“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De gister gekochte Red Pulse(RPX) is wel een zeldzame uitzondering. Die staat nog steeds dik in het groen.
Hiermee kun je snel even een grafiekje bekijken van je investeringen en ook een pie-chart maken. Zeker op deze rode dag is het toch goed om de gestage stijging van het afgelopen jaar te zien. De wielen van de lambo zijn in zicht, in 2018 de rest?
Heb in het nieuwe jaar mijn portfolio maar eens uitgebreid. Ik doe voornamelijk hodl maar zit nu ook op wat exchanges om sneller op nieuwe coins mee te hoppen. Daar moet ik mij deze tijd eerst eens even in verdiepen.
2017
BTC 80%
ETH 8%
XMR 5%
BCH 2%
2018 nieuw er bij:
NEO 3% (had ze in ANTShare tijd nog kunnen kopen

VEN 1.5% (herkansing om mijn NEO fout goed te maken en active roadmap)
ETHLEND 0.5%
Misschien vraag je je af waarom ik nog zo diep in BTC zit: mijn OCD vereist dat ik hele munten heb
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Over een jaartje of twee, drie, dan zul je heel rustig worden wanneer de hele markt met 95% zal dalen schat ik zo intechnoaddict schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:19:
Ik word juist rustiger door dalingen![]()
Die periode van een paar weken terug waarbij alles omhoog schoot had ik veel meer stress dan nu.
Mijn portfolio is
XLM
VEN
WINGS
REQ
ITC
RDD
WINGS wil ik weg doen, maar dan moet ie nog een stukje stijgen voor ik er vrede mee heb.
De rest is dan maar voor de langere termijn. Eventueel wil ik wat inruilen voor TRON, maar dan geldt ook weer dat de rest eerst moet stijgen voor ik het van de hand doe.
Wat?Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:14:
De daling van 20 procent vandaag is te danken aan Coinmarketcap. Die ging even onaangekondigd koersen elimineren.
Vorige grote daling werd veroorzaakt door BCASH Roger Ver samen met Coinbase.
Boycot dus Coinbase, BCash, en Coinmarketcap.
Zo pak je die gasten terug. Hit them where it hurts, in their wallet.

CoinMarketCap besloot vannacht om de Koreaanse Exchanges niet meer mee te nemen in de berekening van de gemiddelde prijs. En aangezien de Koreaanse Exchanges nogal hoger zitten dat de overige exchanges scheelt dit voor een aantal coins aanzienlijk.
Overigens geen slechte actie IMO (want Koreaanse exchanges zijn niet toegankelijk voor mensen buiten Z-Korea). Wat er slecht aan is, is dat ze het zonder aankondiging doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Klitse op 08-01-2018 15:28 ]
Je ziet duidelijk dat de Bitcoin aan het inleveren is ten koste van alt coins.
Grote spelers als ETH, Ripple grijpen hun kans.
Dit betekent nog niet dat BTC weg is maar de invloed en het marktaandeel neemt af.
https://coinmarketcap.com/charts/
Als er 5 munten zijn die verschillen van elkaar en waar je allemaal evenveel vertrouwen in hebt zou je dat kunnen doen. Ik zelf kies 1 of 2 munten en zet daar iets meer op in.dicee schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:05:
als ik bijvoorbeeld 250 euro extra zou willen investeren in verschillende munten. Denken jullie dat het verstandiger is om 2x 125 in 2 verschillende te doen. Of 5x50 over 5 munten. Zelf neig ik naar het laatste...
Die paniek is er al zo lang als crypto bestaat en zal ook denk ik blijven. Zijn nog steeds genoeg mensen die het zien als een get rich quick kans, terwijl dat maar zeer zeldzaam is.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:05:
Wat een paniek weer over de koers. Bekijk het maximaal per week/per maand. Als je dan nog verlies maakt overweeg andere keuzes te maken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Maar de markt is niet afhankelijk van Coinmarketcap. Je denkt toch niet dat de mensen die écht invloed hebben op de koersen, de echte whales, niet kijken naar de prijzen van de exchanges zelf?Klitse schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:28:
[...]
