleerd, ik vind het dan niet opschieten :p
Serieus? 9% (8.95% na aftrek fees) in een kwartier vind jij niet opschieten? Maar je staat wel te juichen als je in een week 50% haalt? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 08-01-2018 12:55 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Stevie_ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:34:
[...]

En waarom is de btc dan gedaald? Omdat de marktcab toch is gedaald? Minder dollars te verdelen over alle coins, men loopt gewoon uit te cashen na drie weken dikke winst.
Geen idee waarom de BTC sterk gedaald is waarschijnlijk omdat deze ook sterk gestegen is.
De koers gaat immers op en neer.
Belangrijker is wat er in €€ omgerekend in mijn portefeuille staat.
Daar kijk ik naar ongeacht wat de BTC doet. Uiteraard heeft de waarde van de BTC wel invloed op de prijs van de alt coins. Het gaat immers om trading pairs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
Grrrrrene schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Serieus? 9% (8.95% na aftrek fees) in een kwartier vind jij niet opschieten? Maar je staat wel te juichen als je in een week 50% haalt? ;)
Zit nu ongeveer 2 jaar in de btc/alt en heb gemerkt dat hodl meer profijt oplevert als daytraden.

Iedereen die net instapt denk snel geld te verdienen, en afgelopen maand lag het geld ook voor het oprapen, als het je dan niet is gelukt moet je snel wat anders gaan doen.

Maar op de lange termijn hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

macselect schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:24:
Misschien een beetje off-topic: maar heeft iemand nog een telegram groep die hij/zij kan aanraden voor de cryptos?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Iemand?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sirkeith schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Thanks, het is mij (met moeite) ook gelukt! :D
Zit nu bij Litebit, maar die hebben allerlei coins niet die hier worden genoemd. Nadeel vind ik alleen dat je je paspoort moet uploaden bij Binance. Heb nu wel een account, maar twijfel of ik mijn registratie doorzet want ik ben als de dood dat ze met mijn paspoort identiteits fraude gaan plegen. Dus tot nu toe ook nog niet gedaan en kan dus ook niks kopen zonder dat je je paspoort inlevert bij ze.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:07
Even een cross-post van mezelf vanuit het slow-chat topic, omdat ik twijfel of het misschien meer in het handel topic thuis hoort:
Ik heb zelf de afgelopen dagen wat tips gekregen om in MTL te stappen. iemand daar nog ideeën bij? Concept spreek mij wel aan, maar lijkt misschien wel wat te veel op ETHOS.
Daarentegen kijkend naar de koersontwikkeling, ongeacht het concept wel een mooi moment om in te stappen.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
_Christiaan_ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Iemand?
Bijna elke coin heeft wel een Telegram channel. Degene die ik in gaten houd en die ik HOLD volg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
akaQ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:59:
[...]

Zit nu ongeveer 2 jaar in de btc/alt en heb gemerkt dat hodl meer profijt oplevert als daytraden.

Iedereen die net instapt denk snel geld te verdienen, en afgelopen maand lag het geld ook voor het oprapen, als het je dan niet is gelukt moet je snel wat anders gaan doen.

Maar op de lange termijn hodl.
Ik ga zeker niet blijven daytraden. Maar tussen 31-12 en afgelopen zondag heb ik ~300% rendement gehaald op mijn beginkapitaal door te daytraden. Gewoon actief blijven zoeken naar interessante stijgers en op tijd uitstappen.

