[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.937 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
pven schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:45:
Ik ben naar cashen aan het kijken, daar heb ik twee opties voor: via BTCdirect of via Kraken. Iemand hier ervaring mee? (Op andere exchanges waar ze cash uitkeren heb ik geen account.)
Ik zou zo veel mogelijk gebruik maken van een exchange. Een vriend van mij heeft 3 weken geleden BTC verkocht via anycoin.. dat is nu ondertussen nog niet binnen.
Z'n BTC was ergens blijven hangen en vorige week hebben ze beloofd dat aantal BTC terug te sturen..

Ondertussen heeft hij nog niks binnen.
Leuk om makkelijk coins te kopen via BTCdirect, Anycoin of Litebit.. maar qua verkopen heb ik er geen vertrouwen in :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Er zit zowaar beweging in XVG!

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06-2022
Tranzy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:51:
Er zit zowaar beweging in XVG!
Verge zou vandaag ook met een update komen omtrent iets dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
emielos schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:54:
[...]

Verge zou vandaag ook met een update komen omtrent iets dacht ik.
Yep, maar dat hebben ze vaker gemeld.

EMC2 kwam ooit ook wel eens met een update ... _O-

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:00

Typhone

Who Dares Wins

Widow schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:38:
[...]

Blockfolio idd, heerlijke app.
15 synchronisatiefouten per dag, afwijkende koersen, trage updates.
Niet echt wat je noemt een 'heerlijke' app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielos
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06-2022
pven schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:56:
[...]

Yep, maar dat hebben ze vaker gemeld.

EMC2 kwam ooit ook wel eens met een update ... _O-
Daar heb je gelijk in. Maar een aankondiging van een aankondiging is al genoeg om de markt in beweging te zetten. Kijk maar wat er op 31 december gebeurde met xvg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

pven schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:45:
Ik ben naar cashen aan het kijken, daar heb ik twee opties voor: via BTCdirect of via Kraken. Iemand hier ervaring mee? (Op andere exchanges waar ze cash uitkeren heb ik geen account.)
Kraken is perfect. Duurt 1 werkdag en je hebt het geld op je rekening staan, tenzij je in het weekend uitbetaalt. Dan heb je het dinsdag. Komt van Payward LLC dacht ik en er staat een Duitse melding bij: AWV Meldepflicht beachten wat inhoudt dat er een meldplicht is omdat het geld vanuit Duitsland naar het buitenland wordt overgeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Voor diegene die ook schrokken van de XRP koers vanmorgen:
https://www.reddit.com/r/...dont_panic_coinmarketcap/

Dit is dan ook meteen het nadeel van een site zoals coinmarketcap.com, ze kunnen al snel invloed uitoefenen op deze manier. Want er zijn natuurlijk genoeg mensen die schrikken en meteen handelen voordat ze uitzoeken wat er aan de hand is.

Gelukkig is de koerswijzigingen op de exchanges etc niet groot, behalve door de mensen die in paniek verkocht hebben denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Andyk125 op 08-01-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emielos schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Daar heb je gelijk in. Maar een aankondiging van een aankondiging is al genoeg om de markt in beweging te zetten. Kijk maar wat er op 31 december gebeurde met xvg.
Probleem van Verge op dit moment is niet zozeer de techniek, maar het vertrouwen van de markt. Na 3x een mislukte release heb ik er zelf geen vertrouwen meer in dat een volgende major release wel goed zou gaan..

Daarnaast de werkwijze van het het team (eigenlijk 1 persoon), die totaal niet aan damagecontrol doet, want marketing kennen ze eigenlijk niet (behalve McAffee flink sponsoren).

Met de juiste aanpak vanaf begin december hadden ze nu 2x zo hoog gestaan.. En misschien nog wel iets hoger..
Daarom zal het komende weken/maanden nog steeds een pump/dump coin blijven..
Just my 2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Ether gaat ook lekker hard, jammer genoeg zit ik nu net nog voornamlijk in de coins waar niks mee gebeurt op het moment (xlm,trx,poe) :')

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Andyk125 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:04:
Voor diegene die ook schrokken van de XRP koers vanmorgen:
https://www.reddit.com/r/...dont_panic_coinmarketcap/

Dit is dan ook meteen het nadeel van een site zoals coinmarketcap.com, ze kunnen al snel invloed uitoefenen op deze manier. Want er zijn natuurlijk genoeg mensen die schrikken en meteen handelen voordat ze uitzoeken wat er aan de hand is.

