[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.936 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02:35
kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:41:
Zijn er nog suggesties voor mogelijke "langere termijn winst"?

Ik heb momenteel volgende: ETH (50%), VEN 30% en WTC 20%.
Zijn er nog zo een blinkertjes die veelbelovend zijn?
XRB vrijwel zeker in mijn ogen. ARK als ze hun roadmap waar gaan maken.
MAX3400 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Microsoft, Facebook en Intel ook niet en die zijn elk maar 500 miljard waard ofzo... :+
Die zitten allen in een markt waarbij het vrij gebruikelijk is dat je je broncode niet met anderen deelt. In crypto ben je het rare jongetje in de klas als je dat niet doet. VEN had misschien wel hoger kunnen gestaan hebben als ze hun broncode gedeeld hadden.

Verder spreekt het product voor zich bij Facebook, MS en Intel. Dat kan je van crypto niet direct zeggen, niet in het stadium waar we nu in zitten, over een paar jaar misschien wel. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen imho.

[ Voor 51% gewijzigd door MainframeX op 20-01-2018 10:52 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Double post: Deze mag weg..

[ Voor 127% gewijzigd door MainframeX op 20-01-2018 10:46 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024

Is het een idee om een deeltje in BTC ook te houden op dit moment? Ik denk zelf van niet wegens toch wel hoge prijs.
Dan liever een kleinere munt, waar return vele male hoger kan zijn.
Lisk, neo, stratis, powr en eentje waar je nog niet zoveel over hoort en lage market cap heeft maar wel een werkend product en grote plannen: navcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:15:
[...]

Nog steeds niet. Als er op 9150 maar 3000 verkocht kunnen worden en er wilden 900 man elk 100 units kopen op 9150, gaat je buy dus je neus voorbij als je nummer 31 of hoger was in de order-queue. Je hebt wel meteen de (negatieve?) kans dat als hij weer stijgt van 9035 naar 9150 dat je wel aankoopt
Sorry, het klopt echt niet. Misschien dat je de oorspronkelijke post verkeerd gelezen hebt.

De btc stond hoger dan $9150 toen er een buy order voor $9150 is ingesteld. Aan de grafiek is te zien dat hij naar $9035 is gedipt, maar toch is zijn buy order van $9150 niet gevuld. Dat moet simpelweg niet kunnen, hij kan niet onder de $9150 zakken voordat eerst alle orders van $9150 zijn gevuld.

Er zijn drie opties: Het is een hele shitty exchange, de data in de grafiek klopt niet, of @pirojil heeft een verkeerd ordertype gebruikt. In oplopende volgorde van waarschijnlijkheid ;)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2018 10:51 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:02
Richh schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:34:
"weekend dip" zeiden ze. Jaja. Toch weer +10% vandaag :) Nu hopen dat we het vasthouden :+
Inderdaad, klopt weinig van.
Ik kan er ook geen hoogte van krijgen waarom BTC zo snel stijgt.
Op zich wel goed want we zitten nog maar zo'n 15% onder de Total market capitalization van vóór de crash.
Wellicht in één of twee dagen alweer terug op het oude niveau en dat is wat iedereen wil.
Opvallend vind ik wel dat Ripple nu weer gedaald is ik zou juist een stijging verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heerlijk dit, voor de eerste keer een limit order ingeschoten! Gisteravond toen ik lekker aan het borrelen was schoot IOTA even snel naar beneden en hup, weer 200 IOTA erbij 'in de dip' (die erg kort van duur was dus daar had ik nooit op kunnen handelen).

Dank voor de tips mensen (het is eigenlijk te simpel om er nu pas mee te beginnen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirojil
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 11:00
.oisyn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Sorry, het klopt echt niet. Misschien dat je de oorspronkelijke post verkeerd gelezen hebt.

De btc stond hoger dan $9150 toen er een buy order voor $9150 is ingesteld. Aan de grafiek is te zien dat hij naar $9035 is gedipt, maar toch is zijn buy order van $9150 niet gevuld. Dat moet simpelweg niet kunnen, hij kan niet onder de $9150 zakken voordat eerst alle orders van $9150 zijn gevuld.

