[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.936 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETH door de 900€ grens gegaan na wat gebeuk, stijgt nu mooi door zoals verwacht. Volgende grens ligt tegen 925€ maar zal daar ook wel snel doorgaan.
Btw: net een maandje met Crypto bezig en al veel geleerd met vallen en opstaan 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij eens uitleggen wat het nut is van zo'n sell wall ?

Bijvoorbeeld gisteren op Bitfinex, stonden er 2000 ethereums te koop voor 1000 USD

Dus de koers ging tot 1000, en dan weer een beetje terug. Dat ging zo een paar uur door, en plotseling waren die 2000 weg ( ik denk niet dat ze verkocht zijn ), en ging de koers naar USD 1010.

Maar waarom zou iemand dat doen ? Want de koers ging iedere keer maar met een 10 usd terug of zo, daar kan je toch nix aan verdienen ?

Of mis ik iets in het grote plaatje ?

Het is in ieder geval wel iemand met 2 miljoen USD aan ethers......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:26
Ik wil wat kopen bij litebit, lijkt me een gewone ideal betaling, maar lees op de site ook vanalles over verificatie... Is dit ook nodig voor het aankopen van iets? Ah, zie het al, kooplimiet :)
(als ik iets in mijn eigen wallet wil hebben kocht ik altijd btc bij bitonic, maar eerst btc kopen kost me nu te veel marge ivm de transactiekosten, vandaar dat ik iets nieuws zoek :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Maverick op 07-01-2018 17:25 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ICX duidelijk weer vertrokken naar boven en dan moet die later deze maand nog op een Koreaanse exchange komen, één van m'n betere HODL-coins voor 2018 (samen met VEN en WABI)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:18:

Bijvoorbeeld gisteren op Bitfinex, stonden er 2000 ethereums te koop voor 1000 USD

Dus de koers ging tot 1000, en dan weer een beetje terug. Dat ging zo een paar uur door, en plotseling waren die 2000 weg ( ik denk niet dat ze verkocht zijn ), en ging de koers naar USD 1010.

Maar waarom zou iemand dat doen ? Want de koers ging iedere keer maar met een 10 usd terug of zo, daar kan je toch nix aan verdienen ?

Is gewoon iemand die 2000 ether heeft en er voor 1000 dollar vanaf wilde. Omdat er geen grote buy order tegenover staat gaat het dan in stapjes. Het nut van zoiets is dat diegene zo heeft gekregen wat hij wil (namelijk 2.000.000,- usd ipv 2000 ether. ) Niets meer en niets minder

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Prijs lang genoeg vasthouden dat hij de andere kant op gaat... zelfde met een buy-wall:)
En nee, als je een echt grote tegenkomt dan wordt hij 9 van de 10 keer ingetrokken zodra de koers in de buurt komt.
Kun je wel op verdienen als je daytrade he;)
en anders zie hieronder:) als het echt een order was wilde iemand gewoon dat ervoor hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door DRuw op 07-01-2018 17:28 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThAZiP
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 15:12
Vraagje; ik zit met mijn eerste stapjes in het Crypto wezen, sinds eergisteren bij Kucoin. Heb daar BTC, LTC, POE en sinds vanmorgen ook wat DGB staan.

Nu log ik zojuist in; schrik ik in mijn dashboard. Flink stuk lager. Ik kijk bij mijn muntjes, zie ik alles staan, alleen staat in Kucoin momenteel netjes dat ik 0.999 LTC heb, echter zonder waarde... Daardoor klopt mijn totaal ineens niet meer.

Meer mensen bij Kucoin die dit zien? En wat zou het kunnen zijn?

Staat er ineens weer met waarde in............ 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ThAZiP op 07-01-2018 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Dus, iedereen kocht massaal Ripple omdat hij vermoedelijk naar Coinbase zou komen. Nu heeft Coinbase gezegd dat er geen nieuwe munten verhandeld gaan worden daarzo, en toch blijft Ripple doorgroeien?

Ik voorzag een verdere daling van Ripple en een grotere stijging van BTC maar het valt allemaal erg tegen. Heel veel alts gaan toch erg goed op dit moment.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Over het algemeen worden deze gezet om de prijs in een bepaalde richting af te remmen, vervolgens zal er vaak net onder deze prijs steeds meer volume instromen tot een bepaald 'verzadigingspunt'. Als het volume groot genoeg is trek je hem in, prijs schiet even door en je knalt je order er weer door. Hierdoor daalt de prijs snel en dan koop je weer in. Het is gewoon een manier om snel geld te verdienen. Tientje op 1000 lijkt niet veel maar is wel 1% en met 2000 ethers dus theoretisch 20.000. Aan de koop kant koop je voor bijv. 990 weer in dus dubbel winst want je koopt hetzelfde aantal voor 20.000 minder terug of als je met hetzelfde bedrag inkoopt heb je 20.000 winst en 20 gratis eth.

In de praktijk zal maar een klein gedeelte van een sell wall daadwerkelijk verkocht en weer aangekocht worden. Je kunt prima vooraf inschatten met hoeveel je een bepaalde prijs gaat forceren.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ICX Icon even door het dak gaan. Wie springt mee op de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

DRuw schreef op zondag 7 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Binannce zit hij op 28850

Edit: als je hem hebt als de sodemieter verkopen... zit de depth grafiek :X
Er staan dus veel sell orders klaar vanaf een bepaald bedrag als ik het goed begrijp maar dat verandert toch continu?