Maar nu ik weer aan het werk ben ga ik ook voor de hodl-strategie. Ik heb gewoon geen tijd om te daytraden en dat werkt alleen als je er de hele dag bij blijft. Desalniettemin pak ik een piekje wel even mee als ik het zie gebeuren of stap ik er even uit als de BTC ineens hard begint te stijgen. Gebeurde in het nieuwe jaar ook toen die investeerder even een paar miljard (ofzo) aan BTC kocht: alles in het rood. Ik zag het live gebeuren en ik vind dat je dan gek bent als je niet meelift. Daarna natuurlijk weer terugkopen wat je had, maar dan met veel lagere koersen, dus meer coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Zit nu bij Litebit, maar die hebben allerlei coins niet die hier worden genoemd. Nadeel vind ik alleen dat je je paspoort moet uploaden bij Binance. Heb nu wel een account, maar twijfel of ik mijn registratie doorzet want ik ben als de dood dat ze met mijn paspoort identiteits fraude gaan plegen. Dus tot nu toe ook nog niet gedaan en kan dus ook niks kopen zonder dat je je paspoort inlevert bij ze.
Je hoeft geen ID te uploaden behalve als je met veel BTC wilt handelen.
Zie het Exchanges topic.
[Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Ik zie mensen af en toe crossposten. Ik wil er even duidelijk over zijn dat dat niet de bedoeling is! Kies het beste topic dat past bij je vraag of opmerking, en plaats 'm daar (en louter daar). Ben je van mening dat je je opmerking verkeerd hebt geplaatst? Maak dan een TR aan, en dan kan een moderator 'm eventueel verplaatsen.

[ Voor 97% gewijzigd door .oisyn op 08-01-2018 13:19 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
SkyField schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:52:
Vanmiddag om 13 uur weer een nieuwe coin op Kucoin: Canya.

Voor vragen over die exchange, mag je altijd een PM sturen.
bedankt !!! snel gekocht op 39k sats, nog sneller verkocht op 75k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Heel vaak hebben mensen het hier over kopen "op [x] sats", maar wat zijn dit dan precies? Ik koop alles voor een bepaalde hoeveelheid usd/usdt/btc/eth, maar geen sats?

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:41

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Chat-app Telegram wil eigen cryptovaluta introduceren
https://www.nu.nl/interne...ovaluta-introduceren.html

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i7x schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:22:
Heel vaak hebben mensen het hier over kopen "op [x] sats", maar wat zijn dit dan precies? Ik koop alles voor een bepaalde hoeveelheid usd/usdt/btc/eth, maar geen sats?
1sat is 1 satoshi is 0.00000001btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

i7x schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:22:
Satoshi is de eenheid van Bitcoin, in dit geval is 0.00000001BTC gelijk aan 1 satoshi :) . Mensen spreken, zeker over munten die "weinig" satoshi kosten vaak over sat.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ah, bedankt jongens. :)

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 22:21
paul-s83 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Hi Paul,

In jouw voorbeeld is dit tussen exchanges, ik bedoel hier echt een koersverschil op één exchange..... op het moment van spreken staat ETH/EUR op 921,98 euro en ETH/BTC op 947,38 bij Kraken....

Kan er ook volledig naast zitten (crypto newbie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Laatst online: 07-09 15:37
Heb ingekocht op ARN/BTC en HBC/BTC. Staan beiden zeer laag.
HBC heeft ook een lending platform. Aangezien ik die ga holden, ook maar eens hiermee experimenteren. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:19
biggydeen2 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Hoe kom je daarbij? Arbitrage kun je prima toepassen door op exchange A te kopen, doorsturen naar B en op B verkopen.
Ga er maar niet vanuit dat dit daadwerkelijk lukt. Als er arbitragemogelijkheden zijn dan worden deze wel vanzelf ingevuld door geautomatiseerde bots, en is het voordeel weggewerkt voordat jij je muntjes van A naar B hebt gestuurd.

Daarnaast, als er structureel een groot verschil zit tussen exchange X en Y dan heeft dit een reden, bijvorbeeld dat je er netto niks aan verdiend door transactiekosten fee bij aan- en verkoop en eventueel withdrawen. De echte arbitrage handelaren pompen continu hun geld / BTC etc rond tussen de exchanges om het truucje te kunnen blijven uitvoeren.
madtraxx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Hi Paul,

In jouw voorbeeld is dit tussen exchanges, ik bedoel hier echt een koersverschil op één exchange..... op het moment van spreken staat ETH/EUR op 921,98 euro en ETH/BTC op 947,38 bij Kraken....

Kan er ook volledig naast zitten (crypto newbie)
arbitrage betekent dat je zowel moet aan- als verkopen, wat betekent dat je 2 x geld kwijt bent aan fees. Daarnaast zit je nog met het omwisselen van je USD naar EUR, waar je ook geld op verliest. Waarschijnlijk zijn de totale kosten groter dan die 25 euro die je kan pakken op dat moment. Daardoor niet interessant.

