daar is de dip dus haha.. toch ff gewacht.
Mijn sell is vannacht gehit 53900 sats, wordt wakker, staat ie op 61k.... paar keer kleine swing gemaakt maar durf het op het moment echt niet. Nu deze walls zo steeds weggehaald worden is de rem er een beetje af, sell staat nu op 66800. Hopelijk tikt ie die aan voor de correctie, anders pech gehadJoshualoman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:33:
[...]
Hier nog 1..terwijl ik dat eigenlijk niet vaak doewacht toch op een soort van dip..
[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 17:32 ]
Kan niet eeuwig doorgaan natuurlijk...maar krabbelt al weer op...en als het goed is dit weekend weer een aankondiging...deden ze vorige week ook op zondagochtend.
Gebeurt me niet vaak, maar precies in de dip kunnen vangenshakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:29:
Welke dip?shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:29:
wat? wanneer?Recklezz schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:28:
Duikt nu naar beneden opeens

1 min charts bekijken is leuk maar zegt helemaal niks
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 20-01-2018 17:32 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Er staan as we speak bij meerdere coins beste muren... in die orde van grote dat mij het gevoel bekruipt dat moedwillig de koersen op “normaal” niveau gehouden worden. De hele top 10 van het moment lijkt klaar te staan voor vertrek. Kan maar zo eens een mooie avond/zondagochtend worden. 🙂erik91 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:27:
[...]
Bij de transacties kon je gewoon zien dat het met duizenden / tienduizenden tegelijk weggekocht werd.
Vanmorgen stond er een wall van 100.000 VEN die was ook zo snel weg, ging toen ook met tienduizenden tegelijk.
Persoonlijk denk ik dat we binnen een weekje weer staan waar we eind december stonden. Kijkend naar LTC (mijn gebied) is het volume goed genoeg voor een hogere prijs nu.
combinatie van een sterke munt, sell walls die (tijdelijk) werden overwonnen en een nieuwe aankondiging voor dit weekend waarvan men vermoed dat het de PBoC gaat zijn...plus een aankondiging komende week met een grote verzekeringsmaatschappij. Ven timmert hard aan de weg en heeft een goede week gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:34:
Weet iemand hoe het komt dat Vechain zo hard gaat?
Heb er alleen maar profijt van hoor
Laten we niet vergeten met zijn allen dat het wel pas winst is zodra het echt op je rekening staat. Zo'n stijging hadden we 2 weken geleden ook om daarna net als alle andere munten als een malle te dalen. Niet in paniek raken is de key..
[ Voor 7% gewijzigd door BPP op 20-01-2018 17:38 ]
uhuh...nu alleen nog de BTC zelf...als die ook weer weet te stijgen tot zeg 18/19/20K...dan wordt t echt interessant opeens dit weekendTurbo-Puppy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:35:
[...]
Er staan as we speak bij meerdere coins beste muren... in die orde van grote dat mij het gevoel bekruipt dat moedwillig de koersen op “normaal” niveau gehouden worden. De hele top 10 van het moment lijkt klaar te staan voor vertrek. Kan maar zo eens mooie avond worden. 🙂
Persoonlijk denk ik dat we binnen een weekje weer staan waar we eind december stonden. Kijkend naar LTC (mijn gebied) is het volume goed genoeg voor een hogere prijs nu.
ALS die PBOC leak van cocacola kid idd waar blijkt te zijn over VeChain (hij heeft tot nu toe 100% gelijk gehad over vechain) dan zet ik een prijsdoel van 100 dollar minimaal voor dit jaar.pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:36:
[...]
combinatie van een sterke munt, sell walls die (tijdelijk) werden overwonnen en een nieuwe aankondiging voor dit weekend waarvan men vermoed dat het de PBoC gaat zijn...plus een aankondiging komende week met een grote verzekeringsmaatschappij. Ven timmert hard aan de weg en heeft een goede week gehad.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vraag me ook af waarom de prijs eerst laag werd gehouden door Sell walls en wat nu precies het doel is...Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:34:
Dat zou echt de kersenboom op de taart betekenen voor nu...houd mn twitter en binance krampachtig in de gatenspartacusNLD schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:38:
[...]