Gelukkig is de koerswijzigingen op de exchanges etc niet groot, behalve door de mensen die in paniek verkocht hebben denk ik.
Die prijs die er nu staat komt toch wel overeen met de meeste exchanges die wij gebruiken.

ik kijk zelf altijd op
https://www.livecoinwatch.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:51
3dmaster schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:09:
Ether gaat ook lekker hard, jammer genoeg zit ik nu net nog voornamlijk in de coins waar niks mee gebeurt op het moment (xlm,trx,poe) :')
ik ook, gebeurt al 3 dagen helemaal niks met die munten behalve dalen/gelijk blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Geduld hebben mensen! Je kunt ze ook verkopen maar daar baal je later waarschijnlijk van.

Buy high, sell low :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
VEN lijkt ook hard achteruit te gaan, mooi moment om zometeen nog wat van in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 15:02
https://coinlib.io gebruik ik zelf, ook een goede, eenvoudige look&feel + mogelijkheid om je portfolio te tracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Slux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:09:
[...]

Die prijs die er nu staat komt toch wel overeen met de meeste exchanges die wij gebruiken.

ik kijk zelf altijd op
https://www.livecoinwatch.com/
Ja deze heb ik net ook maar even toegevoegd, meestal kijk ik snel op de app wat het gedaan heeft.
Meestal Coin Stats, en toen schrok ik even :/ Na het bekijken van een tweede app, was die mooi stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 09:25
Yes hier ook een redelijk gelijkblijvende portfolio al bijna twee dagen lang. Opzich ook wel eens lekker. Met al die volatiliteit zit ik toch veel te vaak op delta te kijken of op reddit voor nieuws :P

[ Voor 31% gewijzigd door wann0wfhc op 08-01-2018 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
VeChain heeft de weg naar beneden ook weer gevonden zeg.
Ik krijg een beetje het idee dat 95% van de investeerders alleen maar voor winst in de Crypto zitten. Niet voor het project dat er achter zit. De meute verschuift van de ene munt naar de andere munt, zodra ze signalen ontvangen dat bij die specifieke munt iets te halen valt. Als een partij met goed nieuws naar buiten komt kan dat voor een pump zorgen, maar snel daarna wordt alles toch wel weer verkocht omdat mensen willen cashen of in paniek raken. 10 minuten later zien ze Dogecoin weer stijgen en gaan ze met zn allen in Doge investeren.. Er komen ook steeds meer munten bij, dus spreiding zal ook alleen maar toenemen.
Ik ben zeer benieuwd of HODL munten echt bestaan. We gaan het over een jaartje zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:20:
Ik krijg een beetje het idee dat 95% van de investeerders alleen maar voor winst in de Crypto zitten. Niet voor het project dat er achter zit. De meute verschuift van de ene munt naar de andere munt, zodra ze signalen ontvangen dat bij die specifieke munt iets te halen valt. Als een partij met goed nieuws naar buiten komt kan dat voor een pump zorgen, maar snel daarna wordt alles toch wel weer verkocht omdat mensen willen cashen of in paniek raken. 10 minuten later zien ze Dogecoin weer stijgen en gaan ze met zn allen in Doge investeren.. Er komen ook steeds meer munten bij, dus spreiding zal ook alleen maar toenemen.
Ik ben zeer benieuwd of HODL munten echt bestaan. We gaan het over een jaartje zien.
7% valt nog wel mee. Vechain gaat nog wel knallen volgende weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 09:25
Ik heb veel vertrouwen in Vechain. Met de rebranding die er volgende week aan komt zou ik ze sowieso vasthouden. Ik heb ze nu vanaf 30 December in bezit wat nog niet lang is maar ik HODL ze. Tot nu toe hebben ze veelbelovende partnerships. Ook vind ik de weg naar beneden wel meevallen. 10% verschil tussen de high en low op 24 uur valt erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Klopt, het wordt een schapenkudde op deze manier. ik heb LEND/VEN voor de hodl. ben benieuwd.

Wellicht als er veel noobs geld verliezen dat de gewone jongens de markt weel onder controle houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

wann0wfhc schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Ik heb veel vertrouwen in Vechain. Met de rebranding die er volgende week aan komt zou ik ze sowieso vasthouden. Ik heb ze nu vanaf 30 December in bezit wat nog niet lang is maar ik HODL ze. Tot nu toe hebben ze veelbelovende partnerships. Ook vind ik de weg naar beneden wel meevallen. 10% verschil tussen de high en low op 24 uur valt erg mee.
Volgens mijn app is het maar 1,57% in 24 uur..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Klopt, het wordt een schapenkudde op deze manier. ik heb LEND/VEN voor de hodl. ben benieuwd.

