Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:51:
[...]
[...]
Volgens mij ben je hard aan het trollen, maar als het niet zo is zou dat haast nog erger zijn.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:51:
[...]
[...]
Volgens mij ben je hard aan het trollen, maar als het niet zo is zou dat haast nog erger zijn.
Omdat de prijs van 0.00000001 naar 0.00000002 is gegaan, dat is dus 100%. Op Cryptopia staat er op 0.00000002 nog een behoorlijke sellwall, dus daardoor duurt het nog even voordat hij naar 0.00000003 kan gaan en daardoor blijft hij hangen op hetzelfde percentage.Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:53:
[...]
Waarom trol ik precies? is een serieuze vraag.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat is, waarschijnlijk, een tijdelijke maatregel om het handelsverkeer wat te dempen.Rubberen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:53:
minum trade van 0.002btc op Binance. Had nog 0.0019 en nog wat btc staan, kan ik er dus helemaal niets meer mee doen..
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
[ Voor 66% gewijzigd door sig69 op 06-01-2018 23:32 ]
Nooit van gehoord, dus neeSaitek schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:29:
Mensen nog meer benieuwd naar Medicalchain?
Gaat nu lekker omhoogOepsje schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:15:
Houdt Neblio in de gaten! Vandaag al flink omhoog geschoten maar er zit mooi nieuws aan te komen dus die kan nog wel eens hard gaan. Ik ben benieuwd waar deze heen kan gaan. Zitten in principe op dezelfde doelgroep als Stratis, maar man man wat gaat de development hiervan hard en gezien het aantal coins en de marktwaarde ten opzicht van Stratis kan deze nog een flink eindje groeien
Haha irritant hé? Al zal het zo de komende jaren waarschijnlijk blijven.sig69 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:36:
Bla bla [insert coin] wordt fantastisch want er komt een aankondiging. Zelfde shit elke dag.
Pak dan lekker ETN, gaat alleen vandaag hard (en daalde keihard weer in een flashcrash) Gaat straks weer normaalsig69 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:36:
Bla bla [insert coin] wordt fantastisch want er komt een aankondiging. Zelfde shit elke dag.
Gratis verdubbeling als je even wacht
[ Voor 28% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 00:44 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 00:44 ]
Verwijderd
Maak er ETH vanRubberen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:53:
minum trade van 0.002btc op Binance. Had nog 0.0019 en nog wat btc staan, kan ik er dus helemaal niets meer mee doen..
Die gratis verdubbeling kwam wel heel snel, niks van gelogen
Mag je best weten hoor, ik zit nu in XRP, TRX, VEN, BURST en stukje NLG (tsja ben toch Nederlands..).DW23 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:42:
[...]
Haha irritant hé? Al zal het zo de komende jaren waarschijnlijk blijven.
Maar je klinkt als een echte buy-and-holder. Als ik zo brutaal mag zijn, welke coins zit je o.a. in?
Ik heb het met 0.01 BTC gedaan, hoop dat jij er mee in hebt gezet?Thalent schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:48:
[...]
Die gratis verdubbeling kwam wel heel snel, niks van gelogen
[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 03:51 ]
Met market kan je wel onder de 0.002btc aankopen, moet je alleen even uitrekenen hoeveel stuks je kan kopen.Rubberen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:53:
Er was inderdaad een gigantische wall van meer dan 1000BTC. Deze is langzamerhand volledig opgeknabbeld tot deze voledig weg was. En een paar seconden later staat er ineens weer een wall van 900BTC.Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:51:
Omdat de prijs van 0.00000001 naar 0.00000002 is gegaan, dat is dus 100%. Op Cryptopia staat er op 0.00000002 nog een behoorlijke sellwall, dus daardoor duurt het nog even voordat hij naar 0.00000003 kan gaan en daardoor blijft hij hangen op hetzelfde percentage.
Daarnaast is het gigantisch naïef om, zoals je het zelf zegt, veel geld te investeren in crypto omdat anderen zeiden dat daar veel geld valt te rapen.
[ Voor 37% gewijzigd door Borealis op 07-01-2018 01:41 ]
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Sinds de ICO heb ik er wat ingestoken. Ik zie er wel toekomst in. Vergeet niet tzt. je coins van Wagerr.com te halen, maar daar zullen ze ons wel over informeren.FragileM64 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 01:59:
Nog iemand in wagerr hier? Release van testnet op 15 jan. Ben redelijk sceptisch maar kan een goede gok zijn.