ALS die PBOC leak van cocacola kid idd waar blijkt te zijn over VeChain (hij heeft tot nu toe 100% gelijk gehad over vechain) dan zet ik een prijsdoel van 100 dollar minimaal voor dit jaar.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:36:
[...]
combinatie van een sterke munt, sell walls die (tijdelijk) werden overwonnen en een nieuwe aankondiging voor dit weekend waarvan men vermoed dat het de PBoC gaat zijn...plus een aankondiging komende week met een grote verzekeringsmaatschappij. Ven timmert hard aan de weg en heeft een goede week gehad.
Goed om te horen dit. Het leek erop of Vechain in bedwang werd gehouden, maar nu zijn ze los gelukkig.
Ben benieuwd!
Klopt...risico op dit moment is wel hoe men gaat reageren als het niet om de PBoC blijkt te gaan, dat zou voor een domper kunnen zorgen...maar tot nu toe heeft CCK het 5 van de 5 keer bij het juiste eind gehad. En ach, we moeten toch een gokje willen wagenVerwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:39:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Goed om te horen dit. Het leek erop of Vechain in bedwang werd gehouden, maar nu zijn ze los gelukkig.
Ben benieuwd!
Daar is de derde correctie van VEN dan toch! Kijken hoe ver die gaat aanhouden, ik verwacht niet onder de 60k.
Verwijderd
Ja precies.pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:41:
[...]
Klopt...risico op dit moment is wel hoe men gaat reageren als het niet om de PBoC blijkt te gaan, dat zou voor een domper kunnen zorgen...maar tot nu toe heeft CCK het 5 van de 5 keer bij het juiste eind gehad. En ach, we moeten toch een gokje willen wagen
Ik heb zelf het geluk dat ik redelijk vroeg ben ingestapt en dus wel een tikje kan hebben, maar we gaan het zien.
Natuurlijk hoop ik voor alle Vechain liefhebbers we omhoog gaan, want aan partnershippen geen gebrek
Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:42:
Daar is de derde correctie van VEN dan toch! Kijken hoe ver die gaat aanhouden, ik verwacht niet onder de 60k.

correctie...hij is enkel aan het consolideren, wat noodzakelijk is om verder te kunnen groeien..
Heb een sell order staan op 0.00715000. Eens kijken of die die zo nog gaat aantikken 

Verwijderd
Hype. Maar mooi als je er profijt van hebt!!Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:34:
Wel zonde van die taart als ze er een hele kersenboom op zetten.pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:39:
[...]
Dat zou echt de kersenboom op de taart betekenen voor nu...houd mn twitter en binance krampachtig in de gaten
Oke, klein dipje danpirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:45:
correctie...hij is enkel aan het consolideren, wat noodzakelijk is om verder te kunnen groeien..
Verwijderd
Hoezo denk je dat het een hype is ?Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:49:
[...]
Hype. Maar mooi als je er profijt van hebt!!
Gewoon uit interesse hoor
heb net mn icx verkocht met stevige winst.. koop ik VEN op 63k droptie naar 60.. haha.. gewoon hodlen
gaat wel naar 10 dollar
ja zou k me geen zorgen over maken...en gelukkig is BTC weer met een sprintje bezig, waardoor de gehele waarde toch weer toeneemt. Wat een prachtige markt kan dit zijnshakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:52:
heb net mn icx verkocht met stevige winst.. koop ik VEN op 63k droptie naar 60.. haha.. gewoon hodlengaat wel naar 10 dollar

ja en de alts droppen miss daardoor even..
Straks kopt de telegraaf weer
Altcoins gaan de lucht in
Alle fomo'ers stappen weer in.
Alleen maar goed voor ons 😄lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:55:
Straks kopt de telegraaf weer
YouTube: VEN VeChain - After Consolidation, Next Target $9.84-$14+, 96% Profitshakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:52:
heb net mn icx verkocht met stevige winst.. koop ik VEN op 63k droptie naar 60.. haha.. gewoon hodlengaat wel naar 10 dollar
Heb me hier niet echt in verdiept, zie het nog wel vaak voorbij komen. Nog interessant om op in te stappen? Als ik het goed begrijp is het een beetje hetzelfde idee als Vechain alleen dan meer gericht op de voedingsmiddelenindustrie?