Er zijn drie opties: Het is een hele shitty exchange, de data in de grafiek klopt niet, of @pirojil heeft een verkeerd ordertype gebruikt. In oplopende volgorde van waarschijnlijkheid ;)
Nee het klopt inderdaad niet. Of Max z'n post klopt kan ik niet over oordelen ( voor wat betreft het passeren van een buy-order ) maar mijn post klopt niet.. Verkeerde tijdeenheid bij de grafiek staan.. Was nog niet helemaal wakker toen ik dat vanmorgen checkte.. Hij is inderdaad niet lager dan 11.000 gegaan. De uitleg van Max over het orderbook was voor mij in ieder geval wel leerzaam.. Excuus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

onnaj schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:05:
Appc gaat ook ineens weer flink omhoog! Is hier een specifieke reden voor? Heb er niet super veel en al gekocht in de dip maar daarna is ie nog lekker flink de helft verder gedipt ;-)
Werd voor 3$ gelisted op binance. Daarna dropte die meteen naar $1.20, vervolgens ath tegen de $4, na de coinburn, vervolgens compleet terug gedipt naar 1$. En nu weer op de weg terug?
APPC staat nog in de beginfase, maar volatiel is die tot op heden zeker ;)
Verwacht na de nodige releases in het 2e kwart,dat die de $10 zeker kan aantikken. Voor mij een hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

REQ, NULS, ICX verwacht ik ook veel van.

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:41
Iemand ervaring met Bleutrade? Duren withdrawals altijd zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Is ie daar ook heen gedipt op jou exchange? Op Binance is hij al meer dan 24h niet onder de 11k usdt geweest
Nope, maar ik heb wel eens een collega hier over gehoord, en ik dacht dat dat op een normale exchange niet mogelijk zou moeten zijn. Dat klopt dus :) Thanks voor de verduidelijking, .oisyn!

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Qua techiek heeft VEN nog weinig laten zien, daar zijn we het over eens. De rebranding die er aan komt is inderdaad snel na dr lancering, klopt. De reden hiervoor is echter positief: ze evolueren van supply Chain optimalisatie product Naar een volledig Blockchain-as-a-service bedrijf. Niet alleen supply Chain tracken, maar ook Tailor Made oplossingen programmeren voor bedrijven. Dat is anders dan hun eerste visie en ze hebben nu ook een ander economisch model (PoS met generatie van Thor token). Genoeg reden voor een rebranding.

Het bijzondere aan VeChain is niet zo zeer de techniek denk ik, wel de adoptie onder grote bedrijven. Er wordt veel gespeeld met Ethereum in die Ethereum Alliance maar er zijn, los van IOTA volgens mij, weinig crypto-startups (want dat is het natuurlijk) die bedrijven weten te binden vanwege HUN Ethereum toepassing. Zie het als Windows en iOS, allebei top, maar als de massa aan computerhardwarefabrikanten kiest voor Windows is daar waar je moet zijn vind ik.

2018 is het jaar waar Blockchain eindelijk eens toegepast moet worden en niet alleen op roadmaps bestaat, VeChain is daar een goed voorbeeld van, vandaar dat ik er diep n zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:05:
Iemand ervaring met Bleutrade? Duren withdrawals altijd zo lang?
Mijn HTML withdrawal van bleutrade was aardig rap. Wat is lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:31:
[...]

Vermoeiend dit soort posts.. Partneren met PwC is iets groots, dat heeft niets met hype te maken. Maar goed ik stop met de discussie hier want ik zie alleen maar een hoop FUD en ik hoef niemand te overtuigen want als heel GoT nu nog zijn VEN verkoopt is dat nog geen pixel op de minuut-candle. Voorlopig profiteer ik volop en dat zal nog wel even zo blijven! :>
Die PwC doet dan iets met AI. Maar ook iets concreets? Ik zie bijvoorbeeld een foto op hun website van een haven terminal.

Maar weet jij toevallig dat wij in Rotterdam de meest geavanceerde geautomatiseerde terminals hebben? Met zelfrijdende container wagens e.d. ?

Het is allemaal bla bla, en als het erop aan komt zijn ze daar helemaal niet zo ver met de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:14
Vannacht een deel van mijn VEN te koop gezet voor 6% winst om weer wat meer ETH te hebben. Uiteraard is VEN vannacht hard gestegen en de rest lijkt allemaal gelijk gebleven :').

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:26:
[...]

Dat is het dus een beetje. Enige wat ik van ze zie is partnerships, lectures, marketing hier marketing daar. Niks over het product zelf. Wie zegt dat ze actief aan het developen zijn? Lijkt me een stuk belangrijker.
Hier een kort filmpje over het 'product' zelf;

YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek

De app:

YouTube: How to use VeChain App to verify authenticity of products?

Kantoor waar druk wordt gewerkt:

YouTube: VeChain Shanghai Office Tour

En dan nog eens al de partnerships die ze afsluiten. Lijkt me niet dat zulke grote bedrijven investeren in iets wat alleen maar 'hype' is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door o-TANK-o op 20-01-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 15:14
Zijn er hier al mensen bekend met Adshares? Is gericht op digitale reclame.
White paper en de roadmap zien er veel belovend uit.

