[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.948 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 20:56
kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:35:
Grrr. Wilde beetje op tijd naar bed. Moet ik weer wachten op de ontwakende Aziatische medemens.... gaat het verder zakken of niet. Ben uitgestapt (en dat was tot zover een goede zet). Maar stap ik weer in voordat ik ga pitten? Zet ik in op laag kopen (limit) en zie ik het morgenochtend wel weer? Of helemaal niks doen en de nacht overslaan (geen orders meer plaatsen)? Keuzes.....
Gewoon goed slapen, en niet proberen de markt te verslaan (of met stop losses/sell orders werken). Je verliest meestal toch meer, en slapen is belangrijk wil je goede rationele keuzes kunnen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

kazz1980 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:35:
Grrr. Wilde beetje op tijd naar bed. Moet ik weer wachten op de ontwakende Aziatische medemens.... gaat het verder zakken of niet. Ben uitgestapt (en dat was tot zover een goede zet). Maar stap ik weer in voordat ik ga pitten? Zet ik in op laag kopen (limit) en zie ik het morgenochtend wel weer? Of helemaal niks doen en de nacht overslaan (geen orders meer plaatsen)? Keuzes.....
HODL en je kan altijd lekker slapen. Niemand die de markt lekker kan timen. Jij niet, en ik ook niet. Dus gewoon voor lange termijn gaan obv van fundamentele analyse met een beetje TA erbij misschien.

zonde om voor crypto je nachtrust op het spel te zetten.

aka Crypto T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 21:59
troxx schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:40:
[...]

HODL en je kan altijd lekker slapen. Niemand die de markt lekker kan timen. Jij niet, en ik ook niet. Dus gewoon voor lange termijn gaan obv van fundamentele analyse met een beetje TA erbij misschien.

zonde om voor crypto je nachtrust op het spel te zetten.
Precies, en niet rekenen met je bedrag van vandaag en wat er morgen van over is, maar waarmee je ingestapt bent. Zo ben ik uiteindelijk over panick-sellen gekomen. HODL bij een onzekere markt is bij mij er altijd het beste uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43
Vooral NEO pakt de klappen op het moment lijkt het en die heb ik niet dus ik slaap heerlijk :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
Gewoon lekker gaan slapen, zo te zien trekt het toch wel weer wat bij.
Zien morgen wel waar we staan. Hebben al twee zware dagen gehad deze week, ondertussen zijn we allemaal wel wat gewoon :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb gemerkt met de koersschommelingen van de laatste tijd dat ik een "green candle chaser" begon te worden. Het was net gokken. Snel en hoger inzetten om je verlies goed te maken. Je afvragen of je bij wilt storten.

Pakte verkeerd meestal uit.

Uiteindelijk mijn portfolio terug tot 2 munten waar ik echt in geloof. Die laat ik voor wat het is. Door goede en slechte dagen ..

Gaat om VEN en NEO.

Geeft een beetje rust.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:18:

Bedankt voor de heldere uitleg! Al ben ik er nog steeds niet zeker van en zegt mijn onderbuikgevoel dat het zaakje niet klopt.

Vooral vanwege dit verhaal dus: https://www.businessinsid.../?international=true&r=US
Maar wat staat er nou eigenlijk echt in dat artikel? Ik lees vooral een samenvatting van wat er gaande is:
  • een schreeuwlelijk onder de alias "Bintfinexed" die al een jaar roept dat het niet gebackt is en daar zogenaamd allemaal "bewijs" van heeft (terwijl hij imho duidelijk gebukt gaat onder tunnelvisie en alles naar zijn stelling toeredeneert ipv de boel objectief te bekijken, en selectief is in de data die hij aanhaalt),
  • het feit dat Tether legal threats heeft geüit naar die persoon (wat niet gek is, want hij is gewoon bezig met een lastercampagne),
  • en de hack wordt er ook maar weer aan de haren bijgesleept, terwijl die compleet irrelevant is: de gestolen tokens zijn compleet waardeloos want die zijn gequarantined en worden door niemand geaccepteerd (kan ook niet meer door een update van de software). Tether heeft bij die hack dus niet $30 miljoen verloren, zoals veel mensen lijken te zeggen, maar 30 miljoen stuks aan waardeloze tokens waar ze niet meer liable voor zijn.
En Audits kunnen ook geflest worden, heb het zelfs een keer meegemaakt bij een niet nader te noemen bedrijf waar ik werkte.
Maar in dit geval betekent dat wel dat ze $2 miljard op een rekening moeten hebben staan, die dan geleend zouden moeten zijn van andere mensen om net te doen alsof het uit de verdiensten van de exchange komen. Wie leent hen in hemelsnaam zoveel geld?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:42:
[...]

Precies, en niet rekenen met je bedrag van vandaag en wat er morgen van over is, maar waarmee je ingestapt bent. Zo ben ik uiteindelijk over panick-sellen gekomen. HODL bij een onzekere markt is bij mij er altijd het beste uitgekomen.
Tja. Die gaat bij mij niet op.... ik sta op -35% tov mijn instap op 20 december ongeveer.... Hodl heeft mij dus tot zover geld gekost helaas....😉

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:42:
[...]

