Mag jij me uitleggen hoe je fundamentele analyse gaat doen van luchtkastelen. Die hebben namelijk geen (financiële) fundamenten.Slux schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:18:
[...]
We zitten toch in het slowchat topic ?
De crypto markt is er veelte jong en volatiel voor, een TA op de gewone beurzen kan een hulp middel zijn want je kan terug kijken in de geschiedenis, kennis hoe de markt reageerde op bepaalde crashes, correcties enz.
Dat is er allemaal nog niet in cryptoland, maar zo denk ik er over, ik hecht veel meer waarde aan een FA dan een TA, ik wil weten waar ik in beleg, hoe een bedrijf ervoor staat, wat ze doen, enz.
Met de gewone beurs heb ik ook nooit veel waarde gehecht aan een TA, het is een hulpmiddel die er voor mij vaker naast zat dan dat ik er iets aan had, maar ik kan begrijpen dat mensen het als hulpmiddel gebruiken, alleen nog niet in cryptoland.
Ook een compleet nieuw accountje aangemaakt op Tweakers, 2x gepost in slowchat en handelstopic en thats it.. duidelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:04:
[...]
En..."leuk" is het al...probeer https://www.crypterra.net maar eens...(SEC_ERROR_REVOKED_CERTIFICATE) Het ruikt daar stééds meer naar vette scam / Ponzi scheme..begin alvast met fluiten....
Eigenlijk zou een moderator zo'n bericht eraf moeten halen, wie weet dat er weer iemand toch intrapt.
Volgens mij relatief weinig, maar wat veel meer effect kan hebben is whales die meedoen met futures en zo dubbel verdienen dmv koersmanipulatie.LosGieros schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:16:
[...]
Ik vraag me af hoeveel geld hierin omgaat.(gezien de crypto markt toch een beetje gevoelig is voor manipulatie?)
En 0,1% kans op?WishmasterNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:17:
[...]
Ik denk het volgende:
33,3% kans op steiging
33,3% kans op gelijke koers
33,3% kans op daling
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Het zijn niet alleen de financiële fundamenten.MrAcid schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:20:
[...]
Mag jij me uitleggen hoe je fundamentele analyse gaat doen van luchtkastelen. Die hebben namelijk geen (financiële) fundamenten.
Voor de LT wil ik weten wat voor product/dienst omzet (marketcap) toekomst, potentie enz als ik daar in geloof dan durf ik wel voor de LT te investeren, heb ik gaar geen goed gevoel bij dan ga ik er zeker niet LT in.
Voor daytraden maakt het me geen bal uit wat een bedrijf doet als er maar centjes uit komen.
Nogmaals is mijn eigen ervaring , het is voor iedereen anders, voor die werkt dat en die dat en dat moet iedereen lekker op hun eigen manier doen, ik geef alleen mijn mening over een crypro TA
Het is praktischer om een TR aan te maken, nu lees ik dit toevallig mee maar ik ga niet alle posts door als ik even afwezig ben geweest. De user was al gebanned, maar de post is blijkbaar blijven liggenBillMcNeal schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:22:
[...]
Ook een compleet nieuw accountje aangemaakt op Tweakers, 2x gepost in slowchat en handelstopic en thats it.. duidelijk.
Eigenlijk zou een moderator zo'n bericht eraf moeten halen, wie weet dat er weer iemand toch intrapt.
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 17:27 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Je maakt een wallet aan via de NEON wallet en naar het adres van deze wallet withdraw je.Tranzy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:16:
[...]
Even een vraagje over zo'n lokale wallet. Je kan niet je Binance adres uitlezen bijvoorbeeld? Je moet een lokale wallet aanmaken met eigen adres toch? Daarna kun je je NEO toch versturen naar dit adres?
Vraagje
Enige idee iemand?
Even op gegoogled maar ik zie niet direct iets concreet. Bitrrex had recent wat issues maar leek me niets major. Op hun twitter zie ik ook een retweet van Kucoin vandaag (maar daar heb ik ook geen weet van een issue met withdrawals.Meer
The top 20 exchange that will 100% definitely be listing $DNA NEXT Friday wants to make the official announcement themselves, once they resolve their ETH withdrawal backlog issues. That's the best I can do right now, you can do the math
Enige idee iemand?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ah ja, dat noem ik onderbuikgevoel - geen fundamentele analyse.Slux schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Het zijn niet alleen de financiële fundamenten.
Voor de LT wil ik weten wat voor product/dienst omzet (marketcap) toekomst, potentie enz als ik daar in geloof dan durf ik wel voor de LT te investeren, heb ik gaar geen goed gevoel bij dan ga ik er zeker niet LT in.
Voor daytraden maakt het me geen bal uit wat een bedrijf doet als er maar centjes uit komen.
Nogmaals is mijn eigen ervaring , het is voor iedereen anders, voor die werkt dat en die dat en dat moet iedereen lekker op hun eigen manier doen, ik geef alleen mijn mening over een crypro TA
Qua TA overigens met je eens. Het is allemaal veel te onvoorspelbaar om te analyseren. Ja, verwachtingen (van een bedrijf, maar ook hoe een markt van onervaren 'investeerders' reageert) kunnen waardevol zijn - maar het is allemaal niet zo duidelijk te kwantificeren en te 'tekenen' als mensen je willen doen geloven.
Dat de wereld vergaat en er geen koers meer is
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Die beslist wordt na het lezen van een fundamenteel analyseMrAcid schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:31:
[...]
Ah ja, dat noem ik onderbuikgevoel - geen fundamentele analyse.
.
[ Voor 38% gewijzigd door Slux op 19-01-2018 17:35 ]
Verwijderd
Vraagje, stel ik verkoop nu bijvoorbeeld mijn VEN voor Bitcoin. Als zowel Bitcoin en VEN dalen, dan koop ik low weer hetzelfde aantal VEN terug (of nagenoeg hetzelfde).
Hoe kan ik mijn positie dan toch versterken?
Bitcoin zit heel stabiel op 11.7, er is niks aan de hand. Long-term is BTC nog steeds een prima investering denk ik zo.Sbakker1982 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:41:
Dit weekend dippen we weer, alles gaat langzaam naar rood... sell high buy low 😎
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:43:
Vraagje, stel ik verkoop nu bijvoorbeeld mijn VEN voor Bitcoin. Als zowel Bitcoin en VEN dalen, dan koop ik low weer hetzelfde aantal VEN terug (of nagenoeg hetzelfde).