Verwacht hier heel veel van

https://adshares.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
pirojil schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Nee het klopt inderdaad niet. Of Max z'n post klopt kan ik niet over oordelen ( voor wat betreft het passeren van een buy-order ) maar mijn post klopt niet.. Verkeerde tijdeenheid bij de grafiek staan.. Was nog niet helemaal wakker toen ik dat vanmorgen checkte.. Hij is inderdaad niet lager dan 11.000 gegaan. De uitleg van Max over het orderbook was voor mij in ieder geval wel leerzaam.. Excuus!
Hah een vierde optie die nóg waarschijnlijker was idd :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themikes schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:29:
Zijn er hier al mensen bekend met Adshares? Is gericht op digitale reclame.
White paper en de roadmap zien er veel belovend uit.

Verwacht hier heel veel van

https://adshares.net
Lijkt beetje op het volgende: https://adbank.network/

Ze proberen een gedecentraliseerd handels centrum op te zetten tussen reclame inkoop en verkoop. Hier gaat het dan om de uitwerking of het een succes kan worden.

Eigenlijk wat Google doet, echter Google heeft adsense en heleboel client side tracking javascript waar ze hun database mee vullen en AI erop los laten om zo de meest efficiente advertising te maken voor klanten.

Dat kun je dan niet met een gedecentraliseerd systeem. Hoe verbindt je dat soort tracking op je client side en profile tracking door cookies enz met de blockchain? Dat is dus mensen automatisch volgen en profileren ingebakken in de blockchain. Dat zou pas eng worden.. want wie heeft dan toegang tot dat soort data. :)

Tot nu toe lijkt het me alleen maar het bij elkaar brengen van inkoop en verkoop van reclame ruimte zonder grote tussen speler waardoor de prijs omlaag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 23-09 13:39
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Mijn HTML withdrawal van bleutrade was aardig rap. Wat is lang?
Die van mij ook, verschilt per coin denk ik. DogeCoin vanaf HitBTC deposit naar Bleutrade was ook in 2 minuten gepiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
o-TANK-o schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:27:
[...]

De app:

En dan nog eens al de partnerships die ze afsluiten. Lijkt me niet dat zulke grote bedrijven investeren in iets wat alleen maar 'hype' is ;)
Enkele bedrijven zijn beursgenoteerd. De regelgeving en toezicht die daarbij komt kijken zou ertoe leiden dat elke poging van een start-up om nep partnerships te sluiten direct gecorrigeerd zou worden met diverse persberichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:27:
[...]

De app:

Houd wel in je achterhoofd dat inhoud in filmpjes opgezet is en dat het tonen hiervan niet per definitie een werkelijk beeld hoeft te scheppen. Elke nieuwkomer welke nog nooit van deze app/coin etc. heeft gehoord zou toch met enige sceptie naar deze 3 filmpjes moeten kijken.

een prod. filmpje van wat NFC chips, zegt heel niks (type maar in op joeptjoep)
een app tonen en dat deze wat doet, zegt heel niks (Flappybird werkt ook)
een filmpje van een kantoor tonen zegt ook niks (het lijken allemaal wel eerste jaar studenten)

Het zijn in mijn ogen alle drie filmpjes die te classifiseren zijn in "wij van WC eend, vinden dat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 24-09 22:59
Welke website/app gebruiken jullie om je portfolio bij te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 21:22
aaaido schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:32:
Blockfolio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
aaaido schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:32:
Cointrackr

En de app van worldcoinindex vind ik wel prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Houd wel in je achterhoofd dat inhoud in filmpjes opgezet is en dat het tonen hiervan niet per definitie een werkelijk beeld hoeft te scheppen. Elke nieuwkomer welke nog nooit van deze app/coin etc. heeft gehoord zou toch met enige sceptie naar deze 3 filmpjes moeten kijken.

een filmpje van een kantoor tonen zegt ook niks (het lijken allemaal wel eerste jaar studenten)

Het zijn in mijn ogen alle drie filmpjes die te classifiseren zijn in "wij van WC eend, vinden dat"
Allemaal waar. Komende donderdag is er via Facebook een livestream met hun grootste partner DNV GL, hopelijk zien we dan meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
[...]

De vraag van OP was of er wel aan een product werd gewerkt en dat het niet alleen marketing en hype was. Ik vind dat bovenstaande filmpjes zeker aantonen dat er aan een product wordt gewerkt.

Edit; Overigens zijn ze nu bezig met de rebranding en de release van het mainnet over een paar maanden.