Ze hebben ruim een euro hoger gestaan dan nu geloof ik, dus op zich nog wel ruimte. Ik zit er zelf ook in omdat ik het een mooi project vindt, dat goeds probeert te doen in China. En ze hebben al een werkend product, zijn erg actief op social media...en ze staan nog niet eens in de top 100.BertP schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:02:
[...]
Heb me hier niet echt in verdiept, zie het nog wel vaak voorbij komen. Nog interessant om op in te stappen? Als ik het goed begrijp is het een beetje hetzelfde idee als Vechain alleen dan meer gericht op de voedingsmiddelenindustrie?
Inruilen voor m'n ADA'tjes dan maar?pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:05:
[...]
Ze hebben ruim een euro hoger gestaan dan nu geloof ik, dus op zich nog wel ruimte. Ik zit er zelf ook in omdat ik het een mooi project vindt, dat goeds probeert te doen in China. En ze hebben al een werkend product, zijn erg actief op social media...en ze staan nog niet eens in de top 100.
Voorbije week hebben ze een daling van zo'n 50% achter de rug (correctie van de boost eind december, toen gingen ze +500% als ik me niet vergis), dus dit lijkt een ideaal instapmomentjeBertP schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:02:
[...]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Heb je informatie over dit werkend product? Hebben ze soort van opzetje met een product met de RFID chip die ze hebben om zo de werking te laten zien? Soort van proof of concept of implementation?pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:05:
[...]
Ze hebben ruim een euro hoger gestaan dan nu geloof ik, dus op zich nog wel ruimte. Ik zit er zelf ook in omdat ik het een mooi project vindt, dat goeds probeert te doen in China. En ze hebben al een werkend product, zijn erg actief op social media...en ze staan nog niet eens in de top 100.
Grappig nl. artikel over de HTMLcoin, gewoon ter info voor de liefhebbers:
https://biflatie.nl/artik...kondiging-op-biflatie-nl/
https://wacoin.io/Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:07:
[...]
Heb je informatie over dit werkend product? Hebben ze soort van opzetje met een product met de RFID chip die ze hebben om zo de werking te laten zien? Soort van proof of concept of implementation?
Verwijderd
Hmm interessant. Helemaal in China waar heel veel nagemaakt is. En dan dat je op deze manier dus een product kunt verifieren dat deze echt is.
Veel Chinezen willen wel betalen voor Europese merken, maar als ze dan kunnen verifieren. Dat betekend ook goede kansen voor westerse producten op Chineze markt dus.
Ik hou er zelf niet zo van in te stappen als een munt al een tijdje behoorlijk in de lift zit ( 10+ % ). Ik daar een paar keer de mist in gegaan. Ik wacht dan liever op consolidatie en -vaak onvermijdelijke- de dip. Bij de consolidatie van een paar dagen weet je iets zekerder dat je bij een dip onder de nieuwe "standaardprijs" koopt.
Althans.. das mijn ervaring.
Vraag me af of nu een goed moment is en m'n VEN even in BTC te parkeren voor een swing trade, groei is er beetje uit lijkt me zo. Durf alleen niet

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 18:31 ]
Ben benieuwd wat deze nog gaat doen inderdaad. Zoals het artikel laat zien, en ik na research ook al grotendeels heb ontdekt, kon het nog wel eens vrij hard gaan nadat deze jongen op wat meer exchanges terecht gaat komen. Ook nog genoeg potentie en plannen.RaptorXS schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:08:
Ik zit in ieder geval front row!

