[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.940 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Waarom zou je iets willen kopen dat zo gestegen is? Buy high?
Nee, het viel me toevallig op en toen was ik plots naar WAVES aan het kijken.

Zie het als YouTube: je kijkt naar een videoclip van Guus Meeuwis, en je eindigt bij parende giraffen. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 18:49
Daacuso schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Fee misschien wat hoog ja, maar je kan perfect verkoop moment zelf bepalen en volgende dag het geld op je rekening. En hop, nu iedereen wat Guldens bestellen want ik heb gisteren een sloot van die dingen gekocht :P
Wat hoog? Alles is belachelijk duur op LiteBit. Kijk alleen al naar het verschil tussen kopen en verkopen.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 19-01-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Lucky0wn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:58:
Dit kopen ze in bij Tether, wat dezelfde personen zijn. Oftewel als ze gebacked zijn zal dat intern wel richting de Tether BV stromen. Daarom is die audit ook zo belangrijk, maar ook weer onbetrouwbaar omdat dezelfde personen erachter zitten. Vandaar dat ik gisteren mijn zorgen uitte hierover.
Ik begrijp je volledig hoor, daarom blijf ik er zelf ook vandaan.
Maar er is geen hard bewijs dat het niet gebacked is door dollars. Andersom ook geen hard bewijs dat het niet gebacked is.

Dus ja, het kan ooit slecht uit pakken. Fingers crossed dat het nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Met welke coin kun jet beste weer VEN kopen ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Iemand deed even een market order van 1000 btc om 9:06 op Bitfinex

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DT4_VvZWAAAE0ew.jpg:large

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
SpySeiko schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:33:
Met welke coin kun jet beste weer VEN kopen ?
Op Binance bv met ETH of BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Freek schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Op Binance bv met ETH of BTC
Maakt het nog uit of je BNB gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpySeiko schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Maakt het nog uit of je BNB gebruikt ?
zou dat wel kopen voor transacties. ene is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:21:
[...]

Is het definitief bekend wanneer dit live gaat?
15 feb dacht ik

VEN is al omhoog aan het bewegen voordat maar zitten wel wat whales op die gecontroleerd doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Ja de VEN sellwalls zijn enorm. Ben benieuwd of die omlaag worden gehaald naar de rebranding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 12:44
Freek schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:39:
Ja de VEN sellwalls zijn enorm. Ben benieuwd of die omlaag worden gehaald naar de rebranding.
Al tijden, maar toch gingen ze er gisteren aan alsof het niks was. Het valt vandaag ook nog wel mee wat er staat trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Freek schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:39:
Orderboeken worden geleegd. Nieuwe token dus hopelijk daarna even geen sell walls meer.

Wat ik me wel afvraag is waarom iedereen dit zo erg vindt :) heb je meer tijd om ''goedkoop'' in te kopen.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Namen zeggen ook niet alles. Toen ik als (in deze markt) kwam vorig jaar heb ik nooit verder gelezen bij de namen Antshares en Ripple( want rijmde op nipple) want dat nam ik niet serieus. En waar staan ze nu.
Gaat niet over de naam maar wat ze brengen en mogelijk veel PR en aandacht wat kopers lokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:32

NeoflexNL

Forever young

spartacusNLD schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Orderboeken worden geleegd. Nieuwe token dus hopelijk daarna even geen sell walls meer.

Wat ik me wel afvraag is waarom iedereen dit zo erg vindt :) heb je meer tijd om ''goedkoop'' in te kopen.
Ik heb het idee dat iedereen hier zijn buitje wel heeft liggen en de gordels alvast heeft vastgemaakt..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Kwebie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Maar er is geen hard bewijs dat het niet gebacked is door dollars. Andersom ook geen hard bewijs dat het niet gebacked is.

Niet juist het as ooit gebacked door echte dollars, audit van x maand geleden. Echter is er sindsdien veel bijgekomen de vraag is of dat nog gebacked word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 00:30

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Namen zeggen ook niet alles. Toen ik als (in deze markt) kwam vorig jaar heb ik nooit verder gelezen bij de namen Antshares en Ripple( want rijmde op nipple) want dat nam ik niet serieus. En waar staan ze nu.
Ga je serieus coins afwijzen op waar de naam mee rijmt? Jij wilt zeker ook geen vriendjes zijn met iemand die Rik heet omdat dat op pik rijmt?

Ripple is gewoon de naam van de verplaatsende golf die je ziet als je bijvoorbeeld een steen in het water gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:59
Kwebie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:32:
[...]

Zelfde probleem als BitConnect? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Argh... Te weinig centjes over na de dip om noemenswaardig in te stappen terwijl er juist nu leuke dingen staan te gebeuren met bv. VEN...
Moet ik andere redelijk stabiele coins gaan inleveren (en vaak meteen zo'n beetje alles omdat ik tegen de minimum order waardes aanloop). Meer risico. Keuzes.

[ Voor 16% gewijzigd door kazz1980 op 19-01-2018 12:46 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
spartacusNLD schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Nee het is ook niet erg en ze verdwijnen vast wel een keer, de bezitters van die walls willen natuurlijk een keer flink gaan verdienen. En als het echt los gaat zoals NEO bijvoorbeeld ooit heeft gedaan dan houden die walls het ook niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
kazz1980 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:45:
Argh... Te weinig centjes over na de dip om noemenswaardig in te stappen terwijl er juist nu leuke dingen staan te gebeuren met bv. VEN...
Moet ik andere redelijk stabiele coins gaan inleveren. Meer risico. Keuzes.
Maar dit van VEN is toch al langer bekend? en qua prijs staat hij momenteel niet zo laag meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Niet juist het as ooit gebacked door echte dollars, audit van x maand geleden. Echter is er sindsdien veel bijgekomen de vraag is of dat nog gebacked word.
Dat was niet echt een audit. Dat was een statement dat ze idd die hoeveelheid dollars op een bankrekening hadden staan. Daaruit blijkt niet of dat geld ook daadwerkelijk voor Tether gebruikt kan worden, of dat iemand dat gewoon even daar geparkeerd had om de controle te passeren.

