[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.549 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:45
Zhou schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:53:
[...]

Komt het vaker voor dat lowcap coins minder gevoelig zijn voor deze dalingen? Yenten, IntenseCoin blijven maar omhoog gaan. :+
Ja zit veel minder geld in hé :-). Yenten heeft vannacht 1.33 dollar gestaan dus is ook serieuze correctie gebeurt. Hopelijk komt er nog een goeie correctie dat er wat minder aandacht komt want het minen brengt minder op ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-04 20:02
appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:43:
hoelang duurt een uitbetaling bij gatehub? iemand ervaring mee?
Geen idee. Ik weet wel dat ze nog 25 ripples van me hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
Thaam schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:44:
[...]

Geen idee. Ik weet wel dat ze nog 25 ripples van me hebben. :(
Idem :) haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zitten er nog specifieke nadelen aan een paperwallet? mijn Reddcoin wallet schiet echt voor geen meter op en ben toch van plan ze een tijdje vast te houden. Kan ik als Reddcoin verschijnt op een Kucoin mijn paperwallet daarop importeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:23

Ryan1981

Je ne sais pas

Onwerkelijk gewoon dat eth 1000 heeft aangetikt. Ik begin me toch wel af te vragen is het nu een mooi moment om uit te stappen, kan een mooie pc kopen van mijn geminde ethereum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Voor de beginners, LEES DIT SVP even door. Er worden hier te veel vragen gesteld zoals exchanges die hier niet thuis horen.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-06 16:28
Ryan1981 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
Onwerkelijk gewoon dat eth 1000 heeft aangetikt. Ik begin me toch wel af te vragen is het nu een mooi moment om uit te stappen, kan een mooie pc kopen van mijn geminde ethereum.
Ik ben alles behalve een crypto pro, maar ik laat alles staan en neem elke maand circa 25% van m'n winst in FIAT op (dus niet 25% van m'n totale portefeuille!). Ook al hoor je van alles en iedereen dat we in een bubbel zitten, ik voel nog niet te behoefte om alles op te nemen, al loop je hoe dan ook een risico.

Tenzij je nú een mooie pc nodig hebt, dan kan je alles natuurlijk in FIAT omzetten.

EDIT: Trouwens, Ethereum heeft 1000 dollar aangetikt, dus dat is iets van 700-800 euro. Maar dat terzijde.

[ Voor 7% gewijzigd door DW23 op 08-01-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:07

Jebus4life

BE User

DW23 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:05:
[...]

Ik ben alles behalve een crypto pro, maar ik laat alles staan en neem elke maand circa 25% van m'n winst in FIAT op (dus niet 25% van m'n totale portefeuille!). Ook al hoor je van alles en iedereen dat we in een bubbel zitten, ik voel nog niet te behoefte om alles op te nemen, al loop je hoe dan ook een risico.

Tenzij je nú een mooie pc nodig hebt, dan kan je alles natuurlijk in FIAT omzetten.

EDIT: Trouwens, Ethereum heeft 1000 dollar aangetikt, dus dat is iets van 700-800 euro. Maar dat terzijde.
Coinbase heeft ETH uitbetaald ronde de 1000-1020€ op z'n piek hoor ;)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Pump net bezig op Salt. Keek net op tijd 8)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

NeoflexNL schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Maar wat zegt een waarde in satoshi als BTC daalt?
Dat het alleen de bitcoin is die zakt en dus niet de munt tov het tradingpaar.

Dit heb ik liever dan dat de satoshis minder worden. Want anders loop ik 2x zo snel achteruit. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jyskal
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09-2021
Copycat schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:13:
Pump net bezig op Salt. Keek net op tijd 8)
En de dump is al ver gevorderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:29
Ryan1981 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:59:
Eth gaat nog een keer over de kop, misschien in januari al als je de TA's ziet.
Lijkt mij dus nog wel ff een muntje om een maandje vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Jyskal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:17:
[...]

En de dump is al ver gevorderd.
Ik was ze in elk geval kwijt op 12100sat. Nu even kijken waar ik ze voor terugkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 10:42

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ff kijken hoor, is er nu iemand zo snugger geweest om een google ad te zetten op zijn ref van binance.com?
Als ik binance intyp in google komt er een advertentie boven met een ref erin als je erop klikt...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 172803

RedHat schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:18:
[...]