Wellicht als er veel noobs geld verliezen dat de gewone jongens de markt weel onder controle houden.
Denk aan het "nog altijd" groeiende potentieel van het gehele systeem.
De draagkracht van de instappers in de markt is in adoptie groter dan de HODL'ers in een bullmarket,
Er is, in iedere markt, onderscheid te maken in type investeerders en investeermogelijkheden.

Voor de duidelijkheid, we zijn naar mijn idee in de crypto wereld "allemaal" nog noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Daarentegen HODLEN mensen omdat ze erin geloven en zo geld kunnen verdienen.
Als er een manier komt om wapenhandel te reguleren met blockchain zien mensen dat ook als een HOLD project omdat er toekomst in zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kijk eens naar alle crypto's van een jaar geleden. Op een na zijn ze allemaal HODL gebleken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
wann0wfhc schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Ik HOLD deze munt ook tot eind 2018. Gaat flink wat vooruitgang boeken. Trouwens...ze is nu inderdaad aan het zakken maar veel munten staan in het rood op dit moment. Heb deze gekocht begin december en is ondertussen x2,5 gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
Typhone schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:35:
[...]

Kijk eens naar alle crypto's van een jaar geleden. Op een na zijn ze allemaal HODL gebleken :)
jup.

Ik heb lang geprobeerd te day-traden en in te springen op de trends.. echter is dat bijna onmogelijk geworden door de vele pump&dump acties.
Hodlen blijft de beste tactiek ( voor mij ) inspringen op de juiste momenten. Echter bij "hypes" zoals TRX/XVG
is het wel verstandig om de quick wins te pakken.

We gaan zien wat de rebranding doet, ik denk dat VEN ook op zijn flikker krijgt door de sell-walls die er continu stonden, als deze er niet gestaan hadden had hij al veel hoger gestaan.
Lend is een solide project wat een stuk extra service toevoegd binnen ETH spending, ze gaan in 2018 ook btc toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:10

Ja hoor: NEO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NLG Gulden, dat is naar mijn idee een echte HODL.
Puur omdat Nederlanders redelijk chauvinistisch zijn en het aantal instappers in de crypto stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Betaalt Kraken alleen uit als je je hebt geverifieerd? Die functie is namelijk al een tijd lang niet beschikbaar..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Er zijn 28 munten uit de top 100 die het veel slechter doen (o.a. Ripple, BNB, QTUM, PAC). De munt is 800% gestegen in 3 weken tijd en staat hoger dan voor het weekend, net als veel andere munten.

Ik vind de dalingen de laatste 2 maanden echt verwaarloosbaar vergeleken met vorig jaar juni-september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
En de wallet is gereleased!
https://enjinwallet.io/

Ik ben benieuwd.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:41
https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#markets

Als de ripple zoveel meer waard is op de koreaanse markt, waarom gaan de koreanen niet op binance kopen en verkopen op de bithumb? Het verschil is zo groot...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
kx22 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:58:

Als de ripple zoveel meer waard is op de koreaanse markt, waarom gaan de koreanen niet op binance kopen en verkopen op de bithumb? Het verschil is zo groot...
Regulations
Trade pairs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09 19:18

https://www.reddit.com/r/...ade_xrp_through_a_korean/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het zelf eens uit of het je lukt...
ééa heeft te maken met regelgeving en of je überhaupt een account hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2018 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

shakespeare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:38:
[...]

jup.

Ik heb lang geprobeerd te day-traden en in te springen op de trends.. echter is dat bijna onmogelijk geworden door de vele pump&dump acties.
Hodlen blijft de beste tactiek ( voor mij ) inspringen op de juiste momenten. Echter bij "hypes" zoals TRX/XVG
is het wel verstandig om de quick wins te pakken.

We gaan zien wat de rebranding doet, ik denk dat VEN ook op zijn flikker krijgt door de sell-walls die er continu stonden, als deze er niet gestaan hadden had hij al veel hoger gestaan.
Lend is een solide project wat een stuk extra service toevoegd binnen ETH spending, ze gaan in 2018 ook btc toevoegen.
Zelf heb ik ook reeds vaak versprongen van munten en wat blijkt.
Vrienden die op het zelfde ogenblik begonnen zijn zoals mij en hun coins nog niet hebben aangeraakt (HODL dus) staan een pak hoger.
Sinds december kom ik er ook niet meer aan en voel ik 1. minder stress, 2. gaat mijn portfolio beter omhoog 3. geen slecht gevoel meer door een domme beslissing :p

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Nutellaah schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Zelf heb ik ook reeds vaak versprongen van munten en wat blijkt.
Vrienden die op het zelfde ogenblik begonnen zijn zoals mij en hun coins nog niet hebben aangeraakt (HODL dus) staan een pak hoger.
Sinds december kom ik er ook niet meer aan en voel ik 1. minder stress, 2. gaat mijn portfolio beter omhoog 3. geen slecht gevoel meer door een domme beslissing :p
Gewoon interesse:
Welke coins HODL jij/jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:43
pff, veel rood momenteel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
idd vandaag maar niet naar kijken morgen weer een dag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
carpachio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:22:
[...]

