[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.948 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:11:
[...]

Mijn gevoel zegt dat meer mensen dat gaan doen en dat het daarom waarschijnlijk nog gaat werken ook :D.

Al zou ik persoonlijk niet wachten tot 10 januari, maar eerder de kerst. Dan 2 weken vakantie en zenuwachtig wachten.
Eerste week van januari is mijn portfolio verdubbeld, dus ik ga zelf wachten tot na week 1 2019

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

MainframeX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:15:
[...]

Heen en weer schuiven van eth is een stuk goedkoper.
Want? 0.1% fee is 0.1% fee of je nu voor coin a of coin b verkoopt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
DJT schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:00:
Grappig (of eigenlijk niet) hoe ik telkens precies het verkeerde doe:
- Koers valt, op het laagste punt verdeel ik mijn portefeuille opnieuw door naar een aantal 'veiligere' munten te gaan.
- Zodra de groei een beetje stagneert verkoop ik de boel en ga naar USDT, ik verwachtte namelijk een nieuwe dip vandaag.
- Nu de hele dag al aan het rommelen met de USDT/BTC koers en 2% winst gemaakt. Heeft me veel tijd gekocht en resultaat minimaal.
- Nu de BTC enigszins stabiel lijkt te zijn wil ik mijn portefeuille opnieuw inrichten om erachter te komen dat alle koersen naar mijn idee vrij hoog staan, hier ga ik geen geld in stoppen nu.

Toevallig had ik een paar dagen gespeeld met Delta, alles erin gezet en nooit meer naar gekeken. Ik werk normaal met Crypto Viewer. Vandaag heb ik de twee vergeleken om erachter te komen dat als ik de afgelopen dagen niets had gedaan ik nu 25% meer had dan nu werkelijk het geval is.
No offense, maar wat jij doet is groene candles chasen. Moet je zelf weten, maar zelfs daytraders met ontzettend veel ervaring vinden dat onbegonnen werk. Je moet in een munt zitten waar iets 'geïnitieerd" wordt ipv als het geïnitieerd is in een munt stappen.

En je hebt tevens weak hands, als het even tegenzit ga je je PF veranderen naar munten die waarschijnlijk al ff een pumpje hebben gehad en dan koop jij de dip (en hiermee bedoel ik niet dat je in de dip koopt, je koopt letterlijk de dip). Buy high, sell low. Verdienen wij met zijn allen geld aan dus ik vind dat niet erg, maar je kan ook gaan kijken wat je verkeerd doet.

Je gaat eerst candles chasen, daarna op emotie traden. Dat zijn 2 red flags. Je kunt ook een PF opbouwen met munten die jijzelf goed vind, dan zet je de candles niet op 1 minuut maar op 1 dag en ga je kijken wat een goede entry point zou kunnen zijn en dan bewaar je ze gewoon een x aantal dagen. Als je gaat traden zonder strategie ga je gewoon verliezen. Evalueer je strategie en niet je resultaat per minuut candles of whatever.

Kies ook voor stabielere long-term munten ipv pump&dump coins, 99% van alle munten zijn namelijk aan het einde van de rit 0 sat waard. Je kan best eens een ritje doen op TRX/XVG/XRP maar als je een stabiele PF wilt die je niet elk half uur wilt omgooien zoek dan ook stabiele factoren op en een klein beetje emotie in je PF (Die ga je vanzelf afbouwen, want ze leveren in the end voor de meeste geen winst op).

De markt doet toch het tegenovergestelde van wat jij wilt, omdat je in paniek / emotie handelt. Gaat nooit werken wat jij doet.

Ik ga je eerlijk vertellen, mijn 1e week crypto deed ik precies hetzelfde. Die week had ik wel 149% + (2,5x). Alleen zelfs met 149% die week wist ik; dit kun je a niet volhouden, het risico is te hoog en je gaat steeds meer met emotie traden omdat elke goede trade adrenaline geeft. Ik pakte elke ritje 1-2% en dat de hele dag door, maar ik werd er ook een beetje gek van door alle goede entry's te moeten spotten. En als ik er één gemist had voelde ik mij toch wel beroerd.

Als ik het kan ontdekken met die week 149% PF winst, dan moet jij helemaal kunnen erkennen dat je wat aan je strategie moet doen.
FaceDown schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Niet iedereen schuift z'n coins heen en weer via een exchange.

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 18-01-2018 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ypuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:11:
[...]

Mijn gevoel zegt dat meer mensen dat gaan doen en dat het daarom waarschijnlijk nog gaat werken ook :D.

Al zou ik persoonlijk niet wachten tot 10 januari, maar eerder de kerst. Dan 2 weken vakantie en zenuwachtig wachten.
Goed punt, dat ene kleine piekje begin januari kan je prima overslaan. Ik heb de agenda-afspraak daadwerkelijk aangepast in m'n agenda, je hebt me mogelijkerwijs flink wat pieken bespaard :*) En een chille kerstvakantie, ook heel veel waard, haha

[ Voor 3% gewijzigd door DW23 op 18-01-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
FaceDown schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Dat en als hij heen en weer schuiven tussen exchanges bedoelt is eth ook verre van het goedkoopst of snelst dus ik zie de voordelen niet. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Arrien schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:15:
[...]

