[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.948 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 07:02
RustStorm schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Dat is precies wat ik ook altijd heb. LiteBit werkt gewoon heel fijn. En als je coins in FIAT wilt omzetten, dan is er (als het goed is) toch sprake van winst... en die paar euro's minder winst... who cares :)
Hier ook geen negatieve ervaringen met Litebit. Ze hebben inderdaad voor hun zelf een behoorlijk lucratief verdienmodel, maar ik zie het probleem daar niet echt moet ik zeggen. Zij moeten ook bestaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 22:13
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Dit vind ik wel erg verontrustend... Heb paar duizend erop staan en die wil ik toch wel binnen paar weken uit gaan cashen.
Kan het misschien zijn dat ze het enorm druk hebben en alles nog moeten verwerken, en daardoor iets langer kan duren waardoor iedereen meteen weer begint te schreeuwen als ze hun centjes niet binnen 1 dag ontvangen hebben?

Ik heb wel geduld, als het uiteindelijk wel maar op mijn rekening arriveert...
RustStorm schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Dat is precies wat ik ook altijd heb. LiteBit werkt gewoon heel fijn. En als je coins in FIAT wilt omzetten, dan is er (als het goed is) toch sprake van winst... en die paar euro's minder winst... who cares :)
Coinbase (ik heb het ook al in de exchange thread gemeld) scam...! Er is enkele manier om die lui te contacten en het geld is gewoon weg. 8)7 :X Ze reageren gewoon niet meer op support cases, op reddit OF op Twitter. Geen adres, geen telefoonnummer allemaal dikke rotzooi met zeer veel risico.

Litebit, ga ik bekijken. Inderdaad een paar Euro's minder winst dan gewoon E500 in een keer verliezen.
Ik wacht al meer dan 3 weken op mijn geld nu en het is gewoon weg .... (terwijl het ook uit mijn Coinbase account is). Scam... lees Reddit maar.

Ik zou het er niet op gaan gokken meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
ksborg schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Hier ook geen negatieve ervaringen met Litebit. Ze hebben inderdaad voor hun zelf een behoorlijk lucratief verdienmodel, maar ik zie het probleem daar niet echt moet ik zeggen. Zij moeten ook bestaan :).
Wat is het verschil bedrag als ik bijvoorbeeld 10 eth laat omzetten naar fiat / bankrekening via kraken of via litebit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RideWithUz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Wat is het verschil bedrag als ik bijvoorbeeld 10 eth laat omzetten naar fiat / bankrekening via kraken of via litebit ?
Koers kun je zien op Litebit he, dus ook afhankelijk hoe accuraat de prijzen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
RideWithUz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Kraken heb ik geen ervaring mee. Ik heb m'n inleg recentelijk teruggehaald via Bitcoin en dat aan Bitonic verkocht. Ik merk dat Litebit qua Bitcoin koers altijd wat ongunstiger is dan Bitonic als 't gaat om koop én verkoop.

Zelfde geldt overigens voor transacties. Om vanuit Bittrex Verge te versturen naar een andere wallet kost je 0,2, op Litebit is dat 5.

Maar goed, het volume op Litebit is lager en de kosten daarmee waarschijnlijk wat hoger. Ze zijn wel betrouwbaar en da's ook wat waard natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-09 15:44
Maar hoe zet ik (eenvoudig) al mijn crypto's / geld van CoinBase over naar Litebit dan?
Ik heb bij Litebit ook al een account, maar ik zou verwachten dat ik daar ergens een wallet-ID kan vinden. Kan ik echter niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:32
Altijd mixed reviews gehoord over Coinbase, maar tot zover altijd redelijk verlopen.
Zit wel nog op mijn betaling te wachten die ik een 40 uur geleden overgeschreven heb, maar zal daar wel druk zijn nu.

Wacht nog op Litebit invite ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 21:26
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:33:
Maar hoe zet ik (eenvoudig) al mijn crypto's / geld van CoinBase over naar Litebit dan?
Ik heb bij Litebit ook al een account, maar ik zou verwachten dat ik daar ergens een wallet-ID kan vinden. Kan ik echter niet...?
Zit dit niet onder wallet - coin - ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Voor diegene die op zoek zijn om crypto om te zetten naar fiat kan ik ook anycoindirect aanbevelen trouwens.

Ook een keurige dienst waar ik goede ervaringen mee heb. Alvast een tip: Als je een sell order maakt stuur dit dan vanaf je eigen wallet en niet vanaf de exhange. Bij een exchange worden withdrawals wel eens vertraagt waardoor je sell order expired. Anders zit je net als ik 5 dagen met een ingetrokken keutel te wachten tot je reactie van de supportdesk krijgt dat het uitbetaald is. Of je je geld krijgt is wel zeker, ze houden het wallet adres aan en je crypto is nooit verloren, alleen is het de vraag of na 5 dagen de koers nog wel gunstig is dan toen je de order plaatste, ze hanteren namelijk de koers van het moment van terug reageren.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephen.L
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:33:
Als je ingelogd bent, kun je naar jouw wallets gaan. Bij de beschikbare wallets kun je jouw wallet-id voor die coin vinden.
Litebit heeft overigens niet voor alle munten die ze kopen/verkopen een wallet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Lucky0wn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:07:
[...]

Precies hetzelfde als mijn portfolio, maar heb er dan nog ETN bij.