[ Voor 5% gewijzigd door o-TANK-o op 20-01-2018 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mooie sell wall op 60K Satoshi bij VEN. De whales houden hem op dat niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Even voor duidelijkheid: Ik weet niet wat dat NFC chip productie filmpje moet laten zien, maar iig niks gerelateerds aan de productie van NFC chips. Die worden in een fab gemaakt door TSMC bijvoorbeeld. Of als je een miljard over hebt maak je je eigen fab. Maar niet drie robots in een rijtje die een stukje plastic oppakken. Het ziet er ook totaal niet uit als een pick&place machine om PCBs in elkaar te zetten. Dus waar kijken we nu eigenlijk naar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:38:
[...]

De vraag van OP was of er wel aan een product werd gewerkt en dat het niet alleen marketing en hype was. Ik vind dat bovenstaande filmpjes zeker aantonen dat er zeker aan een product wordt gewerkt.
Ik niet, ik zie een kantoor vol met mensen. Maar dat hoeft nog niks te zeggen. Het kan ook een kantoor zijn met allerlei mini startups waarvan een enkele is van VeChain.(Zulke kantoren heb je overal in grote steden met startups..) Met een gezamenlijke koffie ruimte etc. Ziet er net zo uit ! Daarnaast is het opzetten van een aluminium frame met wat pneumatiek heel simpel die ff een RFID tag optilt neerlegt en daarna weer optilt en weer in een bakje gooit. Doet me denken aan mijn MBO waar ik zoiets gemaakt heb met pneumatiek en een PLC. Of daar daadwerkelijk wat op die RFID geprogrammeerd wordt... is de vraag. En wanneer zien we dan een demo van die RFID chips. Gewoon zoals het werkt zoals ze zeggen? Dat heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:38:
[...]

De vraag van OP was of er wel aan een product werd gewerkt en dat het niet alleen marketing en hype was. Ik vind dat bovenstaande filmpjes zeker aantonen dat er zeker aan een product wordt gewerkt.
Prima, dan verschillen we hier in van mening, geef enkel aan dat video's ten aller tijden zijn opgezet.
De filmpjes, zeggen mij heel niet dat er aan een product wordt gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:44:
[...]

Prima, dan verschillen we hier in van mening, geef enkel aan dat video's ten aller tijden zijn opgezet.
De filmpjes, zeggen mij heel niet dat er aan een product wordt gewerkt.
Ik zal eens gaan zoeken of ik meer kan vinden. Kom er later op terug als ik meer vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Die PwC doet dan iets met AI. Maar ook iets concreets? Ik zie bijvoorbeeld een foto op hun website van een haven terminal.

Maar weet jij toevallig dat wij in Rotterdam de meest geavanceerde geautomatiseerde terminals hebben? Met zelfrijdende container wagens e.d. ?

Het is allemaal bla bla, en als het erop aan komt zijn ze daar helemaal niet zo ver met de techniek.
We hebben er maar 2 en dat is RWG ( de enige echte ) en APM2, de 3e is in amerika en die is niet zo groot. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Een beetje achterdocht is goed, maar sommigen van jullie gaan wel ver, zou bijna zeggen dat jullie de trein hebben gemist.

Ja tuurlijk, een partij als PwC laat zich zomaar in met een willekeurig blockchain bedrijf.

Hoeveel coins staan er in de top 20 die letterlijk shitcoins zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Trent900 op 20-01-2018 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

o-TANK-o schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:46:
[...]

Ik zal eens gaan zoeken of ik meer kan vinden. Kom er later op terug als ik meer vind.
Mij hoef je niet te overtuigen hoor, het punt blijft dat je niet klakkeloos filmpjes en berichtjes als waarheid moet zien. Ik bedoel het in de algemene zin, niet enkel Vechain doet aan "branding". Is er helemaal niks over een munt (product) te vinden is dat natuurlijk ook geen goed signaal.

ik denk dat als je een beetje je best doet je vanmiddag eenzelfde filmpjes kan hebben van je eigen TNK coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07
Sbakker1982 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:42:
Mooie sell wall op 60K Satoshi bij VEN. De whales houden hem op dat niveau.
Hoe zie ik dat en wat wil dat juist zeggen in Jip en Janneke taal?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:14
kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Bij Binance (of een andere exchange for that matter) zie je op welke prijs de meeste sale orders staan:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ElItLJa.png

Er staan dus 100k coins te koop voor 0.0060000 bitcoin p/s. Betekend dat de prijs daar niet zo snel boven zal gaan (vandaag).

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 20-01-2018 13:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:53:
[...]

Dit kan je zien bij de lopende orders van je exchange.
Advies, indien mogelijk, het aantal decimalen achter de komma te verkleinen.

