Op vrijdag 70% groei, dus nu 20% dalen moet kunnen:p.madmaus schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:25:
ligt het aan mijn portfolio of lopen jullie ook leeg?
al mijn coins staan diep in het rood.
hoe bedoel je? je koopt een altcoin voor een bepaalde btc prijs.. als je deze in fiat terug boekt ben je altijd afhankelijk van de prijs van BTC op dat moment.Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:35:
[...]
Hele weekend redelijk stabiel. Maar nu gaat het wel hard onderuit. En als je al een munt hebt die meer waarde krijgt, heb alsnog verlies omdat de Bitcoin veel minder dollar waard is dan van het weekend. Ik laat het lekker allemaal staan. Zit er gelukkig maar voor klein bedrag in. Jaa ik behoor bij de gelukzoekers zonder enige kennis
precies, afgelopen weekend steeg alles super hard. kleine correctie is dan niet zo erg.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:38:
[...]
Op vrijdag 70% groei, dus nu 20% dalen moet kunnen:p.
Op highflow is de prijs in ieder geval nog steeds lager (ondanks dat de prijs met de PW niet klopt).Mixpower schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:36:
Wauw.. deze Ledger Nano S stond voor 95 euro te koop nu vraagt hij er 325 voor..
V&A aangeboden: 1x nieuwe Ledger Nano S (sealed en direct leverbaar)
anyway, ik zet mijn offline wallet liever op een externe schijf, cd-tje en 5 usb sticks voor redundancy dan zo'n duur ding. Stuk goedkoper
Op Binance bijvoorbeeld kan je niet handelen met fiat (zover ik weet) en als je dan wisselt naar BTC ben je dus afhankelijk van de waarde van BTC als ik het goed begrijp....shakespeare schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:42:
[...]
hoe bedoel je? je koopt een altcoin voor een bepaalde btc prijs.. als je deze in fiat terug boekt ben je altijd afhankelijk van de prijs van BTC op dat moment.
Ook mijn gedachte inderdaad, al heb ik nog steeds geen fijne wallet gevonden voor XRP..BLACKfm schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:43:
[...]
Op highflow is de prijs in ieder geval nog steeds lager (ondanks dat de prijs met de PW niet klopt).
anyway, ik zet mijn offline wallet liever op een externe schijf, cd-tje en 5 usb sticks voor redundancy dan zo'n duur ding. Stuk goedkoper.
It's All In The "Mix"
Dit is ongeveer wat ik bedoel. Ik zou is moeten kijken hoe dit gunstiger uit kan pakken.carpachio schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:45:
[...]
Op Binance bijvoorbeeld kan je niet handelen met fiat (zover ik weet) en als je dan wisselt naar BTC ben je dus afhankelijk van de waarde van BTC als ik het goed begrijp....
Je kunt altijd naar USDT als je dat risico wil lopen. Die koers blijft "vrijwel" gelijk aan de dollarkoersLekkerboeie86 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Dit is ongeveer wat ik bedoel. Ik zou is moeten kijken hoe dit gunstiger uit kan pakken.
Bij een (verwachte) harde daling alles omzetten in USDT. Tether is een alternatief voor de Dollar, in crypto termen danLekkerboeie86 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Dit is ongeveer wat ik bedoel. Ik zou is moeten kijken hoe dit gunstiger uit kan pakken.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Misschien heeft hier iemand tips over... Ben zelf ook wel beniewd.Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Dat kan inderdaad, maar niet voordat je eerst naar BTC hebt gewisseld als ik het goed zie. Ik kocht BTC en maakte een stijging van 15%. Kocht daarna diverse coins en maakte daar ook een stijging mee. Toen wilde ik deze verkopen. Maar omdat BTC zwaar onderuit ging, was het eind saldo negatief. Dat schiet niet op.NeoflexNL schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:53:
[...]
Bij een (verwachte) harde daling alles omzetten in USDT. Tether is een alternatief voor de Dollar, in crypto termen dan
Ik weet niet op welke exchange je handeld, maar op Binance kun je vrij veel traden met USDT. Zo ook bijv. Ethereum, welke op dit moment redelijk stabiel is.Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Dat kan inderdaad, maar niet voordat je eerst naar BTC hebt gewisseld als ik het goed zie. Ik kocht BTC en maakte een stijging van 15%. Kocht daarna diverse coins en maakte daar ook een stijging mee. Toen wilde ik deze verkopen. Maar omdat BTC zwaar onderuit ging, was het eind saldo negatief. Dat schiet niet op.