Friedmap LLP is sindsdien wel bezig met een daadwerkelijke audit. Geen idee hoe lang die dingen doorgaans duren, maar het duurt al best wel lang.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:44:
[...]

Ga je serieus coins afwijzen op waar de naam mee rijmt? Jij wilt zeker ook geen vriendjes zijn met iemand die Rik heet omdat dat op pik rijmt?

Ripple is gewoon de naam van de verplaatsende golf die je ziet als je bijvoorbeeld een steen in het water gooit.
Het was natuurlijk ook wat bedoeld als 'grappige' noot; zal er voortaan smiley bij zetten. :)
Uiteraard zegt een naam niets, maar als starter was ik sceptisch en bang geflest te worden dus extra careful; bovendien waren/zijn er voldoende om je op te richten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
Grappig maar ook verontrustend om te zien dat veel nieuwkomers nu ineens instappen in VEN of andere munten terwijl ze volgens mij zelf geen onderzoek hebben gedaan en voornamelijk afgaan op mede-tweakers. Weten jullie überhaupt wel wat jullie eigenlijk kopen dat vraag ik mij echt af. Of dat meer doen uit Fomo........

Kan verder wel beamen dat VEN een goede koop is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Weet iemand of als ik fiat neerzet bij Bitstamp of dat dan op de een of andere manier verzekerd/gedekt is als er iets met hun gebeurt? Of ben je dat in geval van faillissement gewoon kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

zorss schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Maar dit van VEN is toch al langer bekend? en qua prijs staat hij momenteel niet zo laag meer...
Voor mij niet ;) Ik ben net een maandje bezig... Achteraf het meest onhandige moment om in te stappen geweest - maar ja. Heb al paar tientjes in VEN staan - maar goed - mocht dat straks omhoog schieten dan gaat dat weinig zoden aan de dijk zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Freek schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:50:
Weet iemand of als ik fiat neerzet bij Bitstamp of dat dan op de een of andere manier verzekerd/gedekt is als er iets met hun gebeurt? Of ben je dat in geval van faillissement gewoon kwijt?
Dan is het waarschijnlijk gewoon jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Freek schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:50:
zie mt gox

Zal ook afhangen in welk land die zit maar ga ervanuit dat je kwijt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kazz1980 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Voor mij niet ;) Ik ben net een maandje bezig... Achteraf het meest onhandige moment om in te stappen geweest - maar ja. Heb al paar tientjes in VEN staan - maar goed - mocht dat straks omhoog schieten dan gaat dat weinig zoden aan de dijk zetten...
altijd meer zoden dan dat je die paar tientjes bij de bank had neergezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Ja maar Mt Gox ging om een lading crypto toch? Of had Mt Gox ook fiat mogelijkheden?

Snap dat het niet ideaal is maar het is soms lastig om snel fiat te verhuizen/paraat te hebben en wil niet met Tether gaan lopen klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:52:
[...]
zie mt gox
Zal ook afhangen in welk land die zit maar ga ervanuit dat je kwijt bent.
Het is niet gereguleerd, niet gebacked door overheid/nationale bank van een land of iets van die strekking... Dus bij faillissement (of als men zou besluiten de biezen te pakken en naar een tropisch eiland te vertrekken) ben je je geld volgens mij gewoon kwijt. ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

Welke coins heb je nog? Van een paar tientjes kun je trouwens al snel honderd+ maken mits VEN x2 zou gaan. Ja, dat zijn geen cijfers om van achter over te vallen, maar als beginner zou ik er nu ook niet meteen een fortuin insteken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:53:
[...]
altijd meer zoden dan dat je die paar tientjes bij de bank had neergezet ;)
Zeker weten!! Maar zie nu aantal coins waar ik (met meer) wil instappen op korte termijn - maar gaat dus gewoon niet. Beetje jammer. Blijft wel nuttig voor het leerproces natuurlijk. Maar ja - leuker als je er ook nog wat aan kunt verdienen (of verliezen natuurlijk als het toch anders loopt... )
TomTorquay schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:54:
[...]
Welke coins heb je nog? Van een paar tientjes kun je trouwens al snel honderd+ maken mits VEN x2 zou gaan. Ja, dat zijn geen cijfers om van achter over te vallen, maar als beginner zou ik er nu ook niet meteen een fortuin insteken.
Heb nu:
NEO, LTC, XVG, VEN, XRP, BCH, REP, ETC, XMR, XBT, DASH, ETH, XDG, ZEC Van alles dus een paar tientjes steeds - huidige strategie is veel spreiden (minder risico op groot verlies, en dus ook minder kans op grote winst). Mijn totale portfolio is momenteel zo'n 700 euro... (en er gaat geen nieuw geld in - dat heb ik namelijk niet over. Mijn eerste doel is de 1000 halen - dan zit ik namelijk weer op mijn initiële inzet...).

[ Voor 44% gewijzigd door kazz1980 op 19-01-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
[...]

Ah oke, ja ik bedoel ook vooral het koers verloop, neemt niet weg dat VEN zeker interessant is maar ik deel de mening hierboven ook wel dat veel mensen nu in VEN stappen omdat die hier veel voorbij komt. Echter moet er wel rekening gehouden worden dat die rebranding aangekondigd is maar niet over een paar weken al live gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 20:51
Ik heb denk ik iets meer dan 50% van mijn portfolio in ripple en Cardano. Maar als ik vervolgens op coinmarketcap kijk zie ik wel dat 75% zo ongeveer tegen de krw wordt verhandeld. Brengt dit een groot met zich mee denken jullie?

