If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ja, dat vraag ik mezelf dus ook af (sorry ... ben nog zo'n n00b wat dit betreft) want volgens mij kun je dat op Binance nergens terugzien?Geertwa schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:55:
[...]
Voor hoeveel dollar per stuk heb je hem ingekocht?
Ik zie alleen dat ze me 0.4990 BNB gekost hebben, maar ik weet natuurlijk niet wat de BNB op dat moment stond.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Als hij over een jaar 10x de huidige prijs is, hoe belangrijk is de ATH van vandaag dan nog? Volgens mij gaat het om vertrouwen in een project en daar baseer je de keuzes op.onnaj schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:57:
Hoor hier mensen praten over nu ven kopen maar ik koop niet snel op een alltime high. Er zal vast weer een (klein) dipje komen en ik zou zelf eerder daarop wachten
Ligt natuurlijk ook aan je eigen vertrouwen in VEN. Je kunt het ook als HODL laten staan, als je op korte termijn je inleg wil verdubbelen dan zou ik hem instellen op een sell bij +10-15% o.i.d., maar ook bij een loss van -5-10%.smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:52:
Ik heb nu (maar liefst) 3 VEN.
Wat is nu slim, gewoon laten staan of alvast een sell instellen en zo ja: voor hoeveel?
Zoals gezegd, ik ben nieuw .. en wil eigenlijk proberen om steeds hele kleine bedragen te vermeerderen zodat ik hopelijk naar de 100euro ga (woensdag begonnen met 50)
Ik ben zelf nog niet heel lang bezig, maar kan je zeggen dat short term handelen niet erg bevorderlijk is voor je hart/nachtrust. En tja, HODL'en daarentegen? Dan is een dip van -30% kut, maar goed, dat kan over een week zomaar +50% zijn, dus minder stress.
En de beste tip is wel, speel niet met meer geld dan je kan missen. Het geld dat ik heb ingelegd heb ik gewoon als uitgegeven beschouwd. Ik hoop er wat plezier voor terug te krijgen, omdat het leuk is om er mee bezig te zijn, maar uitgaan van winst, dat doe ik niet. Hopen op winst, dat dan weer wel
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja, als je zo gaat redeneren dan kun je alle strategie wel overboord gooien. Maar je wilt niet in een ATH kopen omdat hij de komende tijd echt nog wel weer gaat zakken. En dan kun je nog meer VEN aanschaffen ook. Ik heb ook ooit eens wat in een ATH gekocht en geloof me dat doe je 1 keer en daarna ben je genezen.uuldriks schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:58:
[...]
Als hij over een jaar 10x de huidige prijs is, hoe belangrijk is de ATH van vandaag dan nog? Volgens mij gaat het om vertrouwen in een project en daar baseer je de keuzes op.
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 20-01-2018 23:00 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Keuzes......DAMAGE schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:59:
[...]
Ja, als je zo gaat redeneren dan kun je alle strategie wel overboord gooien. Maar je wilt niet in een ATH kopen omdat hij de komende tijd echt nog wel weer gaat zakken. En dan kun je nog meer VEN aanschaffen ook.
Dit dus Smoken:)miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:58:
[...]
Ligt natuurlijk ook aan je eigen vertrouwen in VEN. Je kunt het ook als HODL laten staan, als je op korte termijn je inleg wil verdubbelen dan zou ik hem instellen op een sell bij +10-15% o.i.d., maar ook bij een loss van -5-10%.
Ik ben zelf nog niet heel lang bezig, maar kan je zeggen dat short term handelen niet erg bevorderlijk is voor je hart/nachtrust. En tja, HODL'en daarentegen? Dan is een dip van -30% kut, maar goed, dat kan over een week zomaar +50% zijn, dus minder stress.
En de beste tip is wel, speel niet met meer geld dan je kan missen. Het geld dat ik heb ingelegd heb ik gewoon als uitgegeven beschouwd. Ik hoop er wat plezier voor terug te krijgen, omdat het leuk is om er mee bezig te zijn, maar uitgaan van winst, dat doe ik niet. Hopen op winst, dat dan weer wel
Ik snap het op zich wel, ik heb hetzelfde gevoel. Als je nu koopt, en morgen staat hij bij wijze van spreken op $4, dan baal je. Ook al staat hij over een jaar op 1000 (zeg maar iets), dan had je een stuk meer gehad als je nu op $4 inkoopt ipv $7.uuldriks schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:58:
[...]
