[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.937 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Kan aan mij liggen maar ik zie op 21:40 ineens een stijging, plots uit het niets bij alle munten zowat :/ niet vaker gezien.

https://coinlib.io/coins

Edit: dan op 1hr stand zetten

[ Voor 5% gewijzigd door CM-Centurion op 19-01-2018 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Goal 1 (al behaald):
Leren omgaan met trading platforms. Ook als Bitcoin stopt heb ik in ieder geval veel termen en technieken geleerd om verder te gaan met aandelen.

Goal 2:
Ik ben 23 en ben van plan om dit jaar een huisje/appartementje te kopen :D maak je geen zorgen, ik heb heus niet al m'n spaargeld in crypto zitten (2 dagen geleden had ik er zelfs geen geld in zitten, enkel winst) maar alles wat Bitcoin mogelijk nog oplevert is mooi meegenomen bij het afsluiten van een hypotheek.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:20:
[...]

Waar krijg jij die 0,50% rente nog? Ik krijg maar 0,10% bij de ABN dit jaar :+

Maar wel met je eens hoor. Het spelletje is erg leuk.
bij Leaseplan bank kun je een rekening aanmaken met 0,45 procent rente ;)

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:53:
[...]

En dan helemaal de afgelopen paar dagen. D’r is wat afgeschoven met crypto’s... En dat levert een hoop op voor die exchanges...
Klopt, zitten in booming industrie als first mover. Toch is de support bij een aantal slecht. Vind ik toch gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:25
Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:19:
[...]

Los van mijn poging tot daytraden, eigenlijk wel. Heb mijn paarden nu gewed op 3 coins, waarvan het grootste deel mijn coin die ik gemined heb, een goeie 60% en de andere 2 ongeveer 20% elk. De 1e is vanaf het begin tot nu over de hele linie x15 gegaan in ongeveer 7 maanden tijd, ook tijdens het minen. Daar verwacht ik van dat die over de volgende linie de komende 1 of 1 1/2 jaar nog wel een keer hetzelfde gaat doen, gezien de potentie en de toekomstplannen ervan. De andere 2 heb ik nu ruim een maand, en de tijd zal leren hoe die zich ontwikkelen in de komende tijd. Roadmap en verhaal zien er degelijk uit, plannen zijn reeël opgezet en zie er in mijn ogen toekomst in. Onderaan de streep hebben ze de dip van afgelopen week redelijk goed overleefd en sta ik nu bijna weer op hetzelfde niveau als daarvoor, waar andere coins 40% inleverden en tot nu toe 25 tot 30% terug zijn geveerd.

Denk dat dat ook wel de drijfveer is om ze zolang aan te houden. Vertrouwen hebben in het verhaal en ideeën, weliswaar ontwikkelingen in de gaten houden, of ze ook daadwerkelijk de voortgang aanhouden, beetje van dat dus. En vooraf zover mogelijk research doen, je een slag in de rondte googlen en doorspitten. Kost je wat tijd, maar geeft wel een duidelijk beeld wat een crypto voor ogen heeft en zo.
Over welke coins heb je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Zo te zien komt er wat een weekend dip. Mooi moment om weer wat bij te kopen :p

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:44:
[...]

Dat is toch heel duidelijk, voor elke crypto gekkie is dit het doel: [afbeelding]
Gewoon meedoen met Lambocoin ICO komt alles goed. Goed team ook enzo _/-\o_
http://www.lambocoin.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

rop380 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Die gaan sowieso een Cease and Desist notice krijgen van Lamborghini. Gok niet dat ze er veel mee gaan doen, maar krijgen gaan ze m sws.

Dammit I hate it when I'm right but just not right enough. Nu al n paar keer gehad dat ik dacht dat iets nog ff zou dippen en dan omhoog zou gaan en elke keer mn buy order net een paar sats te laag gezet. Zul je zien dat ik de volgende keer veel te hoog koop.

[ Voor 26% gewijzigd door mark-k op 19-01-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 23:05
Je kan ook je doel iets lager zetten en voor deze gaan https://novaexchange.com/market/BTC_VOLKS/
(Geen idee of dit scam is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:40
rop380 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:10:
[...]

Zul je zien dat dit ook opeens een paar honderd miljoen market cap krijgt, wat dat betreft is het echt een raar wereldje inderdaad.... De meest nikszeggende producten zijn heel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:10
Wat aan het rondsurfen en kwam het volgende tegen. Wie kan mij wat meer info geven hierover?
Ik kwam op volgende twitter pagina van een RSI bot: https://twitter.com/CoinSignalBot

De uitleg is:
Scans RSI's of all coins and provides signals for those that are oversold for quick gains while scalp trading at Bittrex, http://Binance.com and http://Kucoin.com

Een voorbeeld van wat die bot daarnet op twitter plaatste:
5 min #RSI Signals:

$BTC - $WAVES: 38.63
$BTC - $POWR: 38.78
$BTC - $SYS: 38.98

Wat moet ik hier net onder verstaan? Ik las dat dit te maken heeft met wanneer iets "oversold" of "overbought" is. Op het internet vind ik als indicator dat een getal van +-30 = aan oversold (dus er is kans op een stijging binnenkort) en een getal boven de 80 = overbought (veel kans op daling).