Ik heb het dus als de sodemieter verkocht maar kan je even toelichten waarom? er gebeurt namelijk nog niet veel behalve dat de prijs nu wat zakt. Zakt die omdat meerderen die sell wall zien of ... ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Richh schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:38:
Dus, iedereen kocht massaal Ripple omdat hij vermoedelijk naar Coinbase zou komen. Nu heeft Coinbase gezegd dat er geen nieuwe munten verhandeld gaan worden daarzo, en toch blijft Ripple doorgroeien?

Ik voorzag een verdere daling van Ripple en een grotere stijging van BTC maar het valt allemaal erg tegen. Heel veel alts gaan toch erg goed op dit moment.
En veel mensen hadden gisteren een spectaculaire aankondiging verwacht van TRON terwijl het gewoon een wekelijkse update was (zoals aangekondig) en prompt is iedereen teleleurgesteld en dumpt massaal TRON.
De markt is op dit moment compleet oververhit met mensen die denken in één nacht miljonair te worden.
Pump & Dump.

Ik HODL mijn ripple en kijk naar de lange termijn. Net als met TRON overigens. Ga volgende maand wel weer met een klein bedrag daytraden om de waves te riden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:38:

Er staan nog enorm veel nieuwe mensen in de wachtrij die in de crypto willen stappen, die hebben denk ik meer interesse in een goedkope munt die ook nog eens snel is en heel weinig fee's kost.
Dan mag de oude garde op Twitter nog zoveel FUD proberen te creëren rond XRP, het blijft een munt die voor velen veel aanlokkelijker is dan BTC momenteel. Ik ben er ook ingestapt toen ik als beginner 20€ fee moest betalen om m'n BTC even te verplaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:41:
Die trein is allang vertrokken... te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Coinbase is voor de Westerse wereld mss een maatstaaf, 3/4 van de XRP zit wss in het Oosten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Ligone schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:42:
[...]

Er staan dus veel sell orders klaar vanaf een bepaald bedrag als ik het goed begrijp maar dat verandert toch continu?

Ik heb het dus als de sodemieter verkocht maar kan je even toelichten waarom? er gebeurt namelijk nog niet veel behalve dat de prijs nu wat zakt. Zakt die omdat meerderen die sell wall zien of ... ?
RedHat in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"

Je gaat serieus verkopen omdat één iemand hier FUD verspreidt zonder enige onderbouwing en gaat daarna om onderbouwing vragen?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:44:
En Coinbase is voor de Westerse wereld mss een maatstaaf, 3/4 van de XRP zit wss in het Oosten ;-)
Inderdaad zit het meeste volume in Korea en daar doet hij al $4... wachten tot dat niveau bereikt wordt in de westerse wereld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hotzenwalder schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:46:
[...]

Inderdaad zit het meeste volume in Korea en daar doet hij al $4... wachten tot dat niveau bereikt wordt in de westerse wereld
Dat is ook een reden om nog op de ICX-trein te springen, eenmaal die in Korea wordt verhandeld later deze maand, sowieso weer een nieuwe stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28

Chiron

Moderator Discord
[...]

Die wall is er al een tijdje, en waarschijnlijk door vechain zelf neergezet on de koers stabiel zonder al teveel rare sprongen te houden. Dat is beter voor de reputatie.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:41:
Ik zit er al een tijdje in maar wilde meer halen vandaag. Echter staat hij nu nog op een bijna ATH dus ik wacht wel even. Mainnet komt er bijna aan dus ik zie hem nog wel X2 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:47:
[...]

Dat is ook een reden om nog op de ICX-trein te springen, eenmaal die in Korea wordt verhandeld later deze maand, sowieso weer een nieuwe stijging.
Op dit moment vind ik het te hoog om in te stappen. Wachten op een dip of correctie en dan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Ik vind de stabiele stijgingen van ven, wabi en icx toch fijner om mee te maken dan pak weg de hype rond xvg en trx. Tuurlijk kan je dan snel geld maken. Maar dit gaat dan niet meer om de echte essentie van het hele crypto gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

RedHat schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:45:
[...]

RedHat in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic"

Je gaat serieus verkopen omdat één iemand hier FUD verspreidt zonder enige onderbouwing en gaat daarna om onderbouwing vragen?

8)7
Blijkbaar wel ja... 8)7 Die depth charts begrijp ik nog nie zo goe dus ik lees verwittiging, ik zie massieve rode muur en denk... oei! |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotzenwalder schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:44:
[...]

Die trein is allang vertrokken... te laat
Nee, hij wordt nog op de Koreaanse beurzen geïntroduceerd straks. En Koreanen kopen alleen Koreaans. Hij gaat richting de 50 dollar voor de zomer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:43:
[...]

Er staan nog enorm veel nieuwe mensen in de wachtrij die in de crypto willen stappen, die hebben denk ik meer interesse in een goedkope munt die ook nog eens snel is en heel weinig fee's kost.
Dan mag de oude garde op Twitter nog zoveel FUD proberen te creëren rond XRP, het blijft een munt die voor velen veel aanlokkelijker is dan BTC momenteel. Ik ben er ook ingestapt toen ik als beginner 20€ fee moest betalen om m'n BTC even te verplaatsen.
Ik vind mezelf totaal niet tot 'de oude garde' behoren (al zit ik ook op Twitter :+) als 23-jarige en sinds mid-2017 pas in crypto bezig :P

Maar zien mensen dan echt niet in dat het geen hol uit maakt of je coin $1000 waard is of $0,1? Zakken of stijgen is in beide gevallen heel goed mogelijk. De coin lijkt wel 10.000x minder waard te zijn, maar uiteindelijk betekent dat gewoon dat er 10.000x zoveel coins zijn... onder de streep maakt het tochniks uit?