Eth gaat nog een keer over de kop, misschien in januari al als je de TA's ziet.
Lijkt mij dus nog wel ff een muntje om een maandje vast te houden.
Moet je eens kijken wat er gebeurt op 19 januari. Dagje na de hardfork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:44
DRuw schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:24:
Ff kijken hoor, is er nu iemand zo snugger geweest om een google ad te zetten op zijn ref van binance.com?
Als ik binance intyp in google komt er een advertentie boven met een ref erin als je erop klikt...
uuh kan ernaast zitten maar dat is toch gewoon je eigen ref?? 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door appelflap1992 op 08-01-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

nope....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:08
Aardige dip / correctie toch wel. -25% op mijn portefeuille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Welke mensen hebben eveneens een HODL op XVG (verge) staan? Zo ja, wat voor termijn denken jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:28:
[...]

uuh kan ernaast zitten maar dat is toch gewoon je eigen ref?? 8)7
Toch wel de ref van iemand zijn account. Slim gedaan van die persoon :P

[ Voor 12% gewijzigd door frederick130391 op 08-01-2018 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

frederick130391 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:38:
[...]

Toch wel de ref van iemand zijn account. Slim gedaan van die persoon :P
volgens mij als je erop blijft klikken krijgt hij niets betaalt tenzij je via hem je aanmeld.
Hij betaalt wel voor iedere klik erop dus KLIKKEN MAAR:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06 09:14

Ligone

Moeha!

DRuw schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:24:
Ik heb dat blijkbaar ook voorgehad met coinbase. Via google op coinbase en na aanmelding Kreeg ik plots 0,000596 omdat ik de uitnodiging van ene novelle lee geaccepteerd had. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06-2024
DRuw schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:40:
[...]

volgens mij als je erop blijft klikken krijgt hij niets betaalt tenzij je via hem je aanmeld.
Hij betaalt wel voor iedere klik erop dus KLIKKEN MAAR:)
Dat klopt, maar als je weet dat er nog steeds enorm veel mensen de cryptowereld willen instappen en kans reëel is dat ze gewoon binance intypen als ze een account willen gaan aanmaken op die exchange...

Google gooit je achterna met gratis adwords tegoed. Dus misschien kost het hem ook helemaal niets en is hij gewoon blij met elke registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

zit ook wat in.
Het viel me op omdat ik ergens werd gewaarschuwd dat er ook een aantal links rondgaan met paginas die HEEL erg op binance lijken om zodoende je pass etc te phishen....
Ff dat jullie het ook weten, ook boefjes kijken naar deze nieuwe markt voor de oplichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:40
Paresto schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:37:
Welke mensen hebben eveneens een HODL op XVG (verge) staan? Zo ja, wat voor termijn denken jullie aan?
Ik heb 3000 stuks voor $0.0050 gekocht.
Ik zit er in wel in tweestrijd in, de munt en gedachte bevallen me niets maar ik denk wel dat het een bepaalde doelgroep enorm aantrekt en dat daardoor de prijs uiteindelijk nog verder omhoog zal gaan.
Tot nu toe al leuk winst als ik naar fiat zou gaan maar ik verwacht mogelijk in de loop van dit jaar misschien nog wel naar $0.50-0.80 aan te tikken, mits ze (blijven) leveren.
Als dat gebeurd dan verkoop ik er 1500-2000 en de rest laat ik gewoon voor nog langere termijn staan. Als het dan verdampt, verdampt het en anders heb ik er altijd nog een leuk aantal staan mocht hij boven de dollar uit knallen.

[ Voor 15% gewijzigd door GeeMoney op 08-01-2018 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 22:52
mprkooij schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:17:
[...]

Ikzelf zou XRP, TRX en misschien kijken naar XLM. Dit is waar ik mij op dit moment op focus voornamelijk.
Waarom zou je die eerste 2 coins kopen die in de afgelopen maand al meer dan 10x over de kop gegaan zijn? Buy high, sell low 8)7
XLM kan ik nog in komen met 'slechts' x4 ofzo.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:03
poderosoo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:53:
[...]

Waarom zou je die eerste 2 coins kopen die in de afgelopen maand al meer dan 10x over de kop gegaan zijn? Buy high, sell low 8)7
Ik zie oprecht nog wel potentie in XRP. ik denk dat die de komende tijd (binnen 2 maanden) echt nog wel de $3/$4 gaan aantikken. Het idee erachter bevalt mij en het wordt steeds groter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:40
dicee schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:55:
[...]

