[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.934 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
iNSANiTi schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:55:
Hoe durven jullie het toch allemaal aan op ''onbekende'' coins in te zetten en ook op een minder grootte exchange te kopen?
Omdat ik vooraf al besloten heb dat ik het geld kwijt ben. Als ik het dan kwijt raak dan is het maar zo, dat verlies heb ik al geleden. Als ik winst pak is het leuk.

Ik had een heel groot bedrag aan PAC op TradeShatosi staan, die site vertrouw ik niet helemaal. Dat heb ik weggehaald. Vooral omdat het zo aan het stijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Even een vraagje tussendoor:
Vanwege de grote boost van Ripple en talloze altcoins en de 'dip' van BTC en LTC heb ik in december vol enthousiasme m'n hele portefeuille verschoven naar altcoins. Inmiddels hebben de meeste altcoins even flink geboost en lijken de meesten even te corrigeren, en lijkt de market dominance van BTC weer lichtjes toe te nemen.

Ik moet ervoor oppassen dat ik de 'ouwe rotten' als BTC, LTC en ETH niet uit het oog verlies, dus daarom vroeg ik me af: wat is jullie filosofie over een gezonde verdeling van BTC, LTC, ETH en altcoins (even beschouwd als één groep)? Ik richt nu op 20% BTC, 10% LTC en 10% ETH en 60% altcoins, maar ik ben benieuwd naar jullie ideeën.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Eergisteren toen ik met mijn Bytecoins aan het spelen was op HitBTC toevallig tegen DentaCoin aangelopen en voor de gein een flinke zwik gekocht... Worden we blij van :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Stevie_ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:56:
Ik heb TRX voor 50% verkocht op de laatste piek. Erg van genoten als beginner in cryptocurrency, echter hij schommelt mij teveel. Ik geloof absoluut in hold, maar wilde toch even wat risico uit portfolio gooien (ik heb er overigens VEN voor terug gekocht).
goeie keuze, heb gister ook VEN gekocht voor TRX. iets meer vertrouwen in ;)

daar krijg je minder van die bullshit verhalen mee als met TRX, zijn ook allemaal noobs die in TRX zitten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
dikke sellwall van 45 btc op VEN binance.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 14:26
shakespeare schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:23:
[...]
daar krijg je minder van die bullshit verhalen mee als met TRX, zijn ook allemaal noobs die in TRX zitten volgens mij.
Of mensen die zoals ik die even heel snel veel geld willen verdienen en dan over gaan naar de volgende coin. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Hmm lekker die stijging op VEN. Weer de keuze: sell en hopen op correctie, vervolgens sterker inkopen of HODL. Zo veel heb ik er niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Therapy777 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:35:
Hmm lekker die stijging op VEN. Weer de keuze: sell en hopen op correctie, vervolgens sterker inkopen of HODL. Zo veel heb ik er niet :P
Halverwege deze maand komt er een rebranding. Om je een idee te geven: NEO deed dat ook en die steeg met 5x. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:26:
45btc kom je nog wel doorheen. De sellwall op PAC is inmiddels van 1200+ naar 900+ BTC gezakt 8)7

Wat vervelender is is dat ik mijn LTC niet gewithdrawed krijg op Binance. Na x minuten staat ie automatisch op Cancelled en de email om het te bevestigen komt nooit aan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:38:
[...]

45btc kom je nog wel doorheen. De sellwall op PAC is inmiddels van 1200+ naar 900+ BTC gezakt 8)7
haha.. wat een geld;) er zitten een paar whales op dat willen wij niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:29
Buy-wall van 219BTC was ik binnen 20 min doorheen, na anderhalf uur m'n inleg verdubbeld :D

Klein bedrag om te testen ingezet: 0.01 BTC

[ Voor 20% gewijzigd door Lucky0wn op 06-01-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Waar heb ik het minste kosten mee met transfer van ene naar andere exchange, ripple, litecoin of ethereum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Wat is er met BURST aan de hand eigenlijk? Ik mine die dingen omdat m'n server toch aan staat en het kost bijna niks, maar hij staat op +75% vandaag al. Terwijl het normaal gesproken een vrij rustige munt is.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:54
sig69 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:48:
Wat is er met BURST aan de hand eigenlijk? Ik mine die dingen omdat m'n server toch aan staat en het kost bijna niks, maar hij staat op +75% vandaag al. Terwijl het normaal gesproken een vrij rustige munt is.
Lol als ik dit topic wat volg is er geen enkele munt rustig. Ik mine wat via nicehash op mijn gamepc en als ik zie hoeveel de geprojecteerde winst heen en weer gaat dan lijkt het me een erg rumoerige wereld. Moet wel toegeven dat ik elke dag ongeveer hetzelfde binnen haal qua btc.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 23:06

SaN

Ik kwam er gisteren achter dat ik nog €200 aan bitcoin heb staan in een wallet waar ik 3 jaar geleden iets mee heb gekocht en nooit meer aan gedacht. Ik had wat overschot en dat blijkt nu iets waard te zijn.