Gewoon interesse:
XRP
ADA
LSK
ARK
POWR

Al met al +90% nu in 3 weken, gisteren 100% :P

Nog 10 dagen dan heb ik weer een afweeg moment en trek ik weer wat winst er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:47
marketcap is ook flink naar beneden sinds gister.
Ik hodl lekker m'n alt coins heb er nu 14 en bijna allemaal in de plus dus ik vind alles prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

TRX lijkt zich mooi te herpakken.
Was ook “flink” gedaald dus mag ook wel van mij :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
  • Laatst online: 20-03 18:05
[...]

Gewoon interesse:
Mijn nummer 1 HODL is REQ, deze munt heb ik sinds eind november en ga ik voorlopig nog niet verkopen. Zeer interessant project met enorme potentie.
Verder HODL ik ook LISK en ethLEND.

Nu moet je niet denken, ik zie bijvoorbeeld geen VEN die munt is dus niet zo goed. Het is gewoonweg niet te behappen om alle munten met potentie de HODLEN, soms moet je een keuze maken die puur gebaseerd is op gokken welke HODL het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Met dank aan CMC die even wat korean exchanges met flink wat volume uit de gemiddelde prijs berekening flikkert. Ja dan gaat de prijs van een aantal opeens instant met meerdere procenten omlaag. Lekker verantwoordelijk in zo'n jumpy markt. Je zou haast denken dat ze goedkoper in willen kopen en het simpel manipulatie is... het zou toch niet...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ll82NMEcoviBv7KNU78mtGsu/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Zzp-ers hier die freelancers inhuren? Er is een ICO op komst met focus op easy payments in deze sector. Het heet Gems. Doe maar een search. Je kunt vandaag nog whitelisten voor de ICO. Ik kan niet beoordelen of het echt groot wordt, maar ze doen het tot nu toe best leuk (maar....geen product etc zoals bij veel ICO's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-09 18:20
Ziet er goed uit. Zit er nog meerwaarde in tov van bijv. Coinomi?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Probeer het zelf eens uit of het je lukt...
ééa heeft te maken met regelgeving en of je überhaupt een account hebt.
Mij lukt het niet, want ik kan geen account op bithumb krijgen ivm geen koreaans adres. Zo ver was ik ook al, maar voor koreanen die buiten korea wonen en ook familie daar hebben is het wel erg makkelijk. Als je naar de volumes kijkt, is op bithumb al heel veel. Veruit de meeste volume volgens CMC. Dus waarschijnlijk zijn ze al aan het doorsluizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:43
TrustNobody schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:28:
[...]

Nu moet je niet denken, ik zie bijvoorbeeld geen VEN die munt is dus niet zo goed. Het is gewoonweg niet te behappen om alle munten met potentie de HODLEN, soms moet je een keuze maken die puur gebaseerd is op gokken welke HODL het beste is.
Waarom niet? Ik heb mijn inzet momenteel gespreid over een 15'tal munten op binance.
Mijn korf zal niet snel over kop gaan in een dag, maar ik moet zo ook niet bang zijn om wakker te worden met 50% verlies.
Over het algemeen stijgt mijn inzet..
Spreiden over veel coins geeft me ook een beter gevoel. Als er hier iemand zegt dat een bepaalde munt het momenteel heel goed doet, kan ik meestal wel een graantje meepikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Als app gebruik ik nu Crypo viewer (ios) en werkt tot nu toe goed.
[...]

Gewoon interesse:
Mijn portfolio op waarde (niet investeringswaarde) dus onderhevig aan fluctuaties:
29.4% TRX
22.0% ETH
17.5 VEN
9.6% XRP
7.4% POE
4.9% ARK
4.1% DOGE
3.0% BNB
2.0% NLG

In heb begin wat proberen te traden maar echt veel succes had dat niet. Nu HODL ik eigenlijk alles (ook omdat ik weer aan het werk ben) en over 2 weken tijd ongeveer 100% winst, vanmorgen was dat nog 125% :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Anton.net schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:36:
[...]