Het is juist goed om ervaringen te delen toch? Ik heb wel een redelijk stabiele PF en TA werkt niet overal op. Alleen TA gebruiken en daar vol op gaan is ook niet goed, je hebt altijd wel FA in je achterhoofd. TA kan wel ondersteunen in lange termijnvisie, entrypoints en exitpoints.Slux schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:18:
[...]
We zitten toch in het slowchat topic ?
De crypto markt is er veelte jong en volatiel voor, een TA op de gewone beurzen kan een hulp middel zijn want je kan terug kijken in de geschiedenis, kennis hoe de markt reageerde op bepaalde crashes, correcties enz.
Dat is er allemaal nog niet in cryptoland, maar zo denk ik er over, ik hecht veel meer waarde aan een FA dan een TA, ik wil weten waar ik in beleg, hoe een bedrijf ervoor staat, wat ze doen, enz.
Met de gewone beurs heb ik ook nooit veel waarde gehecht aan een TA, het is een hulpmiddel die er voor mij vaker naast zat dan dat ik er iets aan had, maar ik kan begrijpen dat mensen het als hulpmiddel gebruiken, alleen nog niet in cryptoland.
EDIT
zag dat je post had aangepast we hebben precies de tegenovergestelde ervaring
Je kunt ook geen race winnen met alleen een racefiets, je hebt een goede conditie nodig, kennis van de markt en zo nog veel randzaken. Dat zal met welke beurs dan ook niet anders zijn.
Je kunt verkopen voor BNB of USDT toch?Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:43:
TA, FA, gooi maar in m'n pet. Ik heb net 2 BTC verkocht. Als dit weekend de koers door het putje gaat, koop ik weer wat meer terug, anders gaat het begin volgende week richting huisfonds

Gisteravond geld overgemaakt naar Coinbase om vandaag munten bij te kopen. Wat duurt dat wachten dan toch lang..
Verwijderd
Vraagje; ik heb Iota, Vibe en Ven in m’n portefeuille. Ik wil hiermee niet traden, maar holden. Ik ben nieuw in dit wereldje, maar weet dat ik ze dan beter van Binance kan halen en opslaan in wallets. Is er een wallet waar ik alle 3 kan opslaan, of moet ik per coin een wallet aanmaken (en welke?) Hardware wallet heeft m’n voorkeur, maar die zijn momenteel uitverkocht?
Oh dat is 66.6% kans op geen verlies!WishmasterNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:17:
[...]
Ik denk het volgende:
33,3% kans op steiging
33,3% kans op gelijke koers
33,3% kans op daling
Veel succes!Awoodentree schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:57:
Gisteravond geld overgemaakt naar Coinbase om vandaag munten bij te kopen. Wat duurt dat wachten dan toch lang..
https://www.reddit.com/r/CoinBase/
En 66.6% kans op geen winst!
Ik heb wat verplaatst naar ETH. Ook aardig stabielRichh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:43:
[...]
Bitcoin zit heel stabiel op 11.7, er is niks aan de hand. Long-term is BTC nog steeds een prima investering denk ik zo.
En dat het stabiel is, is goed voor mijn bloeddruk!Richh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:43:
[...]
Bitcoin zit heel stabiel op 11.7, er is niks aan de hand. Long-term is BTC nog steeds een prima investering denk ik zo.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Vind er niks aan, ben wel weer toe aan een beetje actieAtlAntA schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:24:
[...]
En dat het stabiel is, is goed voor mijn bloeddruk!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Nou vooruit als het maar omhoog gaat dan.Daacuso schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:29:
[...]
Vind er niks aan, ben wel weer toe aan een beetje actie
Nee joh, omlaag. Kunnen we weer flink inkopen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
nieuwe dump voor alles ?
is er nieuws ?
is er nieuws ?
Prepare for the next ATH
Voor diegene die RISE hebben: over 2 weken is de eerste airdrop van ICO Interlet!
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Iemand die de BANKERA (BNK) ICO heeft?
Waar hebben jullie deze gehaald?
Misschien mensen die in de pump gekocht hebben en nu verkopen?
Verwijderd
Gisterenavond hebben ze eens proberen uitleg te geven op de Vlaamse tv over 'de bitcoin'
. Nu ja eigenlijk nog een opluchting dat de mainstream media er zo weinig vanaf weet ... https://www.een.be/van-gi...kt-onder-de-10-000-dollar
Ik moet bekennen dat ik misschien iets te sceptisch ben geweest over USDT, want je brengt wel goede punten aan..oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Friedmap LLP is bezig met een audit van Tether's boekhouding. Grondige audits duren lang. Je statement klopt dus niet.
.edit: Een pagina van Friedman LLP bevestigt dat ze Bitfinex als audit client hebben.
.edit2: Het laatste nieuws van Tether daaromtrent:
[...]
Dat bericht is van 21 december. Die datum kun je niet op die pagina zien, maar wel hier.
[...]
Bitfinex, mostly.
[...]
Er zijn een aantal exchanges die direct USDT/USD verhandelen. De voornaamste is Kraken, met 95% van het totale volume ($6,6 miljoen per dag). De verwachting is dat Tether gewoon actief daar ook USDT verhandelt om de prijs te drukken (die al een tijdje boven de $1 staat vanwege buy pressure).
Bitfinex is de enige exchange die direct en transparant USDT conversies van/naar USD doet. Je kunt USD storten en USDT opnemen en andersom. USD deposits/withdrawals wel met minimaal 10k, dus lang niet voor iedereen interessant. Om dit te kunnen doen houdt Bitfinex dus een deel in USD en een deel in USDT. Dat betekent dat bij USD deposists, een deel van de USD naar Tether vloeien. En bij USD withdrawals, zouden er USDT naar Tether moeten vloeien. Daarnaast verdienden ze dagelijks miljoenen aan de trades van hun klanten. Met de winst alleen al kunnen ze al die uitgegeven USDT makkelijk ophoesten.
Voor alle exchanges die simpelweg trading pairs tegen USDT aanbieden hoeft er helemaal geen garantie te zijn. Het is gewoon een trading pair zoals zovele anderen. Mensen storten hun USDT en kunnen daar vervolgens andere coins van kopen. Net als dat ze BTC kunnen storten en daar coins van kunnen kopen. Er is helemaal geen koersgarantie nodig op dit vlak.