Ben er even in gaan kijken, maar heeft al prijzen op exchanges?erphon schreef op zondag 7 januari 2018 @ 02:10:
[...]
Sinds de ICO heb ik er wat ingestoken. Ik zie er wel toekomst in. Vergeet niet tzt. je coins van Wagerr.com te halen, maar daar zullen ze ons wel over informeren.
Geen manipulatie of wat dan ook, heeft te maken met Cryptopia die visuele fouten geeft. Even refreshen en je ziet de normale wall weer.Borealis schreef op zondag 7 januari 2018 @ 01:40:
[...]
Er was inderdaad een gigantische wall van meer dan 1000BTC. Deze is langzamerhand volledig opgeknabbeld tot deze voledig weg was. En een paar seconden later staat er ineens weer een wall van 900BTC.
Kan iemand me dit uitleggen?
Dus, je hebt zo maar, uit het niets al je spaargeld in een coin gemikt omdat IEMAND iets zei? Niet erg slim inderdaad. Dat klinkt als een verhaal van iemand die bij de 90% hoort. Of het is inderdaad een gigantische troll.
[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 07-01-2018 04:52 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mijn deposit van Raiwallet naar Kucoin zit al een halve dag vast, en met mij vele anderen. Zou me niks verbazen als er massaal gedumpt wordt zodra de boel eindelijk bij Kucoin aankomt.Twijfels schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:03:
Vast nog meer XRB volgers hier.
https://bitgrail.com/market/BTC-XRB
Sell wall op 170k wordt nu mooi opgegeten, paar uur terug nog 48K XRB als sell, nu 27K. Komt nu dan eindelijk die goede stijging?
Verwijderd
Heb zo'n spijt dat ik niet meer in VeChain heb gestoken, is sinds mijn aankoop maal 13 gegaan.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 07:37:
Kijk hoe VECHAIN en ICON netjes gestaag blijven stijgen.
Mooie coins met een goede toekomst en een goed product.
Geen hype zoals Verge of Tron.
Wil VEN ook kopen, maar er is nog niet echt een dipje geweest. Blijft rustig omhoog gaan, zelfde geld voor Sub icx.Rakward schreef op zondag 7 januari 2018 @ 07:59:
[...]
Heb zo'n spijt dat ik niet meer in VeChain heb gestoken, is sinds mijn aankoop maal 13 gegaan.![]()
Juist wel nog wat bijgekocht.
[ Voor 40% gewijzigd door Slux op 07-01-2018 08:29 ]
De grote boze wolven van Tweakers hebben mij opgedrongen om al mijn zakcentjes in TRX te steken en nu is die gedaald.Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:53:
[...]
Waarom trol ik precies? is een serieuze vraag.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Zou je kunnen uitleggen waarop je je keuzes baseert?madmaus schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:47:
Omdat ik toch teveel fomo ben en daardoor teveel follow the pump doe ben ik mijn winst van Ripple alweer bijna kwijt.
Daarom wil ik eigenlijk een portfolio maken en dan niet meer kijken voor een paar maanden.
Ik heb nu:Allemaal met ongeveer de zelfde hoeveelheden.
- Bitcoin
- Stellar/lumen
- lite coin
- dogecoin
- siacoin
Daarbij waren die laatste 2 een tip op twitter.
Kijken jullie per dag? Of maken jullie een keuze en laten die vervolgens staan?
Ik ben benieuwd wat jullie zouden aanraden voor een langere periode (3 maanden).
PSN: Space-o-saurus
Mooie portefeuille voor de LTmadmaus schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:47:
Omdat ik toch teveel fomo ben en daardoor teveel follow the pump doe ben ik mijn winst van Ripple alweer bijna kwijt.
Daarom wil ik eigenlijk een portfolio maken en dan niet meer kijken voor een paar maanden.
- Bitcoin
- Stellar/lumen
- lite coin
- dogecoin
- siacoin
Ik ben benieuwd wat jullie zouden aanraden voor een langere periode (3 maanden).