Waarom niet? Ik heb mijn inzet momenteel gespreid over een 15'tal munten op binance.
Mijn korf zal niet snel over kop gaan in een dag, maar ik moet zo ook niet bang zijn om wakker te worden met 50% verlies.
Spreiden over veel coins geeft me ook een beter gevoel. Als er hier iemand zegt dat een bepaalde munt het momenteel heel goed doet, kan ik meestal wel een graantje meepikken...
Nadeel is dat je eigenlijk overal maar een beetje pakt. Als ik heel eerlijk ben, doe ik het voor het geld en de kick. Dat beide vervalt een beetje als je in tig coins een beetje stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 08:53
Guys, vraagje over het recoveren van een wallet.
Een collega van me heeft goed geinvesteerd in Ethers in maart vorige jaar. Hij gebruikte hiervoor de app imtoken (op mijn advies) op zijn telefoon.

Nou is hij helaas zijn ww vergeten en beging nu een beetje radeloos te worden. Ik ga hem helpen met het raden (hij heeft 2 wachtwoorddelen en we gaan er nu varianten op maken en proberen met uitroeptekens hoofdletters etc etc)

Is dat wachtwoord altijd nodig of is het hebben van een private key (of iets anders) bijvoorbeeld al voldoende? Ik vraag het maar even omdat hij deze wellicht wel heeft gebackupped in zijn gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
Anton.net schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:36:
[...]

Omdat ik 3 coins hiermee heb die ik echt inhoudelijk goed volg en weet wat voor projecten het zijn.
Heb ook zeker een hoop andere munten maar die hou ik meestal niet langer dan twee weken (wat in crypto termen al vrij lang is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
procyon schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:39:
Een collega van me heeft goed geinvesteerd in Ethers in maart vorige jaar. Hij gebruikte hiervoor de app imtoken (op mijn advies) op zijn telefoon.

Nou is hij helaas zijn ww vergeten en beging nu een beetje radeloos te worden. Ik ga hem helpen met het raden (hij heeft 2 wachtwoorddelen en we gaan er nu varianten op maken en proberen met uitroeptekens hoofdletters etc etc)

Is dat wachtwoord altijd nodig of is het hebben van een private key (of iets anders) bijvoorbeeld al voldoende? Ik vraag het maar even omdat hij deze wellicht wel heeft gebackupped in zijn gmail.
Volgens mij kan je een wallet met de SEED recoveren (geen expert in). Zelfs een hardware wallet kan je hier mee herstellen maar je moet dan wel alle woorden hebben opgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

[...]

Gewoon interesse:
Ik hold enkele coins waarvan ik nog zeker een stijging verwacht: XRP, SC (siacoin), VEN, ADA (Cardano) en REQ.
Daarnaast heb ik ook wat speelgeld om wat te schuiven: NEO, IOTA, REQ, STEEM en nu TNB (verwacht hier stijging van)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43

private key is voldoende, zou je ook direct in bijvoorbeeld myetherwallet kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003

Je private key en seed gebruik je om je wallet in te stellen. Oftewel dat gaat ver boven je password uit. Dus als je die hebt kan je gewoon een nieuwe wallet aanmaken en in feite toegang krijgen tot je tegoeden.

Tegelijk ook de reden dat je 1 van deze 2 nooit en te nimmer moet weggeven dan wel onveilig bewaren.

[ Voor 5% gewijzigd door B-Bandit op 08-01-2018 10:43 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:04
[...]

Gewoon interesse:
Ik hodl Ripple en Cardano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 08:53
Allovich schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:42:
[...]
private key is voldoende, zou je ook direct in bijvoorbeeld myetherwallet kunnen gebruiken.
Hier hoopte ik al op. Nu maar hopen dat imtoken hem heeft geforceerd dit te backuppen *ergens*.
Thanks voor de confirmatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer de exchanges weer open gaan voor nieuwe gebruikers? En wat hier de mogelijke invloed van zou kunnen zijn?
Ik verwacht dat er veel mensen willen instappen op de grotere exchanges, en dat er dus veel nieuw geld binnen zal komen..
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
Osxy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:56:
Hoe tracken jullie je portfolio? Via een app, excel of iets anders?
Widow schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:38:
[...]
Blockfolio idd, heerlijke app.
Ik heb zelf Blockfolio minder dan een dagje gebruikt, maar vond de UX zo verschrikkelijk dat ik verder ben gaan zoeken.
Ik kwam toen Delta tegen. Never looked back O+ !
Android
iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:44:
Iemand een idee wanneer de exchanges weer open gaan voor nieuwe gebruikers? En wat hier de mogelijke invloed van zou kunnen zijn?
Ik verwacht dat er veel mensen willen instappen op de grotere exchanges, en dat er dus veel nieuw geld binnen zal komen..
Wat denken jullie?
Over een paar weken. En dan gaan we TO THE MOON >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Binnance is eventjes open

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:47
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:44:
Wat denken jullie?
https://twitter.com/binance_2017/status/950285496172789760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kx22 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:36:
[...]