Eerste week van januari is mijn portfolio verdubbeld, dus ik ga zelf wachten tot na week 1 2019
Ja want het dubbel van nul is nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:59
Crypts schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:23:
[...]

Dat en als hij heen en weer schuiven tussen exchanges bedoelt is eth ook verre van het goedkoopst of snelst dus ik zie de voordelen niet. :)
Daar is XVG toch voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Crypts schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:23:
[...]

Voor schuiven tussen exchanges is XRP ideaal, paar minuutjes max.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mozes123 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:23:
[...]

Ja want het dubbel van nul is nul.
Ben van vorige zomer bezig, dus portfolio verdubbeling was een leuke meevaller :P

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 17:06
Wel benieuwd wat iedereen als meest stabiele crypto ziet over 3 jaar. Ik zelf zie VEN en IOTA als sterke toekomst coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
DW23 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:23:
[...]

Goed punt, dat ene kleine piekje begin januari kan je prima overslaan. Ik heb de agenda-afspraak daadwerkelijk aangepast in m'n agenda, je hebt me mogelijkerwijs flink wat pieken bespaard :*) En een chille kerstvakantie, ook heel veel waard, haha
En ook nu loop ik precies tegen dit artikel aan.... https://www.rtlz.nl/crypt...r-elk-jaar-dip-in-januari

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:08
FaceDown schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:25:
[...]

Voor schuiven tussen exchanges is XRP ideaal, paar minuutjes max.
Eens. XRP is bizar snel. Was vanaf Gatehub zomaar op Binance waar ik het om wilde prakken naar eth.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Oh, nice. Als meer mensen dezelfde tactiek toepassen, zal de dip volgend jaar nog groter zijn, en de sale dus ook :') Ik heb nu al medelijden met die arme zieltjes die dan net een maandje in crypto zijn gedoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DW23 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:31:
[...]

Oh, nice. Als meer mensen dezelfde tactiek toepassen, zal de dip volgend jaar nog groter zijn, en de sale dus ook :') Ik heb nu al medelijden met die arme zieltjes die dan net een maandje in crypto zijn gedoken.
Sja voorspellingen.. ik las 2 weken geleden ook dat we op basis van TA een nieuwe rally zouden krijgen. En die kwam ook, maar dan bergaf.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Of xrp, xlm, ltc en nog wat anderen maar de vraag was dus waarom eth te verkiezen boven btc in het handelen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 18:38
[...]

Hij mag gerust dippen als je je coins maar niet in blinde paniek verkoopt. Dan kan je ze na 2 weken weer voor het dubbele terug kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:22
--

[ Voor 97% gewijzigd door LED-Maniak op 18-01-2018 21:39 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 21:17
miljaarde. Ven is aan het dumpen. Daarnet wat gekocht om wat mee te surfen op de golven.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
[...]

Ik zet er maar mooi een herinnering in, zie het al gebeuren.
2 weken geleden ingestapt met 60% van beoogde geld. Gisterochtend met resterende 40%. Wat ben ik blij met die laatste keuze :)
argon007 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:39:
miljaarde. Ven is aan het dumpen. Daarnet wat gekocht om wat mee te surfen op de golven.. :-)
Lijkt vooralsnog van korte duur, maar wie weet.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Relax.. stukje winstneming. Gaat alweer iets omhoog.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:26
Ben nu half jaar bezig met coins. Maar ik lees hier weinig over een hardware wallet.
Is dat beter of bij een online wallet blijven Bockchain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
Recklezz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:28:
Wel benieuwd wat iedereen als meest stabiele crypto ziet over 3 jaar. Ik zelf zie VEN en IOTA als sterke toekomst coins.
Op wat baseer je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Haha, van 42000 naar 51000
Je had beter vanochtend wat kunnen kopen dan.

Ik zelf zie hem vannacht helaas niet ver onder de 50000 gaan.

Dus geen ven in m'n portfolio meer helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 18:38
mathy_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:48:
[...]

Haha, van 42000 naar 51000
Je had beter vanochtend wat kunnen kopen dan.

Ik zelf zie hem vannacht helaas niet ver onder de 50000 gaan.

Dus geen ven in m'n portfolio meer helaas
Verwacht nog wel een kleine stijging als Azië opstaat, maar niet over de 54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 09:17

DJT

RedHat schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:19:
[...]

No offense, maar wat jij doet is groene candles chasen. Moet je zelf weten, maar zelfs daytraders met ontzettend veel ervaring vinden dat onbegonnen werk. Je moet in een munt zitten waar iets 'geïnitieerd" wordt ipv als het geïnitieerd is in een munt stappen.

En je hebt tevens weak hands, als het even tegenzit ga je je PF veranderen naar munten die waarschijnlijk al ff een pumpje hebben gehad en dan koop jij de dip (en hiermee bedoel ik niet dat je in de dip koopt, je koopt letterlijk de dip). Buy high, sell low. Verdienen wij met zijn allen geld aan dus ik vind dat niet erg, maar je kan ook gaan kijken wat je verkeerd doet.

Je gaat eerst candles chasen, daarna op emotie traden. Dat zijn 2 red flags. Je kunt ook een PF opbouwen met munten die jijzelf goed vind, dan zet je de candles niet op 1 minuut maar op 1 dag en ga je kijken wat een goede entry point zou kunnen zijn en dan bewaar je ze gewoon een x aantal dagen. Als je gaat traden zonder strategie ga je gewoon verliezen. Evalueer je strategie en niet je resultaat per minuut candles of whatever.

