Ja zou morgen zijn las ik ... anders veel geld kwijt ....
Waar cashen jullie doorgaans uit? Ik heb net 1000 euro door Anycoindirect.eu laten storten door wat eth daar te verkopen. Toen ik het terugrekende bleek dat zij mij ongeveer 65 euro aan eth hiervoor teveel hebben laten betalen. Vindt dat toch wel iets veel.
Ik doe 't via BTCDirect. Een paar dagen geleden heb ik gecheckt wat hun marges toen waren:Batsiaan schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:58:
Waar cashen jullie doorgaans uit? Ik heb net 1000 euro door Anycoindirect.eu laten storten door wat eth daar te verkopen. Toen ik het terugrekende bleek dat zij mij ongeveer 65 euro aan eth hiervoor teveel hebben laten betalen. Vindt dat toch wel iets veel.
De koers voor 1 ether was op dat moment ongeveer 780 euro. BTCdirect verkocht op dat moment 1 ether voor (ongeveer) 800 euro, en ze kochten hetzelfde voor 760 euro. Dat betekent dat ze dus ongeveer 2,5 procent pakken. Weet overigens niet of dit nog fluctueert en of zij voor bijv. BTC dezelfde marges hanteren.
Vaak stuurt men alles naar Kraken, om het via Kraken direct naar je bankrekening te sturen. De extra kosten van brokers kunnen fors zijn inderdaad.Batsiaan schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:58:
Ik begin er steeds meer aan te denken ook maar een broker te worden, mensen willen blijkbaar zo enorm dolgraag van hun geld af. Duur verkopen, laag terugkopen en uitkeren. Het is een meer dan prima businessmodel. 
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen bij dit soort brokers uitkomen, is het puur gemakzucht?
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen bij dit soort brokers uitkomen, is het puur gemakzucht?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Volgens mij kun je prima een kvk-nummer aanvragen, inkopen en verkopen. Prima idee eigenlijkCrypts schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:12:
Ik begin er steeds meer aan te denken ook maar een broker te worden, mensen willen blijkbaar zo enorm dolgraag van hun geld af. Duur verkopen, laag terugkopen en uitkeren. Het is een meer dan prima businessmodel.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ik blijf me verbazen over mensen die zich druk maken over een winstmarge voor een broker.Crypts schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:12:
Meestal daghandelaren met minimale marges en de nodige shitcoins,
als hodler geen last van
[ Voor 1% gewijzigd door RaptorXS op 07-01-2018 22:18 . Reden: typo ]
Zoveel geld kost het ook weer niet via Anycoindirect -> als je LTC doet.Crypts schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:12:
Komt neer op een paar euro
Ik maak me niet druk, ik snap het alleen niet als een simpel rondje google en search op dit forum je alle antwoorden kunnen geven.RaptorXS schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:16:
[...]
Ik blijf me verbazen over mensen die zich druk maken over een winstmarge voor een broker.
Meestal daghandelaren met minimale marges en de nodige shitcoins,
als hodler geen last van
De rest van je post neem ik maar niet al te serieus, afgeven op mensen die je niet kent is niet zo chique.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit is dus gewoon een coin om maar een coin te zijn. Elke lulhannes kan een coin beginnen, maar zonder idee er achter wordt het dus nooit meer dan dat. De starters hebben de meeste, hopen dat het opgepikt wordt en door wat grote partijen gebruikt wordt om mee te kloten, en dan cashen. Dat denk ik er van in ieder geval.Yarisken schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:24:
[...]
Gewoon een eerlijke coin :-) voor iedereen.
This coin is NOT repeat NOT for kids <21 and girls. If they want to mine or own YTN, they have to do it secretly!
We have no marketing or flashy websites that costs tons of money. YOUR money.
Rich people can not hijack this coin with fancy equipment. This is a coin for us, the people.
Want to mine with GPU? Nice try buddy, GPU is SLOWER! Boom!
The scrypt is new just like bitcoin scrypt was new in the beginning.
The roadmap is pretty clear; mining mining mining and then: LAMBO & Food!
No premine
No ICO
ASIC resistance
No inflation
No staking
A maximum limited supply can be mined only.
Toen ik een paar maanden geleden ben begonnen heb ik dat inderdaad via een broker gedaan, voornamelijk uit gemakszucht. Voor mij was alles op dat moment nieuw en dan is vertrouwd via iDeal betalen toch best een voordeel. Er wordt hier gedaan alsof de marges gigantisch zijn, maar dat vind ik ook wel weer meevallen, ook al snap ik je verbazing ook wel ergens. Voor de eerste stappen in de cryptowereld denk ik dat veel mensen toch gewoon de voorkeur geven aan een Nederlandse broker en daar is naar mijn mening niets mis mee.Crypts schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:12:
Mij maakt het niet uit maar er zit ruim een tientje tussen als je vergelijkt met Bitstamp bijv. en dan krijg je ook nog eens niet een hele ltc maar een fractie minder. Dat tientje moet je wel weer eerst terugverdienen toch?MaStar schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:21:
[...]
Zoveel geld kost het ook weer niet via Anycoindirect -> als je LTC doet.
