[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.933 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 17:54
RustStorm schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:04:
@mark-k @Joshualoman @Lucky0wn ; precies wat er bij mij ook zal gebeuren. ;(

Het "vervelende" is alleen: ik heb een doel voor ogen en dat is die leuke 10.000 muntjes. En eerlijk gezegd kan ik daar maar op 1 manier aan komen en dat is het tegenovergestelde doen, wat er bij jullie is gebeurd. ;) Kan het doel natuurlijk ook laten varen en nog meer content zijn met wat ik heb, dan dat ik al ben.
Heb wel goede hoop dat het lukt bij mij. Als ik het niet haal, ook prima dan heb ik een leuke winst 8) Maar vooral die node draaien om Thor power te krijgen vind ik een prima inkomstenbron + het geeft me een motivatie om een coin langer dan 3 maanden te holden.

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ggj87 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:01:
[...]

Dat is het irritante :P Ik zat al te denken om het gewoon aan te kopen. Dan stel ik gelijk een alert in voor de koopprijs. Stel dat hij zakt naar minder dan die waarde dan houd ik de prijs in de gaten en koop ik hem weer maar dan voor minder. Als hij weer stijgt, verkoop ik hem weer voor ten minste de eerste prijs en houd ik een goedkopere munt over.
Tsja vandaag was ik wat recalcitrant en heb in de ochtend een sloot req gekocht, dacht dat dat vast wel goed moest komen vandaag. Hele dag niks en zelfs behoorlijk in de min, verkoop gezet op 100 sats winst, niet zo gek lang geleden is die vervuld maar nu staat eea nog weer 100 sats hoger. Shit happens. :P

That's life crypto's. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Pump en dump inderdaad. Ik zit voor de grap in zo'n groep maar hun doel wordt totaal niet gehaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Crypts schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:09:
[...]

Tsja vandaag was ik wat recalcitrant en heb in de ochtend een sloot req gekocht, dacht dat dat vast wel goed moest komen vandaag. Hele dag niks en zelfs behoorlijk in de min, verkoop gezet op 100 sats winst, niet zo gek lang geleden is die vervuld maar nu staat eea nog weer 100 sats hoger. Shit happens. :P

That's life crypto's. :)
Helaas zit Req sinds hun laatste update in het verdomhoekje...weet niet of die snel weer opkrabbelen, heb de mijne iig verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:18
@Crypts

Ben nu mijn QTUM aan het verkopen bij Bluetrade. Echter is Bluetrade of QTUM niet zo actief in het handelen.
Op Binance gaat dat zo snel dat is niet normaal en bij Bluetrade heb je genoeg tijd om zetten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:19
valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:12:
@Crypts

Ben nu mijn QTUM aan het verkopen bij Bluetrade. Echter is Bluetrade of QTUM niet zo actief in het handelen.
Op Binance gaat dat zo snel dat is niet normaal en bij Bluetrade heb je genoeg tijd om zetten te maken.
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/34e4a63b538806c23ed3e71ed8caad92.png

Werkt dat vak bij jou wel?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:12:
@Crypts

Dat is het voordeel van een kleine exchange, op Cryptopia swing ik mijn ETN ook bijna dagelijks, pak je steeds 25 - 70 satoshi op. Hoef je tenminste niet constant naar de ticker te staren :) Grote drops komen er ook bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Dat is het voordeel van een kleine exchange, op Cryptopia swing ik mijn ETN ook bijna dagelijks, pak je steeds 25 - 70 satoshi op. Hoef je tenminste niet constant naar de ticker te staren :) Grote drops komen er ook bijna niet.
Ben jij Stef Venner van Gilde opleidingen weert?
Nee helaas niet, ook bij andere coins werkt die niet op Bluetrade.

[ Voor 40% gewijzigd door valermos op 20-01-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 10:38
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:06:
[...]

Heb wel goede hoop dat het lukt bij mij. Als ik het niet haal, ook prima dan heb ik een leuke winst 8) Maar vooral die node draaien om Thor power te krijgen vind ik een prima inkomstenbron + het geeft me een motivatie om een coin langer dan 3 maanden te holden.
Mocht... er een diepe dip komen dan waar nu sprake van is was, dan ga ik overwegen om nieuw FIAT te gebruiken en daar inderdaad steeds 5-10% meer muntjes mee te pakken...

Als... Dan... man man man, vervelende woorden zijn dat.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
nog meer mensen die TNB gekocht hebben? The New Bank.
Aardig goedkoop 0.13 cent momenteel
Wel een munt met een goed plan er achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:14:
[...]

[...]

Nee helaas niet, ook bij andere coins werkt die niet op Bluetrade.
Helaas. Ligt in ieder geval niet aan mij dus :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
RustStorm schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Mocht... er een diepe dip komen dan waar nu sprake van is was, dan ga ik overwegen om nieuw FIAT te gebruiken en daar inderdaad steeds 5-10% meer muntjes mee te pakken...

Als... Dan... man man man, vervelende woorden zijn dat.
Ik zal er nooit nieuwe fiat inpompen, is gewoon m'n principe. Enkele keren al wat erg leuke bedragen laten uitbetalen.