Kies ook voor stabielere long-term munten ipv pump&dump coins, 99% van alle munten zijn namelijk aan het einde van de rit 0 sat waard. Je kan best eens een ritje doen op TRX/XVG/XRP maar als je een stabiele PF wilt die je niet elk half uur wilt omgooien zoek dan ook stabiele factoren op en een klein beetje emotie in je PF (Die ga je vanzelf afbouwen, want ze leveren in the end voor de meeste geen winst op).

De markt doet toch het tegenovergestelde van wat jij wilt, omdat je in paniek / emotie handelt. Gaat nooit werken wat jij doet.

Ik ga je eerlijk vertellen, mijn 1e week crypto deed ik precies hetzelfde. Die week had ik wel 149% + (2,5x). Alleen zelfs met 149% die week wist ik; dit kun je a niet volhouden, het risico is te hoog en je gaat steeds meer met emotie traden omdat elke goede trade adrenaline geeft. Ik pakte elke ritje 1-2% en dat de hele dag door, maar ik werd er ook een beetje gek van door alle goede entry's te moeten spotten. En als ik er één gemist had voelde ik mij toch wel beroerd.

Als ik het kan ontdekken met die week 149% PF winst, dan moet jij helemaal kunnen erkennen dat je wat aan je strategie moet doen.

[...]

Niet iedereen schuift z'n coins heen en weer via een exchange.
Dank voor je goed onderbouwde feedback! Mijn allereerste entry point op 7 januari was dus ook niet zo handig gekozen.. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 21:59
akaQ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:50:
[...]

Naar de trends kijkende zal die net onder de 24H high uitkomen als er niets geks gebeurt en geen nieuws meer bij komt. Toch laat ik m'n stop-limit op 55600 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
MainframeX schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Eens. XRP is bizar snel. Was vanaf Gatehub zomaar op Binance waar ik het om wilde prakken naar eth.
Je moet kijken naar het prijsverschil van de coins tussen de exchanges anders verlies je hiermee geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
akaQ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:50:
[...]

Ik was uitgestapt op 50000,
Mezelf voorgenomen niet eerder dan 46500 weer in te stappen.

Benieuwd waar het morgen ochtend opstaat.

Nu weg gezet op Appcoins. Kan natuurlijk ook 2 kanten opgaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
shakespeare schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Je moet kijken naar het prijsverschil van de coins tussen de exchanges anders verlies je hiermee geld
Je 'moet' niks. Prijsverschil, fees en snelheid (tijd is geld) zijn allemaal factoren die je mee 'moet' nemen. :)

Edit: volatiliteit is er nog eentje die ik in de haast even vergeten was. Trx bijv. is leuk en snel maar gezien de volatiliteit zou dat voor mij persoonlijk niet direct eerste keus zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Crypts op 18-01-2018 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik ben net even de roadmap van VTC aan het bekijken. Bij in-progress staat een AMD GPU miner. Heeft iemand enig dee hoe ver ze staan met deze? Ze staat in progress sinds 19/12. Hun one-click miner aan de andere kant is blijkbaar 10 dagen geleden in beta gegaan.

Ik zet deze even op mijn 'hou-in-de-gaten' lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Ik verwacht veel van XRP komende dagen. Je ziet dat van de top 10 coins XRP veruit de grootste stijging doormaakt na de recente crash. Niet dat dat alles zegt maar komt ook veel (goed) nieuws aan!

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Imgnrydrmr schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:06:
Ik ben net even de roadmap van VTC aan het bekijken. Bij in-progress staat een AMD GPU miner. Heeft iemand enig dee hoe ver ze staan met deze? Ze staat in progress sinds 19/12. Hun one-click miner aan de andere kant is blijkbaar 10 dagen geleden in beta gegaan.

Ik zet deze even op mijn 'hou-in-de-gaten' lijstje.
Ja, dat idee heb ik. In het interview wat gisteren is gepublished zeg te lead developer letterlijk 'within ar month or two'. Let wel: dit is een compleet custom made en 'frrom the ground build up'.

YouTube: Vertcoin Lead Dev James Lovejoy Interview

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Welke munt verwacht je dat harder gaat stijgen dit jaar: Bitcoin of Ethereum?

Persoonlijk denk ik dat 2018 het jaar van Ethereum gaat worden. Bitecoin gaat wel in waarde stijgen maar door de rivaliteit met Bitecoin cash zal het niet zo hard stijgen als Ethereum. Verder heeft Ethereum nog wel wat gebruiksvriendelijke voordelen. Of Ethereum groter gaat worden dan Bitecoin dat weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
aaaido schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:15:

Persoonlijk denk ik dat 2018 het jaar van Ethereum gaat worden. Bitecoin gaat wel in waarde stijgen maar door de rivaliteit met Bitecoin cash zal het niet zo hard stijgen als Ethereum. Verder heeft Ethereum nog wel wat gebruiksvriendelijke voordelen. Of Ethereum groter gaat worden dan Bitecoin dat weet ik niet.
Ik zie ook grote kansen in Ripple, NEO, ADA, ETN en VEN.

