Goede punten en volgens mij snapt vechain dit zelf ook onderhand. Ze zetten nu namelijk in op een dapp platform. Heel apart. Nu willen ze ineens concurrentie van Neo, enthereum, lisk, stratis etc worden?armageddon_2k1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:43:
[...]
Waarom is dat zo'n enorm issue nu dan? Gaat het zoveel mis tegenwoordig? Als je een tas van 5000 euro koopt via Aliexpress....tja. Als je hem koopt in de Louis Vuiton winkel op 5th Avenue, dan heb je iets meer succes.
De total supply van VEN is 887 miljoen. Als die 10USD worden heb je een markt van 10 miljard. 10 miljard markt voor een tracker van authenticiteit?
Het klinkt allemaal als iets zoeken bij de technologie om maar een product te maken.....
Alle dingen die ze noemen kan je ook met welke DB technologie dan ook oplossen.
Onzin. Ten eerste zegt marketkap. natuurlijk niks over de waarde van een product.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:43:
[...]
Waarom is dat zo'n enorm issue nu dan? Gaat het zoveel mis tegenwoordig? Als je een tas van 5000 euro koopt via Aliexpress....tja. Als je hem koopt in de Louis Vuiton winkel op 5th Avenue, dan heb je iets meer succes.
De total supply van VEN is 887 miljoen. Als die 10USD worden heb je een markt van 10 miljard. 10 miljard markt voor een tracker van authenticiteit?
Het klinkt allemaal als iets zoeken bij de technologie om maar een product te maken.....
Verder ben jij van mening dat het een probleem zoeken is voor een oplossing, maar blijkbaar denken PwC de voormalig CIO van Louis Vuitton daar anders over en dat zegt me iets meer, nofi.
Groetjes, FaceDown.
Nu ben ik wel redelijk bekend met de zakenwereld in China en het zou me niks verbazen als er wat hoge mannetjes bij PwC China zijn (PwC heeft de laatste jaren sowieso al niet zo'n goed track record mbt ethisch handelen) die lekker aan het speculeren zijn. Helemaal relax als je kan zeggen dat je een incubator maakt van een coin die je in je portfolio hebt.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Geen probleem. Ik had ook niet verwacht je te overtuigenFaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:49:
[...]
Onzin. Ten eerste zegt marketkap. natuurlijk niks over de waarde van een product.
Verder ben jij van mening dat het een probleem zoeken is voor een oplossing, maar blijkbaar denken PwC de voormalig CIO van Louis Vuitton daar anders over en dat zegt me iets meer, nofi.
Of vice-versa natuurlijk.
Jongens als jullie allemaal denken dat het een scam is dan investeer er lekker niets in, maar hou op met die trieste complottheorieen.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:49:
Nu ben ik wel redelijk bekend met de zakenwereld in China en het zou me niks verbazen als er wat hoge mannetjes bij PwC China zijn (PwC heeft de laatste jaren sowieso al niet zo'n goed track record mbt ethisch handelen) die lekker aan het speculeren zijn. Helemaal relax als je kan zeggen dat je een incubator maakt van een coin die je in je portfolio hebt.
PwC adverteert wereldwijd met blockchain dus er zal heus wel iets meer gaande zijn dan 'een paar speculerende hoge Chinese mannetjes'.
Groetjes, FaceDown.
Ik vraag me af wat de CIO (Chief Information Officer) van een tassenmerk overigens voor waarde in zo'n technische discussie kan brengen. Maar soit.
Maar die verificatie gebeurt aan de hand van o.a. een QR.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:41:
[...]
QR en Rfid zijn natuurlijk zeer makkelijk na te maken. Het gaat er juist om dat wanneer je een tas van 5000 euro koopt je direct de echtheid kan verifieren.
Je kan o.a. een QR direct aan een bedrijf koppelen die zelf de verificatie doen geen ven voor nodig toch ?
Stel je maakt een QR na, dan kan het bedrijf zo zien of er meerde van zijn geweest waar die vandaan komt en aangeven dat het een ''nep'' product is.
Je kan eigenlijk alles wat ven doet met een simpele QR code maar dan zonder ven, of zie ik het verkeerd?
Als ik nu al een QR code scan heb ik ook alle informatie neem als voorbeeld track en trace van postnl die werken ook met QR codes staat alles in.
Zo die 90.000 coins waren in 2 seconden weg (VEN)
[ Voor 6% gewijzigd door erik91 op 20-01-2018 08:55 ]
Succes daarmee. Persoonlijk zit ik hier niet om mensen uit te kunnen lachen. Ik ben van mening dat het geen enkele coin ten goede komt om andere coins af te zeiken of FUD te verspreiden. Cryptocurrency als markt is minder dan een vlooi in de wereldeconomie. Als je dan ook nog denkt elkaar te moeten bestrijden ben je gewoon dom bezig.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:51:
[...]
Geen probleem. Ik had ook niet verwacht je te overtuigenDat was me vanaf het begin al duidelijk. Het gaat me er gewoon om dat ik over een paar weekjes mezelf en jou kan quoten om je keihard uit te lachen.
Of vice-versa natuurlijk.
Groetjes, FaceDown.
Denk dat je wel iets teveel vanuit je eigen perspectief je licht laat schijnen op het idee/product.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:27:
[...]
Daarnaast, de use case:
[...]
Daar sla ik niet stijl van achterover eerlijk gezegd....
[...]
Daar hebben we al lang allemaal systemen voor (ik werk in de consumentenproducten tak, met vele fabrieken in China). Dat die verbeterd kunnen worden kan, maar ik zie niet helemaal het nut van blockchain hierin.
Dus... klinkt een beetje als een hype dacht ik zo. Maar wellicht heb ik het helemaal mis. Ik heb het wel vaker mis.
En daarnaast.... is het totaal niet in het belang van China dat echt van nep onderscheiden wordtOf dat het duidelijk is dat die 100 euro smartphone met kinderhandjes in elkaar is gezet.
Van de site zelf, een use-case met een auto:
[...]
Oftwel, een gedecentralizeerde database. Maar dan met een blockchain. Ik zie echt totaal niet in waarom dit zo'n ding is? Verhelder het alsjeblieft voor mij. De laatste zin spreekt ook boekdelen....
De enige manier waarop dit een succes wordt is als iedereen in de consumenten-producten-industrie meegaat, anders heb je gewoon weer een nieuw systeem naast de bestaande systemen. De voordelen zijn me onduidelijk. Ik snap niet waarom blockchain de bestaande systemen gaat verbeteren hier. Daarnaast is het ook totaal niet in het belang van vele krachtige partijen. Heel veel partijen willen helemaal geen transparantie.
Nee, dikke hype.
Je geeft aan dat jij het nut er niet van in ziet.