Ik denk erover een deel om te zetten naar andere coins. Wat raden jullie aan? Denk zelf een beetje aan steem, ven of power ledger.

Ik weet dat jullie ook niet in een glazen bol kunnen kijken, maar zoek er ook met een niet echt gigantisch supply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

zorss schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:56:
[...]
Ah oke, ja ik bedoel ook vooral het koers verloop, neemt niet weg dat VEN zeker interessant is maar ik deel de mening hierboven ook wel dat veel mensen nu in VEN stappen omdat die hier veel voorbij komt. Echter moet er wel rekening gehouden worden dat die rebranding aangekondigd is maar niet over een paar weken al live gaat..
Klopt. Vind het vooral een goed verhaal. Dus zou voor mij een hodl munt zijn.... Dus wat dat betreft heb ik ook geen haast als in dat het NU vandaag moet... (misschien ben ik ook gewoon te ongeduldig :P kan ook nog! Vind het gewoon een mooi spel, alleen is het wat lastiger spelen met lage bedragen.... O.a. ook door relatief hoge fees en minimum order bedragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Ah dat klinkt alsof je bewijs daarvan hebt. Ik ben benieuwd :)
Dat heet gezond verstand.

Ik stel me 3 vragen:

1. Zijn deze Tethers volledig gebackt? Dus: heeft Tether 1.618.090.823 $ in reserves?

2. Indien ja: Waar komen deze reserves vandaan? Want wisselen van/naar Tether zorgt ervoor dat Tether een extreem stabiele munt garandeert tegenover currencies die zeer zeer volatiel zijn. Garanderen de exchanges dit? Indien dit allemaal zo is, waarom weiger Tether hierover te communiceren, een audit te laten uitvoeren (of indien dit gebeurd is, maken ze de resultaten niet bekend?)

3. Indien Tether niet volledig gebackt is, wat gebeurd er als de markt dit ondekt en Tether instort?

Er staan veel onwaarheden op hun site. Hun werkmethode zou dus zijn is voor elk gecreeërde Tether 1 USD te storten. Op dit moment zijn er dus meer dan 1.5 miljard en zou er dus op hun rekeningen ditzelfde bedrag in Fiat moeten staan. Maar vanwaar komen deze reserves dan? Ik ken niemand die ooit Tether heeft aangekocht met Fiat, het is zelfs al bijna een jaar niet meer mogelijk om fiat om te wisselen naar USDT via Tether zelf aangezien Tether weigert om de details van hun rekeningen bekend te maken

Hun statement daarover is dat het onveilig is deze info vrij te geven, terwijl bv Kraken heeft die info gewoon publiek staan, zoals zowat elk bedrijf...

Ik raad je echt aan je hierover in te lezen. Dit gaat vroeg of laat heel zwaar foutlopen met gevolgen voor de hele markt, en natuurlijk vooral voor mensen die USDT on hand hebben staan...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Request heeft zojuist weer een update de wereld in gegooid..
https://blog.request.netw...request-fund-6a6f87d27d43

Op zich een leuke update, helaas geen technische ontwikkelingen, maar wel een duidelijke visie en mogelijkheden die ze willen uitzoeken.
Ze betrekken de community en evt bedrijven erbij om deel te nemen aan de verdere ontwikkeling.
Daarnaast zoeken ze nieuwe mensen.

Ook deze post geeft goed aan dat ze echt op de goede weg zijn: https://www.reddit.com/r/.../?st=jclvk0r3&sh=ca3e2158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:59
Jebus4life schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Dat heet gezond verstand. Een bedrijf dat weiger te laten auditeren (of tenminste resultaten bekend weigert te maken)

Ik stel me 3 vragen:

1. Zijn deze Tethers volledig gebackt? Dus: heeft Tether 1.618.090.823 $ in reservers?

2. Indien ja: Waar komen deze reserves vandaan? Want wisselen van/naar Tether zorgt ervoor dat Tether een extreem stabiele munt garandeert tegenover currencies die zeer zeer volatiel zijn. Garanderen de exchanges dit? Indien dit allemaal zo is, waarom weiger Tether hierover te communiceren, een audit te laten uitvoeren (of indien dit gebeurd is, maken ze de resultaten niet bekend?)

3. Indien Tether niet volledig gebackt is, wat gebeurd er als de markt dit ondenkt en Tether instort?

Er staan veel onwaarheden op hun site. Hun werkmethode zou dus zijn is voor elk gecreeërde Tether 1 USD te storten. Op dit moment zijn er dus meer dan 1.5 miljard en zou er dus op hun rekeningen ditzelfde bedrag in Fiat moeten staan. Maar vanwaar komen deze reserves dan? Ik ken niemand die ooit Tether heeft aangekocht met Fiat, het is zelfs al bijna een jaar niet meer mogelijk om fiat om te wisselen naar USDT via Tether zelf aangezien Tether weigert om de details van hun rekeningen bekend te maken

Hun statement daarover is dat het onveilig is deze info vrij te geven, terwijl bv Kraken heeft die info gewoon publiek staan, zoals zowat elk bedrijf...

Ik raad je echt aan je hierover in te lezen. Dit gaat vroeg of laat heel zwaar foutlopen met gevolgen voor de hele markt, en natuurlijk vooral voor mensen die USDT on hand hebben staan...
Geld komt van de Exchanges denk ik. Bitfinex heeft afgelopen paar dagen meer dan 300m over moeten maken lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

onnaj schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:59:
Ik heb denk ik iets meer dan 50% van mijn portfolio in ripple en Cardano. Maar als ik vervolgens op coinmarketcap kijk zie ik wel dat 75% zo ongeveer tegen de krw wordt verhandeld. Brengt dit een groot met zich mee denken jullie?

Ik denk erover een deel om te zetten naar andere coins. Wat raden jullie aan? Denk zelf een beetje aan steem, ven of power ledger.