Denk wel dat ETH of NEO het van de BTC gaat overnemen op den duur. Of dat dit jaar is weet ik niet, maar BTC gaat het zoals het technisch in elkaar niet redden gok ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Denk wel dat ETH of NEO het van de BTC gaat overnemen op den duur. Of dat dit jaar is weet ik niet, maar BTC gaat het zoals het technisch in elkaar niet redden gok ik zo.
NEO heeft zeker potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Ben het niet helemaal eens met je redenen maar wel met je conclusie: Ethereum. voor mij doorslaggevend: ETH doet nu meer dan 50% van alle crypto transacties (vs BTC+de rest/alts) en is dus m.i. wat ondergewaardeerd tov de King/BTC.

aka Crypto T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 14:42

Weet niet of ik dit zo serieus moet nemen aangezien je 3x Bitecoin typt? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

NEO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
hazecase schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:21:
[...]

Weet niet of ik dit zo serieus moet nemen aangezien je 3x Bitecoin typt? 8)7
Haha, oeps typo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Toen jij die typte zag ik opeens rode candles, ophouden jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Mocht ADA alle features in het 2e kwartaal van 2018 in zijn blockchain hebben geïmplementeerd dat ze hebben gedefinieerd als concept, dan denk ik dat ADA heel snel stappen gaat maken. Mijn voorspelling is dat als andere blockchain crypto's de genoemde problematiek niet hebben opgelost ADA hen allen voorbijstreeft. Ik houd ze al een tijdje in de gaten en vind, naast dat ze nog geen werkend product hebben, ze een veelbelovend concept hebben met een realistisch team. Naar mijn optiek is dat hele minen van onzin calculaties niet meer van deze tijd. Het wordt in 2018 tijd om de technologie van blockchain naar vooruitstrevende stappen te brengen.

https://www.want.nl/cardano-vijf-redenen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:25:
[...]

Toen jij die typte zag ik opeens rode candles, ophouden jij!
Doe ik expres, kunnen jullie nog een beetje goedkoop instappen :+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Eigenlijk bedoelde ik Bytecoin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tominatie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:26:
[...]

Doe ik expres, kunnen jullie nog een beetje goedkoop instappen :+ O+
Ik heb allang een leuke hoeveelheid NEO ingeslagen op 45$ destijds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
mathy_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:00:
[...]

Ik was uitgestapt op 50000,
Mezelf voorgenomen niet eerder dan 46500 weer in te stappen.

Benieuwd waar het morgen ochtend opstaat.

Nu weg gezet op Appcoins. Kan natuurlijk ook 2 kanten opgaan :9
Inderdaad! Je kan mooi meer winst uit ven stappen eem inzetten op een ander. Ven kan dalen vannacht, maar diezelfde kan ff heb je met elke andere vervangende coin.

Ik zie persoonlijk hier het nut dus niet van in. Of mis ik iets in min beredenering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:26:
[...]

Mocht ADA alle features in het 2e kwartaal van 2018 in zijn blockchain hebben geïmplementeerd dat ze hebben gedefinieerd als concept, dan denk ik dat ADA heel snel stappen gaat maken. Mijn voorspelling is dat als andere blockchain crypto's de genoemde problematiek niet hebben opgelost ADA hen allen voorbijstreeft. Ik houd ze al een tijdje in de gaten en vind, naast dat ze nog geen werkend product hebben, ze een veelbelovend concept hebben met een realistisch team. Naar mijn optiek is dat hele minen van onzin calculaties niet meer van deze tijd. Het wordt in 2018 tijd om de technologie van blockchain naar vooruitstrevende stappen te brengen.

Vergeet het maar. Dat ADA alles gaat waarmaken is allang ingeprijsd. Ze hebben nog geen werkend product en hun market cap slaat thans helemaal nergens op (zo hoog!). Wat mij betreft kan ADA alleen maar verliezen als ze hun hoge (!) verwachting niet waarmaken. Mijn inziens is dat zeer waarschijnlijk. Sorry dude.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb nog maar eens een klein beetje bitcoin bijgekocht en enkele VOISE gekocht. Gehalveerd in de crash, hopen op groei naar oude niveau.
Nog andere leuke coins? NEO vind ik zelf beetje duur, zie niet direct stijging/rendement komende weken. Ben zelf meer van het HODL, zit op cryptopia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Netsrek schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:33:
Ik heb nog maar eens een klein beetje bitcoin bijgekocht en enkele VOISE gekocht. Gehalveerd in de crash, hopen op groei naar oude niveau.
Nog andere leuke coins? NEO vind ik zelf beetje duur, zie niet direct stijging/rendement komende weken. Ben zelf meer van het HODL, zit op cryptopia...
Als je wat over hebt, duw het in VEN. Eind maart kijken we of ik gelijk heb gehad.

aka Crypto T

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Netsrek schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:33:
NEO vind ik zelf beetje duur, zie niet direct stijging/rendement komende weken. Ben zelf meer van het HODL, zit op cryptopia...
}:O

Dus toch maar NEO doen dan? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-01-2018 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
[...]