Komt neer op een paar euro
Ik ben zelf wellicht wat anders qua instelling, hoef niet het onderste uit de kan te halen maar zoek wel naar manieren om structureel dingen te doen en denk iets verder dan alleen een eerste transactie. Ik ben overigens ook niet zo huiverig om dit te doen buiten Nederland, zolang het binnen de EU blijft is het relatief veilig en is het daarbuiten dan weeg ik dat risico gewoon goed af.Bmfd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:27:
Toen ik een paar maanden geleden ben begonnen heb ik dat inderdaad via een broker gedaan, voornamelijk uit gemakszucht. Voor mij was alles op dat moment nieuw en dan is vertrouwd via iDeal betalen toch best een voordeel. Er wordt hier gedaan alsof de marges gigantisch zijn, maar dat vind ik ook wel weer meevallen, ook al snap ik je verbazing ook wel ergens. Voor de eerste stappen in de cryptowereld denk ik dat veel mensen toch gewoon de voorkeur geven aan een Nederlandse broker en daar is naar mijn mening niets mis mee.
Het verbaast me meer dat als je al in de crypto's bent gestapt je bij het uitcashen nog steeds niet weet wat de handigste manier is. Instappen okee, dan snap ik de makkelijkste methode soort van maar bij het uitstappen?
[ Voor 57% gewijzigd door Crypts op 07-01-2018 22:34 ]
Beste tweakers. Ik nu het weekend voorbij is de poll van de top-50 coins afgesloten.
Totaal aantal votes:1108; aantal voters 262
*Er was gevraagd max 5 votes per oter te doen
De coins waarvan we het meeste verwachten in 2018 zijn:
1. Ethereum: 104 Votes
=>40% van de voters koos deze coin
2. Ripple: 103 Votes:
=>39% van de voters koos voor deze coin
3. Tron: 94 Votes:
=> 36% van de voters koos voor deze coin
4. Stellar: 93 Votes
=> 35% van de voters koos voor deze coin
5. VeChain: 77 votes
=> 29% van de voters koos voor deze coin
6. NEO
7. BitCoin
8. ICON
9. Cardano
10. Litecoin
Volgens onze medetweakers moeten we vooral BitConnect, Populous & Veritaseum vermijden, deze kregen als enige geen enkele vote van de 1108 votes!
Voor de volgende vraag gaan we naar de coins op plekken 50 tot en met 100 kijken.
We komen (op enkele bekendere uitzonderingen na) voor veel mensen in onbekend(er) terrein. Ik vraag jullie om jullie votes te beperken tot coins die jullie ook echt kennen, er is geen nood aan voten just to vote. Als je er maar 1 echt kent waarvan je denkt dat deze gaat stijgen: stem dan enkel op die coin. We don't judge en de poll is anoniem
http://www.easypolls.net/...=5a52936ae4b0149eb2e62795
Totaal aantal votes:1108; aantal voters 262
*Er was gevraagd max 5 votes per oter te doen
De coins waarvan we het meeste verwachten in 2018 zijn:
1. Ethereum: 104 Votes
=>40% van de voters koos deze coin
2. Ripple: 103 Votes:
=>39% van de voters koos voor deze coin
3. Tron: 94 Votes:
=> 36% van de voters koos voor deze coin
4. Stellar: 93 Votes
=> 35% van de voters koos voor deze coin
5. VeChain: 77 votes
=> 29% van de voters koos voor deze coin
6. NEO
7. BitCoin
8. ICON
9. Cardano
10. Litecoin
Volgens onze medetweakers moeten we vooral BitConnect, Populous & Veritaseum vermijden, deze kregen als enige geen enkele vote van de 1108 votes!
Voor de volgende vraag gaan we naar de coins op plekken 50 tot en met 100 kijken.
We komen (op enkele bekendere uitzonderingen na) voor veel mensen in onbekend(er) terrein. Ik vraag jullie om jullie votes te beperken tot coins die jullie ook echt kennen, er is geen nood aan voten just to vote. Als je er maar 1 echt kent waarvan je denkt dat deze gaat stijgen: stem dan enkel op die coin. We don't judge en de poll is anoniem
http://www.easypolls.net/...=5a52936ae4b0149eb2e62795
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Toevallig keek ik net op Cryptopia en werd Electroneum gepumpt, gisteren m'n aandeel daarin met 70% kunnen vergroten door een stijging dus nu even goed opgelet en nog eens m'n aandeel met 15% kunnen vergroten als ie weer naar de oude prijs daalt 
Edit: Uitleg voor mensen die hier ook op mee willen liften mocht het nog eens gebeuren
Werd steeds een buy order van 20BTC op 10 satoshi boven de prijs gezet. Even in de gaten gehouden toen ik het patroon doorhad en ben toen voor de veiligheid op 3 satoshi onder iedere 5% stijging gaan zitten met m'n sell order. Toen ie gestegen was van 1030 satoshi naar 1156 werd die order van 20BTC er niet meer ingezet. ik heb toen snel op 1153 verkocht
Dump heb ik nog niet kunnen herkennen.
Edit2: En TRX stijgt ook weer een beetje, zit op een van de hoogste punten van de dag, mocht je die niet willen HODLen. Pas wel even op want volgens mijn marktanalysekanaal krijg ik sterke signalen dat er vandaag tractie gecreëerd is om flink omhoog te gaan.