Ik zie oprecht nog wel potentie in XRP. ik denk dat die de komende tijd (binnen 2 maanden) echt nog wel de $3/$4 gaan aantikken. Het idee erachter bevalt mij en het wordt steeds groter.
Welk idee dan precies? (want dat is de grap met XRP namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 23-06 22:52
dicee schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:55:
[...]

Zelf blijf ik ervan weg. Wel om de reden dat voor de transacties over het ripple netwerk geen tokens nodig zijn aangezien ripple gebruikt maakt van het Federated Byzantine Agreement consensus mechanisme. En voor dit consensus mechanisme is dus heel de token niet nodig.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
jongens snel nav kopen staat - 40% op binance nooit zo goedkoop, snel kopen kopen. zal over 4 minuten weer normaal staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Zijn er nog meer mensen die aan de Dragonchain ICO hebben meegedaan en tot op de dag van vandaag hebben geHODLd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 08:14
appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:04:
jongens snel nav kopen staat - 40% op binance nooit zo goedkoop, snel kopen kopen. zal over 4 minuten weer normaal staan
??? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

poderosoo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:53:
[...]

En toch zit ik 20 minuten geleden een leuke bult XRP in te kopen. Zal het wel helemaal verkeerd doen.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 13:09
Nou de BTC gaat lekker na 1 simpele tweet van CMC.. niet normaal hoe snel dat gaat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:04:
Je 4 minuten zijn voorbij en hij staat nog steeds laag. Liegen is verboden in Cryptoland! :Y :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
gisteren om 7 uur pump en dump, dus vandaar nu even dik in de min, hij is uiteraard niet goedkoper dan 12 minuten geleden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1023851

Kan iedereen even TRX to the moon roepen zodat TXR kan beginnen met opstijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
Anoniem: 1023851 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:22:
Paccoin to the moon!

like that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Jupiter dan maar, dan zou het me kortste en meest succesvolle aankoop ooit zijn. Niet dat ik ze daarom heb gekocht, maar als de gelegenheid zich aandoet.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 10:19
Misschien een noob vraag maar wat zorgt nu infeite voor een massale correctie zoals deze van vandaag? Is dat gewoon een gigantische massa die ineens zn coins begint te verkopen? Kan ik me moeilijk voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kkroepoek
  • Laatst online: 15-01 20:44
Is het juist verstandig om bij een sell wall te gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
dicee schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:24:
[...]

Paccoin to the moon!

like that?
Waar heb jij ze staan?
In een wallet of op een exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:37:
Misschien een noob vraag maar wat zorgt nu infeite voor een massale correctie zoals deze van vandaag? Is dat gewoon een gigantische massa die ineens zn coins begint te verkopen? Kan ik me moeilijk voorstellen...
Paar die cashen en een hoop die in paniek raken en met allemaal theorieën komen.
Het is niet altijd groen als je dagen +/- +20/30% stijgingen ziet, komen er ook dagen waar het rood is.

Just a normal day in cryptoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Kkroepoek schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:40:
Is het juist verstandig om bij een sell wall te gaan kopen?
Kan, sellwall kan opgezet zijn om de prijs kunstmatig laag te houden, als deze dus weg gehaald wordt kan de prijs omhoog gaan. natuurlijk geen garantie. Afgelopen week met NAV gezien, stonden gigantische sellwalls op binance en daardoor bleef de prijs constant. Mensen van een pumpgroep konden dus inkopen zonder dat de prijs al omhoog ging. om 7 uur ging de sellwall weg en koers ging X2 voor een paar minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
Cogy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:42:
[...]

Waar heb jij ze staan?
In een wallet of op een exchange?
In een wallet. Op dit moment adviseren ze om ze daarop te zetten ivm alle cryptopia toestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kkroepoek
appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:44:
[...]

Kan, sellwall kan opgezet zijn om de prijs kunstmatig laag te houden, als deze dus weg gehaald wordt kan de prijs omhoog gaan. natuurlijk geen garantie. Afgelopen week met NAV gezien, stonden gigantische sellwalls op binance en daardoor bleef de prijs constant. Mensen van een pumpgroep konden dus inkopen zonder dat de prijs al omhoog ging. om 7 uur ging de sellwall weg en koers ging X2 voor een paar minuten
Dus bij een echte sell wall is het beter om te wachten met kopen. Vermoed je op een fake sell wall door wales dan is het raadzaam om toch in te kopen en wachten op een piek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Rebbelx schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:37:
Kan vanalles zijn, maar vaak Azië gerelateerd. Zie telegraaf, ivm strenger toezicht in China en Zuid-Korea zorgt dit voor onrust bij beleggers.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kkroepoek
Is er nu een Fake sell wall op XLM op de binance exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Kkroepoek schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:50:
[...]