Kun jij mij voordelen van cardano geven ten opzichte van NEO? In mijn ogen is NEO op bijna alle punten sterker. Ze hebben een werkend product met erg veel ICO's coming. Ze kondigen partner na partner aan. De enige reden dat veel mensen in cardano gaan is dat het goedkoop oogt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troxx schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Vergeet het maar. Dat ADA alles gaat waarmaken is allang ingeprijsd. Ze hebben nog geen werkend product en hun market cap slaat thans helemaal nergens op (zo hoog!). Wat mij betreft kan ADA alleen maar verliezen als ze hun hoge (!) verwachting niet waarmaken. Mijn inziens is dat zeer waarschijnlijk. Sorry dude.
Ik denk verre van dat jij dat kan voorspellen. Zelfde geldt voor mij uiteraard. Echter ik baseer mijn "voorspelling" op dat dit jaar een vooruitstrevend jaar gaat worden voor de cryptomarkt, en dan bedoel ik met name de technologie die blockchain naar een hoger niveau moet gaan brengen. Wat bedoel je precies met ingeprijsd? Had je dat ook gezegd over de andere crypto's die nu zo hoog staan en wellicht verder groeien? Figuren zoals jij zal ik als laatst naar luisteren O-) Tenzij je me kunt vertellen waarom het zeer waarschijnlijk is dat ADA zijn verwachting niet kan waarmaken :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Thalent schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:02:
[...]

Niet als je het doorstuurt naar een ledger wallet. MEW fungeert hier dan alleen als een soort doorgeef luik.
Een ledger wallet is dat zo'n hardware wallet?
Sorry ik ben nog vrij nieuw in het crypto gebeuren :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Dacht ik maak even een account aan op Kraken voor als ik snel crypto wil omzetten. Alleen nu is de verificatie optie disabled op kraken. Er staat: This feature is not currently available.

Is dat normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
miicker schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:42:
[...]

Een ledger wallet is dat zo'n hardware wallet?
Sorry ik ben nog vrij nieuw in het crypto gebeuren :P
Ja google ff op ledger wallet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
aaaido schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:42:
Dacht ik maak even een account aan op Kraken voor als ik snel crypto wil omzetten. Alleen nu is de verificatie optie disabled op kraken. Er staat: This feature is not currently available.

Is dat normaal?
Daar heb ik ook last van. Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn, op Reddit staat dat de ontwikkelaars aangeven dat als je dit hebt dat je nog een account moet aanmaken met een ander e-mailadres. Ik heb inmiddels drie accounts aangemaakt en heb me er toen maar bij neergelegd dat ik Kraken niet ga gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
miicker schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:44:
[...]

Daar heb ik ook last van. Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn, op Reddit staat dat de ontwikkelaars aangeven dat als je dit hebt dat je nog een account moet aanmaken met een ander e-mailadres. Ik heb inmiddels drie accounts aangemaakt en heb me er toen maar bij neergelegd dat ik Kraken niet ga gebruiken.
Same here, nu direct overmaken naar kucoin of binance en gewoon daar laten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nu is de vraag: vertrouw ik de Aziaten op een niet nog verdere 'koersdaling' die nu is ingezet of zou ik weer alles in BTC zetten. Feit is: als BTC daalt, dalen alts harder. HMMM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Nouja dan geen Kraken inderdaad. Dacht altijd handig om erbij te hebben maar dan verder met Binance etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
Tominatie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:46:
Nu is de vraag: vertrouw ik de Aziaten op een niet nog verdere 'koersdaling' die nu is ingezet of zou ik weer alles in BTC zetten. Feit is: als BTC daalt, dalen alts harder. HMMM..
Zit ook met hetzelfde euvel. Alles op usdt of toch maar laten staan.... keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
vipers120 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:47:
[...]

Zit ook met hetzelfde euvel. Alles op usdt of toch maar laten staan.... keuzes
Ja inderdaad... ik heb nu alles weer in BTC gezet, vertrouw USDT echt voor geen meter (1 grote nog niet ontrafelde scam lijkt het mij)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vipers120 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:37:
[...]

Kun jij mij voordelen van cardano geven ten opzichte van NEO? In mijn ogen is NEO op bijna alle punten sterker. Ze hebben een werkend product met erg veel ICO's coming. Ze kondigen partner na partner aan. De enige reden dat veel mensen in cardano gaan is dat het goedkoop oogt volgens mij.
Heb je de link die ik heb toegevoegd gelezen? De Cardano roadmap? Neemt niet weg dat NEO ook een mooie coin is met inderdaad een werkend product, maar mijn speculatie is dat ADA het echt verder gaat schoppen dan NEO. Sorry mop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tominatie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:50:
[...]

Ja inderdaad... ik heb nu alles weer in BTC gezet, vertrouw USDT echt voor geen meter (1 grote nog niet ontrafelde scam lijkt het mij)...
Wat ik me afvraag bij USDT. De whitepaper zegt dat elke dollar, 1 USDT vertegenwoordigt en dat er ook niets "bijgeprint" wordt zonder een gelijke fiat kapitaalinjectie. Is dit nou waar of niet? Aangezien er 2x 100M USDT bijgezet is, terwijl ik niet verwacht dat iedereen direct Tethers is gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
[...]

Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van Cardano tov NEO of ETH (even aangenomen dat ETH dit jaar ook naar PoS overstapt)?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:38:
[...]