Interpreteer ik het correct of zit ik er volledig naast?

[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 20-01-2018 09:49 . Reden: referrals ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:40
argon007 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:19:
Wat aan het rondsurfen en kwam het volgende tegen. Wie kan mij wat meer info geven hierover?
Ik kwam op volgende twitter pagina van een RSI bot: https://twitter.com/CoinSignalBot

De uitleg is:
Scans RSI's of all coins and provides signals for those that are oversold for quick gains while scalp trading at Bittrex, http://LoveBinance.com and http://LoveKucoin.com

5 min #RSI Signals:

Wat moet ik hier net onder verstaan? Ik las dat dit te maken heeft met wanneer iets "oversold" of "overbought" is. Op het internet vind ik als indicator dat een getal van +-30 = aan oversold (dus er is kans op een stijging binnenkort) en een getal boven de 80 = overbought (veel kans op daling).

Nope, volgens mij correct maar het is niet meer dan dat... een indicator. En dus absoluut geen garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:10
Hou ik natuurlijk rekening mee. Er zijn talloze manieren om iets te bewijzen, maar je mag er natuurlijk nooit 100% op rekenen. Kwam het gewoon tegen op Twitter en was benieuwd wat dit alles net betekende. Je kan er maar uit bijleren natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
ff een gokje gewaagd op TEL op kucoin. Net toegevoegd en staat lekker laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:54
CM-Centurion schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:49:
Iemand een verklaring voor die plotselinge stijging bij zowat elke munt?
Gister bijna 50% ingekocht op VeChain en NEO en die zijn toch echt flink down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Zo, beetje VEN en NEO gekocht. Weer paar mooie HODL coins leek mij

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ypuh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Flink down? Zit boven 50k sat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 14:17
[...]

Huh? Ven down? Of te duur gekocht? 🙊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ik zit vooral naar de dollar koers te kijken. Gister NEO $160 en nu $140 en VEN $6.10 en nu $5.90. De bitcoin staat ook lager natuurlijk.
uuldriks schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:30:
[...]

Huh? Ven down? Of te duur gekocht? 🙊
Altijd :+.

[ Voor 39% gewijzigd door Ypuh op 19-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ben zelf helemaal niet van de vreemde coins, derhalve heb ik me ook totaal niet ingelezen op VeChain, maar wat is de verwachting van deze munt op termijn? Zie hier zodanig veel mensen vertrouwen en hoop in VEN hebben dat het me nieuwsgierig maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:59:
[...]

Klopt, zitten in booming industrie als first mover. Toch is de support bij een aantal slecht. Vind ik toch gek
Ja op dat vlak is het diep triest, ze verdienen tonnen, zo niet miljoenen per dag, en daar zie je zoiets voor terug. Gelukkig nog zo goed als nergens support nodig gehad, alleen bij het aanmaken van een account op Bleutrade omdat ik de confirmation mail niet binnenkreeg, dat werd binnen een uurtje opgelost. Maar dat is dan maar een kleintje... Maar daarnaast tot nu toe naast een poging daytraden weinig exchanges nodig als lange termijn holder. Wellicht heeft het daarmee ook te maken. Ook vond ik de weg van coins verkopen tot aan op mijn bankrekening toe reuze meevallen. Als je de juiste paden afgaat, ben je met een klein half uurtje al bij de optie SEPA uitbetaling in mijn geval. Dagje later op de rekening. Maar ook dat was tijdens relatief rustig vaarwater een paar weken geleden.
Helix schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:04:
[...]

Over welke coins heb je het dan?
ByteCoin voor de long run. En dan INS ecosystem en HTMLcoin voor de andere 2.

Hoor nu al een hoop mensen roepen “oh my god, ByteCoin?!?!?” Maar ja. Negatieve resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Moeder van de CryptoNote blockchain technologie. Monero is er een hardfork van, en zie eens waar die staat met een flinke PR-molen. ByteCoin Heeft een paar jaar “stil” gestaan maar sinds begin vorig jaar weer opgepakt door een solide, hardwerkend team, met perspectief. Goede RoadMap voor 2018 met genoeg plannen. PR laat wat te wensen over maar aan de andere kant zorgt het voor een rustige maar redelijk solide stijging. Vorig jaar op $0,0012 begonnen met minen, en er een hele boel bij elkaar geharkt. Heeft vorige maand een even de $0,016 aangetikt, was een mooi saldo bij elkaar maar heb voor dit jaar het idee dat er nog meer in zit. Wel op die piek een gedeelte afgeroomd en daar recent INS voor gekocht en een heleboel HTMLcoin.