Denk dat je daar wel een grote inschattingsfout maakt, imitatie is onder de chinese bevolking echt wel een ding. Authenticiteit gaat steeds belangrijker worden en met de grote Chinese bevolking heb je meteen een hele grote doelgroep. Mij gaat het er niet zozeer om of ik de toegevoegde waarde zie, maar als er miljoenen mensen zijn die wel behoefte hebben aan een dergelijke oplossing zie ik het rooskleurig in.En daarnaast.... is het totaal niet in het belang van China dat echt van nep onderscheiden wordtOf dat het duidelijk is dat die 100 euro smartphone met kinderhandjes in elkaar is gezet.
Gaat VEN weer terug naar zijn normaal van 5.50? Kans om te verkopen en bijkopen dan. 🤔
Ik zeg niet dat het een scam is maar al m'n vragen worden niet beantwoord. Enige wat ik alsmaar hoor en zie is VeChain is de shit! Want: partnerships! En iedereen loopt als schaapjes achter elkaar aan. Dit is dus puur speculeren en niemand weet waar ze op dev gebied mee bezig zijn. De reden dat Github leeg is is volgens hun omdat het Enterprise is. Stratis: https://github.com/stratisprojectFaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:52:
[...]
Jongens als jullie allemaal denken dat het een scam is dan investeer er lekker niets in, maar hou op met die trieste complottheorieen.
PwC adverteert wereldwijd met blockchain dus er zal heus wel iets meer gaande zijn dan 'een paar speculerende hoge Chinese mannetjes'.
Just saying.. helaas ben ik dus nog niet overtuigd
Verwijderd
Als je in de dalen instapt en uitstapt op de piekjes. En dat de hele tijd doet haal je hoger rendement. Dan is het alsof je continu in een stijgende lijn zit. Alleen moet je het verschil tussen in en verkoop wel meenemen (dat gat in de orderbook) en je trading fee als dat er is.shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:43:
[...]
hoe bedoel je uitstappen ?
Ik zit momenteel in VEN/ICX, deze knallen beide vandaag. BTC komt hopelijk weer rond de 13/14k te staan komende weken. ik stap helemaal nergens uit.
Prima allemaal. Ik laat me graag het tegendeel bewijzen
Verwijderd
Mijn buy limit is niet geraakt bij VEN afgelopen nacht. Voor het eerst probeer ik mijn positie te versterken en verkeerd gegokt. Hopelijk zakt ie nog een beetje terug om weer mijn oude positie te pakken en dan is het gewoon niets meer doen....
Weet je wat mij opvalt. Het is eigenlijk best grappig als je er op gaat letten en ook wel een logisch iets.
Wanneer een bepaalde coin door velen getipt wordt als een veelbelovend iets zie je niet veel kritiek en wordt er niet echt over een hype gesproken.
Wanneer deze echter na een tijd toch doorbreekt en daadwerkelijk de koers omhoog schiet zie je plots een groep mensen die zich ineens kritisch uitlaten en is het wel een hype.
Wanneer een bepaalde coin door velen getipt wordt als een veelbelovend iets zie je niet veel kritiek en wordt er niet echt over een hype gesproken.
Wanneer deze echter na een tijd toch doorbreekt en daadwerkelijk de koers omhoog schiet zie je plots een groep mensen die zich ineens kritisch uitlaten en is het wel een hype.
Ik heb ook een leuke computer..
ja precies.. ik heb dat ook geprobeerd werkt bij mij niet..Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:55:
[...]
Als je in de dalen instapt en uitstapt op de piekjes. En dat de hele tijd doet haal je hoger rendement. Dan is het alsof je continu in een stijgende lijn zit. Alleen moet je het verschil tussen in en verkoop wel meenemen (dat gat in de orderbook) en je trading fee als dat er is.
VeChain is alleen maar succesvol als product als iedereen in een branche meedoet. En dat lijkt me vrij moeilijk te halen, tenzij het van hogerhand opgelegd wordt.
Maar als het van hogerhand opgelegd moet worden gaan ze niet een of ander product gebruiken waar allemaal mensen heel veel speculatief vermogen in hebben zitten. Dan gaan overheden lekker van scratch af aan beginnen.
In dit topic worden elke dag 10 coins getipt. VeChain is inderdaad al getipt, maar de use case is toen ook al kritisch op gereageerd. Daarnaast is het hier wel zo'n hype bende dat er elke week van de ene naar de andere coin gerend wordt.
Weet je wat mij opvalt? Het is eigenlijk best grappig als je er op gaat letten en ook wel een logisch iets.
Wanneer een bepaalde coin door het dak gaat zijn er opeens allemaal mensen die use-cases gaan verzinnen en heel erg in een product geloven en er eigenlijk altijd al achter hebben gestaan.
Coins die allemaal inzakken en gebakken lucht zijn hoor je niemand meer over ook al was het helemaal the shit een paar weken hiervoor.
Wat is er met Verge gebeurd? Of Einsteinium?
Maar als het van hogerhand opgelegd moet worden gaan ze niet een of ander product gebruiken waar allemaal mensen heel veel speculatief vermogen in hebben zitten. Dan gaan overheden lekker van scratch af aan beginnen.
Je lijkt hiermee te impliceren dat de critici balen dat ze de boot gemist hebben?Tranzy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:58:
Weet je wat mij opvalt. Het is eigenlijk best grappig als je er op gaat letten en ook wel een logisch iets.
In dit topic worden elke dag 10 coins getipt. VeChain is inderdaad al getipt, maar de use case is toen ook al kritisch op gereageerd. Daarnaast is het hier wel zo'n hype bende dat er elke week van de ene naar de andere coin gerend wordt.
Weet je wat mij opvalt? Het is eigenlijk best grappig als je er op gaat letten en ook wel een logisch iets.
Wanneer een bepaalde coin door het dak gaat zijn er opeens allemaal mensen die use-cases gaan verzinnen en heel erg in een product geloven en er eigenlijk altijd al achter hebben gestaan.
Coins die allemaal inzakken en gebakken lucht zijn hoor je niemand meer over ook al was het helemaal the shit een paar weken hiervoor.
Wat is er met Verge gebeurd? Of Einsteinium?

[ Voor 63% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-01-2018 09:04 ]
Ik heb een vraag. Ik had vannacht een buy order staan voor btc op 9150 usdt. Nu zie ik dat hij één keer naar 9035 usdt is gedipt en één keer naar 9037 usdt. Maar mijn buy order staat nog open. Ik dacht dat hij alle buy orders afloopt voor dat de prijs verder daalt? Maar blijkbaar begrijp ik het toch niet helemaal..
Xx
QR codes kopieer je makkelijk en zelfs een bedrijf kan aan de hand van de code niet zien of de tas die ik in New York koop toevallig vorige week in China was of een kopie is. Ook niet of er 1 of 200 van zijn. Met een NFC gekoppeld aan blockchain check je het zelf instantly met een app.Slux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:54:
[...]