Nou heb ik de bitcoins op |Coinbase staan en wil ik er eigenlijk een goedkopere munt voor terugkopen om er een beetje mee te expirimenteren. Klopt het dat bijna alle grote exchange websites geen nieuwe accounts meer toelaten? Of zijn er nog goede/betrouwbare websites waar ik me nog aan kan melden, en waar veel soorten cryptocurrencies te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.G
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-09 12:44

T.G

SaN schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:58:
Nou heb ik de bitcoins op |Coinbase staan en wil ik er eigenlijk een goedkopere munt voor terugkopen om er een beetje mee te expirimenteren. Klopt het dat bijna alle grote exchange websites geen nieuwe accounts meer toelaten? Of zijn er nog goede/betrouwbare websites waar ik me nog aan kan melden, en waar veel soorten cryptocurrencies te koop zijn?
Je kan je op yobit.net registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 23:06

SaN

T.G schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:00:
[...]

Je kan je op yobit.net registreren.
Bedankt voor je reactie, maar de reviews zijn niet al te best helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DW23 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:59:

Ik moet ervoor oppassen dat ik de 'ouwe rotten' als BTC, LTC en ETH niet uit het oog verlies, dus daarom vroeg ik me af: wat is jullie filosofie over een gezonde verdeling van BTC, LTC, ETH en altcoins (even beschouwd als één groep)? Ik richt nu op 20% BTC, 10% LTC en 10% ETH en 60% altcoins, maar ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
Ik houd een groot gedeelte van mijn coins gespreid over een gewogen gemiddeld van de top10 coins. Op die manier worden de verschuivingen binnen de Top10 redelijk opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 20:24
Zie dat Poloniex en KuCoin als alternatief worden aangeraden voor Binance, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
NL_Scratch schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:21:
Zie dat Poloniex en KuCoin als alternatief worden aangeraden voor Binance, iemand daar ervaring mee?
Ik gebruik Poloniex omdat dat een van de weinige Bytecoin exchanges is waar ik terecht kan, en voor dat doel werkt het prima. Maar dat ligt meer aan de snelheid van Bytecoin dan die van Poloniex. Validatie was ook in een halve dag geregeld, alleen geen ervaring met depositen en/of withdrawen van de “grote” coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poloniex vraagt om je ID, ga ik niet aan beginnen. De andere ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 18:21
Ik probeer mij op KuCoin aan te melden, maar ik krijg geen e-mail ter verificatie. De munt van hun lijk mij wel interessant.

Saus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Regor schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:26:
[...]

Ik probeer mij op KuCoin aan te melden, maar ik krijg geen e-mail ter verificatie. De munt van hun lijk mij wel interessant.
Kwam bij mij in spam.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Waarom op zoek naar een alternatief, vanwege de registratiestop? Of ben je niet tevreden over binance?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik heb me vandaag toch maar eens boos gemaakt op verdiept in die bitcoin forks van vorig jaar, en m'n bitcoin cash en bitcoin gold geclaimd (en tegelijk m'n tegoed aan BTC maar eens een stuk veiliger opgeborgen. Die ga ik volgend jaar wel weer een keer bekijken; elke dag handelen is niet mijn ding). Het was toch wel weer even zoeken naar de goede wallets, keys en de mogelijkheden voor het omzetten in fiat, maar het was de moeite waard: m'n initiële inleg is door de verkoop van de geforkte BTG en BTH in elk geval ruim terug :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
De prijs van hardware wallets lijkt wel net zo hard te fluctueren als die van de coins zelf. Ik weet toch zeker dat ik een paar dagen terug op de site van Ledger Wallet de Nano S voor €70 in mijn mandje had liggen +€13 verzendkosten (zoiets was het). Nu is het weer €95 euro met gratis verzendkosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:43
ggj87 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:36:
De prijs van hardware wallets lijkt wel net zo hard te fluctueren als die van de coins zelf. Ik weet toch zeker dat ik een paar dagen terug op de site van Ledger Wallet de Nano S voor €70 in mijn mandje had liggen +€13 verzendkosten (zoiets was het). Nu is het weer €95 euro met gratis verzendkosten :?
70 + 13 ja. Wat een vervelende omzwaai zeg.. En ze komen in maart pas weer. 8)7
Vanochtend was hij dus nog de oude prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 06-01-2018 18:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:02:
[...]

Het is allemaal gebakken lucht, ooit gestart om snel, anoniem te kunnen betalen.
Dit doen wij nu al jaren toch met de aanschaf en verkoop van de munten.

