Ik kijk naar de feiten en de verkoop orders van die adressen zeggen mij genoeg
Verwijderd
Ik zie genoeg crypto's die het commercieel in de praktijk prima hebben toegepast en hun ideeën en beloftes in werkelijkheid hebben gezet. Tron moet het allemaal nog meer eerst bewijzen. Ik houd ze wel in de gatenPiRiVi schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:28:
[...]
Laten we om te beginnen vaststellen dat geen enkele ALTcoin op dit moment een toepassing heeft in de praktijk waarbij sprake is van echte marktkapitalisatie...
Dat geldt ook voor TRON, ik praat over de promise. Als TRON zich echt kan gaan bewijzen als het betaalmiddel in GAME- en Entertainment land, dan heb je het over een markt van meer dan 100 miljard voor alleen het gaming gedeelte, laat staan de film en social media industrie...

Verwijderd
Ho even! de BNB heeft een toepassing. Het goedkoper verhandelen van andere applicatieloze coinsPiRiVi schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:28:
[...]
Laten we om te beginnen vaststellen dat geen enkele ALTcoin op dit moment een toepassing heeft in de praktijk waarbij sprake is van echte marktkapitalisatie...
Dat geldt ook voor TRON, ik praat over de promise. Als TRON zich echt kan gaan bewijzen als het betaalmiddel in GAME- en Entertainment land, dan heb je het over een markt van meer dan 100 miljard voor alleen het gaming gedeelte, laat staan de film en social media industrie...
Ik vind het in de huidige markt echt bizar om te zien hoe snel er een hype ontstaat. Omtrent coins/tokens die al op de markt zijn (Verge, Tron etc.), maar ook over ICO's. Ik volg ICO'S niet heel actief, maar af en toe kijk ik wel of er nog iets interessants tussen zit. Afgelopen dagen ontstond er een hele hype rond Dadi (https://dadi.cloud/en) en meestal blijf ik er ver van weg als er een hype ontstaat.
Technische vragen die mensen hadden na het leven van de WP werden niet/zelden beantwoord, dat is redflag 1. Maar nu blijkt dus dat ze delen van de whitepaper van hun voornaamste concurrent SONM hebben geplagieerd (https://www.reddit.com/r/...s_of_sonm_whitepaper_why/). Voor mij persoonlijk is dat een sterk signaal om er ver van weg te blijven.
Technische vragen die mensen hadden na het leven van de WP werden niet/zelden beantwoord, dat is redflag 1. Maar nu blijkt dus dat ze delen van de whitepaper van hun voornaamste concurrent SONM hebben geplagieerd (https://www.reddit.com/r/...s_of_sonm_whitepaper_why/). Voor mij persoonlijk is dat een sterk signaal om er ver van weg te blijven.
Nou, check zijn livestream dan even op 34:25MIN en dan mag hij wel heel hard tweeten om dat te verklaren :-).
Daar staat dezelfde gebruikersnaam, jajaj, geen Photoshop, zelf checken: https://twitter.com/justinsuntron/status/949460752414339074
Oh, hij tweet al een verklaring: https://twitter.com/justinsuntron/status/949460752414339074
Ik vind het allemaal niet heel sterk hoor
[ Voor 14% gewijzigd door Stevie_ op 06-01-2018 11:55 ]
XLM is ook mooi aan het herstellen na een behoorlijke dip gisteren
Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik hier ook niet vrolijk van wordt... Zit te twijfelen om mijn winst te pakken en te zien waar dit heen gaat (nu 300%) maar aan de andere kant geloof ik nog steeds wel in de munt, vooral omdat er ondertussen gewoon wel echt zaken worden gedaan en deals worden gesloten.Stevie_ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:52:
[...]
Nou, check zijn livestream dan even op 34:25MIN en dan mag hij wel heel hard tweeten om dat te verklaren :-).
Daar staat dezelfde gebruikersnaam, jajaj, geen Photoshop, zelf checken: https://twitter.com/justinsuntron/status/949460752414339074
[ Voor 7% gewijzigd door m0ridin op 06-01-2018 11:55 ]
Moet je bij Kraken ook 20 XRP altijd achterhouden?? Op mijn wallet heb ik nu wel verplicht 20 (toastwallet) maar wil uiteindelijk deel op kraken houden mocht ik willen verkopen
nee.KRDVT schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:55:
Moet je bij Kraken ook 20 XRP altijd achterhouden?? Op mijn wallet heb ik nu wel verplicht 20 (toastwallet) maar wil uiteindelijk deel op kraken houden mocht ik willen verkopen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoe denken jullie over BNB? Op dit moment is ie op zn terug weg naar de 9000, komt net van zo'n 9700 af. Heeft ie nu een paar keer gedaan, eentje om te kopen en daarna weer te verkopen?