Het is idd wel een nadeel dat alle waarde wordt weergegeven in een omrekening van BTC naar Dollar.
Ik kijk dan ook liever naar mijn BTC waarde, dan de dollarwaarde van mijn portfolio. Een beetje vertrouwen in de Bitcoin heb je dan wel nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door NeoflexNL op 08-01-2018 12:09 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
heb je het dan laten staan in BTC ? je kan het beter direct withdrawen en uit laten betalen.Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Dat kan inderdaad, maar niet voordat je eerst naar BTC hebt gewisseld als ik het goed zie. Ik kocht BTC en maakte een stijging van 15%. Kocht daarna diverse coins en maakte daar ook een stijging mee. Toen wilde ik deze verkopen. Maar omdat BTC zwaar onderuit ging, was het eind saldo negatief. Dat schiet niet op.
Ja dat is het hele punt. Ook bij order history zie je hoeveel BTC je hebt betaald voor een munt. Maar die waarde ligt nu 15% lager dan toen ik daarmee aankopen deed.NeoflexNL schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:08:
[...]
Ik weet niet op welke exchange je handeld, maar op Binance kun je vrij veel traden met USDT. Zo ook bijv. Ethereum, welke op dit moment redelijk stabiel is.
Het is idd wel een nadeel dat alle waarde wordt weergegeven in een omrekening van BTC naar Dollar.
Ik kijk dan ook liever naar mijn BTC waarde, dan de dollarwaarde van mijn portfolio. Een beetje vertrouwen in de Bitcoin heb je dan wel nodig.
In feite kan ik pas spreken van winst. Als mijn altcoin een plus maakt én BTC 17K of hoger is. Volgens mij moet ik nog wat uurtjes inlezen
Verwijderd
Vandaag kwam er een Koreaanse coin op de markt.
Ben even de naam vergeten, heeft iemand hem wel paraat?
Ik vind het op YoBit erg moeilijk om te zien hoe je er nu eigenlijk precies voor staat. Op CoinTracking heb ik de coins wel staan, maar sommigen schommelen zo hard dat CoinTracking dat niet bij kan houden.
Iemand tips over hoe je je portfolio op YoBit goed kan bekijken?
Iemand tips over hoe je je portfolio op YoBit goed kan bekijken?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nou ik zoek wel een andere site, echt snap niet wat het probleem is.Klitse schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:19:
[...]
Ik heb mijn rekeningnummer nog niet eens gekoppeld nu. Dus eerst verificatie gedaan.
Me telefoon maakt goede foto's en alles is te zien op mijn rijbewijs behalve mijn bsn nummer, zelfs al keer geprobeerd met bsn nummer.
Heb het net drie keer geprobeerd en steeds dezelfde melding dat ze mijn identiteit niet kunnen verifiëren..

Kraken gaat prima. Volgende werkdag je geld binnen.pven schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:45:
Ik ben naar cashen aan het kijken, daar heb ik twee opties voor: via BTCdirect of via Kraken. Iemand hier ervaring mee? (Op andere exchanges waar ze cash uitkeren heb ik geen account.)
Stratis gaat vandaag als een speer
Werd ook weer eens tijd, is toch een project wat producten aan het opleveren is
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Bitstamp voor simpele aankoop van LTC/ETH/BTC En Ripple.Bumperke schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:50:
[...]
Ik ben me al een tijdje aan het inlezen, vandaar dat ik nu uitkom bij Ethereum.
Ik wilde ma aan gaan melden bij Bittrex maar helaas accepteren zij momenteel geen nieuwe gebruikers.
Gewoon europese overschrijving.
https://medium.com/@lawre...ash-of-kings-b787f8506856
Als dit waar is over TRX, dan gaat er veel veranderen. Justin Sun is volgens deze schrijver DE director International van WeChat. Een app dat in China enorm is.