Ik denk verre van dat jij dat kan voorspellen. Zelfde geldt voor mij uiteraard. Echter ik baseer mijn "voorspelling" op dat dit jaar een vooruitstrevend jaar gaat worden voor de cryptomarkt, en dan bedoel ik met name de technologie die blockchain naar een hoger niveau moet gaan brengen. Ik zie weinig vooruitgang in de top 10 crypto's op hun roadmap staan. Wat bedoel je precies met ingeprijsd? Had je dat ook gezegd over de andere crypto's die nu zo hoog staan en wellicht verder groeien? Figuren zoals jij zal ik als laatst naar luisteren O-) Tenzij je me kunt vertellen waarom het zeer waarschijnlijk is dat ADA zijn verwachting niet kan waarmaken :*)
Ik heb zeker geen kristallen bol, dus dat is makkelijk. Voor mij is het ook gissen. Maar laten we wel proberen de realiteit niet uit het oog te verliezen.

ADA heeft een market cap van van 17.8B(!), en zonder werkend product (eerlijk gezegd: met een briljant plan!) maar we hebben nog nooit iets tastbaars/essentieels gezien. Dat is dus bizar!

In de echte wereld heb ik nog nooit mensen dat soort bedragen voor een briljant plan zien betalen als er niet gelijk upside was. En die is er niet. Conclusie: marketing hype.

En er zijn wat mij betreft genoeg andere projecten die wel adoptie hebben en als het aan mijn inschatting liggen een stuk hoger op de CMC ladder zouden moeten staan dan ADA. ADA heeft een goed marketing team, maar marketing is leuk op de korte termijn, maar gaat het waarschijnlijk niet winnen op de lange termijn.

Als ik zie waar andere projecten staan (met een plan en met adoptie) dan denk ik dus gewoon dat ADA overvalued is. Just my $0.02. Volgend jaar weten we wie van ons gelijk heeft gehad.

Cheers buddy....

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Wat ik me afvraag bij USDT. De whitepaper zegt dat elke dollar, 1 USDT vertegenwoordigt en dat er ook niets "bijgeprint" wordt zonder een gelijke fiat kapitaalinjectie. Is dit nou waar of niet? Aangezien er 2x 100M USDT bijgezet is, terwijl ik niet verwacht dat iedereen direct Tethers is gaan kopen...
Ik geloof er inderdaad niks van dat ze elke Tether gedekt hebben met 1$. Het is eigenlijk net een bank, op je account staat wel een getalletje maar als iedereen dat van de bank wil hebben gaat dat niet lukken 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 23:05
Hmm ik ben bang dat ik mijn bed nog niet in kan als ik de koersen zie, of toch maar vertrouwen dat de Aziaten er een mooie vrijdag van maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tominatie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Ik geloof er inderdaad niks van dat ze elke Tether gedekt hebben met 1$. Het is eigenlijk net een bank, op je account staat wel een getalletje maar als iedereen dat van de bank wil hebben gaat dat niet lukken 8)7.
Dat geloof ik dus ook niet meer. Is wel het principe waar ze vanuit gaan + twee bankrekeningen bij twee banken in Taiwan die hun backen.

Dit staat toch echt op hun website:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nchHdO1O2pMU45cSWHvWUFns/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
[...]

Ze zeggen van wel, maar hebben het nog nooit bewezen. Sinds december is er een miljard aan USDT gemaakt.

Is trouwens 3x 100 miljoen in 3 dagen tijd. :)

Ze hebben nu inmiddels bijna 2 miljard geprint en nog geen enkele inzage of bewijs dat ze het überhaupt kunnen backen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Hoelaat worden die Aziaten wakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Danny.G schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Ze zeggen van wel, maar hebben het nog nooit bewezen. Sinds december is er een miljard aan USDT gemaakt.

Ze hebben nu inmiddels bijna 2 miljard geprint en nog geen enkele inzage of bewijs dat ze het überhaupt kunnen backen. :X
Volgens hun website is dat dagelijks te zien, maar waar? :?

Hun eigen overzicht is niet echt duidelijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b2QgZRLwIMNs0RPBeAuEhyOJ/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 18-01-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:40
Right about now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troxx schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:54:
[...]

Ik heb zeker geen kristallen bol, dus dat is makkelijk. Voor mij is het ook gissen. Maar laten we wel proberen de realiteit niet uit het oog te verliezen.

ADA heeft een market cap van van 17.8B(!), en zonder werkend product (eerlijk gezegd: met een briljant plan!) maar we hebben nog nooit iets tastbaars/essentieels gezien. Dat is dus bizar!

In de echte wereld heb ik nog nooit mensen dat soort bedragen voor een briljant plan zien betalen als er niet gelijk upside was. En die is er niet. Conclusie: marketing hype.

En er zijn wat mij betreft genoeg andere projecten die wel adoptie hebben en als het aan mijn inschatting liggen een stuk hoger op de CMC ladder zouden moeten staan dan ADA. ADA heeft een goed marketing team, maar marketing is leuk op de korte termijn, maar gaat het waarschijnlijk niet winnen op de lange termijn.

Als ik zie waar andere projecten staan (met een plan en met adoptie) dan denk ik dus gewoon dat ADA overvalued is. Just my $0.02. Volgend jaar weten we wie van ons gelijk heeft gehad.

Cheers buddy....
Ik kan niet meer eens zijn met je hier beschrijft. Een realistische conclusie! Echter heb ik met xrp en andere crypto's wel geleerd dat het heel anders kan lopen dan de realistische conclusies en vergelijkingen die men vaker schetst. De cryptowereld zit toch echt anders in elkaar en baseert zich bijna alleen maar op hypes. Ik denk alleen niet dat je tot volgend jaar hoeft te wachten. We gaan het zien. Altijd leuk dit soort speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:02:
[...]