Maar die verificatie gebeurt aan de hand van o.a. een QR.
Je kan o.a. een QR direct aan een bedrijf koppelen die zelf de verificatie doen geen ven voor nodig toch ?
Stel je maakt een QR na, dan kan het bedrijf zo zien of er meerde van zijn geweest waar die vandaan komt en aangeven dat het een ''nep'' product is.
Je kan eigenlijk alles wat ven doet met een simpele QR code maar dan zonder ven, of zie ik het verkeerd?
Als ik nu al een QR code scan heb ik ook alle informatie neem als voorbeeld track en trace van postnl die werken ook met QR codes staat alles in.
Groetjes, FaceDown.
Want? Bedrijven en overheden doen geen zaken met gerenommeerde bedrijven of best in class bedrijven? Juist wel lijkt me. Veel speculatief vermogen duidt ook op vertrouwen. Overigens is de waarde van een coin niet gelijk aan het vermogen van een bedrijf.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:58:
VeChain is alleen maar succesvol als product als iedereen in een branche meedoet. En dat lijkt me vrij moeilijk te halen, tenzij het van hogerhand opgelegd wordt.
Groetjes, FaceDown.
Ik ben gewoon vrij nieuw in dit topic en heb vechain nooit echt gevolgd. Ik zie nu overal vechain in dit topic dus ben op onderzoek uitgegaan (DYOR anyone?). Daardoor ben ik kritisch geworden. Maar het blijkt dus dat VEN het baby'tje van Tweakers is waar je absoluut niet kritisch over mag zijn?Tranzy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:58:
Ik geloof echt wel dat VeChain aan het developen is. Ik blijf het herhalen... DE munt van 2018 volgens mij!
Het was niet presoonlijk bedoeld. Is iets wat mij opvalt. En het is niet erg om ergens kritisch over te zijn. Soms is dat wel eens verhelderend en laat sommigen even wat verder kijken dan de green candles en dollar tekens.japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:01:
[...]
Ik ben gewoon vrij nieuw in dit topic en heb vechain nooit echt gevolgd. Ik zie nu overal vechain in dit topic dus ben op onderzoek uitgegaan (DYOR anyone?). Daardoor ben ik kritisch geworden. Maar het blijkt dus dat VEN het baby'tje van Tweakers is waar je absoluut niet kritisch over mag zijn?
Laatste wat ik nog wil toevoegen: hoezo gaat VeChain eigenlijk rebranden? Ze zijn pas net begonnen? Lijkt me ook weer puur de prijs opdrijven.
Kan nog makkelijk een keer of 10 a 20 over de kop. Is nog een relatief kleine munt op plek 22 qua marketcap.Rebbelx schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:02:
Ik geloof echt wel dat VeChain aan het developen is. Ik blijf het herhalen... DE munt van 2018 volgens mij!
Groetjes, FaceDown.
als je hier FUD neer gaat zetten continu doe dat ff ergens anders man..japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:04:
Laatste wat ik nog wil toevoegen: hoezo gaat VeChain eigenlijk rebranden? Ze zijn pas net begonnen? Lijkt me ook weer puur de prijs opdrijven.
Maakt niet uit, kan ook met 0. Heb ook een wallet op een VPS draaien met 0 saldo en al 1x 1250 coins gescoord.Imgnrydrmr schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:54:
[...]
Heb je meer kans als je al meer coins bezit om het juist te hebben?
Volgens mij klopt dat niet helemaal hoor, je kan juist dat soort info in een QR code kwijt.FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:59:
Xx
[...]
QR codes kopieer je makkelijk en zelfs een bedrijf kan aan de hand van de code niet zien of de tas die ik in New York koop toevallig vorige week in China was of een kopie is. Ook niet of er 1 of 200 van zijn. Met een NFC gekoppeld aan blockchain check je het zelf instantly met een app.
Maar goed iedereen zijn ideeën erover,
Op het moment is het voor mij een klein goudmijntje voor korte ritjes, LT geloof ik er niet in.
:-) dan zal de totale marketcap toch ook flink moeten blijven stijgen. Als de munt een 30 dollar haalt dit jaar zal het mooi zijnFaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:05:
[...]
Kan nog makkelijk een keer of 10 a 20 over de kop. Is nog een relatief kleine munt op plek 22 qua marketcap.
Als je m'n vorige posts hebt gelezen zie je dat ik juist research heb gedaan. Niks met fud te maken. Het lijkt allemaal gewoon een pure marketing machine en niemand weet hier ook maar iets over hun development. Had gehoopt op wat betere info hiershakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:05:
[...]
als je hier FUD neer gaat zetten continu doe dat ff ergens anders man..doe je eigen research.
Je mag er zeker kritisch over zijn, graag zelfs! Denk dat het topic alleen maar beter zal worden als meer mensen een onderbouwde mening geven!japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:01:
[...]
Ik ben gewoon vrij nieuw in dit topic en heb vechain nooit echt gevolgd. Ik zie nu overal vechain in dit topic dus ben op onderzoek uitgegaan (DYOR anyone?). Daardoor ben ik kritisch geworden. Maar het blijkt dus dat VEN het baby'tje van Tweakers is waar je absoluut niet kritisch over mag zijn?
De reacties, to the moon, shitcoin en mensen die reageren waarom ze jou kritische mening niet geloven zou ik vooral niet te serieus nemen.
Ik denk dat de oplossing gewenst is onder de chinese bevolking en geloof daarom in het idee. Of vechain de oplossing is of gewoon een eerste stap weet ik ook niet. Dat is voor iedereen afwachten.
Ik vind het RFID idee ook niet zo slecht hoor maar ik weet dat Walton hier ook mee bezig is. En aangezien vechain nu zich ineens ook richt op een Enterprise dapp platform (stratis) heb ik zo m'n twijfels of het niet allemaal puur marketing en hype is. Waarom zouden ze ineens die shift maken en 2 totaal verschillende dingen gaan doen? Ook nog eens een rebranding erbij voor net een nieuwe coin en gesloten github, alleen maar tweets over partners etc doet mij gewoon twijfelen aan de echtheid. Ik wil graag overtuigd worden hier maar lukt dus niet echt 😂BertP schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:07:
[...]
Je mag er zeker kritisch over zijn, graag zelfs! Denk dat het topic alleen maar beter zal worden als meer mensen een omderbouwde mening geven!
De reacties, to the moon, shitcoin en mensen die reageren waarom ze jou kritische mening niet geloven zou ik vooral niet te serieus nemen.
Ik denk dat de oplossing gewenst is onder de chinese bevolking en geloof daarom in het idee. Of vechain de oplossing is of gewoon een eerste stap weet ik ook niet. Dat is voor iedereen afwachten.