[ Voor 0% gewijzigd door Dakillerbean op 19-01-2018 22:38 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:48

DirtyBird

Praktiserend denker

argon007 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:19:

De uitleg is:
Scans RSI's of all coins and provides signals for those that are oversold for quick gains while scalp trading at Bittrex, http://LoveBinance.com and http://LoveKucoin.com

5 min #RSI Signals:

Met alle info die je van anderen krijgt, bekenden, reddit, bots, etc, moet je het volgende bedenken: als je zo zeker bent van je zaak vertel je het niet, maar handel je er zelf naar. Dus ook een bot die verspreid of verkocht wordt zal nooit goede prestaties leveren op de lange termijn.
Zelfde geldt voor al die mensen hier die 'advies' geven over welke coin een mooie stijging gaat krijgen. Het belang is dat als anderen erin meegaan die stijging er inderdaad komt, maar het is nergens op gebasseerd.
Als ik zeker wist welke coin volgende maand op 1000% winst stond zou ik het niemand vertellen.

Edit: bedank @atvokado voor je demonstratie hieronder.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:36:
Ben zelf helemaal niet van de vreemde coins, derhalve heb ik me ook totaal niet ingelezen op VeChain, maar wat is de verwachting van deze munt op termijn? Zie hier zodanig veel mensen vertrouwen en hoop in VEN hebben dat het me nieuwsgierig maakt.
VeChain gaat heel groot worden en komt waarschijnlijk wel in de top tien te staan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Stevie_ schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:50:
Is er naast deze slowchat ook een Telegram chat gewenst? Ik heb iig een group aangemaakt:
https://t.me/cryptotweakers :)
Excuus, ik had een kanaal opgericht ipv een chat groep. Inmiddels gefixed en al meerdere tweakers leden, join via
https://t.me/joinchat/ANoq8lDcdup7vo4MiVEAFQ

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
[...]

Bedoelde dit: https://ibb.co/kavqRw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
[...]

Die trekken wel weer bij, geen zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
atvokado schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:38:
[...]

VeChain gaat heel groot worden en komt waarschijnlijk wel in de top tien te staan ;)
klopt ! hij heeft goud in handen.. maar het lijkt soms wel dat mensen zich niet inlezen in de munten.

Ik zeg niet dat dat nu het geval is maar, vaak kom je stukken tegen dat mensen crypto hebben gekocht en al het iets dipt is het 'dikke shit of scam coins' en ze weten niet eens wat van team erachter zit of waar de munt voor staat.

ze vragen op FB welke munten ze moeten kopen of zien dat het een goedkope munt is.

crypto blijft op en neer gaan, dips horen erbij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 20:51
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de HTML en HTML 5 coin? Is die HTML5 een verbeterde versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:44:
[...]

Ze zijn amper verschoven, hou op schei uit. Als we 20$cent al schokkend vinden kunnen we wel inpakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

onnaj schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:46:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de HTML en HTML 5 coin? Is die HTML5 een verbeterde versie?
Andersom. Rebrand van HTML5 naar HTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:46:
[...]

Andersom. Rebrand van HTML5 naar HTML
Excuus dat bedoelde ik! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:46:
[...]

Ze zijn amper verschoven, hou op schei uit. Als we 20$cent al schokkend vinden kunnen we wel inpakken
Echt he? Had niet eens gecheckt, maak me er überhaupt geen zorgen over, ook al was het gehalveerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13:40
Mijn portfolio bestaat uit ETH (40%), NEO (20%), ICX (20%), VEN (10%), DGB (5%) & HTML (5%)

Ik ben in het dubio om wat van m'n NEO's te verkopen (ik durf m'n ETH niet aan te raken gek genoeg) om of m'n ICX of VEN portfolio te versterken omdat ik het idee heb dat ICX en VEN op kortere termijn grotere stappen kunnen gaan maken dan NEO (glazenbol icm handopleggingen en Astro TV).

Het zijn allemaal coins waar ik vertrouwen in heb maar ben uiteraard op zoek naar de eerste die de maan bezoekt. Wat is jullie glazenbol visie hierbij? Zo laten staan of wat verschuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
http://cryptomiso.com

Github commit history of 325 cryptocurrencies based on most popular repo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Pff ben wel geïnteresseerd in die HTMLCOIN maar weer allemaal op die vage tradingsites te koop en veelal alleen maar te treden tegen btc (die veel te duur daarvoor is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Stevie_ schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:44:
[...]

Maak me ook geen zorgen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
captainleduc schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:49:
Mijn portfolio bestaat uit ETH (40%), NEO (20%), ICX (20%), VEN (10%), DGB (5%) & HTML (5%)

Ik ben in het dubio om wat van m'n NEO's te verkopen (ik durf m'n ETH niet aan te raken gek genoeg) om of m'n ICX of VEN portfolio te versterken omdat ik het idee heb dat ICX en VEN op kortere termijn grotere stappen kunnen gaan maken dan NEO (glazenbol icm handopleggingen en Astro TV).

Het zijn allemaal coins waar ik vertrouwen in heb maar ben uiteraard op zoek naar de eerste die de maan bezoekt. Wat is jullie glazenbol visie hierbij? Zo laten staan of wat verschuiven?
Mijn glazen bol vertelt me dat ETH en NEO gestaag groeien (los van alle dipjes en piekjes). ICX lijkt een prima langetermijnsinvestering. Voor VEN wordt met name volgende maand waarschijnlijk spectaculair. Mensen claimen 5x of zelfs 10x. Met de rebrand en nieuwe partnerships (en hopelijk de sell walls die verdwijnen) zou VEN wel eens omhoog kunnen schieten. VEN is volgens mij een prima langetermijnsinvestering, zo zit ik er tenminste in.