En FUD? Wat is de FUD rond Ripple? Dat het een coin is die onderdeel is van een bedrijf, en dat het niet gedecentraliseerd is? Dat is geen FUD, dat is gewoon een feit, en in principe is er ook niks bangmakends aan. Daar kan iedereen zijn eigen waarde aan hechten (zelf vertrouw ik Ripple Labs ook wel) maar er zijn ook denken dat crypto een revolutie gaat starten omdát het decentraal is. Feitelijk is Ripple dat dus niet.

En de tijd van 20 euro fee zijn we voorbij hoor :P sowieso: er zijn nog honderden andere serieuze coins die zonder exorbitante fee wel gewoon prima te verhandelen zijn, die wel decentraal zijn...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

[...]

Nee, er waren bijna geen buy orders.
De prijs kan een kant op gestuurd worden door een sell wall maar ook door een buyer dip.
Hoe vlakker je grafiek loopt hoe eerder de prijs die kant op wil gaan omdat er geen weerstand is.
Ik probeer het in jip en janneke taal uit te leggen, hoop dat je het begrijpt wat ik bedoel.
Let erop dat hetgeen je daadwerkelijk in de depth grafiek ziet maar een relatief klein percentage is van de markt, laten we zeggen 20%.
Dit zijn de geplande orders (limit orders) maar de stop-limits en de handel op de koers zelf staan er niet in want komen later in / zijn op dat moment bezig.
De lege ruimte tussen de koersen is het actiepunt waar 80% van de orders plaatsvind en dus de koers bepaald.

@RedHat ben ik FUD aan het verspreiden?
Grappig.. kijk jij er anders tegenaan? Vertel. ben benieuwd naar jouw redenatie. Ik zei wat ik zag en wat ik zou doen. Doe het gerust anders. Ohh btw, kijk dan ook even naar de stand ten opzichte van het verleden waar het ding staat. Je hebt je mening wel snel klaar iig. ik kijk niet alleen naar de candles maar ook de depth grafiek en niet alleen naar sell walls (die er ook duidelijk inzitten) maar het gebrek de andere kant op.

Ik hoor graag je mening (en ik denk dat het op prijs gesteld wordt om wat subtieler dingen te brengen en mensen probeert te overtuigen ipv capsen.

Anyweg, als hij ze net verkocht heeft kan je hem nu kopen en maak je winst maar IK (lees IK DUS) voorzie een verdere daling.

[ Voor 24% gewijzigd door DRuw op 07-01-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik kan bij zowel NXT als Ardor (oa IGNIS-coins) niet met mijn wallet verbinden. Meer mensen met dit probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 07-01-2018 17:57 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:55:
[...]

Nee, hij wordt nog op de Koreaanse beurzen geïntroduceerd straks. En Koreanen kopen alleen Koreaans. Hij gaat richting de 50 dollar voor de zomer!
Ik beheers mijn FOMO tot ik weer cash heb om mee te handelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ligone schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Blijkbaar wel ja... 8)7 Die depth charts begrijp ik nog nie zo goe dus ik lees verwittiging, ik zie massieve rode muur en denk... oei! |:( ;)
Zonde... VET hanteert 5 transfer fee, dat is ongeveer $25 weggegooid.

Midden januari komt de reforge, NEO ging x7 bij reforge... Dit zijn tenminste tips waar je wat aan hebt. VEN zou ik gewoon HODLén tot februari en dan evalueren wat verder.

Nu kun je wachten tot de dip op VEN... Maar als ik naar de sell walls kijk is die dip nog wel beetje twijfelachtig... dubbeltje op zijn kant zeg maar. Als hij nu zakt naar 27k dan gaan panicmensen wel weer massaal verkopen dus dan kun je op 25~25.5 misschien weer terugkopen.. Maar dat is een grote misschien.

[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 07-01-2018 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Ben hier nu inmiddels bijna een uur mee bezig, maar begrijp het nog steeds niet helemaal. Ik had 88 Ripples op mijn Gatehub account staan. Wil deze graag overzetten naar Binance. Met de eerste 50 Ripples is het net gelukt, maar nu probeer ik de overige 38 ook over te zetten. Ik kreeg telkens volgende foutmelding;

Error
tecUNFUNDED_PAYMENT
Insufficient XRP balance to send.

Heb ook geprobeerd 37 te doen (en ook 15), zodat er genoeg overblijft voor de fee. Maar ook dat werkt niet, telkens dezelfde foutmelding. Wel las ik iets over dat er ALTIJD 20 Ripple in je wallet moet staan? Dat is toch vreemd? Iemand enig idee wat hier mis gaat?

Beetje n00b, maar hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Wat is je reden voor Digibyte?

Hoe zie je die bijvoorbeeld t.a.v. PO.ET of STRAT?
Eerlijke antwoord: ik ga af op wat twitteraars die me al vaker op het juiste spoor hebben gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

Thx, das weer iets duidelijker voor janneke! ;-)
RedHat schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:57:
[...]

Midden januari komt de reforge, NEO ging x7 bij reforge... Dit zijn tenminste tips waar je wat aan hebt. VEN zou ik gewoon HODLén tot februari en dan evalueren wat verder.
Bwoh, 2 keer 0.008 bnb dus 30 cent fee kwijt. (heb em al terug) Merci iig voor de info!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
FCH schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:02:
Ben hier nu inmiddels bijna een uur mee bezig, maar begrijp het nog steeds niet helemaal. Ik had 88 Ripples op mijn Gatehub account staan. Wil deze graag overzetten naar Binance. Met de eerste 50 Ripples is het net gelukt, maar nu probeer ik de overige 38 ook over te zetten. Ik kreeg telkens volgende foutmelding;

Error
tecUNFUNDED_PAYMENT
Insufficient XRP balance to send.