Precies, mensen die iedere avond en ochtend zitten te rekenen wat er nog 'over' is van hun investment kunnen better in staatobligaties beleggen want daar is Crypto niet voor bedoeld.

Mensen die iets hebben in te leggen (wat ze zonder morren kunnen verliezen in het slechtste scenario) zijn meer geschikt voor crypto. Maar ook deze mensen moeten geduld kunnen opbrengen. Crypto betekent niet overnight winst.

Ik wil eigenlijk zeggen dat mensen die hier alleen maar zijn voor de gains beter weg kunnen gaan. Crypto is een beweging naar een eerlijker banking systeem(banking the unbanked) - we willen eigenlijk geen gold diggers in dit systeem. Ik hoop daarom dat alle mensen die alleen maar hier zijn voor de gains gigantisch hard op hun bek gaan (dumb money van de afgelopen maanden wat hopelijk de afgelopen dagen verkocht heeft).

aka Crypto T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Denk dat 9 op de 10 mensen voor het geld in de cryptomunten zitten. Natuurlijk speelt de weg naar een eerlijker geld systeem mee maar geld zal in veel gevallen de meest belangrijke reden zijn.

Het gaat tenslotte ook meer over traden (hoe maak ik winst) dan over de filosofie van bitcoin of de achterliggende technologie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
troxx schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:51:
[...]

Precies, mensen die iedere avond en ochtend zitten te rekenen wat er nog 'over' is van hun investment kunnen better in staatobligaties beleggen want daar is Crypto niet voor bedoeld.

Mensen die iets hebben in te leggen (wat ze zonder morren kunnen verliezen in het slechtste scenario) zijn meer geschikt voor crypto. Maar ook deze mensen moeten geduld kunnen opbrengen. Crypto betekent niet overnight winst.

Ik wil eigenlijk zeggen dat mensen die hier alleen maar zijn voor de gains beter weg kunnen gaan. Crypto is een beweging naar een eerlijker banking systeem(banking the unbanked) - we willen eigenlijk geen gold diggers in dit systeem. Ik hoop daarom dat alle mensen die alleen maar hier zijn voor de gains gigantisch hard op hun bek gaan (dumb money van de afgelopen maanden wat hopelijk de afgelopen dagen verkocht heeft).
Zo laat al weer ? Welterusten :P

- Dat hoeft nou ook weer niet -

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 00:03 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 23:08
powercoaster schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:09:
Aziaten hebben niet goed geslapen geloof ik.
Tot welke daling hebben we het over winstneming en wanneer komen we er achter dat het toch een bull trap was? ;)
Voor nu lijken de Aziaten weer lekker mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

iets mis met Moraal, dude?

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
troxx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:02:
[...]

iets mis met Moraal, dude?
Nee hoor helemaal niet, iedereen heeft recht op zijn eigen mening :)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
- Stel mijn geduld niet op de proef -

[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tjezus ETC leningen zijn niet aan te slepen op Bitfinex. 0,17% per dag nu. Er wordt een hoop geshort lijkt het.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Shiznit schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:03:
[...]

Nee hoor helemaal niet, iedereen heeft recht op zijn eigen mening :)
Prima - anders dan 99% van de mensen die in crypto globaal zijn 'voor de quick buck' ben ik er voor het systeem. Ik hoopte op T.net op meerde medestanders te kunnen rekenen...

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:45:
Ik heb gemerkt met de koersschommelingen van de laatste tijd dat ik een "green candle chaser" begon te worden. Het was net gokken. Snel en hoger inzetten om je verlies goed te maken. Je afvragen of je bij wilt storten.

Pakte verkeerd meestal uit.

Uiteindelijk mijn portfolio terug tot 2 munten waar ik echt in geloof. Die laat ik voor wat het is. Door goede en slechte dagen ..

Gaat om VEN en NEO.

Geeft een beetje rust.
Precies hetzelfde als mijn portfolio, maar heb er dan nog ETN bij.

Vraag me alleen af wat CND aan het doen is, nergens nieuws oid te vinden en dat ding gaat als een malloot, dit is geen pump meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 19-01-2018 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
troxx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:06:
[...]

Prima - anders dan 99% van de mensen die in crypto globaal zijn 'voor de quick buck' ben ik er voor het systeem. Ik hoopte op T.net op meerde medestanders te kunnen rekenen...
Ik ook hoor, maar tussendoor een quick buck kan geen kwaad O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:58
Als we vannacht overleven, heb ik er wat meer vertrouwen in dat we het ergste hebben gehad. Vooralsnog vrees ik dat het dieptepunt wellicht nog moet komen. Veel mensen die met TA bezig zijn (op tradingview, maar ook Crypto Ed bijvoorbeeld) spreken sinds de upswing gisteren al dat er nog 1 downswing te verwachten is.

Het lastige is dat tijdens de crash eergisteren de koersen ruwweg er acht uur over deden om vanaf dit huidige niveau wat we nu hebben naar het absolute minimum te geraken. Het is te vroeg om nu al definitief van een nieuwe crash te spreken, maar als het wel zo is dan zijn we morgen ochtend te laat om erop te reageren. Vasthouden en rustig slapen lijkt dan ook de beste strategie, wellicht morgen ochtend vroeg met extra fiat instappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Storm300 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:07:
[...]