En m'n startbedrag zelf ooit bij elkaar gemined :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:14:
[...]

Ben jij Stef Venner van Gilde opleidingen weert?
Ja, daar heb ik twee jaar lang les gehad, wie ben jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Ik zal er nooit nieuwe fiat inpompen, is gewoon m'n principe. Enkele keren al wat erg leuke bedragen laten uitbetalen.

Ben ik toch niet de enige _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Hehe, dat doe je goed... veel beter dan ik... Verschil moet er zijn hè. ^_^

Och, zo lang iedereen zich realiseert dat alles wat er in gaat verloren geld is (worse case scenario), dan is er niet veel aan de hand. Oh en... ik zorg graag voor nieuw geld in de markt. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Ja, daar heb ik twee jaar lang les gehad, wie ben jij dan?
Hhahahahaha ik wist het wel !!

Ik ben Danny van Kimmenade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
GaMbiNo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:39:
VEN krijgt nu toch nog een correctie zo te zien. Ik ben weer eens op het verkeerde moment ingestapt geloof ik. 8)7
Terug mooi aan het stijgen nu ... always does 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:49
Joshualoman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:59:
[...]

Don't!! ;) ook hier te vroeg verkocht met het idee dat hij wel weer ging dippen..
Dat ie vandaag niet gedipt is betekend niet dat dat morgen of volgende week niet alsnog gebeurd.

Het heet niet voor niets daytraden, maar ook bij mijzelf bekruip ik het gevoel dat ik iets MOET kopen of verkopen om geld te verdienen terwijl het (zonder kennis) vaak beter is om geduldig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Helaas zit Req sinds hun laatste update in het verdomhoekje...weet niet of die snel weer opkrabbelen, heb de mijne iig verkocht.
Nou ja vandaag zat er toch een leuke swing in? Helaas dus niet optimaal van kunnen profiteren maar was zeker leuk. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Pump en Dump van BPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:56:
[...]

Haha ja zo begint iedereen wel, en daar wil ik ook eindigen.
Als ik zie wat die HTMLCOIN nu waard is en wat de potentie KAN zijn.

Dan is dat een hele leuke coin om in te investeren.
Maar het proces duurt vrij lang merk ik van Exchange naar Exchange.
Is er ergens een roadmap te vinden van ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Nou ja vandaag zat er toch een leuke swing in? Helaas dus niet optimaal van kunnen profiteren maar was zeker leuk. :)
Ik ben te onervaren om zo te kunnen swingen haha. Jij bent hier de professionele daytrader :*) Twijfel zit er bij mij te lang in. Ik pak meestal de 2e dip mee.
valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Hhahahahaha ik wist het wel !!

Ik ben Danny van Kimmenade
Hey Danny, lachen! Toen ik daar zat ben ik ongeveer begonnen met Bitcoins minen omdat Twan (die ken je ook vast nog wel) daar toen mee begon!
Jep.

[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Dubbel...

[ Voor 100% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Seems like someone needs to get his facts straight, and it isn'me.

Zit in die Telegram/Discord groep, tot nu toe echter pas t signaal gekregen als de pump al op zn top was dus kopen ga ik sws nooit doen bij zoiets. Wel handig mocht ooit een van je strugglende coins gepumpt worden dat je zo op de top kunt verkopen even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• valermos
Pierlala schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:27:
[...]

Is er ergens een roadmap te vinden van ze?
Beetje google en dan kom je hier op uit:
https://htmlcoin.com/roadmap/

Dat is in ieder geval hun roadmap.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:28:

Hey Danny, lachen! Toen ik daar zat ben ik ongeveer begonnen met Bitcoins minen omdat Twan (die ken je ook vast nog wel) daar toen mee begon!
Als je toen een Coin had gemaakt heb je aardig wat geld verdient al haha.

Laatst had ik gelezen dat er een vent 10.000 bitcoins betaald had voor 2 pizza's.

Dan zou ik werkelijk waar in een hoekje in een foetushouding gaan huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:33:
[...]

Laatst had ik gelezen dat er een vent 10.000 bitcoins betaald had voor 2 pizza's.

https://www.businessinsid.../?international=true&r=UK

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:21

watercoolertje

Untertitel

Waar dan want op binance zakt ie gewoon gestaag, en ik moet nog van mijn slecht ingekochte NAV af :D

Shit die quote had net nog een heel andere tekst (dat NAV nu gepumpt werd)...

[ Voor 17% gewijzigd door watercoolertje op 20-01-2018 20:37 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:33:
[...]

Dat is relatief, op m'n hoogtepunt had ik over de 100 BTC. Steeds op milestones verkocht, 50 euro - 100 - 400 - 500 - 1000, die bedragen. En MT. Gox heeft er ook nog 30 ofzo gestolen van me. Heb daar nu nog maar een kleine fractie van over.

Zal ik het zo zeggen: had ik er in 2011 10.000 gehad, dan waren ze nu voor 99.9% al weggeweest om uit te cashen.Vergelijk het hiermee: in de 70's kostte brood 0.32 eurocent, nu betaal je al gauw 2 euro voor een brood. Dat is ook al 7x meer. En dat vind iedereen normaal. Gewoon naar de toekomst kijken ipv het verleden.