Heb ook geprobeerd 37 te doen (en ook 15), zodat er genoeg overblijft voor de fee. Maar ook dat werkt niet, telkens dezelfde foutmelding. Wel las ik iets over dat er ALTIJD 20 Ripple in je wallet moet staan? Dat is toch vreemd? Iemand enig idee wat hier mis gaat?

Beetje n00b, maar hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Iemand enig idee wat hier mis gaat
Wel las ik iets over dat er ALTIJD 20 Ripple in je wallet moet staan?
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

@RedHat Ik heb mijn post aangepast, PM me gerust want ik ben erg benieuwd waar ik dan verkeerd kijk.
@Ligone Kijk anders even wat uitlegfilmpjes op YT, staan er genoeg! (ik weet niet hoeveel je er hebt maar die 30cnt heb je er wel mee verdient of niet?) ohja, en kijk ff naar je folosofie, als je gaat HODLen en je kijkt op de lange termijn dan maakt het geen barst uit waar je hem nu op koopt (relatief dus).

Vergis ik me trouwens of staat het ding op een ATH nu?

[ Voor 29% gewijzigd door DRuw op 07-01-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:02:
[...]

Eerlijke antwoord: ik ga af op wat twitteraars die me al vaker op het juiste spoor hebben gezet ;)
Heb je suggesties voor betrouwbare twitteraars met kennis van zaken en een lange termijn-visie?

Ik volg wat Youtubers, maar dat zijn vooral schreeuwerige populisten (met filmpjes als '7 COINS WHICH ARE GOING TO THE MOON x15 IN 2018!!!'). Ik wil me graag wat verdiepen in de techniek en visie die achter een coin zit en daar voor een langere periode op inzetten. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

DRuw schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:10:
@RedHat Ik heb mijn post aangepast, PM me gerust want ik ben erg benieuwd waar ik dan verkeerd kijk.
@Ligone Kijk anders even wat uitlegfilmpjes op YT, staan er genoeg! (ik weet niet hoeveel je er hebt maar die 30cnt heb je er wel mee verdient of niet?)
Zeker en vast heb ik die wel al verdient! En ik heb al wat filmpjes bekeken maar dat zijn altijd standaard grafiekjes waar vraag en aanbod uitgelegd wordt. Ik heb ze dus snel terug gekocht "voor" de daling jammer genoeg.

Waarom verwachtte je die daling nu? Ik zou verwachten dat hij er wat onder blijft bengelen aangezien die wall niet geraakt is? verkeerd verwachting van mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er word momenteel het meest geïnvesteerd in PAC op crytopia en word bijna door niemand verkocht maar er komt maar geen beweging in? Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ligone schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:19:
[...]

Zeker en vast heb ik die wel al verdient! En ik heb al wat filmpjes bekeken maar dat zijn altijd standaard grafiekjes waar vraag en aanbod uitgelegd wordt. Ik heb ze dus snel terug gekocht "voor" de daling jammer genoeg.

Waarom verwachtte je die daling nu? Ik zou verwachten dat hij er wat onder blijft bengelen aangezien die wall niet geraakt is? verkeerd verwachting van mij dus.
Mooie voor een slowchat: wat zien jullie?
ven
en de dag-candles: ven2

[ Voor 11% gewijzigd door DRuw op 07-01-2018 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
DRuw schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:29:
[...]

Mooie voor een slowchat: wat zien jullie?
[afbeelding]
en de dag-candles: [afbeelding]
Geen buy-walls die vaak gezet worden door mensen die al heel lang in een coin zitten om een safe-exit te krijgen.

Wel sell walls, die vaak door whales gezet worden om de prijs niet te hoog op te laten drijven zodat ze goedkoop bij kunnen blijven kopen.

Dat is wat ik zie. Volume neemt af bij VEN, dat is misschien nog wel interessanter.

Als je oplet zie je ook dat de sellwalls als ze gehit worden niet 'verkocht' worden maar weggehaald en daarna opnieuw gezet worden maar dan iets hoger. Men wilt in het geval van VEN dus niet hun coins verkopen maar wel de prijs laag houden, anders hadden ze wel daadwerkelijk verkocht ipv hun sell walls bij een hit gelijk cancelen.

Als je mensen echt flauw wilt maken moet je nu gewoon 2M Market Buy doen :+ dan moeten ze weer duur terugkopen :+

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 07-01-2018 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Ik zie niet nieuws?
Is al minimum een hele week zo bij VEN. Telkens breken ze er wel door, door die sellwalls.
Niks om je zorgen over te maken dus.

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Dank, ik zag wat ik doorgaf en dat heeft hem nu een klein winstje in ieder geval opgeleverd als het goed is.
Ik kan me ook prima vinden hoor in de dingen die jullie zien.
Als ik alleen het tegenovergestelde zeg is het gelijk FUD...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 19:50
Nee, maar het is heel typisch dat deze walls er staan, enkel en alleen om op te eten en vaak op een paar honderden satoshi van elkaar af. Het lijkt er zeer sterk op dat de devs van VeChain er voor willen zorgen dat de munt niet bizar hard explodeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Dat geloof ik ook wel hoor!
3 van ruim 90btc en een van 70 btc... weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Dus die 20 XRP kan ik nooit uitcashen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:02:
[...]