Dus bij een echte sell wall is het beter om te wachten met kopen. Vermoed je op een fake sell wall door wales dan is het raadzaam om toch in te kopen en wachten op een piek
ja in zekere zin, zal vast niet altijd opgaan, met een echte sellwall kun je ook gewoon kopen, alleen moet je dan geen koersstijging op zeer korte termijn verwachten, sellwall moet immers eerst opgegeten worden. Sellwalls schrikken mensen vaak wel af en als ze willen verkopen gaan ze vaak voor de sellwall zitten dus dat kan de prijs naar beneden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kkroepoek
appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:55:
[...]

ja in zekere zin, zal vast niet altijd opgaan, met een echte sellwall kun je ook gewoon kopen, alleen moet je dan geen koersstijging op zeer korte termijn verwachten, sellwall moet immers eerst opgegeten worden. Sellwalls schrikken mensen vaak wel af en als ze willen verkopen gaan ze vaak voor de sellwall zitten dus dat kan de prijs naar beneden halen.
Voor holden is het dus wel een goeie strategie (als je overtuigd bent van de technologie bv. en denkt dat het in een jaar flink gaat stijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Kkroepoek schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:52:
Is er nu een Fake sell wall op XLM op de binance exchange?
Nu bijvoorbeeld bij ada, dikke sellwall op binance en ik weet niet hoe het is op andere platformen maar zal mij niet verbazen dat ada deze week of volgende week slachtoffer wordt van een pump en dump. Ik stel in iedergeval een sell order in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 21:24
appelflap1992 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:08:
[...]

Nu bijvoorbeeld bij ada, dikke sellwall op binance en ik weet niet hoe het is op andere platformen maar zal mij niet verbazen dat ada deze week of volgende week slachtoffer wordt van een pump en dump. Ik stel in iedergeval een sell order in
Of een buy order 1 satoshi boven de sell wall..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dat kan maar wat denk je dat het doet voor txr? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
Pingu007 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:19:
[...]

Of een buy order 1 satoshi boven de sell wall..
dat is ook een goede optie als je ada nog niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_IggY
  • Laatst online: 30-01 11:08
Zelf gebruik ik de delta app op android om mijn portfolio bij te houden.
Welke apps gebruiken jullie?

Ben eigenlijk wel geinteresseerd of een een app is die automatisch met de exchanges synct en die ook nog een beetje goed werkt. Ik heb cryptoport geprobeerd maar miste hier vooral de historie in.

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

tweak_IggY schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:23:

Ben eigenlijk wel geinteresseerd of een een app is die automatisch met de exchanges synct en die ook nog een beetje goed werkt. Ik heb cryptoport geprobeerd maar miste hier vooral de historie in.

Bitsnapp. Werkt prima hier ! Weliswaar geen winst per coin maar op je hele portofolio. Echter een stuk minder bewerkelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:03
De Telegraaf plaatst net ook weer een artikel over Bitcoin en over Zuid Korea.
Ripple XRP wordt ook weer even negatief neergezet.
Hierdoor laat ik me echt niet bang maken.
https://www.telegraaf.nl/...ees-voor-strengere-regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9

Ik had Delta eerst ook. Is een prima app, maar ik stop hier en daar bv 50 of 100 euro in een coin, en dat kan niet bij Delta. Daar moet je altijd een exchange en trading pair invullen. Dat kan ik natuurlijk allemaal wel doen, maar ik heb een alternatief gevonden waar je dus gewoon kan invullen dat je x aantal coins tegen x aantal euros hebt gekocht:

Cryptocompare
Heb me eerst aangemeld op de website, en destijds kon ik meedoen aan de beta app uit de Google Playstore (kan nu niet meer). Voordeel is dat je iets hebt wat gesynct is met je pc en smartphone! Maar die app is (vziw) nu nog niet te downloaden, komt op korte termijn wel beschikbaar op de PlayStore zeggen ze. Misschien dat dat voor jullie ook een leuk alternatief is!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

Ik gebruik nu nog cointracking.info maar deze app / site kan maar tot 200 traders, dus ondertussen ben ik al wat met crypto pro aan het testen, want deze app heeft ondersteuning voor Apple watch. En op hun roadmap staat dat ze werken aan exchange import, dus nu maar hopen dat dit werkt voordat ik bij de 200 trades ben :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_IggY
Copycat schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:28:
[...]