Ik heb ook nog eens in 2013 bij justeat pizza besteld via Bitcoin. Ook iets van 0.1 BTC voor betaald toen het beschikbaar werd omdat ik niet wist wat ik met m'n BTC moest, is nu al gauw 125 euro. Toen 20 euro, geen moment spijt van gehad! Was een heerlijke pizza!
watercoolertje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Waar dan want op binance zakt ie gewoon gestaag, en ik moet nog van mijn slecht ingekochte NAV af :D

Shit die quote had net nog een heel andere tekst (dat NAV nu gepumpt werd)...
Excuses, had verkeerde venster van die Discord open staan.

[ Voor 19% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Dure pizza voor 20 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Ach, en zodra ik eindelijk 10BTC verdiend heb zijn ze niets meer waard.
Hij had tenminste pizza :D

[ Voor 6% gewijzigd door c0ne op 20-01-2018 20:52 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stabiliseert de prijs van Ven nu een beetje of gooien de Aziaten er nog wat bovenop straks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Dat is relatief, op m'n hoogtepunt had ik over de 100 BTC. Steeds op milestones verkocht, 50 euro - 100 - 400 - 500 - 1000, die bedragen. En MT. Gox heeft er ook nog 30 ofzo gestolen van me.

Zal ik het zo zeggen: had ik er in 2011 10.000 gehad, dan waren ze nu voor 99.9% al weggeweest om uit te cashen.Vergelijk het hiermee: in de 70's kostte brood nog geen gulden, nu betaal je al gauw 2 euro voor een brood. Dat is ook al gauw 4x meer. En dat vind iedereen normaal. Gewoon naar de toekomst kijken ipv het verleden.

Ik heb ook nog eens in 2013 bij justeat pizza besteld via Bitcoin. Ook iets van 0.1 BTC voor betaald toen het beschikbaar werd omdat ik niet wist wat ik met m'n BTC moest, is nu al gauw 125 euro. Toen 20 euro, geen moment spijt van gehad! Was een heerlijke pizza!
Precies dit. Je leest regelmatig zulke verhalen dat iemand jaren geleden honderden tot duizenden bitcoins had en ze is kwijtgeraakt/verkocht heeft. Gauw wordt dan al de rekensom gemaakt "als ik die 1000 bitcoins niet had verkocht, dan had ik nu 10 miljoen gehad". Feit is, nagenoeg niemand heeft de huidige prijs aan zien komen in die tijd. Dus het merendeel van de mensen zou ze door de jaren heen toch al hebben verkocht op verschillende momenten, goed voorbeeld daarvan is deze persoon die het ook nog eens perfect in perspectief zet:

https://twitter.com/GregSchoen/status/70261648811761665

https://www.reddit.com/r/...d_be_wishing_now/dru5sm3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 23:02

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Afbeeldingslocatie: https://lefunny.net/wp-content/uploads/2013/02/Real-men-dont-look-back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 23:54
Begrijpt iemand waarom Ripple XRP zo kunstmatig laag (zo lijkt het) gehouden wordt?
De koers is vrijwel ongewijzigd iets van 4% verschil terwijl alle overige coins vandaag op 15-20% of meer staan. Dat kan haast geen toeval zijn toch?
Het volume vandaag is maar liefst 2 miljard Euro dat is vele malen meer dan andere coins uitgezonderd BTC.
Let wel ik heb geen groot belang bij XRP want ik heb er maar 31.
Het gaat mij erom wat de trend is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lucky0wn
c0ne schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Ach, en zodra ik eindelijk 10BTC verdiend heb zijn ze niets meer waard.
Hij had tenminste pizza :D
Even teruggezocht: was 12 februari 2014, twee large pizza's van Dominos, een Hot&spicy en een Perfect Pepperoni.

Heb toen voor 0.06 BTC die twee pizza's gekregen! Was er zo trots op dat ik het zelfs op Facebook gedeeld heb!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZiEe0btC7WxPajx0ZbST2bWH/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 14:17
Ik kan het niet meer vinden, maar ik heb jaren terug een keer online Wiet gekocht en betaald met BTC haha! Ik ben blij dat ik niet meer weet voor hoeveel, dat waren dure jointjes denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
@Lucky0wn Prima toch?
De kans is groot dat Domino's de BTC's van toen ook niet meer lang bewaard heeft en er dus niet veel aan verdiend heeft. Gelukkig kun je je leven niet van tevoren uittekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
uuldriks schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:05:
Ik kan het niet meer vinden, maar ik heb jaren terug een keer online Wiet gekocht en betaald met BTC haha! Ik ben blij dat ik niet meer weet voor hoeveel, dat waren dure jointjes denk ik
Niet gek als je bedenkt dat TheSilkRoad offline is ;) Waarschijnlijk worden je BTC maandag door de USA geveild :9
HoppyF schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:07:
@Lucky0wn Prima toch?
De kans is groot dat Domino's de BTC's van toen ook niet meer lang bewaard heeft en er dus niet veel aan verdiend heeft. Gelukkig kun je je leven niet van tevoren uittekenen.
Precies! En toen kon je niet zoveel met Bitcoin dus pizza was een geweldige uitkomst voor mij als arme student 8) Waar ik wel spijt van heb is degene waar die tweede pizza naartoe is gegaan, aan het bezorgadres te zien...