Edit: Uitleg voor mensen die hier ook op mee willen liften mocht het nog eens gebeuren
Werd steeds een buy order van 20BTC op 10 satoshi boven de prijs gezet. Even in de gaten gehouden toen ik het patroon doorhad en ben toen voor de veiligheid op 3 satoshi onder iedere 5% stijging gaan zitten met m'n sell order. Toen ie gestegen was van 1030 satoshi naar 1156 werd die order van 20BTC er niet meer ingezet. ik heb toen snel op 1153 verkocht
Edit2: En TRX stijgt ook weer een beetje, zit op een van de hoogste punten van de dag, mocht je die niet willen HODLen. Pas wel even op want volgens mijn marktanalysekanaal krijg ik sterke signalen dat er vandaag tractie gecreëerd is om flink omhoog te gaan.
[ Voor 72% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 22:58 ]
Zoals bekend kan er op vele exchanges niet worden ingeschreven.
Ik wil graag beginnen met ECA en deze kan worden gekocht via coinhouse.eu
Iemand ervaringen met coinhouse of kan ik beter naar een ander?
Ik wil graag beginnen met ECA en deze kan worden gekocht via coinhouse.eu
Iemand ervaringen met coinhouse of kan ik beter naar een ander?
Iemand een idee waarom mijn order op Cryptopia niet door komt? Ik heb een sell order voor Paccoin staan op 4 sat. Hij stond eerst aangevinkt met 3 stipjes in de sell-lijst, daarna zijn die drie stipjes verdwenen (alsof hij verkocht is) maar de verkooporder staat een stukje lager nog in de lijst.
Kijk eens bij my orders?GenesiZ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:59:
Iemand een idee waarom mijn order op Cryptopia niet door komt? Ik heb een sell order voor Paccoin staan op 4 sat. Hij stond eerst aangevinkt met 3 stipjes in de sell-lijst, daarna zijn die drie stipjes verdwenen (alsof hij verkocht is) maar de verkooporder staat een stukje lager nog in de lijst.
Daar staat hij nog gewoon tussen, dus hij is nog niet gevuld/verkocht. Maar waarom zijn dan die drie stipjes uit de lijst van Sell Orders ?
Geen idee, zie ik wel vaker gebeuren maar is niets om je zorgen over te maken. Al moet ik zeggen dat ik je weinig kans geef dat die 4 satoshi gehaald wordtGenesiZ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:02:
Daar staat hij nog gewoon tussen, dus hij is nog niet gevuld/verkocht. Maar waarom zijn dan die drie stipjes uit de lijst van Sell Orders ?
Oh serieus, is het al zo lang bezigLucky0wn schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Geen idee, zie ik wel vaker gebeuren maar is niets om je zorgen over te maken. Al moet ik zeggen dat ik je weinig kans geef dat die 4 satoshi gehaald wordtIk heb in twee dagen tijd 1 order kunnen vervullen.

Ik wacht rustig af, bedankt!
Nu snap ik er geen zak van, ik zie gewoon de complete order van 4 sat van de Sell Orders lijst af gaan. Ik heb 1.5milioen te koop staan, ik zag er net nog maar 500.000 staan en die ging er zo ook uit. Maar mijn order staat nog in My Orders.
Het is daar een compleet gekkenhuis. Dat gaat echt nog wel even duren voordat de rook opgetrokken is en de schade bekeken kan wordenGenesiZ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:17:
Nu snap ik er geen zak van, ik zie gewoon de complete order van 4 sat van de Sell Orders lijst af gaan. Ik heb 1.5milioen te koop staan, ik zag er net nog maar 500.000 staan en die ging er zo ook uit. Maar mijn order staat nog in My Orders.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ik haal mijn order er wel gewoon uit en wacht wel even af, wellicht een beter plan
Jep, zoals ik al zojuist voor de stijging voorspeldeloonatick78 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:30:
TRX Gaat weer
[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 23:35 ]
Ervaren beurshandelaar die heeft deze analyses gemaakt met driehoeken ofzoiets. Snap het niet helemaal maar de uitkomsten uiteraard welsig69 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:35:
Knap dat je dat nu al weet.
Ook op tradingview staat zo'n chart die dagelijks bijgewerkt wordt.
https://www.tradingview.c...ON-TRXBTC-Digital-Extasy/
[ Voor 29% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 23:40 ]
Dus vandaar vandaar dat je jezelf al tegenspreekt in 1 post?
"Gaat door tot 1400"
"Eind van de week 2475"
En ook beurshandelaren kunnen niet de toekomst voorspellen.
"Gaat door tot 1400"
"Eind van de week 2475"
Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij nu tot 1400 op loopt en eind komende week 2475sig69 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:39:
"Gaat door tot 1400"
"Eind van de week 2475"
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
De stijging nu zou doorgaan tot 1400 satoshi.sig69 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:39:
"Gaat door tot 1400"
"Eind van de week 2475"
Ben sceptisch maar heb er goede hoop in, heb gelukkig na veel verlies, klein beetje TRX goedkoop kunnen kopen
[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 23:42 ]
Vandaag tov. deze week?! Dat begreep ik er tenminste uit.sig69 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:39:
"Gaat door tot 1400"
"Eind van de week 2475"
Een geweldige topic dit, mijn complimenten.
Sinds enkele weken in het crypto avontuur gestapt, zeer leuk.
Een aantal reeds geopperde coins heb ik voor de HODL.
Nu zag ik https://coinmarketcap.com/currencies/dimecoin/
De developers zijn actief. De munt richt zich op de betalingen tussen werkgever en werknemer. Nieuwe site is nog niet online helaas.
https://steemit.com/crypt...-no-owner-the-price-jumps
Wellicht voor iemand een om vast te houden?