Bitsnapp. Werkt prima hier ! Weliswaar geen winst per coin maar op je hele portofolio. Echter een stuk minder bewerkelijk _/-\o_
Net even getest en ziet er goed uit. Helaas geen Kucoin Exchange support. Even kijken of ik hier omheen kan werken :)
Tinusvolkel schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Ik gebruik nu nog cointracking.info maar deze app / site kan maar tot 200 traders, dus ondertussen ben ik al wat met crypto pro aan het testen, want deze app heeft ondersteuning voor Apple watch. En op hun roadmap staat dat ze werken aan exchange import, dus nu maar hopen dat dit werkt voordat ik bij de 200 trades ben :)
Die ga ik ook even testen maar kan me niet voorstellen dat het deze is:
Google Play: Crypto Pro
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
tweak_IggY schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:37:
[...]

Net even getest en ziet er goed uit. Helaas geen Kucoin Exchange support. Even kijken of ik hier omheen kan werken :)

[...]

Die ga ik ook even testen maar kan me niet voorstellen dat het deze is:
Google Play: Crypto Pro
;)
Deze is het, maar waarschijnlijk dan alleen voor iOS :)
https://itunes.apple.com/...n-ticker/id980888073?mt=8

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017841

Anoniem: 1022231 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:46:
[...]

En welke twitteraars zijn dat :P :Y
Oh geen bekende figuren in het wereldje ofzo, meer mensen die ik persoonlijk ken en bijna alleen nog via twitter spreek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:01
HoppyF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 20:30:
De Telegraaf plaatst net ook weer een artikel over Bitcoin en over Zuid Korea.
Ripple XRP wordt ook weer even negatief neergezet.
Hierdoor laat ik me echt niet bang maken.
https://www.telegraaf.nl/...ees-voor-strengere-regels
Groeikrampjes noem ik het ;)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017841

DW23 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 18:15:
[...]

Heb je suggesties voor betrouwbare twitteraars met kennis van zaken en een lange termijn-visie?

Ik volg wat Youtubers, maar dat zijn vooral schreeuwerige populisten (met filmpjes als '7 COINS WHICH ARE GOING TO THE MOON x15 IN 2018!!!'). Ik wil me graag wat verdiepen in de techniek en visie die achter een coin zit en daar voor een langere periode op inzetten. Ik ben benieuwd!
Zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Turbo-Puppy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:09:
[...]

En toch zit ik 20 minuten geleden een leuke bult XRP in te kopen. Zal het wel helemaal verkeerd doen.... O-)
En ik er nog ziek van ben 30 minuten voor de mega dip vanmiddag 150 XRP te kopen.

Volgens mij. Had ik niet eens de tijd gehad om op het laagste punt snel te kopen 😂

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tranzy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:21:
[...]

En ik er nog ziek van ben 30 minuten voor de mega dip vanmiddag 150 XRP te kopen.

Volgens mij. Had ik niet eens de tijd gehad om op het laagste punt snel te kopen 😂
Don't worrie ... ik heb ze een stukje hoger ingekocht, en een heel beetje meer.
Mooi muntje om even vast te houden. :)