[ Voor 39% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
HoppyF schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:59:
Het volume vandaag is maar liefst 2 miljard Euro dat is vele malen meer dan andere coins uitgezonderd BTC.
Handelsvolume heeft niks te maken met de waarde, je kunt immers onder of boven de koers handelen. Hoeveel er dus verplaatst is zegt niks. :)
Blijft wel dat xrp iets is om in de gaten te houden gezien het volume. Niet direct als investeringsobject maar mocht de koers de weg weer naar boven vinden dan zit er een hoop geld achter wat een meer geleidelijke stijging mogelijk maakt. Zelfde als met een daling, die zal hoogstwaarschijnlijk een stuk geleidelijker verlopen.Geen garanties though. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:22
HoppyF schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:59:
Begrijpt iemand waarom Ripple XRP zo kunstmatig laag (zo lijkt het) gehouden wordt?
De koers is vrijwel ongewijzigd iets van 4% verschil terwijl alle overige coins vandaag op 15-20% of meer staan. Dat kan haast geen toeval zijn toch?
Let wel ik heb geen groot belang bij XRP want ik heb er maar 31.
Het gaat mij erom wat de trend is.
Ik heb er zelf 32 en vond het ook al vreemd dat ik weinig beweging zie, terwijl bij andere munten (waar ik ook maar heel weinig van heb) meer beweging zie.

Ben afgelopen woensdag in deze wondere wereld gestapt en probeer nu een beetje te "traden" ... maar ik ben er niet zo heel erg goed in ;-)

Ben gestart met een waarden van in totaal 50 euro, zit nu op 70 YIPPIE ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Ik heb er zelf 32 en vond het ook al vreemd dat ik weinig beweging zie, terwijl bij andere munten (waar ik ook maar heel weinig van heb) meer beweging zie.

Ben afgelopen woensdag in deze wondere wereld gestapt en probeer nu een beetje te "traden" ... maar ik ben er niet zo heel erg goed in ;-)

Ben gestart met een waarden van in totaal 50 euro, zit nu op 70 YIPPIE ;-)
Proficiat met je eerst 40%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Crypts schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:11:
[...]

Handelsvolume heeft niks te maken met de waarde, je kunt immers onder of boven de koers handelen. Hoeveel er dus verplaatst is zegt niks. :)
Blijft wel dat xrp iets is om in de gaten te houden gezien het volume. Niet direct als investeringsobject maar mocht de koers de weg weer naar boven vinden dan zit er een hoop geld achter wat een meer geleidelijke stijging mogelijk maakt. Zelfde als met een daling, die zal hoogstwaarschijnlijk een stuk geleidelijker verlopen.Geen garanties though. :)
Heeft misschien niet met de waarde te maken maar er wordt blijkbaar wel veel verkocht en gekocht ondanks dat de prijsverschillen minimaal zijn. Dat is toch opvallen want laten we zeggen dat de koers € 1,25 is dan is een marge rond de 1,25 zo tussen de 1,20 en 1,30 niet iets om nu druk mee te handelden.
Handelaren hadden beter andere coins kunnen kiezen en XRP laten staan.
Kortom, ik vermoed iets maar kan er geen vinger achter krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:19:
[...]

Proficiat met je eerst 40%!
Waarvoor dank!
Ben heel benieuwd of ik er meer van kan maken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Waarvoor dank!
Ben heel benieuwd of ik er meer van kan maken ...
Goede tip: Zodra je 100€ hebt, haal er 50 uit. Zo heb je je inleg eruit en kun je er veel meer van maken zonder zorgen bij dips :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Goede tip: Zodra je 100€ hebt, haal er 50 uit. Zo heb je je inleg eruit en kun je er veel meer van maken zonder zorgen bij dips :*)
Dank je voor de tip! Dat was inderdaad in eerste instantie mijn voornemen.
Nu denk ik dat ik die 32 Ripple gewoon aanhoud als zijnde de 50euro inleg en met de rest wil ik dan gaan "schuiven".

Nu heb ik de rest van mijn waarde inl VEN en TRX (beiden maar hele lage totaal waarde natuurlijk),maar deze wil ik proberen te traden zodra ze boven mijn inkoop zitten en dan op zoek naar een andere munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Ik ben nu aan het handelen met die QTUM maar volgens mij kan ik jaren wachten zo.
Ben ik nu wel echt de eerst volgende die ze verkoopt of moet ik ze sellen op 0.320000
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/jDGoEG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Nu denk ik dat ik die 32 Ripple gewoon aanhoud als zijnde de 50euro inleg en met de rest wil ik dan gaan "schuiven".