Ik ook hoor, maar tussendoor een quick buck kan geen kwaad O-)
Ik ben ook niet vies van geld - dat zei ik ook niet. Ook met de juiste incentives zijn er goede mogelijkheden om een buck te maken. Maarrr ik heb nog nooit 1 cent in een shitcoin gestopt zoals Bcash.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Met bcash heb ik anders leuke winst mee behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Ton Hasselt schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:12:
Zelfs een aap kan swing-traden als die geluk heeft.

Zonder Segwit (en dus Lightning integratie) is Bcash over een jaar dood. lets talk again then. Die crap van grote blokken gaat niemand meer accepteren met Lightning op de stoep.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ton Hasselt schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:12:
Die had ik idd gratis en voor nop, vond ik absoluut niet erg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Lucky0wn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:16:
[...]

Die had ik idd gratis en voor nop, vond ik absoluut niet erg :*)
Dan was het dus niet eens een swing trade, maar een kwestie van 'sell the crap' tegen een zo hoog mogelijke prijs.

Zelf in dezelfde situatie gezeten maar helaas BCH niet voor de ATH (of near) kunnen verkopen (lets be honest here).

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
troxx schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Dan was het dus niet eens een swing trade, maar een kwestie van 'sell the crap' tegen een zo hoog mogelijke prijs.

Zelf in dezelfde situatie gezeten maar helaas BCH niet voor de ATH (of near) kunnen verkopen (lets be honest here).
Heb ze omgeruild naar BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

RaptorXS schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Sensible move :)

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
RaptorXS schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Ik naar xrp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
XRP is geen cryptomuntje maar dat is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
RaptorXS schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:26:
[...]

Ik zou willen dat ik er een miljoen had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

pgs010 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:50:
Er was al een andere tweaker die ook had gereageerd met dat zijn aanmelding nog niet gelukt is. Ik heb het even nagevraagd en mijn vriend heeft zich 1 januari ingeschreven. Weet niet sinds wanneer jij op de wachtlijst staat.
Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:01:
Apart, ik ben sinds 21 december ingeschreven.
w000000000000t !!!! oOo
Zojuist kon ik mijn Litebit registratie voltooien !!!

*O* Litebit ftw !! *O*

[ Voor 40% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-01-2018 00:32 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Ton Hasselt schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:28:
[...]

Ik zou willen dat ik er een miljoen had.
:) of een miljoen ounce goud, maar ook dat is geen crypto :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

RaptorXS schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:26:
[...]

Is het wel. Waarom altijd die drang om muntjes te moeten verdedigen of afzeiken? Net pubers met een iphone of een Samsung.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:44:
[...]

Is het wel. Waarom altijd die drang om muntjes te moeten verdedigen of afzeiken? Net pubers met een iphone of een Samsung.
Hoi, geef gewoon mijn mening en Charlie Lee (LTC) denkt er net zo over.
Zelfs de company achter XRP heeft er zo een mening over ;)

YouTube: Charlie Lee says Ripple NOT Cryptocurrency - Remember That?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:44:
[...]

Nou er zit een stuk meer argumentatie achter hiet niet zien van XRP als cryptocurrency, hoor :). Het idee achter de cryptografische algoritmes bij blockchain technologie is censorship resistance en het niet het vertrouwen hoeven hebben in een centrale partij. Die vlag gaat voor Ripple helemaal niet op. Ze hadden de boel net zo goed in een publiekelijk leesbare database kunnen publiceren. Omdat de cryptographic proof bij Ripple dus feitelijk een wassen neus is, wordt het door veel puristen niet gezien als een cryptocurrency. En dat heeft niets te maken met kinderachtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:23
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:31:
[...]

[...]

w000000000000t !!!! oOo
Zojuist kon ik mijn Litebit registratie voltooien !!!

*O* Litebit ftw !! *O*

Waarom wil je zo graag een Litebit-account?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:49:
[...]

Nou er zit een stuk meer argumentatie achter hiet niet zien van XRP als cryptocurrency, hoor :). Het idee achter de cryptografische algoritmes bij blockchain technologie is censorship resistance en het niet het vertrouwen hoeven hebben in een centrale partij. Die vlag gaat voor Ripple helemaal niet op. Ze hadden de boel net zo goed in een publiekelijk leesbare database kunnen publiceren. Omdat de cryptographic proof bij Ripple dus feitelijk een wassen neus is, wordt het door veel puristen niet gezien als een cryptocurrency. En dat heeft niets te maken met kinderachtig zijn.
Jij houdt je eigen definitie van cryptocurrency erop na? Prima. Als ik de gangbare definitie van wikipedia volg is XRP gewoon een cryptocurrency.

Ik vind het bovendien wel kinderachtig. Jouw coin is een shitcoin. Mijn coin is veeel beter. Nanananana.