Sinds enkele weken in het crypto avontuur gestapt, zeer leuk.
Een aantal reeds geopperde coins heb ik voor de HODL.
Nu zag ik https://coinmarketcap.com/currencies/dimecoin/
De developers zijn actief. De munt richt zich op de betalingen tussen werkgever en werknemer. Nieuwe site is nog niet online helaas.
https://steemit.com/crypt...-no-owner-the-price-jumps
Wellicht voor iemand een om vast te houden?
Op het forum van Cryptopia geven ze aan dat de niet goed bezig zijn, alle orders van 2 sat worden eruit geknikkerd en je kan ze allen voor 1 sat verkopen. Kopen mag wel (handmatig denk ik?) voor 2 sat.
https://www.cryptopia.co.nz/Forum/Thread/5079
Verwijderd
TRX begint te vliegen. Heeft iemand een idee hoelang hij ongeveer onderweg is to the moon?
Ik vind de fluctuaties leuk, je ziet gewoon de limit orders getriggered wordensig69 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:47:
Wel fascinerend om nu naar de live depth chart van TRX te kijken...
Snap alleen niet dat ik ook aantallen van 1 TRX voorbij zie komen, dat is toch ver onder het minimum?
[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2018 23:50 ]
Ongeveer 2 uur en 43 minuten... tenzij tegenwindVerwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:48:
TRX begint te vliegen. Heeft iemand een idee hoelang hij ongeveer onderweg is to the moon?
Verwijderd
Yeah baby yeah! To the moon!m0ridin schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:50:
[...]
Ongeveer 2 uur en 43 minuten... tenzij tegenwind
+20%, -10%Lucky0wn schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:49:
[...]
Ik vind de fluctuaties leuk, je ziet gewoon de limit orders getriggered worden
Snap alleen niet dat ik ook aantallen van 1 TRX voorbij zie komen, dat is toch ver onder het minimum?
Ben benieuwd waar die opstaat als morgenvroeg de wekker gaat. Het liefst ga ik dan direct met pensioen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bedoel meer: er wordt 1 TRX verkocht terwijl Binance limit van 0.002 BTC heeft.Famous schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:51:
[...]
+20%, -10%
Ben benieuwd waar die opstaat als morgenvroeg de wekker gaat. Het liefst ga ik dan direct met pensioen.

Sheesh, ik zit me wel te bedenken steeds... het moet redelijk makkelijk zijn een easy deal van 5% oid te pakken op een dag... Zet 5k in en je hebt 250 euro in de pocket.
Ik koop steeds voor 100 dollar in op een coin, dan boeit die 5% niet heel veel... Maar de mogelijkheden, dajum! (En ja, dan heb je allerlei munten die keer een paar 100% gaan). Zoveel mogelijkheden
Ik koop steeds voor 100 dollar in op een coin, dan boeit die 5% niet heel veel... Maar de mogelijkheden, dajum! (En ja, dan heb je allerlei munten die keer een paar 100% gaan). Zoveel mogelijkheden
En daar zit ook gelijk het gevaar in, één fout en het kan inkakken en dan moet je jezelf weerhouden van een panic sell.m0ridin schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:54:
Sheesh, ik zit me wel te bedenken steeds... het moet redelijk makkelijk zijn een easy deal van 5% oid te pakken op een dag... Zet 5k in en je hebt 250 euro in de pocket.
Daar zijn hier enkele mensen ook goed mee bezigm0ridin schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:54:
20% op een dag verliezen kan ook makkelijk. Zit je dan met je 5k.. uh 4k.m0ridin schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:54:
Groetjes, FaceDown.
True true, en daarom again... niks doen met geld wat je niet kan missen. Maar de huidige markt lijkt echt bijna een garantie voor succes
Dit is een van de dingen waarom er imho gewoon gereguleerd moet gaan worden met die munten.Steamwitz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:33:
Het verbaast mij dat er hier mensen zijn die er openlijk voor uitkomen dat ze aan pump en dumps meedoen of er aan mee zouden willen doen. Als je een beetje inlevingsvermogen, eigenwaarde en respect hebt voor andere, zou dat genoeg moeten zijn om om hier NOOIT aan mee te willen doen...
Maarja, als er geld (macht of vrouwen) in het spel zijn en men weet dat ze er mee weg komen, verandert de moraal van een hoop mensen.![]()
Of ben ik de enige die dit vindt?
Er gaan mensen voor witwassen jaren achter de tralies, en deze partijen troggelen bij mensen geld af (met ook nog eens hulp van andere "normale" mensen) en het kan gewoon.
Handelen met voorkennis en het manipuleren van beurskoersen is in veel landen gewoon dik strafbaar (als in; jaren in de gevangenis). Prima als men dat toe gaat passen bij de crypto's. Natuurlijk is het mooi om te profiteren van een stijgende koers, maar wel als het een gegronde groei is. Nu is de koers enkel nog hebzucht, niets anders meer (ja; ik heb crypto's. nee; ik geloof er niet meer in
Njah, je bent niet de enige die dat vindt maar dit is wel hoe het spel nu gespeeld wordt en daar kun je je maar beter op aanpassen...Steamwitz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:33:
Het verbaast mij dat er hier mensen zijn die er openlijk voor uitkomen dat ze aan pump en dumps meedoen of er aan mee zouden willen doen. Als je een beetje inlevingsvermogen, eigenwaarde en respect hebt voor andere, zou dat genoeg moeten zijn om om hier NOOIT aan mee te willen doen...