[ Voor 4% gewijzigd door DW23 op 19-01-2018 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
Heeft iemand hier het ooit voor elkaar gekregen om vanuit een Electrum gegenereerde wallet de recente shitforks (SBTC, BTCD, etc) te claimen? Ik heb deze guide gevonden, maar welke instellingen ik ook kies, bither blijft klagen dat de private key invalid format is.

Ja, ik ben me bewust van de risico's, ik heb m'n echte bitcoin al naar een hele nieuwe wallet verstuurd, dus hier zit niks meer van echte waarde in ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023

Ik zou sowieso een deel van je NEO houden. Misschien 20% VEN en 10% NEO? Kan je later altijd weer terug wisselen. Van NEO verwacht ik ook nog een hoop dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
onnaj schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:53:
Pff ben wel geïnteresseerd in die HTMLCOIN maar weer allemaal op die vage tradingsites te koop en veelal alleen maar te treden tegen btc (die veel te duur daarvoor is)
Ik heb ze gekocht op bleutrade. Daar zijn ze ook te koop met ETH of DOGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Klitse schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Ik heb ze gekocht op bleutrade. Daar zijn ze ook te koop met ETH of DOGE.
Blijft wel een mindere trader volgens mij. Maar zit niet veel anders op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
atvokado schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Ik zou sowieso een deel van je NEO houden. Misschien 20% VEN en 10% NEO? Kan je later altijd weer terug wisselen. Van NEO verwacht ik ook nog een hoop dit jaar.
NEO sowieso vasthouden inderdaad. Andere optie is om toch wat ETH op te offeren voor extra NEO en VEN maar hiervoor zal ik toch mijn hand over m'n hart moeten strijken. Want wat als..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
onnaj schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:53:
Bleutrade is prima te doen vind ik, mijn Bytecoins kon ik alleen op HitBTC traden, dus vond al gauw de DOGEcoin als pair. Muntjes omgezet, met niet noemenswaardige fee hup naar Bleutrade (wel uit gezonde argwaan eerst een klein plukje uiteraard) en daarvan HTMLcoin gekocht. Daarna zonder problemen in de wallet gezet op een VM en voila. Uurtje later had ik ze staan waar ik wou. Ook voor de gein transactie gedaan van HTML van en naar een 2e wallet, bijna instant _/-\o_

Daarna achter gekomen dat je met de wallet op basis van luck kan minen, en de muntjes staan mooi te “Staken” in de wallet op mijn VM. We zien vanzelf wat het oplevert. Ieder muntje is er weer 1 zeg maar 8) Met afgelopen week “luck” minen er nog eens 10.000 bij mijn stack erbij gescoord, gratis geld. En verder zie ik wel waar ze van de zomer staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 15:04
banaanbanaan schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:26:
[...]

btc lijkt te gaan dippen dus kun je miss straks goedkoper inkopen ;)
Zei die glazen bol van je ook hoelaat ongeveer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
atvokado schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:38:
[...]

ff onderbouwen aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 09:47

DJT

Waar gaat ETN ineens naartoe? +25% sinds 18:00u vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Huh? Gokken op koersen van een paar crypto's op 1 jan.2019
https://www.zerohedge.com...nline-bookies-have-answer
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52

Ik zal ETH laten ook laten staan denk dat deze flink nog in waarden gaat stijgen.
Maar het blijft koffiedik kijken. Zelf denk ik dat BTC dit jaar nog meer flink onderuit gaat.
Mag ik vragen wat voor Wallet je gebruikt?

Zelf vindt ik te veel Cryto munten zijn op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
DJT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:21:
Waar gaat ETN ineens naartoe? +25% sinds 18:00u vanavond.
wordt gelist op hitbtc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Haha, ongelofelijk. Als men dat geld in crypto zou steken hadden ze wss veel meer winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:02:
[...]

Bleutrade is prima te doen vind ik, mijn Bytecoins kon ik alleen op HitBTC traden, dus vond al gauw de DOGEcoin als pair. Muntjes omgezet, met niet noemenswaardige fee hup naar Bleutrade (wel uit gezonde argwaan eerst een klein plukje uiteraard) en daarvan HTMLcoin gekocht. Daarna zonder problemen in de wallet gezet op een VM en voila. Uurtje later had ik ze staan waar ik wou. Ook voor de gein transactie gedaan van HTML van en naar een 2e wallet, bijna instant _/-\o_

Daarna achter gekomen dat je met de wallet op basis van luck kan minen, en de muntjes staan mooi te “Staken” in de wallet op mijn VM. We zien vanzelf wat het oplevert. Ieder muntje is er weer 1 zeg maar 8) Met afgelopen week “luck” minen er nog eens 10.000 bij mijn stack erbij gescoord, gratis geld. En verder zie ik wel waar ze van de zomer staan...
Wat is dat luck minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minen op goed geluk a.k.a. hoe HTML werkt. Er is geen std block reward maar een reward op geluk zegmaar. Je mined "kraslootjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Met een 3Dfx VooDoo 2 kaart proberen een Bitcoin block te vinden? .... oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:33:
[...]