CoinMarketCap besloot vannacht om de Koreaanse Exchanges niet meer mee te nemen in de berekening van de gemiddelde prijs. En aangezien de Koreaanse Exchanges nogal hoger zitten dat de overige exchanges scheelt dit voor een aantal coins aanzienlijk.
Overigens geen slechte actie IMO (want Koreaanse exchanges zijn niet toegankelijk voor mensen buiten Z-Korea). Wat er slecht aan is, is dat ze het zonder aankondiging doen.
Het lijkt me serieus onwaarschijnlijk dat dat de reden is. De chart van Bitcoin zelf gaf namelijk al aan dat de prijs tussen de 13.5k en 17k zou blijven schommelen de komende week. En dat is precies wat er gebeurt.
Inderdaad, het jaar is net begonnen.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:53:
[...]
Geen paniek, het jaar is een week oud. Over een paar dagen ziet het er weer anders uit. HODL
Het was wel even schrikken met XRP vanmorgen, maar gelukkig was dat vals alarm.
Ook worden de wall street bonussen over een week uitgekeerd en men verwacht een run op crypto munten.
https://www.businessinsid...et-bankiers-hun-bonussen/
Allemaal afwachten natuurlijk, maar door de account stops op bepaalde exchanges komt er op dit moment ook niet veel nieuw geld op de markt. Denk dat de markt er over paar maand heel anders uit ziet.
Edit: Daarnaast wil je door de fluctuaties steeds, meer en meer. Maar waar haal je überhaupt een rendement van 100% binnen een jaar? Laat staan in een week of twee. Het is en blijft gokken.
[ Voor 11% gewijzigd door Andyk125 op 08-01-2018 15:39 ]
had xvg , iota en emc2 (lol)
Sinds het begin is de waarde van mijn aandelen gemiddeld 500% gestegen, toch blijft het vervelend om cointrackr te openen en binnen een dag €2000 fictief te verliezen. Als alles up gaat dan cash ik inderdaad mijn inleg eruit zodat ik wat relaxter mijn cointrackr kan openen 😁
AntSharessh4d0wman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:22:
2018 nieuw er bij:
NEO 3% (had ze in ANTShare tijd nog kunnen kopen)
Verreweg de beste investering die ik ooit heb gedaan. Alleen erg jammer dat ik er maar zo weinig geld in heb geïnvesteerd.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Geloof er niks vanRideWithUz schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:34:
Als alles up gaat dan cash ik inderdaad mijn inleg eruit zodat ik wat relaxter mijn cointrackr kan openen 😁
Verwijderd
Achja, met het tempo van afgelopen maanden gaan er veel rijken bijkomen met HODLEN in de juiste projecten.OkkE schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:31:
[...]
Als er 5 munten zijn die verschillen van elkaar en waar je allemaal evenveel vertrouwen in hebt zou je dat kunnen doen. Ik zelf kies 1 of 2 munten en zet daar iets meer op in.
[...]
Die paniek is er al zo lang als crypto bestaat en zal ook denk ik blijven. Zijn nog steeds genoeg mensen die het zien als een get rich quick kans, terwijl dat maar zeer zeldzaam is.
@TrustNobody super verhaal en inderdaad niet bang zijn het hoort er allemaal bij. De cashdagen van de bankiers/beleggers komen er inderdaad aan en dat zal ongetwijfeld invloed hebben. Er zijn op dit moment gewoon zogenaamde 'whales' aan het cashen waarschijnlijk want er is in één dag 'gewoon' zo'n 100 miljard uit de markt gehaald! Dat is ruim 10% en dat is belachelijk veel.TrustNobody schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:08:
Toch grappig dat er veel "paniek" ontstaat op deze kortingsdagen, dit terwijl een lichte correctie best normaal is.
Zelf heb ik bijvoorbeeld veel REQ, afgelopen week was die met 80% gestegen. Nu een dip van 20%, ziet er even vervelend uit maar als ik kijk naar een week geleden sta ik nog steeds 60% in de plus.