Nu heb ik de rest van mijn waarde inl VEN en TRX (beiden maar hele lage totaal waarde natuurlijk),maar deze wil ik proberen te traden zodra ze boven mijn inkoop zitten en dan op zoek naar een andere munt.
Dan zou ik nu voor VEN gaan, zet een buy order onder de 59k satoshi en wacht het even af. Grote kans dat je dan morgenvroeg een beetje VEN hebt. Mocht je op Binance traden: koop 0.01 BNB coin, kost je 25 eurocent en daar kun je met jouw volume al een een paar leuke trades mee doen.
TRX zou ik me als ik jou was eerst even inlezen voordat je die koopt.

[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 18:28

BPP

Pfff gisteren mijn 1000 VENS omgezet in Eth. Toen ik wakker was stond die op €5,50 en hoopte ik dat die nog zou dalen. Nu is die alweer €6,50. Krijg er nu nog maar zo'n 800 voor terug. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:36:
[...]

Dan zou ik nu voor VEN gaan, zet een buy order onder de 59k satoshi en wacht het even af. Grote kans dat je dan morgenvroeg een beetje VEN hebt.
TRX zou ik me als ik jou was eerst even inlezen voordat je die koopt.
Ja, die stap van het inlezen heb ik dus overgeslagen .. niet slim .. maar ik moet het nog leren he ;-)
Heb nu 133 TRX en 2,82 VEN. Maar wat is 59k satoshi? Ik doe het kopen/verkopen via Binance.

Duidelijk, een satoshi is een deel van de bitcoin!
Maar wat is slimmer, verkopen voor satoshi of voor BNB?

Edit na jouw edit: ik verkoop ze dan tegen BNB, maar wat is een reële waarde? Ik wil die 2,82 nu instellen om te verkopen tegen 0.8500 BNB ... is dat slim? Huidige waarde is 0.5000 BNB

[ Voor 20% gewijzigd door smoken op 20-01-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Ripple is en blijft een apart geval. Vandaag zeker.
Kijk maar in deze lijst en sorteer deze respectievelijk op volume en daarna groei.
https://www.moonstats.com
In volume staat Ripple op 4, bij groei onderaan de lijst op 175 of zo.
Als dat niet vreemd is?
Ik hou ze ook, ik zou ze haast bijkopen omdat het relatief gezien goedkoop is.
Ik doe het niet omdat ik nog even aan het leren ben en daarom alleen even aankijk hoe de ontwikkelingen zijn.
Later ga ik wel bijkopen of winst/inleg eruit halen, de inleg is ook laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Net na de de dip heb ik mn portfolio aangepast. Ik had TRX bijgekocht en net voor deze kleine dip weer verkocht. Ik ben wat meer voor de coins gegaan waarvan ik zeker weet de komende tijd winst op weet te behalen. Mijn portfolio ziet er nu als volgt uit.

LTC
ICON
Binnance Coin
Po.et
Vibe coin
PACCOIN ( op cryptopia bevroren)
Medibloc

Nu maar hodl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:40:
[...]

Ja, die stap van het inlezen heb ik dus overgeslagen .. niet slim .. maar ik moet het nog leren he ;-)
Heb nu 133 TRX en 2,82 VEN. Maar wat is 59k satoshi? Ik doe het kopen/verkopen via Binance.

Duidelijk, een satoshi is een deel van de bitcoin!
Maar wat is slimmer, verkopen voor satoshi of voor BNB?

Edit na jouw edit: ik verkoop ze dan tegen BNB, maar wat is een reële waarde? Ik wil die 2,82 nu instellen om te verkopen tegen 0.8500 BNB ... is dat slim? Huidige waarde is 0.5000 BNB
Satoshi is de kleinste hoeveelheid bitcoin 0.00000001 dus 59k satoshi is 0.00059000.
Als je die TRX kan verkopen zonder verlies zou ik dat persoonlijk wel doen, Zou ik er 0.18 VEN bijkopen zodat je een rond getal hebt, en de rest in BNB omzetten voor te traden (wel fees in BNB aanzetten op Binance!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:48:
[...]

Satoshi is de kleinste hoeveelheid bitcoin 0.00000001 dus 59k satoshi is 0.00059000.
Als je die TRX kan verkopen zonder verlies zou ik dat persoonlijk wel doen, Zou ik er 0.18 VEN bijkopen zodat je een rond getal hebt, en de rest in BNB omzetten voor te traden (wel fees in BNB aanzetten op Binance!)
Hoe koop je 0.18 VEN dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:49
Welke exchange zit je? VEN kun je o.a. met ETH en BTC kopen op Binance. Weet niet wat voor coins je nu hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
Ypuh schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:51:
[...]

Welke exchange zit je? VEN kun je o.a. met ETH en BTC kopen op Binance. Weet niet wat voor coins je nu hebt?
Ik zit op Binance, maar voor zover ik weet kan je niet die hoeveelheid kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Zo te zien kan ik dat gewoon aangeven, althans ik mag het invullen heb nu alleen niet genoeg balance.