Ik up nog een keer, lees je in op de werking van een piramidespel
Denk aan de potentie (het aantal internetaansluitingen groeit wereldwijd exponentieel).
Denk daarbij aan wat een bank je als klant nog biedt (en wat het kost)
Neem de internationale regels van geld (ook niet eerlijk verkregen geld) overmaken
Stel jezelf de vraag of je van €1,-, €2,- wil maken en stel die vraag daarna aan iedereen die je ook kent

zo lang de geldstromen in mijn voordeel zijn doe ik mee

Waar of niet waar, volgens vele bronnen zijn de presidentschapsverkiezingen van de VS beïnvloed
Dusse.... wie is die Justin Sun (en wat zijn zijn belangen) enne wie zijn al die nieuwsverspreiders.
Te makkelijk gezegd dit. Ik begrijp ook wel donders goed dat iemand de eindafrekening moet betalen. Het alsmaar vergelijken met een piramidespel is echt te makkelijk in deze context. Ik zie het meer als een strijd wie als eerste deze technologie uniform kan toepassen waar iedereen straks nut uithaalt. Het moet allemaal nog vorm krijgen en het staat in de kinderschoenen. Het is wachten tot professionele instellingen en overheden dit gaan adapteren en toepassen. Dat er straks heeft veel munten afvallen hoort bij de opkomst van een nieuwe toepasbare technologie, en ja dat zijn dan de financiële bubbels waar iedereen geld in heeft zitten. Dus het is denk ik niet allemaal gebakken lucht, hier gaat wel een winnaar uitkomen.

Slechts speculatie op basis van eigen waarnemingen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
shakespeare schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:26:
goeie 200 btc nodig om boven de 28580 te raken nu

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@Lucky0wn

Gaat het daar net zo snel als op Binance? want daar gaan de schommelingen rete snel en dat is niks voor mij. Ik wordt al oud. :P

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
buffel1997 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:50:
[...]

hij is weg volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-09 00:42
[...]

Betekend dat de whales veel potentie zien in deze munt :)
Hopen voor een dip, inslaan en vervolgens hopen voor goede roi met de rebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
Ze proberen gewoon (zoals al heel de week) de koers wat tegen te houden. Meestal breken we er wel door. Dus gewoon vasthouden en afwachten!

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yucel55
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 12:04
Ik heb de helft van mijn BTC stack gisteren op PAC gezet. Wat was dat een goeie keuze van me. Ben benieuwd wat PAC na de 1000:1 correctie gaat doen. Ik denk dat we dan nog mooiere winst gaan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
buffel1997 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:52:
[...]

Ze proberen gewoon (zoals al heel de week) de koers wat tegen te houden. Meestal breken we er wel door. Dus gewoon vasthouden en afwachten!
ja precies jammer ik heb er maar 500 euro inzitten... :(

wacht wel even af.. koop miss nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
[...]

Ik heb zelden gezien dat er zovaak sellwalls worden neergezet als dat bij Vechain het geval is en ik vraag me af waar dat vandaan komt en wie erachter zit. Bij veel andere coins zie je wel vaker dat de sellwalls fake zijn en worden weggehaald, maar bij Vechain is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yucel55 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:53:
Ik heb de helft van mijn BTC stack gisteren op PAC gezet. Wat was dat een goeie keuze van me. Ben benieuwd wat PAC na de 1000:1 correctie gaat doen. Ik denk dat we dan nog mooiere winst gaan maken. :)
Met wat heeftt u PAC gekocht ? net met BTC gekocht en merk weinig beweging op cryptopia :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:02:
[...]

Ik heb zelden gezien dat er zovaak sellwalls worden neergezet als dat bij Vechain het geval is en ik vraag me af waar dat vandaan komt en wie erachter zit. Bij veel andere coins zie je wel vaker dat de sellwalls fake zijn en worden weggehaald, maar bij Vechain is dat niet het geval.
Nee inderdaad! Valt me ook op dat ze steeds blijven staan en stilletjes aan opgegeten worden. Opzich een goed teken, vind ik persoonlijk. Toont aan dat ze de koers even proberen te drukken en daarna gaat hij meteen hoger, tot de volgende sellwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 21:51
Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:02:
[...]

1 wall zag ik anders gewoon weggehaald worden net. Het zullen waarschijnlijk whales zijn die aan het inkopen zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

SaN schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:06:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar de reviews zijn niet al te best helaas..
Op zich niks mis mee, gisteren geregistrerd om PAC te kunnen kopen. Heb wat bitcoin deeltjes overgemaakt via binance en later weer via yobit in ethereum teruggestort maar binance. Was binnen een kwartier verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:03:
[...]

Met wat heeftt u PAC gekocht ? net met BTC gekocht en merk weinig beweging op cryptopia :?
Geduldig wachten, die buywall gaat best snel. En meteen in de 3 satoshi sellwalla zetten. Heb je morgen 300%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Laatst online: 23-09 20:24
Widow schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:31:
[...]

Waarom op zoek naar een alternatief, vanwege de registratiestop? Of ben je niet tevreden over binance?
Ik heb mij nog niet geregistreerd bij Binance... dus zoek daarom een ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Wow een flashcrash van ETN... Had net sellorder geplaatsts, Ging even eten, kom terug: sell order staat er nog (10 satoshi onder de ATH) en -65% op ETN binnen 15 min lol. Trekt gelukkig bij, servers lagden dus zal wel net een seconde te laat hebben verkocht (crash was nog niet bezig).