Ik weet dat jullie ook niet in een glazen bol kunnen kijken, maar zoek er ook met een niet echt gigantisch supply
Ik heb zelf geen vertrouwen in XRP en twijfel nog over ADA (daar heb ik zelf wel een beetje van). Door dat beide zo'n hoge marketcap hebben i.c.m. enorme (max.) supply, verwacht ik niet dat deze op korte termijn flink zullen stijgen in prijs. Dus als je snel geld wilt verdienen, denk ik dat je beter kan inzetten op andere munten (in mijn ogen ETH of NEO). Ik heb geen idee wat Steem of PowerLedger doen, dus daar kan ik niet over oordelen. VEN ben ik wel positief over, maar nog te weinig over ingelezen om er zelf in te investeren.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:35
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:03:
Request heeft zojuist weer een update de wereld in gegooid..
https://blog.request.netw...request-fund-6a6f87d27d43

Op zich een leuke update, helaas geen technische ontwikkelingen, maar wel een duidelijke visie en mogelijkheden die ze willen uitzoeken.
Ze betrekken de community en evt bedrijven erbij om deel te nemen aan de verdere ontwikkeling.
Daarnaast zoeken ze nieuwe mensen.

Ook deze post geeft goed aan dat ze echt op de goede weg zijn: https://www.reddit.com/r/.../?st=jclvk0r3&sh=ca3e2158
Lekker vasthouden voor de rest van het jaar. Heb er genoeg en zit er in vanaf 8 cent _/-\o_

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Jebus4life schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:00:
[...]

Dat heet gezond verstand. Een bedrijf dat weiger te laten auditeren (of tenminste resultaten bekend weigert te maken)
Friedmap LLP is bezig met een audit van Tether's boekhouding. Grondige audits duren lang. Je statement klopt dus niet.

.edit: Een pagina van Friedman LLP bevestigt dat ze Bitfinex als audit client hebben.

.edit2: Het laatste nieuws van Tether daaromtrent:
Friedman LLP continues to work diligently toward a full balance sheet audit as of September 30, 2017. We understand that the public is anxiously awaiting the completion of this process, but it cannot be rushed and we are not Friedman’s only customer. Moreover, the amount of due diligence that is being performed by Friedman is substantial. We (and Friedman LLP) are committed to this process in our quest to deliver on a new standard of transparency in our industry. In the meantime, we wish to once more state, very clearly, that Tether Limited does, in fact, carry USD bank balances in the amounts stated here at banks at which we have accounts. Any suggestion to the contrary is uninformed and baseless.
Dat bericht is van 21 december. Die datum kun je niet op die pagina zien, maar wel hier.
2. Indien ja: Waar komen deze reserves vandaan?
Bitfinex, mostly.
Want wisselen van/naar Tether zorgt ervoor dat Tether een extreem stabiele munt garandeert tegenover currencies die zeer zeer volatiel zijn. Garanderen de exchanges dit? Indien dit allemaal zo is, waarom weiger Tether hierover te communiceren, een audit te laten uitvoeren (of indien dit gebeurd is, maken ze de resultaten niet bekend?)
Er zijn een aantal exchanges die direct USDT/USD verhandelen. De voornaamste is Kraken, met 95% van het totale volume ($6,6 miljoen per dag). De verwachting is dat Tether gewoon actief daar ook USDT verhandelt om de prijs te drukken (die al een tijdje boven de $1 staat vanwege buy pressure).

Bitfinex is de enige exchange die direct en transparant USDT conversies van/naar USD doet. Je kunt USD storten en USDT opnemen en andersom. USD deposits/withdrawals wel met minimaal 10k, dus lang niet voor iedereen interessant. Om dit te kunnen doen houdt Bitfinex dus een deel in USD en een deel in USDT. Dat betekent dat bij USD deposists, een deel van de USD naar Tether vloeien. En bij USD withdrawals, zouden er USDT naar Tether moeten vloeien. Daarnaast verdienden ze dagelijks miljoenen aan de trades van hun klanten. Met de winst alleen al kunnen ze al die uitgegeven USDT makkelijk ophoesten.

Voor alle exchanges die simpelweg trading pairs tegen USDT aanbieden hoeft er helemaal geen garantie te zijn. Het is gewoon een trading pair zoals zovele anderen. Mensen storten hun USDT en kunnen daar vervolgens andere coins van kopen. Net als dat ze BTC kunnen storten en daar coins van kunnen kopen. Er is helemaal geen koersgarantie nodig op dit vlak.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
OkkE schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:05:
[...]

Ik heb zelf geen vertrouwen in XRP en twijfel nog over ADA (daar heb ik zelf wel een beetje van). Door dat beide zo'n hoge marketcap hebben i.c.m. enorme (max.) supply, verwacht ik niet dat deze op korte termijn flink zullen stijgen in prijs. Dus als je snel geld wilt verdienen, denk ik dat je beter kan inzetten op andere munten (in mijn ogen ETH of NEO). Ik heb geen idee wat Steem of PowerLedger doen, dus daar kan ik niet over oordelen. VEN ben ik wel positief over, maar nog te weinig over ingelezen om er zelf in te investeren.
Hier wat leesvoer over VEN, erg compleet :) https://medium.com/@vechainofficial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
kazz1980 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:55:
[...]Heb nu:
NEO, LTC, XVG, VEN, XRP, BCH, REP, ETC, XMR, XBT, DASH, ETH, XDG, ZEC Van alles dus een paar tientjes steeds. Mijn totale portfolio is momenteel zo'n 700 euro... (en er gaat geen nieuw geld in - dat heb ik namelijk niet over).
Ik ben ook nog geen maand bezig en met een soortgelijk bedrag gestart. Is er een bepaalde reden waarom je in ETC zit? Of in XRP? DOGE? Het is natuurlijk niet aan mij om jouw portfolio te beoordelen, maar er staan er toch een paar bij met minder potentie dan VEN, naar mijn zeer bescheiden mening.