Ik wil er niet meer instoppen maar dit is echt een ideaal moment om in te stappen denk ik persoonlijk. En geen FUD actie maar gewoon HODL mensen. Voor mij zou dit meer een FOMO moment zijn eigenlijk haha ;-) om maar in de Crypto termen te blijven.
Enige waar ik het niet mee eens ben is je verhaal mbt je percentages.
Als je nu 80% plust en daar gaat later weer 20% vanaf dan houd je geen 60% over ;-)
Die 20% gaat namelijk van een hoger bedrag af. Dit is een rekenfout die ik veel mensen zie maken daarom een kleine uitleg (die niet bedoelt is om betweterig te zijn maar om jullie voordeel mee te doen): stel je hebt €100,- verdient 80% dan wordt het €180,-.
Als het vervolgens 20% in de min gaat, houd je nog €144,- over. Nog steeds 44% overigens maar geen 60%.
Dat klopt maar dat ligt eraan vanaf welk perspectief je het bekijkt, ik had het bijvoorbeeld over stand ten opzichte van een week terug. Die stond in mijn geval gisteren nog op +80% en nu op +60%, als ik kijk naar het verschil per dag of drie dagen dan is het inderdaad wat anders. Belangrijk om goed te kijken in welk perspectief je het "verlies" bekijkt.onnaj schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Als je nu 80% plust en daar gaat later weer 20% vanaf dan houd je geen 60% over ;-)
Die 20% gaat namelijk van een hoger bedrag af. Dit is een rekenfout die ik veel mensen zie maken daarom een kleine uitleg (die niet bedoelt is om betweterig te zijn maar om jullie voordeel mee te doen): stel je hebt €100,- verdient 80% dan wordt het €180,-.
Als het vervolgens 20% in de min gaat, houd je nog €144,- over. Nog steeds 44% overigens maar geen 60%.
De kern van ons verhaal is hetzelfde, na een leuke stijging komt een kleinere dip en hou je nog steeds een leuk percentage over
XRP om 13u ..
Ik heb ook een leuke computer..
Niet gelukt? Heb je een limit order gedaan die nog in open orders staat?mprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:00:
Nog meer mensen waarbij de Trade op Binance niet is gelukt en daarna niet opnieuw kan plaatsvinden door insufficient balance?
LTC getrade voor ETH. Gelukt volgens binance maar ETH balance niet aangevuld, LTC balance is hetzelfde gebleven maar kan geen nieuwe order plaatsen want er wordt gezegd: "insufficient balance". Ook heb ik geen open orders en de LTC / ETH trade staat ook niet in mijn history.-Splash- schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:02:
[...]
Niet gelukt? Heb je een limit order gedaan die nog in open orders staat?
Als de marketcap met 100 miljard zakt wil dat niet zeggen dat er daadwerkelijk 100 miljard is gecashed, doordat er mensen cashen zakt de prijs en dus ook de prijs van de coins die niet gecashed worden, marketcap wordt berekend door huidige koers x aantal coins. Anders zou het betekenen dat iedereen nu kan cashen en zijn porto waarde daadwerkelijk uitbetaald krijgt. Ik denk dat er nog niet eens 30% van het geld daadwerkelijk echt is. (overigens is dit ook niet bedoeld om betweterig te zijn)onnaj schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:53:
[...]
@TrustNobody super verhaal en inderdaad niet bang zijn het hoort er allemaal bij. De cashdagen van de bankiers/beleggers komen er inderdaad aan en dat zal ongetwijfeld invloed hebben. Er zijn op dit moment gewoon zogenaamde 'whales' aan het cashen waarschijnlijk want er is in één dag 'gewoon' zo'n 100 miljard uit de markt gehaald! Dat is ruim 10% en dat is belachelijk veel.
Ik wil er niet meer instoppen maar dit is echt een ideaal moment om in te stappen denk ik persoonlijk. En geen FUD actie maar gewoon HODL mensen. Voor mij zou dit meer een FOMO moment zijn eigenlijk haha ;-) om maar in de Crypto termen te blijven.
