[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.940 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
JustSys schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:04:
ok. ik heb de knoop doorgehakt en heb een bedrag op een prepaid martercard gezet om mee te beginnen "spelen" = bedrag kan gemist worden, als het Game Over is dan is het zo :)

Ik heb al de Slow en andere forums gelezen en ken wel een heel klein beetje van Crypto om mij nog te verdiepen moet ik ermee beginnen spelen... al spelend leer je het zeggen ze :)

1. Account maken bij wie? kan het met enkel username/mail of is het nodig met EID/photo
2. buy/sell via iPhone, is dit mogelijk?
3.. basis munt aankopen BitCoin/ETH en andere munts aankopen zoals rimpel
4. is een Ledger nano S noodzakelijk (reeds in bezit)
5. bedoeling is om met het bedrag 3 munts aan te kopen en bij te houden en de rest ermee buy/sells

Wie kan erop deze vragen een antwoord geven.

punt 6. als test en behulpzame tweeter wil ik € 20 overmaken om te zien hoe het loopt ( lees EURO geen BTC :) -
1. Je kan bij Kraken zonder passport fotos met fiat(Euro/USD) traden. Duurt wel lang voordat je bent geaccepteerd. Ik zit zelf bij Binance waar je tot 2 BTC zonder paspoort etc mag werken. Je kan hier alleen geen FIAT naar btc kopen. Dit kan je op verschillende sites doen. maar de enige ZONDEr identificatie voor zo ver ik weet is bitonic.nl
2. Binance heeft een app waar dat in kan, van andere exchanges weet ik het niet
3. Dit kan op een exchange heel simpel, verschillende youtube videos beschikbaar per exchange. maar het spreekt voor zich. ( ik raad je overigens niet aan Ripple te kopen)
4. niet noodzakelijk, maar wel veilig, vooral als je grote hoeveelheden hebt waar je niet mee wil traden.
5. ik snap deze vraag niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:30

mark-k

AKA markkNL

Ik lachte vooral bij 'munts' als meervoud van munten, en martercard. Hopen dat die laatste de kabels van je auto niet doorbijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Met de vingerafdruk inloggin op de telefoon is veilig en een stuk sneller,
Ik ben niet bang dat er iemand aan mijn telefoon zit, maar is het zo dat als je een app ' open ' hebt staan dat je op deze manier gehacked kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
kazz1980 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:08:
[...]
Werkt dat?? Laatst geprobeerd - kreeg het niet aan de praat... Bij instellen gaf hij aan dat mijn vingerafdruk onjuist was :?
Patroon of pin is ook mogelijk toch? En stuk sneller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
JustSys schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:04:
ok. ik heb de knoop doorgehakt en heb een bedrag op een prepaid martercard gezet om mee te beginnen "spelen" = bedrag kan gemist worden, als het Game Over is dan is het zo :)

Ik heb al de Slow en andere forums gelezen en ken wel een heel klein beetje van Crypto om mij nog te verdiepen moet ik ermee beginnen spelen... al spelend leer je het zeggen ze :)

1. Account maken bij wie? kan het met enkel username/mail of is het nodig met EID/photo
2. buy/sell via iPhone, is dit mogelijk?
3.. basis munt aankopen BitCoin/ETH en andere munts aankopen zoals rimpel
4. is een Ledger nano S noodzakelijk (reeds in bezit)
5. bedoeling is om met het bedrag 3 munts aan te kopen en bij te houden en de rest ermee buy/sells

Wie kan erop deze vragen een antwoord geven.

punt 6. als test en behulpzame tweeter wil ik € 20 overmaken om te zien hoe het loopt ( lees EURO geen BTC :) -
Gebruik even de zoekfuntie :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:08:
Even een vraagje ivm de rebranding van ven. Krijg je dan tor om enkel ven/vet te holden? En is dit ook als het op binance staat? Of enkel in een wallet ? Zal er zeker niet rijk van worden met mijn hoeveelheid ven,maar zou het toch jammer vinden om het te mislopen ... alvast bedankt.
Dat ligt eraan of binance het support, is nu nog niet bekend volgens mij.