Vraag me alleen af wat CND aan het doen is, nergens nieuws oid te vinden en dat ding gaat als een malloot, dit is geen pump meer.
weet iemand dit al? niet dat ik het erg vind :)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik snap niet waarom mensen gewoon kraken.com niet gebruiken? Withdrawen en depositen is supersnel! Als je bijvoorbeeld 's morgens geld stort dan heb je het meestal die zelfde dag nog op uw kraken account. En anders is het de dag erna in de voormiddag. Nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
MainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:38:
Voor diegene die op zoek zijn om crypto om te zetten naar fiat kan ik ook anycoindirect aanbevelen trouwens.

Ook een keurige dienst waar ik goede ervaringen mee heb. Alvast een tip: Als je een sell order maakt stuur dit dan vanaf je eigen wallet en niet vanaf de exhange. Bij een exchange worden withdrawals wel eens vertraagt waardoor je sell order expired. Anders zit je net als ik 5 dagen met een ingetrokken keutel te wachten tot je reactie van de supportdesk krijgt dat het uitbetaald is. Of je je geld krijgt is wel zeker, ze houden het wallet adres aan en je crypto is nooit verloren, alleen is het de vraag of na 5 dagen de koers nog wel gunstig is dan toen je de order plaatste, ze hanteren namelijk de koers van het moment van terug reageren.
Helaas nemen zij alleen voorlopig ook geen nieuwe klanten aan. Da's momenteel wel een vervelend punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:09

Een vriend van mij heeft minder goede ervaringen gehad met Anycoin.. ging om best een aardig bedrag en uiteindelijk heeft het een maand geduurt voordat hij uiteindelijk zijn BTC terug kreeg.

Weinig response vanuit Anycoin en het heeft hem echt veel moeite gekost om uiteindelijk z'n 'geld' terug te krijgen.

Nee ik blijf er ver weg uit de buurt :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
Dit dus. Voor aankopen van crypto ook een uitstekende partij met weinig fee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

ksborg schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Helaas nemen zij alleen voorlopig ook geen nieuwe klanten aan. Da's momenteel wel een vervelend punt.
ik gebruik bl3p voor het transferen van FIAT => LTC => Exchanges. Geen idee of ze al nieuwe mensen aannemen. je zou denken dat ze genoeg verdienen en makkelijk zouden kunnen opschalen.

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Adnanos schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:38:
Ik snap niet waarom mensen gewoon kraken.com niet gebruiken? Withdrawen en depositen is supersnel! Als je bijvoorbeeld 's morgens geld stort dan heb je het meestal die zelfde dag nog op uw kraken account. En anders is het de dag erna in de voormiddag. Nooit problemen gehad.
  1. Kraken heeft een tijdelijke leden stop, nieuwe accounts verifiëren heeft lage prioriteit; dus niet iedereen heeft een account waarmee dat kan -- Dit is niet meer aldus @Ari Gold
  2. Na de update begin dit jaar die een paar dagen duurde in plaats van een paar uur, zijn een hoop mensen het vertrouwen (een beetje) verloren

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 19-01-2018 10:49 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Hoe zetten jullie crypto meestal weer om in Euros? Via bitonic kan het bijv. Maar die raden aan een offline wallet te gebruiken. Heb je dan niet dubbele transactiekosten? Van exchange naar wallet naar bitonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
sjorremans schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Een vriend van mij heeft minder goede ervaringen gehad met Anycoin.. ging om best een aardig bedrag en uiteindelijk heeft het een maand geduurt voordat hij uiteindelijk zijn BTC terug kreeg.

Weinig response vanuit Anycoin en het heeft hem echt veel moeite gekost om uiteindelijk z'n 'geld' terug te krijgen.

Nee ik blijf er ver weg uit de buurt :+
Ik heb er perfecte ervaringen mee.
Al + 10 keer coins aangekocht (ETH) en ging gewoon snel en goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
NoE schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:41:
[...]

ik gebruik bl3p voor het transferen van FIAT => LTC => Exchanges. Geen idee of ze al nieuwe mensen aannemen. je zou denken dat ze genoeg verdienen en makkelijk zouden kunnen opschalen.
Ergens in februari gaan de registraties weer open als het goed is.

Ik gebruik zelf ook BL3P, werkt erg fijn. Ik blijf bij partijen als Litebit en Anycoin ver weg uit de buurt :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
MaStar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Aankopen wel ja ;) Maar zodra je gaat verkopen... is het opeens een ander verhaal :)
Misschien niet met kleinere bedragen maar dit ging om een aanzienlijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
https://bitcoinatom.io/

Iemand een idee of dat de moeite is? Ik begreep dat ik deze kan krijgen als ik BTC op Binance heb staan, ergens rond 25/26 januari. Maar ja, is de zoveelste coin met een fork.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 30-09 21:27
OkkE schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:41:
[...]
  1. Kraken heeft een tijdelijke leden stop, nieuwe accounts verifiëren heeft lage prioriteit; dus niet iedereen heeft een account waarmee dat kan
  2. Na de update begin dit jaar die een paar dagen duurde in plaats van een paar uur, zijn een hoop mensen het vertrouwen (een beetje) verloren
Ze hebben nu geen stop. Gisterochtend een account daar aangemaakt en daarna meteen tier 2 verified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Nu online
MaStar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Het fijne juist aan Anycoin vind ik ook dat ze altijd voorraad hebben. Ik wil soms niets uit mijn bestaande portefuille omwisselen naar wat anders maar heb dan wel gewoon fiat geld om in crypto. De grote ergenis met aankopen van crypto bij Litebit is dat ik soms wel eens een kansje zie en gewoon niet kan kopen, om vervolgens dat kansje ook nog eens waarheid te zien worden. Dat is me in de bullrun voor de crash al een aantal keren voorgekomen.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Wat hier boven dus staat, gaat het om serieuze bedragen zou ik kiezen voor een Kraken of BL3P (als je die optie hebt).