[ Voor 5% gewijzigd door FaceDown op 19-01-2018 01:09 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:07:
Jij houdt je eigen definitie van cryptocurrency erop na? Prima. Als ik de gangbare definitie van wikipedia volg is XRP gewoon een cryptocurrency.
Ik heb nog niet gezegd wat ik erover denk, ik herhaal de argumentatie die gebruikt wordt om het geen crypto te noemen. Maar ja, daar kan ik idd wel achter staan ja.

Maar goed, ik vind iets X noemen omdat Wikipedia dat zegt eerlijk gezegd maar een slappe reden. Het is niet alsof zij een autoriteit zijn op het gebied van cryptocurrencies. En als ik zo even naar de bronnen kijk, dan zijn die dat ook niet. Het is verder ook nogal een dooddoener in de discussie. We kunnen zelf toch ook wel een beetje nadenken en redeneren?

(Dit nog even los van het feit dat XRP maar voldoet aan 2 van de 3 eigenschappen die Wikipedia noemt. Het fiat betalingsverkeer voldoet aan 1 van 3. Zijn dat dan ook cryptocurrencies? Of moet je minimaal aan 2 van de 3 punten voldoen om een cryptocurrency te mogen zijn?)
Ik vind het bovendien wel kinderachtig. Jouw coin is een shitcoin. Mijn coin is veeel beter. Nanananana.
Tja, dat zegt eigenlijk meer over je eigen kortzichtige visie erop dan over de mensen die hierover nadenken. Crypto en blockchain is een gamechanger, een nieuwe manier van transacties doen, die haaks staat op het huidige financiële systeem. En dan heb je Ripple, wat eigenlijk de reincarnatie is van dat financiële systeem in de context van cryptocurrencies, op zo'n manier dat cryptografisch bewijs helemaal niet nodig is en haaks staat op vrijwel alles waar traditionele cryptocurrencies voor staan. Ik snap best dat mensen daar tegen argeren.

Bovendien, als we het hebben over handel, dan kun je je afvragen waarom het zinnig is om XRP te kopen. Je moet de beheerders maar op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze niet zomaar X coins bijprinten waardoor de waarde keldert. Bovendien is XRP helemaal niet nodig voor Ripple om te werken, wat veel meer features kent dan alleen de currency. De currency bengelt er maar een beetje los bij. Het is helemaal niet gezegd dat XRP meer gewild wordt als Ripple een succes wordt. "Het is geen cryptocurrency" haalt dat punt eigenlijk aan. Maar goed, dat geldt natuurlijk net zo goed voor de vele currencies die wel crypto zijn.

Natuurlijk is alles prima te daytraden. Maar XRP hodlen lijkt mij persoonlijk geen verstandige keuze.

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2018 02:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 23-09 13:39
Goedemorgen iedereen! Goh, blijkbaar weer wat gemist gister avond/vannacht. Als je even een avondje niet hier meeleest/praat en je muntjes niet in de gaten houdt mis je weer een hoop zeg... Ook een dagje thuis gewerkt dus weinig meegekregen van al die zenuwachtige collega’s. Wat een rust in je lijf geeft dat zeg! Heerlijk geslapen ook!

Gisteren meldde ik al dat mensen zoals Crypto Ed nog een mogelijk “dipje” in het vizier hadden maar hier was dat een no-go opmerking, gezien de reacties. Volg hem nu een goede week en tot dusver zijn zijn analyses naar mijn mening best aardig en verdomd, het is vannacht effe wat minder rooskleurig geworden. Geen idee of hij hier op doelde en hoever dit weer zal gaan maargoed, we zien het wel. T.o.v. Gisteren avond staat mijn portfolio maar $20 lager. Nothing on the hand!

En of mijn glazen bol nu stuk is of niet, laat ik in het midden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
Een aantal technische analyses voorspelde een daling van BTC tot $8.000. Dat betekent dat er nog een forse dip op komst is.

Afgelopen nacht al gedaald in ieder geval.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dakillerbean
En voor diegene die het niet meer zien zitten, wellicht kun je het hier proberen? Zag 'm net op het station, en kon het niet laten deze even met jullie te delen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/d6XyjjK.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Dakillerbean op 19-01-2018 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 06:57:
En voor diegene die het niet meer zien zitten, wellicht kun je het hier proberen? Zag 'm net op het station, en kon het niet laten deze even met jullie te delen:
Je zou bijna je orderboek van de afgelopen 6 maanden uitdraaien en alle sell-orders met 16% gemiddeld verminderen. Zeker als je een GoT-whale bent; even een rekening van 8 ton indienen ;)

In ander nieuws; gister weer eens ingelogd op Binance sinds de daling van 48 uur geleden ofzo. Ja, en dan merk je dat daytrading inderdaad daily is; alles wat ik nog had ingekocht stond natuurlijk vet in de plus.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 09:17

DJT

MaStar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 06:47:
Een aantal technische analyses voorspelde een daling van BTC tot $8.000. Dat betekent dat er nog een forse dip op komst is.

Afgelopen nacht al gedaald in ieder geval.
Volgens die analyses zou die dip ergens rond 5 februari moeten zijn. Tot die tijd gestaag naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

NotSoSteady schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:04:
Waarom wil je zo graag een Litebit-account?
Makkelijk rechtstreeks verschillende munten kopen!? Hier staan munten die ik anders via een exchange en via BTC, ETC of LTC ruilen moest met allerlei fee's voordat ze in mijn wallet staan. Bij kleinere bedragen €25-€75 blijft er anders weinig van over.
Als je betere alternatieven weet hoor ik het ook graag :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
DJT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:05:
[...]