Ter info, ik zit in nu ETH, VEN, ICX, REQ, ARK, WABI, NEO en WTC. Ik twijfel nog een beetje over ETHOS. Op termijn had ik ook graag OMG gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Ik lees hier op Tweakers erg weinig over DNA. Is voor mij samen met REQ één van de munten die goede kans maken om nog flink te stijgen.
Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Loekoe schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:10:
Ik lees hier op Tweakers erg weinig over DNA. Is voor mij samen met REQ één van de munten die goede kans maken om nog flink te stijgen.
Wat vinden jullie ervan?
900 stuks aan de kunt staan tot we 10 a 15 euro aantikken _/-\o_ :9~ :*)

Vandaag ook een bekendmaking (vermoedelijk nieuwe exchange, gezien de retweet van daarnet zou het wel eens KuCoin kunnen zijn) e einde van de maand festival of genomics.
Vliegt hard onder de radar naar mijn mening
At @Encrypgen we are focused on the product-cycle, not the news-cycle. As a small start-up, this is a necessity. At the end of the day, we're meeting our deadlines. Headlines will follow. #genomics #blockchain $DNA

[ Voor 40% gewijzigd door Jebus4life op 19-01-2018 13:17 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

TomTorquay schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Ik ben ook nog geen maand bezig en met een soortgelijk bedrag gestart. Is er een bepaalde reden waarom je in ETC zit? Of in XRP? DOGE? Het is natuurlijk niet aan mij om jouw portfolio te beoordelen, maar er staan er toch een paar bij met minder potentie dan VEN, naar mijn zeer bescheiden mening.

Ter info, ik zit in nu ETH, VEN, ICX, REQ, ARK, WABI, NEO en WTC. Ik twijfel nog een beetje over ETHOS. Op termijn had ik ook graag OMG gehad.
ETC heb ik geen goede reden voor (anders dan dat die er gewoon op Kraken bij stond en het aardig doet) ;)
XRP is voor mij een coin waar ik mee trade met relatief kleine bedragen. Af en toe proberen hoog uit te stappen en lager weer instappen. Is redelijk volatiele munt, tot zover. DOGE simpelweg omdat ik het een leuke munt vind - dus ook die is er eentje die ik weg wil doen - maar goed - daar zitten ook maar 2 tientjes in!
Zie in jouw lijst weer wat coins die ik nog niet bekeken heb - nuttig. Ga ik eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
macapple82 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:50:
Grappig maar ook verontrustend om te zien dat veel nieuwkomers nu ineens instappen in VEN of andere munten terwijl ze volgens mij zelf geen onderzoek hebben gedaan en voornamelijk afgaan op mede-tweakers. Weten jullie überhaupt wel wat jullie eigenlijk kopen dat vraag ik mij echt af. Of dat meer doen uit Fomo........

Kan verder wel beamen dat VEN een goede koop is haha.
Heb je liever TRX of XRP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Is het eigenlijk echt verplicht om je id door te sturen bij Exchange? Zijn deze betrouwbaar etc... kan ik als Belg mijn rijksregister nr verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
JustSys schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:16:
Is het eigenlijk echt verplicht om je id door te sturen bij Exchange? Zijn deze betrouwbaar etc... kan ik als Belg mijn rijksregister nr verbergen?
Bij Binance alleszins niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Ik wil van wat zooi coins af op binance, echter heb ik niet de minimale 0,00(0)2 SAT. Hoe doen jullie dit? Bijkopen en daarna alles verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 16:51
Geen idee hoe het bij jullie allemaal gaat maar hier gaat het portfolio rustig elke dag weer een beetje de lucht in. Geen gigantische runs maar gewoon gestaag....Ok het is leuk om een gigantische bullrun mee te maken, maar langs de andere kant. Trage vooruitgang is ook vooruitgang en is vooral "gezonder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

carpachio schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Ik wil van wat zooi coins af op binance, echter heb ik niet de minimale 0,00(0)2 SAT. Hoe doen jullie dit? Bijkopen en daarna alles verkopen?
Dat zijn zo'n kleine bedragen. Als je daarvoor moet bijkopen en verkopen dan maak je er waarschijnlijk verlies op. Bovendien blijft er dan waarschijnlijk ook een rest achter.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Eerst BNB kopen, dan overige coins bijkopen, dan verkopen mits je BNB als fee-handler hebt ingesteld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Als het goed is werd er aan een optie gewerkt om al je meuk in BNB om te zetten toch? Alleen geen idee wanneer en of het uberhaupt komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je kan op Binance ALTIJD verkopen voor market price. Alleen als je een sell order wilt zetten op wat niet current market price is telt die xx2 sat minimum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Als jullie mensen die nog niet zo vertrouwd zijn met crypto Dash zouden willen laten kopen hoe zouden jullie dat doen? Ik zit zelf te denken om hen naar uphold te sturen ondanks dat je je daar wel moet verifieren, maar ze accepteren daar gewoon sepa stortingen.

Heeft iemand hier een beter idee?

(Zelf doe ik normaal Bitstamp, LTC, andere Exchange en dan naar Dash. Maar dat zijn best veel stappen en bovendien moet je verified zijn.)

[ Voor 19% gewijzigd door Krankenhausen op 19-01-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjibmeister
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-09 15:08
Raden jullie het aan om je identiteit te verifieren bij bv Binance? Wat zijn de voordelen behalve de mogelijkheid om hogere bedragen over te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjibmeister schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:26:
Raden jullie het aan om je identiteit te verifieren bij bv Binance? Wat zijn de voordelen behalve de mogelijkheid om hogere bedragen over te maken?
Theoretisch, misschien om je account te unlocken wanneer je 2FA of wachtwoord kwijt bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
thestiffmeister schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:07:
Coinbase is Ponzi scheme!!! Die gasten hebben wel zoveel cases lopen m.b.t. SEPA transfers.
Niets wordt opgelost en ze reageren simpelweg niet meer. Ik zou echt gaan oppassen voor dat volk en ik haal allles daar weg. Het heeft mij inmiddels 500 euro gekost.

https://www.reddit.com/r/CoinBase/
Sorry hoor maar omdat ze jou niet als eerste helpen, is het nog geen ponzi.
Heeft jou 500 Euro gekost ? omdat ?