[ Voor 29% gewijzigd door paul-s83 op 08-01-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Oei, mijn XRP positie ruim 25% in de min sinds 4 januari... dat gaat hard...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
paul-s83 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:41:
[...]

Ga er maar niet vanuit dat dit daadwerkelijk lukt. Als er arbitragemogelijkheden zijn dan worden deze wel vanzelf ingevuld door geautomatiseerde bots, en is het voordeel weggewerkt voordat jij je muntjes van A naar B hebt gestuurd.

Daarnaast, als er structureel een groot verschil zit tussen exchange X en Y dan heeft dit een reden, bijvorbeeld dat je er netto niks aan verdiend door transactiekosten fee bij aan- en verkoop en eventueel withdrawen. De echte arbitrage handelaren pompen continu hun geld / BTC etc rond tussen de exchanges om het truucje te kunnen blijven uitvoeren.

[...]

arbitrage betekent dat je zowel moet aan- als verkopen, wat betekent dat je 2 x geld kwijt bent aan fees. Daarnaast zit je nog met het omwisselen van je USD naar EUR, waar je ook geld op verliest. Waarschijnlijk zijn de totale kosten groter dan die 25 euro die je kan pakken op dat moment. Daardoor niet interessant.
Geautomatiseerd of niet een bot zal toch ook gewoon moeten wachten tot een transactie van A naar B gaat.
In die zin is er geen verschil tussen jou en mij en een bot.
Het zou hooguit kunnen zijn dat een bot op een gunstig tijdstip zit te wachten iets wat wij niet kunnen want je kunt onmogelijk 24/7 achter een scherm gaan zitten turen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 11:29
Misschien een domme vraag, maar: ik heb per ongeluk een Limit order geplaatst ipv een Market Order op Binance. Nu kan ik alleen de Limit order nergens terugvinden: niet in mijn Order History, Trade History etc. De ETH die ik (wilde) gebruiken staan nog gewoon bij mijn saldo, dit kan ik echter niet meer gebruiken voor een Market Order (insufficient).

Kijk ik niet goed, of betekent dit dat de Limit order nu wordt gevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrinsPils schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:46:
Misschien een domme vraag, maar: ik heb per ongeluk een Limit order geplaatst ipv een Market Order op Binance. Nu kan ik alleen de Limit order nergens terugvinden: niet in mijn Order History, Trade History etc. De ETH die ik (wilde) gebruiken staan nog gewoon bij mijn saldo, dit kan ik echter niet meer gebruiken voor een Market Order (insufficient).

dat laatste. je kunt hem echter wel nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Laatst online: 07-09 15:37
PrinsPils schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:46:

Kijk eens bij "Open Orders"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
paul-s83 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:41:
[...]

[...]

top! bedankt voor je ophelderende antwoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
hmr schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:44:
Valt mee.
Staat nog steeds boven de € 2.
Gewoon rustig wachten geduld opbrengen is soms lastig maar er is ook geen dikke winst beloofd binnen een paar dagen.
https://www.moonstats.com/xrp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 11:46

hmr

HoppyF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:48:
[...]

Valt mee.
Staat nog steeds boven de € 2.
Gewoon rustig wachten geduld opbrengen is soms lastig maar er is ook geen dikke winst beloofd binnen een paar dagen.
https://www.moonstats.com/xrp
Het is ook gewoon een HODL. Vooralsnog 673% rendement op mijn investering ;). Was echter 850+ en daar word je nu eenmaal hebberig van....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 11:29
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:47:
[...]

dat laatste. je kunt hem echter wel nog annuleren.
Hoe dan? Hij staat niet bij de Open Orders.
frack schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:47:
[...]

Kijk eens bij "Open Orders"
Zie hierboven.. Ook daar niet te vinden.

Edit// Ik ben niet de enige die er last van heeft zo te zien.. https://www.reddit.com/r/...lagging_for_someone_else/

Edit2// En order gevuld. Lijkt erop dat Binance wat strubbelingen heeft ivm drukte.