Je krijgt dan de openstaande verkoop en aankooporders in beeld (reeds ingegeven orders)

Een wall is eigenlijk de grootste groep "samengevatte" orders die je tegenkomt.
Dit wordt ook wel omschreven als 1 whale, maar in werkelijkheid zijn dit vele orders samen.
een wall vormt eigenlijk het beeld waarop collega investeerders denken dat dat op dat moment de bodem piek is. of snel een quick win te halen is.

een satoshi is een miljoenste van een BTC (daar is een BTC in opgebouwd kort door de bocht).
een satoshi is dus 0,0000001 btc waardoor 60K satoshi 0,0060000BTC is (0,006 dus)

eigenlijk is dit dus een boodschap van weinig waar velen ergens van onder de indruk raken:)

Deze whale is in ieder geval in werkelijkheid een gup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard fork van xvg volgende week. Iemand een verwachting wat het gaat doen?
Nadien moet er toch wel een groei komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:05:
[...]

Dit kan je zien bij de lopende orders van je exchange.
Advies, indien mogelijk, het aantal decimalen achter de komma te verkleinen.

Je krijgt dan de openstaande verkoop en aankooporders in beeld (reeds ingegeven orders)

Een wall is eigenlijk de grootste groep "samengevatte" orders die je tegenkomt.
Dit wordt ook wel omschreven als 1 whale, maar in werkelijkheid zijn dit vele orders samen.
een wall vormt eigenlijk het beeld waarop collega investeerders denken dat dat op dat moment de bodem piek is. of snel een quick win te halen is.

een satoshi is een miljoenste van een BTC (daar is een BTC in opgebouwd kort door de bocht).
een satoshi is dus 0,0000001 btc waardoor 60K satoshi 0,0060000BTC is (0,006 dus)

eigenlijk is dit dus een boodschap van weinig waar velen ergens van onder de indruk raken:)

Deze whale is in ieder geval in werkelijkheid een gup.
Een gup die vooralsnog niet opgegeten wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:08:
Hangt er van af waarvoor ze forken. Wat zit er in de nieuwe code?

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een bron? Ik kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sbakker1982 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:11:
[...]

Een gup die vooralsnog niet opgegeten wordt
Dat zegt een hoop over het volume (de interesse), "van het moment" op deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees vaak deze coin gaat nog 15X gaan. Maar gaan ze dan uit van de marktprijs van het huidig moment dat ze het bericht posten of ICO prijs? Want dat is namelijk een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

MainframeX schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:14:
[...]

Hangt er van af waarvoor ze forken. Wat zit er in de nieuwe code?
is om de miners te forceren nieuwe code te gebruiken dat de stealth addresses ondersteunt zover ik begreep

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Heb je een bron? Ik kan hier niets over vinden.
dit misschien? https://www.reddit.com/r/...n_cryptocurrency_about_a/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:21:
Ik lees vaak deze coin gaat nog 15X gaan. Maar gaan ze dan uit van de marktprijs van het huidig moment dat ze het bericht posten of ICO prijs? Want dat is namelijk een groot verschil.
Dat is geheel afhankelijk van het bericht.
een dergelijk bericht waarin dat vanuit het bericht zelf al niet duidelijk word, met een korreltje zout nemen.
Er word natuurlijk ook veel onzin gepost t.o.v. de zin.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Dat is geheel afhankelijk van het bericht.
een dergelijk bericht waarin dat vanuit het bericht zelf al niet duidelijk word, met een korreltje zout nemen.
ook vaak bedoeld om de boel op te jagen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt om het wraithprotocol echt goed te implementeren. Zou volgende week plaats moeten vinden. Maar zou dat de coin een boost geven? Idee is dat er dan meer interesse gaat komen voor de coin van grotere bedrijven.
flessuh schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:23:
[...]

is om de miners te forceren nieuwe code te gebruiken dat de stealth addresses ondersteunt zover ik begreep
https://www.reddit.com/r/...ad_a_post_on_cryptocquote]bie100 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:24:
[...]

dit misschien? https://www.reddit.com/r/...n_cryptocurrency_about_a/
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:59:
[...]

Bij Binance (of een andere exchange for that matter) zie je op welke prijs de meeste sale orders staan:

[afbeelding]

Er staan dus 100k coins te koop voor 0.0060000 bitcoin p/s. Betekend dat de prijs daar niet zo snel boven zal gaan (vandaag).
Zo´n hoge rode muur noemen ze ook wel een "sell wall". Vaak ingestelde verkoop punten als hij daar komt. Als dat er veel zijn. Dus men noemt dat een muur dan komt hij er niet door heen. Hoe lager de muur des te eerder het geval dat hij die richting op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28

Chiron

Moderator Discord
Dat is de ‘handrem’ van Vechain om m stabiel te houden :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-09 15:15
zou de shutdown in de USA gevolgen hebben voor de koers van BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
LTTFF schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:51:
Yes, ten opzichte van de $.