Als je naar NEO kijkt, krijg je op binance wel gas, maar bittrex stopt het lekker in eigen zak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:08:
Even een vraagje ivm de rebranding van ven. Krijg je dan tor om enkel ven/vet te holden? En is dit ook als het op binance staat? Of enkel in een wallet ? Zal er zeker niet rijk van worden met mijn hoeveelheid ven,maar zou het toch jammer vinden om het te mislopen ... alvast bedankt.
beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

BillMcNeal schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:09:
[...]
Patroon of pin is ook mogelijk toch? En stuk sneller
Klopt. Is ook prima optie. Maar vingerafdruk leek me nog mooier en veiliger. Maar ja - geen succes.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

kazz1980 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Werkt dat?? Laatst geprobeerd - kreeg het niet aan de praat... Bij instellen gaf hij aan dat mijn vingerafdruk onjuist was :?
Ja ik gebruik het eigenlijk niet anders. Een patroon is eventueel een optie.

it's all about the F#cking details

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Ik ben niet bang dat er iemand aan mijn telefoon zit, maar is het zo dat als je een app ' open ' hebt staan dat je op deze manier gehacked kan worden?
Gehackt worden kan altijd. Of je de app open hebt of niet. Daarom is het verstandig om de 2FA te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Gehackt worden kan altijd. Of je de app open hebt of niet. Daarom is het verstandig om de 2FA te gebruiken.
oke maar voor het gehacked worden maakt het niets uit of je bent ingelogd of niet? Het lijkt mij nm onveiliger als je bent ingelogd ( maar ik heb hier geen verstand van dus dat kan zo anders zijn).
En bedoelen jullie met pin/patroon die van de telefoon zelf, of die van binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Als je naar NEO kijkt, krijg je op binance wel gas, maar bittrex stopt het lekker in eigen zak.
Heb nu al een tijdje NEO. Maar nog geen gas gekregen. Is dit slecht na maanden holden dat je dat krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:14:
[...]

oke maar voor het gehacked worden maakt het niets uit of je bent ingelogd of niet? Het lijkt mij nm onveiliger als je bent ingelogd ( maar ik heb hier geen verstand van dus dat kan zo anders zijn).
En bedoelen jullie met pin/patroon die van de telefoon zelf, of die van binance?
Het aller beste is idd om compleet uitgelogd te zijn. Maar om die rompslomp niet iedere keer te hoeven doen is het gebruiksvriendelijker om een vingerafdruk of patroon te gebruiken. Maar qua veiligheid is het niet de aller beste optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:15:
[...]

Heb nu al een tijdje NEO. Maar nog geen gas gekregen. Is dit slecht na maanden holden dat je dat krijgt?
Wordt eens per maand uitgekeerd op binance. In bv NEON wallet kan je per 5 sec GAS claimen. Bittrex krijg je niets, withdrawen van NEO ook al sinds begin dit jaar disabled bij hun 8)7

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
[...]

Binance betaalt elke 1e van de maand gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ri_k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Het aller beste is idd om compleet uitgelogd te zijn. Maar om die rompslomp niet iedere keer te hoeven doen is het gebruiksvriendelijker om een vingerafdruk of patroon te gebruiken. Maar qua veiligheid is het niet de aller beste optie.
Heb je het dan over je telefoon? Want ook de Binance app kun je een vingerafdruk op zetten, een patroon niet volgens mij.
Sanalologo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Binance betaalt elke 1e van de maand gas.
Dus als je de 1e NEO hebt krijg je GAS? Of als je die maand n keer NEO gehad hebt krijg je GAS op de 1e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:20:
[...]