Minen op goed geluk a.k.a. hoe HTML werkt. Er is geen std block reward maar een reward op geluk zegmaar. Je mined "kraslootjes
Dus je installeert gewoon alles zoals je normaal zou minen en dan kun je dit geluk hebben? Begrijp ik het dan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zoekfunctie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
DW23 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:28:
[...]

Haha, ongelofelijk. Als men dat geld in crypto zou steken hadden ze wss veel meer winst.
Ach als bitcoin inderdaad de 125k aan gaat tikken en de alts evenredig meestijgen teken ik ervoor, zoals het artikel beweert... Maar ach, we zitten pas in januari, waarin er zomaar 25% kan fluctueren dus alle opties staan nog open... duurt nog wel ff tot het december is :P
Tja ik noem het zo maar je mined eigenlijk met alle wallet gebruikers een stukje van 1 block en diegene die het laatste stukje oplost, krijgt 1250 coins als reward. Op hun reddit staat een post waar alles beschreven staat, ook hoe je dit aanslingert. Dus simpel gezegd eigenlijk een loterij achtige constructie. Maar in 7 dagen tijd 8x luck is meer als met staatsloten of de postcodeloterij. Weliswaar een kleinere prijzenpot maar ach, altijd mooi meegenomen. Sommigen minen ‘m hier met 24 wallets tegelijk, zoek maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
wil het van jou horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:37:
[...]

Tja ik noem het zo maar je mined eigenlijk met alle wallet gebruikers een stukje van 1 block en diegene die het laatste stukje oplost, krijgt 1250 coins als reward. Op hun reddit staat een post waar alles beschreven staat, ook hoe je dit aanslingert. Dus simpel gezegd eigenlijk een loterij achtige constructie. Maar in 7 dagen tijd 8x luck is meer als met staatsloten of de postcodeloterij. Weliswaar een kleinere prijzenpot maar ach, altijd mooi meegenomen. Sommigen minen ‘m hier met 24 wallets tegelijk, zoek maar terug.
Heb je meer kans als je al meer coins bezit om het juist te hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MainframeX
  • Laatst online: 16:50
Zelfs je zinsopbouw straalt 0.0% moeite en inzet uit. Ik verwacht niet dat je met zo'n houding geholpen gaat worden hier.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik was niet eens de persoon aan wie je de vraag stelde, dus hierbij steek ik er net zoveel (of zelfs nog meer) moeite in als jij: Zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik wil VEN aanschaffen maar dit niet in de cloud opslaan, nu zag ik dat je MEW ook offline kan draaien:
https://myetherwallet.git...yetherwallet-locally.html

Hebben jullie hier ervaring mee, m.a.w. is het veilig?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
Evertt schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:23:
[...]

Ik zal ETH laten ook laten staan denk dat deze flink nog in waarden gaat stijgen.
Maar het blijft koffiedik kijken. Zelf denk ik dat BTC dit jaar nog meer flink onderuit gaat.
Mag ik vragen wat voor Wallet je gebruikt?

Zelf vindt ik te veel Cryto munten zijn op de markt.
Mijn ETH's zwerven tussen Coinbase en MEW, de rest staat op exchanges vooralsnog om snel te kunnen handelen wanneer nodig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is erg saai met die platte lijn. Mag van mij wel wat dieper op en neer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:20:
Vandaag is erg saai met die platte lijn. Mag van mij wel wat dieper op en neer.
Kan je nagaan hoe verwend we zijn geworden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
miicker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:58:
Ik wil VEN aanschaffen maar dit niet in de cloud opslaan, nu zag ik dat je MEW ook offline kan draaien:
https://myetherwallet.git...yetherwallet-locally.html

Hebben jullie hier ervaring mee, m.a.w. is het veilig?
Of gokken op exchange.... Ve-Chain is bezig met een eigen Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:29:
[...]

Of gokken op exchange.... Ve-Chain is bezig met een eigen Wallet.
Dat las ik, Q2 2018 las ik, denk je dat het op een exchange als Binance veilig staat tot die tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
miicker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:30:
[...]

Dat las ik, Q2 2018 las ik, denk je dat het op een exchange als Binance veilig staat tot die tijd?
Ik kan zoveel denken, alleen als Binance gehackt wordt wie gaat je coins teruggeven? Is MEW dan je-van-het... Het kan...

Als het onder de 10k is en onder de 50% PF zou ik Binance kiezen. Alles daarboven verdiepen in MEW en security. Maar dat is persoonlijke preferentie.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 20-01-2018 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:31:
[...]

Ik kan zoveel denken, alleen als Binance gehackt wordt wie gaat je coins teruggeven? Is MEW dan je-van-het... Het kan...

Als het onder de 10k is en onder de 50% PF zou ik Binance kiezen. Alles daarboven verdiepen in MEW en security. Maar dat is persoonlijke preferentie.
50% PF wordt het niet, en 10K al helemaal niet :P
Ben pas sinds deze week begonnen met crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 09:15

Mystikal

It never hurts to help!