En dan ben ik nog niet eens zo wild van het achtergrondverhaal, maar de XRP zie ik wel mooi plussen komende tijd. Lekker non-stress muntje voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-03 18:05
Zelf gebruik ik laatste tijd veel Delta, heb lange tijd Blockfolio gebruikt maar vind Delta een betere app. Maar nu ga ik ook handelen voor familie en vrienden en wil ik meerdere portfolio's aanmaken, zodat ik het overzicht goed kan bewaren en vrienden inzicht hebben in de huidige waarde van hun investering. Weet iemand daar een geschikte app voor? Al erg veel apps getest maar weinig voldoen aan deze eisen helaas...
Delta biedt de mogelijkheid wel enigszins maar vind deze app te duur, een aankoop van een aantal euro's vind ik niet erg maar €75 per jaar vind ik veel voor een simpele tracking app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:03
TrustNobody schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:27:
Zelf gebruik ik laatste tijd veel Delta, heb lange tijd Blockfolio gebruikt maar vind Delta een betere app. Maar nu ga ik ook handelen voor familie en vrienden en wil ik meerdere portfolio's aanmaken, zodat ik het overzicht goed kan bewaren en vrienden inzicht hebben in de huidige waarde van hun investering. Weet iemand daar een geschikte app voor? Al erg veel apps getest maar weinig voldoen aan deze eisen helaas...
Delta biedt de mogelijkheid wel enigszins maar vind deze app te duur, een aankoop van een aantal euro's vind ik niet erg maar €75 per jaar vind ik veel voor een simpele tracking app...
Delta geeft een goed overzicht.
Ik zou zeggen laat je familie/vrienden zelf met Delta hun portfolio beheren en bekijken dan heb je hier geen zorg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
HoppyF schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Delta geeft een goed overzicht.
Ik zou zeggen laat je familie/vrienden zelf met Delta hun portfolio beheren en bekijken dan heb je hier geen zorg aan.
Voor mijzelf gebruik ik Delta en heb er geen klachten over, alleen omdat ik hun coins beheer wil ik ook de bewerkingen die ik maak zelf in de app zetten dat gaat helaas niet met Delta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
Cryptocompare is een aanrader! Heb zelf enorm veel sites/apps getest en deze is als beste uit mijn bus gekomen! Ja je kan gratis meerdere portfolios aanmaken! Enige nadeel is dat de app nog niet uit is (iig voor Android) Ik heb meegedaan aan de beta, dus ik heb hem al. Maar binnenkort moet die in de Google Play Store te vinden zijn.. Je kan iig beginnen met de website en evt later de app downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyuilp
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb hem hier nog niet langs zien komen, maar ik gebruik acrypto. Bevalt me prima, inclusief meerdere portfolio's. Nadeel is dat je daar wel de betaalde versie voor nodig hebt. Ach ja, ondanks de maandelijkse kosten voor de app (€2,-), sta ik goed in de plus met mijn coins.

Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-06 16:08
Registrations Pause
Fellow Binancians,
Due to the overwhelming surge in popularity, Binance will have to temporarily disable new user registrations to allow for an infrastructure upgrade. We apologize for any inconvenience caused.

Thank you for your support!

Binance Team
2018/01/05
Nog steeds geen registratie mogelijk bij Binance. Werken referrals toevallig wel? Zo ja, ontvang ik graag via DM een referral van iemand om te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
h8bal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Nog steeds geen registratie mogelijk bij Binance. Werken referrals toevallig wel? Zo ja, ontvang ik graag via DM een referral van iemand om te proberen :)
Helaas werken referrals ook niet, net nog geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Had gister bijna Ripple gekocht voor €2,80, nu €2,40, helaas de dip van vanmiddag gemist.
Ik wil ze kopen met Bitstamp, maar dit wordt mijn eerste munt die ik ga aanschaffen waarschijnlijk (na heel veel lezen over verschillende wallets, exchanges en valuta's natuurlijk). Helaas doet Bitstamp er vrij lang over om me goed te keuren. Is er een Exchange die jullie aanraden waar ik snel XRP kan kopen, zonder dat ik mijn ID moet uploaden (liefst met lage fee)?

Ik heb Toast Wallet geïnstalleerd om mijn XRP in op te slaan. Voordelen voor mij is voornamelijk dat de Crypto op m'n apparaat staat en ik zelf een back-up kan maken. Ik heb het niet zo op online opslag. Wat denken jullie, verstandige keus?

Ik ga ook binnenkort instappen in een aantal andere munten. Ik mine nu bijvoorbeeld al wat BCN, nu is dat niet echt iets waar ik op dit moment winst mee maakt (kost meer stroom dan het oplevert), maar wie weet, als die munten in de verre toekomst veel meer waard worden. Ik gebruik daar nu Minergate voor. Kan ik daar ook de munten in bewaren, of is het aan te raden de bytecoinwallet zelf?

Bedankt alvast!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_IggY
Tyuilp schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:43:
Ik heb hem hier nog niet langs zien komen, maar ik gebruik acrypto. Bevalt me prima, inclusief meerdere portfolio's. Nadeel is dat je daar wel de betaalde versie voor nodig hebt. Ach ja, ondanks de maandelijkse kosten voor de app (€2,-), sta ik goed in de plus met mijn coins.
Kan deze ook je trades importeren van de exchanges? Of moet je ze handmatig toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:20
Voor delta betalen, dan het wel ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyuilp
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
tweak_IggY schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:52:
[...]