Wel mooi 5k ETN op 940 satoshi bij kunnen kopen 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Lucky0wn op 06-01-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

wat een spel zeg hoe houdt je het allemaal bij...

ik haak af :P

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranora
iNSANiTi schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:54:
wat een spel zeg hoe houdt je het allemaal bij...

ik haak af :P
Dat maakt het juist leuk toch? Ik speel al jaren tycoons, of als er spellen met een auction house kan je mij daar vinden. Nu is het een "beetje" echt. Ja, je moet veel weten of je moet globaal veel weten. Maar eerlijk gezegd maakt dat het ook wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Laatst online: 11-03 22:12
Nvm

[ Voor 133% gewijzigd door Worstkaas op 06-01-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Benieuwd wat VEN doet... Blijft een beetje op 28400-28500 hangen. Net verkocht en hopen dat de piek bereikt is zodat ik straks goedkoper in kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wilde een paar dagen geleden mijn BNB inruilen voor meet TRX
Gelukkig lukte het niet om ze uit mijn wallet te krijgen vanwege drukte

Nu al 300% sinds begin dit jaar. Toch maar voor de longterm HODL nu.

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Worstkaas schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:10:
Airdrop van trx?

Krijg je 0.25 trx bij elke trx die je bezit?
Fake/scam. Echte site is https://tron.network

[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 06-01-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
Dacht ik al.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Worstkaas op 06-01-2018 20:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 18:03
Als je op dat soort sites je private key invult verdien je het ook wel een beetje hoor... Misschien even de link uit de quote weghalen? Worstkaas heeft z'n post immers ook al weggehaald, wel zo veilig voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Oke. Hoelang denken we dat het gaat duren voordat de negatieve candlestick van TRX weg is. Er staan wel sellwalls, maar ik heb zomaar het idee dat we met z'n allen maandag alweer doodleuk TRX to the moon! gaan roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 07:43
Ranora schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:25:
Oke. Hoelang denken we dat het gaat duren voordat de negatieve candlestick van TRX weg is. Er staan wel sellwalls, maar ik heb zomaar het idee dat we met z'n allen maandag alweer doodleuk TRX to the moon! gaan roepen.
Ik denk dat het wel even kan duren. Zijn de afgelopen dagen ook iets teveel schommelingen geweest met BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
JorzoR schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:27:
[...]

Ik denk dat het wel even kan duren. Zijn de afgelopen dagen ook iets teveel schommelingen geweest met BTC.
BTC staat ook weer dichterbij de € 14.000.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wie heeft nog meer moeite om in slaap te vallen omdat je constant met crypto in je hoofd zit, eventuele stijgingen/dalingen. Het is te excited. Ik ben nu bezig met het compleet maken van mijn porto om dan even rust te nemen en niet meer te kijken. Hoop dat ik er dan niet de heletijd mee in me hoofd zit. Voor alle nieuwelingen crypto = verslavend (WATCH OUT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Tominatie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:28:
Wie heeft nog meer moeite om in slaap te vallen omdat je constant met crypto in je hoofd zit, eventuele stijgingen/dalingen. Het is te excited. Ik ben nu bezig met het compleet maken van mijn porto om dan even rust te nemen en niet meer te kijken. Hoop dat ik er dan niet de heletijd mee in me hoofd zit. Voor alle nieuwelingen crypto = verslavend (WATCH OUT)
Yep, vooral als een trend bullish is zit ik soms gewoon naar gdax te staren alsof het een film is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 22:14

sus

is druk :+

Blij met XRP, die heb ik nog ingekocht op 18 cent :D Nu valt PAC op, die kost helemaal geen drol maar gaat wel als een malle. Verwachten jullie daar wat van? Of is die al zo "overhyped" dat die straks onderuit gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranora
Ik las het gisteren. En wat ik momenteel van het nieuws vind zal ik hier niet posten. Kort gezegd, ik vind heel veel nieuws artikelen erge onzin. Ik denk dat we ons vooral heel erg druk moeten maken over crypto. Nu.nl voerde daar erg de boventoon in, nog wel. Al zien ze dat zij er ook niet meer omheen kunnen. Ze waren vooral de eerste helft van 2017, misschien wel tot augustus, zeer negatief over Bitcoins en alles wat er dan misschien een klein beetje mee te maken heeft.

Dat negatieve is er wel af, maar toch zijn ze het nog flink aan het bashen. Waarom dat is, ik vraag het mij af. Ik denk niet snel in complotten, dus het is niet dat er iets achter zit. Behalve misschien dat het oude garde is.

Wat ik merk is dat als ik het bespreek met de babyboomer, die gene die toch wel de "owners" waren van alles, bedrijven, internet, oud geld, de banken etc etc, dat zij erg negatief zijn over crypto.

"Ja, het is een grote bubbel", "je verliest er uiteindelijk veel geld mee", "dit gaat nooit goed". Nee, natuurlijk knalt deze ballon. Dat zal heus wel gebeuren. Maar dat betekent niet dat we er nu niet gebruik van kunnen maken? Ik heb mijn noodplan allang klaar staan, maar het is niet morgen in eens over.