Als dit waar is over TRX, dan gaat er veel veranderen. Justin Sun is volgens deze schrijver DE director International van WeChat. Een app dat in China enorm is.
Moet je jezelf daarvoor verifiëren? Dat proces lijkt al een tijdje uitgeschakeld te zijn namelijk.Viep schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:30:
[...]
Kraken gaat prima. Volgende werkdag je geld binnen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mocht iemand hier een grote rekenfout over het hoofd zien, hoor ik het graag trouwens.Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:18:
[...]
Ja dat is het hele punt. Ook bij order history zie je hoeveel BTC je hebt betaald voor een munt. Maar die waarde ligt nu 15% lager dan toen ik daarmee aankopen deed.
In feite kan ik pas spreken van winst. Als mijn altcoin een plus maakt én BTC 17K of hoger is. Volgens mij moet ik nog wat uurtjes inlezen
Ja lap, STRATIS verkocht voor een shitcoin en nu gaat die stijgen. Typisch..
Vanaf nu gewoon bijhouden ipv ongeduldig te worden
@zomertje Stratis gaat idd lekker de laatste tijd. Verwacht er echt nog veel meer van met de aankomende ICO's op het platform. Die raket gaat wel vertrekken
- geen crossposting -
- geen crossposting -
[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 08-01-2018 13:41 ]
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Yep. Hoe hoger je tier, hoe meer euro's je kunt overboeken. Kijk eens wat verder op hun website dan vind je alle info die je nodig hebt.hmr schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:45:
[...]
Moet je jezelf daarvoor verifiëren? Dat proces lijkt al een tijdje uitgeschakeld te zijn namelijk.
Pac heeft op Yobit en Cryptopia geen open orders meer.
Redelijk uniek denk ik?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Had al ff zitten bladeren, maar ik kan het proces niet starten... lijkt uitgeschakeld te zijn.Viep schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:01:
[...]
Yep. Hoe hoger je tier, hoe meer euro's je kunt overboeken. Kijk eens wat verder op hun website dan vind je alle info die je nodig hebt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nieuw account maken met ander e-mail adres dan werkt het vaak wel.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verlies waarde portfolio in euro afgelopen 24 uur
In euro: -250 - 300
In BTC: -0,00320788 (en dat is omgerekend maar 40 euri).
Ik snap het niet.
Ik snap het niet.
Denk dat je Canya bedoeld? Die is zojuist op Kucoin losgelaten.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:22:
Vandaag kwam er een Koreaanse coin op de markt.
Heel Kucoin is ook direct 5x zo traag nu.
Heb hem zelf helaas iets hoger ingekocht dat gepland omdat de Order API niet goed aan het updaten was.
[ Voor 13% gewijzigd door RyuuPro op 08-01-2018 13:23 ]
Kaze Ni Nare
De waarde van BTC is gedaald, waardoor je totale EUR verlies groter is dan het aantal in BTCStevie_ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:21:
Verlies waarde portfolio in euro afgelopen 24 uur
Ik snap het niet.
Verwijderd
Echt klote. Als Cryptopia niet aan het kloten was dan was het nog steeds minstens de waarde van zaterdag geweest.Crypts schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:02:
Pac heeft op Yobit en Cryptopia geen open orders meer.Redelijk uniek denk ik?
iemand nog problemen met binance ik heb verge verkocht maar staat nog steeds in mijn wallet
Uurtje geleden mijn LTC getrade voor ETH op Binance. Heb mijn ETH helaas nog niet ontvangen en mijn LTC is ook niet van mijn balance af, echter als ik opnieuw wil traden krijg ik de melding "insufficient balance". Iemand ervaring mee?
Akkoord, maar als ik dan alles voor bv. ETH verkoop en dan uitcash? Dan heb ik dus misschien wel weer winst? (sorry als ik heel onnozel overkom haharicjuh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:25:
[...]
De waarde van BTC is gedaald, waardoor je totale EUR verlies groter is dan het aantal in BTC
Kan het zijn dat de order niet verwerkt is, en deze nog in je open orders staat?mprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:33:
Uurtje geleden mijn LTC getrade voor ETH op Binance. Heb mijn ETH helaas nog niet ontvangen en mijn LTC is ook niet van mijn balance af, echter als ik opnieuw wil traden krijg ik de melding "insufficient balance". Iemand ervaring mee?