Kan deze ook je trades importeren van de exchanges? Of moet je ze handmatig toevoegen?
Nee, dat gaat niet jammer genoeg. Ik houd ook alleen mijn huidige portfolio bij, met de bijhorende aankoopprijs. Ik denk ook niet dat je handmatig alle transacties er kunt inzetten.

Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Binance is bij mij down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Laatst online: 18:43
Refresh de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-06 19:50
Als je Delta veel gebruikt en er heel tevreden over bent, dan is 75 euro niet gek veel toch? Ik weet natuurlijk niet hoeveel je erin hebt zitten maar een goede trade maken en die 75 euro heb je er zo uit in een dag of korter. :P

Desnoods deel je die kosten met de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:56
Ik verwacht dat Gems een van de beste ICOs van 2018 zal worden!

Gems is a protocol for contracting workers to perform micro tasks. Workers stake tokens in order to prove validity of their tasks and earn a reusable computed trust score, enhancing the cost-efficiency of the network while democratizing access to scalable micro task workers.

Whitelisten kan vandaag nog!

Telegram:
https://t.me/GemsOrg

https://gems.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

http://www.ladbible.com/n...-20180108?c=1515443131472

Dat artikel is van 21:00 en vanaf toen begon de koers ook even te dalen. Hoe zullen de Koreanen hier op reageren?

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:01
c0ne schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:26:

Dat artikel is van 21:00 en vanaf toen begon de koers ook even te dalen. Hoe zullen de Koreanen hier op reageren?
Als de Russen inderdaad veel van die mining farms op gaan vangen dan zal het op de langere termijn wel wat mee vallen. Maar het zal op de korte termijn wel weer wat tumultueus worden.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 09:19
Misschien te simpel gedacht maar dan passen ze de "difficuly"toch aan:

https://blockchain.info/charts/difficulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wellicht een tijdelijk dipje ... maar waar geld te verdienen is, zal men een manier vinden.
Ik vermoed dat...kan ik dus niet onderbouwen.. een significant aandeel van die 75% die China bestrijkt zich ook beperkt tot een 10 of 20 grote "farms".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:15
Vraagje over rest crypto in binance, hoe raak ik deze verkocht. Waarschijnlijk al eerder ter sprake gekomen.. ik heb bijv xvg/btc nog 0.112 over (ik heb in de tussentijd wel bnb gekocht tbv transactie kosten). Ik heb geprobeerd om 0.888 xvg bij te kopen.. maar wordt niet gepakt.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
DENT doet het ook lekker zeg, vandaag toen bijna alles naar beneden ging bleef DENT relatief hoog staan. Nu ook weer een flinke stijging bezig. Zeer benieuwd als de Android app in Februari uitkomt waar de prijs zal staan en zeker nog niet te laat om in te stappen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06 09:14

Ligone

Moeha!

De eerste artikelen hierover zijn toch al van 8-9u geleden? en 3-4 januari waren er al geruchten hierover. Aangezien de koreanen toch iets meer in de nabijheid van china zitten zullen ze dit wel al weten veronderstel ik?

https://techcrunch.com/20...mpdown-on-bitcoin-miners/

Er was 5 januari blijkbaar al nieuws dat de miners "verhuizen":

https://www.bloomberg.com...hina-amid-state-clampdown

[ Voor 19% gewijzigd door Ligone op 08-01-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit “nieuws” is al een dag oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zojuist een Gulden wallet aangemaakt. Het synchroniseren met het Gulden netwerk gaat echter extreem langzaam. Is dit normaal? Na 10 minuten zit ik op 0.24%. Ik heb de wallet in een virtual machine met Ubuntu geïnstalleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:56
shaowoo schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:44:
Vraagje over rest crypto in binance, hoe raak ik deze verkocht. Waarschijnlijk al eerder ter sprake gekomen.. ik heb bijv xvg/btc nog 0.112 over (ik heb in de tussentijd wel bnb gekocht tbv transactie kosten). Ik heb geprobeerd om 0.888 xvg bij te kopen.. maar wordt niet gepakt.
BNB kopen om de fees van te betalen, 'dust' (de restjes coins) kun je volgens mij niet kwijtraken tenzij je er weer mee gaat handelen en dan tijdelijk bnb uitschakelt om de fees dan van de restjes te betalen...