Volgens die analyses zou die dip ergens rond 5 februari moeten zijn. Tot die tijd gestaag naar beneden.
hoe kan je in vredesnaam dit voorspellen ? gisteravond een aantal TA's gelezen, allemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 09:17

DJT

shakespeare schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:11:
[...]

hoe kan je in vredesnaam dit voorspellen ? gisteravond een aantal TA's gelezen, allemaal mis.
Ik zeg alleen maar wat ik heb gelezen. Ga het in ieder geval volgen de komende twee weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:03:
[...]

Je zou bijna je orderboek van de afgelopen 6 maanden uitdraaien en alle sell-orders met 16% gemiddeld verminderen. Zeker als je een GoT-whale bent; even een rekening van 8 ton indienen ;)

In ander nieuws; gister weer eens ingelogd op Binance sinds de daling van 48 uur geleden ofzo. Ja, en dan merk je dat daytrading inderdaad daily is; alles wat ik nog had ingekocht stond natuurlijk vet in de plus.
Ja ach heb in mijn kerstvakantie wat van mijn hold coins omgezet op en exchange om eens wat te spelen met daytraden, of in ieder geval wat actiever handelen... los van een leuke P&D niks voor mij blijkbaar... totaal geen inzicht in de korte termijn, en als ik geen vakantie heb, heb ik ook totaal geen tijd om snel te kunnen schakelen over de dag heen. Dus hup alles maar weer terug voor de long run. Leuk bedrag overgehouden aan die toevallige P&D maar dat was het dan ook wel.

Die 2 uurtjes in de avond die ik even niets heb, is het daytraden niet waard. dus maar gewoon inkopen en vasthouden die handel. Heb de afgelopen dagen mijn portfolio zien slinken als een gek maar ook weer zien stijgen als een malle. Einde van de rit niets gedaan en eigenlijk amper de - in gegaan. Nu zelfs over de hele linie +6% sinds vorige week. En over de long run sinds juni vorig jaar x15 ofzo.

Weektraden in het weekend maar eens proberen. Ook meer tijd om wat rond te neuzen, me in te lezen, rustig met een bakkie pleur wat schuiven met de muntjes en weer lekker achterover leunen en zien wat het doet. Lijkt me een strakker plan. Maar vooralsnog legt HODL op de lange termijn (3-6 maanden i.p.v. 3 dagen) me grotere windeieren. Tuurlijk hou ik de koers wel een beetje in de gaten maar ben er niet de hele dag/nacht mee bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

shakespeare schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:11:
[...]

Je moet ook niet alle TA's lezen, alleen de juiste! ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Ben benieuwd wat Crazy Friday ons gaat brengen! Elke vrijdag een feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 13:40
Ik ga er van uit dat alles gewoon weer keurig in de rode cijfers loopt, met enkele uitzonderingen daar gelaten. :)

Misschien moet ik vandaag gewoon maar eens m'n portfolio helemaal niet bekijken en het weekend afwachten... ^_^ Misschien...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
MaStar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 06:47:
Dat betekent dat er nog een forse dip op komst is.
Dat betekent helemaal niets.

TA is geen waarheid, als dat wel zou had geweest dan had heel de wereld schathemeltjerijk geweest, zijn we dat ? Nee. Daar waar de 1 wint, verliest een ander, we kunnen namelijk niet allemaal winnen - dit ontgaat nogal wat mensen, zeker in de cryptos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 21:26
Machlah schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:01:
Ben benieuwd wat Crazy Friday ons gaat brengen! Elke vrijdag een feest!
Want?

Meestal vrijdag dip? Of juist een stijging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:35
Shifty47 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 08:57:
[...]

Ik heb nu toch de gok genomen om mn ETH te verkopen.. Bitcoin gaat ook weer naar beneden dus ik zie wel weer een daling aankomen..
Koop me wel weer in op het laagste punt (uiteraard ben ik dan te laat :P)

Moet zeggen dat ik het wel spannend vind 8)7
Goed, dit was dus m'n slechtste crypto actie tot nog toe 8)7
Ik heb inmiddels weer ETH gekocht maar geintje kost me toch zo'n € 400,-

Ag, leergeld zullen we maar zeggen. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Laatst online: 17-09 11:26
FaceDown schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:07:
[...]

XRP is een token waar in gehandeld word. Dat is en word geen "betaalmiddel" voor jou en mij.
Als je naar het idee erachter kijkt is het geen token waar je vrolijk van word, er is gecashed en ik vermoed dat hij zal nooit meer naar $3 of hoger zal gaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
EHA1337 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:10:
[...]

Want?

Normaal dip op vrijdag. Maar of die er vandaag ook komt, en zo diep als anders? Niemand kan het zeggen. :O

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 16:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Shifty47 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:13:
[...]