Bleek vannochtend wel, lichte stijging op moment dat het nieuws naar buiten kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTTFF schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:51:
Hoogstwaarschijnlijk wel, In ieder geval t.o.v. de dollarkoers.
Zie ééa ook wel als een stukje propaganda (en omgekeerd staken).
Het is op het moment een mooi politiek pressiemiddel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Amerika wordt wakker, sell walls houden VEN even niet meer tegen... Benieuwd waar het stopt. Komt vast wel weer een correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:21:
Dat moet duidelijk worden uit het verhaal en de redenen van die persoon. Geeft dat geen uitsluitsel dan is het gewoon hype creeeren zodat zijn ingekochte coins gaan stijgen, die hij natuurlijk voor het filmpje heeft ingekocht.

15x is 15 of het nou over 1 cent gaat of 1000 euro je hebt er dezelfde ROI van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pirojil
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 11:00
ICX gaat ook als een malle.. Probeert nu weer terug boven de 10 usd te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 22-09 22:23
Beste alle,

ik moet mijn ledger nog ontvangen helaas pas in maart. Tot die tijd wil ik nog even wat kopen en vanuit dat weer terugstorten naar mijn Ledger.

Nu wil dus Exodus aanschaffen volgens de vele is dit wel een van de meest veilige wallets. Maar die is voor nieuwkomers helaas uitgesloten. Is er nog zon wallet die vertrouwlijk is___``??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
theduke1989 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:38:
Beste alle,

ik moet mijn ledger nog ontvangen helaas pas in maart. Tot die tijd wil ik nog even wat kopen en vanuit dat weer terugstorten naar mijn Ledger.

Nu wil dus Exodus aanschaffen volgens de vele is dit wel een van de meest veilige wallets. Maar die is voor nieuwkomers helaas uitgesloten. Is er nog zon wallet die vertrouwlijk is___``??
Paperwallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:43
theduke1989 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:38:
Beste alle,

Waarom is Exodus uitgesloten? Is gratis btw..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Het is toch een heerlijke dag op deze manier met je volledige portfolio verdeeld over ICX en VEN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 22-09 22:23
Anton.net schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Waarom is Exodus uitgesloten? Is gratis btw..
Je kan daar niet meer registeren dus moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
theduke1989 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

theduke1989 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Volgens mij is https://www.exodus.io/releases/ gewoon gratis te downloaden, geen registratie nodig. Dus ik weet niet welke Exodus wallet jij dan bedoelt?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

miikebtc schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:44:
Het is toch een heerlijke dag op deze manier met je volledige portfolio verdeeld over ICX en VEN..
Leuke dag idd!

Ik heb nu wel 10% ICX verkocht (dan was m'n inleg er 100% uitgehaald). En 22% VEN (winst veilig stellen).

Die 10% ICX in IDO gestoken; die 22% VEN laat ik even staan in BTC (geen verwachtingen van BTC ofzo, maar even aan het kijken wat ik ermee doe).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikebtc
  • Laatst online: 23-01-2023
Jebus4life schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Leuke dag idd!

Ik heb nu wel 10% ICX verkocht (dan was m'n inleg er 100% uitgehaald). En 22% VEN (winst veilig stellen).

Die 10% ICX in IDO gestoken; die 22% VEN laat ik even staan in BTC (geen verwachtingen van BTC ofzo, maar even aan het kijken wat ik ermee doe).
Als ik mag vragen, persoonlijk vind ik het lastig om dus winst af te romen op zulke momenten met de mainnet launch en de rebranding van VEN op het programma. Toch een beetje gierig dan door de grote stijgingen en de verwachting dat het nog verder gaat :X . Doe jij dit op basis van een met jezelf afgesproken prijs waarop je een deel afroomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:29
bron?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 14:17
En dan ineens gaat VEN toch over de 60k, kreeg het zo snel niet mee maar volgens mij was de sell wall op 60 ineens pleite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
uuldriks schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:59:
En dan ineens gaat VEN toch over de 60k, kreeg het zo snel niet mee maar volgens mij was de sell wall op 60 ineens pleite?
Klopt, ging opeens heel snel....ben benieuwd waar dit heen gaat...weer een flinke op 61500

[ Voor 4% gewijzigd door pirodr01 op 20-01-2018 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 26-09 15:15
hier ook....gaat lekker. gaat nog wel ff door verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 22:35
Vraag me af of ik gek ben geworden, ik wil bij binance Ven verkopen. Maar als ik naar tabblad sell ga staat er een groene knop buy in de Android apps op tablet en telefoon. En soms Staat er een andere munt bovenin. Moet daar niet een rode knop sell staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Zeker leuk, alleen al met VEN m'n verliezen uit de dip weggepoetst afgelopen nacht!