Mooie uitleg van je rendementsberekening, fout die veel gemaakt wordt idd.
Waarom zou je moeten zweten? Ik neem aan dat je dit niet doet met geld wat je eigenlijk niet kunt missen.bie100 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:13:
tja ik HODL ook maar kan best wel begrijpen dat sommige mensen lopen te zweten
Het is niet omdat je het geld kan missen dat het het leuk is om enkele K's te verliezenSunri5e schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:04:
[...]
Waarom zou je moeten zweten? Ik neem aan dat je dit niet doet met geld wat je eigenlijk niet kunt missen.
Je kunt wel spelen met geld die je kunt missen, maar daarom breekt het zweet wel uit als ik in een keer je portfolio zie dalen met €1000,-Sunri5e schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:04:
[...]
Waarom zou je moeten zweten? Ik neem aan dat je dit niet doet met geld wat je eigenlijk niet kunt missen.
Wie niet waagt, wie niet wint.. Soms moet je een gok wagen
[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 08-01-2018 16:08 ]
Ik zweet niet, maar ik ben wel bijna 2k kwijt op 16 uur. Dus het mag wel stilaan stoppenSunri5e schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:04:
[...]
*2k minder winst dus, gelukkig zit ik nog wel wat marge op m'n inleg
[ Voor 19% gewijzigd door Jebus4life op 08-01-2018 16:09 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Enkele K's te verliezen? of enkele K's minder winst te hebben?Li1quid schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:05:
[...]
Het is niet omdat je het geld kan missen dat het het leuk is om enkele K's te verliezen
Ik hoop iig het 2de voor jou
Bedankt. Mooi stuk waar ik het ook helemaal mee eens ben. Puur uit principe gaat mijn geld niet naar Ripple.KaiseRRuby schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:55:
Ik ben het hier helemaal mee eens.
https://cryptoyoda1338.wo...4/the-truth-about-ripple/
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
[ Voor 12% gewijzigd door Jebus4life op 08-01-2018 16:11 ]
Voelt precies als het zelfde.Tinusvolkel schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:08:
[...]
Enkele K's te verliezen? of enkele K's minder winst te hebben?
Ik hoop iig het 2de voor jou
Goed punt inderdaad!appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:03:
[...]
Als de marketcap met 100 miljard zakt wil dat niet zeggen dat er daadwerkelijk 100 miljard is gecashed, doordat er mensen cashen zakt de prijs en dus ook de prijs van de coins die niet gecashed worden, marketcap wordt berekend door huidige koers x aantal coins. Anders zou het betekenen dat iedereen nu kan cashen en zijn porto waarde daadwerkelijk uitbetaald krijgt. Ik denk dat er nog niet eens 30% van het geld daadwerkelijk echt is. (overigens is dit ook niet bedoeld om betweterig te zijn)
Mooie uitleg van je rendementsberekening, fout die veel gemaakt wordt idd.
Ik denk aangezien nu vrijwel alles diep in het rood staat (ook de Bitcoin) het grootste deel wel is omgezet in geld. Maar inderdaad door dat er (waarschijnlijk) veel meer verkooporders zijn dan koop worden de koersen lager en inderdaad ook de marketcap! Dit had ik dan weer over het hoofd gezien, top!
En ik denk dat heel veel panic sellers nu veel geld kwijt zijn.technoaddict schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:10:
Check Ripple snel omhoog gaan haha.. Er wordt flink geld in gepompt opeens. Iedereen wil zo laag mogelijk inkopen.
Groetjes, FaceDown.
Helemaal niets verkopen, nu is alles in de uitverkoop. Zet emoties opzij en HODL.
ik zweet niet ik eet er geen brood minder van ,maar ik kan begrijpen dat er mensen over gehaald zijn om dat het zo lekker snel verdiend en wat centjes er in hebben gedaan of ze die nou wel of niet kunnen missen daar wakker van kunnen liggenSunri5e schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:04:
[...]