VEN is een coin waar je niet mee moet spelen. Niet verkopen om met een lagere buy order te verwachten dat je je VEN aantal omhoog kan schroeven. Gisteravond voor naar bed gaan dacht ik nog "Zal ik een poging wagen?".. Wat VEN verkopen en dan een buy order niet eens zo heel veel lager instellen. Al is het maar om een paar VEN extra te verdienen. Uiteindelijk de keus gemaakt om dat te doen met mijn kleine beetje Ripple. Ripple zakt, VEN stijgt mega en had mijn buy order niet geraakt. VEN is een hodl munt. Niet aan komen!
Nee. Ze gaan over op een ander systeem (eigen blockchain) en dit is nietiets wat zo even een omschakeling is zoals een naam. Het is een proces van maanden. Echter is gebleken dat dit ook een positief effect kan hebben op de koers (Zie NEO).japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:04:
[ Voor 3% gewijzigd door Tranzy op 20-01-2018 09:13 ]
Volgens mij spelen de meeste juist wel met VEN omdat het erg goed werkttechnoaddict schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:11:
VEN is een coin waar je niet mee moet spelen. Niet verkopen om met een lagere buy order te verwachten dat je je VEN aantal omhoog kan schroeven. Gisteravond voor naar bed gaan dacht ik nog "Zal ik een poging wagen?".. Wat VEN verkopen en dan een buy order niet eens zo heel veel lager instellen. Al is het maar om een paar VEN extra te verdienen. Uiteindelijk de keus gemaakt om dat te doen met mijn kleine beetje Ripple. Ripple zakt, VEN stijgt mega en had mijn buy order niet geraakt. VEN is een hodl munt. Niet aan komen!
Verwijderd
Ik merk dat hier vaak ook wordt gesproken over munten vanwege hun bullish potential om er geld aan te verdienen.
Niet of de munt of het concept echt baanbrekend is voor de cryptowereld en de toekomst daarvan.
Dus hier zie je ook veel hype muntjes de revue passeren. Die toch geen toekomst hebben op lange termijn en alleen maar leuk zijn om op korte midden termijn aan te verdienen.
Ik bedoel wat is er nou zo speciaal aan VEN tegenover andere crypto munten als we het bullish gedrag even er buiten laten? Vertegenwoordigd de waarde nou echt de techniek erachter? Of is het hype. Eerlijk.
Niet of de munt of het concept echt baanbrekend is voor de cryptowereld en de toekomst daarvan.
Dus hier zie je ook veel hype muntjes de revue passeren. Die toch geen toekomst hebben op lange termijn en alleen maar leuk zijn om op korte midden termijn aan te verdienen.
Ik bedoel wat is er nou zo speciaal aan VEN tegenover andere crypto munten als we het bullish gedrag even er buiten laten? Vertegenwoordigd de waarde nou echt de techniek erachter? Of is het hype. Eerlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 09:18 ]
Verwijderd
Bij mij heeft het in ieder geval niet gewerktSlux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:14:
[...]
Volgens mij spelen de meeste juist wel met VEN omdat het erg goed werkt
Ik wilde gister ook nog wat extra NEO en VEN kopen. Uiteindelijk alles maar op NEO gezet omdat die laag stond en VEN hoog. Nu is NEO alleen maar verder gezakt en staat VEN nog hoger. Het blijft toch een lastige materie.technoaddict schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:11:
NEO mag nu iig wel weer de stijgende lijn gaan inzetten wat mij betreft.
Je moet ook geduld hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:16:
[...]
Bij mij heeft het in ieder geval niet gewerktNu zware twijfel. Wachten tot hij weer zakt om mijn positie terug te krijgen of juist nu kopen omdat hij misschien blijft stijgen.....
als je naar de sell walls kijkt dan is imo de kans vrij groot dat ie weer naar beneden wordt gedrukt zo gaat het de laatste weken elke keer.
Maar je hebt gelijk je weet het nooit strakst blijft ie wel doorstijgen.
Zelf denk ik van niet omdat er een hoop coins van een omloop zijn en die sell walls, maar ik zit er ook vaak naast hoor
Denk alleen even aan het babymelk poeder schandaal ik China van een aantal jaar geleden.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:43:
[...]
Er stierven toen baby's omdat het poeder vergiftigd was.
Enorme run op babymelk poeder uit Nederland tot gevolg.
Lijkt me een zeer serieuze toepassing voor dit soort producten.
Verwijderd
Wat voor speciale techniek hebben ze dan die andere niet hebben? Noem eens wat specifieke algoritmes op?Rebbelx schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:02:
En wat kunnen die dan betekenen?
Als ik hun website bekijk zie ik echt niks boeiends wat met een standaard Ethereum munt niet kan.
Jongens geef nou maar gewoon toe. VeChain is een hype munt. Je kan gewoon eerlijk zijn.. maar er nog wel geld aan willen verdienen. Prima.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 09:23 ]
Niks nieuws wat je zegt.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:16:
Ik merk dat hier vaak ook wordt gesproken over munten vanwege hun bullish potential om er geld aan te verdienen.
Wat is de usecase van btc ltc.
Xrp trx of xvg hebben ook nog niks.
Van heel veel coins weten we niet of ze toekomst hebben. Sommige zijn terecht kritisch op VEN. Maar ik vind het vreemd dat ze daar zo graag in discussie gaan. Het lijkt alsof ze hun beslissing om niet te kopen graag bevestigd zien. Mocht VEN werkelijk zo groot worden wil je erbij zijn. Want nu kopen is nog goed te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 20-01-2018 09:26 ]
Daar kan je net zo goed een simple QR code voor gebruiken toch? want ook al heb je een QR code waar VEN achter zit, die QR code kan je net zo makkelijk op een andere doos plakken of namaken om hem naar de zelfde VEN id te linken.Worstkaas schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:20:
[...]
Denk alleen even aan het babymelk poeder schandaal ik China van een aantal jaar geleden.
Of zie het ik het verkeerd ?
Volgens mij zijn sommige gewoon een beetje zuur omdat ze de boot gemist hebben...lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:23:
[...]
Niks nieuws wat je zegt.
Van heel veel coins weten we niet of ze toekomst hebben. Sommige zijn terecht kritisch op VEN. Maar ik vind het vreemd dat ze daar zo graag in discussie gaan. Het lijkt alsof ze hun beslissing om niet te kopen graag bevestigd zien. Mocht VEN werkelijk zo groot worden wil je erbij zijn. Want nu kopen is nog goed te doen.
Wat betreft die walls van VEN. Lijkt nu alsof ze het in stappen omhoog laten gaan. Gisteren van 48 naar de 52 nu naar de 55.