Mij lukt het niet, want ik kan geen account op bithumb krijgen ivm geen koreaans adres. Zo ver was ik ook al, maar voor koreanen die buiten korea wonen en ook familie daar hebben is het wel erg makkelijk. Als je naar de volumes kijkt, is op bithumb al heel veel. Veruit de meeste volume volgens CMC. Dus waarschijnlijk zijn ze al aan het doorsluizen?
Ik denk persoonlijk inderdaad dat het Crypto systeem meer is voor geldstromen als deze dan dat dit is voor het tzt aankopen van pizza's of ingame aankopen. Maar dat word niet altijd met vreugde ontvangen hier. Dat we er meer mee kunnen en het potentieel daar is zal ik niet ontkennen (daarom ben ik ook ingestapt).

Ripple, mooi voorbeeld in deze, niet overal te koop, niet overal in de verkoop, rara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 11:37
Ik wil ook gaan beginnen met cryptocurrency. Ik zat te denken aan Ethereum, ik zie deze nog wel stijgen.
Ik ben van plan om ergens flink wat geld neer te zetten en dit gewoon een jaar te laten staan.

Is dit dan een goede keuze? Of kan ik beter gaan voor Bitcoins?

En via waar kan ik dit het beste kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Bumperke schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:47:
Ik wil ook gaan beginnen met cryptocurrency. Ik zat te denken aan Ethereum, ik zie deze nog wel stijgen.
Ik ben van plan om ergens flink wat geld neer te zetten en dit gewoon een jaar te laten staan.

zoek ff zelf op internet man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Bumperke schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:47:

ik denk dat ik mijn diensten maar ga aanbieden op marktplaats. Genoeg mensen die zonder enige kennis hun geld aan me willen toevertrouwen denk ik... ponzi here I come... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-09 17:52
Heb me zojuist kunnen registeren, ook de activatiemail direct ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 11:37
shakespeare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:49:
[...]

zoek ff zelf op internet man...
Ik ben me al een tijdje aan het inlezen, vandaar dat ik nu uitkom bij Ethereum.

Ik wilde ma aan gaan melden bij Bittrex maar helaas accepteren zij momenteel geen nieuwe gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunri5e schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Ik hodl Ripple en Cardano.
Ripple, Verge, Tron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
Hopen dat de BNB coin nu ook weer gaat aantrekken, die is redelijk hard gegaan maar daarna ook goed gedaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gewoon interesse:
Reddcoin - snel en uniek in z'n visie. Er staat binnenkort zeker iets te gebeuren en dan wil ik er bij zijn.
Groestlcoin - hodl voor 2018. Progressief dev team die blijft ontwikkelen. Deze maand nieuwe releases.
Viacoin - aanrader! Vergelijkbaar (maar beter) dan Litecoin. Blijft ook gewoon gestaag groeien, zie statistics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Steeldunes schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:45:
[...]

[...]

[...]

Ik heb zelf Blockfolio minder dan een dagje gebruikt, maar vond de UX zo verschrikkelijk dat ik verder ben gaan zoeken.
Ik kwam toen Delta tegen. Never looked back O+ !
Android
iPhone
Ik begreep dat Delta gebruik maakt van een api van Coinmarketcap, waardoor de koersen anders zijn dan de beurs waarop je coins daadwerkelijk staan. Dit kan een vertekend beeld van wel 10% geven. Klopt dit of niet? Blockfolio is verder wel te vaak down nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
BertP schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Hopen dat de BNB coin nu ook weer gaat aantrekken, die is redelijk hard gegaan maar daarna ook goed gedaald!
Bedankt voor je reactie, snel een account aangemaakt.
Was vorige week net te laat.

Iemand ervaring met de verificatie van Coinbase? Heb al twee keer geprobeerd om mij te verifiëren met een foto van mijn rijbewijs. Ook via de app, maar krijg het niet voor elkaar. Keer geprobeerd zonder BSN nummer en een keer met, maar wil niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
Andyk125 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:04:
[...]

Iemand ervaring met de verificatie van Coinbase? Heb al twee keer geprobeerd om mij te verifiëren met een foto van mijn rijbewijs. Ook via de app, maar krijg het niet voor elkaar. Keer geprobeerd zonder BSN nummer en een keer met, maar wil niet lukken.
Yep, foto van rijbewijs geupload met mobiel, vinger over mijn BSN gehouden, was binnen 10 minuten goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Andyk125 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:04:
[...]