[ Voor 22% gewijzigd door PrinsPils op 08-01-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
paradoXical schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 01:15:
Portefeuille hier

XEM
BTC
XRP
Qtum (Nieuwe ico & aankondiging soon)
NEO (China!)
PIVX
STRAT (veel)
ARDR

Binnenkort: XVG - maar laat de prijs wat zakken, nog tijd genoeg volgens mij.

Hopelijk naar de maan ;)
Zit jij even goed vandaag! :)
Geen idee waarom STRAT zo stijgt vandaag.
https://www.moonstats.com/strat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Ik heb me recentelijk ook een paar euro in crypto geïnvesteerd. Mocht het nog wat worden dan heb ik er achteraf i.i.g. geen spijt van. Ik heb nu 50% in guldens zitten en 25% in IOTA en Ripple.

Als ik zo de voorspellingen lees twijfel ik of het wel verstandig is om 50% in die guldens te laten en daar niet 25% weg te pakken en in een wat meer bekendere munt te stoppen. Ik ga voor de lange termijn dus +-1 jaar of langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
VulcanRaven schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:10:
Ik heb me recentelijk ook een paar euro in crypto geïnvesteerd. Mocht het nog wat worden dan heb ik er achteraf i.i.g. geen spijt van. Ik heb nu 50% in guldens zitten en 25% in IOTA en Ripple.

Als ik zo de voorspellingen lees twijfel ik of het wel verstandig is om 50% in die guldens te laten en daar niet 25% weg te pakken en in een wat meer bekendere munt te stoppen. Ik ga voor de lange termijn dus +-1 jaar of langer.
Ik wilde dit ook doen, toch maar vanaf gezien het feit dat het gewoon een lokale munt is en nooit veel interesse van de grote massa zal vangen.

Merendeel zal uit sentiment kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:41

TheDudez

Usenet stofzuiger!

HoppyF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:54:
[...]

Zit jij even goed vandaag! :)
Geen idee waarom STRAT zo stijgt vandaag.
https://www.moonstats.com/strat
https://www.reddit.com/r/...ojects_will_be_announced/

Maar hij zakt al weer. Dus pump en dump groep?

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
madtraxx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Ik wilde dit ook doen, toch maar vanaf gezien het feit dat het gewoon een lokale munt is en nooit veel interesse van de grote massa zal vangen.

Merendeel zal uit sentiment kopen.....
Ik ben er eigenlijk blind ingestapt omdat ik enkele bekenden heb die er toch redelijk aan verdient hebben. Sommige wel vroeg ingestapt. Als je de voorspellingen bekijkt lijkt het wel een redelijke investering te zijn maar er zijn betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Zakt maar stijgt ook weer en nog steeds dik boven de prijs van gisteren.
Nu op 16,50 dus hopelijk heeft @paradoXical wat kunnen verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:28
Tering het gaat nu wel hard zeg. Sinds gister avond zo'n 20% 'kwijt' gelukkig sta ik nog steeds op meer dan 200% van mn inleg sinds midden dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik zit nog te hopen op de MUSICOIN announcement, maar het vliegt natuurlijk nog niet zo als ik zou willen. Ben voor mezelf nu een lijst aan het maken van daadwerkelijk coins in eigen beheer van team, actieve github, team zijn openbare personen, echte use-case en demo ... dan blijven er echt maar procentjes over van de top200 (maar ben er nog niet doorheen).