Sure bet idd, geen garantie maar stijgen blijft hij (denk ik) wel doen.Tripod62 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:58:
Hoe denken jullie over BNB? Op dit moment is ie op zn terug weg naar de 9000, komt net van zo'n 9700 af. Heeft ie nu een paar keer gedaan, eentje om te kopen en daarna weer te verkopen?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja, die moest afgelopen dagen even door een dal, maar lijkt nu weer wat op te krabbelen. Is een groot deel van m'n portfolio, dus laat maar lekker stijgenSquareOne schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:54:
XLM is ook mooi aan het herstellen na een behoorlijke dip gisteren
Voor de gokkers high risk token
ITC schijnt maandag met groot nieuws te komen
Zelf al lekker aan verdiend met dank aan de tipgever hier op het forum
ITC schijnt maandag met groot nieuws te komen
IOTA?Slux schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:01:
Voor de gokkers high risk token
Iot schijnt maandag met groot nieuws te komen
En waar heb je zelf aan verdiend, of wat bedoel je daarmee
Zie net dat trig gedelist wordt op Bittrex? Iemand een idee waarom?
Zie btw een aardige buy-wall staan op 0,00001 voor TRX... 125btc totaal, en dan nog ruim 17BTC op 0,000011. Daar zal ie dus niet snel onder komen (kom overeen met ongeveer $0.165 bij de huidge koers van BTC... Denk dus niet dat ie heel snel onder de $0.15 gaat storten.
Tenzij ik buy- en sell-walls compleet verkeerd begrijp
En ik begrijp ook dat ze soms als 'decoy' worden opgesteld maar de huidige stand van zaken is zoals ie is...
Tenzij ik buy- en sell-walls compleet verkeerd begrijp
Nee ik bedoel ITC het is de chineese versie van IOTA, persoonlijk vind ik hun idee zelfs beter dan die van IOTAMaStar schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:13:
[...]
IOTA?
En waar heb je zelf aan verdiend, of wat bedoel je daarmee
https://coinmarketcap.com/currencies/iot-chain/
Ik bedoel,dat ik al lekker met de handel van ITC heb verdiend
Damn coinmarkets is nog altijd down.... Iemand enig idee?
Ja sorry je hebt gelijk, aangepast naar ITCargon007 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:10:
Je bedoelt ITC ?
[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 06-01-2018 12:21 ]
alleen soms zijn het ook fake walls, dan probeert men de koers kunstmatig hoog te houden. Als dat dan niet lukt en de koers zakt tot die grote limit order, dan halen ze hem weg.m0ridin schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:17:
Zie btw een aardige buy-wall staan op 0,00001 voor TRX... 125btc totaal, en dan nog ruim 17BTC op 0,000011. Daar zal ie dus niet snel onder komen (kom overeen met ongeveer $0.165 bij de huidge koers van BTC... Denk dus niet dat ie heel snel onder de $0.15 gaat storten.
Tenzij ik buy- en sell-walls compleet verkeerd begrijpEn ik begrijp ook dat ze soms als 'decoy' worden opgesteld maar de huidige stand van zaken is zoals ie is...
True, blijf altijd lastig... Nou ja, in ieder geval een punt om goed in de gaten te houden!williamf schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:21:
[...]
alleen soms zijn het ook fake walls, dan probeert men de koers kunstmatig hoog te houden. Als dat dan niet lukt en de koers zakt tot die grote limit order, dan halen ze hem weg.
[ Voor 8% gewijzigd door m0ridin op 06-01-2018 12:24 ]
Ben trouwens zelf iets van 2 weken geleden begonnen en inmiddels is de inleg al vervijfdubbeld door beetje van altcoins te wisselen. Tot nu toe heeft het geen windeieren gelegd moet ik zeggen.
Heb zelf het meest geprofiteerd van CND, met dank aan mede forumleden.
Heb zelf het meest geprofiteerd van CND, met dank aan mede forumleden.
Vroeg het gister nog over de etn maar gelukkig lekker hodl gedaan nu gaat hij door het dak met bijna 850 satoshi (van 500 en een beetje gister)
Lol, ik blijf het een geniale munt vinden... Spijt dat ik hem van de hand heb gedaan, maar dit soort threads brengen toch een grote glimlach op mijn gezichtPapiAFCA schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:33:
Doge over de cent, mooon
https://www.reddit.com/r/...gorithm_very_diagnostics/
maar de buy wall als ltc en doge weer open gaan ook. Komen d'r wel overheenSbakker1982 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:18:
die sell wall van 1140 BTC voor 2 satoshi PAC is huge....