Nu wil ik nog van XVG af, moet 'ie wel even in de groene cijfers komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jebus4life schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Leuke dag idd!

Gaat inderdaad mooi voor ICX en maar goed ook, had hem gekocht op 10,71€ paar weken geleden 8)7 Maar goed, met mainnet in het vizier verwacht ik die wel ruim boven de 10€ einde van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste deel van mijn portfolio bestaat uit VEN en ICX, wat ertoe resulteert dat ik op mijn ATH sta omgerekend in zowel BTC als dollars.

Waar ik me wel enigszins over verbaas is de afwezigheid van WTC in deze chat. Net als VEN verwacht ik hier ook veel van in 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 16:29
Rimshaker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:08:
Vraag me af of ik gek ben geworden, ik wil bij binance Ven verkopen. Maar als ik naar tabblad sell ga staat er een groene knop buy in de Android apps op tablet en telefoon. En soms Staat er een andere munt bovenin. Moet daar niet een rode knop sell staan?
Even opnieuw de app starten. Die heeft wel eens moeite de juiste munten/knoppen neer te zetten als een bepaalde munt heel snel gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
niet verkeerd, ik zit er 25% / 25% in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:13:
Waar ik me wel enigszins over verbaas is de afwezigheid van WTC in deze chat. Net als VEN verwacht ik hier ook veel van in 2018.
WTC ook op +17% tegenover gisteren (EUR). Lekker als je ICX, VEN en WTC hebt. WaBi trouwens ook +20%. Nu nog even ETH naar boven sprinten en we zijn helemaal tevree :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar toegegeven en ben weer in VEN gestapt. Afgelopen 2 weken netjes vast gehouden en gisteren ineens geprobeerd mijn positie te versterken door hoog te verkopen en laag te kopen. Dat doe ik dus ook nooit meer, ben toch 30 VEN kwijt. Wie weet is dat ooit 30k waard :p

Misschien dat ik nog wat NEO om zet naar VEN, geen idee welke van de twee beter is voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Zijn wat flinke muren neergezet op zowel ICX als VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollux
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 20:46
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:29:
Ik heb maar toegegeven en ben weer in VEN gestapt. Afgelopen 2 weken netjes vast gehouden en gisteren ineens geprobeerd mijn positie te versterken door hoog te verkopen en laag te kopen. Dat doe ik dus ook nooit meer, ben toch 30 VEN kwijt. Wie weet is dat ooit 30k waard :p

Misschien dat ik nog wat NEO om zet naar VEN, geen idee welke van de twee beter is voor de lange termijn.
Hier nog 1..terwijl ik dat eigenlijk niet vaak doe :( wacht toch op een soort van dip..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

miikebtc schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Als ik mag vragen, persoonlijk vind ik het lastig om dus winst af te romen op zulke momenten met de mainnet launch en de rebranding van VEN op het programma. Toch een beetje gierig dan door de grote stijgingen en de verwachting dat het nog verder gaat :X . Doe jij dit op basis van een met jezelf afgesproken prijs waarop je een deel afroomt?
Geen vaste parameters voor, eerder gevoelsmatig.
VEN ben ik mee ingestapt door de hype een aantal weken terug (m'n eerste instap was €1.82, ook op hogere prijzen (€2-3 en +€3) bijgekocht. Technisch heb ik niet voldoende analyse gedaan om te weten waar het heen kan gaan. Op zo'n coin (geleerd door meevallers (Verge) en tegenvallers (TRX)) neem ik gewoon m'n winst als die er is. Door wat er gaande is met de rebrand en de huidige commotie vermoed ik dat die nog zwaar kan verderstijgen (€12-13 denk ik in eerste instantie, hoe hoog precies doe ik geen uitspraken over (want weet ik natuurlijk niet).

Je zou dus denken dat uitstappen niet slim is, maar ik zit met meerdere maandlonen in crypto (niets wat ik me niet kan permitteren te verliezen (en no where near genoeg om me in de problemen te brengen), maar wel een bedrag waarvan ik even niet goed zou zijn mocht het verdwijnen). VEN (door de stijging) als grootste holding. Op dat moment kies ik dus gewoon om m'n winst te nemen en dat te herinvesteren in iets nieuw.