Ik ben bezig vanaf mei, ik zoek coins met een lage marketcap waar echt iets achter zit. Dan stop ik daar een klein bedrag in en dan lang genoeg wachten tot het veel waard is. Als ik wat geld beschikbaar stop ik het erin.madmaus schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:47:
- Bitcoin
- Stellar/lumen
- lite coin
- dogecoin
- siacoin
[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 07-01-2018 09:17 ]
Verwijderd
Tron en Ripple zien er op korte termijn niet zo jofel uit, cardano heb ik me niet op ingelezen.Sunri5e schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:20:
Ik zit te twijfelen om nog wat extra in te leggen op Ripple, Cardano of Tron. Wat denken jullie?
Het gaat om holden idd.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:26:
[...]
Tron en Ripple zien er op korte termijn niet zo jofel uit, cardano heb ik me niet op ingelezen.
Als het om holden gaat, zou ik persoonlijk voor Ripple gaan
Dit portfolio is vooral op fomo gebaseerd. Dus Dodge wil ik ook laten vallen.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:52:
[...]
Zou je kunnen uitleggen waarop je je keuzes baseert?
Het feit dat Doge er tussen staat en je wilt holden is op zn minst een wilde gok te noemen.
Welke voorbeelden heb je?Donderpoes schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:57:
[...]
Ik ben bezig vanaf mei, ik zoek coins met een lage marketcap waar echt iets achter zit. Dan stop ik daar een klein bedrag in en dan lang genoeg wachten tot het veel waard is. Als ik wat geld beschikbaar stop ik het erin.
En af en toe doe ik mee met een hype. 20 euro trx 900 euro van gemaakt. Dit weer over nieuwe coins verdeelt. Maar swappen doe ik zelden. Mijn eigen geld inleg staat nu op *19.
Mijn portfolio bestaat op dit moment uit 23 coins
[ Voor 36% gewijzigd door madmaus op 07-01-2018 09:29 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Aangezien m'n winst met Tron flink was gekelderd, heb ik gisteren de helft ingewisseld voor VEN, die ik blijkbaar iets te hoog had ingekocht aangezien die daarna ook weer iets zakte.Sunri5e schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:20:
Ik zit te twijfelen om nog wat extra in te leggen op Ripple, Cardano of Tron. Wat denken jullie?
Verwijderd
Nee. En zo zijn er nog wel 100000 anderen die ik ook niet ken ben ik bangDalma schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:34:
Hi all,
is men hier ook bekend met de NYC, new york coin ?
Je moet gewoon veel lezen/googlen.Joshualoman schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:32:
[...]
Aangezien m'n winst met Tron flink was gekelderd, heb ik gisteren de helft ingewisseld voor VEN, die ik blijkbaar iets te hoog had ingekocht aangezien die daarna ook weer iets zakte.
Ik blijf momenteel even overal van af
Sinds ik wat Ada heb, is er niet veel mee gebeurd.
[ Voor 9% gewijzigd door Garret1410 op 07-01-2018 09:48 ]
Ik zie het juist anders omVerwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:26:
[...]
Tron en Ripple zien er op korte termijn niet zo jofel uit, cardano heb ik me niet op ingelezen.
Als het om holden gaat, zou ik persoonlijk voor Ripple gaan
lol. klopt. ik volg NYC een beetje. er is wel wat activiteit op het bitcointalk forum. en de laatste paar dagen zie je de omzetten flink stijgen. staat nu op 0.01.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:42:
[...]
Nee. En zo zijn er nog wel 100000 anderen die ik ook niet ken ben ik bang
Verwijderd
Volledig mee eens. Allemaal was als noemer in deze te breed.Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:44:
[...]
Te makkelijk gezegd dit. Ik begrijp ook wel donders goed dat iemand de eindafrekening moet betalen. Het alsmaar vergelijken met een piramidespel is echt te makkelijk in deze context. Ik zie het meer als een strijd wie als eerste deze technologie uniform kan toepassen waar iedereen straks nut uithaalt. Het moet allemaal nog vorm krijgen en het staat in de kinderschoenen. Het is wachten tot professionele instellingen en overheden dit gaan adapteren en toepassen. Dat er straks heeft veel munten afvallen hoort bij de opkomst van een nieuwe toepasbare technologie, en ja dat zijn dan de financiële bubbels waar iedereen geld in heeft zitten. Dus het is denk ik niet allemaal gebakken lucht, hier gaat wel een winnaar uitkomen.