Heb je het dan over je telefoon? Want ook de Binance app kun je een vingerafdruk op zetten, een patroon niet volgens mij.

[...]

Dus als je de 1e NEO hebt krijg je GAS? Of als je die maand n keer NEO gehad hebt krijg je GAS op de 1e?
Des te langer je neo hebt staan in een maand, des te meer je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

@mark-k Zowel m'n telefoon als de Binance app zijn beveiligd met een vingerafdruk.
Als ik bij settings kijk kan ik zowel patroon als vingerafdruk gebruiken voor de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Sanalologo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:09:
[...]

********hoeveel neo moest je hebben voor je gas ontvangt ? ik heb paar weken NEO gehad maar geen gas ontvangen op binance. ****

-----

laat maar, is hierboven al beantwoord

[ Voor 7% gewijzigd door GeoHound op 19-01-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Minstens 1 NEO.
En verder, kijken jullie ooit wel eens in de FAQ eigenlijk?
https://support.binance.c...ibutes-GAS-to-NEO-Holders

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ri_k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:24:
@mark-k Zowel m'n telefoon als de Binance app zijn beveiligd met een vingerafdruk.
Als ik bij settings kijk kan ik zowel patroon als vingerafdruk gebruiken voor de app.
Ah idd, my bad, ff gecheckt en je kunt ook n patroon voor de app doen ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

TomTorquay schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:26:
Minstens 1 NEO.
En verder, kijken jullie ooit wel eens in de FAQ eigenlijk?
https://support.binance.c...ibutes-GAS-to-NEO-Holders
Nee ik dacht dat ze hier wel eens een andere vraag zouden willen dan de standaard "welke coins moet ik kopen", "welke exchange heeft dit of dat","wanneer gaat litebit weer mensen aannemen", "hoe lang duurt het om dit te sturen naar daar". :+

Edit: whoops dubbelpost, jongens chat eens door dan gebeuren dit soort dingen niet :9

[ Voor 7% gewijzigd door mark-k op 19-01-2018 15:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Ripple maar ik krijg er wel de rimpels van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:antwoord is al gegeven

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 15:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:37:
[...]

Ik heb NEO op binance..hoe krijg ik dan GAS??
|:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:15

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:37:
[...]

Ik heb NEO op binance..hoe krijg ik dan GAS??
De link naar het antwoord staat echt maar een paar posts boven die van jou.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer per dag bonen eten OF even lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry boys was te enthousiast

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-09 14:09
Geeft niet, ik zeg dat ook vaak tegen mijn vrouw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

p.s. wat bitcoin in je wallet houden rond de jaarwisseling heeft toch aardig uitbetaald. Ik weet niet hoeveel het precies is geweest met BTG, BCH, BCD, BCX en SBTC maar toch zeker een paarduizend dollar gratis extraahh

[ Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Hangt van de hoeveelheid NEO af die je hebt. Op https://neogas.io/calc.php?q=100 kun je berekenen hoeveel GAS je per dag ontvangt; het is niet zo heel veel. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:46:
p.s. wat bitcoin in je wallet houden rond de jaarwisseling heeft toch aardig uitbetaald. Ik weet niet hoeveel het precies is geweest met BTG, BCH, BCD, BCX en SBTC maar toch zeker een paarduizend dollar gratis extraahh
Kreeg je dat alleen bij hele bitcoins?

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:50:
[...]

Kreeg je dat alleen bij hele bitcoins?
nee, voor whatever je in je wallet had.

BCH en BTG was 1:1, BCD 1:10, BCX 1:10.000 en SBTC 1:1 geloof ik. Maar dat geld net zo goed voor 0.5:0.5 enzv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:51:
[...]