Over kraken heb ik nog geen slechte verhalen gehoord, behalve dan dat ze performance issues hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch merkwaardig, met die exchanges. Ik heb dat met coinexchange.io. Reageren al een maand niet op mijn niet gecrediteerde storting. 2 dagen geleden wilde ik wat withdrawen, maar de order wordt gewoonweg niet uitgevoerd.
Algemene les is maar, voordat je jezelf rijk rekent, eerst maar eens wachten tot het geld daadwerkelijk op je old fashioned bankrekeningetje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:34
Bedankt.
Ik snap niet waarom er soms verschil met de ene website of een app. Bijvoorbeeld bij
cryptocompere.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Nu online
Netsrek schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:41:
Hoe zetten jullie crypto meestal weer om in Euros? Via bitonic kan het bijv. Maar die raden aan een offline wallet te gebruiken. Heb je dan niet dubbele transactiekosten? Van exchange naar wallet naar bitonic?
Litebit en Anycoin. Anderen gebruiken weer Kraken en Coinbase (bij die laatste oppassen!) Offline wallets altijd verstandig en de transactie kosten waard. Als er een exchange kopje onder gaat vanwege een hack dan ben je gewoon je munten kwijt. Zie Mt Gox enz.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 04:50
Evertt schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Bedankt.
Ik snap niet waarom er soms verschil met de ene website of een app. Bijvoorbeeld bij
cryptocompere.com
Verschillende data van verschillende exchanges. Ik houd altijd gewoon Blockfolio aan. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FUn staat op uit de dood:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ari Gold schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Ze hebben nu geen stop. Gisterochtend een account daar aangemaakt en daarna meteen tier 2 verified.
Dat wist ik niet, my bad. Heb 'm reactie aangepast.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 30-09 22:13
[...]

Dit vind ik wel erg verontrustend... Heb paar duizend erop staan en die wil ik toch wel binnen paar weken uit gaan cashen.
Kan het misschien zijn dat ze het enorm druk hebben en alles nog moeten verwerken, en daardoor iets langer kan duren waardoor iedereen meteen weer begint te schreeuwen als ze hun centjes niet binnen 1 dag ontvangen hebben?

OK en dat is nu net het probleem. Je hebt de opdracht gegeven en je krijgt bevestiging.
Dan 3 weken niets... geen contact, support nada.

Bij deze alles verplaatst richting Binance om andere munten te gaan beleggen. Kijken of ik nog iets van winst kan krijgen na mijn Coinbase verlies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Jebus4life schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Please blijf allemaal weg van USDT, dit is de grootste scam in Crypto land...
Of denk je echt dat Tether 1.6 miljard dollar in fiat heeft staan om je uit te betalen indien nodig?
Er gaat zich toch niemand zijn USDT laten uitbetalen in euro's? Nu is dit gewoon een veilige tijdelijk parking voor je cryptocenten, nee?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even een analyse van/voor mezelf voor de komende uren/dagen: als BTC niet door de resistance van $13K heen gaat, is er zomaar een kans dat we in dezelfde beweging terecht komen als eerder deze week dus richting de $8K (helaas).

Advies, zeker voor de onzekere / beginnende handelaar; zorg dat je een marge hebt om te investeren indien de markt weer naar beneden duikelt; het eventuele herstel van een duikeling duurt, imho, dan zeker 3 tot 4 dagen van $8K -> $11K of hoger.

@thestiffmeister Installeer even de Binance app (op Windows); dat werkt net wat fijner dan in de browser. Helaas zit er nog wel een klein bugje in, vind ik; voltooide automatische orders, staan soms in de app nog open "vermeld".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:12

JT

VETAK y0

MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:00:
Even een analyse van/voor mezelf voor de komende uren/dagen: als BTC niet door de resistance van $13K heen gaat, is er zomaar een kans dat we in dezelfde beweging terecht komen als eerder deze week dus richting de $8K (helaas).

Advies, zeker voor de onzekere / beginnende handelaar; zorg dat je een marge hebt om te investeren indien de markt weer naar beneden duikelt; het eventuele herstel van een duikeling duurt, imho, dan zeker 3 tot 4 dagen van $8K -> $11K of hoger.

@thestiffmeister Installeer even de Binance app (op Windows); dat werkt net wat fijner dan in de browser. Helaas zit er nog wel een klein bugje in, vind ik; voltooide automatische orders, staan soms in de app nog open "vermeld".
Daar hou ik ook serieus rekening mee en heb nog ongeveer 30% van mijn instapgeld achter de hand voor als het nog verder daalt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:12
sjorremans schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:45:
Wat hier boven dus staat, gaat het om serieuze bedragen zou ik kiezen voor een Kraken of BL3P (als je die optie hebt).

