[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.583 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172803

madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:56:
klagen heel veel mensen dat ze geen withdrawals kunnen doen, lijkt wel of ze mondjes maat doorlaten.....
Ik heb een ding geleerd over crypto.
Over elke coin, over elke broker, over elke exchange, over elke twitteraar, over elke developer, over elk marketingteam, over elke oprichter.
Over de hele fokking cryptowereld is er shit te vinden als je op het internet kijkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172803 op 09-01-2018 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:57
japso84 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:48:
[...]
Jep, same here..

REQ omgezet naar BTC, kreeg netjes de melding 'succeeded'. De REQ munten staan echter nog steeds onder Funds en de transactie is nergens terug te vinden.
Als ik opnieuw probeer om te zetten krijg ik de melding 'unsufficient balance'.

De Reddit pagina van Binance staat er vol mee zag ik.
De transactie hangt blijkbaar vast in limbo. Nu maar geduldig wachten en hopen dat BTC niet nog verder zakt.. :/
Ik had het ook vanmiddag. Latere transacties stonden wel in m'n portfolio maar één transactie niet. Na een paar uur stond-ie alsnog in m'n portfolio, echter als ik kijk bij Trading History dan staat die ene daar dan weer niet tussen. Hoe is dat bij jullie?

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-06 00:21

hmr

gravy schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:21:
Ik verwacht dat Gems een van de beste ICOs van 2018 zal worden!

Gems is a protocol for contracting workers to perform micro tasks. Workers stake tokens in order to prove validity of their tasks and earn a reusable computed trust score, enhancing the cost-efficiency of the network while democratizing access to scalable micro task workers.

Whitelisten kan vandaag nog!

Telegram:
https://t.me/GemsOrg

https://gems.org/
Ben gewhitelist als het goed is... we gaan hier een gokje op wagen ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-06 17:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-06 21:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-06 19:50
Viacoin. Alhoewel die momenteel even goed aan het stijgen is. Grootste core update ooit (bestaat al vanaf 2014, opgericht door een BTC Core dev) komt zeer binnenkort uit, evenals de nieuwe roadmap, branding en website. Paar toffe dingen die komen zijn Styx voor anonieme transacties en er komt komt een mogelijkheid voor smart contracts. Lightning network, Atomic swaps, ATM support, block time van 24 seconden en transacties met amper een fee zijn er al. Met een max. coins van 23 miljoen en prijs van onder de 8 dollar is dat nogal undervalued..

Verder een erg toffe portfolio, staan leuke coins tussen. ICX :Y En Wanchain halen zodra hij op de exchanges komt, maar dat was je vast al van plan.. Of je was er al bij met de ICO. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Luca op 09-01-2018 03:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 21:10
Pas op met HitBTC, heb 5 dagen moeten wachten op m'n Bitcoin.

Ook heeft iemand op een of andere manier mijn wachtwoord kunnen wijzigen van mijn account (Kon er niet op door 2FA)

Dit kan echter alleen met toegang van m'n mail.
Heb mijn provider gebeld om te kijken of er ook vreemde IP's waren ingelogd op mijn email, dat was niet het geval.

Ze hebben dus op een of andere manier het wachtwoord kunnen wijzigen en de link kunnen onderscheppen zonder toegang tot mijn email.

De login IP's van de hackpoging kwamen uit Zwitserland.

Internet staat vol van gehackte accounts van mensen op HITbtc, vermijd het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urza-
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-06 00:04
Dent is vandaag weer aan een stijging begonnen. Sell wall is aardig aan het verdampen, hopelijk genoeg om door te pakken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Urza- op 09-01-2018 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:36
Nog niet te laat om in icx te stappen. De koreaanse eth is pas net begonnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rundfunk28 op 09-01-2018 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-06 16:16
https://twitter.com/vergecurrency/status/950539988910866433

Eindelijk Wraith. Dit kan wel eens een flinke stijging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is er met PAC aan de hand? Was de afgelopen dagen wat in het nieuws, en lijkt nu volledig stil te staan. Heb ik verkeerd gegokt met mijn 250.000 PAC-coins? 8)7 :P

Ik zeg het, en de koers stijgt met (jaja) 100%. :)

En weer 0% ... tsja ...

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 09-01-2018 07:50 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:47
o-TANK-o schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:59:
DENT doet het ook lekker zeg, vandaag toen bijna alles naar beneden ging bleef DENT relatief hoog staan. Nu ook weer een flinke stijging bezig. Zeer benieuwd als de Android app in Februari uitkomt waar de prijs zal staan en zeker nog niet te laat om in te stappen nu.
Idd netjes zit nu op 0.1

Destijds 7000 gekocht dus dat is wel fijn.
Deepbrain chain(99 stuks) doet het ook goed maar dan blijkt maar weer dat je beter veel coins in vroeg moet aanschaffen om flink rendement te krijgen als je niet in staat bent om te daytraden.

Mijn vrouw is nu als aan het vragen waarom ik veel op de telefoon zit :+

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 07:14
hmr schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 02:01:
[...]

Ben gewhitelist als het goed is... we gaan hier een gokje op wagen ;)
Hoe weet je dat je gewhitelisted bent?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-06 21:33
Voor de mensen die er nog op wachten: Zo te zijn staat de Binance registratie weer even open!
Referral link zal ik hier niet direct plaatsen, maar je bent vrij om ID 18395773 in te vullen.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Offens1490 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 07:44:
[...]

Idd netjes zit nu op 0.1

Deepbrain chain(99 stuks) doet het ook goed maar dan blijkt maar weer dat je beter veel coins in vroeg moet aanschaffen om flink rendement te krijgen als je niet in staat bent om te daytraden.