BCH en BTG was 1:1, BCD 1:10, BCX 1:10.000 en SBTC 1:1 geloof ik. Maar dat geld net zo goed voor 0.5:0.5 enzv
Maar welke wallets dan? heb ook een klein beetje in een wallet ergens (greenadress geloof ik), maar vond het te klein om nog te versturen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Mensen, plaats TR's, ga niet in het topic lopen posten. @Verwijderd, jij kunt nog een reactie verwachten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-09 12:07

NeoflexNL

Forever young

Ontopic, zo te zien lijkt alles weer lichtjes aan in het rood te schieten, hoop niet dat dit weer een begin is van een dip..

Anderszijds, een dipje t.a.v. 24 uur geleden is ook weer niet het einde van de wereld..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Ik zie toch veel analyses op tradingview die een tweede crash verwachten, oa Alan Masters is iets minder positief sinds vanmiddag. Ik ben echt heel benieuwd naar de komende dagen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:51:
[...]

Wait, kreeg je 10 BCD per BTC? en dus 10k BCX per BTC? Misschien toch eens mijn oude wallet gaan brute-forcen, dar ben ik sinds 2013 het wachtwoord van kwijt.

Over het grapje van @Verwijderd wil ik toch ook nog even wat zeggen. Over vanalles en nogwat wordt continu grappen gemaakt, maakt niet uit welke religie/overtuiging en wat er ook gebeurd is, maar zodra het over Joden gaat lijkt het wel alsof mensen 10x zo snel op hun tenen getrapt zijn. Het is iets dat meer dan 70 jaar geleden gebeurd is, op een gegeven moment moet je het ook los kunnen laten. Het is niet alsof hij hier de neonazi uit zit te hangen, hij maakt gewoon een woordspeling, die kun je grof vinden, die kun je ongepast vinden, maar ik kon er wel om lachen.

Een wereld waarin je over bepaalde zaken geen grappen mag maken is een wereld waar ik niet in wil leven. Dan krijg je op een gegeven moment van die Erdogan praktijken.

Of vinden jullie ook allemaal dat "Er ist wieder da" verboden moet worden en de makers moeten worden opgesloten ofzo?

[ Voor 49% gewijzigd door mark-k op 19-01-2018 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Stevie_ schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:02:
Ik zie toch veel analyses op tradingview die een tweede crash verwachten, oa Alan Masters is iets minder positief sinds vanmiddag. Ik ben echt heel benieuwd naar de komende dagen...
Koop momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Als je nog budget hebt na de afgelopen dagen wel ja.. :/

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-09 12:07

NeoflexNL

Forever young

Ik ben wel een keer uitgekocht, zijn me iets teveel koopmomenten in een week

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:03:
[...]

Wait, kreeg je 10 BCD per BTC? en dus 10k BCX per BTC? Misschien toch eens mijn oude wallet gaan brute-forcen, dar ben ik sinds 2013 het wachtwoord van kwijt.
En bij welke wallets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ja precies

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 20:51
Stevie_ schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:02:
Ik blijf erbij dat het allemaal super lastig te voorspellen is. Kan zo maar zijn dat het zo ineens weer omhoog gaat. Heb de afgelopen weken zoveel analyses voorbij zien komen maar er hoeven maar een paar hele grote spelers wat te doen en het ligt zo op zijn kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Absoluut waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Loopt komende week toch een tweede serie futures af? Zou best wel weer voor een dip kunnen zorgen.
No stress just HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
rop380 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:08:
Loopt komende week toch een tweede serie futures af? Zou best wel weer voor een dip kunnen zorgen.
No stress just HODL.
En wanneer is dat?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
was dat niet 27 januari?
26 januari is dit als ik het goed lees: https://cointelegraph.com...es-at-10900-win-for-bears

[ Voor 29% gewijzigd door onnaj op 19-01-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
https://www.cnbc.com/2018...olume-concerns-arise.html

CME futures expiration date 26 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
Maar dat de dip/crash gekoppeld was aan het aflopen van de futures, daar verschillen de meningen toch ook wel wat over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:51
frederick130391 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:14:
Maar dat de dip/crash gekoppeld was aan het aflopen van de futures, daar verschillen de meningen toch ook wel wat over?
Als het zich blijft herhalen niet denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
En toch zakken een aantal coins nu weer...