Ik heb goede ervaringen met SEPA en handelen op Gdax nooit problemen mee gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 19-01-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:14:
[...]

Heb je liever TRX of XRP?
Heb ze beide niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Slux schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:28:
[...]

nee precies.. een van de meest stabiele exchanges. af en toe wat vertraging in de withdraws.. verder niks.
Veel noobs tegenwoordig zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien moet 'ie even uitzoeken wat een Ponzi inhoud :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Misschien moet 'ie even uitzoeken wat een Ponzi inhoud :+
Ponzi en zeepbel zijn de bekendste crypto-scheldwoorden, vooral door hen gebezigd die denken de boot te hebben gemist. >:)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:24
[...]

Hier nog 1. Tot nu toe is mijn ervaring met coinbase positief te noemen.

Niet vergeten natuurlijk dat tevreden klanten geen topics op reddit aan gaan maken dus je krijgt er een vertekend beeld van.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Ponzi en zeepbel zijn de bekendste crypto-scheldwoorden, vooral door hen gebezigd die denken de boot te hebben gemist. >:)
Shitcoin!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik druk nog 2 koppen in ven denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik weet dat sommige hier VEN hoog verkopen en laag kopen en zo hun positie vergroten.
Hoe doen jullie dit precies, verkopen op 0.00053 en kopen op 0.00049?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:00:
Goedemiddag,

Ik weet dat sommige hier VEN hoog verkopen en laag kopen en zo hun positie vergroten.
verkopen op 0.00053 en wachten tot hij zakt tot 0.00049 ;)

it's all about the F#cking details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Goedemiddag,

Ik doe het zelf niet, maar lijkt me wel dat dit een manier is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 12:44
Goedemiddag,

Dat ging bij mij een paar keer goed, de laatste keer niet, toen was alle werk van daarvoor weer weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Goedemiddag,

Zo werkt dat ja, maar je kunt natuurlijk pech hebben dat hij daarna niet meer onder je sell order komt, maar dat is het hele idee achter daytraden / je positie vergroten ja, verkopen voor meer dan je het gekocht had en inkopen voor minder dan je verkocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Goedemiddag,

Of iets minder eieren voor je geld kiezen en kopen op 5100 en verkopen op 51600, zodat je een paar meer golfjes mee pakt. Maar de mooiste is inderdaad 53/49 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

mark-k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:01:
[...]

Zo werkt dat ja, maar je kunt natuurlijk pech hebben dat hij daarna niet meer onder je sell order komt, maar dat is het hele idee achter daytraden / je positie vergroten ja, verkopen voor meer dan je het gekocht had en inkopen voor minder dan je verkocht had.
Er zitten idd risico's aan, je moet niet direct willen verkopen. Je moet zeker zijn dat je hoeveelheid stijgt, en niet op de dollar of euro prijs letten. En ook niet geheel onbelangrijk, als je snelle trades wilt doen is volume een must. Met 10 coins in VEN gaat het niet lukken met kleine prijs stijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
zit natuurlijk wel een groot risico achter. Stel je verkoopt op 53 en de koers stijgt vervolgens door (wat op een bepaald moment zeker zal gebeuren) moet je weer hoger terug kopen met uiteindelijk minder munten. Maar als je het ritje wel een paar keer kan doen van 53 - 49 kan je wel veel pakken ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:41
Tripod62 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Of iets minder eieren voor je geld kiezen en kopen op 5100 en verkopen op 51600, zodat je een paar meer golfjes mee pakt. Maar de mooiste is inderdaad 53/49 :)
Daar win je nauwelijks wat mee door de fees die je nog moet betalen... Daar zou ik zelf niet de 'gok' voor nemen tho, als je dan een keer mis zit ben je meteen je hele winst en nog meer kwijt waarsch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

Snowdog schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Daar win je nauwelijks wat mee door de fees die je nog moet betalen... Daar zou ik zelf niet de 'gok' voor nemen tho, als je dan een keer mis zit ben je meteen je hele winst en nog meer kwijt waarsch...
En dat is weer afhankelijk van het volume waar je in handelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:41
Ri_k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:14:
[...]

En dat is weer afhankelijk van het volume waar je in handelt.
Niet echt... Ja, je maakt wel meer winst, maar je bent nog steeds de lul als er ineens een stijging komt, dan kan je wel 10 x met een grote volume hebben gekocht/verkocht en in euri's aardig wat gepakt hebben, maar uiteindelijk als je de boot zou missen ben je in euri's nog altijd 3x meer kwijt...

Al krijg je met een groot volume wel 'korting' op de fees I guess, maar zelfs dan zou ik voor 1% de moeite/het risico niet nemen. Zou het zelf niet zo snel aanraden iig, maar goed, ben verder ook niet de meest succesvolle daytrader ofzo (sterker nog, doe er zelden aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 21:23
[...]

Ze het 3!!! weken geleden moeten hebben overgemaakt richting mijn bankrekening.
Daarvan een e-mail gekregen.
Daarna niets meer gebeurd en niet zichtbaar op mijn rekening.
Het bedrag is inmiddels meer dan 3 weken uit mijn Coinbase account.

Sla Reddit er maar eens op na en doe je ogen daar de kost.
Ik ben hier zeker niet alleen. Als het voor jou goed werkt wil dat niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
Daarbij, als het mis gaat... waar kan je contacten? NERGENS... en op support is totaal onbereikbaar en reageert totaal nooit!