Verwijderd
Heb af en toe precies hetzelfde. Inloggen via chrome op telefoon of pc helpt danRimshaker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:08:
Vraag me af of ik gek ben geworden, ik wil bij binance Ven verkopen. Maar als ik naar tabblad sell ga staat er een groene knop buy in de Android apps op tablet en telefoon. En soms Staat er een andere munt bovenin. Moet daar niet een rode knop sell staan?
ik ben net ingestapt zat er al in vanaf 39k sat. doe je aan daytrading dan ? je waarde van je alt stijgt mee met btc.. ?Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:30:
Vraag me af of nu een goed moment is en m'n VEN even in BTC te parkeren voor een swing trade, groei is er beetje uit lijkt me zo. Durf alleen niet
Nee, om een swing trade te maken in een dipshakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:32:
[...]
ik ben net ingestapt zat er al in vanaf 39k sat. doe je aan daytrading dan ? je waarde van je alt stijgt mee met btc.. ?
https://twitter.com/DmitryMeshkov/status/954316731920670720
Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30.
Blockchain ranking by development activity. Winners are @Cardano_ @wavesplatform @LiskHQ. @Bitcoin at 5-th position, @ethereum at 30.
2 stuks kerel.. met hoeveel geld doe je traden dan? ik heb er 500 zojuist 250 gekocht voor 1700euroLucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:34:
[...]
Nee, om een swing trade te maken in een dipVannacht 2 VEN verloren daardoor (had sell order van 650 stuks staan rond de 54k en werd net voordat ie begon aan z'n bull-run wakker.) Dus wil die graag terugverdienen
Gebeurde zo weinig dat ik het weer verkocht heb. Voor de zekerheid nog wel 10k stuks gehouden, je kan nooit weten.RaptorXS schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:08:
Ik ben 4 stuks kwijt door daytraden, van m'n 80 stuks. Daardoor blijf ik er nu verder lekker vanaf.shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:39:
[...]
2 stuks kerel.. met hoeveel geld doe je traden dan? ik heb er 500 zojuist 250 gekocht voor 1700euro
Verwijderd
Hoe lang heb je ze gehad dan?outlandos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:42:
[...]
Gebeurde zo weinig dat ik het weer verkocht heb. Voor de zekerheid nog wel 10k stuks gehouden, je kan nooit weten.
Het is echt aan de orde van de dag, kopen, wat, geen x10 binnen 2 weken? En weer weg.
En dan over een paar maanden/jaar spijt hebben. HTML komt er wel. Ik laat hem lekker in mn hold-vm zitten
Heb er nu 1135, Toen NEO beetje begon met corrigeren, m'n NEO naar VEN omgeruild.shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:39:
[...]
2 stuks kerel.. met hoeveel geld doe je traden dan? ik heb er 500 zojuist 250 gekocht voor 1700euro
Enige nadeel is dat VEN nu 60% van m'n portfolio is ongeveer.
Ik wil proberen aan de 10k te komen voor een node, dan laat ik ze staan voor minimaal een jaar zolang ik ze niet met verlies hoef te sellen.
[ Voor 24% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 18:53 ]
haha okLucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:49:
[...]
Heb er nu 1135, Toen NEO beetje begon met corrigeren, m'n NEO naar VEN omgeruild.
Enige nadeel is dat VEN nu 60% van m'n portfolio is ongeveer.
Ik wil proberen aan de 10k te komen voor een node, dan laat ik ze staan voor minimaal een jaar zolang ik ze niet met verlies hoef te sellen.
ik heb not 63k sat gekocht.. te hoog.. wist niet dat de dip kwam.. ik laat ze lekker staan. deze gaat nog wel stijgen verwacht ik VEN
[ Voor 13% gewijzigd door shakespeare op 20-01-2018 18:55 ]
Weekje. Weet het, maar vond m'n geld beter besteed aan wat extra VEN. Op dit moment een goede keuze. Die 10k HTML verkoop ik niet, die neem ik mee m'n graf inVerwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:44:
[...]
Hoe lang heb je ze gehad dan?
Het is echt aan de orde van de dag, kopen, wat, geen x10 binnen 2 weken? En weer weg.![]()
En dan over een paar maanden/jaar spijt hebben. HTML komt er wel. Ik laat hem lekker in mn hold-vm zitten
Over de USDT discussie her en der...
http://stockemperor.com/c...d-more-usd-us-government/
Geen idee of het klopt
http://stockemperor.com/c...d-more-usd-us-government/
Geen idee of het klopt
Verwijderd
Begraven met je paper walletoutlandos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:56:
[...]
Weekje. Weet het, maar vond m'n geld beter besteed aan wat extra VEN. Op dit moment een goede keuze. Die 10k HTML verkoop ik niet, die neem ik mee m'n graf in
Goed artikel!! Top!RaptorXS schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:08:
Toevallig gisteren een stuk of 10k gekocht van deze munten. Vind ze wel interessant! Misschien dat ik er nog wel wat bij koop.
Traden jullie op Bluetrade voor die HTMLcoin of waar doen jullie dit precies?
HTMLcoin krijgt veel potentie door de nieuwe blockchain technologie die ze hebben gevonden en aangezien daar veel in te halen is lijkt het inderdaad een mooie instapper.
HTMLcoin krijgt veel potentie door de nieuwe blockchain technologie die ze hebben gevonden en aangezien daar veel in te halen is lijkt het inderdaad een mooie instapper.
Staat weinig over de coin zelf en wat het doet.RaptorXS schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:08:
Ik heb de afgelopen week geprobeerd accounts aan te maken wat inmiddels is gelukt. Heb nog niets gekocht omdat het allemaal nogal veel informatie was om te verwerken. Ik zou graag klein willen beginnen met Litecoin. Het voordeel van die munt vind ik dat 1 hele munt nog vrij betaalbaar is en ongeveer even veel kost als waar ik mee wil beginnen. Het is ook een van de meest gebruikte munten op exchanges waardoor ik mooi kan kijken hoe transacties van de ene naar de andere exchange werken. Het nadeel is natuurlijk dat ik hem niet vorige woensdag heb gekocht
Maar tot de volgende dip (als die komt) zou ik mooi een beetje kunnen spelen.
Ik zou het liefst via Coinbase geld willen storten en dan via GDAX LTC kopen om de hoge Coinbase fees te omzeilen.
Is dat een goed plan of zouden jullie het anders doen? Ik weet alleen niet of het handig is dit nu al te doen of nog even te wachten tot een volgende dip. Ik vind het nogal lastig om in te stappen omdat geld storten en accounts verifiëren zo lang duurt. Geld storten bij Coinbase duurt ook weer 2-3 dagen staat er. In die tijd kan er weer veel veranderen. Anders misschien eerst geld storten?

Ik zou het liefst via Coinbase geld willen storten en dan via GDAX LTC kopen om de hoge Coinbase fees te omzeilen.
Is dat een goed plan of zouden jullie het anders doen? Ik weet alleen niet of het handig is dit nu al te doen of nog even te wachten tot een volgende dip. Ik vind het nogal lastig om in te stappen omdat geld storten en accounts verifiëren zo lang duurt. Geld storten bij Coinbase duurt ook weer 2-3 dagen staat er. In die tijd kan er weer veel veranderen. Anders misschien eerst geld storten?
Momentje dan ...pirodr01 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:37:
[...]
uhuh...nu alleen nog de BTC zelf...als die ook weer weet te stijgen tot zeg 18/19/20K...dan wordt t echt interessant opeens dit weekendWie had dit durven hopen na de afgelopen week zeg!
Hoog genoeg of wil je meer? 😉
Ik heb m'n eerste ergens rond de 9k gekocht, stuk of 100 volgens mij. daarna 60% rond de 19k en 35% gemiddeld op 43k satoshi. (afgelopen 3 dagen)shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:54:
[...]
haha oknice man..
ik heb not 63k sat gekocht.. te hoog.. wist niet dat de dip kwam.. ik laat ze lekker staan. deze gaat nog wel stijgen verwacht ik VEN
Verwijderd
BillMcNeal schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:22:
[...]
Ook een compleet nieuw accountje aangemaakt op Tweakers, 2x gepost in slowchat en handelstopic en thats it.. duidelijk.
Eigenlijk zou een moderator zo'n bericht eraf moeten halen, wie weet dat er weer iemand toch intrapt.
Wat is het probleem? Of je nu 20 VENs hebt of 2000, wat maakt het uit? Iedereen legt in wat hij of zij wil missen, toch?shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:39:
[...]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
zekers...TomTorquay schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:09:
[...]
Wat is het probleem? Of je nu 20 VENs hebt of 2000, wat maakt het uit? Iedereen legt in wat hij of zij wil missen, toch?
Stort eerst eens een bedrag, op dit moment maakt het qua koers tussen bijv. Gdax en Bitstamp niet gek veel uit. Als je wel meteen ervaring met overboeken wil (snap op zich wel wat je bedoelt maar zo spannend is het niet) dan zou ik Bitstamp->Gdax doen. Je kunt wachten op een dip maar hij komt van veel hoger af dus tsja, misschien zitten we nu nog steeds wel in een dip.ggj87 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:05:
Ik heb de afgelopen week geprobeerd accounts aan te maken wat inmiddels is gelukt. Heb nog niets gekocht omdat het allemaal nogal veel informatie was om te verwerken. Ik zou graag klein willen beginnen met Litecoin. Het voordeel van die munt vind ik dat 1 hele munt nog vrij betaalbaar is en ongeveer even veel kost als waar ik mee wil beginnen. Het is ook een van de meest gebruikte munten op exchanges waardoor ik mooi kan kijken hoe transacties van de ene naar de andere exchange werken. Het nadeel is natuurlijk dat ik hem niet vorige woensdag heb gekochtMaar tot de volgende dip (als die komt) zou ik mooi een beetje kunnen spelen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik sta liever op winst dan op verlies + 10% groei van m'n Vennetjes heb ik nodig per dag om voor de rebrand aan mijn doel te komen: 10k VENshakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:14:
[...]
zekers...no offence. ik schrok alleen van de 2 vennetjes...
Ondertussen vraagje: ik mine nu al een week HTML en nog geen 1 block gevonden. Ik mine op m'n MBP 15 late 2016 + een I7 8600K (beide 1 wallet) Wat doe ik verkeerd?
Dit is toch goed?

[ Voor 28% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 19:31 ]
Dammit om van Binance naar Bluetrade te gaan betaal je 115€ fee op ethereum.
Ik wil ook die HTMLCoins maar zonder fee of zo laag mogelijke fee.
Iemand een advies om dit zo goedkoop mogelijk te regelen richting bluetrade?
Koop QTUM en zet die over?valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:25:
Dammit om van Binance naar Bluetrade te gaan betaal je 115€ fee op ethereum.
Zo heb ik het gedaan van Binance > Bluetrade
Is, uit mijn hoofd, 0.1 QTUM fee
[ Voor 4% gewijzigd door WishmasterNL op 20-01-2018 19:29 ]
Klopt het dat ik dan bij Bluetrade het QTUM deposit adress kopieer en bij withdrawal op Binance van QTUM het adres invul van de Deposit adres van Bluetrade van de coin QTUM?WishmasterNL schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:28:
[...]
Koop QTUM en zet die over?
Zo heb ik het gedaan van Binance > Bluetrade
Is, uit mijn hoofd, 0.1 QTUM fee
VEN krijgt nu toch nog een correctie zo te zien. Ik ben weer eens op het verkeerde moment ingestapt geloof ik.

Hoe wil je het anders doen?valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:39:
[...]
Klopt het dat ik dan bij Bluetrade het QTUM deposit adress kopieer en bij withdrawal op Binance van QTUM het adres invul van de Deposit adres van Bluetrade van de coin QTUM?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Altijd buy order 15% onder het bedrag wat er staat bij een stijgende lijn in een coin. Anders koop je 9/10 verkeerd.GaMbiNo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:39:
VEN krijgt nu toch nog een correctie zo te zien. Ik ben weer eens op het verkeerde moment ingestapt geloof ik.
ik blijf hem HOLD'en. Sta volledig achter deze coin.GaMbiNo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:39:
Geen idee maar jou gezichtje is ook nogal misplaatst want ik ben nog nooit van een Exchange naar een andere Exchange gegaan. Maar het is bevestigd.
Ik mine met generate 100 999999999 op mijn Micoserver Gen8 met xeon processor met 1 core in een VM. In 1 week 4x raak. Maar het blijft een kwestie van geluk...Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:25:
[...]