Echt verbazingwekkend hoeveel coins al maanden, soms zelfs jaren, geen enkele development meer kennen. Geen officiële social uitlatingen, niets, gewoon "dood" en toch allerlei speculatieve waardegolven gebaseerd op ... jan doedel. Zit nu het meeste in SC en LBC, MUSICOIN even voor de speculatieve kans - maar dat komt nog niet helemaal uit de verf.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranjic
  • Laatst online: 01-05 15:57
Limbeckx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:03:
Tering het gaat nu wel hard zeg. Sinds gister avond zo'n 20% 'kwijt' gelukkig sta ik nog steeds op meer dan 200% van mn inleg sinds midden dec.
Achja, ik ben inmiddels wel meer gewend in dit wereldje. Gewoon vasthouden en het komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:07
Cassius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:06:
Ik zit nog te hopen op de MUSICOIN announcement, maar het vliegt natuurlijk nog niet zo als ik zou willen. Ben voor mezelf nu een lijst aan het maken van daadwerkelijk coins in eigen beheer van team, actieve github, team zijn openbare personen, echte use-case en demo ... dan blijven er echt maar procentjes over van de top200 (maar ben er nog niet doorheen).

Echt verbazingwekkend hoeveel coins al maanden, soms zelfs jaren, geen enkele development meer kennen. Geen officiële social uitlatingen, niets, gewoon "dood" en toch allerlei speculatieve waardegolven gebaseerd op ... jan doedel. Zit nu het meeste in SC en LBC, MUSICOIN even voor de speculatieve kans - maar dat komt nog niet helemaal uit de verf.
Ken het project niet, maar van $0.06 naar $0.095 ($0.12 piek) in twee dagen noem ik toch aardig vliegen? In ieder geval een gezondere stijging dan 150% per dag.

Ik zie het bestaansrecht overigens niet echt zolang Spotify nog (relatief) gratis is en er steeds meer internetradio's bij komen, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

internetinfo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Ken het project niet, maar van $0.06 naar $0.095 ($0.12 piek) in twee dagen noem ik toch aardig vliegen? In ieder geval een gezondere stijging van 150% per dag.

Ik zie het bestaansrecht overigens niet echt zolang Spotify nog (relatief) gratis is en er steeds meer internetradio's bij komen, maar dat terzijde.
0,06 naar 0,095 in 2 dagen is zeker geen 150% per dag. Bij 150% per dag zou het dan 0.06 * 1,5 * 1,5 = 0,135 zijn.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:07
Swerfer schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:16:
[...]

0,06 naar 0,095 in 2 dagen is zeker geen 150% per dag. Bij 150% per dag zou het dan 0.06 * 1,5 * 1,5 = 0,135 zijn.
Inderdaad, was een typo, 'van' = 'dan' (hence de woordkeuze "gezondere) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:21
Lisk lijkt me nu wel een mooi koopje. Onder de 20000 Satoshi op Binance.
Alleen jammer dat mijn speelgeld wel op een klein minnetje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

internetinfo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Ken het project niet, maar van $0.06 naar $0.095 ($0.12 piek) in twee dagen noem ik toch aardig vliegen? In ieder geval een gezondere stijging dan 150% per dag.

Denk eraan dat ik specifiek aangeef dat MUSICOIN, vanuit mijn inzet, ook de speculatieve van de drie was. Een "gokje" op basis van een bevestigde aankondiging de 10e. De andere twee heb ik wel oprecht uitgezocht en vooral Sia blijft mijn favoriet :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
hmr schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:44:
Niks aan de hand, ik mis ook ff 20+% maar sta nog 80+% in de plus sinds middeg December.

Gewoon vasthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:34
Toch een vreemde koers voor de alts terwijl bitcoin al terug een neerwaartste trend aan het inzetten is.

Ik heb nu 4munten ICX/req/etc/xlm

Icx is met ruime voorsprong de beste coin die ik heb. Er is een constante stijging te zien, met af en toe een kleine correctie. Req heeft dit ook maar in mindere mate.

Xlm daarentegen blijft gewoon dalen waardoor ik ondertussen op -20% sta. Ik had dit niet bepaald verwacht van deze coin.. dit was in mijn ogen toch meer dan een hype coin. Toch ga ik ervanuit dat deze sowieso nog sterk in de plus komt te staan. Geduld is hier van belang.

Etc zal binnenkort op middellange termijn verdubbelen als je de analyses mag geloven op tradevieuw. Die mannen waar weten wat ze doen, dus hier is ook geduld van toepassing.