Ik ben erg benieuwd nog steeds, wat PC gaat doen.Sbakker1982 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:18:
die sell wall van 1140 BTC voor 2 satoshi PAC is huge....
Waar is het nog te handelen? TradeSathosie heeft geen buy orders staan en cryptopia heeft een gigantische wall....
Ik zoek eigenlijk een exchange waar ik wel een stop-loss kan inzetten.
Verwijderd
Jazeker dat dit het verdienmodel is (in ieder geval een onderdeel van).AtlAntA schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Sorry beetje noob vraag van een meelezer tussendoor. Is dit niet gewoon een verdien model van deze exchanges?
Ik heb louter positieve ervaringen bij Litebit (even als bij kraken/binance/bitstamp)
Advies van mijn kant is het ook niet bij 1 exchange of 1 broker te houden.
Het zit hem in het momentum waar je de beste prijs/voorraad treft is mijn ervaring.
De ene site heeft fees, de ander houdt wat munten in reserve weer een ander heeft marge op inkoop/verkoop.
Gratis is het in ieder geval nergens, maar ja met een beetje inzicht is je winst al snel hoger als je kosten hebt.
sowieso meerdere exchanges gebruiken.. risico spreiden plus toegang tot meer munten.
Het is ongelooflijk hoe snel deze walls komen en gaan. Heb het idee dat er serieus misbruik van gemaakt wordt gezien de volume van de orders en/of omdat er zoveel leken op de handel zitten die kopen, verkopen en annuleren.m0ridin schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:17:
Tenzij ik buy- en sell-walls compleet verkeerd begrijpEn ik begrijp ook dat ze soms als 'decoy' worden opgesteld maar de huidige stand van zaken is zoals ie is...
Ik kan er geen touw aan vast knopen in iedergeval.
Ik heb gister wat gekocht. lage instap. Maar je hoort er bijna niemand over.mickjuh schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:18:
Iemand die hier toevallig de KIN al heeft gekocht?
Verwijderd
De volumes bestaan vaak uit meerdere orders en niet uit 1 van 1 persoon (zijn samengesteld).Garret1410 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:47:
[...]
Het is ongelooflijk hoe snel deze walls komen en gaan. Heb het idee dat er serieus misbruik van gemaakt wordt gezien de volume van de orders en/of omdat er zoveel leken op de handel zitten die kopen, verkopen en annuleren.
Ik kan er geen touw aan vast knopen in iedergeval.
Er is ook niet zo zeer een pijl te stellen op deze walls.
Ik zie het als gedachte van waar het minimum of maximum van dat moment is (en die wijzigt idd continu).
ik heb een speel (gok/flipperkast) accountje erbij op binance, als ik precies tussen die walls blijf zijn er leuke winsten te halen (voornamelijk op de goedkope coins).
Bijvoorbeeld;
Wall laag: 0,0015, wall hoog is 0,0021
ik zet mijn orders er tussen (pak ik minder marge maar meer zekerheid) op 0,0016 of 0,0020.
Let op, dit is geen garantie maar wel een leuke speeloptie
Wie had dat gedacht, BNB gaat van 9000 naar 10500, zit je rustig te wachten tot ie zoals ie eerder al gedaan heeft terug gaat naar de 9000/9200, klapt ie even door. Ben benieuwd of ie nog terug komt of juist door stroomt, nu instappen of nog even wachten?
Binance opent niet bij mij? Anderen hier last van op dit moment?
Tron dipte net onder de 800 satoshi, dat zal de reden zijnBrainalyser1st schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:07:

Verwijderd
XD, inderdaad, maar hij doet het bij mij welLucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:07:
[...]
Tron dipte net onder de 800 satoshi, dat zal de reden zijn
LTC zal nog wel een extra boost krijgen hierdoor
For the next release of Litecoin reference client, we will reduce the relay fees from 0.001 LTC/kb ($0.30/kb) to 0.00001 LTC ($0.003/kb). We hope to have that out next week. Once people are using the new relay fees, we will reduce the actual min fee to 0.0001 LTC/kb ($0.03/kb).
I'm proposing an upgrade to Litecoin with a soft fork that will let miners signal their min accepted fee in the block header. This will let a fee market develop without having us decide what the min fee is. Will also make it easier for users to estimate fees. More details later.