Maarja, als er geld (macht of vrouwen) in het spel zijn en men weet dat ze er mee weg komen, verandert de moraal van een hoop mensen.![]()
Of ben ik de enige die dit vindt?
Geen regulering? Dat brengt ook weer andere zaken met zich mee... EN als er geld in het spel is verdwijnt het geweten van enorm veel mensen. Vooral als het levensveranderende bedragen zijn.
Zou het ook liever anders zien, maar ben ook niet zo naief om te denken dat het niet zo is.
Ik kom er zojuist achter dat iemand op mijn binance account is ingelogd. er staat "terneuzen" met een ip adress die niet van mij is.
zelf kom ik uit N-H.
Ik heb toen ik erachter kwam gelijk mijn ww veranderd.
Wat kan ik het beste doen?
zelf kom ik uit N-H.
Heb je 2FA aan staan? Zo niet, meteen google authenticator op je mobiel zetten en aan zetten.dedonn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:04:
Ik kom er zojuist achter dat iemand op mijn binance account is ingelogd. er staat "terneuzen" met een ip adress die niet van mij is.
zelf kom ik uit N-H.
Two-Factor Authentication aanzetten.dedonn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:04:
zelf kom ik uit N-H.
Sterker nog: volgens mij is meedoen aan een pump&dump in Nederland gewoon nog steeds illegaal. Als het op de beurs illegaal is dan zal dat in crypto's niet anders zijn lijkt me.fredkroket schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:00:
[...]
Dit is een van de dingen waarom er imho gewoon gereguleerd moet gaan worden met die munten.
Er gaan mensen voor witwassen jaren achter de tralies, en deze partijen troggelen bij mensen geld af (met ook nog eens hulp van andere "normale" mensen) en het kan gewoon.
Handelen met voorkennis en het manipuleren van beurskoersen is in veel landen gewoon dik strafbaar (als in; jaren in de gevangenis). Prima als men dat toe gaat passen bij de crypto's. Natuurlijk is het mooi om te profiteren van een stijgende koers, maar wel als het een gegronde groei is. Nu is de koers enkel nog hebzucht, niets anders meer (ja; ik heb crypto's. nee; ik geloof er niet meer in).
Ja die heb ik dan ook aan.
vind het raar dat diegene dan zomaar kan inloggen terwijl ik mijn two factor aan heb staan.
en wanneer je met een andere ip inlogt hoor je normaal gesproken een mail te krijgen van binance?
maar dat heb ik niet gehad.
IP adres van je provider? Bij mij zegt ie Maastricht terwijl ik toch echt in een andere plaats zit.dedonn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:07:
[...]
vind het raar dat diegene dan zomaar kan inloggen terwijl ik mijn two factor aan heb staan.
en wanneer je met een andere ip inlogt hoor je normaal gesproken een mail te krijgen van binance?
Ip adres van mij staat er Amsterdam terwijl ik een plaats id buurt van Amsterdam woon. dat kan ik nog wel begrijpenLucky0wn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:08:
[...]
IP adres van je provider? Bij mij zegt ie Maastricht terwijl ik toch echt in een andere plaats zit.
Gebruik je een VPN? Ik denk het niet, maar ik denk even mee.dedonn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:07:
[...]
nee, geen VPN.Danny.G schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:11:
[...]
Gebruik je een VPN? Ik denk het niet, maar ik denk even mee.
Ik had wel de gister nacht mijn laptop (macbook) dichtgeklapt terwijl ik nog ingelogd was.
Nog ergens 0,000001 pareltjes? 😍 Heb zelf een paar miljoen MOON’s gekocht.
Verwijderd
link aub ?Tremio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:14:
Verwijderd
Want het kan alleen maar omhoog!m0ridin schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:54:
1 miljoen 😂
Straks is die over twee jaar 1€, dan wil je je zelf wel miljonair noemen toch 🙄
Verwijderd
In Nederland is nog nooit iemand hiervoor veroordeeld.fredkroket schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:00:
[...]
Dit is een van de dingen waarom er imho gewoon gereguleerd moet gaan worden met die munten.
Handelen met voorkennis en het manipuleren van beurskoersen is in veel landen gewoon dik strafbaar (als in; jaren in de gevangenis). Prima als men dat toe gaat passen bij de crypto's. Natuurlijk is het mooi om te profiteren van een stijgende koers, maar wel als het een gegronde groei is. Nu is de koers enkel nog hebzucht, niets anders meer (ja; ik heb crypto's. nee; ik geloof er niet meer in).
Boonstra van Philips deelde het bed met Toth, die was commissaris bij Endemol.
Boonstra kocht Endemol aandelen en paar dagen later werd Endemol overgenomen. Hoppa, beurskoers 50% omhoog.
Vrijspraak.
Verwijderd
Thanks ouwe voeg me toe mocht ie over 2 jaar 1 euro zijn dan kom ik je persoonlijk 1 miljoen brengen en bos bloemen.Tremio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:22:
[...]
1 miljoen 😂
Maar heel duidelijk op de wet kijkende mag het niet. Zal eens een bron zoekenVerwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:23:
[...]
In Nederland is nog nooit iemand hiervoor veroordeeld.
Boonstra van Philips deelde het bed met Toth, die was commissaris bij Endemol.
Boonstra kocht Endemol aandelen en paar dagen later werd Endemol overgenomen. Hoppa, beurskoers 50% omhoog.