En welke twitteraars zijn dat :P :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedHat
Junia schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:40:
Nee, maar het is heel typisch dat deze walls er staan, enkel en alleen om op te eten en vaak op een paar honderden satoshi van elkaar af. Het lijkt er zeer sterk op dat de devs van VeChain er voor willen zorgen dat de munt niet bizar hard explodeert.
Stel McDonalds is een bedrijf op de beurs.
Is zelf 49% aandeelhouder.

Zou die in 1 op de 10 broodjes ipv een hamburger een ouwe sok stoppen zodat hun onderneming/aandeel niet te hard groeit? 8)7

Dit is echt het meest wazige wat ik ooit heb gehoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FCH schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:44:
[...]

Dus die 20 XRP kan ik nooit uitcashen? :)
Klopt, ik heb ze een week geleden al een mail gestuurd, of dit nog verlaagd gaat worden, maar totop heden nog geen reactie ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:51
Goed, ben net uitgestapt. Heb een mooie 400% kunnen pakken op mijn inleg. (300€) en net een vette boekenkast op maat besteld.

Was me net als anderen te onrustig de hele tijd. T was leuk in de kerstvakantie. Ga genieten van mijn boekenkast voor weinig. 👍

Zwikkie omgezet naar XRP, bijna gratis naar kraken gestuurd, omgezet naar euro en betaal opdracht gemaakt :)

[ Voor 17% gewijzigd door caspervc op 07-01-2018 19:20 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Werd NAV even in een keer helemaal de lucht in gegooid en inmiddels in een paar minuten weer terug op normaal niveau

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
miikebtc schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:20:
Werd NAV even in een keer helemaal de lucht in gegooid en inmiddels in een paar minuten weer terug op normaal niveau
PUMP & DUMP groep op Discord / Telegram.
Is wel één van de weinige nette P&D groepen die niet members laat betalen voor de gains van admins. Maar mag hier niet besproken worden.

Degene met het verlies nu in NAV kunnen HODLen want NAV gaat nog wel stappen maken long term. Hun kiezen bijna altijd een munt uit die groeiende is zodat mensen die te hoog gekocht hebben nog een uitweg hebben.

@DRuw Hier een goede uitleg van Whales en het begrijpen van Buy/Sell orders en wat er met VEN gaande is:

https://www.reddit.com/us.../?st=JC4Q9RBC&sh=920976dc

[ Voor 35% gewijzigd door RedHat op 07-01-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein tipje van mijn kant uit voor deze week:
TRX en XVG hebben last van negatieve reclame de afgelopen week. Instappers houden van goedkope coins. Ik heb wat geld ingezet op CND :)

(Ik probeer jullie niet over te halen hoor, slechts mijn gedachtegang. Die paar tweakers hier gaan toch her verschil in koers niet maken)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:23
RedHat schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:24:
[...]

PUMP & DUMP groep op Discord / Telegram.
Is wel één van de weinige nette P&D groepen die niet members laat betalen voor de gains van admins. Maar mag hier niet besproken worden.

Degene met het verlies nu in NAV kunnen HODLen want NAV gaat nog wel stappen maken long term. Hun kiezen bijna altijd een munt uit die groeiende is zodat mensen die te hoog gekocht hebben nog een uitweg hebben.
Geloof je dat echt, of is dat om je eigen geweten goed te praten :?
Pump en dump is alleen maar voor eigen gewin, niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:42
Ik zit ook in die groep en het is idd 1 van de beter groepen! Eerste maal 47% winst bij KMD coin. Deze keer 30% winst (beetje te snel verkocht).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Laatst online: 19:01
ybos schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:57:
[...]

Geloof je dat echt, of is dat om je eigen geweten goed te praten :?
Pump en dump is alleen maar voor eigen gewin, niet meer, niet minder.
Eens, smerige spelletjes dat een mooie coin als NAV geen goed zal doen, slecht voor het vertrouwen ookal heeft het 0 met NAV zelf te maken. Waarschijnlijk heeft hij/zij er inderdaad aan meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:41
Ik snap XRB niet,
Komt rond de 9e of 10e entree in Binance.
Heb wat gekocht op Kucoin, maar hij zakt en hij zakt maar....
Er is nu heel weinig trade in XRB, maar je zou verwachten dat mensen nu alvast inkopen, want straks gaat hij stijgen als hij op Binance komt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

kx22 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:01:
Ik snap XRB niet,
Er is nu heel weinig trade in XRB, maar je zou verwachten dat mensen nu alvast inkopen, want straks gaat hij stijgen als hij op Binance komt?!
Waar haal je dit vandaan, Binance weet ik maar hoe kome je bij de 9e of de 10e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:41
Ik snap XRB niet,
Hij zakt en zakt maar? In 30 dagen +3900% :+ Geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
The Redman schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:06:
[...]

Hij zakt en zakt maar? In 30 dagen +3900% :+ Geduld!
alles zakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
Ik snap XRB niet,
Een deel van de grote stijging kwam doordat het maar op 2 kleine exchanges stond. Er was een erg laag volume voor een top 40 en later een top 20 coin waardoor die makkelijker omhoog ging. Daarnaast zal al het gedoe met de nodes ook niet erg veel vertrouwen wekken bij investeerders, dat is in ieder geval de reden waarom ik mijn xrb heb verkocht. Hij zal binnenkort echt wel weer op zijn oude niveau zitten, maar ik verwacht geen rally zoals afgelopen maand is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
Inderdaad, ik sta met al mijn coins in de min als ik kijk naar 24hr change. Maar let wel: dit is 24hr! Kijk verder terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
appelflap1992 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:00:
[...]