Een kleine tip voor iedereen, als je nog geen icx in je bezit hebt doe het dan asap. Deze zal een sterke stijging vertonen door het aankondigen van het mainnet. Ook staat er nog wat andere events op de agenda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

HoppyF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Zakt maar stijgt ook weer en nog steeds dik boven de prijs van gisteren.
Nu op 16,50 dus hopelijk heeft @paradoXical wat kunnen verkopen....
STRAT gaat hier de deur niet uit! Is toch zo'n 25% van wat ik heb. Ik verwacht mede door het super DEV team, dat STRAT long term een winnaar gaat zijn. Plus dus 2 ICO's, en STRAT kennende gaan ze voor kwaliteit.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Lend gaat ook lekker.. not. allerbarstend helft weg denk ik ong.. op 40ct ingekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
NEBL Gaat echt lekker. NEBL BTC staat op 150%+ in de laatste 24h

Uhh correctie 200%

[ Voor 14% gewijzigd door Diabolica op 08-01-2018 15:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
shakespeare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:51:
Lend gaat ook lekker.. not. allerbarstend helft weg denk ik ong.. op 40ct ingekocht ;)
Als je op een peak inkoopt kan je dat toch verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
NEBL zat net op max 230% in de laatste 2 uur is de gehele stijging gebeurd.
Net zo makkelijk als het erbij kwam gaat de bovenste 40% er nu weer af.
Maar blijft een mooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Laatst online: 14:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Rubberen schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:44:
Een kleine tip voor iedereen, als je nog geen icx in je bezit hebt doe het dan asap. Deze zal een sterke stijging vertonen door het aankondigen van het mainnet. Ook staat er nog wat andere events op de agenda.
Leuk die fomo voor je eigen investering. Alles wat al 'op de agenda' staat is al in de prijs verwerkt.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Sanalologo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Als je op een peak inkoopt kan je dat toch verwachten?
Alles is relatief. Je had ook een BTC op een piek in 2015 kunnen kopen, waarna het hard daalde. Belangrijkste les van afgelopen 2-3 weken. Hold en do not sell with loss. Zelfs verge is hier en daar opgekrabbeld, voldoende om de verliezen tot een minimum te beperken. Los daarvan zijn alle bijna alle noemenswaardige coins gewoon gestegen over langere tijd. Door dagelijks te kijken zorg je eigenlijk dat je winsten over langere tijd minder worden, vanwege paniek sells, of het genoegen nemen met een marginale winst. Tenzij je 24/7 achter de PC zit met 12 monitoren, dan kan je gaan surfen. Vooral 's nachts (onze tijd) lijken grote pump en dumps actief te zijn op crappy coins. Voor de rest, just be patient.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:34
DirtyBird schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Leuk die fomo voor je eigen investering. Alles wat al 'op de agenda' staat is al in de prijs verwerkt.
Ga hier niet te diep op in gaan. Kijk nu eens naar de icx koers, en kijk laat ons zeggen 18januari nog eens naar de koers.

Zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:18
Toevallig vanmiddag al mijn ripples verkocht voor usd2,50 om voor 50% in Tron te zetten.
Overige helft nog niks mee gedaan. Probleem is echter dat tron ook zwaar gedaald is van 15c naar 12c.
Wil weer Ripples terugkopen want nu is die onder de 2 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kx22 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:05:
Toevallig vanmiddag al mijn ripples verkocht voor usd2,50 om voor 50% in Tron te zetten.
Overige helft nog niks mee gedaan. Probleem is echter dat tron ook zwaar gedaald is van 15c naar 12c.
Wil weer Ripples terugkopen want nu is die onder de 2 dollar
HODLLLLLLLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Hold is nu 1.80 hahahah
Ik weet niet of dit een normale correctie is, maar volgens mij kan je all winst van afgelopen weken nu al wegstrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Gaat erg hard zo.... mijn portefeuille is sinds vanmorgen al 30% minder waard. Grrrr.
Is dit puur een algehele correctie? Of heb ik specifiek nieuws gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pranjic
  • Laatst online: 01-05 15:57
Zit ik hier met 2-weg verificatie en een lege mobiele telefoon op het werk :/ .