50% pf staat voor?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

Lijkt me dat PF voor Portfolio staat, dus de helft van je portfolio :)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
zo daar knalt BTC ff omhoog, mn usd waarde gelijk dik omhoog. Alts staan weer redelijk goed in usd waarde. nu ff volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 06:26:
zo daar knalt BTC ff omhoog, mn usd waarde gelijk dik omhoog. Alts staan weer redelijk goed in usd waarde. nu ff volhouden.
De vraag is wanneer stap je uit.

Naar welke tijdpad kijken alle mensen hier? 1m/5m/15m/30m/1h/ etc... en waarom ? Ik zit nu nog beetje op 1m gisteren.. maar dat werkt niet. Dat is echt eurotjes winst werk en je mist de grote lijn. Ik ga vandaag op de 5m/15m proberen. + meer rust om even andere dingetjes ernaast te doen. Kijken hoe dat zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:09:
[...]

De vraag is wanneer stap je uit.

Naar welke tijdpad kijken alle mensen hier? 1m/5m/15m/30m/1h/ etc... en waarom ? Ik zit nu nog beetje op 1m gisteren.. maar dat werkt niet. Dat is echt eurotjes winst werk en je mist de grote lijn. Ik ga vandaag op de 5m/15m proberen. + meer rust om even andere dingetjes ernaast te doen. Kijken hoe dat zal bevallen.
hoe bedoel je uitstappen ?

Ik zit momenteel in VEN/ICX, deze knallen beide vandaag. BTC komt hopelijk weer rond de 13/14k te staan komende weken. ik stap helemaal nergens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:36:
https://medium.com/@vechainofficial

Dit is hum Medium blog met veel artikelen over hun visie, usecase en partners. Ik krijg zeg het beeld van een professionele club die het verrtrouwen heeft gewonnen van een stel grote bedrijven waarschijnlijk veel beter inzicht hebben in potentie van VeChain dan wij hier kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:43:
[...]

hoe bedoel je uitstappen ?

Ik zit momenteel in VEN/ICX, deze knallen beide vandaag. BTC komt hopelijk weer rond de 13/14k te staan komende weken. ik stap helemaal nergens uit.
Dat is lekker wakker worden zeg. maar heb mijn keuze vol op VEN zitten. Beiden ging helaas niet.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Tranzy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:50:
[...]

Dat is lekker wakker worden zeg. maar heb mijn keuze vol op VEN zitten. Beiden ging helaas niet.
VEN gaat ook goed.. echter zitten de sellwalls. gewoon hodlen. deze gaat knallen bekijk de laatste tweet maar eens..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 09:15

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren ook in gestapt in VEN (mijn eerste transactie in het hele gebeuren). Dat is lekker wakker worden met 20%.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:58
Rookert25 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:49:
[...]

https://medium.com/@vechainofficial

Dit is hum Medium blog met veel artikelen over hun visie, usecase en partners. Ik krijg zeg het beeld van een professionele club die het verrtrouwen heeft gewonnen van een stel grote bedrijven waarschijnlijk veel beter inzicht hebben in potentie van VeChain dan wij hier kunnen.

Of ze zijn donders goed in marketing. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
AtlAntA schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:57:
[...]

Of ze zijn donders goed in marketing. ;)
Dat ongetwijfeld maar wat is marketing als het niet gebacked wordt door concrete partnerships.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
Een artikel om de "Sell Walls" te begrijpen (gaat in dit geval over Vechain)

Understanding Whale Manipulation in VeChain and other Crypto

[ Voor 16% gewijzigd door Tranzy op 20-01-2018 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
Kan iemand me uitleggen waarom vechain hier zo ontzettend hot is? RFID doet Walton ook en "de nieuwe Chinese ethereum" is dat Neo niet al? Volgens mij weer echt een hype net als Tron. Partnerships galore. Niks op github te zien dus of ze echt ontwikkelen weet niemand? Overtuig me aub dat ik het niet goed zie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Mystikal schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:55:
Gisteren ook in gestapt in VEN (mijn eerste transactie in het hele gebeuren). Dat is lekker wakker worden met 20%.
Ik ben gisterenavond allin gegaan op VEN :9 Hou het ook nog wel even vast voorlopig.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:10
Is kijken of die wall afgebroken gaat worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:21:
Kan iemand me uitleggen waarom vechain hier zo ontzettend hot is? RFID doet Walton ook en "de nieuwe Chinese ethereum" is dat Neo niet al? Volgens mij weer echt een hype net als Tron. Partnerships galore. Niks op github te zien dus of ze echt ontwikkelen weet niemand? Overtuig me aub dat ik het niet goed zie :)
Partnership met PwC? Dat is huge. Je kan nog zo'n geweldig product hebben, maar als niemand het gebruikt...

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:21:
Zonder werkend product zullen bedrijven (partners) geen samenwerking beginnen denk je niet. De partnerships zijn geen loze claims (zoals Tron bijv,) maar deze staan ook echt op de sites van de partners zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:25:
[...]