Over kraken heb ik nog geen slechte verhalen gehoord, behalve dan dat ze performance issues hebben.
Ik ben inderdaad prima tevreden over Kraken. Afgelopen twee weken meerdere keren flinke euro bedragen laten overmaken naar m'n bankrekening, iedere keer stond het netjes in de loop van de eerstvolgende werkdag op m'n rekening. Performance issues hebben ze nog steeds wel een beetje, maar ik heb sinds de update in ieder geval geen cloudflare schermen meer gezien. Voor heel actief daytraden is Kraken waarschijnlijk nog steeds niet ideaal, maar voor wat langere termijn aan- of verkopen vind ik ze prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 29-09 16:21

Cliffie

Trompetslet

12k lijkt nu al een bridge to far...

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40

Ik was zo ook al aan het denken. Echter weet ik niet precies wat ik dan het beste kan doen. Alles omzetten naar USDT? Heb je tips/advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20

Tja, het kan ook anders. BTC kan ook gewoon nog een paar dagen/weken blijven schommelen rond de 9/10k. Die hoeft niet perse naar 8k te gaan als die niet omhoog gaat richting de 13k. Natuurlijk is die kans aanwezig. Net als de kans dat die 20k wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Adnanos schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:17:
Zijn er leuke ICO's bezig op het moment of komen er interessante aan?
Sorry, maar ga alsjeblieft je eigen onderzoek doen. Whitepapers inlezen, telegram groepen joinen, etc. Kijk wat je zelf interessant lijkt en/of potentie heeft.
Tuurlijk kan iemand eens een tip geven, maar schaamteloos vragen naar interessante ico's vind ik wat ver gaan.

Ik wil je wel opweg helpen om zelf onderzoek te doen: https://tokenmarket.net/ico-calendar

Wot-stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020

Waar haal je de resistance van 13k weg? Ik denk dat de resistance nu wel rond 11,8k ligt. 13k (Zou hem zelf op 13,3k zetten) is wel een mooi eikpunt om zeker te zijn dat we niet meer bearish zijn, maar juist bullish reversal hebben.'
En om naar 7,5k/8k te gaan, moet hij eerst de vorige low doorbreken.

Als we wel naar beneden gaan, zitten we in wave 5 naar beneden. Gisteravond (Rond 11 uur) leek dat ook te starten, maar stopten we rond 10,3k en gingen we uiteindelijk weer omhoog. 's Nachts is er niks raars gebeurd.
Vergeet niet: Wave 5 is altijd de twijfel wave. Die gebeurd regelmatig niet of wordt gestopt zodra hij gestart is. Als we kunnen concluderen dat Wave 5 gisteren onderbroken is, zou de volgende wave juist omhoog moeten gaan (Richting 14,5k en dan 15,8k).

Mijn persoonlijke mening: We zitten nog in bearish situatie, dit is niet het beste instapmoment. En verder heb je gelijk, houd een potje aan de zijkant om te kunnen kopen op de dip (Als die komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:40

Jebus4life

BE User

TomTorquay schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Er gaat zich toch niemand zijn USDT laten uitbetalen in euro's? Nu is dit gewoon een veilige tijdelijk parking voor je cryptocenten, nee?
Al je crypto's hebben een inherente waarde: diegene die iemand anders ervoor wil betalen. Hoe weinig/veel dat ook is.

USDT houdt de dollarwaarde aan, maar daar staat helemaal niets tegenover, er is nergens backing, dus Tether blijft maar coins eruit pompen zolang er vraag naar is en ze claimen dat die 1 dollar waard zijn, maar dat is gewoon niet zo. Er is geen schaarste (zoals met goud bijvoorbeeld), er is geen centraal systeem dat het vertrouwen erin doet aanhouden (zoals euro/dollar), er is geen vraag/aanbod systeem (zoals crypto/aandelen/...), er is gewoon een bedrijfje dat claimt: wij maken gewoon geld bij, geloof ons maar "we're good for it" zonder enig bewijs.

Bitconnect was een heilig huisje in vergelijking met Tether ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jebus4life op 19-01-2018 11:12 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Nu online
Jebus4life schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Al je crypto's hebben een inherente waarde: diegene die iemand anders ervoor wil betalen. Hoe weinig/veel dat ook is.

USDT houdt de dollarwaarde aan, maar daar staat helemaal niets tegenover, er is nergens backing, dus Tether blijft maar coins eruit pompen zolang er vraag naar is en ze claimen dat die 1 dollar waard zijn, maar dat is gewoon niet zo. Er is geen schaarste (zoals met goud bijvoorbeeld), er is geen centraal systeem dat het vertrouwen erin doet aanhouden (zoals euro/dollar), er is geen vraag/aanbod systeem (zoals crypto/aandelen/...), er is gewoon een bedrijfje dat claimt: wij maken gewoon geld bij, geloof ons maar "we're good for it" zonder enig bewijs.
Precies dat. USDT is een ramp in de maak. Zodra daar een keer een run op komt ben je gewoon fucked. Beter fiets je alles wat je niet wilt verliezen om naar echte euro's en wat een acceptabel risico is naar eth, naar mijn mening dan.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Yep.. (ik doe verder geen TA's of iets dergelijks maar check meer 'het sentiment' op fora/social)..

Heb je ook enig idee of dat vanavond/nacht of later in het weekend kan gebeuren?? Ik zit er sterk aan te denken om vanmiddag alles om te zetten naar USDT/btc -> €.. Gewoon kijken wat het doet en het risico lopen dat ik later hoger moet instappen en de kans dat ik morgen/zondag/maandag lager kan instappen..