Ik merk dat dit erg lastig ...Li1quid schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:47:

ja heb hetzelfde probleem de trades lopen traag vandaag en er wordt gezegt "succes" en toch is hij niet getrade en vervolgens is het insufficient balance als ik het opnieuw probeermprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:33:
Wat betekent dat precies? Ik snap wat je zegt, maar zie de impact niet.Crypts schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:02:
Pac heeft op Yobit en Cryptopia geen open orders meer.Redelijk uniek denk ik?
Hij staat dus niet tussen mijn trade history maar hij is wel succesvol getrade. Denk dat er een enorme delay is. Echter kan ik het niet opnieuw proberen aangezien ik dan een insufficient balance melding krijg.metofzonder schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Kan het zijn dat de order niet verwerkt is, en deze nog in je open orders staat?
Kijk eens bij je open ordersmprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Hij staat dus niet tussen mijn trade history maar hij is wel succesvol getrade. Denk dat er een enorme delay is. Echter kan ik het niet opnieuw proberen aangezien ik dan een insufficient balance melding krijg.
Gebruik je de app?
anders even afsluiten opnieuw openen. Ik heb nog wel eens als ik een open order cancel dat hij het niet goed terugboekt
Via de website gedaan. Ook via de app geprobeerd, zelfde resultaat "insufficient balance". Ook opnieuw ingelogd.Viper® schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:42:
[...]
Gebruik je de app?
anders even afsluiten opnieuw openen. Ik heb nog wel eens als ik een open order cancel dat hij het niet goed terugboekt
Toch wel benieuwd, wat zijn jullie gedachten over Lisk en mindere mate Ark?
Zoek wat advies .. Ik wil toch instappen in Ripple maar lees her en der over een correctie.. Is dat de 'dip' van vanmorgen of zou deze nog moeten kopen. Probeer hem redelijk laag te kopen.
Wat is jullie verwachting?
pa. Het is nog altijd mijn keuze en vraag puur advies..
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Had ik ook even vandaag. Stond niet bij open orders, maar wel onderaan de market als open order.mprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:43:
[...]
Via de website gedaan. Ook via de app geprobeerd, zelfde resultaat "insufficient balance". Ook opnieuw ingelogd.
Was vrij snel daarna gefixt.
Lisk vind ik een project met een enorme potentie, over een maand kom de rebrand eraan en gaan genoeg geruchten dat het flink zal stijgen na en misschien ook wel kort voor de update. Ik HODL 'm voorlopigKaiseRRuby schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:48:
Toch wel benieuwd, wat zijn jullie gedachten over Lisk en mindere mate Ark?
ARK heb ik wat minder bestudeerd, vandaar dat ik er geen mening over kan geven.
Ik zit nu al ruim een uur te wachten, waar vind ik mijn order terug, ik zie hem idd niet tussen open orders.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:52:
[...]
Had ik ook even vandaag. Stond niet bij open orders, maar wel onderaan de market als open order.![]()
Was vrij snel daarna gefixt.
Ik ben het hier helemaal mee eens.Tranzy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:50:
Zoek wat advies .. Ik wil toch instappen in Ripple maar lees her en der over een correctie.. Is dat de 'dip' van vanmorgen of zou deze nog moeten kopen. Probeer hem redelijk laag te kopen.
https://cryptoyoda1338.wo...4/the-truth-about-ripple/
Ik heb geen stelling aangenomen? .. Waar ben je het mee eens?KaiseRRuby schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:55:
[...]
Ik ben het hier helemaal mee eens.
https://cryptoyoda1338.wo...4/the-truth-about-ripple/
Ik heb ook een leuke computer..
Kwam net nog een interessante ICO tegen: HOQU. Iemand een mening hierover? https://www.hoqu.io/
Heeft iemand hier ervaringen met de NAVcore wallet?
Ik heb 4 dagen geleden een redelijke hoeveelheid NAV's overgeschreven vanaf Litecoin naar deze wallet maar deze zijn niet te zien. Balans staat nog steeds op 0. Wallet is helemaal bijgewerkt tot de laatste transacties.