TRX verkopen kan natuurlijk, maar dan moet ik ze eerst traden tegen BTC of ETH want tegen BNB kan niet.
Vervolgens dan dus VEN kopen, alleen betaal ik dan twee keer transactiekosten, toch? (of is dat zo weinig met mijn exorbitante bedragen dat ik met daar niet druk om moet maken ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Wat zijn jullie gedachten over Modum? Ik heb me er een beetje in verdiept en ben van mening dat het echt wel potentie heeft. Zeker met de Europese wetgeving dat ze moeten kunnen aantonen dat medicijnen niet zijn aangetast door bepaalde omstandigheden. Iets waar Modum perfect op inspeelt. Zitten er hier al mensen in MOD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Zo te zien kan ik dat gewoon aangeven, althans ik mag het invullen heb nu alleen niet genoeg balance.

TRX verkopen kan natuurlijk, maar dan moet ik ze eerst traden tegen BTC of ETH want tegen BNB kan niet.
Vervolgens dan dus VEN kopen, alleen betaal ik dan twee keer transactiekosten, toch? (of is dat zo weinig met mijn exorbitante bedragen dat ik met daar niet druk om moet maken ;-) )
Ik heb het net getest maar dat werkt niet helaas, anders kon ik mijn 0.91 mooi even aanvullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:45
Ik ben ook nieuw in dit wereldje en ik moet zeggen het is best verslavend.
Tot nu toe alleen actief geweest op Binance.
Maar ik wilde nu ook wat HTML kopen n.a.v. wat ik hier gelezen had.
Dus account op Bluetrade gemaakt, zo gebeurd.
Op binance 3 stuks Qtum gekocht ter waarde van 139 dollar.
Deze verplaatst naar Bluetrade, daar eutherium van gekocht en vervolgens daarmee HTML.
Was wel ff zweten allemaal.
Maar nu stond er op Bleutrade totale waarde 105 dollar.
Het infoknopje leerde me dat het een gemiddelde is van de bitcoinwaarde van de afgelopen 24 uur dus misschien valt het nog mee.
Anders raak je aardig wat kwijt onderweg.
Maar HTML is in de pocket en laat het lekker staan voorlopig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
uuldriks schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Ik zit op Binance, maar voor zover ik weet kan je niet die hoeveelheid kopen?
Door een market-price order te doen. Dan kun je 0.18 VEN typen en op buy klikken. Zelfde als de TRX. Hoeveelheden zijn te klein om een limit-order te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Door een market-price order te doen. Dan kun je 0.18 VEN typen en op buy klikken. Zelfde als de TRX. Hoeveelheden zijn te klein om een limit-order te zetten.
Nee sorry werkt echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Geen zorgen over maken, het lijkt me dat je 0.1% fee hebt betaald omdat je geen BNB had. (dan wordt je fee 0.05% van je order)

Beste wat je kan doen is eerst alles BTC te maken behalve de VEN die je nu hebt, daar BNB van te kopen. Dan kijken wat overblijft (laat sowieso 0.01 BNB staan voor de fees) om daar meer VEN van te kopen (met de BNB dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:57:
[...]

Ik kan het helaas niet testen, want de waarde van mijn TRX is te laag om ze te mogen verkopen.
Moet een minimale verkoopwaarde zijn van 0.02 ETH of 0.002 BTC, maar daar kom ik met mijn 133 TRX bij lange na niet aan.

Dus maar een "stop limit" sell ingezet en dan lekker gaan dromen dat de waarde van de TRX meer dan 125% vanaf nu stijgt ... keep dreaming i guess

Ik ga ook een limit instellen voor de VEN, en deze dan verkopen tegen BNB.
Alleen nog even kijken wat een nette waarde zou kunnen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door smoken op 20-01-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thaam schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:47:
Net na de de dip heb ik mn portfolio aangepast. Ik had TRX bijgekocht en net voor deze kleine dip weer verkocht. Ik ben wat meer voor de coins gegaan waarvan ik zeker weet de komende tijd winst op weet te behalen. Mijn portfolio ziet er nu als volgt uit.

LTC
ICON
Binnance Coin
Po.et
Vibe coin
PACCOIN ( op cryptopia bevroren)
Medibloc

Nu maar hodl!
Ik heb ook paccoin staan .... vraag mij af wat er moet gebeuren vooraleer er beweging in komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Geertwa schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:52:
Wat zijn jullie gedachten over Modum? Ik heb me er een beetje in verdiept en ben van mening dat het echt wel potentie heeft. Zeker met de Europese wetgeving dat ze moeten kunnen aantonen dat medicijnen niet zijn aangetast door bepaalde omstandigheden. Iets waar Modum perfect op inspeelt. Zitten er hier al mensen in MOD?
Ik heb in MOD gezeten, maar overgestapt in VEN. Het zijn vergelijkbare producten, maar vind VEN toch veel meer potentieel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:34

GaMbiNo

1337

Werkt bij mij wel. Heb net 0,56 ICX gekocht. 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:02:
[...]

Ik kan het helaas niet testen, want de waarde van mijn TRX is te laag om ze te mogen verkopen.
Moet een minimale verkoopwaarde zijn van 0.02 ETH of 0.002 BTC, maar daar kom ik met mijn 133 TRX bij lange na niet aan.