Volgens hun website is dat dagelijks te zien, maar waar? :?

Hun eigen overzicht is niet echt duidelijk:

[afbeelding]
Hier is hun blockchain explorer, ik heb voor het gemak even de geprint Tethers geselecteerd voor je.

http://omnichest.info/default.aspx?filter=grant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders. Ik bemerk wel echt een soort verslaving bij mijzelf. Ik wordt nu ook wel eens midden in de nacht wakker en ga dan de koersen zitten checken op mijn telli. Komt ook omdat ik weleens orders inleg en wil zien of ze gefilled zijn, maar dit moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Danny.G schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Hier is hun blockchain explorer, ik heb voor het gemak even de geprint Tethers geselecteerd voor je.

http://omnichest.info/default.aspx?filter=grant
Die had ik zelf ook al gevonden, maar het punt dat ik wil maken: ik kan die 300M USDT nergens terugvinden in hun cijfers of in hun overzicht. Bedragen daar zijn vele malen lager!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-09 23:05
Aziaten hebben niet goed geslapen geloof ik.
Tot welke daling hebben we het over winstneming en wanneer komen we er achter dat het toch een bull trap was? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Noedels schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Inderdaad! Je kan mooi meer winst uit ven stappen eem inzetten op een ander. Ven kan dalen vannacht, maar diezelfde kan ff heb je met elke andere vervangende coin.

Ik zie persoonlijk hier het nut dus niet van in. Of mis ik iets in min beredenering?
Maar als ik weer instap op Ven heb ik sowieso verlies. hoger kopen dan je bent uit gestapt is minder coins.

[ Voor 6% gewijzigd door mathy_ op 18-01-2018 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
Wow, wat is er opeens met CND?
Opeens zomaar door het dak..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Danny.G schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Kan iemand zich die audit van november of december nog herinneren? Die audit waarbij zou worden onderzocht of ze inderdaad de reserves hebben die ze zeggen te hebben. Die audit waarbij ze een dag van tevoren waren 'gehackt' en er een aantal miljoen USDT was 'verdwenen'.
Heb nooit meer iets over de uitkomsten gehoord eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:07:
Even iets anders. Ik bemerk wel echt een soort verslaving bij mijzelf. Ik wordt nu ook wel eens midden in de nacht wakker en ga dan de koersen zitten checken op mijn telli. Komt ook omdat ik weleens orders inleg en wil zien of ze gefilled zijn, maar dit moet niet gekker worden.
Oppassen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Acidrain schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:09:
Wow, wat is er opeens met CND?
Opeens zomaar door het dak..
Zo te zien aan de candlesticks een P&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Bakkels schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:09:
[...]

Kan iemand zich die audit van november of december nog herinneren? Die audit waarbij zou worden onderzocht of ze inderdaad de reserves hebben die ze zeggen te hebben. Die audit waarbij ze een dag van tevoren waren 'gehackt' en er een aantal miljoen USDT was 'verdwenen'.
Heb nooit meer iets over de uitkomsten gehoord eigenlijk..
Ik heb nooit USDT bewust gebruikt tot eergisteren toen ik het welgeteld 1 minuut in m'n bezit heb gehad. Ook nooit in verdiept, tot net dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Slaap jij 's nachts dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
Ja lijkt op een pump en dump, opzich leuk, een sell order van mij was opeens uit mijn lijstje bleek cnd te zijn, die had ik nog niet zo snel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Lucky0wn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:08:
[...]

Die had ik zelf ook al gevonden, maar het punt dat ik wil maken: ik kan die 300M USDT nergens terugvinden in hun cijfers of in hun overzicht. Bedragen daar zijn vele malen lager!
Jawel hoor, de latest transactions toont alleen al 100.000.000 USDT die 6 uur geleden zijn aangemaakt. :P

Je ziet '100000000' TetherUS enz en daar puntjes tussen zetten en je hebt het bedrag in USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Zo. Ik ga semi rustig slapen. Alles naar Tether gekletterd. Krijg er het heen en weer van. Ga wel weer de coins in als ik er zelf actief bij kan zitten. Toch nog 25% winst overgehouden aan de crash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
Ven ook daling nu met een flinke sell wall. Heb een buy order staan op 5000. Zal het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk, dus ik moet wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Of het waar is of niet blijft nog een beetje in het midden. Friedman LLP zou een uitvoerige audit aan het uitvoeren zijn, volgens Tether. Dit is niet ontkend door Friedman LLP (wat wel te verwachten is als ze dat helemaal niet aan het doen zijn). Een uitvoerige audit laat je natuurlijk niet uitvoeren als je boekhouding niet klopt, tenzij je echt heel zeker weet dat je de boel op zo'n manier weet te flessen dat een auditor er ook niet achter komt.

Een ander feit is dat Bitfinex bakken met geld verdient in de huidige markt. Het handelsvolume in de afgelopen 24 uur is 4,1 miljard dollar. Met zo'n 0,3% fee (0,1% maker + 0,2% taker) komt dat neer op 12 miljoen dollar per dag aan fees. Ook is in de huidige markt behoorlijk wat vraag naar USDT, wat je ook terugziet in de USDT/USD koers op Kraken, die hovert al een tijdje rond de $1,03.