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Ligt er denk ook aan of ze speculeren op een hogere of een lagere waarde. Als het op een hogere waarde is zal er flink gepompt worden en vice versa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

5 ETH ingekocht op op de dip van 1040 USD. Laatste short term trade voor vandaag.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Daacuso schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:16:
En toch zakken een aantal coins nu weer...
Zoals wel vaker gebeurt ;) Niet ieder dipje is meteen een crash. Lekker hodlen. Morgen weer kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Waar handelen jullie short term trades?
En hoe doen jullie dit? (in de zin van, als je iets inkoopt, welke currency gebruiken jullie daarvoor, en voor welke currency ruilen jullie het weer in na een X% winst?)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onnaj schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:17:
[...]

Ligt er denk ook aan of ze speculeren op een hogere of een lagere waarde. Als het op een hogere waarde is zal er flink gepompt worden en vice versa
Er is altijd iemand die speculeert of hoog of op laag. Ze betten dus tegen elkaar. Die met meeste geld zal dan wel winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Hangt van de hoeveelheid NEO af die je hebt. Op https://neogas.io/calc.php?q=100 kun je berekenen hoeveel GAS je per dag ontvangt; het is niet zo heel veel. :)
Bedankt man!

Maar als nu 1 neo koop wat zou dan mijn 2e stap moeten zijn om GAS te krijgen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 23:09
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:25:
[...]

Bedankt man!

Maar als nu 1 neo koop wat zou dan mijn 2e stap moeten zijn om GAS te krijgen? :$
Die krijg je vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
kazz1980 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Zoals wel vaker gebeurt ;) Niet ieder dipje is meteen een crash. Lekker hodlen. Morgen weer kijken 8)
Idd Lekker hodlen nu het ietsje minder gaat. De enige die van deze schommelingen schatrijk worden zijn de brokers en exchanges. Die verdienen kapitalen aan fees op zulke momenten, met dat heen en weer geschuif van coins. Tenzij je daytrader bent en ook met de dipjes flink wil verdienen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ligt eraan, als je je NEO bij bv Bitrrex laat staan krijg je niets :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

OkkE schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Nice. Toch wel een hele cent per dag :D. Wie het kleine niet eert... haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

miicker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:23:
Waar handelen jullie short term trades?
En hoe doen jullie dit? (in de zin van, als je iets inkoopt, welke currency gebruiken jullie daarvoor, en voor welke currency ruilen jullie het weer in na een X% winst?)
Verschilt, maar momenteel ben ik actief op GDAX.

Heb net 5 ETH gekocht voor 1040 USD om 16:05, en om 16:20 zijn mijn 5 ETH verkocht voor 1065 USD.

Kleine winst, maar zo op de einde van dag / begin van het weekend is het klaar. Tijd voor weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:28:
[...]

Idd Lekker hodlen nu het ietsje minder gaat. De enige die van deze schommelingen schatrijk worden zijn de brokers en exchanges. Die verdienen kapitalen aan fees op zulke momenten, met dat heen en weer geschuif van coins. Tenzij je daytrader bent en ook met de dipjes flink wil verdienen...
Haha, heb net een flinke dip doorstaan, dus overleef dit ook wel. Vroeg me alleen af of hier een logische verklaring voor is. Of begint de weekend dip gewoon wat vroeger :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Oogje schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:28:
[...]

Ligt eraan, als je je NEO bij bv Bitrrex laat staan krijg je niets :)
Hoe weet je bij welke exchange je wel/niet iets krijgt?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle Neo en Gas vragen. Gebruik gewoon de NEON wallet, daar krijg je altijd Gas en kan je op elk moment ook claimen.

Neo is toch een HODL munt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:15

GaMbiNo

1337

RickvN schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:36:
[...]