Maar wat ik me nu vooral afvraag, hoe waarschijnlijk is het dat er de afgelopen dagen zo'n grote vraag naar USDT is ontstaan? Er is vandaag weer 100 miljoen Tether bijgeprint, wat het totaal op 550 miljoen brengt in 6 dagen tijd.
Ik kan me niet voorstellen dat er de afgelopen dagen zo'n run is geweest om USDT aan te schaffen en ook snap ik niet waarom die run er voorheen dan een stuk minder is geweest.
Daarnaast: wie schaft het dan überhaupt aan? Ik denk niet dat serieuze partijen (grote investeerders/financiële instituten) zouden instappen in USDT met de huidige verdenkingen die er zijn en het feit dat nog altijd niet zeker is of iedere USDT gebacked wordt, dus dat zou betekenen dat al dat volume van de afgelopen week van kleine investeerders komt, of van Bitfinex zelf (of mis ik nu nog een mogelijke partij?) en ook mogen de exchanges niet klagen, ik vraag me af of er iedere dag voor 100 miljoen USDT wordt gekocht.
Het diploma van journalist wordt tegenwoordig gratis meegegeven als je een pizza bestelt bij Pizza Hut. Echt hemeltergend, dat niveau van dat persvolkVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:46:
Gisterenavond hebben ze eens proberen uitleg te geven op de Vlaamse tv over 'de bitcoin'. Nu ja eigenlijk nog een opluchting dat de mainstream media er zo weinig vanaf weet ... https://www.een.be/van-gi...kt-onder-de-10-000-dollar

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Vandaag mij ook maar eens ingeschreven op dit forum. Volg het al ruim een maand. Heb er veel van geleerd. Evenals dat ik veel geleerd heb in het handelen met cryptocurrency.
Ik ben begin december begonnen met een inleg van €2000,-. Ik wilde een wallet waarin meerdere crypto's werden aangeboden. Via een vriend kwam via de playstore bij Cryptonator terecht. Via litebit litecoin, Ethereum en reddcoin gekocht. Ging prima.
Op de wallets van Cryptonator kun je makkelijk je litecoins voor ripples wisselen etc. Echter kwam ik er na een paar transacties achter dat zij een absurde koers en Fee hanteren. Denk dat het mij gauw €300,- gekost heeft. Zie het maar als leergeld. Had me ook amper verdiept in Cryptonator. Dom! Toen ik mij meer ging verdiepen, zag ik bergen klachten hierover. Gelukkig stegen de crypto's enorm. Vooral reddcoin zat ik gauw op x10. (Voor €100,- had ik 64k reddcoin). Dus verlies had ik niet.
Heb me verder verdiept en besloot me aan te melden op Binance en probeerde zo snel mogelijk mijn balance van Cryptonator te halen. Helaas is dit niet gegaan zoals moest. Mijn litecoin naar Binance verplaatsen ging prima. Mijn 3,5 Ethereum niet.. Bedrag werd afgeschreven, maar kreeg geen TXID. Support van Cryptonator reageert helemaal niet!
Uiteindelijk na 10 dagen werden mijn transacties doorgezet. En ontvangen gelukkig. Toen geprobeerd Ripple eraf te krijgen, lukte niet. 50 Ripple is nog steeds weg. De overige 400 Ripple omgezet naar Litecoin, en eraf kunnen halen.
Al met al ben ik er redelijk vanaf gekomen. Ik heb echter wel leergeld betaald. (En terecht, ben zonder onderzoek ingestapt).
Maar voor de absolute beginners een tip. Stap niet in Cryptonator! Zoek op Google. En je weet genoeg...
Maar goed. Op binance helemaal mijn draai gevonden. 22 december was een pittige dag als je dat voor het eerst meemaakt. Maar mijn maag was sterk genoeg om te hodlen! Evenals afgelopen week. Met €2000,- begonnen en sta inmiddels op €5800,- (al op €7000,- gestaan).
Heb o.a veel vertrouwen in Ven,XLM,LTC,NEO,MOD,APPC en ICX.
Daarnaast een paar Coins waar ik een klein beetje in zit, zoals BRD,TRIG, ARN en REQ.
Heb op litebit nog Reddcoin en Emercoin staan. Die doen het ook prima. Ik merk wel dat ik een hodler ben en geen daytrader. Daarnaast vind ik het nog moeilijk om afscheid van munten te nemen. Als ik bijkoop in een dip. Of munten verkoop, bijvoorbeeld Verge, hier had ik 2500 stuks van. Dan verkoop ik er 2000 en wil er 500 houden voor het geval dat ze toch tot het dak gaan..Zo heb ik dus wel veel munten met allemaal een beetje. Ene kant wel leuk,andere kant moet ik ook keuzes durven maken denk ik.
Ik ben in ieder geval blij met dit forum waar heel veel handige (en ook nutteloze :-)) tips voorbij komen.
Ik ben begin december begonnen met een inleg van €2000,-. Ik wilde een wallet waarin meerdere crypto's werden aangeboden. Via een vriend kwam via de playstore bij Cryptonator terecht. Via litebit litecoin, Ethereum en reddcoin gekocht. Ging prima.
Op de wallets van Cryptonator kun je makkelijk je litecoins voor ripples wisselen etc. Echter kwam ik er na een paar transacties achter dat zij een absurde koers en Fee hanteren. Denk dat het mij gauw €300,- gekost heeft. Zie het maar als leergeld. Had me ook amper verdiept in Cryptonator. Dom! Toen ik mij meer ging verdiepen, zag ik bergen klachten hierover. Gelukkig stegen de crypto's enorm. Vooral reddcoin zat ik gauw op x10. (Voor €100,- had ik 64k reddcoin). Dus verlies had ik niet.
Heb me verder verdiept en besloot me aan te melden op Binance en probeerde zo snel mogelijk mijn balance van Cryptonator te halen. Helaas is dit niet gegaan zoals moest. Mijn litecoin naar Binance verplaatsen ging prima. Mijn 3,5 Ethereum niet.. Bedrag werd afgeschreven, maar kreeg geen TXID. Support van Cryptonator reageert helemaal niet!
Uiteindelijk na 10 dagen werden mijn transacties doorgezet. En ontvangen gelukkig. Toen geprobeerd Ripple eraf te krijgen, lukte niet. 50 Ripple is nog steeds weg. De overige 400 Ripple omgezet naar Litecoin, en eraf kunnen halen.