Slechts speculatie op basis van eigen waarnemingen
Doe ik ook, maar ben nog wel een beginner.Garret1410 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:43:
[...]
Je moet gewoon veel lezen/googlen.
Sommige coins moet je niet kopen als ze hoog staan en ook niet verkopen als er een dipje is. Dus niet kopen op 20ct en verkopen op 11ct. Heb je wel hoog ingekocht dan gewoon houden en de dip/correctie afwachten.
Tron zit nu op een (16ct) en blijft er wel hangen denk ik.
Ik heb nooit echt in Tron gelooft maar had wel iets op 8ct ingekocht en met 19ct verkocht.
(voor de duidelijkheid even naar $ omgerekend)
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik ben ooit begonnen met ethereum en ripple. Maar ripple staat nu veel hoger dan ik ooit had verwacht. Mijn 60 euro ripple is nu ruim 3000 waard. Deze ga ik denk ik verkopen. Ik vind het niet logisch dat hij zoveel gestegen is. En de winst die ik heb is mooi zat. Verder heb ik Eos, stratis, qsp, wagerr ico heb ik meegedaan. Puur omdat er in gokken veel geld om gaat en ik wagerr nog verder zie stijgen in de toekomst. De laatste Coin die ik gekocht heb is cindicator. Dit is voor een ai prognose bot, maar die ai is straks voor veel meer zaken te gebruiken denk ik.madmaus schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:27:
[...]
Dit portfolio is vooral op fomo gebaseerd. Dus Dodge wil ik ook laten vallen.
Dus geen echte onderbouwde keuzes. Maar ook na inlezen vind ik het lastig om te onderbouwen, overal lees je andere verhalen.
Vandaar jullie advies.
Natuurlijk hoop ik op die ene klapper maar ook die vind ik lastig te zoeken.
[...]
Welke voorbeelden heb je?
Ik zit overigens op bittrex dus ik heb niet alle keus.
De kans dat je er precies goed op zit in nihil en wees tevreden zijn met 10/20% winst is mijn ervaring.shakespeare schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:53:
ja alleen je weet nooit wanneer dat gaat gebeuren zijn vaak extreme pump&dumps.. ik heb er zelf weinig succes mee. ik weet niet hoet dat bij jullie zit maar goed.
Mag ik vragen waaruit jou portfolio dan bestaat? Ik maak alleen op XRP winst, rest lijkt wel alsof ik altijd in de verkeerde boot stap op het verkeerde moment... de XRP is een HODL maar ik heb eenzelfde bedrag ingelegd om mee te spelen.Korkss schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:00:
En daar gaat mn portfolio weer.. kleine dipje wat erin zat alweer ver achter me gelaten. Kan niet wachten tot december 2018 :-p heel benieuwd wat 2018 dan gebracht heeft.
preciesSlux schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:05:
[...]
De kans dat je er precies goed op zit in nihil en wees tevreden zijn met 10/20% winst is mijn ervaring.
Heel vaak gehad dat ik bleef zitten in de hoop naar de maan te gaan om vervolgens als bagholder achter te blijven
Verwijderd
Ik heb ook een leuke computer..
TRX blijf ik voorlopig HODL-en. Met verlies verkopen vind ik voor deze coin nog niets te vroeg.Tranzy schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:20:
Ik heb mijn TRX met 40% verkocht.. In VEN gestapt.
Kijken of ik de juiste keuze heb gemaakt om mee te liften in VEN om het verlies van Tron goed te maken.
Wat is je verwachting op dit moment van Bitshares, PO.ET en Stratis. Alle 3 staan op mijn lijstje om mogelijk in te investeren, maar het zijn verschillende toepassingen .Donderpoes schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:02:
[...]
Ik ben ooit begonnen met ethereum en ripple. Maar ripple staat nu veel hoger dan ik ooit had verwacht. Mijn 60 euro ripple is nu ruim 3000 waard. Deze ga ik denk ik verkopen. Ik vind het niet logisch dat hij zoveel gestegen is. En de winst die ik heb is mooi zat. Verder heb ik Eos, stratis, qsp, wagerr ico heb ik meegedaan. Puur omdat er in gokken veel geld om gaat en ik wagerr nog verder zie stijgen in de toekomst. De laatste Coin die ik gekocht heb is cindicator. Dit is voor een ai prognose bot, maar die ai is straks voor veel meer zaken te gebruiken denk ik.