Als hij over een jaar 10x de huidige prijs is, hoe belangrijk is de ATH van vandaag dan nog? Volgens mij gaat het om vertrouwen in een project en daar baseer je de keuzes op.
1 BNB kost 16.23 dollar. dus voor ongeveer 8 dollar. Koers staat in BNB hoger dan in BTC en ETH bij VEN/BNB trading pair.smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:58:
[...]
Ja, dat vraag ik mezelf dus ook af (sorry ... ben nog zo'n n00b wat dit betreft) want volgens mij kun je dat op Binance nergens terugzien?
Ik zie alleen dat ze me 0.4990 BNB gekost hebben, maar ik weet natuurlijk niet wat de BNB op dat moment stond.
When in doubt, HODL!DAMAGE schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:59:
[...]
Ja, als je zo gaat redeneren dan kun je alle strategie wel overboord gooien. Maar je wilt niet in een ATH kopen omdat hij de komende tijd echt nog wel weer gaat zakken. En dan kun je nog meer VEN aanschaffen ook. Ik heb ook ooit eens wat in een ATH gekocht en geloof me dat doe je 1 keer en daarna ben je genezen.
Dat snap ik ook, maar je moet ergens ook een keer tevreden zijn. Maar dat is per persoon verschillende dat snap ik ook heel goedmiicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:00:
[...]
Ik snap het op zich wel, ik heb hetzelfde gevoel. Als je nu koopt, en morgen staat hij bij wijze van spreken op $4, dan baal je. Ook al staat hij over een jaar op 1000 (zeg maar iets), dan had je een stuk meer gehad als je nu op $4 inkoopt ipv $7.
Is er al bekend wanneer ze redd-id gaan uitrollen?Daacuso schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:57:
[...]
Ik hold ze nog even. Uitrol Redd ID zal wellicht nog voor een pump gaan zorgen. Daarnaast is het ook een coin waar nieuwkomers makkelijk in zullen stappen. Ath was geloof ik iets van 195 sats, moet ie best nog een keer kunnen redden denk ik zo.
Maar toen ik ze vanmiddag kocht, stond de BNB volgens mij een stukje lager.Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:01:
[...]
1 BNB kost 16.23 dollar. dus voor ongeveer 8 dollar. Koers staat in BNB hoger dan in BTC en ETH bij VEN/BNB trading pair.
Zal geen groot verschil zijn, maar ik wacht maar even af wat die VEN doet. Vandaag al zoveel geschoven dat wat rust wel lekker is ...
Nu even googlen wat "HODL" is ...
HODL = Vasthouden en meenemen in je graf!smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Maar toen ik ze vanmiddag kocht, stond de BNB volgens mij een stukje lager.
Zal geen groot verschil zijn, maar ik wacht maar even af wat die VEN doet. Vandaag al zoveel geschoven dat wat rust wel lekker is ...
Meeste mensen hier zeggen dat ze HODLEN maar na een week zitten ze alweer met de HODL coins te traden (inclusief ikzelf!)
Enige die ik echt kan HODLen zijn BTC en ETN
[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 23:06 ]
Ik heb een buy order ingesteld voor als ie gaat dippen. In the end gaat deze de 10 dollar nog wel een keer halen, dus hodlen is altijd goed!Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:04:
VEN, ga nou eens iets doen ipv beetje schommelen! Dan weet ik wat ik moet doen voordat ik ga slapen
Net (in)gelezen inderdaad ;-)Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:06:
[...]
HODL = Vasthouden en meenemen in je graf!
Meeste mensen hier zeggen dat ze HODLEN maar na een week zitten ze alweer met de HODL coins te traden (inclusief ikzelf!)
Blijkbaar heb ik me gisteren en vandaag onbewust een paar keer voorgenomen te HODLEN,.... heb ik toch zeker een uurtje of 2 volgehouden!