Vrijspraak.
@Verwijderd Kijk maar uit wat je zegt 
Hier word ik dus weer helemaal panisch van. Hoe is dat mogelijk met 2fa?dedonn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:07:
[...]
[ Voor 108% gewijzigd door ggj87 op 08-01-2018 00:31 ]
Verwijderd
Ja, slechts 223 miljard coins in omlooop!Tremio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:22:
[...]
1 miljoen 😂
https://coincurrencynews....ll-facebook-buy-mooncoin/ 🙄 Als dit gebeurt, ..Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:25:
[...]
Thanks ouwe voeg me toe mocht ie over 2 jaar 1 euro zijn dan kom ik je persoonlijk 1 miljoen brengen en bos bloemen.
Kijk eens aan, Nederlands bedrijf en zijn zelfs veroordeeld voor pump&dumps waarin betwijfeld wordt of ze het wel hebben gedaan.Lucky0wn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:27:
[...]
Maar heel duidelijk op de wet kijkende mag het niet. Zal eens een bron zoeken
http://www.amsterdamtrade...1-900-penalty-50-000.html
[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 08-01-2018 00:34 ]
Ik ben ook tevreden met € 0,05 🙄Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:30:
[...]
Ja, slechts 223 miljard coins in omlooop!
Waarom denk je dat een coin met een waarde van 0,001 (waarvan er 100 miljard bestaan) sneller bij de $1 is, dan dat een coin die 100$ waard is bij de 10.000$ (waarvan er 1 miljoen bestaan)?Tremio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:14:
Ooit gehoord van market cap

MOON is de afgelopen 24 uur met meer dan een kwart gedaald in waarde
Als ik dit soort pagina's lees neig ik alleen maar naar het volledig uit crypto stappen totdat deze wave voorbij is. Dit gaat toch helemaal nergens meer overTremio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:33:
[...]
https://coincurrencynews....ll-facebook-buy-mooncoin/ 🙄 Als dit gebeurt, ..

HOU OP MET METhere is also a lot of hype going on with the Google Lunar X Prize, and this may bring some added attention to Moon Coin!

[ Voor 35% gewijzigd door Richh op 08-01-2018 00:39 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat?>!??@ IS er een coin gedaald?! KOPEN KOPEN KOPEN!Richh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:34:
[...]
Waarom denk je dat een coin met een waarde van 0,001 (waarvan er 100 miljard bestaan) sneller bij de $1 is, dan dat een coin die 100$ waard is bij de 10.000$ (waarvan er 1 miljoen bestaan)?
Ooit gehoord van market cap
MOON is de afgelopen 24 uur met meer dan een kwart gedaald in waarde
Daalt ie nog meer? HODL: EN NOG MEE RKOPOEN!
Blijft ie dalen? HOLD! Stijgt ie? HOLD! Want kan nog emer stijgen!
Maar even serieus, bij elke munt zie ik dit soort berichten... (by the way, berichten zoals ik heb getikt... niet degene die ik heb gequote!)
Als er een munt enorm daalt is het of een reden om bij te kopen (want hey, buy low) en vooral niet verkopen (want ja, je verkoopt toch nooit met verlies?)
En als een munt stijgt zijn er ook maar weinig die hem weg doen want to the moon...
Blijft erg lastig om door al de bagger nog het bos te zien, iedereen is fan van de munt die hij/zijn in bezit heeft en objectiviteit is ver te zoeken... Aldus mijn klaagzang en ondertussen maak ik mezelf aan precies hetzelfde schuldig! (Behalve dat ik er geen probleem mee met minimeaal verlies te verkopen als ik ergens anders betere kansen zie)
[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 08-01-2018 00:41 ]
Eens hoor, puur wat dat betreft kan het best een goede investering zijn. Na 25% daling is de kans redelijk groot dat 'ie ook weer een stukje gaat stijgen. Vice versa geldt dezelfde regelm0ridin schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:40:
[...]
Wat?>!??@ IS er een coin gedaald?! KOPEN KOPEN KOPEN!
Daalt ie nog meer? HODL: EN NOG MEE RKOPOEN!
Blijft ie dalen? HOLD! Stijgt ie? HOLD! Want kan nog emer stijgen!
Maar even serieus, bij elke munt zie ik dit soort berichten...
Als er een munt enorm daalt is het of een reden om bij te kopen (want hey, buy low) en vooral niet verkopen (want ja, je verkoopt toch nooit met verlies?)
En als een munt stijgt zijn er ook maar weinig die hem weg doen want to the moon...
Blijft erg lastig om door al de bagger nog het bos te zien, iedereen is fan van de munt die hij/zijn in bezit heeft en objectiviteit is ver te zoeken... Aldus mijn klaagzang en ondertussen maak ik mezelf aan precies hetzelfde schuldig! (Behalve dat ik er geen probleem mee met minimeaal verlies te verkopen als ik ergens anders betere kansen zie)
Maar als je in een coin wil investeren die op lange termijn serieus naar die hoge grens stijgt, dan zal je een coin moeten kiezen die ooit belangrijk gaat worden, waar mensen vertrouwen in hebben en eentje die wellicht serieus gebruikt gaat worden. Er zijn al 1000+ shitcoins waar je ook in 2016 €100 in had kunnen stoppen, wat nu nog misschien nog wel minder is. Nee, daar hoor je niks van nee
In de huidige markt hoeft men de belofte niet eens waar te maken, als men er maar vertrouwen in heeft... Dat zie je aan Tron. TRX kan nog helemaal niks, de huidige pump is helemaal gebaseerd op 'dat er een grote aankondiging komt' en dat de founder vriendjes met iemand van Alibaba is. Die aankondiging is niet gekomen en er speelt helemaal niks.