Tron daalt zo hard dat zelfs mn autosell niet gehaald is... zit me echt in te houden niet te panick sellen nu
Ben benieuwd. Heb voor ITC een account aangemaakt op Huobi. Bagger site, maar goed, helaas wel op de ATH gekocht haha... Hopelijk is het nieuws maandag positief, of beter gezegd, reageren de mensen er positief op. Want dat laatste gebeurt niet altijd, zelfs niet bij positief nieuws.Slux schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 12:19:
[...]
Nee ik bedoel ITC het is de chineese versie van IOTA, persoonlijk vind ik hun idee zelfs beter dan die van IOTA
https://coinmarketcap.com/currencies/iot-chain/
Ik bedoel,dat ik al lekker met de handel van ITC heb verdiend
Ben ik dus niet de enige hahaLucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:13:
Tron daalt zo hard dat zelfs mn autosell niet gehaald is... zit me echt in te houden niet te panick sellen nu
Afgelopen anderhalve dag al 0.5 BTC verloren op Tron, kocht vandaag op 1091 weer in toen ik zag dat de whitepaper released was.... Probeerde daarmee mn verlies goed te maken

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 06-01-2018 15:16 ]
Same here, ik begrijp niet hoe dit kan. Ja ik heb de berichtgeving etc gelezen. Ik kan alleen niet geloven dat een gast met zo'n toekomst (awesome track record) zo zijn naam te grabbel zou gooien.. Daarom is bij mij nog steeds niet verkocht met een dikke 30% loss... Maar TRX blijft maar dalen, pfff, keuzes....Lucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:13:
De desktop versie werkt wel !Brainalyser1st schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:07:
Maar ik hold nog wel even maar kost me wel moeite
Heb hier beetje hetzelfde, maar as usual, nooit maar dan ook nooit panick sellen. Er is momenteel bizar veel FUD gaande en in een zekere zin blijft hij nog redelijk stabielLucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:13:
Ik sta er niet raar van te kijken als je straks weer een pump krijgt, snel ATH verkopen flink cashen en zo weer low inkopen en dan doen alsof je van niks weet.Tribunus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:16:
[...]
Same here, ik begrijp niet hoe dit kan. Ja ik heb de berichtgeving etc gelezen. Ik kan alleen niet geloven dat een gast met zo'n toekomst (awesome track record) zo zijn naam te grabbel zou gooien.. Daarom is bij mij nog steeds niet verkocht met een dikke 30% loss... Maar TRX blijft maar dalen, pfff, keuzes....
Ik zou hem zelf niet meer kopen net als XRP
[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 06-01-2018 15:20 ]
Voor de tweede keer dat dit me gebeurt met TRON. Kopen, daarna diep dal.. Laatste keer panic sell gedaan terwijl ik had gekocht voor 320 satoshi. Ga ik nu niet doen en wacht gewoon de annoucement af. Zie wel waar het schip strand.
Mijn ICX, POE en DBC houden het mooi in evenwicht
Iemand al geld in GVT Genesis Vision zitten.
Lijkt even snel bekeken een goed uitgwerkt plan wat ze hebben en zelfs al real world usage.
Ook de mensen erachter zijn geen kleine jongens.
Lijkt even snel bekeken een goed uitgwerkt plan wat ze hebben en zelfs al real world usage.
2x hier, zat voor 75% in TRX en wilde vannacht met een laatste klapper uitstappen zoals ik hier gisteren al vermeld had...dChained schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:19:
Voor de tweede keer dat dit me gebeurt met TRON. Kopen, daarna diep dal.. Laatste keer panic sell gedaan terwijl ik had gekocht voor 320 satoshi. Ga ik nu niet doen en wacht gewoon de annoucement af. Zie wel waar het schip strand.
Onaangename verrassing van trx idd
kom er wel achter dat m'n coinigy alarm niet werkt zoals ik had gedacht.
Lastig om niet te verkopen
vooral spijt dat ik m niet op 0.20 heb verkocht. Ah well, gaan t zien

Lastig om niet te verkopen

Ik probeer wat TRX te kopen, alleen vindt mijn laptop dat niet zo leuk. binance lagt nogal nu op mijn laptop
Ik heb ook Tron, wat is er precies gereleased? Klinkt niet positief wat ik hier boven lees
Ik wil je wel verkopenwilliamf schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:23:
Ik probeer wat TRX te kopen, alleen vindt mijn laptop dat niet zo leuk. binance lagt nogal nu op mijn laptop
Besloten ook maar bij te gaan kopen, fck deze onzin FUD. Dit is echt de grootste onzin met alle roddels.