Hoe weet je bij welke exchange je wel/niet iets krijgt?
Je krijgt bij Bittrex dus niks
Binance keert eens per maand uit en Kucoin keert dagelijks uit. Andere exchanges zou ik niet weten. Staat vast wel ergens op de websites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Daacuso schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:32:
[...]

Haha, heb net een flinke dip doorstaan, dus overleef dit ook wel. Vroeg me alleen af of hier een logische verklaring voor is. Of begint de weekend dip gewoon wat vroeger :P
De vrijdagdip is er al een tijdje niet meer toch? Was toch vervangen door een weekend dip? >:) Just kidding... geen flauw idee... zie wel waar het schip strand. Maar omlaag zorgt meestal wel weer voor een zeer vermakelijk topic hierzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:21
@ik haal de dipsaus weer uit de kast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Wel grappig dat iedereen zich comfortabel voelt bij BTC. Als je TA op BTC doet dan is het nog steeds erg voor de hand liggend dat hij nog gaat zakken naar 7~8k.(Dit is een mogelijkheid, kan ook zijn dat hij straks de TL gaat breken en dan gewoon weer omhoog gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Nila schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Verschilt, maar momenteel ben ik actief op GDAX.

Heb net 5 ETH gekocht voor 1040 USD om 16:05, en om 16:20 zijn mijn 5 ETH verkocht voor 1065 USD.

Kleine winst, maar zo op de einde van dag / begin van het weekend is het klaar. Tijd voor weekend :)
En daar gaan nog fees vanaf?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 23:37
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:43:
Wel grappig dat iedereen zich comfortabel voelt bij BTC. Als je TA op BTC doet dan is het nog steeds erg voor de hand liggend dat hij nog gaat zakken naar 7~8k.(Dit is een mogelijkheid, kan ook zijn dat hij straks de TL gaat breken en dan gewoon weer omhoog gaat).
erg betrouwbaar dus die TA. kan net zo goed kop of munt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ligt de TL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

LTTFF schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Als een deel van de beleggers hun beslissingen erop baseert is het al waardevol (beslissingen zijn namelijk tot op zekere hoogte voorspelbaar). Natuurlijk is TA niet heilig, maar het is zeker geen totale onzin.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Noobvraagje, wat is TA en TL? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:44:
[...]

En daar gaan nog fees vanaf?
Heb de die in mijn post er al vanaf gehaald, anders lijkt de winst veel hoger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stevie_
Is er naast deze slowchat ook een Telegram chat gewenst? Ik heb iig een group aangemaakt:
https://t.me/cryptotweakers :)

Update: deze link: https://t.me/joinchat/ANoq8lDcdup7vo4MiVEAFQ

[ Voor 22% gewijzigd door Stevie_ op 19-01-2018 23:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
LTTFF schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:45:
[...]

Ja, ik zou TA ook niet serieus nemen als ik jou was. Vooral niet van mensen die dit op dagelijkse basis doen.

Voor de geïnteresseerde mensen, deze is van Crypto_ED, maar er zijn meerdere TA's die deze scenario's niet uitsluiten

(TA=Technische Analyze, TL = Trendlijn).
TL = bearish (dat zegt dat de marktwaarde keldert) en een bounce wil nog niet zeggen dat hij uit z'n TL breekt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DT5Wj8UWsAE4qZ7.jpg:large

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 19-01-2018 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik wil graag wat VEN kopen, waar slaan jullie die op? Ik heb zelf geen Ledger Nano o.i.d., het liefst sla ik ze wel lokaal op. Is dat mogelijk?
Zo niet: Hoe veilig is het om ze op Binance te laten staan, en geld daar een fee voor als ik dat doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 21:10

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:48:
[...]