Eens, smerige spelletjes dat een mooie coin als NAV geen goed zal doen, slecht voor het vertrouwen ookal heeft het 0 met NAV zelf te maken. Waarschijnlijk heeft hij/zij er inderdaad aan meegedaan.
Ik doe niet aan P&D's...

Ik zeg alleen dat dit één van de nettere groepen is. Niet dat het überhaubt netjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
Lucky0wn schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:12:
[...]

Inderdaad, ik sta met al mijn coins in de min als ik kijk naar 24hr change. Maar let wel: dit is 24hr! Kijk verder terug :)
ach ja geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
bie100 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:14:
[...]

ach ja geduld is een schone zaak
Precies, en ik heb vertrouwen in de coins die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

argon007 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:59:
Ik zit ook in die groep en het is idd 1 van de beter groepen! Eerste maal 47% winst bij KMD coin. Deze keer 30% winst (beetje te snel verkocht).
Hoe kom ik op een dergelijke groep?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:00
Coin waar ik sinds begin december inzit is ook aan het boomen.

https://coinmarketcap.com/currencies/yenten/

Ik mine daar tot 2 dagen geleden 40 coins per dag dat is nu nog 25. Veel miners bijgekomen. Als die coin 1 euro staat morgenvroeg dan mine ik aan 25 euro per dag :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:17:

Ik mine daar tot 2 dagen geleden 40 coins per dag dat is nu nog 25. Veel miners bijgekomen. Als die coin 1 euro staat morgenvroeg dan mine ik aan 25 euro per dag :-).
Kan aan mij liggen, maar als ik zo naar de chart en het volume kijk lijkt deze groei me niet helemaal normaal, maar ik kan het verkeerd zien.

Heb je de site trouwens gezien?

[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 07-01-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:17:

3BTC volume, en die website.. Ik lig in ieder geval echt HELEMAAL in een deuk hier.

Als je dat ook maar voor een seconde serieus kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Bmfd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Kan aan mij liggen, maar als ik zo naar de chart en het volume kijk lijkt deze groei me niet helemaal normaal, maar ik kan het verkeerd zien.

Heb je de site trouwens gezien?
Ja site schrikt veel mensen af. Er zit reeds een sterke community achter deze coin. Allemaal miners en gasten die houden van deze coin.
Ik zocht zelf een cpu only coin om te minen en er zo op uit gekomen.
Er is geen roadmap en shitty site.
Geen premine, ico etc.... .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:22:
[...]

3BTC volume, en die website.. Ik lig in ieder geval echt HELEMAAL in een deuk hier.

Als je dat ook maar voor een seconde serieus kan nemen.
Idd iedereen lacht me ermee uit. Maar 15500 coins gekocht aan 300 euro in totaal en nog een pak gemined .... reken maar uit als dat op 1 dollar komt.
Ik ga die ook niet verkopen. Er is nog geen 3 millioen gemined van de 84 miljoen.
Deze coin gaat heel heel hard gaan, heel populair nu bij chinezen je jappen.

Deze coin is anders :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:26:
[...]

Idd iedereen lacht me ermee uit. Maar 15500 coins gekocht aan 300 euro in totaal en nog een pak gemined .... reken maar uit als dat op 1 dollar komt.
Ik ga die ook niet verkopen. Er is nog geen 3 millioen gemined van de 84 miljoen.
Deze coin gaat heel heel hard gaan, heel populair nu bij chinezen je jappen.

Deze coin is anders :-)
Populair met een omzet van $56.460 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Slux schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:29:
[...]

Populair met een omzet van $56.460 :X
:-) lach maar. Wij vinden de website fantastisch, dit houdt de shitty people weg.
Ik post de komende maanden nog wel updates.

Persoonlijk vind niemand het echt leuk als de coin zou boomen, we willen zelf nog zoveel mogelijk minen.
We zien wel, in ieder geval heb ik een lambo binnen 2 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:31:
[...]

Doe maar niet niemand zit hier op te wachten

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 07-01-2018 20:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 10:30
Het verbaast mij dat er hier mensen zijn die er openlijk voor uitkomen dat ze aan pump en dumps meedoen of er aan mee zouden willen doen. Als je een beetje inlevingsvermogen, eigenwaarde en respect hebt voor andere, zou dat genoeg moeten zijn om om hier NOOIT aan mee te willen doen...

Maarja, als er geld (macht of vrouwen) in het spel zijn en men weet dat ze er mee weg komen, verandert de moraal van een hoop mensen. :(

Of ben ik de enige die dit vindt?

[ Voor 16% gewijzigd door Steamwitz op 07-01-2018 20:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Best wel veel snelle jochies hier met hun shill verhaaltjes over die "shitcoins".
En ja, ik noem ze maar zo :)
Ik lach ze keihard uit :+

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 07-01-2018 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:31:
[...]

:-) lach maar. Wij vinden de website fantastisch, dit houdt de shitty people weg.

Persoonlijk vind niemand het echt leuk als de coin zou boomen, we willen zelf nog zoveel mogelijk minen.
We zien wel, in ieder geval heb ik een lambo binnen 2 jaar.
Ik lach je niet uit hoor. Heb via deze exchange IntenseCoin gekocht op 141sat. Het staat nu op 280sat. 8) Deze coin kun je heel goed minen, maar koop ze liever omdat ik geen krachtige computer heb.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
Zhou schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:35:
[...]