Welke coins zou je nu in de uitverkoop kopen?mprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:13:
Mijn advies:
Helemaal niets verkopen, nu is alles in de uitverkoop. Zet emoties opzij en HODL.
Ikzelf zou XRP, TRX en misschien kijken naar XLM. Dit is waar ik mij op dit moment op focus voornamelijk.Brilsmurfffje schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:16:
[...]
Welke coins zou je nu in de uitverkoop kopen?
3 minuten geleden instappen in XRP was een leuke geweest.Tweakarim schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:16:
Gelukkig had ik mn geld in usd omgezet en die is niet onder invloed van de koers. Lijkt me mooi moment om in stappen in een coin. Verwachten jullie nog iets van tron/trx?
Groetjes, FaceDown.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is waar Flavius, zonde is het wel, maar het doet op deze manier toch niet écht pijn..Flavius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:19:
[...]
Blijft toch zonde om vermogen te zien verdampen ondanks dat het financieel geen pijn doet...
Had voor de vakantie maar eens 100 op coinbase gezet en er vanmorgen voor 160 afgehaald.
Als ik nu kijk had ik het niet beter kunnen doen.
Ben nu over op Binance en zie dat er heel veel gedaald zijn.
Zal ik die 160 maar eens inzetten?
ICX heeft de storm uitstekend doorstaan
XLM, ITC & ARK zijn de drama's, véél bloed gevloeid
Vooral over XLM maak ik me op dit moment zorgen. Als die niet terugkomt gaat me dat wel pijn doen
NEO & XRP heb ik erg cheap kunnen oppikken vandaag en staan lichtjes positief. VEN lekker kunnen bijkopen rond m'n inkoopprijs (die is daarnaartoe gezakt, maar nooit onder gedipt, dus eigenlijk perfect)
Geen slecht moment lijkt me (al hebben we geen glazen bol), we hebben een behoorlijke correctie gezien (niets dramatisch voorlopig, maar we klagen allemaal omdat we groene cijfertjes willen en we behoorlijk verwend zijn afgelopen tijd).RubenA schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:22:
Ik wil vandaag ook eens instappen. Zoals ik lees is dit wel een geschikt moment?
Had voor de vakantie maar eens 100 op coinbase gezet en er vanmorgen voor 160 afgehaald.
Als ik nu kijk had ik het niet beter kunnen doen.
Ben nu over op Binance en zie dat er heel veel gedaald zijn.
Zal ik die 160 maar eens inzetten?
Of dat nu stopt, of binnen 2 uur of 2 dagen kunnen we helaas niet voorspellen
[ Voor 41% gewijzigd door Jebus4life op 08-01-2018 16:26 ]
Verwijderd
Zoals iemand op Reddit zei: It's like watching paint dry...
Dat de koers van BTC de $ waarde naar beneden trekt is ff zuur, maarja in satoshi's is die amper gezakt en staat er een mooie bull flag..
Verwacht nog wel een kleine stijging deze week..
Maar wat zegt een waarde in satoshi als BTC daalt?Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:29:
Ik zit alleen nog in REQ, die koers is laatste dagen rete stabiel..
Zoals iemand op Reddit zei: It's like watching paint dry...
Dat de koers van BTC de $ waarde naar beneden trekt is ff zuur, maarja in satoshi's is die amper gezakt en staat er een mooie bull flag..
Verwacht nog wel een kleine stijging deze week..
Ja, dat heb ik ook, maar ik vermoed dat 'ie binnenkort nog weer herstelt.Jebus4life schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:25:
...
Vooral over XLM maak ik me op dit moment zorgen. Als die niet terugkomt gaat me dat wel pijn doen
...