Iemand met zoveel potentie die op zo'n domme manier alles maar openbaar gaat verkopen? Ik geloof het niet.
Iemand met zoveel potentie die op zo'n domme manier alles maar openbaar gaat verkopen? Ik geloof het niet.
[ Voor 34% gewijzigd door Junia op 06-01-2018 15:27 ]
Is er reden tot denken dat Tron niet meer gaat stijgen op korte termijn? Hij heeft natuurlijk aardig gepiekt dus een correctie was wel te verwachten, beetje jammer dat ik hem op 1200 sat gekocht had en hij net de sell order niet geraakt heeft. Maar is het wijs om hem nu te verkopen en eventueel later in te kopen of zal die binnen een paar uur weer stijgen, heb nu even geen tijd om de koers op de voet te volgen
CEO heeft $500m uit TRX gehaald en verkocht voor cash. Ontkent ie wel maar alles wijst erop dat hij dat geld toch heeft weggesluisd terwijl ie dat niet zou doen tot 2020 volgens mij.Brainalyser1st schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:23:
Ik heb ook Tron, wat is er precies gereleased? Klinkt niet positief wat ik hier boven lees
Junia schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:25:
Besloten ook maar bij te gaan kopen, fck deze onzin FUD. Dit is echt de grootste onzin met alle roddels.
Zie idd die stream op 34:25 en de verkoop links, is toch duidelijk verhaal.Stevie_ schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:52:
[...]
Oh, hij tweet al een verklaring: https://twitter.com/justinsuntron/status/949460752414339074
Ik vind het allemaal niet heel sterk hoor
Zijn verhaal klopt niet.
Ik heb maar een stop loss neergezet waarop ik nog 5% winst maak. Daarna zie ik t wel weer..
Jammer dat als hij het zo verknald zou hebben voor ons, hij kan lekker rentenieren mocht het waar zijn.
Jammer dat als hij het zo verknald zou hebben voor ons, hij kan lekker rentenieren mocht het waar zijn.
Inderdaad, dit zaakje stinkt aan alle kanten
Hmm ok, maar er kwam ook nog een aankondiging aan van een partnership of iets dergelijks? Reden voor deze cashening zou kunnen zijn dat die aankondiging niet zo spectaculair is, en dat hij daarom een prijsdaling verwacht. Maarja of het waar is is een tweede, er is zoveel fakenews rondom crypto's...Lucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:27:
[...]
CEO heeft $500m uit TRX gehaald en verkocht voor cash. Ontkent ie wel maar alles wijst erop dat hij dat geld toch heeft weggesluisd terwijl ie dat niet zou doen tot 2020 volgens mij.
Dit is dus precies het gevaar van handelen met Crypto's...en dan vnl. de kleinere Altcoins..Lucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:27:
[...]
CEO heeft $500m uit TRX gehaald en verkocht voor cash. Ontkent ie wel maar alles wijst erop dat hij dat geld toch heeft weggesluisd terwijl ie dat niet zou doen tot 2020 volgens mij.
bijgekocht op 0.0000900
ik hold hem gewoon weer en zie over een tijdje mijn salaris wel weer binnen vallen!
Niet gelijk zo panieken hier, paar uren wat zakken betekend niet het einde van de wereld.
Sellen met lose of holden tot hij weer gaat stijgen. Jullie keus.
Niet gelijk zo panieken hier, paar uren wat zakken betekend niet het einde van de wereld.
Verwijderd
Al dat gepaniek en gespui
, kies je moment....
Op heden alles op winst (TRX enkel "nu" even net niet).
Ik hanteer short short (dayttraden), short (kort behouden +/- 3 weken) en holden.
Vooraf bepalen en niet enkel het moment volgen.
Spreid vergelijk en druk op enter.
zelfs ATH gekochte coins met dips van 40% na de 3 weken op een positief resultaat.
De momenten waarop mijn coin daalt heeft een ander geluk en ik geniet als het later andersom is
TRX bijgekocht op 0,00027900:X , ik pak mijn agenda, om over 3 weken deze post te updaten
Op heden alles op winst (TRX enkel "nu" even net niet).
Ik hanteer short short (dayttraden), short (kort behouden +/- 3 weken) en holden.
Vooraf bepalen en niet enkel het moment volgen.
Spreid vergelijk en druk op enter.
zelfs ATH gekochte coins met dips van 40% na de 3 weken op een positief resultaat.