It's all about the hype
Persoonlijk heb ik geen vertrouwen in een coin die zijn naamsbekendheid wil laten stijgen omdat het toevallig dezelfde naam als een hemellichaam (hell, dat claimt die site serieus!) en een cryptomeme heeft
@Richh True 
Nu heb ik om wat voor reden dan ook zelf nog een zwak voor TRX, dunno why. Zie in dat het een hoop hype is maar heb ook het idee dat er op de achtergrond wel aan de weg getimmerd wordt...
Scheelt dat ik hem voor $0.05 gekocht heb, heb een aardige buffer dus kan aankijken. Weerhoudt me er ook wel van om bijv te verkopen op 0.20 om vervolgens weer aan te kopen op bijv 0.15. Dan ben je toch een stuk gevoeliger voor prijsdalingen weer...
*Edit* lees dat t een pump & dump zou zijn van trx... Kan idd zomaar, maar een p&d van 20% is nou ook weer niet heel indrukwekkend. Ga het morgen wel weer zien allemaal
Nu heb ik om wat voor reden dan ook zelf nog een zwak voor TRX, dunno why. Zie in dat het een hoop hype is maar heb ook het idee dat er op de achtergrond wel aan de weg getimmerd wordt...
Scheelt dat ik hem voor $0.05 gekocht heb, heb een aardige buffer dus kan aankijken. Weerhoudt me er ook wel van om bijv te verkopen op 0.20 om vervolgens weer aan te kopen op bijv 0.15. Dan ben je toch een stuk gevoeliger voor prijsdalingen weer...
*Edit* lees dat t een pump & dump zou zijn van trx... Kan idd zomaar, maar een p&d van 20% is nou ook weer niet heel indrukwekkend. Ga het morgen wel weer zien allemaal
[ Voor 15% gewijzigd door m0ridin op 08-01-2018 01:05 ]
@m0ridin op achtergrond aan de weg timmeren? Op basis van de whitepaper zeker? Die is vrijwel volledig gekopieerd van andere cryptocoins
https://twitter.com/juanbenet/status/950142785373405184
Desalniettemin zijn die hypes natuurlijk wel prima om geld aan te verdienen, als je er maar op tijd uit bent
Zolang TRX zich aan z'n roadmap blijft houden kan de bubbel nog wel eventjes opblazen denk ik.
Desalniettemin zijn die hypes natuurlijk wel prima om geld aan te verdienen, als je er maar op tijd uit bent
@Richh Nee, meer op basis van deals die daadwerkelijk gesloten worden (ok, niet de enorme zakenpartners die je zou hopen... maar wel concrete stappen/stapjes). Dat Justin een beetje te glad is, helemaal mee eens, maar promoten van een coin is op het moment volgens mij minstens net zo belangrijk als het product zelf...
Ach, ik weet niet meer wat wel en wat niet te geloven
Ik zie de crypto-coin wereld een beetje als het wilde westen nu... alles kan en alles mag! Het is een beetje gokken en een beetje onderbouwen.
TRX gaat bij mij beide kanten op, alarmbelletjes rinkelen maar het blijft ook trekken. Bij XVG heb ik de knoop de andere kant op doorgehakt (en hey, daar heb ik TRX voor gekocht
) en hierbij blijft ik het nog even aankijken. Mede doordat ik hooguit minder winst zal behalen en niet zozeer veel zal verliezen...
We gaan het zien, ik morgenochtend want nu moet ik echt gaan pitten. A good night to you all
Ach, ik weet niet meer wat wel en wat niet te geloven
TRX gaat bij mij beide kanten op, alarmbelletjes rinkelen maar het blijft ook trekken. Bij XVG heb ik de knoop de andere kant op doorgehakt (en hey, daar heb ik TRX voor gekocht
We gaan het zien, ik morgenochtend want nu moet ik echt gaan pitten. A good night to you all
Ether blijft maar gaan en dat terwijl het nog steeds draait op PoW met hoge inflation rate. Stel je voor dat PoS er al was (met ~0,5à2% inflatie).
Toch blij dat ik nog even 1/4 ben ingestapt in eth
.
Ik ben er toch voor de long term, maar dit js altijd wel leuk om te zien.
Ik ben er toch voor de long term, maar dit js altijd wel leuk om te zien.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
De aankondiging waar je het over hebt moet ook nog komen. Deze week, dit was vorige week al bekend. De korte stream van zaterdag was niets anders dan een kleine update. Deze week komt het nieuws over een grote speler.Richh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:53:
[...]
In de huidige markt hoeft men de belofte niet eens waar te maken, als men er maar vertrouwen in heeft... Dat zie je aan Tron. TRX kan nog helemaal niks, de huidige pump is helemaal gebaseerd op 'dat er een grote aankondiging komt' en dat de founder vriendjes met iemand van Alibaba is. Die aankondiging is niet gekomen en er speelt helemaal niks.