Hetzelfde heb ik overigens met Cardano (ADA)
Ik maak mij geen zorgen over Cardano (ADA). Ben zelf op 't verkeerde moment — op ATH — ingestapt (op moment is mijn inleg 33% minder waard), maar dat komt vanzelf wel goed, gewoon een jaar geduld hebben. Vrijwel alle coins hebben in 't begin zulke schommelingen gehad (en een hoop hebben het nu nog steeds).JakeOfOz schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:30:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 08-01-2018 16:39 ]
Cardano is dan ook veel en veel te hoog gewaardeerd op dit moment.JakeOfOz schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Ja, dat heb ik ook, maar ik vermoed dat 'ie binnenkort nog weer herstelt.
Zo is het, ik heb hetzelfde gehad afgelopen dagen ADA ingekocht nu ook redelijk in de min. Uiteindelijk gaan de koersen (bijna) altijd wel weer omhoog.OkkE schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:36:
[...]
Ik maak mij geen zorgen over Cardano (ADA). Ben zelf op 't verkeerde moment ingestapt (op moment is mijn inleg 33% minder waard), maar dat komt vanzelf wel goed, gewoon een jaar geduld hebben. Vrijwel alle coins hebben in 't begin zulke schommelingen gehad (en een hoop hebben het nu nog steeds).
En zeker bij grote project met een "goede" roadmap als Cardano.
Jep, same here..mprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:00:
Nog meer mensen waarbij de Trade op Binance niet is gelukt en daarna niet opnieuw kan plaatsvinden door insufficient balance?
REQ omgezet naar BTC, kreeg netjes de melding 'succeeded'. De REQ munten staan echter nog steeds onder Funds en de transactie is nergens terug te vinden.
Als ik opnieuw probeer om te zetten krijg ik de melding 'unsufficient balance'.
De Reddit pagina van Binance staat er vol mee zag ik.
De transactie hangt blijkbaar vast in limbo. Nu maar geduldig wachten en hopen dat BTC niet nog verder zakt..

Kan aan mij liggen, maar als bitcoin sterk begint te stijgen dalen de alts bij mij in ieder geval ookappelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:49:
toch vind ik het ergens vaag wat er elke keer gebeurt bij zon dip, als btc stijgt stijgen ook de alts. Ik zou het logischer vinden dat als de btc daalt de alts stijgen en als btc stijgt de alts dalen.
vaak wel jaBmfd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Kan aan mij liggen, maar als bitcoin sterk begint te stijgen dalen de alts bij mij in ieder geval ook

Eerst alles weer even in de plus laten lopen
Ik maak gebruik van anycoindirect.eu.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:49:
Jongens hoe kan ik zo goedkoop mogelijk btc of etc laten storten op binance?
Tip: Stort dan geen BTC, want dat kost flink wat aan miners fee.
Andere coins zijn veel goedkoper aan fee.
Misschien heeft er nog iemand anders goede tips om coins te depositen.
[ Voor 8% gewijzigd door Slyx op 08-01-2018 16:55 ]
Komt het vaker voor dat lowcap coins minder gevoelig zijn voor deze dalingen? Yenten, IntenseCoin blijven maar omhoog gaan.Yarisken schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:47:
Ik zit nu bijna 2 maand in crypto en dit is de 3de keer dat ik dit meemaak. Gewoon hodl, binnen een week staat alles terug normaal.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
ongeveer 30 minuten geledenVerwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:49:
Jongens hoe kan ik zo goedkoop mogelijk btc of etc laten storten op binance?
Blijkbaar zou er een heel stel bots daardoor geflipt zijn (want, waardevermindering plots) en zijn beginnen verkopen waardoor de rest van de markt gevolgd is.
Het blijft nu éénmaal een complet ongereguleerde business...
Klinkt plausibel. Toch vind ik het wel vreemd dat er bots gekoppeld zouden zijn aan coinmarketcap, zou toch zeggen dat die op de aparte exchanges opereren.Jebus4life schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:54:
Ik lees overal dat het te maken heeft met de aanpassing van coinmarketcap.
Blijkbaar zou er een heel stel bots daardoor geflipt zijn (want, waardevermindering plots) en zijn beginnen verkopen waardoor de rest van de markt gevolgd is.
Het blijft nu éénmaal een complet ongereguleerde business...