Ik wil Ripple kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FlyEragon schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Alles is relatief. Je had ook een BTC op een piek in 2015 kunnen kopen, waarna het hard daalde. Belangrijkste les van afgelopen 2-3 weken. Hold en do not sell with loss. Zelfs verge is hier en daar opgekrabbeld, voldoende om de verliezen tot een minimum te beperken. Los daarvan zijn alle bijna alle noemenswaardige coins gewoon gestegen over langere tijd. Door dagelijks te kijken zorg je eigenlijk dat je winsten over langere tijd minder worden, vanwege paniek sells, of het genoegen nemen met een marginale winst. Tenzij je 24/7 achter de PC zit met 12 monitoren, dan kan je gaan surfen. Vooral 's nachts (onze tijd) lijken grote pump en dumps actief te zijn op crappy coins. Voor de rest, just be patient.
Hold en do niet sell with loss, slecht advies imo als dat zo zou zijn zou iedereen rijk zijn.
Vele hebben de laatste dagen nietszeggende coins op ATH gekocht en blijven als bagholder achter, ik hoop dat ze nog iets van hun inleg terug krijgen want het is echt niet zo dat alle coins zullen herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Dacide schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:09:
Gaat erg hard zo.... mijn portefeuille is sinds vanmorgen al 30% minder waard. Grrrr.
Is dit puur een algehele correctie? Of heb ik specifiek nieuws gemist?
Precies hetzelfde hier en hoe ontzettend zuur is dat? Maar kom op, iedereen weet dat dit heel goed mogelijk was en dat het op een gegeven moment ook kan gaan gebeuren.

Iedereen is momenteel paniek-verkopen aan het doen en daardoor stort het een beetje in momenteel.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Hold en do niet sell with loss, slecht advies imo als dat zo zou zijn zou iedereen rijk zijn.
Vele hebben de laatste dagen nietszeggende coins op ATH gekocht en blijven als bagholder achter, ik hoop dat ze nog iets van hun inleg terug krijgen want het is echt niet zo dat alle coins zullen herstellen.
shitcoins misschien niet nee. Maar veel verwacht ik morgen/overmorgen wel weer herstelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soundman12
  • Laatst online: 09-09 12:02
Slux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Vooral mensen die coins zoals PACCoin hebben gekocht afgelopen dagen, zullen nu wel even achter hun oren krabben denk ik >:)

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Frozenhands schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:10:
[...]

Precies hetzelfde hier en hoe ontzettend zuur is dat? Maar kom op, iedereen weet dat dit heel goed mogelijk was en dat het op een gegeven moment ook kan gaan gebeuren.

Iedereen is momenteel paniek-verkopen aan het doen en daardoor stort het een beetje in momenteel.
Joh, dat schiet vanzelf wel weer omhoog hoor. Ik kan alleen niet zo goed plaatsen waarom alles (incl. BTC waartegen veel gewaardeerd wordt) omlaag gaat. Maar ook ik heb fors verlies vandaag, m'n 10% dat ik met TRX pakte helpt daar helaas niet tegen ;) En kopen op 1000 omdat hij toch wel weer opveert ook niet :D HODL voorlopig, die koersen komen wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ssst niet zeggen. Door dit soort acties krijgen wij goedkope munten :+
Maar je hebt gelijk, in blinde paniek na elke daling verkopen word je niet beter van.
Velen zeggen wel elke keer HODL (ik krijg echt kromme tenen van dat woord), maar dat is bij veel coins de enige juiste techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
De rippels komen weer terug, net terug gekocht voor 2,01 hehe. heb dus 1/4e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
Ojee haha. Net 700 Tron gekocht op 1010. Gaat snel nu :D

Herstelt nu wel weer wat!