De hoeveelheid meldingen die ik nu hierover hoor zijn schrikbarend veel.
Maar succes met je nieuwe SEPA overboeking naar je prive bank! Ik hoop voor je dat jij je geld mag behouden en dat het netjes wordt bijgeschreven (i.t.t. vele anderen). :z

https://complaint.consumerfinance.gov/submit-a-complaint/ voor als het verkeerd gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
[...]

Je zit hier maar advies te geven zonder dat je er volgens mij veel van snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:22:
[...]

Wat er staat klopt prima naar mijn idee.
De 1,1% winst per trade hiermee is inderdaad wel heel marginaal (denk aan de fee's)
Wellicht was het een typefout
Met 0,005000 in 0,005200 uit maak je meer kans om niet tussen de sell/buy walls te verdwijnen
waardoor de kans de trade te missen erg afneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit werkt uiteraard pas vanaf een groter aantal gezien de 0,1 % fee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
Ik laat het meestal toch voor wat het is. Laatst wel 10 extra CVC weten te bemachtigen tijdens een dipje, maar 't brengt ook wel een risico met zich mee. Tenzij je als er geen dip komt het in iets anders steekt tijdens een dip. In mijn ogen altijd nog een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Sanalologo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:22:
[...]

De nulletjes aantal klopte inderdaad niet, typfoutje. Maar het idee was volgens mij wel duidelijk.
Wat ik dus bedoelde is, het mooist is natuurlijk om een zo'n groot mogelijk verschil er tussen te hebben zitten. Maar werk je met grote aantallen, kan zelfs een kleiner verschil al een groot verschil maken. Betaal je met BNB, dan betaal je maar 0,05% fee (Binance). Feit is, waar ben je zelf tevreden mee en hoe goed wil je op je scherm gekluisterd zitten om de deals te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:29:
[...]

De 1,1% winst per trade hiermee is inderdaad wel heel marginaal (denk aan de fee's)
Met 0,005000 in 0,005200 uit maak je meer kans om niet tussen de sell/buy walls te verdwijnen
Precies dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:29:
[...]

ALs je 1% enkele keren neemt loopt da snel op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik ben hier nu nog maar een weekje mee bezig (net voor de grote dip van vorige week een eerste schijf van € 150 gestort, perfecte timing!) en hoewel daytraden met een deel van je munten me wel interessant lijkt om me op termijn mee bezig te houden heb ik nog zoveel te leren... Als beginner hou ik me aan de hold-strategie. Ik sta nu weer terug op mijn inleg, dus het is nog zo slecht niet!

We zien wel over een maandje, dan heb ik hopelijk al wat meer bijgeleerd en zitten schijfjes 2 en 3 hopelijk ook erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
thestiffmeister schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:19:
[...]
Ze het 3!!! weken geleden moeten hebben overgemaakt richting mijn bankrekening.
Daarvan een e-mail gekregen.
Daarna niets meer gebeurd en niet zichtbaar op mijn rekening.
Het bedrag is inmiddels meer dan 3 weken uit mijn Coinbase account.

Sla Reddit er maar eens op na en doe je ogen daar de kost.
Ik ben hier zeker niet alleen. Als het voor jou goed werkt wil dat niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
Daarbij, als het mis gaat... waar kan je contacten? NERGENS... en op support is totaal onbereikbaar en reageert totaal nooit!

De hoeveelheid meldingen die ik nu hierover hoor zijn schrikbarend veel.
Maar succes met je nieuwe SEPA overboeking naar je prive bank! Ik hoop voor je dat jij je geld mag behouden en dat het netjes wordt bijgeschreven (i.t.t. vele anderen). :z

https://complaint.consumerfinance.gov/submit-a-complaint/ voor als het verkeerd gaat
Dus daarom is het een ponzi ?? 8)7

Had je je gegevens wel juist ingevuld ?
Wat ik zij, ik gebruik regelmatig SEPA en heb bij Bitstamp, Kraken, Gdax/coinbase nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten net zoals de meeste, ben bang dat je in het hele kleine groepje pech geval valt .
Maar om dan direct te roepen dat het een ponzi is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Slux schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Dus daarom is het een ponzi ?? 8)7

Had je je gegevens wel juist ingevuld ?
Wat ik zij, ik gebruik regelmatig SEPA en heb bij Bitstamp, Kraken, Gdax/coinbase nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten net zoals de meeste, ben bang dat je in het hele kleine groepje pech geval valt .
Maar om dan direct te roepen dat het een ponzi is....
Nou jah, als je de hoeveelheid zaken bij elkaar op gaat tellen... dan zou het zo maar eens kunnen :X
Van mij part mag dat volk worden aangepakt aangezien dit niet normaal is.

En ja ... al mijn gegevens kloppen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-09 14:52
thestiffmeister schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:40:
[...]

Nou jah, als je de hoeveelheid zaken bij elkaar op gaat tellen... dan zou het zo maar eens kunnen :X
Van mij part mag dat volk worden aangepakt aangezien dit niet normaal is.

En ja ... al mijn gegevens kloppen!
Lees voor de grap ook eens een paar van de posts in die Reddit.
Heb er 4 geopend en 4x klopt er blijkbaar iets niet in de info die ze doorgaven (Namen die niet 100% overeen komen waardoor die geblocked wordt) of zat de bank dwars.

Dat de afhandeling daarna waardeloos is kan, maar de SEPA overboeking an sich is niets mis mee.

Maar dan laat coinbase links liggen en gooi je coins naar een andere exchange. En laat die uit betalen.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Morelleth schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Lees voor de grap ook eens een paar van de posts in die Reddit.
Heb er 4 geopend en 4x klopt er blijkbaar iets niet in de info die ze doorgaven (Namen die niet 100% overeen komen waardoor die geblocked wordt) of zat de bank dwars.