Noobvraagje, wat is TA en TL? :X
TA = Technische Analyse
TL = Trend lijn

Oftewel, die grafiekjes met lijntjes daarin die proberen te voorspellen wat de koers gaat doen. Zie bijvoorbeeld de analyses van Crypto_Ed_NL zoals hierboven.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:51
Yep, ik was er al niet van overtuigd toen de koers ineens zo omhoog schoot, terug zakte en vervolgens niet verder kwam. De huidige chart liegt er ook niet om.

Ben me er al wat op aan het voorbereiden want het kan vandaag nog wel gebeuren dat BTC weer een duik het diepe in neemt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ruud2001 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:53:
[...]

TA = Technische Analyse
TL = Trend lijn

Oftewel, die grafiekjes met lijntjes daarin die proberen te voorspellen wat de koers gaat doen. Zie bijvoorbeeld de analyses van Crypto_Ed_NL zoals hierboven.
Ah, dan deed ik dat al zonder te weten soms :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:55:
[...]

Ah, dan deed ik dat al zonder te weten soms :P
:P netjes

Je hebt ook Fundamentele Analyze. Misschien moet ik eens een paar blogpostjes gaan besteden aan dit item.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:58:
[...]

:P netjes

Je hebt ook Fundamentele Analyze. Misschien moet ik eens een paar blogpostjes gaan besteden aan dit item.
IMO is dat ook enige analyse waar je echt wat aan hebt.

TA leuk beetje lijntjes tekenen en zal vast voor de reguliere beurzen een hulp middel zijn maar voor cryptos heb je er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
Ja ik brand mijn vingers ook niet aan koers voorspellingen, enkel dat het invloed kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:20:
Nu de prijzen van veel munten onder druk staan is het verstandig om weer eens aan minen te denken. Ik ben zelf niet zo'n tech fanatic en heb daarom gekozen voor een cloud mining contract. Er is momenteel genoeg keus en de ROI is gewoonweg super. Ik ben gegaan voor een tweejarig contract bij Crypterra https://crypterra.net/ [mbr]- referral -[/]

Na 20 dagen verwacht ik mijn investering eruit te hebben. Dan gaat het pas echt leuk worden... 8)
En..."leuk" is het al...probeer https://www.crypterra.net maar eens...(SEC_ERROR_REVOKED_CERTIFICATE) Het ruikt daar stééds meer naar vette scam / Ponzi scheme..begin alvast met fluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Slux schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:02:
[...]

IMO is dat ook enige analyse waar je echt wat aan hebt.

TA leuk beetje lijntjes tekenen en zal vast voor de reguliere beurzen een hulp middel zijn maar voor cryptos heb je er weinig aan.
Kun je dat ook onderbouwen? Weet dat het slowchat is, maar ben wel erg benieuwd.
Als ik op alle koersen dit jaar naar TA's kijk die hout snijden, dan klopt het vaker wel dan niet.
De keren dat het niet klopt is dat vaak verklaarbaar met fundamentele analyze.
Zonder 'events/ nieuws' klopt TA namelijk erg vaak.

[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 19-01-2018 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:04:
[...]

En..."leuk" is het al...probeer https://www.crypterra.net maar eens...(SEC_ERROR_REVOKED_CERTIFICATE) Het ruikt daar stééds meer naar vette scam / Ponzi scheme..begin alvast met fluiten....
Ik vertrouw sowieso vrijwel geen enkel cloud mining bedrijf. Vooral niet als je na 20 dagen je investering eruit hebt en begint met winst maken. Dan denk ik, als dit echt zo zou zijn, waarom minen ze dan niet gewoon alles voor zichzelf? Maar goed dat is misschien te simpel gedacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:32
miicker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:52:
Ik wil graag wat VEN kopen, waar slaan jullie die op? Ik heb zelf geen Ledger Nano o.i.d., het liefst sla ik ze wel lokaal op. Is dat mogelijk?
Zo niet: Hoe veilig is het om ze op Binance te laten staan, en geld daar een fee voor als ik dat doe?
Gewoon op binance laten staan. Weet niet hoeveel je er wil kopen. Mocht het om een zo groot bedrag gaan wat je graag veilig wil zetten dan alles doorsluizen naar een ledger Wallet. Die zijn echter wel uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:51:
[...]