Vanmorgen nog. Papiertje over BSN, nog geen 5 minuten later verified. Foto met mn telefoon gemaakt en dat was geen beste kwaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Iemand die de nieuwe crypto kooptip van slimbeleggen.com weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:49
Ik vind het wel jammer dat DGB zo ontzettend achterblijft. Heeft waarschijnlijk te maken dat het niet beschikbaar is op de meest populaire exchanges. De tech achter de coin ziet er ook goed uit en heeft in ieder geval meer te bieden dan het grote gros van andere coins.

Ik HODL ze in ieder geval nog wel even ;)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ven knalt weer omhoog.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Steeldunes schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Yep, foto van rijbewijs geupload met mobiel, vinger over mijn BSN gehouden, was binnen 10 minuten goedgekeurd.
Klitse schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:06:
[...]

Vanmorgen nog. Papiertje over BSN, nog geen 5 minuten later verified. Foto met mn telefoon gemaakt en dat was geen beste kwaliteit ;)
Hebben jullie eerst een rekeningsnummer toegevoegd of eerst de verificatie gedaan?

Snap gewoon niet waarom het niet wil lukken, foto's zijn scherp. Alle informatie was te zien.
Behalve de eerste keer toen ik het bsn nummer ook met een papiertje heb weg gehaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Andyk125 op 08-01-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:00:
[...]

Reddcoin - snel en uniek in z'n visie. Er staat binnenkort zeker iets te gebeuren en dan wil ik er bij zijn.
welke dingen verwacht je voor reddcoin? ik heb nog een leuk zakje coins ervan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotzenwalder schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:50:
[...]

ik denk dat ik mijn diensten maar ga aanbieden op marktplaats. Genoeg mensen die zonder enige kennis hun geld aan me willen toevertrouwen denk ik... ponzi here I come... :)
ik doe met je mee ;), als iemand mij een goede "offline" paper wallet generator kan doen toekomen open ik een crypto shop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoraTheExplorer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-11-2024
Andyk125 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:12:
[...]

[...]

Hebben jullie eerst een rekeningsnummer toegevoegd of eerst de verificatie gedaan?

Snap gewoon niet waarom het niet wil lukken, foto's zijn scherp. Alle informatie was te zien.
Behalve de eerste keer toen ik het bsn nummer ook met een papiertje heb weg gehaald.
Heb je toevallig meerdere namen? Bij mij ging het mis omdat mn tweede naam mn roepnaam is. Zodra ik die veranderde in mn eerste naam ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dmp1982 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:11:
Ik vind het wel jammer dat DGB zo ontzettend achterblijft. Heeft waarschijnlijk te maken dat het niet beschikbaar is op de meest populaire exchanges. De tech achter de coin ziet er ook goed uit en heeft in ieder geval meer te bieden dan het grote gros van andere coins.

Op Telegram werd hij vanmorgen een paar keer genoemd als komende pump (tot $1 - lijkt mij echter onwaarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Andyk125 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:12:
[...]

[...]

Ik heb mijn rekeningnummer nog niet eens gekoppeld nu. Dus eerst verificatie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
DoraTheExplorer schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:15:
[...]

Heb je toevallig meerdere namen? Bij mij ging het mis omdat mn tweede naam mn roepnaam is. Zodra ik die veranderde in mn eerste naam ging het wel goed.
Nee heb geen meerdere namen. Heb het net nog maal geprobeerd, we zien het wel.
Is wel vermoeiend, de eerste keer duurde het paar uur. En gisteren is het ook weer mislukt.
Klitse schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Ik heb mijn rekeningnummer nog niet eens gekoppeld nu. Dus eerst verificatie gedaan.
Als dit keer niet lukt probeer ik mijn id-kaart wel... Snap niet waarom het zo moeilijk moet zijn :/