Verder heb ik heel laag ingekocht iota en bitshares.
En zo heb ik ook wat euro's in poet gedaan, puur omdat die laag stond en er wel veel over gesproken werd.
Maar van stratis verwacht ik in de toekomst het meest.
Jazeker mag dat.Tribunus schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:06:
[...]
Mag ik vragen waaruit jou portfolio dan bestaat? Ik maak alleen op XRP winst, rest lijkt wel alsof ik altijd in de verkeerde boot stap op het verkeerde moment... de XRP is een HODL maar ik heb eenzelfde bedrag ingelegd om mee te spelen.
Zit nu met:
TRX
XLM
VEN
PAC (eth pair die niets doet atm, ook maar paar euro voor de fun)
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Wie zegt dat het een panic sale is. zat er met 2k in en .22 ct gekocht. Ik pak nu wat verlies en hoop wat winst elders te maken om vervolgens bij concrete aanwijzingen weer in te stappen misschien.RideWithUz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:33:
Al die panic-sales vanwege een livestream... straks niet klagen als je hoog instapt als de trein verder rijdt. Ik Hodl mijn 22k tron lekker, ingestapt op 0.02 cent en daarna vastgehouden. Komt helemaal goed
Ik heb ook een leuke computer..
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
Welke kandidaten ga je op inzettenVerwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:43:
Ik hoop toch dat we een flinke dip gaan krijgen vandaag of morgen bij de altcoins, het is hier namelijk weer tijd om groots in te kopen.
[ Voor 36% gewijzigd door Kain_niaK op 07-01-2018 10:46 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Wellicht niet de keus van de menigte....maar Lisk, RDD, Ripple, NAV en Digibyte
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2018 10:56 ]
als je op 0,02 instap ja waarom zou je dan zorgen moeten maken?RideWithUz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:33:
Al die panic-sales vanwege een livestream... straks niet klagen als je hoog instapt als de trein verder rijdt. Ik Hodl mijn 22k tron lekker, ingestapt op 0.02 cent en daarna vastgehouden. Komt helemaal goed
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Of andersom hoop ik dat de BTC door winstnemingen van de recente sterke stijging weer gaat dalen naar zeg maar € 12000-12500.Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:43:
Ik hoop toch dat we een flinke dip gaan krijgen vandaag of morgen bij de altcoins, het is hier namelijk weer tijd om groots in te kopen.
Zet daar XRP eventueel ook bij, al zijn de meningen verdeelt.Rookert25 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:04:
Welke coins gaan de bubbel pop overleven? Denk zelf NEO, ETH, VEN IOTA, interesse van echte bedrijven is noodzakelijk, speculatie van kleine jongens zoals wij niet.
Wat is je reden voor Digibyte?Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:52:
[...]
Wellicht niet de keus van de menigte....maar Lisk, RDD, Ripple, NAV en Digibyte
Naar mijn mening komt dit door de sterkte stijging van de BTC maar ook van ETH.Pierlala schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:32:
Zit ik op dit moment in de verkeerde coins, of lijkt de markt wat stil te staan dit weekend.
Hoe denken jullie erover?
Wellicht te maken dat aanmeldingen bij binance etc even stopgezet zijn.
NYC weet ik niet veel vanaf, wel dat de oorspronkelijke ontwikkelaar in 2014 verdwenen is. lijkt wel een beetje bitcoin verhaal.Tweakarim schreef op zondag 7 januari 2018 @ 09:52:
Op yobit zie ik coins met mega percantages omhoog schieten. De hierboven genoemde NYC +600% en B3 +1185% op moment van schrijven. Shit coin of niet, op juiste moment instappen en dan loop je toch letterlijk binnen of zie ik dat verkeerd?