Ik sta liever op winst dan op verlies + 10% groei van m'n Vennetjes heb ik nodig per dag om voor de rebrand aan mijn doel te komen: 10k VEN
Ondertussen vraagje: ik mine nu al een week HTML en nog geen 1 block gevonden. Ik mine op m'n MBP 15 late 2016 + een I7 8600K (beide 1 wallet) Wat doe ik verkeerd?
Dit is toch goed?
[afbeelding]
Ik had met wat daytrade geld nog VEN gekocht gisteren, rond 53.. ETH, verkoop rond de 58 gezet aangezien hij daar al een paar keer gebounced was. Toen ik ging slapen gisteravond was hij nog niet verkocht, getwijfeld om de order te cancellen en ze te houden, toch laten staan, word je wakker zie je m op 67 staanrsmits007 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:40:
[...]
ik blijf hem HOLD'en. Sta volledig achter deze coin.
Fijn voor mn HODL VEN, maar toch jammer van die andere
Vind ik een goede tip!Lucky0wn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:40:
[...]
Altijd buy order 15% onder het bedrag wat er staat bij een stijgende lijn in een coin. Anders koop je 9/10 verkeerd.
Mijjn excuses... Snap dat het voor mij gesneden koek is (kan niet ruiken dat het voor jou de eerste keer is) maar het is net als gewoon overboeken.valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:41:
[...]
Geen idee maar jou gezichtje is ook nogal misplaatst want ik ben nog nooit van een Exchange naar een andere Exchange gegaan. Maar het is bevestigd.
Verzender->ontvanger.
Geen probleem, daar heb je ook gelijk in!Crypts schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:45:
[...]
Mijjn excuses... Snap dat het voor mij gesneden koek is (kan niet ruiken dat het voor jou de eerste keer is) maar het is net als gewoon overboeken.![]()
Verzender->ontvanger.
Thanks in ieder geval
Zodoende maak ik 8/10 keer een goede trade bij stijgende koersen. Duurt iets langer, maar werkt best goed, behalve bij VEN nu. Als ik nu zou verkopen sta ik op verlies voor vandaag, ingekocht op 60450

Te risicovol om nu te verkopen voor een swing
[ Voor 35% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 19:52 ]
Same here, gekocht voor 54-55k eth en sell order op 60k gezet. Leuke winst gepakt, maar het grootste deel van de stijging gemist. Hoop dat ze nog wel een keer gaan dippen om weer op hetzelfde aantal coins terug te komen.mark-k schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:43:
[...]
Ik had met wat daytrade geld nog VEN gekocht gisteren, rond 53.. ETH, verkoop rond de 58 gezet aangezien hij daar al een paar keer gebounced was. Toen ik ging slapen gisteravond was hij nog niet verkocht, getwijfeld om de order te cancellen en ze te houden, toch laten staan, word je wakker zie je m op 67 staan![]()
Fijn voor mn HODL VEN, maar toch jammer van die andere
Even nuanceren ook, ik ben eerst met hele kleine beetjes begonnen maar de eerste paar keren dat ik duizenden euro's wilde withdrawen van het ene naar het andere adres zat ik echt wel met zweterige handjes.valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:47:
[...]
Geen probleem, daar heb je ook gelijk in!
Thanks in ieder geval

Nu is het normaal en betrap ik mezelf er zelfs op dat ik er wel erg makkelijk in ben geworden.

Goeie reminder ook om daar zelf weer wat beter op te letten en iig iets te controleren voor ik op enter ram.
Ik moet mezelf er van weerhouden om m'n VEN te verkopen... en dat terwijl het zo ontzettend verleidelijk is om "sell high buy low" principe uit te proberen om hoeveelheid muntjes te vermeerderen... Ik ken mezelf alleen; zeer grote kans dat het fout gaat.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Haha ja zo begint iedereen wel, en daar wil ik ook eindigen.Crypts schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:53:
[...]
Even nuanceren ook, ik ben eerst met hele kleine beetjes begonnen maar de eerste paar keren dat ik duizenden euro's wilde withdrawen van het ene naar het andere adres zat ik echt wel met zweterige handjes.![]()
Nu is het normaal en betrap ik mezelf er zelfs op dat ik er wel erg makkelijk in ben geworden.![]()
Goeie reminder ook om daar zelf weer wat beter op te letten en iig iets te controleren voor ik op enter ram.