[ Voor 25% gewijzigd door Andyk125 op 08-01-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
Dmp1982 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:11:

ik HOLD ze ook maar goed ze blijven idd achter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 08:53
Rookert25 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Ik begreep dat Delta gebruik maakt van een api van Coinmarketcap, waardoor de koersen anders zijn dan de beurs waarop je coins daadwerkelijk staan. Dit kan een vertekend beeld van wel 10% geven. Klopt dit of niet? Blockfolio is verder wel te vaak down nu.
Nee dat klopt niet , alleen van exchanges of paren die nog niet in Delta verwerkt zijn. Maar deze worden dagelijks toegevoegd. Alle grote exchanges worden zoiezo al ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
ligt het aan mijn portfolio of lopen jullie ook leeg?
al mijn coins staan diep in het rood.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:15
madmaus schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:25:
Normaliseren noemen ze dat toch? ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
De kortingsdagen zijn weer bezig, die vind ik altijd erg leuk om te volgen.
Zo zie je wat voor een correctie de munt krijgt en kan je je klaarmaken om weer te stijgen.
Er zijn mooie dagen geweest met de coins, dat het overgrote deel minimaal 20% in de plus stond, meestal gingen daar een paar rode dagen aan vooraf. Zelf noem ik het daarom kortingsdagen, als je bij wilt leggen is dit een mooie kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:15:
[...]

welke dingen verwacht je voor reddcoin? ik heb nog een leuk zakje coins ervan liggen.
Verbeteringen in redd ID, app en wallet. Daarnaast meerdere samenwerkingen.
Als je ziet hoe actief de commudity is op social media en hoe oa. Korea deze coin accepteert gaat deze zeker niet veel meer zakken. Lijkt mij juist nog steeds een goed instap moment. Ik koop in dipjes om mijn aandeel te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Verbeteringen in redd ID, app en wallet. Daarnaast meerdere samenwerkingen.
Als je ziet hoe actief de commudity is op social media en hoe oa. Korea deze coin accepteert gaat deze zeker niet veel meer zakken. Lijkt mij juist nog steeds een goed instap moment. Ik koop in dipjes om mijn aandeel te vergroten.
Ik heb een kleine 100 euro op Bittrex staan, alles in RDD. Ik vind RDD een leuk project en ben benieuwd naar wat de toekomst gaat brengen voor RDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:40
Hele weekend redelijk stabiel. Maar nu gaat het wel hard onderuit. En als je al een munt hebt die meer waarde krijgt, heb alsnog verlies omdat de Bitcoin veel minder dollar waard is dan van het weekend. Ik laat het lekker allemaal staan. Zit er gelukkig maar voor klein bedrag in. Jaa ik behoor bij de gelukzoekers zonder enige kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
GustavSan schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:31:
Zzp-ers hier die freelancers inhuren? Er is een ICO op komst met focus op easy payments in deze sector. Het heet Gems. Doe maar een search. Je kunt vandaag nog whitelisten voor de ICO. Ik kan niet beoordelen of het echt groot wordt, maar ze doen het tot nu toe best leuk (maar....geen product etc zoals bij veel ICO's).
Inderdaad erg interessante ICO die zonder al te veel pr flink gegroeid is. Momenteel heeft hun telegram bijna 24k leden (Gems Telegram).

Deze 'Gem' komt zowel op Reddit als op verschillende Youtube kanalen voorbij als interessant en ben zelf dan ook erg benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Verder ziet het team er best wel interessant uit met onder andere co-founders van twitter, medium, augur. En de founders van GEMS hebben al ervaring met het lanceren van een werkend product.

Ben benieuwd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Laatst online: 23:02
Wauw.. deze Ledger Nano S stond voor 95 euro te koop nu vraagt hij er 325 voor.. :+
V&A aangeboden: 1x nieuwe Ledger Nano S (sealed en direct leverbaar)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik lees hier niet zo veel over DigiNote (XDN) Heeft een lekkere groei doorgemaakt (nu even een dipje) ...

Er zijn geruchten om hem toe te laten voegen op Binance.

Verder las ik dit net over Verge (XVG)
https://twitter.com/uquidcard/status/950174884767916032

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrustNobody schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:28:
[...]

De kortingsdagen zijn weer bezig, die vind ik altijd erg leuk om te volgen.
Zo zie je wat voor een correctie de munt krijgt en kan je je klaarmaken om weer te stijgen.
Er zijn mooie dagen geweest met de coins, dat het overgrote deel minimaal 20% in de plus stond, meestal gingen daar een paar rode dagen aan vooraf. Zelf noem ik het daarom kortingsdagen, als je bij wilt leggen is dit een mooie kans :)
Klopt, ik zit nu ruim een week in REQ, en hier zie ik het nu ook gebeuren.
Even een pump rondom een nieuws momentje, daarna 4-5 dagen stabiel waarna er weer een kleine pump naar boven plaats vind..

Ik vind het prima hoor dat een munt +/- 5-7% schommelt gedurende enkele dagen om daarna weer een positief sprongetje te maken naar 10-15% in de plus..

Ik heb liever een gezonde groei dan die hype muntjes met hun pump en dump..
Beter voor mijn nachtrust... :+
Pagina: 1 ... 18 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)