Als ik het txid check bij de blockchainexplorer staat er dat er idd is overgeschreven maarrr:
Outputs - Not yet redeemed
Iemand enig idee?
Ik heb 4 dagen geleden een redelijke hoeveelheid NAV's overgeschreven vanaf Litecoin naar deze wallet maar deze zijn niet te zien. Balans staat nog steeds op 0. Wallet is helemaal bijgewerkt tot de laatste transacties.
Als ik het txid check bij de blockchainexplorer staat er dat er idd is overgeschreven maarrr:
Outputs - Not yet redeemed
Iemand enig idee?
Misschien verwoord ik het wat raar, ik heb hetzelfde gevoel hierover als de auteur van dat artikel. De achterliggende gedachte vind ik wat vreemd, dus dat de oprichters zoveel geld hebben en dat het samen gaat met andere huidige banken e.d. Druist wat in tegen mijn onderbuikgevoel.Tranzy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:57:
[...]
Ik heb geen stelling aangenomen? .. Waar ben je het mee eens?
Geen redenen, puur gevoelens. Dus wellicht heb je hier helemaal niks aan.
Totale marketcap is 145 miljard hoger dan 1 week geleden, gaat goed.
Al ontvangen? Ik nog niet.Djès1698 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:30:
iemand nog problemen met binance ik heb verge verkocht maar staat nog steeds in mijn wallet
ja alles is nu zoals ik het georderd had heeft wel enige tijd geduurd
Ik heb ook erg veel interesse in Lisk, in welke wallet bewaren jullie deze?TrustNobody schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:52:
[...]
Lisk vind ik een project met een enorme potentie, over een maand kom de rebrand eraan en gaan genoeg geruchten dat het flink zal stijgen na en misschien ook wel kort voor de update. Ik HODL 'm voorlopig
Collega kocht 1000 van deze munten toen deze op 7dollar stonden... Volgens hem staat lisk dit jaar nog aan 100 dollar.... Ik ben begin december begonnen met crypto maar heb toch meer en meer het gevoel dat om nu nog een crypto te vinden met lage prijs + hoog potentieel de boot heb gemist. Zeker omdat ik meer en meer het gevoel heb dat 2018 het laatste jaar gaat zijn met grote gainsTrustNobody schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:52:
[...]
Lisk vind ik een project met een enorme potentie, over een maand kom de rebrand eraan en gaan genoeg geruchten dat het flink zal stijgen na en misschien ook wel kort voor de update. Ik HODL 'm voorlopig
BTC zit flink in dal. Altcoins kopen nu het nog kan ?
Ik heb de volgende munten waar ik begin dit jaar heb geinvesteerd:
XLM
ADA
NEO
TRX
XRP
POWR
REQ
Vanaf donderdag heb ik een totaal verlies van 30 % op deze munten. Ik heb besloten om te HODL'en. Ik ga er dus niks mee doen. Ben benieuwd waar het naar toe gaat. Als ik op Binance kijk zijn er toch wel munten die in de plus staan.
To be continued
XLM
ADA
NEO
TRX
XRP
POWR
REQ
Vanaf donderdag heb ik een totaal verlies van 30 % op deze munten. Ik heb besloten om te HODL'en. Ik ga er dus niks mee doen. Ben benieuwd waar het naar toe gaat. Als ik op Binance kijk zijn er toch wel munten die in de plus staan.
To be continued
Die gaat goede zaken doen. Lisk heeft idd veel potentieRebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:44:
[...]
Collega kocht 1000 van deze munten toen deze op 7dollar stonden... Volgens hem staat lisk dit jaar nog aan 100 dollar
Dat is het prijsniveau van een maand geleden he.. Lijkt een eeuwigheid in cryptoland.BillMcNeal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:48:
[...]