Ik had met de dip gekocht op 43, verkocht bij de 48 wall. Daarna wat lager weer ingekocht en meegegaan naar 52. Wederom ergens op 53 verkocht en op 51 ingekocht. Maar nu we weer een stap hoger zijn begin ik toch wel te twijfelen. Want ik vermoed dat ze het straks bewust weer naar bebeden gaan pushen. Dan zit ik met ‘dure’ 55 muntjes. Uiteraard hodl en niet paniek verkopen.
Ik vraag me gewoon af of ik een verband zie die er niet is...
Ik had met de dip gekocht op 43, verkocht bij de 48 wall. Daarna wat lager weer ingekocht en meegegaan naar 52. Wederom ergens op 53 verkocht en op 51 ingekocht. Maar nu we weer een stap hoger zijn begin ik toch wel te twijfelen. Want ik vermoed dat ze het straks bewust weer naar bebeden gaan pushen. Dan zit ik met ‘dure’ 55 muntjes. Uiteraard hodl en niet paniek verkopen.
Vermoeiend dit soort posts.. Partneren met PwC is iets groots, dat heeft niets met hype te maken. Maar goed ik stop met de discussie hier want ik zie alleen maar een hoop FUD en ik hoef niemand te overtuigen want als heel GoT nu nog zijn VEN verkoopt is dat nog geen pixel op de minuut-candle. Voorlopig profiteer ik volop en dat zal nog wel even zo blijven!Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:22:
[...]
Wat voor speciale techniek hebben ze dan die andere niet hebben? Noem eens wat specifieke algoritmes op?
Als ik hun website bekijk zie ik echt niks boeiends wat met een standaard Ethereum munt niet kan.
Jongens geef nou maar gewoon toe. VeChain is een hype munt. Je kan gewoon eerlijk zijn.. maar er nog wel geld aan willen verdienen. Prima.
Groetjes, FaceDown.
Iedereen wil uiteindelijk geld verdienen. Een hype munt is een munt zoals tron, verge, ripple die op een paar dagen gigqntisch stijgen en vervolgens als een pudding in elkaar zakken. Ik zit in deze munt sind begin december, ze groeit gestaag, men kondigt partnerships aan, heeft overeenkomst met china(enige volgens mij die dit nog heeft is neo), kondigen een rebranding aan,... in vele opzichten lijkt deze munt mij dus ook dezelfde weg op te gaan als neo. Als jij niet in deze munt gelooft, prima koop hem dan niet maar ik heb de indruk dat er een paar gefrustreerd lopen omdat hij steeds stijgt en ze mss de boot hebben gemist.Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:22:
[...]
Wat voor speciale techniek hebben ze dan die andere niet hebben? Noem eens wat specifieke algoritmes op?
Dat kan. Maar als je bij het originele alles bijhoudt zie je meteen dat het niet klopt.Slux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:25:
[...]
Daar kan je net zo goed een simple QR code voor gebruiken toch? want ook al heb je een QR code waar VEN achter zit, die QR code kan je net zo makkelijk op een andere doos plakken of namaken om hem naar de zelfde VEN id te linken.
Of zie het ik het verkeerd ?
Bijv originele nike schoen verkocht in new york. En je scant de namaak qrcode in Amsterdam. Code zou ook in een label of op het product verwerkt moeten worden.
Whales houden de koers laag om massaal goedkoop in te kunnen slaan, vandaar de sell walls. Waarschijnlijk in aanloop naar donderdag en de rebranding later in feb. HODL is het beste nu. Als je gaat gokken kun je ook makkelijk een bump naar boven missen.cubuz schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:29:
Wat betreft die walls van VEN. Lijkt nu alsof ze het in stappen omhoog laten gaan. Gisteren van 48 naar de 52 nu naar de 55.
Groetjes, FaceDown.
Ik denk dat er mensen zijn, net als ik die niet alleen ''to the moon roepen'', maar ook de andere kant vertellen.lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:23:
[...]
Niks nieuws wat je zegt.
Heeft in mijn gevalt niks te maken met de boot gemist of een bevestiging om te kopen, ik pak leuke korte ritjes met VEN.
Ik ben juist blij dat er hier ook mensen zijn die de keerzijde van een coin aangeven, en niet alleen maar roepen kopen kopen kopen to the moon zonder enige onderbouwing.
Gisteravond mijn 1000 vens omgezet in Eth en een buy order geplaatst in de hoop meer Vens te kunnen creëren. Nou dat is mislukt
Fair enoughWorstkaas schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:20:
[...]
Denk alleen even aan het babymelk poeder schandaal ik China van een aantal jaar geleden.
Ik doelde meer op de Chinese export
Zul je altijd zien, gisteravond stond ik op punt VEN te kopen, maar moest eerst nog wat LTC/ETH kopen via coinbase, maar m'n credit card lag op de slaapkamer en m'n vriendin sliep al, dus dacht: oké dan koop ik het morgen vroeg wel en wat denk je? +20%
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Well, join the queue. Ik had ook gegokt op een weekend-dip.BPP schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:41:
Gisteravond mijn 1000 vens omgezet in Eth en een buy order geplaatst in de hoop meer Vens te kunnen creëren. Nou dat is mislukt
Ik wacht het ff af tot maandagochtend.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
dit had je kunnen weten nav het nieuws gister en de usa die dit nog moest lezen... gewoon hodlen het beste:) of je moet echt heel handig wezen met daytrading en dat zijn wij ( iig ik ) niet.
Gaat meestal mis..
Ik heb nu ICX/VEN gaan beiden goed..
Gaat meestal mis..
Ik heb nu ICX/VEN gaan beiden goed..
Maar dat kan je toch ook al bijhouden zonder VEN ? neem als voorbeeld de QR code van PostNLlighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:33:
[...]
Dat kan. Maar als je bij het originele alles bijhoudt zie je meteen dat het niet klopt.
Bijv originele nike schoen verkocht in new york. En je scant de namaak qrcode in Amsterdam. Code zou ook in een label of op het product verwerkt moeten worden.
probeer die maar eens na te maken zodat de data niet meer klopt met het verzend/ontvangst adres.
Als je in het doosje een RF chip zou stoppen ipv een QR sticker heb je toch precies het zelfde ?
Verwijderd
Ik had voor VEN al besloten geen stomme dingen te doen om er meer van te maken - die walls stonden daar alles zo te manipuleren dat het risico van een stijging erg reëel was. Had nog een buy order op 0.0053eth gezet om bij te kopen, maar die heeft ie duidelijk niet aangetikt 
Eens kijken wat de rest van 't weekend brengt
Eens kijken wat de rest van 't weekend brengt
Er is niks mis mee met kritisch geluiden geven.Slux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:40:
[...]