De momenten waarop mijn coin daalt heeft een ander geluk en ik geniet als het later andersom is
TRX bijgekocht op 0,00027900:X , ik pak mijn agenda, om over 3 weken deze post te updaten
Bewijst ook maar weer dat decentrale coins tot nu toe nog het beste werkt, lekker minnen die boel ipv printen met alle gevolgen van dien er zijn ook coins die hun transacties kunnen bevriezen zoals XRP dat wil je niet in crypto landPingu007 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:31:
[...]
Dit is dus precies het gevaar van handelen met Crypto's...en dan vnl. de kleinere Altcoins..
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 06-01-2018 15:37 ]
Ik ben zojuist toch met -100 satoshi op een piekje van 952 uitgestapt. Klaar ermee dik verlies op gemaakt. Laagste inkoop was 971 satoshi.seadogg schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:34:
bijgekocht op 0.0000900ik hold hem gewoon weer en zie over een tijdje mijn salaris wel weer binnen vallen!
![]()
Hij zal vast wel weer omhoog gaan, maar het lijkt er sterk op dat Justin Sun zijn Tron verkocht heeft en dat is naar mijn mening echt geen sterk signaal.seadogg schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:34:
bijgekocht op 0.0000900ik hold hem gewoon weer en zie over een tijdje mijn salaris wel weer binnen vallen!
![]()
Er is bewijs voor dat het uitgecashed is. En hij heeft de grote fout gemaakt zijn gebruikersnaam te laten zien in z'n livestream. Ik vertrouw het zaakje niet meer. Misschien koop ik in onder de 800 satoshi maar dan voor een heel klein bedrag. Niet de bedragen die ik nu verloren ben.Bmfd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:37:
[...]
Hij zal vast wel weer omhoog gaan, maar het lijkt er sterk op dat Justin Sun zijn Tron verkocht heeft en dat is naar mijn mening echt geen sterk signaal.
Snap niet zo goed hoezo mensen nog doorgaan met tron. Deze man sluist even 6.000.000.000 tron weg en beweerd daarna dat hij dat niet was.. dit is een zinkend schip.
Ja ik zit d'r ook in, maar niet met veel gelukkig.
Ben er ook maar even uitgestapt, de schade is nog te overzien, had met andere coins wat winst gemaakt dus dat trekt het weer een beetje recht.
Verwijderd
Wut, Als iets 1 dag daalt, is een maandenlange stijging toch niet meteen teniet gedaan.Basxt schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:41:
Snap niet zo goed hoezo mensen nog doorgaan met tron. Deze man sluist even 6.000.000.000 tron weg en beweerd daarna dat hij dat niet was.. dit is een zinkend schip.
Het geheel is inderdaad niet te snappen (daarvoor is het simpelweg te groot).
Waar jij verlies neemt, gun je de ander een stukje winst + budget om een andere coin te laten stijgen.
Verwijderd
Het is en blijft bijzonder dat zoveel mensen zo enorm positief over Tron zijn, terwijl het nog jackshit heeft gedaan. Gewoon gebakken lucht? Dan zie je zo'n pump dump actie toch wel aankomen? Gewon lekker je winst pakken en verder lekker links laten liggen.
Toch zie ik Ada als een hele interessante voor de lange termijn. Zit technisch heel goed in elkaar en vind het een prachtig concept. Een vernieuwing onder de crypto's als je het mij vraagt.
Toch zie ik Ada als een hele interessante voor de lange termijn. Zit technisch heel goed in elkaar en vind het een prachtig concept. Een vernieuwing onder de crypto's als je het mij vraagt.
Toch moet er ver-schrik-ke-lijk veel goede mensen/teams zijn...Garret1410 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:20:
Iemand al geld in GVT Genesis Vision zitten.
Iedereen die hier zijn mening vraagt over een nieuw muntje heeft een goed plan gelezen en er zit een goed team achter...
Geloven jullie het zelf nog
Voor mij zijn de enige drie die ik echt goed vind: ADA (heb ik nog niet maar zit er naar te kijken) POE en ETN. Deze hebben ik ook allemaal als HODL coinsybos schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:52:
[...]
Toch moet er ver-schrik-ke-lijk veel goede mensen/teams zijn...
Iedereen die hier zijn mening vraagt over een nieuw muntje heeft een goed plan gelezen en er zit een goed team achter...
Geloven jullie het zelf nogKomop zeg...