Partnership met PwC? Dat is huge. Je kan nog zo'n geweldig product hebben, maar als niemand het gebruikt...
Dat is het dus een beetje. Enige wat ik van ze zie is partnerships, lectures, marketing hier marketing daar. Niks over het product zelf. Wie zegt dat ze actief aan het developen zijn? Lijkt me een stuk belangrijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:25:
[...]

Hold your horses... van PwC China (< 10% van PwC) wordt het onderdeel van een incubator. Dat is iets anders als een partnership waar PwC het actief gaat gebruiken. Ze gaan ermee kijken wat ze kunnen doen.

Bijna alle grote financiele bedrijven zijn bezig met blockchain en de technologieen onderzoeken. Maar het zijn niet direct partnerships....

Daarnaast, de use case:
VeChain ontwikkelt een blockchain met allerlei logistieke doeleinden. De voornaamste daarvan is de authenticiteit van (voornamelijk) luxueuze producten bevestigen en daarnaast het geven van allerlei achtergrond informatie over het product.
Daar sla ik niet stijl van achterover eerlijk gezegd....
En niet alleen zou je de authenticiteit kunnen bevestigen maar bijvoorbeeld ook de maker, het materiaal, de herkomst van die materialen of de leeftijd van het product.
Daar hebben we al lang allemaal systemen voor (ik werk in de consumentenproducten tak, met vele fabrieken in China). Dat die verbeterd kunnen worden kan, maar ik zie niet helemaal het nut van blockchain hierin.

Dus... klinkt een beetje als een hype dacht ik zo. Maar wellicht heb ik het helemaal mis. Ik heb het wel vaker mis.

En daarnaast.... is het totaal niet in het belang van China dat echt van nep onderscheiden wordt :D Of dat het duidelijk is dat die 100 euro smartphone met kinderhandjes in elkaar is gezet.

Van de site zelf, een use-case met een auto:
VeChain creates a digital profile for each car based on its unique ID. For example, it allows authorized car workshops to update the status of repair or maintenance done unto the digital logbook, thus following the car throughout its lifecycle and various owners, allowing car makers to trace the mileage, ensuring data is immutable and authentic. The car has a unique ID on the VeChain platform, this digital profile contains all related data of the car and operates the digital profile via smart contracts which is very useful in the near future where insurers and financing institutions are involved.
Oftwel, een gedecentralizeerde database. Maar dan met een blockchain. Ik zie echt totaal niet in waarom dit zo'n ding is? Verhelder het alsjeblieft voor mij. De laatste zin spreekt ook boekdelen....

De enige manier waarop dit een succes wordt is als iedereen in de consumenten-producten-industrie meegaat, anders heb je gewoon weer een nieuw systeem naast de bestaande systemen. De voordelen zijn me onduidelijk. Ik snap niet waarom blockchain de bestaande systemen gaat verbeteren hier. Daarnaast is het ook totaal niet in het belang van vele krachtige partijen. Heel veel partijen willen helemaal geen transparantie.

Nee, dikke hype.

[ Voor 77% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-01-2018 08:39 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Tranzy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:26:
[...]

Zonder werkend product zullen bedrijven (partners) geen samenwerking beginnen denk je niet. De partnerships zijn geen loze claims (zoals Tron bijv,) maar deze staan ook echt op de sites van de partners zelf.
Lijkt een nieuwe trend te zijn. Prijs opdrijven en speculeren aan de hand van partnerships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:26:
[...]

Dat is het dus een beetje. Enige wat ik van ze zie is partnerships, lectures, marketing hier marketing daar. Niks over het product zelf. Wie zegt dat ze actief aan het developen zijn? Lijkt me een stuk belangrijker.
Als PwC met ze partnert zit dat wel goed. Hoeveel meer bewijs heb je nodig?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• japjaan
FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:28:
[...]

Als PwC met ze partnert zit dat wel goed. Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Dat is wel erg kort door de bocht. Lees ook comment hierboven. Beetje hetzelfde als zeggen dat stratis partnership heeft met Microsoft omdat ze op Azure staan. Lijkt me dus allemaal puur marketing en hype creëeren. Heb nog geen goede overtuigende redenen gehoord waarom vechain zon goed product is die beter is dan anderen. Andere projecten hebben ook partnerships, als het daar allemaal om draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:31:
[...]

Dat is wel erg kort door de bocht. Lees ook comment hierboven. Beetje hetzelfde als zeggen dat stratis partnership heeft met Microsoft omdat ze op Azure staan. Lijkt me dus allemaal puur marketing en hype creëeren. Heb nog geen goede overtuigende redenen gehoord waarom vechain zon goed product is die beter is dan anderen. Andere projecten hebben ook partnerships, als het daar allemaal om draait?
dan koop je ze niet toch ?
Wie zegt dat die ontwikkelingen wel kloppen van de andere coins? zo kan je nog wel even doorgaan, feit blijft dat VEN voor nu een serieuze crypto blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb zelf ook mijn twijfels over VEN, wel leuk verdienen zo maar ik zie niet zo snel het echt wat worden, QRcodes zijn er al RFID ook enigste is dat ze het in de blockchain opslaan, ik zie daar eigenlijk meer nadelen dan voordelen van.