It's all about the hype
De coin is pump and dump gegaan (ik heb helaas niet gedumpt om later weer in te kopen
Mocht de grote aankondiging niet komen dan ga ik mij nog wel even achter de oren krabben, voor nu heb ik vertrouwen in een 'grote' speler. Al zou Alibaba to good to be through zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door VySio op 08-01-2018 06:12 ]
Hoe kijken jullie tegen RDD aan voor de long hold? Muntje stijgt toch stiekem steeds iets zo in de loop van de tijd. Is dit met name pump & dump of zit er toekomst in deze munt. Het sociale concept is wel geinig.
hmm berichten dat tron een copypaste is
Had nog wel verwacht dat die een boost zou krijgen na die dump
Als je wat verder leest in de comments lees je ook de antwoorden van Justin...Slux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:08:
hmm berichten dat tron een copypaste is
Diezelfde Justin die beweerde dat het niet zijn account was maar op een livestream was vergeten uit te loggen met dat zelfde account ?Hotzenwalder schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:14:
[...]
Als je wat verder leest in de comments lees je ook de antwoorden van Justin...
Komt mij niet echt betrouwbaar over
Had ik gisteren ook. In totaal 7 uur moeten wachten. En omdat die op sending staat kan je hem ook niet meer annuleren. Zeer frustrerend.Tribunus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:19:
Ik zit nu al een uur te staren naar een "sending" melding van kraken omtrent ETH wat ik naar Binance wil hebben. Paar weken geleden duurde het een minuut. Ik wist dat het traag was, maar zo traag...
Maat van me wacht nu al langer dan 8 uur.
Wellicht heeft het te maken met de upgrade die ze dit weekend wilde uitvoeren maar niet is gelukt.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
'iets' als in een factor 10 sinds begin december. Ik HOLD nog maar even..Sbakker1982 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:07:
Hoe kijken jullie tegen RDD aan voor de long hold? Muntje stijgt toch stiekem steeds iets zo in de loop van de tijd. Is dit met name pump & dump of zit er toekomst in deze munt. Het sociale concept is wel geinig.
nope
Hoe tracken jullie je portfolio? Via een app, excel of iets anders?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
BlockfolioOsxy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:56:
Hoe tracken jullie je portfolio? Via een app, excel of iets anders?
Misschien een stomme vraag maar wat gebeurd er als de in totaal 21 miljoen Bitcoins zijn gemined?
Word het dan alleen nog maar een kwestie van onderling verhandelen?
En is er al een idee wanneer dit wordt bereikt? Er zijn tegenwoordig al zoveel grote farms bezig die claimen meerdere bitcoins per dag te minen; dan zal het toch binnen no time op zijn?
En is er al een idee wanneer dit wordt bereikt? Er zijn tegenwoordig al zoveel grote farms bezig die claimen meerdere bitcoins per dag te minen; dan zal het toch binnen no time op zijn?
De difficulty schaalt, op basis van de remaining coins en de totale rekenkracht.Silent Thunder schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:00:
Misschien een stomme vraag maar wat gebeurd er als de in totaal 21 miljoen Bitcoins zijn gemined?
Extreem voorbeeld, als 1 PC ter wereld coins zou farmen dan zou deze PC alle coins die die dag afgegeven mogen worden minen.
Het komt er platweg op neer dat de laatste "nooit" word gemined. Volgens wikipedia 2140.
https://www.wikiwand.com/en/BitcoinEventually, the reward will decrease to zero, and the limit of 21 million bitcoins[e] will be reached c. 2140; the record keeping will then be rewarded by transaction fees solely.[60]
[ Voor 14% gewijzigd door Osxy op 08-01-2018 08:04 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Bij mij staat ook Zwolle. Daar staat denk ik iets van Ziggo?dedonn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 00:04:
zelf kom ik uit N-H.
Blockfolio idd, heerlijke app.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Slaat ook nergens op. Is gewoon de dubbele waarde. Deze combi hebben ze denk ik alleen tijdelijk in nood erin gezet.GenesiZ schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:46:
Op het forum van Cryptopia geven ze aan dat de niet goed bezig zijn, alle orders van 2 sat worden eruit geknikkerd en je kan ze allen voor 1 sat verkopen. Kopen mag wel (handmatig denk ik?) voor 2 sat.
De LTC pair daar word ook opgedoekt?Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:39:
[...]
Slaat ook nergens op. Is gewoon de dubbele waarde. Deze combi hebben ze denk ik alleen tijdelijk in nood erin gezet.
Market Closing
Due to being unable to provide any kind of realistic or accurate ETA on both the DOGE/LTC markets being resumed, we have decided it best to close these base markets at this time. Please close any open orders, and we apologize for the inconvenience.
Ik vind het maar een "raar" verhaal bij Cryptopia...
Verwijderd
Dit zal tijdelijk zijn. hebben schalingsproblemen. Coins zitten dus eigenlijk vast, want voor 1 sat ga ik het niet verkopen. Om nu weer naar een andere exchange te gaan is ook weer zo wat.Tribunus schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:41:
[...]
De LTC pair daar word ook opgedoekt?
Market Closing
Due to being unable to provide any kind of realistic or accurate ETA on both the DOGE/LTC markets being resumed, we have decided it best to close these base markets at this time. Please close any open orders, and we apologize for the inconvenience.
Ik vind het maar een "raar" verhaal bij Cryptopia...
Ik ben naar cashen aan het kijken, daar heb ik twee opties voor: via BTCdirect of via Kraken. Iemand hier ervaring mee? (Op andere exchanges waar ze cash uitkeren heb ik geen account.)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)