Ik denk dat er mensen zijn, net als ik die niet alleen ''to the moon roepen'', maar ook de andere kant vertellen.
Heeft in mijn gevalt niks te maken met de boot gemist of een bevestiging om te kopen, ik pak leuke korte ritjes met VEN.
Ik ben juist blij dat er hier ook mensen zijn die de keerzijde van een coin aangeven, en niet alleen maar roepen kopen kopen kopen to the moon zonder enige onderbouwing.
Alleen degene die er niet in geloven blijven volharden in deze forum. Ja waarom?
We kunnen wel een aparte forum maken voor VEN. Ieder heeft zijn eigen keuze en lievelingsmunt. So be it. Jij ziet niks in VEN anderen weer wel. Beide kanten hebben geen glazen bol. Jij bent dol op ltc ik zie geen usecase. Maar ga niet ellenlang in discussie of vraag je mij te overtuigen.
Een Rf chip is een electronische QR code. Die maak je toch zo na? Zelf chinese knock offs (Hilfilger truien etc) hebben QR codes. Alleen met zo'n code kun je geen echtheid verifieren.Slux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:46:
[...]
Maar dat kan je toch ook al bijhouden zonder VEN ? neem als voorbeeld de QR code van PostNL
probeer die maar eens na te maken zodat de data niet meer klopt met het verzend/ontvangst adres.
Als je in het doosje een RF chip zou stoppen ipv een QR sticker heb je toch precies het zelfde ?
Groetjes, FaceDown.
idd het gaat om de blockchain die de gegevens bewaard..FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:49:
[...]
Een Rf chip is een electronische QR code. Die maak je toch zo na? Zelf chinese knock offs (Hilfilger truien etc) hebben QR codes. Alleen met zo'n code kun je geen echtheid verifieren.
Er bestaan idd gewoon RFID tags die al gebruikt worden voor dit doel, en dat zonder VENSlux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:46:
[...]
Maar dat kan je toch ook al bijhouden zonder VEN ? neem als voorbeeld de QR code van PostNL
Ja want stel je eens voor dat iemand kritisch is over jouw favoriete munt, of uberhaupt gewoon een aantal vragen heeft. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Maar misschien zijn subreddits handiger, gezien dat gewoon circlejerks over een coin zijn. Heb je geen last van mensen die een andere mening hebben.lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:23:
[...]
Niks nieuws wat je zegt.
Blockchain is ook maar een database. Maar decentraal. Je komt nu op de usecase en voordelen van blockchain tov een normale database. Die zal je wel moeten begrijpen. Anders heeft de hele cryptocurrency geen enkel zin. Gaan we alles in database centraal doen.Slux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:46:
[...]
ja precies.. als je niet eens weet wat blockchain is goeienmiddag... kunnen we deze discussies ff stoppen boys. ga ff op onderzoek zou ik zeggen.lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Blockchain is ook maar een database. Maar decentraal. Je komt nu op de usecase en voordelen van blockchain tov een normale database. Die zal je wel moeten begrijpen. Anders heeft de hele cryptocurrency geen enkel zin. Gaan we alles in database centraal doen.
Hier ben ik ook benieuwd naar...pirojil schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:59:
Ik heb een vraag. Ik had vannacht een buy order staan voor btc op 9150 usdt. Nu zie ik dat hij één keer naar 9035 usdt is gedipt en één keer naar 9037 usdt. Maar mijn buy order staat nog open. Ik dacht dat hij alle buy orders afloopt voor dat de prijs verder daalt? Maar blijkbaar begrijp ik het toch niet helemaal..
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Weet iemand wat er met REP aan de hand is, lijkt wel een langzame pump. Er staat sinds een dag een gigantische sell wall (bijna 44.000 rep á 70 euro
) en die kruipt keurig mee met de stijging.
Die drukt dus kalm aan de koers omhoog maar ik ben ook een beetje bang wanneer die order weggehaald word. Dat is in potentie een gigantische daling. Wat is jullie mening hierover
(zit op kraken)

Die drukt dus kalm aan de koers omhoog maar ik ben ook een beetje bang wanneer die order weggehaald word. Dat is in potentie een gigantische daling. Wat is jullie mening hierover
(zit op kraken)
Je bent iig bij stap 1 nu, je weet dat blockchain effectief een decentrale database is. Dan is de volgende vraag: Wat is het voordeel van checken in een blockchain of je trui echt is tov het checken bij een sql database?lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Blockchain is ook maar een database. Maar decentraal. Je komt nu op de usecase en voordelen van blockchain tov een normale database. Die zal je wel moeten begrijpen. Anders heeft de hele cryptocurrency geen enkel zin. Gaan we alles in database centraal doen.
Verwijderd
Is ie daar ook heen gedipt op jou exchange? Op Binance is hij al meer dan 24h niet onder de 11k usdt geweest
Als ik een munt koop en erin geloof. En jij komt met kritisch geluid. Wat denk je dat de meeste doen? Meteen verkopen? Ieder heeft zijn eigen mening. Ze hebben je kritiek aangehoord en blijven bij hun standpunt. Is dat een doodzonde? Waarom blijven ze dan kritiek geven? Einde discussie en ga verder met de dag. Er is genoeg anders te bespreken in de cryptocurrency.Sissors schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:51:
[...]
Er bestaan idd gewoon RFID tags die al gebruikt worden voor dit doel, en dat zonder VEN. En een discussie / uiteenzetting waarom VEN een betere oplossing is dan de bestaande technieken zou misschien best interessant zijn, maar laten we wel wezen, het gaat om de hype...
[...]
Ja want stel je eens voor dat iemand kritisch is over jouw favoriete munt, of uberhaupt gewoon een aantal vragen heeft. Dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Maar misschien zijn subreddits handiger, gezien dat gewoon circlejerks over een coin zijn. Heb je geen last van mensen die een andere mening hebben.
Als er 100.000 units klaar stonden om verkocht te worden op 9035 en jij had (in volgorde van inleggen in het orderbook) units 193.000 t/m 194.500 gevraagd, kan het zijn dat als er maar 91.000 units worden aangeboden op 9035, dat jouw order dus niet filled wordt.pirojil schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:59:
Dipt ie daarna nogmaals naar 9037 en er worden maar 40.000 units aangeboden, hoor jij dus nog steeds achteraan de rij want in totaal zijn er 91.000+40.000 aangeboden en jij wilde unit 193.000 en hoger hebben.
Is dit niet basiskennis handelen? Het is niet anders dan ticket-express ofzo; je komt in een queue van 30.000 geinteresseerden voor een concert. Elke geinteresseerde mag max 4 kaarten kopen. En jij bent nummer 12.000 in de queue. Hoe groot is de kans dat de eerste 11.999 zoveel kaarten kopen dat er voor jou niks overblijft?