Als ik zie wat die HTMLCOIN nu waard is en wat de potentie KAN zijn.
Dan is dat een hele leuke coin om in te investeren.
Maar het proces duurt vrij lang merk ik van Exchange naar Exchange.
Daarom heb ik er een apart bedrag voor uitgetrokken, wil dat met 10% per week vermeerderen als t ff kan. Puur om te kijken of daytraden wat voor mij is en dan zit ik tenminste niet met mn HODL te klooien.RustStorm schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:55:
Ik moet mezelf er van weerhouden om m'n VEN te verkopen... en dat terwijl het zo ontzettend verleidelijk is om "sell high buy low" principe uit te proberen om hoeveelheid muntjes te vermeerderen... Ik ken mezelf alleen; zeer grote kans dat het fout gaat.
Don't!!RustStorm schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:55:
Die fout heb ik vandaag al gemaakt, vinger op de sell knop op 63.5k satoshi gehad, had ik nu 20% winst gepakt tegen de huidige koersRustStorm schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:55:

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 20-01-2018 20:01 ]
Dat is het irritanteCrypts schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:22:
[...]
Stort eerst eens een bedrag, op dit moment maakt het qua koers tussen bijv. Gdax en Bitstamp niet gek veel uit. Als je wel meteen ervaring met overboeken wil (snap op zich wel wat je bedoelt maar zo spannend is het niet) dan zou ik Bitstamp->Gdax doen. Je kunt wachten op een dip maar hij komt van veel hoger af dus tsja, misschien zitten we nu nog steeds wel in een dip.
Ik heb geen ervaring met qtum van exchange naar exchange maar wel met ltc, xrp, xlm en nog een zwik andere munten. Geef het een half uurtje. Exchanges halen (vaak) niet constant het aantal confirmations op dus soms gaat het heel snel en soms iets trager maar doorgaans moet het binnen een uurtje geklaard zijn.valermos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:56:
[...]
Haha ja zo begint iedereen wel, en daar wil ik ook eindigen.
Als ik zie wat die HTMLCOIN nu waard is en wat de potentie KAN zijn.
Dan is dat een hele leuke coin om in te investeren.
Maar het proces duurt vrij lang merk ik van Exchange naar Exchange.
Voor de volgende keer, kijk even of een wallet niet in onderhoud staat. Gewoon een tip, hoef je niet dezelfde fout te maken als ik al een paar keer heb gemaakt.
@mark-k @Joshualoman @Lucky0wn ; precies wat er bij mij ook zal gebeuren. 
Het "vervelende" is alleen: ik heb een doel voor ogen en dat is die leuke 10.000 muntjes. En eerlijk gezegd kan ik daar maar op 1 manier aan komen en dat is het tegenovergestelde doen, wat er bij jullie is gebeurd.
Kan het doel natuurlijk ook laten varen en nog meer content zijn met wat ik heb, dan dat ik al ben.
Het "vervelende" is alleen: ik heb een doel voor ogen en dat is die leuke 10.000 muntjes. En eerlijk gezegd kan ik daar maar op 1 manier aan komen en dat is het tegenovergestelde doen, wat er bij jullie is gebeurd.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dude seriously? Weet je hoeveel ico's er elke week verschijnen? Ik vraag niet "in welke ico's moet ik investeren", maar of er leuke ico's zijn die ik dan zelf kan bekijken en zelf oordelen of ik er in stap of niet. Als dat al niet mag...poderosoo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:07:
[...]
Sorry, maar ga alsjeblieft je eigen onderzoek doen. Whitepapers inlezen, telegram groepen joinen, etc. Kijk wat je zelf interessant lijkt en/of potentie heeft.
Tuurlijk kan iemand eens een tip geven, maar schaamteloos vragen naar interessante ico's vind ik wat ver gaan.
Ik wil je wel opweg helpen om zelf onderzoek te doen: https://tokenmarket.net/ico-calendar
zo te zien een ordinaire pump en nu een dump.turbojonny schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 20:05:
WTF did just happen with BNT/BTC?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)