Die gaat goede zaken doen. Lisk heeft idd veel potentie
Ik heb een portfolio dat er redelijk op lijkt en sta ook dik in de min, hatelijk als je kijkt naar de gemiddelde groei van alle coins op binance. Als je dus van alle coins evenveel had gekocht stond je er een stuk beter voor. Ga ik toch twijfelen...HaskoF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:47:
XLM
ADA
NEO
TRX
XRP
POWR
REQ
To be continued
Onzin, wanneer je tijdens ICO's instapt kun je voor lage prijzen instappen. In december nog gedaan, beide ICO's tenminste 400%Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:44:
[...]
k ben begin december begonnen met crypto maar heb toch meer en meer het gevoel dat om nu nog een crypto te vinden met lage prijs + hoog potentieel de boot heb gemist. Zeker omdat ik meer en meer het gevoel heb dat 2018 het laatste jaar gaat zijn met grote gains
[ Voor 10% gewijzigd door Lampie op 08-01-2018 14:52 ]
lisk Nano walletBumperke schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:39:
[...]
Ik heb ook erg veel interesse in Lisk, in welke wallet bewaren jullie deze?
Ja bizar! Nu al op 26 eu.NeoflexNL schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Dat is het prijsniveau van een maand geleden he.. Lijkt een eeuwigheid in cryptoland.
Wat was het mooi geweest als je half november van de hele top 20 een berg coins had gehaald
Verwijderd
Geen paniek, het jaar is een week oud. Over een paar dagen ziet het er weer anders uit. HODLHaskoF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:47:
XLM
ADA
NEO
TRX
XRP
POWR
REQ
To be continued
Alle coins zitten in een goed dalend dal. Ripple ook aardig onder de 2 euro, btc laag, wat een drama.
Professioneel Heftruck Syndroom
Snoffer, trx op HitBTC is sinds enige tijd vrij maar omdat het gaat om 1900 stuks en ze sinds kort alleen per 1000 verhandeld kunnen worden kan ik er nog niet veel mee, ja 1000 stuks verkopen maar dan blijf ik met 900 waardeloze stuks zitten. Beetje idioot dat je een munt alleen per $150 kunt verhandelen en een withdraw ook idioot (270trx/$40) duur is...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Mooi moment om in te stappen of bijkopen dus:)NeFoRcE schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:53:
Alle coins zitten in een goed dalend dal. Ripple ook aardig onder de 2 euro, btc laag, wat een drama.
Waarschijnlijk zeggen 'ze' dat over 2 maanden weer, het blijft een bull run market.BillMcNeal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:53:
[...]
Ja bizar! Nu al op 26 eu.
Wat was het mooi geweest als je half november van de hele top 20 een berg coins had gehaald
Verwijderd
Mannen rustig aan inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:53:
[...]
Geen paniek, het jaar is een week oud. Over een paar dagen ziet het er weer anders uit. HODL
Verwacht niet dat je binnen enkele weken rijk bent. Houdt er gewoon rekening mee dat je niets verdient en geniet van het spel
Lees je in, kies je coin en blijf kalm.
Juist. Deze dips zijn normaal en noodzakelijk.
Wel bijzonder te zien dat ICON zich zo sterk staande houdt in dit slagveld
Wel bijzonder te zien dat ICON zich zo sterk staande houdt in dit slagveld
Bijkopen lijkt me nu ook een mooi moment. Van welke coins die nu laag staan denken jullie dat ze momenteel ondergewaardeerd zijn en wel weer lekker gaan klimmen? Ik zit zelf te denken aan IOTA.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:54:
[...]
Mooi moment om in te stappen of bijkopen dus:)
Het is ongeveer drie uur geleden dat ik mijn LTC heb getrade voor ETH via Binance, echter is het nog niet binnengekomen. Lichte paniek
als we dat wistenmarijni12 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:04:
[...]
Bijkopen lijkt me nu ook een mooi moment. Van welke coins die nu laag staan denken jullie dat ze momenteel ondergewaardeerd zijn en wel weer lekker gaan klimmen? Ik zit zelf te denken aan IOTA.
Verwijderd
Ripple zal omlaag gaan, daarna omhoog en nog een keet omhoog. Dan blijft hij iets gelijk en zal licht dalen. Dan daalt de bitcoin sterk en daalt hij ook sterk. De bitcoin stabiliseert dan en dan maakt ripple een krachtig herstel en ze de aanval in op de bitcoin. Plots stijgt de bitcoin heel sterk en wordt de aanval afgeslagen. Dan daalt ie dus. Na stabilisatie stijgt hij flink en komt in de buurt van bitcoin, waarna hijTranzy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:50:
als ik bijvoorbeeld 250 euro extra zou willen investeren in verschillende munten. Denken jullie dat het verstandiger is om 2x 125 in 2 verschillende te doen. Of 5x50 over 5 munten. Zelf neig ik naar het laatste...