Over je slaap probleem, ik denk dat jij niet alleen wakker ligt van crypto, maar van meerdere dingen waar je veel focus op hebt. Ik gebruik het om in slaap te komen, ik probeer strategieën te bepalen voor morgen. Maar dat heb ik ook met andere hobby's en eventuele problemen die ik daar heb. Maar het is echt niet zo dat half Nederland wakker ligt van Crypto alleen. Of überhaupt.
sus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:31:
Blij met XRP, die heb ik nog ingekocht op 18 cent :D Nu valt PAC op, die kost helemaal geen drol maar gaat wel als een malle. Verwachten jullie daar wat van? Of is die al zo "overhyped" dat die straks onderuit gaat?
Lol, ja lekker overhypted. Ik heb 9/10 keer mijn inzet in 2 dagen! Laat het lekker overhyped zijn. Deze munt is enorm gestegen. Profiteer er van. Maar doe geen FOMO. Ga niet nu deze zo sky high staat instappen. Behalve als je denkt dat je er nog wat mee kan pakken.

Wat de reden is? Geen idee.

[ Voor 13% gewijzigd door Ranora op 06-01-2018 20:36 . Reden: Meer toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:03:
[...]

Staat op de website dat die markt (LTC iig) op "pauze" staat, vandaar. Vroeg het mij net ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:07
Geen Cryptopia exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ranora schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:28:
[...]

BTC staat ook weer dichterbij de € 14.000.
Het grootste probleem nu is dat withdraw op Binance uit staat, zodra dit opgelost is en trx gelist gaat worden op meer exchanges dan kunnen we nog weleens leuke dingen gaan verwachten. :)

Geen garantie maar ik hou hem nog wel even vast.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:07
DW23 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:59:
Even een vraagje tussendoor:
Vanwege de grote boost van Ripple en talloze altcoins en de 'dip' van BTC en LTC heb ik in december vol enthousiasme m'n hele portefeuille verschoven naar altcoins. Inmiddels hebben de meeste altcoins even flink geboost en lijken de meesten even te corrigeren, en lijkt de market dominance van BTC weer lichtjes toe te nemen.

Ik probeer inderdaad ook die ‘ouwe rotten’ nig ergens in de middenmoot van mij portefeuille op te nemen. Soms stort ik daarvoor bij, soms verschuif ik wat inleg. Overgrote deel zijn altcoins in mijn portefeuille. Maar ook daar heb je een aantal stabiele coins, zoals VEN , RXP , NEO etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 22:14

sus

is druk :+

PAC/BTC gaat los op Cryptopia, PAC/LTC is gepauzeerd.Twijfel of ik even ga shoppen daar... :D

[ Voor 14% gewijzigd door sus op 06-01-2018 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
sus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:40:
PAC/BTC gaat los op Cryptopia, PAC/LTC is gepauzeerd.Twijfel of ik even ga shoppen daar... :D
Er staat een "wall" van 0,00000002 BTC voor 1 PAC.
De wall is ongeveer 414668889358 PAC groot.
Dat is 828 BTC, ongeveer €11.495.952 euro.

Duurt een hele tijd voordat jouw order er doorheen is.
Staat wel een sell order op 0,00000001 Je kan dus wel kopen.

EDIT..
Lol ik post deze en de sell order van xxx2 is weg...
Staat nu alleen nog maar 3.

Hier zitten een hoop BOTS achter.. .

[ Voor 12% gewijzigd door Ranora op 06-01-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
Volgens mij is die markt net open gegaan. Toen ik m'n PAC kocht gisteren was die BTC markt er nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
JorzoR schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:46:
Volgens mij is die markt net open gegaan. Toen ik m'n PAC kocht gisteren was die BTC markt er nog niet :P
is er al sinds vanmorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Nieuwkomer Appcoins voor Binance is flink aan het stijgen! Heeft nog mooie dips, wellicht lukt het nog om laag in te stappen en wat mee te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

CND en TRX zijn op dit moment ongeveer evenveel waard (~980 SAT). Ik hoor regelmatig goede dingen over CND mar twijfel of ik niet toch beter TRX ga bijkopen en even laat lopen.
Stevie_ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:48:
Nieuwkomer Appcoins voor Binance is flink aan het stijgen! Heeft nog mooie dips, wellicht lukt het nog om laag in te stappen en wat mee te pakken :)
Zat er ook al naar te kijken, maar ben toch een beetje bang voor FOMO op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Wel jammer dat TRX stil komt te staan op Binance.

wat is die app coin?

[ Voor 20% gewijzigd door Ranora op 06-01-2018 20:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Wie heeft nog meer moeite om in slaap te vallen omdat je constant met crypto in je hoofd zit, eventuele stijgingen/dalingen.
Nergens last van. Het geld heb ik al afgeschreven en ik heb alles gekocht voor de lange termijn.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
Therapy777 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:52:
CND en TRX zijn op dit moment ongeveer evenveel waard (~980 SAT). Ik hoor regelmatig goede dingen over CND mar twijfel of ik niet toch beter TRX ga bijkopen en even laat lopen.