Al met al ben ik er redelijk vanaf gekomen. Ik heb echter wel leergeld betaald. (En terecht, ben zonder onderzoek ingestapt).
Maar voor de absolute beginners een tip. Stap niet in Cryptonator! Zoek op Google. En je weet genoeg...
Maar goed. Op binance helemaal mijn draai gevonden. 22 december was een pittige dag als je dat voor het eerst meemaakt. Maar mijn maag was sterk genoeg om te hodlen! Evenals afgelopen week. Met €2000,- begonnen en sta inmiddels op €5800,- (al op €7000,- gestaan).
Daarnaast een paar Coins waar ik een klein beetje in zit, zoals BRD,TRIG, ARN en REQ.
Heb op litebit nog Reddcoin en Emercoin staan. Die doen het ook prima. Ik merk wel dat ik een hodler ben en geen daytrader. Daarnaast vind ik het nog moeilijk om afscheid van munten te nemen. Als ik bijkoop in een dip. Of munten verkoop, bijvoorbeeld Verge, hier had ik 2500 stuks van. Dan verkoop ik er 2000 en wil er 500 houden voor het geval dat ze toch tot het dak gaan..Zo heb ik dus wel veel munten met allemaal een beetje. Ene kant wel leuk,andere kant moet ik ook keuzes durven maken denk ik.
Ik ben in ieder geval blij met dit forum waar heel veel handige (en ook nutteloze :-)) tips voorbij komen.
Opzich maakt de hoogte van je inleg niet uit. Natuurlijk pak je meer winst met 10000 euro dan met 100 euro inleg. Echter stel je koopt met die 100 euro 1000 coins in voor 0,10 cent en die coin wordt ineens 100 euro waard dan ben je ook heel blij met je 100 euro inlegmiicker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:10:
[...]
Nee geen hoge bedragen, voor nu +-100€
Maar is dat ook verstandig met HODL?
De andere kant is dat je liever 100 euro mist dan 10000...
Dus gewoon traden met wat je kan missen.
Ik zie dit soort dingen vaker voorbij komen en dan vraag ik me af of die persoon wel opschrijft wat hij bedoelt. Bedoel je hier dus 0.10 euro en dus 10 cent, of daadwerkelijk 0.10 cent en dus 0.001 euro ?aaaido schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:02:
[...]
Opzich maakt de hoogte van je inleg niet uit. Natuurlijk pak je meer winst met 10000 euro dan met 100 euro inleg. Echter stel je koopt met die 100 euro 1000 coins in voor 0,10 cent en die coin wordt ineens 100 euro waard dan ben je ook heel blij met je 100 euro inleg
Zie namelijk vaker conbinaties van prijzen met coins voorbij komen waarvan ik denk, daar had je al vroeg bij moeten zijn om het voor die prijs te krijgen.
Netjes, ik ben net als jou begin december gestart, sta (met een iets hogere inleg) ook wisselend op 250%-300% . Ik teken voor deze stijging elke 2 maanden 😁Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:56:
Vandaag mij ook maar eens ingeschreven op dit forum. Volg het al ruim een maand. Heb er veel van geleerd. Evenals dat ik veel geleerd heb in het handelen met cryptocurrency.
Ik snap wat je bedoeld maar in bovenstaande voorbeeld bedoel ik gewoon daadwerkelijk 0,10 centmark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:06:
[...]
Ik zie dit soort dingen vaker voorbij komen en dan vraag ik me af of die persoon wel opschrijft wat hij bedoelt. Bedoel je hier dus 0.10 euro en dus 10 cent, of daadwerkelijk 0.10 cent en dus 0.001 euro ?
Zie namelijk vaker conbinaties van prijzen met coins voorbij komen waarvan ik denk, daar had je al vroeg bij moeten zijn om het voor die prijs te krijgen.
Er zijn echter ook coins die je kan kopen voor 0,001 euro cent per stuk. Deze coins kunnen zomaar eens veel meer waard worden.
Als je van 2000 naar 5800 bent gegaan in zo’n korte periode mag je niet klagen volgens mij. Ik zou het in ieder geval niet doen. Ook ik ben een behoorlijke hodl persoon ben ik achter. Heeft me qua koers eigenlijk alleen maar een meer positief saldo gebracht en zo te zien jou ook.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:56:
En heb het ook, problemen met afscheid nemen van een vorige coin. Verkoop liever maar de helft en stop dat in nieuwe coins, dan alles verkopen, omdat ik toch nog wel een goed gevoel heb bij die coin, maar ook weer nieuwe tegenkom waar ik toekomst in zie. Het resulteert alleen in het feit dat inleg in nieuwe coins steeds lager wordt. Maar ach, kansen spreiden. Als ik echt het vertrouwen kwijt ben dan stap ik helemaal uit, maar dat is me eigenlijk pas 1x overkomen met een impuls aankoop en research achteraf.
Dus daarom blijft 1 van de juiste stelregels voor mij: Lees je in! En inderdaad lekker hodl is mijn regel 2. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd en crypto maakt je ook niet in 1 dag miljonair. Al verwacht ik dat ook niet te worden, maar zeg nooit nooit

Of wil missen. Heb maar een klein portfolio maar heb er 0 euro ingestopt. Begonnen met klein te minen in een onbekende coin en die ging op een gegeven moment omhoog. Het gros laten staan en een gedeelte omgewisseld om ergens anders weer in te stoppen. Zo ook een keer met geluk 350 dollar van 30 gemaakt, maar voor mij was dat op dat moment de mooiste zet ooit. Als je je hele portfolio ziet verdubbelen, ook al is het niet monsterlijk veel, geeft dat toch een geweldig gevoel. Of dit nu 100 of 10.000 is. Tuurlijk is die 10.000 leuker maar dan moet je de gok ook willen of kunnen maken.aaaido schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:02:
[...]
Opzich maakt de hoogte van je inleg niet uit. Natuurlijk pak je meer winst met 10000 euro dan met 100 euro inleg. Echter stel je koopt met die 100 euro 1000 coins in voor 0,10 cent en die coin wordt ineens 100 euro waard dan ben je ook heel blij met je 100 euro inleg
Dat klopt, er zijn er ook nog wel goedkoper. Er zijn er echter ook zat die niet weten wat ze opschrijven. Volgens mij was er laatst ene die dit jaar nog TRX voor 0.08 cent gekocht had volgens zijn bericht, dat moet dus gewoon 8 cent zijn.aaaido schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:12:
[...]