Dus maar een "stop limit" sell ingezet en dan lekker gaan dromen dat de waarde van de TRX meer dan 125% vanaf nu stijgt ... keep dreaming i guess
Market-sell werkt altijd als je minder dan 0.002 BTC in waarde hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cTgUNkAOtepKBmuxhhLDLSV1/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Leuk, vanochtend post ik dit nog:
miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:42:
Zul je altijd zien, gisteravond stond ik op punt VEN te kopen, maar moest eerst nog wat LTC/ETH kopen via coinbase, maar m'n credit card lag op de slaapkamer en m'n vriendin sliep al, dus dacht: oké dan koop ik het morgen vroeg wel en wat denk je? +20% :|
Toen moest ik snel weg, voor een dagje efteling :|
En nu is de koers echt flink omhoog geschoten. Nu twijfel ik heel erg over het instappen, omdat ik bang ben in voor een even harde daling in VeChain..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:05:
[...]

[afbeelding]
Zodra ik 0. typ en dan de rest dat ik hebben wil......dan verdwijnt het automatisch als in 'nee meneer dit gaan we niet doen....'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:07:

[...]

En nu is de koers echt flink omhoog geschoten. Nu twijfel ik heel erg over het instappen, omdat ik bang ben in voor een even harde daling in VeChain..
Waarom ben je daar bang voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Zit je er short of longterm in?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Geertwa schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Waarom ben je daar bang voor?
Gebaseerd op gevoel en TA, gebeurt toch vrij regelmatig dat een coin omhoog schiet, gevolgd door een dip. Dan koop ik het liever in die dip.

Daarbij heb ik altijd wel de pech dat als ik ergens instap, dat vlak voor een dip is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55

[...]

Dan zet je toch een lage buy order in?
Ik heb vandaag ook op 59,3k sat verkocht en wilde om 56k inkopen.
Daar ga ik....
Maar laat die buy order gewoon staan, VEN doet vaak tussendoor een stapje terug (hoop ik 8)7 )

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:05:
[...]

[afbeelding]
Gelukt, TRX verkocht!
En meteen begint dat ding te stijgen zie ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Mystikal schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Zit je er short of longterm in?
Ik zit nog niet in VEN, maar waarschijnlijk ga ik voor hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Gelukt, TRX verkocht!
En meteen begint dat ding te stijgen zie ik ;-)
Hopelijk niet met verlies verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:12:
[...]

Hopelijk niet met verlies verkocht?
Vast wel, maar veel meer dan 0,50euro kan het niet geweest zijn ;-)
Estimated value staat nog steeds rond de 85$ dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:30
uuldriks schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Zodra ik 0. typ en dan de rest dat ik hebben wil......dan verdwijnt het automatisch als in 'nee meneer dit gaan we niet doen....'
Net getest met pair BNB/VEN om te kijken of ik van x,96 VEN ook weer een ‘afgerond’ aantal VEN kan maken, ja het werkt. Zelfs met een kleine hoeveelheid van 0,04 VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
kezzman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Net getest met pair BNB/VEN om te kijken of ik van x,96 VEN ook weer een ‘afgerond’ aantal VEN kan maken, ja het werkt. Zelfs met een kleine hoeveelheid van 0,04 VEN.
Het zit hem in het feit dat je ze trade met BNB of met BTC.
Met BTC kan het niet, dan mag je zulke kleine aantallen niet kopen, met BNB lijkt het wel te kunnen.
Zal wel met de fee te maken hebben?

Maar mijn waarde is te laag, ik wacht nog even met de "opbrengst" van de verkoop van de TRX door te zetten vanuit BTC naar BNB tot die trade waarde wat beter staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:03:
[...]

Ik heb ook paccoin staan .... vraag mij af wat er moet gebeuren vooraleer er beweging in komt :/
Coin burn gok ik, nu zijn er nog veel te veel van. De shutdown van Cryptopia van alle DOGE en LTC markets heeft het ook niet veel goed gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
[...]

Goeie tip, BNB/VEN gaat idd wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
[...]

Precies, ligt aan het trading pair BNB/BTC/ETH of je ook kleinere eenheden van een coin kan kopen.
Gebruik dit vaker om dust om te zetten naar BNB voor de fees.

Om te testen net 0.006 NEO gekocht voor BNB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4Y2dCYmQss5xM4KsJe0jUBsa/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzman
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:20:
[...]

Precies, ligt aan het trading pair BNB/BTC/ETH of je ook kleinere eenheden van een coin kan kopen.
Gebruik dit vaker om dust om te zetten naar BNB voor de fees.

Om te testen net 0.006 NEO gekocht voor BNB.

[afbeelding]
Ja, jouw opmerking triggerde mij omdat ik afgelopen week vergeten was om BNB te kopen. Toen had ik een onafgerond getal VEN, wat nu alsnog is opgelost :) . Bij ETH was het minimum 0,02, bij BNB stond er alleen dat ik maximaal 2,04 VEN kon kopen. Handig dus als je dust wilt wegwerken. Gelukkig is de withdrawel fee teruggeschroefd van 5 naar 2 VEN, wie weet daalt dit nog. Net als dust, dat moet ook maar eens veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
[...]

Hoe doe je dit dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:27:
[...]

Even teruglezen:

Market-sell van de dust bij de BNB trading pair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezzman
miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:27:
[...]

In Binance kies ik voor advanced view met het pair VEN/BNB. Dan rechtsonderaan de button market aanklikken. Je kunt geen prijs invullen, daar staat al “market price” ingevuld.

Vervolgens kun je hier bijvoorbeeld 0,04 VEN invoeren afhankelijk hoeveel BNB je in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Iemand hier nog gevoel bij de reddcoin? Ik heb nog een zooi van die dingen staan, maar vraag me af of het ooit wat wordt. Anders zet ik het om naar btc en gooi ik het naar binance.

[ Voor 7% gewijzigd door Ferra op 20-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lekker, eindelijk weer een beetje actie te zien bij Tron. Kruipen we zachtjes aan naar de 10 cent?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
NULS gaat zo de lucht in denk ik, voel hem kriebelen, staat ook erg laag vandaag. Suc6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Sbakker1982 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:35:
Iemand hier nog gevoel bij de reddcoin? Ik heb nog een zooi van die dingen staan, maar vraag me af of het ooit wat wordt. Anders zet ik het om naar btc en gooi ik het naar binance.
Dat is een van mijn slechte aankopen geweest. Had er een bepaalde verwachting van, maar helaas ging de koers downhill ipv upstream. Ik hold ze maar en zodra ik ze zonder verlies kan verkopen zal ik dat meteen doen en overzetten naar binance voor waarschijnlijk VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 11:01

inXs

known as inXs

Wat te doen met BLK, blackcoin? Heb er ooit 800 gekocht (2 jaar geleden) en de waarde is stiekem toch x3 inmiddels. Volgens mij heeft de munt verder niet veel potentie, of mis ik wat?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Op zich ben ik teleurgesteld omdat ik gisteravond VEN wilde kopen, maar dat niet gedaan heb, maar afgelopen 24h wel +12% pf behaald, dus mag eigenlijk niet klagen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
DAMAGE schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:39:
Lekker, eindelijk weer een beetje actie te zien bij Tron. Kruipen we zachtjes aan naar de 10 cent?
Q1 mainnet launch, hopelijk tegelijk met ledgerondersteuning, dan kruipt hij vast een stuk verder dan €0,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ik heb nu (maar liefst) 3 VEN.
Wat is nu slim, gewoon laten staan of alvast een sell instellen en zo ja: voor hoeveel?

Zoals gezegd, ik ben nieuw .. en wil eigenlijk proberen om steeds hele kleine bedragen te vermeerderen zodat ik hopelijk naar de 100euro ga (woensdag begonnen met 50)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 20:51
DAMAGE schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:39:
Zou best eens kunnen. Trading volume is het hoogst bij Tron op binance, dus aan interesse geen gebrek!
Hopelijk komt er binnenkort wel echt een keer een extra naam van hun partner bij ipv de vage mededelingen.
Ik heb er echter vertrouwen in en misschien is Justin Sun te actief maar beter dan helemaal niks horen imo.

Hun oude alltime high is €0,28 dacht ik en ik sta er niet gek van te kijken als ze dat weer halen. Lijkt me ook weer geen €5,- gezien de supply of er moet een coinburn komen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Btw, als je het leuk vind om een paar procentjes te pakken iedere ~15 minuten dan kun je op kucoin met TEL coin je uitleven; hele goedkope munt waarbij je met iedere punt stijging een procent erbij kan rekenen, gaat vaak zo snel dat het meerdere punten worden, en als je veel inlegt tikt dat aan! Je moet wel stalen zenuwen hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:52:
Ik heb nu (maar liefst) 3 VEN.
Wat is nu slim, gewoon laten staan of alvast een sell instellen en zo ja: voor hoeveel?

Zoals gezegd, ik ben nieuw .. en wil eigenlijk proberen om steeds hele kleine bedragen te vermeerderen zodat ik hopelijk naar de 100euro ga (woensdag begonnen met 50)
Voor hoeveel dollar per stuk heb je hem ingekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

onnaj schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Zou best eens kunnen. Trading volume is het hoogst bij Tron op binance, dus aan interesse geen gebrek!
Hopelijk komt er binnenkort wel echt een keer een extra naam van hun partner bij ipv de vage mededelingen.
Ik heb er echter vertrouwen in en misschien is Justin Sun te actief maar beter dan helemaal niks horen imo.

Hun oude alltime high is €0,28 dacht ik en ik sta er niet gek van te kijken als ze dat weer halen. Lijkt me ook weer geen €5,- gezien de supply of er moet een coinburn komen oid
Coinburn is al confirmed voor eind maart 2018 geloof ik, maar geen idee hoeveel coins ze gaan burnen. Maar Q1 gaat wel interessant worden voor de TRX holders.
RideWithUz schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Q1 mainnet launch, hopelijk tegelijk met ledgerondersteuning, dan kruipt hij vast een stuk verder dan €0,10
Ledger ondersteuning zou fantastisch zijn inderdaad! Ik moet er altijd nog eentje kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 20-01-2018 22:57 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 20:51
Hoor hier mensen praten over nu ven kopen maar ik koop niet snel op een alltime high. Er zal vast weer een (klein) dipje komen en ik zou zelf eerder daarop wachten
Pagina: 1 ... 97 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)