Ik lach je niet uit hoor. Heb via deze exchange IntenseCoin gekocht op 141sat. Het staat nu op 280sat. 8) Deze coin kun je heel goed minen, maar koop ze liever omdat ik geen krachtige computer heb.
Idd ik koop ook regelmatig een shitcoin die naar omhoog gaat en die ik dan verkoop. Geeft me het beste rendement. Mocht coinsmarkets niet plat liggen was ik terug 3000 euro rijker.
Yenten is wel geen shitcoin maar eentje voor lang te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:57:
[...]

Nu kun je wachten tot de dip op VEN... Maar als ik naar de sell walls kijk is die dip nog wel beetje twijfelachtig... dubbeltje op zijn kant zeg maar. Als hij nu zakt naar 27k dan gaan panicmensen wel weer massaal verkopen dus dan kun je op 25~25.5 misschien weer terugkopen.. Maar dat is een grote misschien.
Wat kost het als ik binnen Binance van account 1 naar account 2 VEchain coins stuur?
Beide accounts zijn op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:38:
[...]

Idd ik koop ook regelmatig een shitcoin die naar omhoog gaat en die ik dan verkoop. Geeft me het beste rendement. Mocht coinsmarkets niet plat liggen was ik terug 3000 euro rijker.
Voor de duidelijkheid, IntenseCoin is geen shitcoin, maar een lowcap coin. ;)

Ze hebben een complete roadmap en ze gaan zeker groot worden.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Ik hoop dat Tron weer een beetje omhoog schiet, nu al gedropt naar 0.125

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:41
Babu-tzc schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:44:
Neem aan van wel. Sowieso is Tron long term. De eigenaar gaat in quarter 1 van 2018 coin burn doen en als het goed is wordt Tron gelist op een Zuid-Koreaanse Exchange genaamd Coinrail (vannacht dacht ik?). Dus ik verwacht dat hij sowieso nog gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Goed, ik heb me zoals jullie aangaven wat meer ingelezen over het hele crypto gebeuren. Ik heb inmiddels een wallet via Elektrum, nu nog een account aan kunnen maken op een fijne exchange en we kunnen..

Ik wil eerst voor een paar € iets kopen om te kijken of ik alles goed heb gedaan, ook met de wallets.

Verder nog tips? (niet over de te kopen crypto, dat komt nog wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:47
Tja, met de grote schommelingen van TRX is het vertrouwen een beetje weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:38:
[...]

Je bedoelt: 'Yenten is wel een shitcoin'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
z1rconium schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:50:
[...]

Je bedoelt: 'Yenten is wel een shitcoin'.
Nee.

Je kan de coin nog makkelijk minen. Enkel cpu dus laptop etc werkt allemaal.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2329470.0;all
Wie interesse heeft kan naar het discord channel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakter1
  • Laatst online: 20-01 21:14
Babu-tzc schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:44:
Ik hoop het ook. Zit er ook aardig diep in. Maar ook ik zie het als lange termijn werk. Aan de andere kant betrap ik me er op dat ik baal dat deze coin naar 0.125 is gezakt, maar toen Ripple van 2.80 terugzakte naar 2.20 deed het heel weinig met me. Heeft te maken met mindset of zo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Karakter1 op 07-01-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 20:10
Cliffie schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:00:
STRAT(is) weer de weg boven de 100k sat gevonden.... oOo
Wat verwachten jullie nog van STRAT? Ik heb deze nog in mijn portefeuille maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet :) Heb ook Lisk, vergelijkbaar concept.

Wat denken jullie? Potentie of lozen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yarisken
MaStar schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:56:
[...]

Wat verwachten jullie nog van STRAT? Ik heb deze nog in mijn portefeuille maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet :) Heb ook Lisk, vergelijkbaar concept.

Wat denken jullie? Potentie of lozen?
Ik zou zon coin toch hodlen. Komt in veel lijstjes voor als coin die gaat boomen in 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:56:
[...]

Nee.

Je kan de coin nog makkelijk minen. Enkel cpu dus laptop etc werkt allemaal.
Leg eens uit wat deze mooie coin de wereld gaat brengen behalve een "21 year young boy" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
z1rconium schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:00:
[...]

Leg eens uit wat deze mooie coin de wereld gaat brengen behalve een "21 year young boy" ?
dit is de roadmap

Roadmap
2017: CPU mining, exchange, etc...
2018: CPU mining, exchange, etc...
2019: CPU mining, exchange, etc...
20XX: 1Yen < 1Yenten.

Eerst veel minen :-), dan lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:06:
[...]

dit is de roadmap

Roadmap
2017: CPU mining, exchange, etc...
2018: CPU mining, exchange, etc...
2019: CPU mining, exchange, etc...
20XX: 1Yen < 1Yenten.

Eerst veel minen :-), dan lambo.
Als dat het niveau en mindset is van de gemiddelde holder/miner, dan vrees ik het ergste. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Danny.G schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:12:
[...]

Als dat het niveau en mindset is van de gemiddelde holder/miner, dan vrees ik het ergste. 8)7
Wel ik ben zelf een noop in crypto maar ik zit in die community met doorgewinterde crypto gasten en die zeggen allemaal dat er iets speciaals is met deze coin.
maar soit ik ga erover ophouden. We zien later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:15:
[...]

Wel ik ben zelf een noop in crypto maar ik zit in die community met doorgewinterde crypto gasten en die zeggen allemaal dat er iets speciaals is met deze coin.
maar soit ik ga erover ophouden. We zien later wel.
Wat is er dan speciaal aan volgens hen? Het komt gewoon over als een grote grap met die site en die roadmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Bmfd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:22:
[...]