---

Vanavond al mijn zut maar eens in de delta app van android toegevoegd... Mooie app btw, wel een rukwerk om alles in te voeren, vanaf nu maar netjes bijhouden dus!

Waar ik vooral achter kwam is dat ik enorm heb geleden aan 'panic-sells' en 'fomo' :p

Dingen verkopen zo gauw het ook maar een beetje begon te dalen om toch maar weet te kopen als het ging stijgen, en dat keer 5. Al met al nog steeds in de plus, maar had een hoop meer kunnen zijn. Ah well, al doende leert men.

Blijf nog steeds in dubio zitten, de rust van het 5-10% pakken en klaar tegenover de mogeliijkheden (en lol) van het actief traden... Mooi wereldje, chaotisch maar veel mogelijkheden.

[ Voor 35% gewijzigd door m0ridin op 08-01-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Sj44k13 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:20:
Zojuist een Gulden wallet aangemaakt. Het synchroniseren met het Gulden netwerk gaat echter extreem langzaam. Is dit normaal? Na 10 minuten zit ik op 0.24%. Ik heb de wallet in een virtual machine met Ubuntu geïnstalleerd.
Bij mij bleef hij ook een paar uur op 0.38% staan. Via de help/chat functie een melding gemaakt. Iemand heeft mij toen een handmatige node laten toevoegen via het debugscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dank. Hij is trouwens nu ineens begonnen en zit thans op 44% :)
Pos2007 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:38:
[...]

Bij mij bleef hij ook een paar uur op 0.38% staan. Via de help/chat functie een melding gemaakt. Iemand heeft mij toen een handmatige node laten toevoegen via het debugscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-03 22:19
iemand tips wat de makkelijkste / betrouwbaarste manier is om aan DENT te komen? ben ik dan toch op Kucoin aangewezen (HITBTC durf ik niet aan)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:56
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:13:
iemand tips wat de makkelijkste / betrouwbaarste manier is om aan DENT te komen? ben ik dan toch op Kucoin aangewezen (HITBTC durf ik niet aan)......
En waarom is kucoin een probleem?

https://coinmarketcap.com/currencies/dent/#markets

Maar coinrail zie ik niet in het engels dus ja, dan is kucoins zo'n beetje de enige realistische optie die overblijft.

*edit*

En is nu de 2e of 3e keer dat ik per ongeluk 100% van mn BTC trade via binance (gebruik de 100% regelmatig om te checken wat mijn balans is mbt de betreffende coin, maar blijkbaar vergeet ik hem ook soms weer netjes aan te passen naar het aantal wat ik daadwerkelijk wil verkopen... zucht. Nu zit ik er niet in enorme bedragen in, maar irritant is het wel.

[ Voor 28% gewijzigd door m0ridin op 09-01-2018 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik gebruik Cryptoviewer (iOS) om mn portfolio te bekijken dus het kan ook aan de app liggen.
Na het verlies (van eerdere winst) weer een beetje teruggepakt maar nu staat letterlijk elke munt bij mij in het rood. Benieuwd waar we op wakker worden.

Slaap lekker iig allemaal :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
m0ridin schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:19:
[...]

En waarom is kucoin een probleem?

https://coinmarketcap.com/currencies/dent/#markets

Maar coinrail zie ik niet in het engels dus ja, dan is kucoins zo'n beetje de enige realistische optie die overblijft.

*edit*

En is nu de 2e of 3e keer dat ik per ongeluk 100% van mn BTC trade via binance (gebruik de 100% regelmatig om te checken wat mijn balans is mbt de betreffende coin, maar blijkbaar vergeet ik hem ook soms weer netjes aan te passen naar het aantal wat ik daadwerkelijk wil verkopen... zucht. Nu zit ik er niet in enorme bedragen in, maar irritant is het wel.
net een account op Kucoin aangemaakt ;-)

Kut hé..... voelt een beetje als een shift + delete actie :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:17
josss9 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:06:
Zijn er nog meer mensen die aan de Dragonchain ICO hebben meegedaan en tot op de dag van vandaag hebben geHODLd?
Jup, helaas niet 20x zoveel in gestopt toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:13:
Wat is er mis met hitbtc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
klagen heel veel mensen dat ze geen withdrawals kunnen doen, lijkt wel of ze mondjes maat doorlaten.....
Pagina: 1 ... 21 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)