Twee weken terug al een leuk deel van mijn crypto om kunnen zetten in fiat dus nu 'speel' ik met de winsten (die dus flink kunnen zakken en stijgen :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
USDT houdt de dollarwaarde aan, maar daar staat helemaal niets tegenover, er is nergens backing
Ah dat klinkt alsof je bewijs daarvan hebt. Ik ben benieuwd :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@D-Ed Er zijn de komende dagen hier en daar allemaal "crypto congressen" en afhankelijk van de (vertrouwens in) successen van alts/ICO's, is er een goede kans dat koersen best hard kunnen gaan, either way.

Misschien dat ik nu een beetje als papegaai klink (of anderen hebben het beter/langer onderbouwd); persoonlijk vermoed ik dat BTC een ondergeschikt kindje gaat worden later dit jaar en dat andere coins een groter marktaandeel gaan krijgen en/of dat exchanges vaak/meer in andere pairs gaan aanbieden.

Waarom? Steeds meer ICO's mag je je op inkopen in ETH en niet meer in BTC.

Just my observation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
MainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Precies dat. USDT is een ramp in de maak. Zodra daar een keer een run op komt ben je gewoon fucked. Beter fiets je alles wat je niet wilt verliezen om naar echte euro's en wat een acceptabel risico is naar eth, naar mijn mening dan.
Ik lees steeds meer dit soort berichten over USDT en dat heeft me zelf wel tot denken gezet. Ik weet echter niet precies hoe het zit en hoe USDT de $ waarde houd en claimed te backen. Durf er verder dus (nog) niets over te zeggen. Wat ik wel wil zeggen: Wat denk je wat er gebeurd met bijvoorbeeld de Bitcoin als hier een 'run' op komt? Dan verliest het toch ook zijn waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Ah dat klinkt alsof je bewijs daarvan hebt. Ik ben benieuwd :)
Met mijn beperkte kennis: heeft Tether wel bewijs dat ze een massale run aan kunnen? Dat ze veel geld hebben?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Bitconnect was een heilig huisje in vergelijking met Tether ;)
Dat zal dan wel zeker, als jij het zegt.
Ik vind het het risico alleszins waard om het er eens een nacht op te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
JT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Met mijn beperkte kennis: heeft Tether wel bewijs dat ze een massale run aan kunnen? Dat ze veel geld hebben?
Welke coin heeft daar wel bewijs van dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
JT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Friedman LLP is met een audit bezig. Maar mij gaat het om de nuance. We weten het simpelweg niet. Geen bewijs dat het er is ≠ bewijs dat het er niet is.

Met het geld dat Bitfinex verdient is het zeker aannemelijk dat ze het hebben.
TomTorquay schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:26:
[...]
Welke coin heeft daar wel bewijs van dan??
Huh? Vrijwel geen enkele coin claimt gebacked te zijn met andere assets.

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 11:27 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Nu online
Machlah schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Ik lees steeds meer dit soort berichten over USDT en dat heeft me zelf wel tot denken gezet. Ik weet echter niet precies hoe het zit en hoe USDT de $ waarde houd en claimed te backen. Durf er verder dus (nog) niets over te zeggen. Wat ik wel wil zeggen: Wat denk je wat er gebeurd met bijvoorbeeld de Bitcoin als hier een 'run' op komt? Dan verliest het toch ook zijn waarde?
Dan heb je het over waarde verlies bij Bitcoin. Als Bitfinex niet meer garant kan staan voor usdt zit je met een munteenheid die 0 sats waard is.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:59
Zijn er veel mensen die ADA hodlen? Gekocht op een ATH, wel met de intentie om te hodlen overigens. Hun roadmap en twitter zijn redelijk actief maar ik hoor er hier weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
MainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:28:
[...]
Dan heb je het over waarde verlies bij Bitcoin. Als Bitfinex niet meer garant kan staan voor usdt zit je met een munteenheid die 0 sats waard is.
Daar heb je gelijk in, ik snap je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:23:
@D-Ed Er zijn de komende dagen hier en daar allemaal "crypto congressen" en afhankelijk van de (vertrouwens in) successen van alts/ICO's, is er een goede kans dat koersen best hard kunnen gaan, either way.

Misschien dat ik nu een beetje als papegaai klink (of anderen hebben het beter/langer onderbouwd); persoonlijk vermoed ik dat BTC een ondergeschikt kindje gaat worden later dit jaar en dat andere coins een groter marktaandeel gaan krijgen en/of dat exchanges vaak/meer in andere pairs gaan aanbieden.

Waarom? Steeds meer ICO's mag je je op inkopen in ETH en niet meer in BTC.

Just my observation :)
_/-\o_ Dus het komt er op neer dat we eigenlijk nog niets weten :+

Geintje, (wederom) super bedankt voor je analyse! Ik denk dat ik dan maar alles behoud zoals het nu is. Vanmiddag/vanavond een uitje met het werk dus ik neem het risico maar dat ik alle drankjes gewoon met de pinpas ga betalen ipv de 'winst' van de laatste dagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
BertP schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:28:
Zijn er veel mensen die ADA hodlen? Gekocht op een ATH, wel met de intentie om te hodlen overigens. Hun roadmap en twitter zijn redelijk actief maar ik hoor er hier weinig over.
Op dit moment naar mijn mening overvalued vaporware, praktisch een whitepaper met 17 miljard market cap. Kan in de toekomst zeker nog wel wat worden. Maar zie op dit moment niet in waarom je ADA zou kopen tov een NEO, VEN of ETH die al wel partnerships en werkende producten hebben.