Ja, ik zou TA ook niet serieus nemen als ik jou was. Vooral niet van mensen die dit op dagelijkse basis doen.

Voor de geïnteresseerde mensen, deze is van Crypto_ED, maar er zijn meerdere TA's die deze scenario's niet uitsluiten

(TA=Technische Analyze, TL = Trendlijn).
TL = bearish (dat zegt dat de marktwaarde keldert) en een bounce wil nog niet zeggen dat hij uit z'n TL breekt.

[afbeelding]
dan kijk de TA maar eens terug. van bv alan masters. die gooit vaak een TA eruit als de betreffende coin al aan het stijgen is. zo kan ik het ook ja. en kijk maar eens naar de andere TA`s op tradingview. zitten er meer naast dan goed. en natuurlijk zal het wel een keer omhoog gaan. ik hecht er weinig waarde aan. als het echt vaak goed zou zijn dan waren er al een hoop mensen miljonair. de markt laat zich gewoon niet voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
aaaido schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:09:
[...]

Gewoon op binance laten staan. Weet niet hoeveel je er wil kopen. Mocht het om een zo groot bedrag gaan wat je graag veilig wil zetten dan alles doorsluizen naar een leger Wallet. Die zijn echter wel uitverkocht ;)
Nee geen hoge bedragen, voor nu +-100€
Maar is dat ook verstandig met HODL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe erg schatten jullie de kans op een dipje dit weekend?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Sbakker1982 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:12:
Ik schat de kans in op 17 olifanten :P
On topic:
Had ik maar een glazen bol :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LTTFF
Sbakker1982 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:12:
50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik vraag me af hoeveel geld hierin omgaat.(gezien de crypto markt toch een beetje gevoelig is voor manipulatie?)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:37:
Voor alle Neo en Gas vragen. Gebruik gewoon de NEON wallet, daar krijg je altijd Gas en kan je op elk moment ook claimen.

Neo is toch een HODL munt :)
Even een vraagje over zo'n lokale wallet. Je kan niet je Binance adres uitlezen bijvoorbeeld? Je moet een lokale wallet aanmaken met eigen adres toch? Daarna kun je je NEO toch versturen naar dit adres?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 17:45

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik denk het volgende:

33,3% kans op steiging
33,3% kans op gelijke koers
33,3% kans op daling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTTFF
WishmasterNL schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:17:
[...]

Ik denk het volgende:

33,3% kans op steiging
33,3% kans op gelijke koers
33,3% kans op daling
het is crypto, gelijk blijft die niet. daar heb ik geen TA voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Kun je dat ook onderbouwen? Weet dat het slowchat is, maar ben wel erg benieuwd.
We zitten toch in het slowchat topic ?

De crypto markt is er veelte jong en volatiel voor, een TA op de gewone beurzen kan een hulp middel zijn want je kan terug kijken in de geschiedenis, kennis hoe de markt reageerde op bepaalde crashes, correcties enz.
Dat is er allemaal nog niet in cryptoland, maar zo denk ik er over, ik hecht veel meer waarde aan een FA dan een TA, ik wil weten waar ik in beleg, hoe een bedrijf ervoor staat, wat ze doen, enz.

Met de gewone beurs heb ik ook nooit veel waarde gehecht aan een TA, het is een hulpmiddel die er voor mij vaker naast zat dan dat ik er iets aan had, maar ik kan begrijpen dat mensen het als hulpmiddel gebruiken, alleen nog niet in cryptoland.

EDIT
zag dat je post had aangepast we hebben precies de tegenovergestelde ervaring ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 19-01-2018 17:21 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)