Dat de afhandeling daarna waardeloos is kan, maar de SEPA overboeking an sich is niets mis mee.

Maar dan laat coinbase links liggen en gooi je coins naar een andere exchange. En laat die uit betalen.
yup and DONE, just sharing my concerns AND experience ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Ben van plan om toch maar eens wat coins van Binance af te halen en veilig op te slaan op mijn Ledger.
Nu heb ik via MyEtherWallet een account met add on Metamask (dus nog niet gekoppeld aan ledger).

Ik kan Metamask kan ik ook niet opheffen ivm een ICO waar ik aan mee doe onder dat adres.

Is het mogelijk om hiernaast ook een account op de ledger te hebben of bijt dit met Metamask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Rebbelx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:19:
Geen idee hoe het bij jullie allemaal gaat maar hier gaat het portfolio rustig elke dag weer een beetje de lucht in. Geen gigantische runs maar gewoon gestaag....Ok het is leuk om een gigantische bullrun mee te maken, maar langs de andere kant. Trage vooruitgang is ook vooruitgang en is vooral "gezonder"
Bij mij hetzelfde. Langzame stijging. Is een stuk gezonder dan snelle pieken en dalen... Maar zou wel graag iets sneller m'n centen terug willen :P Eigenlijk... Vooral ook voor de gemoedsrust! Maar ach. We wachten lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:56
Zit te kijken om wat CoinDash in te kopen voor zeker na februari. De prijs blijft alleen stijgen :S. Meer mensen deze in hun port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een beveiligingsvraag: als je de app van bijv binance gebruikt op je telefoon, kan je deze dan 'gerust' open laten staan? Of is dit juist bloedlink? Nu log ik meerdere keren in via 2fa om orders in te voeren/ te cancellen, maar ik vroeg mij af of er een makkelijkere manier was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
ok. ik heb de knoop doorgehakt en heb een bedrag op een prepaid martercard gezet om mee te beginnen "spelen" = bedrag kan gemist worden, als het Game Over is dan is het zo :)

Ik heb al de Slow en andere forums gelezen en ken wel een heel klein beetje van Crypto om mij nog te verdiepen moet ik ermee beginnen spelen... al spelend leer je het zeggen ze :)

1. Account maken bij wie? kan het met enkel username/mail of is het nodig met EID/photo
2. buy/sell via iPhone, is dit mogelijk?
3.. basis munt aankopen BitCoin/ETH en andere munts aankopen zoals RIPPLE
4. is een Ledger nano S noodzakelijk (reeds in bezit)
5. bedoeling is om met het bedrag 3 munts aan te kopen en bij te houden en de rest ermee buy/sells

Wie kan erop deze vragen een antwoord geven.

punt 6. als test en behulpzame tweeter wil ik € 20 overmaken om te zien hoe het loopt ( lees EURO geen BTC :) -

[ Voor 0% gewijzigd door JustSys op 19-01-2018 15:21 . Reden: geen rimpels maar RIPPLE (stomme iPhone X! ) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ri_k

Ri_k

señor

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:03:
Even een beveiligingsvraag: als je de app van bijv binance gebruikt op je telefoon, kan je deze dan 'gerust' open laten staan? Of is dit juist bloedlink? Nu log ik meerdere keren in via 2fa om orders in te voeren/ te cancellen, maar ik vroeg mij af of er een makkelijkere manier was.
Met de vingerafdruk inloggen op de telefoon is veilig en een stuk sneller,

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@JustSys Rimpel _O- _O- _O-

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje ivm de rebranding van ven. Krijg je dan tor om enkel ven/vet te holden? En is dit ook als het op binance staat? Of enkel in een wallet ? Zal er zeker niet rijk van worden met mijn hoeveelheid ven,maar zou het toch jammer vinden om het te mislopen ... alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ri_k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:04:
[...]
Met de vingerafdruk inloggen op de telefoon is veilig en een stuk sneller,
Werkt dat?? Laatst geprobeerd - kreeg het niet aan de praat... Bij instellen gaf hij aan dat mijn vingerafdruk onjuist was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

JustSys schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:04:
ok. ik heb de knoop doorgehakt en heb een bedrag op een prepaid martercard gezet om mee te beginnen "spelen" = bedrag kan gemist worden, als het Game Over is dan is het zo :)

Ik heb al de Slow en andere forums gelezen en ken wel een heel klein beetje van Crypto om mij nog te verdiepen moet ik ermee beginnen spelen... al spelend leer je het zeggen ze :)

1. Account maken bij wie? kan het met enkel username/mail of is het nodig met EID/photo
2. buy/sell via iPhone, is dit mogelijk?
3.. basis munt aankopen BitCoin/ETH en andere munts aankopen zoals rimpel
4. is een Ledger nano S noodzakelijk (reeds in bezit)
5. bedoeling is om met het bedrag 3 munts aan te kopen en bij te houden en de rest ermee buy/sells

Wie kan erop deze vragen een antwoord geven.

punt 6. als test en behulpzame tweeter wil ik € 20 overmaken om te zien hoe het loopt ( lees EURO geen BTC :) -
Rimpel :D

Maareh,
1. Er zijn zoveel exhanges maar vele hebben gesloten registratie. Ik zit nu bij Binance, bevalt wel.
2. Met de Android app van Binance wel dus ik neem aan iOS ook.
3. Ik gebruik ltc en niet Bitcoin ivm snelheid. Wil niet een paar uur op mijn funds moeten wachten. Wil euro's inzetten wanneer het cheap is en dan wil ik snel schakelen.
4. Nee. Maar als je iets voor langere tijd vast gaat houden dan kun je het beter in een eigen beheerde wallet plaatsen. Die kan op je Nano Ledger staan.
5. Even goed bedenken of je wil day traden of wil HODL'en.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1 ... 90 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)