Wot-stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Waarom gaan al die doemdenkers dan niet short op USDT op Kraken? Safest short ever, zeker nu hij op $1,03 staat. Je kunt gewoon niet verliezen, want omhoog zal hij niet veel gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

:w Ik heb een klein deel van mijn portfolio in ADA zitten, ook helaas op ATH ingestapt. Ik heb mijn twijfels.

Ze hebben eigenlijk een vrij hoge marketcap ten opzichte van hoe ver ze technisch zijn, dus ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ADA op moment is overgewaardeerd. Heb de laatste tijd niet meer zo gevolgd wat de status precies is overigens.

Maar ik stap sowieso niet uit met verlies, dus ik HODL en zie wel hoe het er eind dit jaar voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Je hebt gelijk. Ik kraamde even onzin uit. Mea culpa.
Ik begrijp dat er een risico aan USDT vasthangt, maar om dat zo stellig een scam te noemen vind ik toch nogal kort door de bocht. Ik weet het, jij hebt dat nergens gezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 19-01-2018 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:35:
Ik begrijp dat er een risico aan USDT vasthangt, maar om dat zo stellig een scam te noemen vind ik toch nogal kort door de bocht.
Dat is het ook. Massahysterie aangewakkerd door een enkele schreeuwlelijk.

Overigens even een disclaimer: ik zeg niet dat alles in kannen en kruiken is. Thread with caution. Ik zou zeker niet te lang USDT aanhouden. Áls blijkt dat ze idd insolvable zijn, zijn de rapen gaar. Maar dat risico schat ik zo ongeveer net zo hoog in als dat een grote exchange gehackt wordt - dan ben je je geld ook kwijt.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:39
Ja, maar ik heb ze gekocht op 750sat en 1200sat, voor mij een makkelijke hodl tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 04:50
Zojuist een plukje gekocht op 5600 om te holden, samen met een plukje XLM. 50/50 gedaan. En nu ga ik rustig afwachten na al die gekkigheid afgelopen week. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:32:
Waarom gaan al die doemdenkers dan niet short op USDT op Kraken? Safest short ever, zeker nu hij op $1,03 staat. Je kunt gewoon niet verliezen, want omhoog zal hij niet veel gaan.
Omdat je voor shorten kennis nodig hebt en dat lijkt bij een flink aantal (recente) crypto-investeerders toch te ontbreken. Niet alleen de termen maar ook de manier waarop. En ja, ik geef je groot gelijk; als je op Kraken (of andere specifieke) exchange een short met leverage weet te realiseren, heb je zomaar kans dat je een week niet meer hoeft te werken bij een relatief lage inleg.

Omgekeerd; ik ga long op coins die gewoon goed in het rood staan; helaas zonder leverage maar misschien dat ik daar ook maar eens een andere exchange voor ga zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Iemand legde mij laatst uit:
Bitfenix heeft per dag een miljoenen omzet, maar niemand heeft inzichtelijk hoe ze exact aan de tether komen. Enige wat je kan zien, is dat de tether aan hun wallet wordt toegewezen. Maar je ziet geen stroom de andere kant op.

Maar wat als bitfenix wel de gelijke dollar waarde de andere kant op stuurt en daar laat staan? Dan is het geld wel aanwezig om alle verschafte tether om te zetten in dollars. (Mits dat geld niet weer ergens anders voor gebruikt wordt)
Omdat Bitfenix geen duidelijkheid over tether verschaft, blijft het voor mij in ieder geval een grijs gebied en zou ik er persoonlijk vandaan blijven. Maar ik geloof niet, dat het zo'n risico is als sommige doen overkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 26-09 21:04
Jup. Ik hold hem omdat ik veel vertrouwen heb in diegene die er achter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:35
Ik snap eigenlijk dat omzetten naar USDT niet echt.. Waarom zou je het omzetten naar USDT als het ook gewoon naar EUR kan op een exchange?
Als ik bang ben dat de koers daalt zet ik het om naar EUR om veilig te zijn, waarom zou ik daar USDT voor willen gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Ari Gold schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:40:
Ook wat aan het verdiepen in het hele crypto gebeuren. Accountje bij Kraken en Binance.

Zou dus het best ETH kunnen kopen ipv BTC, want dat zou sneller procesbaar zijn?

Op Binance kan je alleen altcoins kopen met BTC, ETH, BNB en USDT als ik het goed zie..
Ik sluit me hierbij aan. Ook mezelf momenteel aan het verdiepen in deze materie. Geld verdienen of niet, voor mij gaat het vooral om er wat van te leren!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Shifty47 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:50:
Ik snap eigenlijk dat omzetten naar USDT niet echt.. Waarom zou je het omzetten naar USDT als het ook gewoon naar EUR kan op een exchange?
Omdat het niet naar EUR kan. De meeste hier zitten op Binance oid, die doen niet aan fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:35
.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Omdat het niet naar EUR kan. De meeste hier zitten op Binance oid, die doen niet aan fiat.
Helder antwoord, waarvoor dank! Ik snap dan ook de verwarring want Kraken (waar ik op handel) ondersteunt wel EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:34
.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:51:
[...]

En op iets als BL3P kan je wel een limietorder erin zetten, maar niet een conditional buy/sell (of stop loss)
Daar moet je zelf constant de koers in de gaten houden.