Vandaag zeker niet, BTC herstelde zich in het afgelopen half uur en mijn alts ook, nog steeds een min van zo'n 15% maar het was veel meer. Als BTC stijgt vanuit een stabiele positie zakken mijn alts wel idd maar nu komt BTC vanuit een dal en dan stijgen de alts.Bmfd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Kan aan mij liggen, maar als bitcoin sterk begint te stijgen dalen de alts bij mij in ieder geval ook
Vind het overigens zeer vervelend om te zien hoe de alts nog altijd zo de koers van de BTC volgen
Dat is omdat mensen de BTC stijging willen meepakken en dus uit de alts stappen en omgekeerd naar ik begrijp (niet zeker)appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:56:
[...]
Vandaag zeker niet, BTC herstelde zich in het afgelopen half uur en mijn alts ook, nog steeds een min van zo'n 15% maar het was veel meer. Als BTC stijgt vanuit een stabiele positie zakken mijn alts wel idd maar nu komt BTC vanuit een dal en dan stijgen de alts.
Vind het overigens zeer vervelend om te zien hoe de alts nog altijd zo de koers van de BTC volgen
Ja, zo blijft het circuleren in hetzelfde vaarwater. Goed opgemerkt.Jebus4life schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:57:
[...]
Dat is omdat mensen de BTC stijging willen meepakken en dus uit de alts stappen en omgekeerd naar ik begrijp (niet zeker)
I don't have dreams, I have goals!!
Die site loopt achter op de realtime koersen dus een bot zal weinig nut hebben met oude dataNeoflexNL schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:55:
[...]
Klinkt plausibel. Toch vind ik het wel vreemd dat er bots gekoppeld zouden zijn aan coinmarketcap, zou toch zeggen dat die op de aparte exchanges opereren.
Vind je?Rookert25 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:37:
[...]
Cardano is dan ook veel en veel te hoog gewaardeerd op dit moment.
Waar zijn dan de echte realtime koersen te vinden? Misschien domme vraag, maar Coinmarketcap moet toch ergens de info vandaan halen.Slux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:58:
[...]
Die site loopt achter op de realtime koersen dus een bot zal weinig nut hebben met oude data
I don't have dreams, I have goals!!
De exchanges en hun API's. Voor redelijke live updates, met een interval van 1 seconden, kun je https://livecoinwatch.com overwegen.Redondo1982 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:01:
[...]
Waar zijn dan de echte realtime koersen te vinden? Misschien domme vraag, maar Coinmarketcap moet toch ergens de info vandaan halen.
Op desktop dan..
Moet je nagaan wat er gaat gebeuren als er echt een product op de markt komt.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:00:
[...]
Op dit moment is ADA een whitepaper van 22 miljard dollar
Altijd maar de vraag of het klopt maar kreeg net dit berichtje binnen:Tweakarim schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:01:
Helft van inleg op TRX gezet, hopelijk vind die de weg ook weer omhoog. Doe maar wat eigenlijk, blijft toch gokken.
Huge news for TRX, it is going to listing in next days in Korean Exchange COINRAIL, check the official announcement here: https://coinrail.co.kr/cs/notice/detail/96#
Zag hem ook op coinmarketcal staan
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Grotman op 08-01-2018 17:11 ]
Absoluut. Er is alleen een whitepaper. Er zijn geen smart contracts, er zijn geen partners, er zijn geen usecases geïmplementeerd, er zijn geen dApps, er is geen community die bijdraagt et cetera et cetera. Er zijn andere platforms die dit allemaal wel hebben maar lager zijn gewaardeerd. Daar klopt niks van en gaat een keer gecorrigeerd worden.
Account op Bitstamp --> Euro's storten vanaf je bankrekening via SEPA --> Dagje wachten --> Ethereum kopen --> Ether boeken naar Binance.Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:05:
Jongens via welke weg kan ik zo goedkoop mogelijk btc of etc laten storten op binance?
Last vab FOMO?Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:05:
Jongens via welke weg kan ik zo goedkoop mogelijk btc of etc laten storten op binance?
Jebus4life schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:57:
[...]