Verwijderd
Uiteindelijk ligt het natuurlijk gewoon aan wat er al bewezen en toegepast is aan technologie, en code op github is ook een mooi transparant middel om iets aan te tonen etc. Een whitepaper met een roadmap is voor mij niet voldoende om zomaar ergens in te geloven.ybos schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:52:
[...]
Toch moet er ver-schrik-ke-lijk veel goede mensen/teams zijn...
Geloven jullie het zelf nogKomop zeg...
En daar komt de Pump van TRX. Volgens mij proberen de hele lage inkopers nu te profiteren
Zie deze link, https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/Lucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:57:
En daar komt de Pump van TRX. Volgens mij proberen de hele lage inkopers nu te profiteren
Ik ben natuurlijk biased, maar dit lijkt mij veel aannemelijker dan dat Justin Sun echt zoveel heeft zitten wegsluizen.
Verwijderd
Het is allemaal gebakken lucht, ooit gestart om snel, anoniem te kunnen betalen.Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:52:
Het is en blijft bijzonder dat zoveel mensen zo enorm positief over Tron zijn, terwijl het nog jackshit heeft gedaan. Gewoon gebakken lucht? Dan zie je zo'n pump dump actie toch wel aankomen? Gewon lekker je winst pakken en verder lekker links laten liggen.
Dit doen wij nu al jaren toch met de aanschaf en verkoop van de munten.
Ik up nog een keer, lees je in op de werking van een piramidespel
Denk aan de potentie (het aantal internetaansluitingen groeit wereldwijd exponentieel).
Denk daarbij aan wat een bank je als klant nog biedt (en wat het kost)
Neem de internationale regels van geld (ook niet eerlijk verkregen geld) overmaken
Stel jezelf de vraag of je van €1,-, €2,- wil maken en stel die vraag daarna aan iedereen die je ook kent
zo lang de geldstromen in mijn voordeel zijn doe ik mee
Waar of niet waar, volgens vele bronnen zijn de presidentschapsverkiezingen van de VS beïnvloed
Dusse.... wie is die Justin Sun (en wat zijn zijn belangen) enne wie zijn al die nieuwsverspreiders.
Gaat die ene private offering waar ze hun coins aanboden aan andere investors niet wat in tegen hun hele idee? Zo creëer je toch alsnog een somewhat gecentraliseerd platform waar grote bedrijven een groot aantal coins bezitten?Junia schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:58:
[...]
Zie deze link, https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/
Ik ben natuurlijk biased, maar dit lijkt mij veel aannemelijker dan dat Justin Sun echt zoveel heeft zitten wegsluizen.
Als je dat verder trekt, kunnen die investors de prijs dus ook zo omhoog zitten te drijven omdat ze miljoenen/miljarden van die dingen hebben. Gek.
[ Voor 12% gewijzigd door Luca op 06-01-2018 16:03 ]
Ik zie niks?Lucky0wn schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:57:
Ik geef het nog 1 kans en daarom heb ik een buy order staan op 710 satoshiJunia schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:58:
[...]
Zie deze link, https://theripplecryptocurrency.com/tron-fud-alert/
VEN nieuwe partnership announcement op Twitter. Nieuwe ATH incoming?
https://medium.com/@vecha...al-media-ltd-817cd1770367
[ Voor 52% gewijzigd door wann0wfhc op 06-01-2018 16:15 ]
Thanks voor de tip! In een paar minuten even een leuke winst gemaaktwann0wfhc schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:12:
VEN nieuwe partnership announcement op Twitter. Nieuwe ATH incoming?
ETN is ook flink aan het stijgen zie ik net! Zat zo erg op TRX te letten dat ik die uit het oog verloren ben!
Verlies is flink ingeperkt! Even wachten op de dip en m'n TRX geld in de ETN stoppen
Sinds de ICO er al in en toen voor 0.001 in kunnen kopen en maar 100 euro aan BTC ingestopt
Edit: En kom net nog 900 ETN in m'n wallet tegen
Verlies is flink ingeperkt! Even wachten op de dip en m'n TRX geld in de ETN stoppen
Sinds de ICO er al in en toen voor 0.001 in kunnen kopen en maar 100 euro aan BTC ingestopt
Edit: En kom net nog 900 ETN in m'n wallet tegen
[ Voor 45% gewijzigd door Lucky0wn op 06-01-2018 16:23 ]
Geen dank! VEN is mijn HODL dus ik ben ook blij! Hopen dat hij een beetje op niveau blijft.miikebtc schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:18:
[...]
