1. Je kan bij Kraken zonder passport fotos met fiat(Euro/USD) traden. Duurt wel lang voordat je bent geaccepteerd. Ik zit zelf bij Binance waar je tot 2 BTC zonder paspoort etc mag werken. Je kan hier alleen geen FIAT naar btc kopen. Dit kan je op verschillende sites doen. maar de enige ZONDEr identificatie voor zo ver ik weet is bitonic.nlJustSys schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:04:
ok. ik heb de knoop doorgehakt en heb een bedrag op een prepaid martercard gezet om mee te beginnen "spelen" = bedrag kan gemist worden, als het Game Over is dan is het zo
Ik heb al de Slow en andere forums gelezen en ken wel een heel klein beetje van Crypto om mij nog te verdiepen moet ik ermee beginnen spelen... al spelend leer je het zeggen ze
1. Account maken bij wie? kan het met enkel username/mail of is het nodig met EID/photo
2. buy/sell via iPhone, is dit mogelijk?
3.. basis munt aankopen BitCoin/ETH en andere munts aankopen zoals rimpel
4. is een Ledger nano S noodzakelijk (reeds in bezit)
5. bedoeling is om met het bedrag 3 munts aan te kopen en bij te houden en de rest ermee buy/sells
Wie kan erop deze vragen een antwoord geven.
punt 6. als test en behulpzame tweeter wil ik € 20 overmaken om te zien hoe het loopt ( lees EURO geen BTC-
2. Binance heeft een app waar dat in kan, van andere exchanges weet ik het niet
3. Dit kan op een exchange heel simpel, verschillende youtube videos beschikbaar per exchange. maar het spreekt voor zich. ( ik raad je overigens niet aan Ripple te kopen)
4. niet noodzakelijk, maar wel veilig, vooral als je grote hoeveelheden hebt waar je niet mee wil traden.
5. ik snap deze vraag niet.