Goed, dit was dus m'n slechtste crypto actie tot nog toe 8)7
Ik heb inmiddels weer ETH gekocht maar geintje kost me toch zo'n € 400,-

Ag, leergeld zullen we maar zeggen. ;w
Ik had voor de grote dip eth voor 910 verkocht. Toen zag ik gister middag dat hij daar toch weer een paar keer boven kwam dus ik dacht dan maar weer instappen (voor 910). Maar al gouw daarna zakte hij er weer onder en is daar niet meer boven gekomen. "Gelukkig" gister avond voor 895 kunnen verkopen dus niet echt een noemenswaardug verlies. Ik kijk het verder nog maar even aan wat gaat die koers op en neer zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
DJT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:05:
[...]

Iemand nog een link naar de analyse?
Tot die tijd alles omzetten in USD-T ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
MaStar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:28:
[...]

Waarschijnlijk de analyses op TradingView die ze bedoelen.
https://www.tradingview.com/ideas/
Vergeet trouwens uw zak strooizout niet als je sommige van die "ideas" leest ;)

[ Voor 11% gewijzigd door TomTorquay op 19-01-2018 08:33 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 11:20

Royale de Luxe

The limit is out there

Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 07:17:
[...]

Ja ach heb in mijn kerstvakantie wat van mijn hold coins omgezet op en exchange om eens wat te spelen met daytraden, of in ieder geval wat actiever handelen... los van een leuke P&D niks voor mij blijkbaar... totaal geen inzicht in de korte termijn, en als ik geen vakantie heb, heb ik ook totaal geen tijd om snel te kunnen schakelen over de dag heen. Dus hup alles maar weer terug voor de long run. Leuk bedrag overgehouden aan die toevallige P&D maar dat was het dan ook wel.

Die 2 uurtjes in de avond die ik even niets heb, is het daytraden niet waard. dus maar gewoon inkopen en vasthouden die handel. Heb de afgelopen dagen mijn portfolio zien slinken als een gek maar ook weer zien stijgen als een malle. Einde van de rit niets gedaan en eigenlijk amper de - in gegaan. Nu zelfs over de hele linie +6% sinds vorige week. En over de long run sinds juni vorig jaar x15 ofzo.

Weektraden in het weekend maar eens proberen. Ook meer tijd om wat rond te neuzen, me in te lezen, rustig met een bakkie pleur wat schuiven met de muntjes en weer lekker achterover leunen en zien wat het doet. Lijkt me een strakker plan. Maar vooralsnog legt HODL op de lange termijn (3-6 maanden i.p.v. 3 dagen) me grotere windeieren. Tuurlijk hou ik de koers wel een beetje in de gaten maar ben er niet de hele dag/nacht mee bezig.
Er zijn genoeg slowcoins die maar een paar keer per dag echt van significante waarde veranderen. Sommigen doen er zelfs enkele dagen over om te stijgen om dan uiteindelijk weer te zakken of de omgekeerde beweging maken. Je zit er niet op te wachten en je kan met lage inbreng leren hoe je hiermee moet omgaan. Ik heb er al enkele gezien die van bvb 0.00004000 naar 0.00008000 in een week tijd om de week erna weer naar beneden te gaan.

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dakillerbean schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 06:57:
[afbeelding]
Je bitcoin gezakt door marktmanipulatie van 538? hierrrrr met die rekening :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, heb een goede WO opleiding en dito job.

Overigens gebruikt een echte taalpurist niveau i.p.v. nivo.

#slowchat-modus off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
lol, zo slecht.

Anyway.
Zit helemaal dik in ECC ...

Ben toch wel benieuwd.
Gameplan is holden.. Maar wat moet je nu in 2018 nog met crypto.. Vorig jaar zijn er al best wat knallers geweest.. Mijn idee is dat wanneer je nu wil knallen, je vroeg bij een opkomende munt moet zijn.. Gezien je dan geen mega-vermogen nodig hebt om een lekker rendement te behalen.

ECC komt binnenkort pas met een website en de marketingmolen moet nog beginnen...
Ik ga (mag) geen linkjes plaatjen... Just a tip from a hodler... doe je huiswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 10:30
Offtopic:@Lucky0wn
Stef Venner de Gilde opleidingen Stef Venner?

Ontopic:
Ik ben aan het denken om ook wat te investeren in de Stellar gezien hun lopende contracten en ideeën.
Weet alleen niet of ik nu zal instappen of nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 04:50
valermos schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:11:
Offtopic:@Lucky0wn
Stef Venner de Gilde opleidingen Stef Venner?

Ontopic:
Ik ben aan het denken om ook wat te investeren in de Stellar gezien hun lopende contracten en ideeën.
Weet alleen niet of ik nu zal instappen of nog even wachten.
Ik zit ook te kijken naar een nieuwe investering, en XLM is toch wel hetgene waar ik aan zit te denken. Twijfel alleen over het instapmoment :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjibmeister
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-09 15:08
AFCAjax schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:30:
[...]

Ik zit ook te kijken naar een nieuwe investering, en XLM is toch wel hetgene waar ik aan zit te denken. Twijfel alleen over het instapmoment :>
Nu is alles nog redelijk in de sale ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 15:39
Als ik dit artikel moet geloven dan kun je het beste nu instappen :)

https://slimbeleggen.com/...ns-om-1-000-stijgen-2018/

Ik zit zelf er al vanaf eind vorig jaar bijna volledig in.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 10:30
AFCAjax schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:30:
[...]