Verwijderd
Wat een paniek weer over de koers. Bekijk het maximaal per week/per maand. Als je dan nog verlies maakt overweeg andere keuzes te maken.
Zit er iemand op binance ? Zo ja zou iemand mij een referral kunnen sturen zodat ik ook kan proberen om een account te openen ?
Alvast bedankt.Fellow Binancians,
We are pleased to announce that Binance will re-open limited user registrations starting today. To ensure performance for our existing users, only a limited number of new registrations will be allowed each day. Registration open times will vary from day to day, without prior announcement. Additionally, the Binance Referral Program commission rebate will be adjusted to 20%.
Ik kan me voorstellen dat mensen zich druk maken, deed ik 2 weken geleden ook, tot ik ineens in een paar dagen tijd 100+% winst had. Nu wordt er wat van de winst afgesnoept, maar idd als je grafieken bekijkt is dat niet meer als normaal.
Toch grappig dat er veel "paniek" ontstaat op deze kortingsdagen, dit terwijl een lichte correctie best normaal is.
Zelf heb ik bijvoorbeeld veel REQ, afgelopen week was die met 80% gestegen. Nu een dip van 20%, ziet er even vervelend uit maar als ik kijk naar een week geleden sta ik nog steeds 60% in de plus.
Overigens hoor ik vaak "heb helaas alle boten gemist en ben nu te laat om in te stappen", er zijn inderdaad al een flink aantal boten vertrokken. Maar niemand weet hoe veel er nog klaar staan, ik vermoed dat het pas net begint. Vandaag zijn de kortingsdagen, 15 januari begint Wall Street met het uitbetalen van de bonussen (denk hierbij aan flink wat miljoenen), vorig jaar was dat een mede oorzaak dat 2017 het jaar van de Bitcoin wordt. Persoonlijk verwacht ik weer dat deze bankiers en beleggers veel gaan investeren in de crypto handel, er komen zeer leuke dagen (boten) aan. Maar geen paniek als je even in de min staat, het komt goed tenzij je een shit/hypecoin koopt dan kan die in de min blijven. Kwaliteitsmunten komen terug.
Zelf heb ik bijvoorbeeld veel REQ, afgelopen week was die met 80% gestegen. Nu een dip van 20%, ziet er even vervelend uit maar als ik kijk naar een week geleden sta ik nog steeds 60% in de plus.
Overigens hoor ik vaak "heb helaas alle boten gemist en ben nu te laat om in te stappen", er zijn inderdaad al een flink aantal boten vertrokken. Maar niemand weet hoe veel er nog klaar staan, ik vermoed dat het pas net begint. Vandaag zijn de kortingsdagen, 15 januari begint Wall Street met het uitbetalen van de bonussen (denk hierbij aan flink wat miljoenen), vorig jaar was dat een mede oorzaak dat 2017 het jaar van de Bitcoin wordt. Persoonlijk verwacht ik weer dat deze bankiers en beleggers veel gaan investeren in de crypto handel, er komen zeer leuke dagen (boten) aan. Maar geen paniek als je even in de min staat, het komt goed tenzij je een shit/hypecoin koopt dan kan die in de min blijven. Kwaliteitsmunten komen terug.
Verwijderd
You got dmGreenEye schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:06:
Zit er iemand op binance ? Zo ja zou iemand mij een referral kunnen sturen zodat ik ook kan proberen om een account te openen ?
U
[...]
Alvast bedankt.
Geen paniek hier, gewoon HODL.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:05:
Wat een paniek weer over de koers. Bekijk het maximaal per week/per maand. Als je dan nog verlies maakt overweeg andere keuzes te maken.
Vandaag is de dag voor de koopjesjagers en bodemzoekers.
Was ook te verwachten na de sterkte piek van de BTC die nu weer voorbij is.
Zou me niet verbazen dat de BTC vandaag nog onder de € 12000 dipt.
Balen voor de instappers die gisteren 13 of 14k hebben betaald.