Er zijn momenteel 277,162,633 coins in omloop van de 867,162,633 dat is vrij veel om het boven de 10usd te krijgen

Het is wel leuk verdienen maar niet om nu LT in te stappen voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
erik91 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:25:
Is kijken of die wall afgebroken gaat worden
Ven staat nu op ATH dus dat lijkt er wel op.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
shakespeare schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:35:
[...]

dan koop je ze niet toch ?
Wie zegt dat die ontwikkelingen wel kloppen van de andere coins? zo kan je nog wel even doorgaan, feit blijft dat VEN voor nu een serieuze crypto blijkt te zijn.
De meeste (vrijwel alle zelfs) coins kun je gewoon volgen op Github. Mooie website: http://cryptomiso.com

Het gaat er niet om of ik ze moet kopen of niet. Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig waar de hype vandaan komt. Tweakers lijkt me een forum waar mensen iets verstandiger zijn dan de meeste moon en lambo kids en ben dus echt nieuwsgierig of ik nou iets mis, of dat iedereen hier puur in de marketing/hypetrein zit die puur gebaseerd is op een aantal 'partnerships'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:38:
Ik heb zelf ook mijn twijfels over VEN, wel leuk verdienen zo maar ik zie niet zo snel het echt wat worden, QRcodes zijn er al RFID ook enigste is dat ze het in de blockchain opslaan, ik zie daar eigenlijk meer nadelen dan voordelen van.

Er zijn momenteel 277,162,633 coins in omloop van de 867,162,633 dat is vrij veel om het boven de 10usd te krijgen

Het is wel leuk verdienen maar niet om nu LT in te stappen voor mij
QR en Rfid zijn natuurlijk zeer makkelijk na te maken. Het gaat er juist om dat wanneer je een tas van 5000 euro koopt je direct de echtheid kan verifieren.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:41:
[...]

QR en Rfid zijn natuurlijk zeer makkelijk na te maken. Het gaat er juist om dat wanneer je een tas van 5000 euro koopt je direct de echtheid kan verifieren.
Waarom is dat zo'n enorm issue nu dan? Gaat het zoveel mis tegenwoordig? Als je een tas van 5000 euro koopt via Aliexpress....tja. Als je hem koopt in de Louis Vuiton winkel op 5th Avenue, dan heb je iets meer succes.

De total supply van VEN is 887 miljoen. Als die 10USD worden heb je een markt van 10 miljard. 10 miljard markt voor een tracker van authenticiteit?

Het klinkt allemaal als iets zoeken bij de technologie om maar een product te maken.....
Alle dingen die ze noemen kan je ook met welke DB technologie dan ook oplossen.

[ Voor 11% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-01-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:39:
[...]

De meeste (vrijwel alle zelfs) coins kun je gewoon volgen op Github. Mooie website: http://cryptomiso.com

Het gaat er niet om of ik ze moet kopen of niet. Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig waar de hype vandaan komt. Tweakers lijkt me een forum waar mensen iets verstandiger zijn dan de meeste moon en lambo kids en ben dus echt nieuwsgierig of ik nou iets mis, of dat iedereen hier puur in de marketing/hypetrein zit die puur gebaseerd is op een aantal 'partnerships'.
Mijn mening is dat heel veel coins zich nog moeten bewijzen.
Voor mij is meeliften op een aantal coins puur om wat euro’s te verdienen, maar ook bij een aantal van mn langere termijn coins is de vraag of het ooit wat gaat worden.
Mijn grootste uitdaging gaat het op tijd uitstappen zijn :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

japjaan schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:39:
[...]

Bij een investering zijn partnerships en marketing nog belangrijker dan een goed product. Een geweldig product zonder marketing of partners is waardeloos.

Verder heeft PwC wereldwijd campagnes over 'digital' en blockchain. Het is dus duidelijk dat ze daarop groots inzetten. En dan partneren met Vechain.. sja 1+1=2.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
FaceDown schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:44:
[...]

Bij een investering zijn partnerships en marketing nog belangrijker dan een goed product. Een geweldig product zonder marketing of partners is waardeloos.

Verder heeft PwC wereldwijd campagnes over 'digital' en blockchain. Het is dus duidelijk dat ze daarop groots inzetten. En dan partneren met Vechain.. sja 1+1=2.
Bij een investering is het product het meest belangrijk. Zonder marketing geen succesvol product, maar wel een goed product.

Elke financiele instelling is bezig met digital en blockchain. PwC is daar niet alleen in. Dat zegt helemaal niks. Ze zouden wel volledig achterlijk zijn als accountants kantoor als ze niks met blockchain doen. Daarnaast is het PwC China en Singapore, 2 aparte entiteiten. Als je de bedrijfsstructuur van PwC snapt (met partners) dan snap je dat er een hoge mate van zelfstandigheid is bij de bedrijven.

Daarnaast, geen partnership, maar een incubator. Wel iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 18:24
Wie weet wat er aan de hand is met eXperience Points (XP). Ziet er volgens mij wel aardig uit maar ik zie het alleen maar roder worden...

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1 ... 93 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)