Ik denk dat ik 50 VEN omzet naar XLM dan heb ik nog genoeg op VEN staan om the HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 21:27
Ook wat aan het verdiepen in het hele crypto gebeuren. Accountje bij Kraken en Binance.

Zou dus het best ETH kunnen kopen ipv BTC, want dat zou sneller procesbaar zijn?

Op Binance kan je alleen altcoins kopen met BTC, ETH, BNB en USDT als ik het goed zie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Ari Gold schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:40:
Ook wat aan het verdiepen in het hele crypto gebeuren. Accountje bij Kraken en Binance.

Zou dus het best ETH kunnen kopen ipv BTC, want dat zou sneller procesbaar zijn?

Op Binance kan je alleen altcoins kopen met BTC, ETH, BNB en USDT als ik het goed zie..
Klopt allebei. ETH is inderdaad goedkoper en sneller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:26:
[...]

Ik had voor de grote dip eth voor 910 verkocht. Toen zag ik gister middag dat hij daar toch weer een paar keer boven kwam dus ik dacht dan maar weer instappen (voor 910). Maar al gouw daarna zakte hij er weer onder en is daar niet meer boven gekomen. "Gelukkig" gister avond voor 895 kunnen verkopen dus niet echt een noemenswaardug verlies. Ik kijk het verder nog maar even aan wat gaat die koers op en neer zeg :p
Kan iemand me uitleggen waarom je dat zou doen? Na 6 uur verkopen met verlies? Waarom niet een paar dagen/weken wachten tot dit weer gestegen is om dan te verkopen met winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:44:
[...]

Kan iemand me uitleggen waarom je dat zou doen? Na 6 uur verkopen met verlies? Waarom niet een paar dagen/weken wachten tot dit weer gestegen is om dan te verkopen met winst?
Genoeg mensen die denken dat ze binnen 24 uur 100% gains kunnen pakken in Crypto door alle hype / youtube verhalen |:(

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:44:
[...]

Als je iets beter denkt te hebben, als de markt in elkaar zakt, nog wel redenen te verzinnen waarom het verstandig is een verlies te slikken.

Geen idee of het hier verstandig was natuurlijk hangt ervanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
MainframeX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Voor diegene die graag investeren in een mooi stukje techniek en een goed verhaal adviseer ik eens een kijkje te nemen naar Cloakcoin. Het team achter Cloakcoin is al 3 jaar bezig om een origineel, ontraceerbare cryptocurrency te bouwen. De nieuwe versie van Enigma (zoiets als Wraith protocol) is momenteel onder review van een beursgenoteerde security auditor die volgens de planning morgen zijn/haar rapport gaat uitbrengen over de code quality: https://i.redditmedia.com...83324f52209d43cabcebb75cf

Ik heb zelf een behoorlijke positie in deze munt en wacht met smart af wat de resultaten en de wellicht positieve koerswijziging zal worden :9~ .
Ziet er goed uit :) Ik heb een paar gekocht... bedankt voor de tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
crypto noob van de dag: collega van me was dus bezig om elke keer zo op een laag mogelijke waarde zijn muntjes naar een offline wallet te zetten met het idee dat de waarde daar dus ook mee naar toe genomen werd......

sorry ik moest het toch even ergens kwijt hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:12

JT

VETAK y0

cubuz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:54:
crypto noob van de dag: collega van me was dus bezig om elke keer zo op een laag mogelijke waarde zijn muntjes naar een offline wallet te zetten met het idee dat de waarde daar dus ook mee naar toe genomen werd......

Lolwut, ik kan me niet eens bedenken waarom je dat zou denken :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
cubuz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:54:

Euhm en van waar kwam zijn idee om dat op een zo laag mogelijk moment te doen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:40

Jebus4life

BE User

MaStar schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:28:
[...]

Please blijf allemaal weg van USDT, dit is de grootste scam in Crypto land...
Of denk je echt dat Tether 1.6 miljard dollar in fiat heeft staan om je uit te betalen indien nodig?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
frederick130391 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Euhm en van waar kwam zijn idee om dat op een zo laag mogelijk moment te doen? :*)
"Dat heb op facebook gestaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
frederick130391 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee, ik heb hem succes gewenst en ben weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Laatst online: 15:08
Adnanos schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:50:
[...]

Ziet er goed uit :) Ik heb een paar gekocht... bedankt voor de tip!
Graag gedaan :)
Het project is nog echt een beetje low-key en heeft om die reden nog zat ruimte om te groeien. In mijn ogen een ideale investering als je beetje munten vasthoud voor de lange termijn. Qua techniek kan het zich zeker meten aan spelers als Monero dus ik hoop dat het een kwestie van tijd is dat Cloakcoin een vergelijkbare waarde gaan vertegenwoordigen ergens in 2018 O-)

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:33
Weet iemand een goede site of app waar alle munten staan om zo alles in de gaten te houden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Evertt schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:00:
Weet iemand een goede site of app waar alle munten staan om zo alles in de gaten te houden?
Google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:12

JT

VETAK y0

MainframeX schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:00:
[...]