Ik snap wat je bedoeld maar in bovenstaande voorbeeld bedoel ik gewoon daadwerkelijk 0,10 cent
Er zijn echter ook coins die je kan kopen voor 0,001 euro cent per stuk. Deze coins kunnen zomaar eens veel meer waard worden.
Wat is daar met coinbase gaande?
Ik kwam hier gisteren een bericht tegen geloof ik dat een bepaalde grote bank sepa had geblokkeerd vanwege crypto-valuta, coinbase werd in dit bericht ook genoemd als slachtoffer. Misschien heeft het hiermee allemaal van doen. Ik zal is kijken of ik dat bericht terug kan vinden.Richh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:36:
??Richh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:36:
Blijkbaar niks bijzonders. Het is een beetje druk op de Coinbase Reddit en BTC daalt in waarde dus ik dacht, misschien is er een relatie.
Maar niks aan het handje dus, dan blijf ik lekker holden.
http://fortune.com/2018/0...ank-cryptocurrency-wires/Thalent schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:39:
[...]
Ik kwam hier laatst een bericht tegen geloof ik dat een bepaalde grote bank sepa had geblokkeerd vanwege crypto-valuta, coinbase werd in dit bericht ook genoemd als slachtoffer. Misschien heeft het hiermee allemaal van doen. Ik zal is kijken of ik dat bericht terug kan vinden.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
https://news.bitcoin.com/...ated-international-wires/Thalent schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:39:
[...]
Ik kwam hier gisteren een bericht tegen geloof ik dat een bepaalde grote bank sepa had geblokkeerd vanwege crypto-valuta, coinbase werd in dit bericht ook genoemd als slachtoffer. Misschien heeft het hiermee allemaal van doen. Ik zal is kijken of ik dat bericht terug kan vinden.
Heeft iemand een idee hoe ik van mijn embercoin af kan komen? Heb 500k op Cryptopia staan, maar die hebben alle handel in Doge/LTC stil gelegd..
Zie op coinmarketcap ook geen andere Exchanges.
Kun je ze nog withdrawen? Volgens hun site staat de coin ook op nova exchange en coins markets. De eerste heeft nog redelijk recente transacties op 12 januari, de 2e sinds 5 januari. Is het proberen waard...powercoaster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:49:
Heeft iemand een idee hoe ik van mijn embercoin af kan komen? Heb 500k op Cryptopia staan, maar die hebben alle handel in Doge/LTC stil gelegd..
Kon/kan op spectrocoin. Maar blijf er van weg zou ik zeggen. Zoek m maar eens op youtube/google #Scamasstastic schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:43:
Iemand die de BANKERA (BNK) ICO heeft?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Wat ik mij nu heel erg afvraag, is wat iedereen nou voor doelen stelt. Dat verschilt natuurlijk gigantisch per persoon, maar ik zit er nog maar korte tijd in en heb enkele coins met verlies vooralsnog (TRX/BNB) en enkele waar ik afgelopen week in ben gestapt en als een 'raket' gaan (met name POE en daarnaast nog XRP/POWR).
Ik ben eerst met 60% van mijn totaal inleg ingestapt op enkel TRX en VEN, afgelopen week op woensdagochtend met mijn laatste 40% ingestapt (vandaar de mooie sprongen met POE, POWR en XRP oa).
Maar nu vraag ik mij af. Verkopen jullie bijv. bij 300% 1/3 deel en zet je de originele inleg elders in, hou je altijd minimaal een maand vast of stel je doelen qua waarden van coins? Ik heb te weinig tijd voor daytraden en enkele keren geprobeerd met 2-5% rendement, wat ik dus te beperkt vindt en lekker voor de long term ga. Maar wat is dus de long term hier... Soms heb ik het idee dat sommigen het een jaar vastzetten waar anderen een long term 1 maand vinden.
Ik ben eerst met 60% van mijn totaal inleg ingestapt op enkel TRX en VEN, afgelopen week op woensdagochtend met mijn laatste 40% ingestapt (vandaar de mooie sprongen met POE, POWR en XRP oa).
Maar nu vraag ik mij af. Verkopen jullie bijv. bij 300% 1/3 deel en zet je de originele inleg elders in, hou je altijd minimaal een maand vast of stel je doelen qua waarden van coins? Ik heb te weinig tijd voor daytraden en enkele keren geprobeerd met 2-5% rendement, wat ik dus te beperkt vindt en lekker voor de long term ga. Maar wat is dus de long term hier... Soms heb ik het idee dat sommigen het een jaar vastzetten waar anderen een long term 1 maand vinden.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Tot zover lijken de analyses die ik eerder vandaag las over de BTC correct, zelfs iets te positief nog.

Dank je, dat ga ik proberenDakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:58:
[...]
Kun je ze nog withdrawen? Volgens hun site staat de coin ook op nova exchange en coins markets. De eerste heeft nog redelijk recente transacties op 12 januari, de 2e sinds 5 januari. Is het proberen waard...
Mijn eerste doel is ervaring opdoen, kennis vergaren en ondertussen door schade en schande wijzer worden.RickvN schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:02:
Wat ik mij nu heel erg afvraag, is wat iedereen nou voor doelen stelt. Dat verschilt natuurlijk gigantisch per persoon, maar ik zit er nog maar korte tijd in en heb enkele coins met verlies vooralsnog (TRX/BNB) en enkele waar ik afgelopen week in ben gestapt en als een 'raket' gaan (met name POE en daarnaast nog XRP/POWR).
Mn inleg kwijt zijn is niet erg, maar ik probeer het eerst een te verdubbelen. Mocht dat niet lukken dan zie ik dan wel verder. Ik vind het leuk om mee te maken, dat is ook wat waard 😊
Ik bedoelde ook meer of het verstandig is om munten in binance te laten staan met HODL.aaaido schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:02:
[...]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verschilt inderdaad behoorlijk hier. Persoonlijk vind ik HODL 3 tot 6 maanden of langer (hodl 1 coin bijvoorbeeld vanaf juni 2017), maar voor anderen hier is dat 3 tot 6 dagen. Daytraden ook geprobeerd maar er achter gekomen dat het niet echt iets voor me is. Ook vanwege tijdgebrek. Full-Time baan en 2 jonge kinderen, en wanneer ik tijd heb om wat rond te neuzen of te traden loop ik meestal al achter de feiten aan.RickvN schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:02:
Mijn ultieme lange termijn doel is afbetalen van mijn hypotheek met crypto, maar ben bang dat ik dat eerder ga halen door netjes afbetalen
Klopt ik zag hem ook langskomen, betekend dus dat hij eindigt in the blue box?DJT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:05:
Tot zover lijken de analyses die ik eerder vandaag las over de BTC correct, zelfs iets te positief nog.