Best annoying eigenlijk.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Shifty47 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:50:
Als ik bang ben dat de koers daalt zet ik het om naar EUR om veilig te zijn, waarom zou ik daar USDT voor willen gebruiken?
Op veel exchanges zoals bvb binance kan je niet omzetten naar fiat. Je zou het dan kunnen versturen naar een andere exchange maar dat kost je weer tx/withdrawal fee. Omzetten naar usdt is dan handig maar ik vind het wel een risico. Ik denk dat dat kaartenhuis ooit nog wel omvalt. (dat risico kan je natuurlijk nemen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Ik heb op 500 satoshi gekocht dus ga het zeker nog even blijven vasthouden, wel de helft van mijn stack verkocht op een laatste ATH. Dat toen in VEN gestoken.

Is nu weinig ADA nieuws maar denk dat dat wel even goed is totdat ze met een werkend product komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 21:59
Kwebie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:38:
Bitfenix heeft per dag een miljoenen omzet, maar niemand heeft inzichtelijk hoe ze exact aan de tether komen. Enige wat je kan zien, is dat de tether aan hun wallet wordt toegewezen. Maar je ziet geen stroom de andere kant op.

Maar wat als bitfenix wel de gelijke dollar waarde de andere kant op stuurt en daar laat staan? Dan is het geld wel aanwezig om alle verschafte tether om te zetten in dollars. (Mits dat geld niet weer ergens anders voor gebruikt wordt)
Omdat Bitfenix geen duidelijkheid over tether verschaft, blijft het voor mij in ieder geval een grijs gebied en zou ik er persoonlijk vandaan blijven. Maar ik geloof niet, dat het zo'n risico is als sommige doen overkomen.
Dit kopen ze in bij Tether, wat dezelfde personen zijn. Oftewel als ze gebacked zijn zal dat intern wel richting de Tether BV stromen. Daarom is die audit ook zo belangrijk, maar ook weer onbetrouwbaar omdat dezelfde personen erachter zitten. Vandaar dat ik gisteren mijn zorgen uitte hierover.
.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Met ICO's toch? Ze halen x-bedrag op en daardoor hebben ze cashflow waardoor ze gebacked zijn in principe.

Voorbeeld van Tether lijkt me anders: hun coin bied een vaste waarde die gelijk staat aan een fiat eenheid zoals de dollar of euro.

[ Voor 56% gewijzigd door Lucky0wn op 19-01-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
[...]

Coinbase sepa overgeschreven woensdag staat vandaag al op de rekening, nog nooit last gehad;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kwebie schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:38:
Bitfenix heeft per dag een miljoenen omzet, maar niemand heeft inzichtelijk hoe ze exact aan de tether komen.
Hoezo? Die USDT wordt gewoon bijgemaakt op het USDT issueing address. Bitfinex (niet Bitfenix ;)) en Tether hebben hetzelfde moederbedrijf.
Enige wat je kan zien, is dat de tether aan hun wallet wordt toegewezen. Maar je ziet geen stroom de andere kant op.
Waarom zou die stroom er moeten zijn? Bitfinex doet pas sinds kort weer wire deposits en withdrawals (zowel euro als usd). Minimum hoeveelheid: 10k. Er zullen niet heel veel mensen zijn die USDT depositen op Bitfinex en USD withdrawen. Er zullen wel best wat mensen zijn die hun USDT moven naar een andere exchange. Die USDT blijft dan gewoon op de exchange hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 30-09 21:27
Mystikal schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:50:
[...]

Ik sluit me hierbij aan. Ook mezelf momenteel aan het verdiepen in deze materie. Geld verdienen of niet, voor mij gaat het vooral om er wat van te leren!
Heb je al wat gekocht? Was net te laat, na de dip accounts aangemaakt. Waarschijnlijk nu nog niet te laat om te kopen want alles staat wat lager dan voor de dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Lucky0wn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:58:
Met ICO's toch? Ze halen x-bedrag op en daardoor hebben ze cashflow waardoor ze gebacked zijn in principe.
Dat hangt maar net af van de terms van die ICO. De meeste representeren echt niet het geld dat erin is gegaan, hoor. Het is niet dat je ze weer in kunt leveren bij het bedrijf en dat je dan je inzet eruit kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 16:26

Pieroman

/me

k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:59:
[...]

Coinbase sepa overgeschreven woensdag staat vandaag al op de rekening, nog nooit last gehad;
Goed om te horen, zit zelf nog op een transfer te wachten van fiat naar Coinbase. Ook op woensdag uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Pieroman schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Goed om te horen, zit zelf nog op een transfer te wachten van fiat naar Coinbase. Ook op woensdag uitgevoerd.
Mijn overschrijving (ook op woensdag gestart) is gisteren toegekomen.
Is het je eerste maal overschrijven of een groter bedrag? Dan kan het wel wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:17
hier nog een. dit is een interessante munt met weinig negatieve meningen, maar ook weinig actie. mooie hodl-kandidaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
Zit vooral in VEN verwacht ik wel veel van de komende weken met de rebranding en de uitrol van hun platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:13:
Zit vooral in VEN verwacht ik wel veel van de komende weken met de rebranding en de uitrol van hun platform.
Ik zit er ook in, maar wat moet die rebranding voor de prijs gaan doen dan? En waarom?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-09 15:44
Hoe kun je op Binance makkelijk zien in welke coins je hoeveel dollars / euro's hebt zitten?
Ik kijk nu steeds op dit scherm om mijn totale waarde aan dollars te zien:
https://www.binance.com/userCenter/balances.html
ook zie ik daar bovenaan de coins waarin ik het laatst verhandeld heb, maar hoe kan ik in 1 overzicht krijgen welke mijn actuele coins zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Is er nog nieuws over de rebranding van raiblocks?