Thanks voor de tip! In een paar minuten even een leuke winst gemaakt
Ik heb mijn speelgeld nu op ENJ staan. Morgen schijnt hun wallet uit te komen, lijkt mij goed nieuws. Misschien ook nog wat op te behalen
Trx flinke dip. Dacht dat hij uitgedipt was en had vanochtend wat gekocht op 14 cent.
Enfin ik heb vertrouwen dat deze nog wel gaat stijgen. Staat nog het e.e.a. op de calender voor dit muntje
Enfin ik heb vertrouwen dat deze nog wel gaat stijgen. Staat nog het e.e.a. op de calender voor dit muntje
Quick question: Ik wil ETH of LTC bij kopen om direct te kunnen traden. Waar kan ik dit nu het beste doen? Ze staan beide hoog dus vind het best lastig om nu te bepalen wat slim is? BTC is sowieso geen optie denk ik door de hoge fees al kan ik bij Bitonic wel direct de transactie richting Binance in gang zetten.
Als het hier niet hoort, sorry.
Als het hier niet hoort, sorry.
Ik volg de Vechain reddit. En t viel mij en meer leden daar op dat deze gast op Twitter nu al 2x voordat t partnership naarbuiten komt hij het geroepen heeft. Beetje een onorthodoxe stijl heeft ie... maar de moeite waard om z'n Twitter in de gaten te houden dus.
https://mobile.twitter.com/CocaColaKid_OG
https://mobile.twitter.com/CocaColaKid_OG
Bingo! Deze token loopt lekker hoor! Nog niet zo lang geleden nog ruim buiten de top100 in marketcap, nu op plek 39 (boven de $1.000.000.000). Ik blijf nog ff HODLENmickjuh schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:18:
Iemand die hier toevallig de KIN al heeft gekocht?
Ik vraag me af wanneer de diverse markten beginnen. Ik neem aan dat het onder 3 delen valt?
VS, Europa en Azie? Hoelaat begint de "markt" ergens. Ik begrijp dat crypto's 24/7 zijn maar over het algemeen zullen er toch vaak trades worden gedaan op het "normale" dag deel?
Dus wat zijn de tijden dat Azie en VS beginnen?
VS, Europa en Azie? Hoelaat begint de "markt" ergens. Ik begrijp dat crypto's 24/7 zijn maar over het algemeen zullen er toch vaak trades worden gedaan op het "normale" dag deel?
Hier ook, straks gekocht en nu al 42% op gepaktMarcjah schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:37:
[...]
Bingo! Deze token loopt lekker hoor! Nog niet zo lang geleden nog ruim buiten de top100 in marketcap, nu op plek 39 (boven de $1.000.000.000). Ik blijf nog ff HODLEN
Wat is het normale deel? Wanneer jij in NL woont zie jij je eigen leven als het normale gedeelte, maar iemand in de USA ziet dit heel anders. Laat nog onverlet dat de USA verschillende tijdszones kent. Sowieso is het ''straks wordt Azië wakker'' dom gelul, want met crypto gaat het zo hard dat het geen bal uit maakt.Tribunus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:38:
Ik vraag me af wanneer de diverse markten beginnen. Ik neem aan dat het onder 3 delen valt?
5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio
Ja dat gaat rap zo. Ik heb ze net voor de jaarwisseling gekocht, zit nu al op 450%Pierlala schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:39:
[...]
Hier ook, straks gekocht en nu al 42% op gepakt
Mijn inleg op VEN verkocht weer, tenminste die staat er nu in. Rest houd ik weer.
Hoe durven jullie het toch allemaal aan op ''onbekende'' coins in te zetten en ook op een minder grootte exchange te kopen?
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
In Europa zal dat denk ik rond 8/9:00 onze tijd zijn. Bij de VS is rond 14/15:00, en eind van de namiddag/begin avond hebben exchanges het vaak wat lastiger ivm de volume van Europa en VS, en rond 03:00 wordt Azië wat actiever.Tribunus schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:38:
Grootste snelle geld en groeipotentie. Zoals KIN nu, staat op Mercatox, maak eens een account aan en merk zelf wat een draak van een exchange dat isiNSANiTi schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 16:55:
Hoe durven jullie het toch allemaal aan op ''onbekende'' coins in te zetten en ook op een minder grootte exchange te kopen?
Ik heb TRX voor 50% verkocht op de laatste piek. Erg van genoten als beginner in cryptocurrency, echter hij schommelt mij teveel. Ik geloof absoluut in hold, maar wilde toch even wat risico uit portfolio gooien (ik heb er overigens VEN voor terug gekocht).
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)