Graag gedaan :)
Het project is nog echt een beetje low-key en heeft om die reden nog zat ruimte om te groeien. In mijn ogen een ideale investering als je beetje munten vasthoud voor de lange termijn. Qua techniek kan het zich zeker meten aan spelers als Monero dus ik hoop dat het een kwestie van tijd is dat Cloakcoin een vergelijkbare waarde gaan vertegenwoordigen ergens in 2018 O-)
Waar heb jij ze gekocht?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Evertt schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:00:
BlockFolio :) App!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Tinusvolkel schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:37:

Als je deze moet geloven zou het beste zijn om 50/50 XLM/ADA te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Tinusvolkel schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:37:

Grappig, dat artikel zag ik gisteren ook voorbij komen... Maar... 4 experts... wie zijn het en wat hebben ze in het verleden al goed voorspeld? Ik vind het altijd maar lastig om op dit soort artikelen te varen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 22:13
Coinbase is Ponzi scheme!!! Die gasten hebben wel zoveel cases lopen m.b.t. SEPA transfers.
Niets wordt opgelost en ze reageren simpelweg niet meer. Ik zou echt gaan oppassen voor dat volk en ik haal allles daar weg. Het heeft mij inmiddels 500 euro gekost.

https://www.reddit.com/r/CoinBase/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
JT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Waar heb jij ze gekocht?
Ik gok Bittrex of Litebit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
JT schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Waar heb jij ze gekocht?
Ik heb ze zelf bij Litebit gekocht. Maar als je al in de max zit met fiat maar nog wel wat crypto om te wisselen dan kan je een exchange uit deze lijst kiezen: https://coinmarketcap.com/currencies/cloakcoin/#markets

Er staan wel wat slecht aangeschreven exchanges bij dus vraag voor de zekerheid wat recente ervaringen van mede tweakers zijn. Vaak zijn de problemen ook maar tijdelijk maar blijven de tickets van mensen bij die exchanges dooretteren vanwege de support backlog.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Zo, buy orders 50/50 XLM/ADA geplaatst. Nu maar afwachten :) Hold voor komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
EHA1337 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:10:
[...]

Want?

Op Crazy Friday kan alles gebeuren, vandaar de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Zijn er leuke ICO's bezig op het moment of komen er interessante aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:15
thestiffmeister schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:07:
Coinbase is Ponzi scheme!!! Die gasten hebben wel zoveel cases lopen m.b.t. SEPA transfers.
Niets wordt opgelost en ze reageren simpelweg niet meer. Ik zou echt gaan oppassen voor dat volk en ik haal allles daar weg. Het heeft mij inmiddels 500 euro gekost.

Ik heb goede ervaringen met LiteBit, maar je betaalt daar wel de hoofdprijs.
Toch betaal ik liever uit via LiteBit dan via Coinbase. Dan maar wat euro's extra inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:16:
[...]

Op Crazy Friday kan alles gebeuren, vandaar de naam.
En wanneer is die Crazy Friday dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Ari Gold schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:08:
[...]

Ik gok Bittrex of Litebit?
Was dat maar zo |:( . Ik kan dus met geen mogelijkheid aan een Bittrex account komen. Ik wil het wel heel graag vanwege het aanbod in alts die ze hebben maar ze accepteren al sinds december geen nieuwe inschrijvingen meer :'(

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
technoaddict schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Ik heb goede ervaringen met LiteBit, maar je betaalt daar wel de hoofdprijs.
Toch betaal ik liever uit via LiteBit dan via Coinbase. Dan maar wat euro's extra inleveren.
Dat is precies wat ik ook altijd heb. LiteBit werkt gewoon heel fijn. En als je coins in FIAT wilt omzetten, dan is er (als het goed is) toch sprake van winst... en die paar euro's minder winst... who cares :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:19:
[...]

En wanneer is die Crazy Friday dan?
1 keer in de week, op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
thestiffmeister schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:07:

Dit vind ik wel erg verontrustend... Heb paar duizend erop staan en die wil ik toch wel binnen paar weken uit gaan cashen.
Kan het misschien zijn dat ze het enorm druk hebben en alles nog moeten verwerken, en daardoor iets langer kan duren waardoor iedereen meteen weer begint te schreeuwen als ze hun centjes niet binnen 1 dag ontvangen hebben?

Ik heb wel geduld, als het uiteindelijk wel maar op mijn rekening arriveert...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:20:
[...]

1 keer in de week, op vrijdag.
Na 16:00 zeker.... ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
RustStorm schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Dat is precies wat ik ook altijd heb. LiteBit werkt gewoon heel fijn. En als je coins in FIAT wilt omzetten, dan is er (als het goed is) toch sprake van winst... en die paar euro's minder winst... who cares :)
Litebit is mijn geprefereerde omzetter van crypto naar fiat. Gewoon je munten naar de wallet daar sturen en omprakken naar euro's, met een dag heb je je geld op de rekening. Werkt voor mij perfect daaro. :)

Idempotent.

Pagina: 1 ... 88 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)