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2018 10:05 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Waarom zou het iemand uitmaken of jij al dan niet verkoopt? Maar misschien kan jij ze wel overtuigen dat het een goede munt is. Of misschien iemand die vanaf de zijlijn meeleest. Je bent op een discussieforum, maar je bent als de dood voor kritiek en andere meningen. Nogal idioot als we van dit topic, wat nou al niet een heel hoog niveau hebben, gewoon enkel een opsomtopic maken van munten, immers kritische vragen mogen niet.lighting_ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:57:
[...]
Als ik een munt koop en erin geloof. En jij komt met kritisch geluid. Wat denk je dat de meeste doen? Meteen verkopen? Ieder heeft zijn eigen mening. Ze hebben je kritiek aangehoord en blijven bij hun standpunt. Is dat een doodzonde? Waarom blijven ze dan kritiek geven? Einde discussie en ga verder met de dag. Er is genoeg anders te bespreken in de cryptocurrency.
Iedereen verdedigd alles maar met: mensen die kritisch zijn willen de prijs naar beneden praten, hebben de boot gemist etc. Wat een kinderachtige onzin. Als ik wil koop ik een zooitje VEN daar gaat het helemaal niet om. Je ziet hier elke post over VEN gaan terwijl het dus niks bijzonders blijkt te zijn. Dus bedankt voor die bevestiging
Gm, waar zetten jullie naast kraken en coinbase nog meer crypto om naar fiat?
Nu ik gelezen heb dat coinbase problemen heeft en ik op kraken nog steeds niet kan verifiëren ben ik op zoek naar alternatieven.
Nu ik gelezen heb dat coinbase problemen heeft en ik op kraken nog steeds niet kan verifiëren ben ik op zoek naar alternatieven.
Voor wie er belang bij heeft, Litebit neemt weer klanten aan op uitnodiging, je loopt er wel verbazingwekkend snel en simpel door het verificatieproces heen. Dat hebben ze wel aardig voor elkaar.
Gatehub moet ook kunnen. Ik heb zelf daar een account maar nog nooit iets verzilverd, dus of dat goed gaat durf ik niet 100% te garanderen. Ik ben meer vd hodl en beetjes bijkopen ;-)Mellamel schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:01:
Edit: en litebit kan toch ook?
[ Voor 3% gewijzigd door onnaj op 20-01-2018 10:03 ]
Van wat ik gelezen heb op reddit is het verstandiger om bij coinbase kleinere bedragen te doen als je die fiat weer naar je Nederlandse rekening wilt hebben. Bijvoorbeeld elke 2 dagen 100 euro oid. Grote tot zeer grote bedragen blijven best vaak 'hangen' om wat voor reden dan ook.Mellamel schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:01:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Appc gaat ook ineens weer flink omhoog! Is hier een specifieke reden voor? Heb er niet super veel en al gekocht in de dip maar daarna is ie nog lekker flink de helft verder gedipt ;-)
Waarom lees je niet goed. Waar heb ik gezegd dat kritiek geven niet goed is. Ik typ dat het juist positief is. Alleen twee standpunten zullen moeilijk elkaar overtuigen. En dat is met elk onderwerp zo. De ene die gekocht heeft zal meestal zijn munt behouden. De ander heeft terecht bedenkingen. Ik heb ook munten verkocht nadat ik kritiek las. Jij zal ook munten hebben waar ik van denk waarom?Sissors schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:59:
[...]
Waarom zou het iemand uitmaken of jij al dan niet verkoopt? Maar misschien kan jij ze wel overtuigen dat het een goede munt is. Of misschien iemand die vanaf de zijlijn meeleest. Je bent op een discussieforum, maar je bent als de dood voor kritiek en andere meningen. Nogal idioot als we van dit topic, wat nou al niet een heel hoog niveau hebben, gewoon enkel een opsomtopic maken van munten, immers kritische vragen mogen niet.
Geen idee hoe Coinbase werkt (brak of niet) maar als je een flinke slag hebt geslagen in "bekende coins", kan je ze beter via een andere exchange zoals Kraken doen. Maar dat is mijn mening. Daar kan je bizar hoge daglimieten krijgen tot een paar ton ofzo.AtlAntA schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:04:
[...]
Van wat ik gelezen heb op reddit is het verstandiger om bij coinbase kleinere bedragen te doen als je die fiat weer naar je Nederlandse rekening wilt hebben. Bijvoorbeeld elke 2 dagen 100 euro oid. Grote tot zeer grote bedragen blijven best vaak 'hangen' om wat voor reden dan ook.
Zeker als je de laatste dagen bijvoorbeeld je portfolio (in BTC) hebt verhoogd van 2 BTC naar 4 BTC en je wil er 2 uitbetalen, is de TX-fee van Coinbase naar Kraken misschien 0.00001BTC, maar die kan je wel in 1x uitbetalen omdat je op dat moment een relatieve high van BTC wil meepakken.
Dank je wel voor je inhoudelijke reactie. Helaas pindakaas dus. Net iets te scherp gezet.MAX3400 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:57:
[...]
Als er 100.000 units klaar stonden om verkocht te worden op 9035 en jij had (in volgorde van inleggen in het orderbook) units 193.000 t/m 194.500 gevraagd, kan het zijn dat als er maar 91.000 units worden aangeboden op 9035, dat jouw order dus niet filled wordt.
Dipt ie daarna nogmaals naar 9037 en er worden maar 40.000 units aangeboden, hoor jij dus nog steeds achteraan de rij want in totaal zijn er 91.000+40.000 aangeboden en jij wilde unit 193.000 en hoger hebben.
Is dit niet basiskennis handelen? Het is niet anders dan ticket-express ofzo; je komt in een queue van 30.000 geinteresseerden voor een concert. Elke geinteresseerde mag max 4 kaarten kopen. En jij bent nummer 12.000 in de queue. Hoe groot is de kans dat de eerste 11.999 zoveel kaarten kopen dat er voor jou niks overblijft?
Ik zou lekker in VEN blijven zitten als ik ze had. Het gaat nu allemaal goed en iedereen heeft het er nog over. Verder zou ik er niet meer vertrouwen in hebben dan louter de koersen zeggen. Wat ik nu zie is een boel marketing hype en weinig technisch product (geen source op git). Ik zie geen tastbare bewijzen voor een long term hold zoals bijv bij XRB, NEO of ieder andere coin die wel open kaart speelt.
Ik plaats VEN zo'n beetje in het rijtje als XRP; Mooi verhaal, mooi verdien potentieel als het waar is en zo uitkomt.
Ik plaats VEN zo'n beetje in het rijtje als XRP; Mooi verhaal, mooi verdien potentieel als het waar is en zo uitkomt.
[ Voor 12% gewijzigd door MainframeX op 20-01-2018 10:14 ]
Idempotent.