Gelukkig duurde het even voor mijn account was geverifieerd, want anders was ik ook gisteren ingestapt. Nu even kijken tot hoe diep die gaat en dan maar eens instappen.
tja ik HODL ook maar kan best wel begrijpen dat sommige mensen lopen te zweten
Verwijderd
De daling van 20 procent vandaag is te danken aan Coinmarketcap. Die ging even onaangekondigd koersen elimineren.
Vorige grote daling werd veroorzaakt door BCASH Roger Ver samen met Coinbase.
Boycot dus Coinbase, BCash, en Coinmarketcap.
Zo pak je die gasten terug. Hit them where it hurts, in their wallet.
Vorige grote daling werd veroorzaakt door BCASH Roger Ver samen met Coinbase.
Boycot dus Coinbase, BCash, en Coinmarketcap.
Zo pak je die gasten terug. Hit them where it hurts, in their wallet.
Verwijderd
Tja, als je loopt te zweten dan kan dat 2 dingen betekenenbie100 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:13:
tja ik HODL ook maar kan best wel begrijpen dat sommige mensen lopen te zweten
1. Deze cryptomarkt niet geschikt voor je
2. Je hebt er teveel geld inzitten wat je niet kunt/wilt missen.
interessant om nu ripple bij te kopen denk je?
Ik ben halfweg vorig jaar ingestapt, dat was in december zo'n 8x meer waard geworden. Toen heb ik het bedrag wat ik initieel had ingelegd eruit gehaald, dus geen centje pijn meer nu. Geeft veel rust om op deze manier nu met 'gratis geld' bezig te kunnen zijn. Ik zweet dus nu ook geen peentjes meer
ja klopt ben het helemaal met je eens maar daarom kan ik het wel begrijpen dat de angst toeslaatVerwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:14:
[...]
Tja, als je loopt te zweten dan kan dat 2 dingen betekenen
1. Deze cryptomarkt niet geschikt voor je
2. Je hebt er teveel geld inzitten wat je niet kunt/wilt missen.
Neblio is de enige in de top 100 die goed stand houdt momenteel
Ja. Prijs is laag en er wordt veel positief nieuws verwacht deze maand.Vegetto schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:15:
interessant om nu ripple bij te kopen denk je?
Groetjes, FaceDown.
No need for worries! Toen ik net bezig was met currencies maakte ik me ook zorgen dat alles wat ik gekocht had alleen maar in waarde verminderde en kocht/verkocht bij de kleinste marge al, maar heb me uiteindelijk toch vast gehouden aan mijn plan om niets meer te verkopen. Heb nu al een aantal maanden niets meer gekocht/verkocht en in 5 maanden tijd een rendement van >1000% gehaald op de 'kleinere' currencies.
Blijft toch zonde om vermogen te zien verdampen ondanks dat het financieel geen pijn doet...Slyx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:16:
Ik ben halfweg vorig jaar ingestapt, dat was in december zo'n 8x meer waard geworden. Toen heb ik het bedrag wat ik initieel had ingelegd eruit gehaald, dus geen centje pijn meer nu. Geeft veel rust om op deze manier nu met 'gratis geld' bezig te kunnen zijn. Ik zweet dus nu ook geen peentjes meer
Ik word juist rustiger door dalingen
Die periode van een paar weken terug waarbij alles omhoog schoot had ik veel meer stress dan nu.
Mijn portfolio is
XLM
VEN
WINGS
REQ
ITC
RDD
WINGS wil ik weg doen, maar dan moet ie nog een stukje stijgen voor ik er vrede mee heb.
De rest is dan maar voor de langere termijn. Eventueel wil ik wat inruilen voor TRON, maar dan geldt ook weer dat de rest eerst moet stijgen voor ik het van de hand doe.
Die periode van een paar weken terug waarbij alles omhoog schoot had ik veel meer stress dan nu.
Mijn portfolio is
XLM
VEN
WINGS
REQ
ITC
RDD
WINGS wil ik weg doen, maar dan moet ie nog een stukje stijgen voor ik er vrede mee heb.
De rest is dan maar voor de langere termijn. Eventueel wil ik wat inruilen voor TRON, maar dan geldt ook weer dat de rest eerst moet stijgen voor ik het van de hand doe.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)