[...]

Zat er ook al naar te kijken, maar ben toch een beetje bang voor FOMO op dit moment.
Ah, het verschijnsel FOFOMO ;) Heb ik ook wel eens last van!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 12:25
En dat is nou precies de reden geweest dat ik eergisteren mijn gehele portefeuille heb omgezet en All-in op NEO ga. Denk dat dit stabiele coin is die dit jaar nog van zich zal laten horen. Heb geen zin meer om continue de koersen op mijn mobiel te checken. Had het gevoel dat Crypto mijn overige dagelijkse bezigheden nadelig ging beïnvloeden. Het gaf mij stress en hoop nu weer wat rust on mijn donder terug te krijgen... ;) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
Matadores schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:59:
[...]

En dat is nou precies de reden geweest dat ik eergisteren mijn gehele portefeuille heb omgezet en All-in op NEO ga. Denk dat dit stabiele coin is die dit jaar nog van zich zal laten horen. Heb geen zin meer om continue de koersen op mijn mobiel te checken. Had het gevoel dat Crypto mijn overige dagelijkse bezigheden nadelig ging beïnvloeden. Het gaf mij stress en hoop nu weer wat rust on mijn donder terug te krijgen... ;) :*)
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit heeft. Ik ga inzetten op handjevol spelers en dan een weekje of wat niet kijken. Althans, dat ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Heb respect als je dat kan. Gewoon niet kijken en dan maar zien waar het schip strand.
Maar stress heb ik er totaal niet van.

Ik kan niet kijken in jullie geldzaken en weet natuurlijk niet hoeveel jullie er in hebben zitten. Dus ik weet ook niet waar die stress drempel komt te liggen. Ik hoop dat ik het aantik. En dan weet ik een ding, geld is niet alles. Ik ga niet wakker liggen voor een beetje geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ranora schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Over je slaap probleem, ik denk dat jij niet alleen wakker ligt van crypto, maar van meerdere dingen waar je veel focus op hebt. Ik gebruik het om in slaap te komen, ik probeer strategieën te bepalen voor morgen. Maar dat heb ik ook met andere hobby's en eventuele problemen die ik daar heb. Maar het is echt niet zo dat half Nederland wakker ligt van Crypto alleen. Of überhaupt.
Ja dat is waar ik val sowieso niet snel in slaap (van nature), ben een enorm avondmens en haat de wekker om 7 uur. Maar crypto maakt het me nog moeilijker omdat het de heletijd door mijn hoofd circuleert "stel ik wordt morgen wakker en hijs 100% up" etc. Ik moet minder tijd aan crypto gaan besteden anders gaat het niet goed zo. Ik ben net 18 en slaap de laatste tijd maar 6 uurtjes en dat begin je wel te merken als ik naar de gym ga en dergelijke. Er zijn denk ik redelijk wat mensen met hetzelfde probleem en dat kan je uiteindelijk echt parten gaan spelen op sociaal vlak en niet te vergeten je gezondheid. DUS je moet gewoon de coins pakken waar jij veel inziet en dan misschien per dag 10 minuten even kijken en je verder vooral bezighouden met je andere hobby's, vrienden, school, werk. Als je er elke dag uren in steekt raak je gewoon depressief, ik merk het van mezelf nu ook al (zit er 3/4 maanden in). Conclusie: Crypto en geld maakt niet gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 24-09 22:09
Even wat over TRX.
Veel ruis geweest vandaag over mogelijke oplichter.
Nu heb ik iets dat het NIET ontkracht, maar het sterkt wel een beetje dat er grote investeerders achter zitten.

Op de Twitter pagina van Justinsuntron zie je dat hij een adres heeft gepost van de te vestigen Tron in San Francisco.
Adres even opgezocht en daar zit "nu" Draper Athena Investments in. Draper Athena is van oa Tim Draper, die enorm veel geld in Bitcoin heeft zitten. Tim en Justin kennen elkaar al van 2014. Er is ook op twitter een foto van hen.

Dus op de vraag of Justin een scheme aan het voeren is, kunnen we zo terecht bij Tim. Tenzij hij in het complot zit, maar iemand met zo een grote vermogen, gaat vast en zeker niet voor dit soort korte geld. Met zijn portefeuille heeft hij meer prestigere bedrijven achter zich gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 22:55
Ik snap niet helemaal waar het geld naar toe gaat. Al me alts dalen en BTC is niet aan het stijgen. Ook zijn er niet heel veek alts die flink stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Meeste investeringen zijn toch longterm dus waarom zou je je druk maken om 1 dag van stijging of daling? Eens hoor, ik heb laatst ook zo'n nacht gehad, maar dan denk ik gewoon bij mijzelf: Nu is het tijd om te slapen. Morgen zal ik mij er wel weer mee bezig houden. Nu niet. En gek genoeg werkt dat ook nog. Of in het geval van TRX of XVG denk ik: Ik ben hier ingestapt voor de lange termijn. Het heeft daarom nu ook geen zin om er om de zoveel minuten naar te kijken. Ik zie het later wel. En dat werkt gek genoeg :+

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Tominatie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:04:
[...]

Ja dat is waar ik val sowieso niet snel in slaap (van nature), ben een enorm avondmens en haat de wekker om 7 uur. Maar crypto maakt het me nog moeilijker omdat het de heletijd door mijn hoofd circuleert "stel ik wordt morgen wakker en hijs 100% up" etc. Ik moet minder tijd aan crypto gaan besteden anders gaat het niet goed zo. Ik ben net 18 en slaap de laatste tijd maar 6 uurtjes en dat begin je wel te merken als ik naar de gym ga en dergelijke. Er zijn denk ik redelijk wat mensen met hetzelfde probleem en dat kan je uiteindelijk echt parten gaan spelen op sociaal vlak en niet te vergeten je gezondheid. DUS je moet gewoon de coins pakken waar jij veel inziet en dan misschien per dag 10 minuten even kijken en je verder vooral bezighouden met je andere hobby's, vrienden, school, werk. Als je er elke dag uren in steekt raak je gewoon depressief, ik merk het van mezelf nu ook al (zit er 3/4 maanden in). Conclusie: Crypto en geld maakt niet gelukkig ;)
Sowieso verschilt het enorm per persoon. Ik ben al een tijdje geen 18 meer. Maar ik kan mij goed voorstellen dat je dan niet voldoende slaap krijgt. Dat werkt zeker niet in je voordeel. Mijn voordeel, ik ben IT-er, ik zit toch minimaal 12 uur per dag achter mijn computer, dat stuk tijd wat ik nu minder besteed aan bijvoorbeeld social media besteed ik aan coins. Ik geef geen zier (meer) om social media, ik speelde vroeger bijvoorbeeld heel veel WoW, dat doe ik nu niet meer (al 3-4 jaar niet meer) en daardoor heb ik dus de tijd om dit aan crypto te besteden.

Maar, jouw laatste zin. Dat is belangrijk. Er zijn zoveel meer dingen die belangrijk zijn voor je dan geld/crypto. Maar onthoud, het huilt nu eenmaal lekkerder in een Ferrari dan op een fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ranora schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:09:
[...]

Sowieso verschilt het enorm per persoon. Ik ben al een tijdje geen 18 meer. Maar ik kan mij goed voorstellen dat je dan niet voldoende slaap krijgt. Dat werkt zeker niet in je voordeel. Mijn voordeel, ik ben IT-er, ik zit toch minimaal 12 uur per dag achter mijn computer, dat stuk tijd wat ik nu minder besteed aan bijvoorbeeld social media besteed ik aan coins. Ik geef geen zier (meer) om social media, ik speelde vroeger bijvoorbeeld heel veel WoW, dat doe ik nu niet meer (al 3-4 jaar niet meer) en daardoor heb ik dus de tijd om dit aan crypto te besteden.

Maar, jouw laatste zin. Dat is belangrijk. Er zijn zoveel meer dingen die belangrijk zijn voor je dan geld/crypto. Maar onthoud, het huilt nu eenmaal lekkerder in een Ferrari dan op een fiets.
Dat laatste klopt en er valt gewoon enorm veel te verdienen aan deze markt: het is nieuw, de technologie kan veel teweeg brengen en 2018 gaat gewoon een enorm explosief jaar worden. De laatste maanden van 2017 waren het voorproefje. Als de registraties weer opengaan binnenkort komt er weer een explosie opgang die zijn weerga niet kent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb stress gekregen dankzij alt coins omdat al mijn spaargeld erin zit. Wat raden jullie mij aan te doen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ranora
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:18:
Ik heb stress gekregen dankzij alt coins omdat al mijn spaargeld erin zit. Wat raden jullie mij aan te doen?
Naar het Viva forum te gaan en daar te gaan trollen. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
als je nu winst het je inleg eruit halen. verder nooit al je spaargeld erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Misschien wat geld uit te cashen? Of als je dat niet wilt projecten uitkiezen waar jij vertrouwen in hebt en die voor een lange tijd vast te houden. Als je vertrouwen hebt in een coin raak je ook minder in paniek (ervaring).

Probeer dan minder aan crypto te denken en zorg dat je weer genieten gaat van het leven! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 20:20

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik twijfel of ik weer met crypto’s moet starten. Heb lang geleden wat Bitcoin gehad op Mt.Gox, maar sinds dat klapte heb ik er niets meer mee gedaan. Het afgelopen halfjaar merk ik dat er veel gebeurt en veel mensen ermee bezig zijn. In eerste instantie dacht ik ‘het gaat binnenkort weer klappen, dus laat ik nog even afstand houden’, maar ik krijg nu toch het gevoel dat ik dom ben door geen graantje mee te pikken. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer: zoveel altcoins, exchanges, ICO’s — er is geen beginnen aan… Ik wil er ook niet al te veel tijd aan kwijt zijn (of gestresst van worden), want ik ben ook met genoeg andere dingen bezig. Wat is wijsheid? :+

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet al je spaargeld erin stoppen misschien?