Ik vind het dus niet gek dát er massaal wordt bijgeprint, en ook lijkt me het voordehandliggend dat iFinex daar de middelen voor heeft.
Tominatie schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Strak beargumenteerd man! ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
Geertwa schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:13:
Ven ook daling nu met een flinke sell wall. Heb een buy order staan op 5000. Zal het?
Is ie allang doorheen, BTC begint ook te dalen $1000 in 20 min...
Aziaten die de markt verzieken 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xsjn4rPHaCiHDcCXNYDNCKUP/full.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:05:
[...]

Ik kan niet meer eens zijn met je hier beschrijft. Een realistische conclusie! Echter heb ik met xrp en andere crypto's wel geleerd dat het heel anders kan lopen dan de realistische conclusies en vergelijkingen die men vaker schetst. De cryptowereld zit toch echt anders in elkaar en baseert zich bijna alleen maar op hypes. Ik denk alleen niet dat je tot volgend jaar hoeft te wachten. We gaan het zien. Altijd leuk dit soort speculaties.
Prima kerel. Wat jij wil. Ik blijf met mijn investeringen bij goede tech en dichtbij wat Satoshi Nakamoto in gedachten had met Crypto. De hype coins laat ik liggen. Dat is een principiele keuze. Ik ondersteun dus hype en shitcoins niet, sterker nog ik hoop dat golddigers ermee op hun bek gaan. XRP is wat mij betreft een coin die niet voldoet aan mijn vereisten (gedecentraliseerd en de gecentraliceerde eenheid kan ieder moment je funds afpakken).

Wat dan wel? Wat mij betreft met name: (1) platform coins die hun waardigheid al hebben aangetoond: ETH, NEO, ARK en (2) segwit coins: btc, ltc, vtc,dgb en grs. Daarnaast heb ik nog een paar nadere coins met unieke eigenschappen: VEN, XMY, ICX, BNB en XLM.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Welke website/app/tool/mega zieke uitvinding gebruiken jullie om de koersen in de gaten te houden? Ik gebruik voornamelijk coinmarketcap, maar ben opzoek naar betere alternatieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
.oisyn schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:16:
[...]

Of het waar is of niet blijft nog een beetje in het midden. Friedman LLP zou een uitvoerige audit aan het uitvoeren zijn, volgens Tether. Dit is niet ontkend door Friedman LLP (wat wel te verwachten is als ze dat helemaal niet aan het doen zijn). Een uitvoerige audit laat je natuurlijk niet uitvoeren als je boekhouding niet klopt, tenzij je echt heel zeker weet dat je de boel op zo'n manier weet te flessen dat een auditer er ook niet achter komt.

Een ander feit is dat Bitfinex bakken met geld verdient in de huidige markt. Het handelsvolume in de afgelopen 24 uur is 4,1 miljard dollar. Met zo'n 0,3% fee (0,1% maker + 0,2% taker) komt dat neer op 12 miljoen dollar per dag aan fees. Ook is in de huidige markt behoorlijk wat vraag naar USDT, wat je ook terugziet in de USDT/USD koers op Kraken, die hovert al een tijdje rond de $1,03.

Ik vind het dus niet gek dát er massaal wordt bijgeprint, en ook lijkt me het voordehandliggend dat iFinex daar de middelen voor heeft.

[...]

Strak beargumenteerd man! ;)
Bedankt voor de heldere uitleg! Al ben ik er nog steeds niet zeker van en zegt mijn onderbuikgevoel dat het zaakje niet klopt.

Vooral vanwege dit verhaal dus: https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

En Audits kunnen ook geflest worden, heb het zelfs een keer meegemaakt bij een niet nader te noemen bedrijf waar ik werkte.

[ Voor 10% gewijzigd door Lucky0wn op 18-01-2018 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troxx

troxx

Vechain maximalist

miicker schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:18:
Welke website/app/tool/mega zieke uitvinding gebruiken jullie om de koersen in de gaten te houden? Ik gebruik voornamelijk coinmarketcap, maar ben opzoek naar betere alternatieven :)
Delta app. voor Android - tijdens de crash gisteren haperde het even maar verder vlekkeloos!

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-09 17:52

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Ja zit er nog niet zo lang in maar inderdaad zeker na de crash omdat ik toen extra heb ingelegd. Zit te denken alles naar ICO's te verplaatsen of muntjes voor de lange termijn. De "binance"markt moet je zo in de gaten houden.

Wat gebruikt de rest voor wallet voor erc ico tokens ? MyEtherwallet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
NLKornolio schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:24:
[...]
Yes. Metamask

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 20-09 01:13
NLKornolio schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 23:24:
[...]

MEW en metamask, metamask voornamelijk voor etherdelta.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Grrr. Wilde beetje op tijd naar bed. Moet ik weer wachten op de ontwakende Aziatische medemens.... gaat het verder zakken of niet. Ben uitgestapt (en dat was tot zover een goede zet). Maar stap ik weer in voordat ik ga pitten? Zet ik in op laag kopen (limit) en zie ik het morgenochtend wel weer? Of helemaal niks doen en de nacht overslaan (geen orders meer plaatsen)? Keuzes.....

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts

Pagina: 1 ... 87 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)