[afbeelding]
Haha, exact mijn situatie. Ik ga dit jaar trouwen en hoop een huwelijksreis bij elkaar te krijgen (volgend jaar)Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:17:
[...]
Verschilt inderdaad behoorlijk hier. Persoonlijk vind ik HODL 3 tot 6 maanden of langer (hodl 1 coin bijvoorbeeld vanaf juni 2017), maar voor anderen hier is dat 3 tot 6 dagen. Daytraden ook geprobeerd maar er achter gekomen dat het niet echt iets voor me is. Ook vanwege tijdgebrek. Full-Time baan en 2 jonge kinderen, en wanneer ik tijd heb om wat rond te neuzen of te traden loop ik meestal al achter de feiten aan.
Mijn ultieme lange termijn doel is afbetalen van mijn hypotheek met crypto, maar ben bang dat ik dat eerder ga halen door netjes afbetalenDus heb ik me wat subdoelen gesteld. Zo is de 1e gelukt in een paar dagen tijdens de kerstvakantie met een beetje gelukt (gratis weekend weg met gezin, CenterParcs geworden), en heb nu als volgende doel een gratis zomervakantie. Niet dit jaar, dan volgend jaar. Is overigens al wel geboekt en betaald, want op vakantie gaan we toch, maar zou leuk zijn om dat bedrag weer in de spaarpot te kunnen deponeren voor andere zaken. En daarna? Ach, een leuke auto met een wat recenter bouwjaar, zonnepanelen, eigenlijk niet zo over nagedacht...
ik HODL voornamelijk , in het begin elke dag gekeken werd ik gestoord van nou doe ik dat eens in de week een doel heb ik niet nou ja veel geld verdienen dat welRickvN schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:02:
Haha, als jij € 100.000 erin stopt en 3% rendement hebt, dan heb je je vakantie al (grotendeels) bij elkaar.Jarrean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:20:
[...]
Haha, exact mijn situatie. Ik ga dit jaar trouwen en hoop een huwelijksreis bij elkaar te krijgen (volgend jaar)
Maar bedankt voor jullie reacties. Ik vind het momentele nog lastig. Dan zie ik weer dat de ene coin wat inzakt en dan weer de andere. Al vaak getwijfeld om het dan te verkopen en lager te kopen, maar ik durf het risico niet aan enerzijds en anderzijds denk ik ook dat het rendement het niet waard is.
Toch twijfel ik wel, misschien moet ik mijn stand maar gewoon per week bekijken en niet 123402x per dag.
Wellicht dan gewoon beslissingen maken om met 100$ uit een coin te stappen en $100 te verkrijgen in een nieuwe coin (wat dan het bijv. het rendement was op de eerste coin).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Leuk geprobeerd, maar TA geeft op dit moment weinig inzicht. Enige schokkende aan het plaatje is het geleidelijk afnemende volume, maar dit is te verklaren door afname activiteit vanuit China/Z-Korea. Mede daardoor(Chinees nieuwjaar) verwacht ik deze maand weinig spectaculairs in positieve zin, waardoor ik liever vanuit de zijlijn op zoek ga naar kansen. Daar komt nog bij dat andere Europese landen niet achter kunnen blijven op Frankrijk en ook ‘maatregelen’ tegen BTC zullen gaan nemen.DJT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:05:
[afbeelding]
Ik snap je punt, ik kreeg een staatslot (terwijl ik best wel tegen loterijen ben) en won daar 100 euro mee. Omdat blockchain/cryptocurrency me altijd al wel interesseerde heb ik er voor gekozen dat geld erin te steken. Ik denk dat een huwelijksreis eruit halen van duizenden euro's wel erg optimistisch is. Maar het is leuk om een doel te hebben. Helemaal uit crypto stappen zal ik niet doen, daar is het te interessant voor en ik weet zeker dat het de toekomst is.
Mooi doel! Bijkomend voordeel bij mij is dat ik er 0 euro eigen geld in heb zitten. Vanaf 0 met subtiel minen begonnen begin vorig jaar en van daaruit op een gegeven moment mezelf ingelezen in vanalles, research gedaan en een flinke dosis geluk. Vooral nuchter blijven, beide beentjes op de grond. Maar dan 2 weken geleden wel stiekem trots op dat gratis weekend CenterParcs. Vanuit het niets, geen handelskennis of wat dan ook. Als heb ik ook het idee dat handelskennis nou niet bepaald nodig is in dit wereldje. Wel voor het gebruik van exchanges en dat soort zaken maar niet voor de markt zelf. Vind die zelf een beetje op een roulettetafel lijken in het casino. Je geld op 1 of meerdere nummertjes, als die daarop valt loop je aardig binnenJarrean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:20:
[...]
Haha, exact mijn situatie. Ik ga dit jaar trouwen en hoop een huwelijksreis bij elkaar te krijgen (volgend jaar)
De afgelopen dagen heb ik figuurlijk mijn handen vast moeten binden op mijn rug om van het toetsenbord en muis af te blijven en bij mijn principe van HODL te blijven. Uiteindelijk blij toe, onderaan de streep $20 verlies vanochtend, en geen transactiekosten gemaakt die dan wellicht nog bovenop een groter verlies kwam.RickvN schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:25:
[...]
Haha, als jij € 100.000 erin stopt en 3% rendement hebt, dan heb je je vakantie al (grotendeels) bij elkaar.
Maar bedankt voor jullie reacties. Ik vind het momentele nog lastig. Dan zie ik weer dat de ene coin wat inzakt en dan weer de andere. Al vaak getwijfeld om het dan te verkopen en lager te kopen, maar ik durf het risico niet aan enerzijds en anderzijds denk ik ook dat het rendement het niet waard is.
Toch twijfel ik wel, misschien moet ik mijn stand maar gewoon per week bekijken en niet 123402x per dag.
Wellicht dan gewoon beslissingen maken om met 100$ uit een coin te stappen en $100 te verkrijgen in een nieuwe coin (wat dan het bijv. het rendement was op de eerste coin).