Ik hodl m’n trx ook al een tijdje... de winst en verlies in die munt (laag en hoog gekocht) heffen zich nog niet op helaas.Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:06:
[...]
HODL = Vasthouden en meenemen in je graf!
Enige die ik echt kan HODLen zijn BTC en ETN
Op Binance kan ik, bij bijvoorbeeld de VEN, een prijs ingeven en op verkopen klikken.
Als ik een hoge prijs ingeef dat komt hij aan de linkerkant in het aangeboden rijtje te staan, maar hij wordt niet verkocht (te duur, snap ik). Maar blijft hij dan staan tot iemand ze wel voor die prijs koopt?
En als dat zo is, wat is dan het verschil met "stop-limit"?
Klopt, blijft staan tot ie op die prijs komt.smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:10:
Nog 1 vraag:
Op Binance kan ik, bij bijvoorbeeld de VEN, een prijs ingeven en op verkopen klikken.
Als ik een hoge prijs ingeef dat komt hij aan de linkerkant in het aangeboden rijtje te staan, maar hij wordt niet verkocht (te duur, snap ik). Maar blijft hij dan staan tot iemand ze wel voor die prijs koopt?
Stop-limit is handig als je bijvoorbeeld even een paar dagen niet kan kijken en je winst veilig wilt stellen. Dan gaat er automatisch een order uit zodra de prijs onder/boven de ingesteld prijs komt met de prijs die je in het limit vakje invult.
Duidelijk, dan ga ik een leuke prijs invullen en hopen dat ze daar morgenvroeg voor verkocht zijn. Kan ik dan weer iets anders uitzoeken ;-)Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:12:
[...]
Klopt, blijft staan tot ie op die prijs komt.
Stop-limit is handig als je bijvoorbeeld even een paar dagen niet kan kijken en je winst veilig wilt stellen. Dan gaat er automatisch een order uit zodra de prijs onder/boven de ingesteld prijs komt met de prijs die je in het limit vakje invult.
Nog 1 vraag als het mag: je adviseerde me om mijn BNB tegoed aan te vullen tot 0,1. Dit natuurlijk voor de transactie fee's. Maar als ik nu iets trade, doe ik dit dan naar BTC of BNB? Of maakt dat niets uit?
Kun je checken op je profile page, staat links een slider met "Use BNB for fees" Altijd aanzetten want dan betaal je veel minder fees + je houd geen dust over.smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:17:
[...]
Duidelijk, dan ga ik een leuke prijs invullen en hopen dat ze daar morgenvroeg voor verkocht zijn. Kan ik dan weer iets anders uitzoeken ;-)
Nog 1 vraag als het mag: je adviseerde me om mijn BNB tegoed aan te vullen tot 0,1. Dit natuurlijk voor de transactie fee's. Maar als ik nu iets trade, doe ik dit dan naar BTC of BNB? Of maakt dat niets uit?
Die slider heb ik inderdaad aan staan.Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:19:
[...]
Kun je checken op je profile page, staat links een slider met "Use BNB for fees" Altijd aanzetten want dan betaal je veel minder fees + je houd geen dust over.
Maar maakt het nog iets uit of ik mijn VEN "inruil" tegen BTC/BNB/ETH?
(excuses voor de vele vragen)
Nee, fee wordt eerst omgerekend naar BNB waarde en dan van je BNB balance afgehaald. Trading pair maakt niets uit.smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:22:
[...]
Die slider heb ik inderdaad aan staan.
Maar maakt het nog iets uit of ik mijn VEN "inruil" tegen BTC/BNB/ETH?
(excuses voor de vele vragen)
Duidelijk, tx Stef!Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:26:
[...]
Nee, fee wordt eerst omgerekend naar BNB waarde en dan van je BNB balance afgehaald. Trading pair maakt niets uit.
Zet wel je sell order boven de ATH van vandaag, Iets zegt me dat VEN vannacht nog een flinke stijging gaat maken, voordat ie gaat corrigeren, ik voel een aankondiging aankomen morgen/vannacht.smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:17:
[...]