Dat is omdat mensen de BTC stijging willen meepakken en dus uit de alts stappen en omgekeerd naar ik begrijp (niet zeker)
Dat snap ik, maar hoe kan BTC stijgen en alts ook op het zelfde moment en dalen ook op het zelfde moment,Redondo1982 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:58:
[...]
Ja, zo blijft het circuleren in hetzelfde vaarwater. Goed opgemerkt.
Hoe vaak ga je deze vraag nog stellen?Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:05:
BTC/ETH aankopen en direct op je deposit adres storten van Binance lijkt me ook niet heel moeilijk om dat zelf uit te zoeken

Niks, gewoon een legitieme vraag.
Aangezien je dezelfde vraag 10 minuten daarvoor ook al stelde en er ook al antwoord op gekregen hebt
GateHub doet er al sinds 30-12 over om m'n EU bank te accepteren (en is dus nog steeds niet gedaan).
LiteBit heeft al een hele tijd geen voorraad meer (van bijna geen een munt volgens mij)
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Eerst BTC of ETH kopen en dan via ShapeShift kopen.HellStorm666 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:10:
Waar kan ik XRP nog kopen?
GateHub doet er al sinds 30-12 over om m'n EU bank te accepteren (en is dus nog steeds niet gedaan).
LiteBit heeft al een hele tijd geen voorraad meer (van bijna geen een munt volgens mij)
Mensen doe zelf ook een research. Maargoed dat is ook al vaker gezegd.
Zo.. weer wat Ven en Ethos bijgekocht in dit dipje. Toch lekker zo af en toe een dip
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Weet niet hoe het nu is, maar net voor de kerst, kwam er x aantal keer per uur een hoopje vrij/werd verkocht op litebit. Zorgen dat dus alles klaar is (account, verificatie met ideal enz) en dan gelijk toeslaan wanneer deze er op komen.HellStorm666 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:10:
Waar kan ik XRP nog kopen?
Hopelijk hebben dergelijke berichten een positief effect op de koers.Signs schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Altijd maar de vraag of het klopt maar kreeg net dit berichtje binnen:
Huge news for TRX, it is going to listing in next days in Korean Exchange COINRAIL, check the official announcement here: https://coinrail.co.kr/cs/notice/detail/96#
Zag hem ook op coinmarketcal staan
staat al op +5%Tweakarim schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:29:
[...]
Hopelijk hebben dergelijke berichten een positief effect op de koers.
We love the smell of innovation in the morning!
Litebit neemt geen nieuwe registraties meer aan. Wat is buiten deze een goedkope zonder registratie? Wil liefst litecoin kopen. Aangezien deze de minste fees vraagt.willy83 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:18:
[...]
Weet niet hoe het nu is, maar net voor de kerst, kwam er x aantal keer per uur een hoopje vrij/werd verkocht op litebit. Zorgen dat dus alles klaar is (account, verificatie met ideal enz) en dan gelijk toeslaan wanneer deze er op komen.
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
ECA is nu goed te doen via coinhouse, echter lijkt het erop dat je op coinhouse alleen vanuit BTC naar ECA kunt kopen of van BTC naar een andere coin, klopt dit of kijk ik er gewoonweg overheen ?
buffel1997 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:32:
[...]
Litebit neemt geen nieuwe registraties meer aan. Wat is buiten deze een goedkope zonder registratie? Wil liefst litecoin kopen. Aangezien deze de minste fees vraagt.
Zie mijn bericht. geldt ook voor Litecoin.contrast schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:11:
[...]
Eerst BTC of ETH kopen en dan via ShapeShift kopen.
[ Voor 35% gewijzigd door contrast op 08-01-2018 17:34 ]
Ik bedoel een goedkopere manier dan die. Ik wil gewoon meteen naar Binance overzetten. Moet ik van bitonic nog extra betalen naar binance? Of zit dit al in de aankoopprijs, de blockchain fee?contrast schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:34:
[...]
[...]
Zie mijn bericht. geldt ook voor Litecoin.
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)