Daytraden in mijn vakantie geprobeerd maar op een P&D na wat goed uitpakte zag ik niet echt meerwaarde. Mijn saldo steeg of daalde amper dus conclusie was dat het niets voor mij was. Als ik dat de afgelopen dagen had gedaan was denk ik mijn halve saldo nu verdampt, ook na het redelijk aantrekken van de markt. Dus dat was 1x en niet meer weer voor mij. Wellicht heb jij er een beter oog en meer tijd voor, dan kan het wellicht goed uitpakken. Probeer het gewoon eens uit met een klein bedrag, spreek een tijdspad af en kijk hoe het uitpakt.
Verwijderd
Dat is toch heel duidelijk, voor elke crypto gekkie is dit het doel:RickvN schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:02:

Underachiever...Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:44:
[...]
Dat is toch heel duidelijk, voor elke crypto gekkie is dit het doel: [afbeelding]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ik heb er €20 ingestoken een tijdje geleden. Krijg tot nog toe netjes mijn dividend in eth uitgekeerd... Liefst €0,02 elke week haha;-)Korkss schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:01:
[...]
Kon/kan op spectrocoin. Maar blijf er van weg zou ik zeggen. Zoek m maar eens op youtube/google #Scam
Leuk om te zien hoe je het geld al uitgegeven hebtDakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:17:
[...]
Mijn ultieme lange termijn doel is afbetalen van mijn hypotheek met crypto, maar ben bang dat ik dat eerder ga halen door netjes afbetalenDus heb ik me wat subdoelen gesteld. Zo is de 1e gelukt in een paar dagen tijdens de kerstvakantie met een beetje gelukt (gratis weekend weg met gezin, CenterParcs geworden), en heb nu als volgende doel een gratis zomervakantie. Niet dit jaar, dan volgend jaar. Is overigens al wel geboekt en betaald, want op vakantie gaan we toch, maar zou leuk zijn om dat bedrag weer in de spaarpot te kunnen deponeren voor andere zaken. En daarna? Ach, een leuke auto met een wat recenter bouwjaar, zonnepanelen, eigenlijk niet zo over nagedacht...
Ik ben momenteel aan het verbouwen. Ik heb een klein beetje budget over + een hogere bonus dan verwacht, en daarmee hoop ik genoeg centjes bijeen te sprokkelen om misschien al direct een tuinhuisje te kopen + al wat van de tuin aan te leggen
Ik heb vanochtend ook hierover getwijfeld. Kon er niet super veel over vinden, maar van wat ik vond leek ie mij wel interessant en ook geen al te hoge supplyVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:49:
Twijfel om in te stappen bij POWR.
Wat is jullie gedachte hierover?
Personal goals:
- Het spelletje. Ik vermaak me er prima mee, een beetje bankieren met monopoliegeld met een eventuele kleine beloning in het vooruitzicht,
Dreaming on:
- Ik heb er zelf maar 100 euro ingestoken maar dankzij een donatie van 5000 TRX in december heb ik een iets grotere speelpot. Aan het eind van dit jaar wil ik van de winst een citytrip doen, meer succes is verder weg en luxer op reis.
- Het spelletje. Ik vermaak me er prima mee, een beetje bankieren met monopoliegeld met een eventuele kleine beloning in het vooruitzicht,
Dreaming on:
- Ik heb er zelf maar 100 euro ingestoken maar dankzij een donatie van 5000 TRX in december heb ik een iets grotere speelpot. Aan het eind van dit jaar wil ik van de winst een citytrip doen, meer succes is verder weg en luxer op reis.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Paar jaar eerder stoppen met werken lijkt me zeer aantrekkelijk. Ik ben nu nog maar 34 dus ik heb nog even. Mijn beroep is fysiek best zwaar dus een paar jaar eerder stoppen kan wonderen doen.
Mijn personal goals zijn net als c0ne het spelletje en daarnaast meer rendement dan de 0.50% rente wanneer je het geld op je spaarrekening zet.
Zie het ook als monopoly/casino geld, waar je in casinos doorgaans met 0 euro thuis komt en een leuke avond hebt gehad (€50 limiet + bier), heb ik het gevoel dat er met crypto's altijd wel iets overblijft.
Zie het ook als monopoly/casino geld, waar je in casinos doorgaans met 0 euro thuis komt en een leuke avond hebt gehad (€50 limiet + bier), heb ik het gevoel dat er met crypto's altijd wel iets overblijft.
En als het allemaal inzakt de komende jaren een paar jaar langer werkenAtlAntA schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:00:
Paar jaar eerder stoppen met werken lijkt me zeer aantrekkelijk. Ik ben nu nog maar 34 dus ik heb nog even. Mijn beroep is fysiek best zwaar dus een paar jaar eerder stoppen kan wonderen doen.h
Los van mijn poging tot daytraden, eigenlijk wel. Heb mijn paarden nu gewed op 3 coins, waarvan het grootste deel mijn coin die ik gemined heb, een goeie 60% en de andere 2 ongeveer 20% elk. De 1e is vanaf het begin tot nu over de hele linie x15 gegaan in ongeveer 7 maanden tijd, ook tijdens het minen. Daar verwacht ik van dat die over de volgende linie de komende 1 of 1 1/2 jaar nog wel een keer hetzelfde gaat doen, gezien de potentie en de toekomstplannen ervan. De andere 2 heb ik nu ruim een maand, en de tijd zal leren hoe die zich ontwikkelen in de komende tijd. Roadmap en verhaal zien er degelijk uit, plannen zijn reeël opgezet en zie er in mijn ogen toekomst in. Onderaan de streep hebben ze de dip van afgelopen week redelijk goed overleefd en sta ik nu bijna weer op hetzelfde niveau als daarvoor, waar andere coins 40% inleverden en tot nu toe 25 tot 30% terug zijn geveerd.Ypuh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:49:
[...]
Leuk om te zien hoe je het geld al uitgegeven hebt. En dat doe je alleen maar door te wachten?!
Denk dat dat ook wel de drijfveer is om ze zolang aan te houden. Vertrouwen hebben in het verhaal en ideeën, weliswaar ontwikkelingen in de gaten houden, of ze ook daadwerkelijk de voortgang aanhouden, beetje van dat dus. En vooraf zover mogelijk research doen, je een slag in de rondte googlen en doorspitten. Kost je wat tijd, maar geeft wel een duidelijk beeld wat een crypto voor ogen heeft en zo.