HODL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Soundman12 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Vooral mensen die coins zoals PACCoin hebben gekocht afgelopen dagen, zullen nu wel even achter hun oren krabben denk ik >:)
Aan de andere kant kan het ook niet kleiner dan 1 sat 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einschtein
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-07-2022
Heb er nog snel wat FIAT in gepompt, twijfel alleen wat ik er voor wil halen. LSK, FUN, VEN of XLM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
einschtein schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:15:
Heb er nog snel wat FIAT in gepompt, twijfel alleen wat ik er voor wil halen. LSK, FUN, VEN of XLM
ik ook via kraken, echter duurt het voordat ze het echt depositen in je account nu veel langer. via welke exchange doe jij het . ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
yorroy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Ssst niet zeggen. Door dit soort acties krijgen wij goedkope munten :+
Maar je hebt gelijk, in blinde paniek na elke daling verkopen word je niet beter van.
Velen zeggen wel elke keer HODL (ik krijg echt kromme tenen van dat woord), maar dat is bij veel coins de enige juiste techniek.
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar HODL is op de lange termijn wel de enige bijna zekere manier om wat geld te verdienen, zeker in situaties als deze. Zie je de daling echter aankomen en ben je er live bij, dan kun je ingrijpen natuurlijk. Ik heb dat in mijn daytrading dagen in de kerstvakantie geregeld gedaan. BTC schoot omhoog, alle andere coins omlaag, ik verkocht alles (met verlies), liftte mee op de BTC-gekte en kocht op het dieptepunt mijn munten weer terug. Als je er de hele tijd bij bent zie je beide momenten redelijk duidelijk terug en anders koop je de munten op een voor jou heel goede prijs en wacht je rustig af tot de ratio terugkeert.

Vasthouden aan iets wat kansloos maar blijft dalen is gewoon geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundman12 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Paccoin is denk ik slecht voorbeeld aangezien ze alleen door het falen van cryptopia zakken. Anders waren ze nog wel even doorgestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
AFCAjax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:14:
Ojee haha. Net 700 Tron gekocht op 1010. Gaat snel nu :D

Herstelt nu wel weer wat!

HODL!!!
Same here.... |:( nooit meer FOMO

Enige groene cijfertje in de portfolio is Electroneum, die staat blij te wezen bovenaan in het groen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einschtein
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-07-2022
shakespeare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:16:
[...]

ik ook via kraken, echter duurt het voordat ze het echt depositen in je account nu veel langer. via welke exchange doe jij het . ?
Ingekocht via BitCoin-meesters (want iDeal) en toen overgezet naar Binance. Van Bitcoin Meesters > Binance duurde iets van 30/40 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einschtein schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:15:
Straks zelf flink gestoken in VEN (perongeluk maar door genoeg vertrouwen blijf ik er in zitten), hoewel die vandaag niet zo veel bijzonders doet denk dat die veel leuke dingen kan doen op lang termijn. Binnekort Rebranding, rest van roadmap etc ziet er ook leuk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-09 12:26
PANIC!!! SELL!!! HODL!!!! BUY!!!!! Dat zijn de gemiddelde reacties op de afgelopen posts wat ik zo lees..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Paccoin is denk ik slecht voorbeeld aangezien ze alleen door het falen van cryptopia zakken. Anders waren ze nog wel even doorgestegen.
Deels inderdaad, maar er is niet heel veel speciaals aan die coin (volgens mij). In mijn ogen toch een soort Dogecoin, iedereen weet nu dat het er is maar veel technologische ontwikkeling zit er niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
rsmits007 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:18:
PANIC!!! SELL!!! HODL!!!! BUY!!!!! Dat zijn de gemiddelde reacties op de afgelopen posts wat ik zo lees..... ;(
Nee nee SELL kwam er niet in voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Kan jij uitspreken hoeveel coins daarvan zijn ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-09 12:26
BillMcNeal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Nee nee SELL kwam er niet in voor
:+ mijn persoonlijke toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
Soundman12 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Same here.... |:( nooit meer FOMO

Enige groene cijfertje in de portfolio is Electroneum, die staat blij te wezen bovenaan in het groen :9
Ik heb POWR meegemaakt, had 100 stuks gekocht voor 8500 sats. Deze is helemaal terug gezakt naar ca 3500 sats. En uiteindelijk verkocht voor 11500 sats.

No worries! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Kan jij uitspreken hoeveel coins daarvan zijn ? :P
nee:p

Achja. Ik heb er mijn winst al dubbel uitgehaald. Van mij mag het crashen.
Pagina: 1 ... 16 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).