Wat is er dan speciaal aan volgens hen? Het komt gewoon over als een grote grap met die site en die roadmap.
Gewoon een eerlijke coin :-) voor iedereen.

This coin is NOT repeat NOT for kids <21 and girls. If they want to mine or own YTN, they have to do it secretly!
We have no marketing or flashy websites that costs tons of money. YOUR money.
Rich people can not hijack this coin with fancy equipment. This is a coin for us, the people.
Want to mine with GPU? Nice try buddy, GPU is SLOWER! Boom!
The scrypt is new just like bitcoin scrypt was new in the beginning.
The roadmap is pretty clear; mining mining mining and then: LAMBO & Food!
No premine
No ICO
ASIC resistance
No inflation
No staking
A maximum limited supply can be mined only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Babu-tzc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 13:37
Karakter1 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:56:
[...]

Ik hoop het ook. Zit er ook aardig diep in. Maar ook ik zie het als lange termijn werk. Aan de andere kant betrap ik me er op dat ik baal dat deze coin naar 0.125 is gezakt, maar toen Ripple van 2.80 terugzakte naar 2.20 deed het heel weinig met me. Heeft te maken met mindset of zo ;)
Ik heb meer TRX dan XRP, daar zou het wel mee te maken hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:24:
[...]

This coin is NOT repeat NOT for kids <21 and girls. If they want to mine or own YTN, they have to do it secretly!
We have no marketing or flashy websites that costs tons of money. YOUR money.
Rich people can not hijack this coin with fancy equipment. This is a coin for us, the people.
Want to mine with GPU? Nice try buddy, GPU is SLOWER! Boom!
The scrypt is new just like bitcoin scrypt was new in the beginning.
The roadmap is pretty clear; mining mining mining and then: LAMBO & Food!
No premine
No ICO
ASIC resistance
No inflation
No staking
A maximum limited supply can be mined only.
Ja, dat had ik gelezen, ja. Mijn punt is meer: ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen zijn die dit gaan kopen. Minen is een ding, en als je straks een aardige voorraad hebt van 20.000 coins is dat fijn, maar ik verwacht niet dat als je ze verkoopt er genoeg mensen zullen zijn om ze te kopen voor de huidige prijs, laat staan een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:09
Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:24:
[...]

De crypto wereld is niet eerlijk. Keiharde business hier en daarbij, if it sounds too good to be true, it probably is.

Maargoed, als jij denkt over 2-3 jaar een lambo te kunnen kopen, vooral doen :*) . Besef je echter wel dat er zat mensen (en groepen) zijn die nieuwkomende goudzoekers in dit crypto wilde-westen maar al te graag willen leegplukken om vervolgens ook nog een poot uit te draaien.

[ Voor 33% gewijzigd door GENETX op 07-01-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Vrij nieuw in het crypto wereldje dus misschien een simpele vraag voor jullie maar als ik op Binance kijk zie ik grote hoeveelheden VEN aangeboden worden ~620, 70 , 80 en 240 eth.

Wat is de reden om dit te doen? Proberen de prijs laag te houden of de drukken (dumpen)?

[ Voor 1% gewijzigd door willy83 op 07-01-2018 21:33 . Reden: TRX -> VEN ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Bmfd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Ja, dat had ik gelezen, ja. Mijn punt is meer: ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen zijn die dit gaan kopen. Minen is een ding, en als je straks een aardige voorraad hebt van 20.000 coins is dat fijn, maar ik verwacht niet dat als je ze verkoopt er genoeg mensen zullen zijn om ze te kopen voor de huidige prijs, laat staan een hogere prijs.
Inderdaad, het is ook een verassing voor ons dat de coin nu volop gekocht wordt. Minien is veel voordeliger.
Ik mine nu met 3 rented servers en had tot voor 2 dagen een 40 coins per dag. Mijn kost van de servers is 106 euro bij hetzner. Nu mine ik nog 20 coins per dag. Dus aan deze prijs 20 coins x 30 dagen is 350 euro ofzo.
Hash is van 1.5 Mh/s naar 4.25 Mh/s gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
GENETX schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:31:
[...]

De crypto wereld is niet eerlijk. Keiharde business hier en daarbij, if it sounds too good to be true, it probably is.

Maargoed, als jij denkt over 2-3 jaar een lambo te kunnen kopen, vooral doen :*) . Besef je echter wel dat er zat mensen (en groepen) zijn die nieuwkomende goudzoekers in dit crypto wilde-westen maar al te graag willen leegplukken om vervolgens ook nog een poot uit te draaien.
Idd heb ik al gemerkt. Maar heb 1000 euro verdiend met verge en heb er nu in totaal 600 euro inzitten. Als ik mijn shitcoin kan verkopen wanneer coinmarkets terug is heb ik 3000 euro om mee te spelen. Dan ga ik niks meer van mijn spaargeld erin steken.
Ik zit al jaren op de gewone beurs dus ik ken de klappen van de zweep. Alleen op de gewone beurs ben ik blij met een rendement van 10 procent, in crypto land is het gewoon hallucinant ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:37:
[...]

Idd heb ik al gemerkt. Maar heb 1000 euro verdiend met verge en heb er nu in totaal 600 euro inzitten. Als ik mijn shitcoin kan verkopen wanneer coinmarkets terug is heb ik 3000 euro om mee te spelen. Dan ga ik niks meer van mijn spaargeld erin steken.
Ik zit al jaren op de gewone beurs dus ik ken de klappen van de zweep. Alleen op de gewone beurs ben ik blij met een rendement van 10 procent, in crypto land is het gewoon hallucinant ....
Als ie nog terugkomt bedoel je?

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 16 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)