Verwijderd
Waar krijg jij die 0,50% rente nog? Ik krijg maar 0,10% bij de ABN dit jaarYpuh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:02:
Mijn personal goals zijn net als c0ne het spelletje en daarnaast meer rendement dan de 0.50% rente wanneer je het geld op je spaarrekening zet.
Maar wel met je eens hoor. Het spelletje is erg leuk.
Verwijderd
Dus als jou inleg €100,- was wil je daarvoor een paar jaar extra werkenMaStar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:12:
[...]
En als het allemaal inzakt de komende jaren een paar jaar langer werken
Die 0,1% is inderdaad een lachertje.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Waar krijg jij die 0,50% rente nog? Ik krijg maar 0,10% bij de ABN dit jaar![]()
Maar wel met je eens hoor. Het spelletje is erg leuk.
Ondertussen lenen de banken zelf voor niks en vangen ze geld op leningen en hypotheken.
De hypotheek rente is nog steeds te hoog.
Dan maar hier een gokje wagen.
Uiteraard niet met mijn spaargeld maar een heel klein bedrag om het "spel" te leren spelen.
Argh, wat een ergenis. Wil ik wat litecoin gaan scoren om als transport naar kucoin te sturen voor m'n raiblocks aankoopje, heeft ING storing en sturen ze geen tan codes. Wat een malaise

Idempotent.
btc lijkt te gaan dippen dus kun je miss straks goedkoper inkopenMainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:25:
Argh, wat een ergenis. Wil ik wat litecoin gaan scoren om als transport naar kucoin te sturen voor m'n raiblocks aankoopje, heeft ING storing en sturen ze geen tan codes. Wat een malaise
Sepa wordt pas maandag als je mazzel hebt.MainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:25:
Ideal, en ik wilde via Litebit halen. Kraken heb ik geen ervaring mee nogWorstkaas schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Sepa wordt pas maandag als je mazzel hebt.
BTC vind ik veel te duur om tussen exchanges te sturen. Dan moet ik ook direct kunnen handelen waar ik het met m'n euro's koop. ETH vind ik de transfertijd te wisselvallig. LTC is altijd consistent met 20-30 minuten over in mijn ervaring.banaanbanaan schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:26:
[...]
btc lijkt te gaan dippen dus kun je miss straks goedkoper inkopen
Maar je hebt gelijk wat betreft BTC koers. Misschien zijn de alts dan straks ook een stuk gunstiger geprijsd
[ Voor 52% gewijzigd door MainframeX op 19-01-2018 21:38 ]
Idempotent.
CarVertical over een week op KuCoin!
En ze geven een Tesla Model S weg om het te vieren, damn!
Leuke vraag! Geinig hoe iedereen z'n eigen plan heeft.RickvN schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:02:
Ik heb geen concreet doel (activiteit of product). Wel ben ik van plan elke maand circa 100-200 euro van m'n salaris in cryptomunten stoppen, bij voorkeur in stabiele met behoorlijke groeipotentie, zoals ETH of NEO. Als m'n portfolio flink gegroeid is een deel verkopen en daar aandelen van kopen (spreiding kan nooit kwaad, denk ik). Intussen blijf ik HODLen. Wellicht dat ik over 10 jaar 4 dagen kan gaan werken ofzo
En intussen natuurlijk al het nieuws goed in de gaten houden, want ik smul van alle nieuwe ontwikkelingen rondom blockchain en cryptovaluta. Daar onderdeel van zijn vind ik al een feestje op zich.
[ Voor 9% gewijzigd door DW23 op 19-01-2018 21:37 ]
ik doel meer op het punt dat als BTC dipt dat waarschijnlijk de alts en LTC ook wat dippen. en dat je dan miss goedkoper de LTC zou kunnen kopenMainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:28:
[...]
Ideal, en ik wilde via Litebit halen. Kraken heb ik geen ervaring mee nog
[...]
BTC vind ik veel te duur om tussen exchanges te sturen. Dan moet ik ook direct kunnen handelen waar ik het met m'n euro's koop. ETH vind ik het te wisselvallig. LTC is altijd consistent met 20-30 minuten over in mijn ervaring.
Maar je hebt gelijk wat betreft BTC koers. Misschien zijn de alts dan straks ook een stuk gunstiger geprijsd
Ja klopt. Heb je gelijk in. Het is inderdaad beter om nu even af te wachten. Bedankt voor de tip trouwens.banaanbanaan schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:35:
[...]
ik doel meer op het punt dat als BTC dipt dat waarschijnlijk de alts en LTC ook wat dippen. en dat je dan miss goedkoper de LTC zou kunnen kopen
Idempotent.
Iemand een verklaring voor die plotselinge stijging bij zowat elke munt?
Verwijderd
Ben benieuwd, zit er ook in.Rakward schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:29:
CarVertical over een week op KuCoin!
Bizar gedoe met het weggeven van die auto's overal, baart mij ook af en toe een beetje zorgen
Stijging, Mijn heel portfolio is toch down de afgelopen uren hoor, echt elke coinCM-Centurion schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:49:
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Woensdag 24 jan is de mainnet launch van icon, nu heb ik mijn icx op mew gezet, hoe krijg je die daarna eraf aangezien icx dan geen erc20 meer is?
Geld genoeg om uitbundige reclame te maken?Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:49:
[...]
Ben benieuwd, zit er ook in.
Bizar gedoe met het weggeven van die auto's overal, baart mij ook af en toe een beetje zorgen
In CarVert hun adviesraad zit ook wel een voormalig Tesla-manager.
Welke stijging?CM-Centurion schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:49:
Die exchanges maken gewoon krankzinnig veel winst. Kijk bijvoorbeeld maar eens wat voor volume al die exchanges doen en pak daar voor het gemak 0.1% van. Om nog maar niet te spreken van withdrawal fees e.d.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:49:
[...]
Ben benieuwd, zit er ook in.
Idempotent.
En dan helemaal de afgelopen paar dagen. D’r is wat afgeschoven met crypto’s... En dat levert een hoop op voor die exchanges...MainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Die exchanges maken gewoon krankzinnig veel winst. Kijk bijvoorbeeld maar eens wat voor volume al die exchanges doen en pak daar voor het gemak 0.1% van. Om nog maar niet te spreken van withdrawal fees e.d.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)