mark-k schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Leer mij die skills...
Ik raak echt het overzicht kwijt op een gegeven moment en dan mis ik net alle stijgingen etc. Met een beetje kijken en HODLen gaat het ook best redelijk, maar niet van die mega percentages.
Ik vraag me dan af wat voor achtergrond iemand dan heeft, heb je dan al 20 jaar ervaring in de aandelenhandel, of loop je normaal achter de vuilniswagen en heb je gewoon je roeping gemist in de voorgaande jaren? (of eender welke ander scenario natuurlijk)
Heb eigenlijk vrij weinig met aandelenhandel, misschien ligt daar de crux wel

maar zit eigenlijk mijn hele arbeidsverleden in de IT. Van mijn hobby mijn werk gemaakt. Heb met een beetje geluk TRON goedkoop gekocht, verkocht op de max en even in USDT laten staan. Wist ff niet wat ik er mee moest en toen zag ik DentaCoin staan, zeer laag... hele zwik van gekocht onder het motto “als het niks is, lager kan ie haast niet” en die ging een paar keer over de kop.
Ondertussen me ingelezen en het idee achter de coin bleek nog best grappig te zijn ook. Gisteren de helft daarvan met flinke winst weer verpatst en van de “winst” TRON weer teruggekocht toen deze weer lekker laag stond. Daar verwacht ik komende week toch nog een keer een pump op, mochten de aankondigingen echt waar zijn... En de rest van de Dentacoin ging vannacht en vanochtend nog een keer over de kop. Beetje geluk, dat wel, maar volgens mij is het hele cryptogebeuren in mijn ogen op dit moment een grote gok, net een soort van paardenrennen. Je moet maar net geluk hebben dat je op het juiste paard gokt.
Daarnaast afgelopen zomer ByteCoin tegengekomen, de moeder coin van CryptoNight. Bleek makkelijk te minen te zijn op dat moment, dus een paar VPSjes die stonden te slapen aan het werk gezet. Dikke 50k van die dingen bij elkaar geharkt, en maar lekker afwachten. Een grote gok maar sinds deze week pluk ik er de vruchten van. Minen inmiddels stopgezet, want de massa heeft ‘m nu ook ondekt dus niet meer rendabel. Nu gewoon weer zoeken naar een nieuw “pareltje” en maar zien of het weer zo uitpakt.
Het zijn geen wereldbedragen, hou mezelf ook niet voor de gek door te denken dat ik volgend jaar miljonair kan zijn, mijn doel is een gratis zomervakantie. Moet er bij zeggen dat ik de afgelopen week verdomd snel bij mijn doel kom op deze manier...