Dat ligt er toch volledig aan in welk perspectief je het bekijkt? http://www.trustnodes.com...ion-whitepaper-no-productWorstkaas schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:23:
Informatief stukje over tron\trx
https://medium.com/@thepr...a-perspective-5b13bd280d1
Dit artikel geeft mijn gevoel over TRX goed weer. Alle publiciteit rondom de mensen van TRX is gewoon te goed om waar zijn, echter lijkt het alsof het gewoon echt zo is. De downside is dat ik me niet kan vinden achter de focus van TRX, wel vanuit een ethisch oogpunt, maar niet vanuit een realisitsch oogpunt waarbij deze cryptocoin echt iets zal gaan veranderen in de wereld van grote overheden en bedrijven.Bmfd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:50:
[...]
Dat ligt er toch volledig aan in welk perspectief je het bekijkt? http://www.trustnodes.com...ion-whitepaper-no-product
[ Voor 27% gewijzigd door Junia op 07-01-2018 11:52 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nou mijn HODL lijstje heeft niet heel lang kunnen overleven. Ambrosus ging gister binnen 1 dag al 126% omhoog, toen kon ik het niet laten om te verkopen, ga er zo wel weer in want er is een correctie geweest. Substratum gaat ook als de malle maar ik heb me kunnen weerhouden van verkopen, die wil ik echt HODLEN. EthLend gaat ook lekker dus die hou ik ook nog even aan. Al m'n STRAT zojuist verkocht in een impuls omdat ik ze hoop weer goedkoper in te kopen ondertussen is ie al een 10/15 cent duurder geworden. Steem was blijkbaar niet op Binance en had geen zin om weer naar Bittrex over te zetten dus die heb ik niet zelfde geldt voor Publica (helaas!).Tominatie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:05:
Oke mijn porto die ik een jaar ga vasthouden ziet er zo uit:
- Stratis
- Steem
- Substratum
- Ambrosus
- Publica
- ETHLend
Ik denk nog aan:
- XSPEC
- WeTrust
:-)
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb 2,8 miljoen pac, maar durf hun zogenoemde whitepaper 1 februari nog wel af te wachten... de fork die 1 maart gaat komen heb ik wel mijn twijfels over...Crypts schreef op zondag 7 januari 2018 @ 12:04:
Lol, voor de grap een order neergezet voor 400k pac op 1 satoshi en die is vervuld vannacht.
Nu er nog van af komen maar dat is potentieel een leuke verdubbelaar. Wat doen jullie met je pac? Holden of zo snel mogelijk er weer uitduwen? Ik weet echt helemaal niks van het project zelf.
Normaal ben ik niet zo van die reclame posts, maar deze coin heeft in ieder geval wel iets... misschien dat ik hier ook nog een klein deel van koop... heb nog 12k doge die ik wil vespreiden in andere coins.MaZo schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:55:
Nog een aanrader die hier in een verleden hooguit een paar keer is genoemd: Enjin Coin (ENJ).
Komen morgen met een multi-coin wallet met support voor 600+ coins, en over een maand met Minecraft integratie.
[ Voor 35% gewijzigd door dicee op 07-01-2018 12:10 ]
Ik zie niet hoe deze twee dingen iets zouden betekenen voor de waarde van de coin zelf. Maar goed als een dev een goede scheet laat en dat mooi verpakt in een tweet gaat het tegenwoordig ook al +200%MaZo schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:55:
Nog een aanrader die hier in een verleden hooguit een paar keer is genoemd: Enjin Coin (ENJ).
Komen morgen met een multi-coin wallet met support voor 600+ coins, en over een maand met Minecraft integratie.
[afbeelding]
Tominatie schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:55:
[...]
Nou mijn HODL lijstje heeft niet heel lang kunnen overleven. Ambrosus ging gister binnen 1 dag al 126% omhoog, toen kon ik het niet laten om te verkopen, ga er zo wel weer in want er is een correctie geweest. Substratum gaat ook als de malle maar ik heb me kunnen weerhouden van verkopen, die wil ik echt HODLEN. EthLend gaat ook lekker dus die hou ik ook nog even aan. Al m'n STRAT zojuist verkocht in een impuls omdat ik ze hoop weer goedkoper in te kopen ondertussen is ie al een 10/15 cent duurder geworden. Steem was blijkbaar niet op Binance en had geen zin om weer naar Bittrex over te zetten dus die heb ik niet zelfde geldt voor Publica (helaas!).
Hodlen is ook best moeilijk, moet mezelf er toch echt nog meer op hameren
[ Voor 52% gewijzigd door Kain_niaK op 07-01-2018 12:21 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq