Tominatie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:28:
Wie heeft nog meer moeite om in slaap te vallen omdat je constant met crypto in je hoofd zit, eventuele stijgingen/dalingen. Het is te excited. Ik ben nu bezig met het compleet maken van mijn porto om dan even rust te nemen en niet meer te kijken. Hoop dat ik er dan niet de heletijd mee in me hoofd zit. Voor alle nieuwelingen crypto = verslavend (WATCH OUT)
Ik las het gisteren. En wat ik momenteel van het nieuws vind zal ik hier niet posten. Kort gezegd, ik vind heel veel nieuws artikelen erge onzin. Ik denk dat we ons vooral heel erg druk moeten maken over crypto. Nu.nl voerde daar erg de boventoon in, nog wel. Al zien ze dat zij er ook niet meer omheen kunnen. Ze waren vooral de eerste helft van 2017, misschien wel tot augustus, zeer negatief over Bitcoins en alles wat er dan misschien een klein beetje mee te maken heeft.
Dat negatieve is er wel af, maar toch zijn ze het nog flink aan het bashen. Waarom dat is, ik vraag het mij af. Ik denk niet snel in complotten, dus het is niet dat er iets achter zit. Behalve misschien dat het oude garde is.
Wat ik merk is dat als ik het bespreek met de babyboomer, die gene die toch wel de "owners" waren van alles, bedrijven, internet, oud geld, de banken etc etc, dat zij erg negatief zijn over crypto.
"Ja, het is een grote bubbel", "je verliest er uiteindelijk veel geld mee", "dit gaat nooit goed". Nee, natuurlijk knalt deze ballon. Dat zal heus wel gebeuren. Maar dat betekent niet dat we er nu niet gebruik van kunnen maken? Ik heb mijn noodplan allang klaar staan, maar het is niet morgen in eens over.
Over je slaap probleem, ik denk dat jij niet alleen wakker ligt van crypto, maar van meerdere dingen waar je veel focus op hebt. Ik gebruik het om in slaap te komen, ik probeer strategieën te bepalen voor morgen. Maar dat heb ik ook met andere hobby's en eventuele problemen die ik daar heb. Maar het is echt niet zo dat half Nederland wakker ligt van Crypto alleen. Of überhaupt.
sus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:31:
Blij met XRP, die heb ik nog ingekocht op 18 cent

Nu valt PAC op, die kost helemaal geen drol maar gaat wel als een malle. Verwachten jullie daar wat van? Of is die al zo "overhyped" dat die straks onderuit gaat?
Lol, ja lekker overhypted. Ik heb 9/10 keer mijn inzet in 2 dagen! Laat het lekker overhyped zijn. Deze munt is enorm gestegen. Profiteer er van. Maar doe geen FOMO. Ga niet nu deze zo sky high staat instappen. Behalve als je denkt dat je er nog wat mee kan pakken.
Wat de reden is? Geen idee.
[
Voor 13% gewijzigd door
Ranora op 06-01-2018 20:36
. Reden: Meer toegevoegd. ]