Ik zit ook vuistdiep in Ven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Ik zit er ook in, maar wat moet die rebranding voor de prijs gaan doen dan? En waarom?
Het is vergelijkbaar met wat Antshares->NEO doorging.

Men introduceert ook meer parterships en wallet zodat je node kan hebben die THor geeft (vergelijkbaar met GAS).

Neo ging toen van 7$>50$

Ben al blij met de helft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

VEN klinkt wel interessant als een potentiele die op niet al te lange termijn leuk gaat stijgen. Nu alleen de vraag, nu wat in steken of wachten tot er mogelijk nog een andere dip komt, vóór die events, met het risico dat het ook alleen nog omhoog gaat :P
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:15:
Hoe kun je op Binance makkelijk zien in welke coins je hoeveel dollars / euro's hebt zitten?
Ik kijk nu steeds op dit scherm om mijn totale waarde aan dollars te zien:
https://www.binance.com/userCenter/balances.html
ook zie ik daar bovenaan de coins waarin ik het laatst verhandeld heb, maar hoe kan ik in 1 overzicht krijgen welke mijn actuele coins zijn?
Ik gebruik een losse app op de telefoon voor mijn hele portfolio, Delta.

[ Voor 19% gewijzigd door JT op 19-01-2018 12:21 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:17:
[...]

Men introduceert ook meer parterships en wallet zodat je node kan hebben die THor geeft (vergelijkbaar met GAS).

Neo ging toen van 7$>50$

Ben al blij met de helft :)
Is het definitief bekend wanneer dit live gaat?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:21:
[...]

Is het definitief bekend wanneer dit live gaat?
Volgens mij niet Volgens mij pas over paar maanden. Wel wanneer het rebrand event is (februari) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie toevallig op YoBit dat TBCX met >9999% is gestegen. Die kan alleen gekocht worden met WAVES. Nu vraag ik mij uiteraard af: hoe kom ik dan aan WAVES? Ik kan het niet vinden.

Never mind, staat gewoon in het BTC-lijstje.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 19-01-2018 12:23 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 21:26
pven schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:22:
Ik zie toevallig op YoBit dat TBCX met >9999% is gestegen. Die kan alleen gekocht worden met WAVES. Nu vraag ik mij uiteraard af: hoe kom ik dan aan WAVES? Ik kan het niet vinden.
Waves kan worden gekocht bij litebit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 21:59
Via Litebit kun je ze kopen ;) Of op een exchange zoals Binance.

https://coinmarketcap.com/currencies/waves/#markets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 16:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:44:
[...]

Kan iemand me uitleggen waarom je dat zou doen? Na 6 uur verkopen met verlies? Waarom niet een paar dagen/weken wachten tot dit weer gestegen is om dan te verkopen met winst?
Mijn overweging was heel simpel, al het geld dat ik nu in crypto heb is winst, maar het is best een leuk bedrag geworden wat ik niet zomaar kwijt wil raken. Op dit moment is het allemaal vrij onzeker wat er gebeurd, ik dacht een stijgende lijn te zien in die 6 uur maar dat bleek toch tegen te vallen dus wilde ik niet het risico lopen om vanochtend wakker te worden met een flinke dip dus heb ik het maar veilig gesteld. Zoals gezegt was het verlies verwaarloosbaar, als hij gehalveerd was geweest had ik het natuurlijk laten staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
RideWithUz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:15:
Is er nog nieuws over de rebranding van raiblocks?

Ik zit ook vuistdiep in Ven...
Beter in VEN dan ergens anders ... :X

Sorry... tis vrijdag.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EHA1337 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:23:
[...]

Waves kan worden gekocht bij litebit
Waves kun je ook kopen in de waveswallet. Bitcoin of ETH ernaartoe zenden.

Je kunt daar toch ook ETH naartoe sturen (yobit)en het op de exchange omwisselen naar waves.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:17:
[...]

Namen zeggen ook niet alles. Toen ik als (in deze markt) kwam vorig jaar heb ik nooit verder gelezen bij de namen Antshares en Ripple( want rijmde op nipple) want dat nam ik niet serieus. En waar staan ze nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
Maar kan TBCX niet ook gewoon met Bitcoin worden gekocht? Zie hier

De +9999% is ook een mooie, want hij stond op 0. Dus dan is iedere stijging gelijk + infinity

[ Voor 30% gewijzigd door ksborg op 19-01-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
ksborg schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Fee misschien wat hoog ja, maar je kan perfect verkoop moment zelf bepalen en volgende dag het geld op je rekening. En hop, nu iedereen wat Guldens bestellen want ik heb gisteren een sloot van die dingen gekocht :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18

Never mind, staat gewoon in het BTC-lijstje.
Waarom zou je iets willen kopen dat zo gestegen is? Buy high?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Ari Gold schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:02:
[...]

Heb je al wat gekocht? Was net te laat, na de dip accounts aangemaakt. Waarschijnlijk nu nog niet te laat om te kopen want alles staat wat lager dan voor de dip.
Nee, nog niet. Ben bezig geld over te boeken naar coinbase. Te laat instappen kan niet, want we weten niet waar het gaat stoppen. :P

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 ... 89 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)