Maar ik ben relatief conservatief en heb voor mezelf uitgemaakt dat rijk worden er niet meer inzit zonder grote risico's te nemen of (en dat is ook een risico natuurlijk) té grote bedragen te investeren. Ik wil gewoon dus een mooie bonus verdienen ermee.

Dus: (deel van) de inleg eruitgehaald en in iets nieuw steken. De rest gefaseerd uithalen bij stijgingen.

Zelde met ICX. Die zal ook nog wel "zeker" x2-3 gaan dit jaar, maar zeker is erg relatief in cryptoland. Dus, stijging geweest, winst afromen en gewoon iets nieuws zoeken. Ik wil gewoon niet dat ik 1 of 2 holdings heb die plots 80% van m'n portfolio zijn, dat is enorm riskant en ongezond.

Voor de duidelijkheid, door de erg grote stijging van VEN heb ik ook gewoon nog 65% van m'n coins in m'n portfolio zitten he, ik heb geen FOMO omdat ik er nog stevig genoeg inzit. Laat dat ding maar naar 50€ ofzo gaan ;) Maar je mag gewoon niet achterom kijken of je wordt gek.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:27
Joshualoman schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:33:
[...]

Hier nog 1..terwijl ik dat eigenlijk niet vaak doe :( wacht toch op een soort van dip..
Jullie zijn niet de enige. Hier verkocht op 4700. Hoop op een dip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Vorig jaar begin december 25ven gekocht omdat er toen al aardig over gesproken werdt. Ik houdt ze mooi nog even vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:29:
Goeie vraag. Op lange termijn lijken ze mij allebei goede investeringen, met voorlopig toch nog het voordeel voor NEO. Op korte termijn zie ik NEO echter niet zo veel meer bewegen omdat die de voorbije maand al enorm omhoog geschoten is. VEN heeft ook nog leuke dingen staan op korte termijn, dus die zie ik nog wel groeien. Op middellange termijn komt die terugval bij VEN er echter sowieso ook. Misschien dan het moment om weer over te stappen naar NEO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Neo heeft er ook weer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
wow zeg dat wel...lekker, kan er nog wel bij naast ven, icx en wabi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

En verge is weer terug met waar het voor de dip mee bezig was.. vooral zijwaarts bewegen :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
flessuh schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:47:
En verge is weer terug met waar het voor de dip mee bezig was.. vooral zijwaarts bewegen :P
sleeping giant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
-

[ Voor 148% gewijzigd door TomTorquay op 20-01-2018 16:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recklezz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 17:06
VEN FOMO mode activated...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• o-TANK-o
Heb even een grote post gemaakt over VeChain op het andere topic voor de geintereseerden:

o-TANK-o in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Vraag me toch af waar de dip komt van VEN, die is de laatste uren erg lekker aan het stijgen. Bijna te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
Zo daar verdampt de VEN sell wall even in 3 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 25-09 13:09
Recklezz schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:22:
Zo daar verdampt de VEN sell wall even in 3 seconden
Of een whale haalt zijn order uit de boeken. Het kijken naar die buy/sell walls is vind ik een indicatie waar nog teveel naar gekeken wordt. Het is imho best makkelijk als kapitaalkrachtig iemand de koers op deze manier te beïnvloeden. Of zit ik er helemaal naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
BertP schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:24:
[...]

Of een whale haalt zijn order uit de boeken. Het kijken naar die buy/sell walls is vind ik een indicatie waar nog teveel naar gekeken wordt. Het is imho best makkelijk als kapitaalkrachtig iemand de koers op deze manier te beïnvloeden. Of zit ik er helemaal naast?
Nee hoor, klopt helemaal...ws met bots die constant orders plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zit te twijfelen idd met VEN om mn ICX positie daarin te stoppen... hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:19
BertP schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:24:
Bij de transacties kon je gewoon zien dat het met duizenden / tienduizenden tegelijk weggekocht werd.

Vanmorgen stond er een wall van 100.000 VEN die was ook zo snel weg, ging toen ook met tienduizenden tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 11:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

VeChain:

Afbeeldingslocatie: https://bestanimations.com/Sci-Fi/Rockets/nasa-rocket-space-flight-animated-gif-image-2.gif

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:27:
zit te twijfelen idd met VEN om mn ICX positie daarin te stoppen... hmm..
Het mooie is dat dit een luxe positie is...de vraag is alleen welke de komende tijd harder zal stijgen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
Duikt nu naar beneden opeens
Pagina: 1 ... 95 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)