Belangrijkste regel hier blijft nog altijd: enkel geld gebruiken dat je kan missen en niet onmiddelijk nog hebt...

Klinkt allemaal heel leuk, daar een beetje en hier een beetje...

Zelf een limiet bedrag vooropstellen met het idee “ ik ben het kwijt” maar kan niet veel kwaad...

Ik ben er voor een laag bedrag ingestapt, eerste weken leuke winstjes... tot de moment dat je enkele foutjes maakt ( en iedereen maakt die) en je alle winst kwijt bent...
De winst alleen is dan niet erg en een goede leerschool, ben je je instap bijna volledig kwijt dan is het een harde les...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

@Verwijderd
Alles eruit halen en lekker verder leven.
Dit geintje moet je doen met geld wat je over hebt en als een spel in het casino zien.
Je kunt winsten maken, en je kunt op je bek gaan.
Dat laatste wil je niet en weegt het zwaarst als je dit met je spaargeld doet.
Mocht je doorgaan met geld dat over is: HODLen en 1x per maand of kwartaal naar kijken, niet vaker

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel in de verlies. Heb grote deel geïnvesteerd in TRX waar iedereen met lof over sprak. En aangezien iedereen het had over daar in de cryptocurrency valt geld te rapen heb ik meteen veel geïnvesteerd. Hopelijk komt het nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je inleg eruit halen en spelen met de winst, ik had hetzelfde, nu meer rust.
Met uitzondering van het feit dat ik mijn winst X 5 had kunnen hebben als ik alles had laten staan...part of the game I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
sus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:31:
Zolang de prijs laag genoeg is.. ja. Dit is gewoon de hype, de ontzettend hoge circulating supply maakt dat mensen denken dat ze meer % in de winst kunnen gaan.

Als je wilt instappen zou ik het nu doen via btc/pac want als ltc en doge weer open gaan gaat het los. :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Basxt op 06-01-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit stiekem te hopen op een nieuwe dip van alt coins..even groots inkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 14:53
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:37:
Ik zit stiekem te hopen op een nieuwe dip van alt coins..even groots inkopen....
Gaat komen, dit gaat al dagen te hard up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Gents, even ter mijner informatie of ik het goed bereken...
Ik heb nu alles in Etherium maar wil met BTC gaan handelen puur voor het gevoel (en de BTC prijs gewoon makkelijker te cashen is).
Nu kijk ik even naar een voorbeeldje XRP/ETH. Die staat 0,00266370
Als ik kijk naar de ETH/BTC koers is die nu 0,0603 en de XRP/BTC prijs op 0,00016080
Als ik nu een handel doe ETH->XRP en vervolgens als hij omhoog gaat XRP->BTC doe dan gat het volgens mij goed (ik laat dus uitbetalen in BTC).
met bovengenoemd voorbeeld kwam ik puur uit berekening uit op 16062satoshi dus die 20 die er tussen zit is verwaarloosbaar dus volgens mij lopen de 3 markten "synchroon" of doe ik nu iets fout?
Hoop dat jullie me snappen....

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
DW23 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit heeft. Ik ga inzetten op handjevol spelers en dan een weekje of wat niet kijken. Althans, dat ga ik proberen.
Succes daarmee. Laat ff weten hoe dat gaat!
Ik heb precies hetzelfde ook al zit ik er in met het hodl principe. Je blijft toch constant nieuwsgierig...

Helemaal omdat de winsten vrij makkelijk gaat. Na verliezen in de eerste week door af tasten hoor het werkt, nu 2 weken later al +50%. Hierdoor wil je toch constant kijken hoe je portefeuille ervoor staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

DW23 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:57:
[...]

Ah, het verschijnsel FOFOMO ;) Heb ik ook wel eens last van!
Nu al blij dat ik nog even gewacht heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Ripple heeft mijn hart echt gestolen :)

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er aan de hand met PAC. Waarom blijft het hangen op de zelfde percentage? Terwijl er zoveel word gebuyd?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2018 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:48:
Wat is er aan de hand met PAC. Waarom blijft het hangen op de zelfde percentage? Terwijl er zoveel word gebuyd?
Ik zit momenteel in de verlies. Heb grote deel geïnvesteerd in TRX waar iedereen met lof over sprak. En aangezien iedereen het had over daar in de cryptocurrency valt geld te rapen heb ik meteen veel geïnvesteerd. Hopelijk komt het nog goed.
Volgens mij ben je hard aan het trollen, maar als het niet zo is zou dat haast nog erger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:51:
[...]

[...]

Volgens mij ben je hard aan het trollen, maar als het niet zo is zou dat haast nog erger zijn.
Waarom trol ik precies? is een serieuze vraag.
Pagina: 1 ... 13 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)