Duidelijk, dan ga ik een leuke prijs invullen en hopen dat ze daar morgenvroeg voor verkocht zijn. Kan ik dan weer iets anders uitzoeken ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 23:30 ]
VEN verkopen?? Waarom zou iemand dat willen?smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:10:
Nog 1 vraag:
Groetjes, FaceDown.
Thanks dit wist ik ook nietLucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:19:
[...]
Kun je checken op je profile page, staat links een slider met "Use BNB for fees" Altijd aanzetten want dan betaal je veel minder fees + je houd geen dust over.
Verkopen op een ATH is geen slecht idee, dan in de dip weer kopenFaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:31:
[...]
VEN verkopen?? Waarom zou iemand dat willen?
Goede use cases, goede vooruitzichten (Thor), PwC als partner.. wat wil je nog meer? Een tovermunt?Sunri5e schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:25:
Het kan aan mij liggen maar waarom wordt er hier alleen nog maar over VEN gesproken lijkt het? Ik zie niets speciaals in die munt?
Groetjes, FaceDown.
Ja alleen met die waanzinnige stijgingen van VEN kun je ook zomaar misgrijpen, omdat de dip niet komt of later en minder diep dan je verwacht. Dan koop je minder VEN terug voor je centen.miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:33:
[...]
Verkopen op een ATH is geen slecht idee, dan in de dip weer kopen
Groetjes, FaceDown.
BTC/ETH of LTC kopen via coinbase?
En dan direct zenden naar Binance, of via gdax?
Never ever financial advice...
LTCmiicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:36:
Als ik nu VEN wil kopen hoe raden jullie dit aan?
Nee ik zou het niet doen, ik zou ze aan mij geven als ik jou was (snap je?)kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:36:
Zou ik mijn laatste ETH's die ik heb (nog ongeveer maar een 300€) in VEN stoppen?
De dips worden netjes gecontroleerd heb ik het idee en zit maar een relatief kleine marge in ... ik brand er mijn vingers niet meer aan. Gaat echt om centen.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:35:
[...]
Ja alleen met die waanzinnige stijgingen van VEN kun je ook zomaar misgrijpen, omdat de dip niet komt of later en minder diep dan je verwacht. Dan koop je minder VEN terug voor je centen.
Ik heb ook een leuke computer..
Lijkt me een strak plan. Met de stream as donderdag gaat VEN nog wel stijgen (verwacht ik).kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:36:
Zou ik mijn laatste ETH's die ik heb (nog ongeveer maar een 300€) in VEN stoppen?
Groetjes, FaceDown.
In 24 uur een stijging kunnen pakken van 41%. En dat voor mijn eerste transactie. Ik hodl ze zeker. Eventueel bij dip bijkopen. Kan dat ook door een relatieve dip in te stellen? Zeg 25% daling?FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:35:
[...]
Ja alleen met die waanzinnige stijgingen van VEN kun je ook zomaar misgrijpen, omdat de dip niet komt of later en minder diep dan je verwacht. Dan koop je minder VEN terug voor je centen.
Basement Bios ---- Exo-S
Dat risico blijf je houden. Daarom pak ik ook kleine winsten van 500-1000 satoshi per VEN om dat risico te beperken.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:35:
[...]
Toevallig mijn RDD verkocht vandaag met $30 dollar verlies.. hiervoor ECC gekocht en nu al $40 dollar meer verdientRustStorm schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Dat is een van mijn slechte aankopen geweest. Had er een bepaalde verwachting van, maar helaas ging de koers downhill ipv upstream. Ik hold ze maar en zodra ik ze zonder verlies kan verkopen zal ik dat meteen doen en overzetten naar binance voor waarschijnlijk VEN.
Kunnen ook weer over GEERT coin beginnenGeertwa schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:38:
Kunnen dit forum beter 'VEN slowchat' gaan noemen ipv Slowchat
In Groningen zouden we zeggen 'Geert Bokkesteert'Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:39:
[...]
Kunnen ook weer over GEERT coin beginnen
Ja het is de stress niet waard heb ik gemerkt. Daytraden is leuk als munten wat schommelen, niet als ze als een raket omhoog gaan. Dan kun je beter holden.Tranzy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:37:
[...]
De dips worden netjes gecontroleerd heb ik het idee en zit maar een relatief kleine marge in ... ik brand er mijn vingers niet meer aan. Gaat echt om centen.
Groetjes, FaceDown.
Gdax gebruiken is fee vrij.miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:36:
Als ik nu VEN wil kopen hoe raden jullie dit aan?
Basement Bios ---- Exo-S
Haha steert blijft goud. 80% van mijn portfolio is VEN, daar niet van. Valt me op dat het veel over VEN gaat. Wat ik natuurlijk alleen maar kan toejuichenuuldriks schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:39:
[...]
In Groningen zouden we zeggen 'Geert Bokkesteert'
Niet slim, being a bagholder.RustStorm schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Dat is een van mijn slechte aankopen geweest. Had er een bepaalde verwachting van, maar helaas ging de koers downhill ipv upstream. Ik hold ze maar en zodra ik ze zonder verlies kan verkopen zal ik dat meteen doen en overzetten naar binance voor waarschijnlijk VEN.
Tegen de tijd dat je ze verkocht hebt, staat VEN al waarschijnlijker hoger. Welke situatie geeft de hoogste ROI denk je?
Trading 101: know when to take a loss.
Niet zo gek met 40% stijging in een dag. Maar als je wat leuks over een andere coin te melden hebt.. be my guestGeertwa schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:38:
Kunnen dit forum beter 'VEN slowchat' gaan noemen ipv Slowchat
Groetjes, FaceDown.
Oh man.. hoe vaak ik het geprobeerd heb en uiteindelijk weer terug kocht met 1 meer of 1 minder. Als je echt ballen hebt durf je te wachten maar als je het doet op een dag als deze.... dan sla je jezelf voor je kop!FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:39:
[...]
Ja het is de stress niet waard heb ik gemerkt. Daytraden is leuk als munten wat schommelen, niet als ze als een raket omhoog gaan. Dan kun je beter holden.
De inhaligheid meester worden! En tevreden zijn met je aantal en prijs. Ik was redelijk hoog ingestapt met 6.4 dollar. Maar uiteindelijk is dit te verwaarlozen op de lange duur.
Ik heb ook een leuke computer..
[ Voor 98% gewijzigd door kazzzdafke op 20-01-2018 23:46 ]
Q1 staat dat gepland.Sbakker1982 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Is er al bekend wanneer ze redd-id gaan uitrollen?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
10x een kleine winst met minder risico is in mijn ogen beter dan 1x een grote winst met veel risico. Holden kan ook goed zijn, zie ik met mijn electroneum tegenover die van mijn vriendin, staan qua fiat beiden op ongeveer evenveel geld nu. Dit terwijl ik met 25% van haar aantal ben begonnen als testje. Qua tijd heb ik er ook het meervoud in zitten dan haar bestede tijd. Is maar net wat je prefereert.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:39:
[...]
Ja het is de stress niet waard heb ik gemerkt. Daytraden is leuk als munten wat schommelen, niet als ze als een raket omhoog gaan. Dan kun je beter holden.
Trx was toch erger, volgens mij is iedereen op de hypetrain gestapt hiervan toen, dagenlang alleen maar Trx hier in dit topicFaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:42:
[...]
Niet zo gek met 40% stijging in een dag. Maar als je wat leuks over een andere coin te melden hebt.. be my guest
Als je geld nodig hebt voor iets? Geen doelen gesteld?RaptorXS schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:44:
Grijns, lach al jaren met hodlen van BTC en LTC, en eetsja... het uitstapmoment ???
[ Voor 25% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 23:46 ]
Verwijderd
17 augustus 2019 om 17:53 uur.RaptorXS schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:44:
Grijns, lach al jaren met hodlen van BTC en LTC, en tsja... het uitstapmoment ???
Ziet hier naar te kijken. Maar weet er nog te weinig van.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:42:
[...]
Niet zo gek met 40% stijging in een dag. Maar als je wat leuks over een andere coin te melden hebt.. be my guest
https://www.concierge.io/
Verwijderd
Mijn gedachte: er hebben lang enorme sell walls gestaan. Whales hebben dus veel VEN ingeslagen. Het gaat dan om vele miljoenen $. Die lui doen dat niet vanuit een onderbuikgevoel of omdat een paar lui op GoT of Reddit iets roepen. Dit soort gasten weten meer (insider trading is heel aannemelijk in crypto). Dat we op korte termijn dus omhoog gaan lijkt me zeer waarschijnlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:49:
Mocht BTC toch nog een dip krijgen hoe gaat Ven zich dan houden kwa prijs met de rebranding op komst binnen een paar dagen? Vermoed toch dat ie nu niet veel aan prijs zal verliezen maar blijft moeilijk in te schatten in zo'n volatiele markt.
Groetjes, FaceDown.
Dan zou ik voor VEN of NEO gaan: koop je een lambo en met de GAS/Thor die je krijgt heb je je pensioen en benzine voor je lambo
Verwijderd
Denk dat ik gewoon maar wat bijkoop. Al loopt de prijs iets terug de verwachting is toch dat hij over een paar dagen boven de 10 dollar staat. Gelukkig het meeste onder de 3 dollar gekocht tijdje geleden.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:54:
[...]
Mijn gedachte: er hebben lang enorme sell walls gestaan. Whales hebben dus veel VEN ingeslagen. Het gaat dan om vele miljoenen $. Die lui doen dat niet vanuit een onderbuikgevoel of omdat een paar lui op GoT of Reddit iets roepen. Dit soort gasten weten meer (insider trading is heel aannemelijk in crypto). Dat we op korte termijn dus omhoog gaan lijkt me zeer waarschijnlijk.
Ik verwacht: aan de trend te zien en mogelijk aankondiging van VEN, dat ie morgen/deze week best wel de 10 of 15 dollar kan aantikken. Vooral als PBOC mee gaat werken met hun concept. Dan nog eens de rebrand erop en misschien komt VEN dan wel op 25$. Dat is waar ik persoonlijk op hoop.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:04:
[...]
Denk dat ik gewoon maar wat bijkoop. Al loopt de prijs iets terug de verwachting is toch dat hij over een paar dagen boven de 10 dollar staat. Gelukkig het meeste onder de 3 dollar gekocht tijdje geleden.
[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 00:10 ]
Mainnet launch misschien?mprkooij schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:12:
Hoop nog steeds dat TRX (Tronix) een keer gaat vliegenDan ben ik er uit.
Basement Bios ---- Exo-S
Of ETH of USDT of BNB (sowieso verstandig om iets BNB te kopen voor de fees).miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:24:
Moet ik als ik in Binance een currency wil kopen en ik heb nu LTC, dit eerst traden voor BTC?
USDT is het meest stabiel omdat deze is gekoppeld aan USD toch?mark-k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:25:
[...]
Of ETH of USDT of BNB (sowieso verstandig om iets BNB te kopen voor de fees).
Dat is wat ze je wijsmaken iig. Maar met USDT kun je 6 coins ofzo traden tov weet ik hoeveel met BTC of ETH.miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:26:
[...]
USDT is het meest stabiel omdat deze is gekoppeld aan USD toch?
Verwijderd
Dit is hoe een succesvolle trader zich onderscheid van een lyrische holder. Je neemt winst als mensen dit soort dingen roepen. Net zoals je koopt als er FUD is.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:31:
[...]
VEN verkopen?? Waarom zou iemand dat willen?
VEN is straks niet meer hype van de dag.
Het is ook de manier waarop een waardeloze trader zich onderscheidt van een HODLer, so what's your point?Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:28:
[...]
Dit is hoe een succesvolle trader zich onderscheid van een lyrische holder. Je neemt winst als mensen dit soort dingen roepen. Net zoals je koopt als er FUD is.
VEN is straks niet meer hype van de dag.
Ik dacht dat ik een goede trade maakte door op 24hH te verkopen, 3 uur later stond hij ATH. Its all in the game
Mijn uitstap moment is 'right about now'. Huis bouwen, kunnen ongeveer de helft dankzij BTC zo op tafel leggen (ik hou er nog wel een paar vast als reserve, voor als de koers inderdaad echt een keer explodeertRaptorXS schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:44:
Grijns, lach al jaren met hodlen van BTC en LTC, en tsja... het uitstapmoment ???
Verwijderd
Waarom stop je het niet in coins waarvan je vindt dat ze potentie hebben en laat je ze daar even in staan? Ben zelf geen fan van omzetten in USDT, zou dan eerder voor iets als ETH gaan, want als je alles in USDT hebt gezet en BTC of ETH stijgen, baal je.bertje schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:30:
Wat is de beste manier om gedurende een aantal dagen (of langer) een pauze in te lassen met mn crypto’s? Omzetten naar USDT? Zit op binance..
Als je voor de lange termijn wilt hodlen zou ik het van een exchange afhalen ivm de veiligheid.
Verwijderd
Je maakt een goede trade als je winst maakt. Je bent een goede trader als je stopt met "oh had ik maar zus of zo gedaan". Je krijgt de timing nooit perfect, dat accepteer je.mark-k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:31:
[...]
Het is ook de manier waarop een waardeloze trader zich onderscheidt van een HODLer, so what's your point?
Ik dacht dat ik een goede trade maakte door op 24hH te verkopen, 3 uur later stond hij ATH. Its all in the game
Dat klopt. Vrijwel iedere coin kan je alleen kopen met Bitcoin, soms met Ethereum en heel soms met iets anders. Bitcoin is de marktcoin die je nodig hebt voor goed altcoin handelen op iedere exchange. De waarde van een coin op Coinmarketcap.com (in dollars) is dan ook altijd afhankelijk van de dollarwaarde van Bitcoin. Dipt Bitcoin, dan dipt alles.miicker schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:24:
Moet ik als ik in Binance een currency wil kopen en ik heb nu LTC, dit eerst traden voor BTC?
Als je altcoin 10% stijgt en Bitcoin stijgt 12%, dan is je altcoin eigenlijk 2% waarde verloren. Niet naar jou bedoeld hoor, maar het lijkt een beetje alsof mensen dat vergeten
Dat maakt de belofte waar hij het over heeft niet meer of minder waarmark-k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:28:
[...]
Dat is wat ze je wijsmaken iig. Maar met USDT kun je 6 coins ofzo traden tov weet ik hoeveel met BTC of ETH.
De belofte is dat er voor USDT een reserve is van genoeg USD.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een deeltje van mijn huidige kennis heb ik aan jullie te danken, dank je wel hiervoor! ^.^
De gigantische sell walls die er tegen gegooid worden verdwijnen als sneeuw voor de zonLTTFF schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:39:
VEN gaat er weer vandoor.....
aziaten staan weer op....Adnanos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:42:
[...]
De gigantische sell walls die er tegen gegooid worden verdwijnen als sneeuw voor de zon
Ik heb een deel transacties gedaan van coinbase naar binance, voor VEN te kopen.
Echter wil ik mijn DELTA op updaten, maar ik zie dat ik nog een aantal "overschotten" heb van ETH, LTC en BTC bij mijn balances.
Hoe weet ik nu op welke koers ik die gekocht heb of staan om te updaten in de app?
Idd, precies op tijd bij gekocht op 6,46.LTTFF schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:39:
VEN gaat er weer vandoor.....
Basement Bios ---- Exo-S
Op android heb je de geweldige app Delta. Daar kan je alle gegevens van je order invoeren. Op basis van je precieze aankooptijd weet je ook daadwerkelijk wat je aankoop je heeft gekost. Voorheen vergat is steeds wat ik betaald had. Nu weet ik precies of ik met winst of verlies verkoop.smoken schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Maar toen ik ze vanmiddag kocht, stond de BNB volgens mij een stukje lager.
Verwijderd
Oh vandaar, ik keek er al vol verbazing naaratvokado schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:02:
Even snel 15% gepakt op SUB door een tweet van McAfee...
ongelooflijk dat er nog zo op gereageerd wordt. je hebt gelijk hoor door er even op mee te surfen maar is gewoon ordinaire pump en dump.atvokado schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:02:
Even snel 15% gepakt op SUB door een tweet van McAfee...