Nee, je moet het orderbook inkijken alvorens een sell/buy te doen. Voor hetzelfde geld was er op 9306 niemand en had je vlekkeloos kunnen inkopen. Zelfde met verkopen; als er op 9600 en 9650 al 100.000 units klaar staan, en op 9599 en 9645 maar 4, moet je op die twee waarden je sell inleggen.pirojil schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:10:
[...]
Dank je wel voor je inhoudelijke reactie. Helaas pindakaas dus. Net iets te scherp gezet.
Je marge is dan net iets lager maar er is een aaaaanzienlijk grotere kans dat jouw orders wel processed worden.
/edit: zo reken ik eerst mijn marge door wat ik wil verdienen, dan kijk ik naar de orderbooks en dan pas ik eventueel 0.000001 aan in de waarde om een zekerdere positie te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2018 10:13 ]
Verwijderd
Ik denk dat je een denkfout maakt Max. Hoe kan BTC naar 9035 dippen zonder een 9150 order te vullen?MAX3400 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:57:
[...]
Als er 100.000 units klaar stonden om verkocht te worden op 9035 en jij had (in volgorde van inleggen in het orderbook) units 193.000 t/m 194.500 gevraagd, kan het zijn dat als er maar 91.000 units worden aangeboden op 9035, dat jouw order dus niet filled wordt.
Daar moet hij eerst voorbij.
Nog steeds niet. Als er op 9150 maar 3000 verkocht kunnen worden en er wilden 900 man elk 100 units kopen op 9150, gaat je buy dus je neus voorbij als je nummer 31 of hoger was in de order-queue. Je hebt wel meteen de (negatieve?) kans dat als hij weer stijgt van 9035 naar 9150 dat je wel aankooptVerwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:14:
[...]
Ik denk dat je een denkfout maakt Max. Hoe kan BTC naar 9035 dippen zonder een 9150 order te vullen?
Daar moet hij eerst voorbij.
Mogelijk dat ik een tikfout in waarde maakte maar laten we elkaar daar niet op afrekenen. Feit is: orderbooks zijn op waarde en volgorde. Dat zie je ook als je een order inlegt; het aantal units op die waarde stijgt evenredig met jouw order maar je bent wel achteraan in de queue vanaf de vorig aantal units.
Als we discussies moeten voeren over hoe orderbooks werken en/of waarom een order partial of non filled is, hebben we wel een kleine uitdaging in het denken over "hoe handel ik". Zie ook mijn vorige voorbeeld over ticket-express en concertkaarten; veel simpeler kan ik het niet maken.
[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2018 10:18 ]
Geen idee maar we zitten nog 30€ onder de ATH.ybos schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:55:
Weet iemand wat er met REP aan de hand is, lijkt wel een langzame pump. Er staat sinds een dag een gigantische sell wall (bijna 44.000 rep á 70 euro) en die kruipt keurig mee met de stijging.
(zit op kraken)
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Waarom krijg ik op binance soms een verbodsteken en kan ik gewoon niet inloggen?
Is dat omdat het te druk is?
Never ever financial advice...
Lees trouwens dat VEN geen open source is..
Simpel gezegd; je aanlogformulier kreeg je van loadbalancer A maar dat gebeurt tegelijk met andere mensen. Het zou kunnen zijn dat er, bijvoorbeeld, 50 man per seconde mogen aanloggen. Jij logt per ongeluk aan als 52e, en de loadbalancer zegt dan "doei, hier is een fout, probeer het nog maar eens".kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:29:
Waarom krijg ik op binance soms een verbodsteken en kan ik gewoon niet inloggen?
Gedeelten van je sessie/cookies komen dan terecht op loadbalancer B, je hoeft minder handelingen uit te voeren en logt in die seconde als 23e aan en dat gaat wel goed.
Ok maar.... als ik hoover over log in, dan blijf ik altijd een stopteken zien.MAX3400 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Simpel gezegd; je aanlogformulier kreeg je van loadbalancer A maar dat gebeurt tegelijk met andere mensen. Het zou kunnen zijn dat er, bijvoorbeeld, 50 man per seconde mogen aanloggen. Jij logt per ongeluk aan als 52e, en de loadbalancer zegt dan "doei, hier is een fout, probeer het nog maar eens".
Gedeelten van je sessie/cookies komen dan terecht op loadbalancer B, je hoeft minder handelingen uit te voeren en logt in die seconde als 23e aan en dat gaat wel goed.
Net ook, maar ik heb eens langer gedrukt en beetje naar rechts geschoven op die knop, en ik kon inloggen. Raar..
"weekend dip" zeiden ze. Jaja. Toch weer +10% vandaag
Nu hopen dat we het vasthouden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Idem. Bij mij staat alles heerlijk in de plusjes! Ik zit in ieder geval weer op het niveau van voor de "crash".
Precies en daarom kan nog helemaal niemand iets vinden over de techniek die erachter zit. Huidige waardeschatting is dus op basis van parnerships en toekomstplannen, wat verder natuurlijk prima is, maar persoonlijk heb ik ook graag dat de techniek in orde is en dat ik dat zelf kan beoordelen.Rebbelx schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:29:
Idempotent.
Komt me bekend voor ,ik zit op Chrome en mijn wachtwoord staat er al in , als ik dan de pagina ververs en het wachtwoord handmatig opnieuw invoer lukt het wel.kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:34:
[...]
Ok maar.... als ik hoover over log in, dan blijf ik altijd een stopteken zien.
Net ook, maar ik heb eens langer gedrukt en beetje naar rechts geschoven op die knop, en ik kon inloggen. Raar..
Even los van je vraag, waarvan het antwoord al is gegeven, op welke exchange zit jij dat hij vannacht de $9035 heeft aangetiktpirojil schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:59:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zijn er nog suggesties voor mogelijke "langere termijn winst"?
Ik heb momenteel volgende: ETH (50%), VEN 30% en WTC 20%.
Zijn er nog zo een blinkertjes die veelbelovend zijn?
Is het een idee om een deeltje in BTC ook te houden op dit moment? Ik denk zelf van niet wegens toch wel hoge prijs.
Dan liever een kleinere munt, waar return vele male hoger kan zijn.
Is het een idee om een deeltje in BTC ook te houden op dit moment? Ik denk zelf van niet wegens toch wel hoge prijs.
Dan liever een kleinere munt, waar return vele male hoger kan zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door kazzzdafke op 20-01-2018 10:42 ]
Ik verwacht zelf wel wat van DNA en REQ.kazzzdafke schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:41:
Zijn er nog suggesties voor mogelijke "langere termijn winst"?
Microsoft, Facebook en Intel ook niet en die zijn elk maar 500 miljard waard ofzo...Rebbelx schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:29:
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)