En weer omhoog... Blijf het maf vinden dat zo'n debiel zoveel macht heeft.Adnanos schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:08:
Ik heb SUB voor longterm. Had ik zijn tweet gezien dan had ik even verkocht na de eerste pump... wordt terug gedumpt nu
Inderdaad, maar de mensen weten dat uit ervaring dat het een pomp gaat veroorzaken dus stappen ze in om een paar percentjes te verdienen. Als je snel koopt en verkoopt, pakt dat goed uit. Er zijn natuurlijk ook mensen die er echt in trappen.mark-k schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:13:
[...]
En weer omhoog... Blijf het maf vinden dat zo'n debiel zoveel macht heeft.
SUB is wel sowieso een goed project, maar had liever die tweet van hem niet gezien.
Verwijderd
Ik heb een paar 100€ op coinbase gestort, nu heb ik inmiddels ook een gdax account aangemaakt omdat de fees lager zijn. Nuja nu staat dat bedrag in euro op coinbase, en zou ik graag uiteindelijk mijn geld omzetten in coins in binance. Maar wat is nu de goedkoopste manier om dat te doen? Want ik kan vanuit gdax niet aan mijn euro's van coinbase. Ik zou ze wel kunnen omzetten naar BTC of ETH en dan naar mijn GDAX wallet sturen en dan naar binance. Ofwel het bedrag er terug vanaf halen en dan storten naar gdax??
Thanks a lot!
LTC is het goedkoopste denk ik. check even welke coins op beide exchanges staan, kun je er een artbitragetrade van maken waardoor je iets kunt verdienenVerwijderd schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:19:
Heey,
Ik heb een paar 100€ op coinbase gestort, nu heb ik inmiddels ook een gdax account aangemaakt omdat de fees lager zijn. Nuja nu staat dat bedrag in euro op coinbase, en zou ik graag uiteindelijk mijn geld omzetten in coins in binance. Maar wat is nu de goedkoopste manier om dat te doen? Want ik kan vanuit gdax niet aan mijn euro's van coinbase. Ik zou ze wel kunnen omzetten naar BTC of ETH en dan naar mijn GDAX wallet sturen en dan naar binance. Ofwel het bedrag er terug vanaf halen en dan storten naar gdax??
Thanks a lot!
Toch maar een sell order op 66.5k gezet voor 50% van mijn VEN, Aziaten willen volgens mij de prijs nog even beetje oppompen
[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 21-01-2018 01:21 ]
Waar refereert die 66.5k precies naar? Ik zie het hier vaker voorbij komen maar kan het niet precies plaatsen (ben een crypto nog)Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:20:
[...]
LTC is het goedkoopste denk ik. check even welke coins op beide exchanges staan, kun je er een artbitragetrade van maken waardoor je iets kunt verdienen
Toch maar een sell order op 66.5k gezet voor 50% van mijn VEN, Aziaten willen volgens mij de prijs nog even beetje oppompenVraag me af waar die straks gaat stabiliseren.
Als je even terugleest:Hyperdunk_15 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:26:
[...]
Waar refereert die 66.5k precies naar? Ik zie het hier vaker voorbij komen maar kan het niet precies plaatsen (ben een crypto nog)
Satoshi = de kleinste hoeveelheid BTC. 66.5k staat voor 0.00066500 BTC, ongeveer 8 euro.
Nee joh, $66.500Lucky0wn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:28:
[...]
Als je even terugleest:
Satoshi = de kleinste hoeveelheid BTC. 66.5k staat voor 0.00066500 BTC, ongeveer 8 euro.
Bedoelde je trouwens 50% van al je VEN of de VEN waarmee je handelt?
50% van waarmee ik handel, 75% van m'n totale hoeveelheidDanny.G schreef op zondag 21 januari 2018 @ 01:29:
[...]
Nee joh, $66.500![]()
Bedoelde je trouwens 50% van al je VEN of de VEN waarmee je handelt?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)