Hier hetzelfde, gaat straks nog denken dat ik een affaire heb :) als ik op +1000% sta ga ik haar tijdens een etentje inlichten _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:15
pven schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 07:32:
Wat is er met PAC aan de hand? Was de afgelopen dagen wat in het nieuws, en lijkt nu volledig stil te staan. Heb ik verkeerd gegokt met mijn 250.000 PAC-coins? 8)7 :P

Ik zeg het, en de koers stijgt met (jaja) 100%. :)

En weer 0% ... tsja ...
Dit komt omdat cryptopia heeft besloten de doge/LTC markt stil te zetten. PAC is op dit moment bezig zich aan te melden voor hitBTC/kucoin. En ik denk dat ze nog wel verder zullen stijgen. Ik zou zeker 1 februari afwachten, dan komen de whitepapers.

Ja, ik bezit zelf ook 2,8 miljoen PACcoins :P

[ Voor 3% gewijzigd door dicee op 09-01-2018 08:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 20:59
Offens1490 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 07:44:
[...]

Idd netjes zit nu op 0.1

Grappig, ik zit in dezelfde coins: 8k DENT en 2k DBC. Heb gister nog wat bijgekocht van DENT toen hij hard dipte. Deze twee pareltjes behoren tot de eerste coins die ik heb gekocht _/-\o_
Mijn vrouw vroeg me een tijd geleden al waarom ik zoveel op de telefoon keek. Toen ik haar gains liet zien leek ze opgelucht :P "100% stijging op 100 euro inleg? Waarom leg je geen 1000 euro in!" d:)b d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
RideWithUz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:44:
[...]

Hier hetzelfde, gaat straks nog denken dat ik een affaire heb :) als ik op +1000% sta ga ik haar tijdens een etentje inlichten _O-
Haha tja dat heb ik nu al. Je weet wel huisje boompje kinderen en geen beestje.
En ik die veel op tweakers zit. Ze maakt nu al grapjes of rtl nieuws ook op tweakers voorbij komt want dan geloof ik het pas :+

Stel je voor dat ik nog eens intensiever daytrade.

Als ik zeg wat ik doe verklaarde ze me voor gek maar als ik zeg dat ik meer verdien met coins dan elke maand staatsloterij gelooft ze me niet. ;(

Wellicht zoals jouw als we een keer de klapper van 100 k binnenharken kan ik het haar wel uitleggen.

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-06 20:34
Het handelen in Crypto's is leuk en zeker een tijdverdrijf. Vind het wel lastig om te lezen dat er toch wel aardig wat mensen zijn die "mazzel" hebben met coins die x2-5 gaan terwijl de coins welke ik kies lijken te zakken.

Zit nu vooral met HODL in de XRP en daarnaast heb ik nog wat kleine coins zoals TRX waarvan ik allang weer een spurt had verwacht. Toch best wel goed nieuws omtrent TRON (na het debacle) maar geen lekkere stijging nog.

Daardoor merk ik wel dat er wat stress bij komt kijken, zoveel succes om je heen maar je hoort uiteraard niemand waar het "minder" gaat, althans, niet vaak... Ik zit ook nog steeds goed met XRP, maar toch baal je er van dat je er niet meer in hebt gestoken. Dat stukje relativeren is voor mij nog een kleine uitdaging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 15:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tribunus schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:59:
Het handelen in Crypto's is leuk en zeker een tijdverdrijf. Vind het wel lastig om te lezen dat er toch wel aardig wat mensen zijn die "mazzel" hebben met coins die x2-5 gaan terwijl de coins welke ik kies lijken te zakken.

Zit nu vooral met HODL in de XRP en daarnaast heb ik nog wat kleine coins zoals TRX waarvan ik allang weer een spurt had verwacht. Toch best wel goed nieuws omtrent TRON (na het debacle) maar geen lekkere stijging nog.

Daardoor merk ik wel dat er wat stress bij komt kijken, zoveel succes om je heen maar je hoort uiteraard niemand waar het "minder" gaat, althans, niet vaak... Ik zit ook nog steeds goed met XRP, maar toch baal je er van dat je er niet meer in hebt gestoken. Dat stukje relativeren is voor mij nog een kleine uitdaging
Ik heb m'n coins wat meer verdeelt en vaak compenseert dat elkaar wel. Een paar (redelijk) steady coins en een paar gokjes, die soms goed uitpakken, soms totaal niet (EMC2 :') )
Succesverhalen worden gewoon meer vertelt, is natuurlijk een stuk leuker :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-06 19:23

Vaak moet je ook geluk hebben en lang wachten. Ik kwam er laatst achter dat ik nog wat NEO heb (stuk of 20) gekocht in juli voor iets onder de 7 dollar. Zit nu op de 119 dollar per stuk. Gelukje dat ik ze vergeten was anders had ik ze misschien wel al verkocht toen ze op 60 stonden oid.

Nu blijf ik ze nog wel langer holden.

Het verschil met de cryptomarkt en beleggen is dat je met beleggen er wel vanuit kan gaan dat aandelen zich vaak wel stabiliseren, bij crypto's is dat echt niet zeker. Dus als je verliest lijdt wil het niet zeggen dat het later wel weer goed komt als je ze 'even vergeet'.

[ Voor 10% gewijzigd door -Splash- op 09-01-2018 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
  • Laatst online: 18-06 11:48

Een diverser portfolio van coins is meestal de oplossing daarvoor. Ik zit bijvoorbeeld in district0x en Electroneum die afgelopen dagen omhoog zijn gegaan. Maar ik heb ook ingezet op TRON en Cardano tijdens de ATH van deze week. Effectief speel ik quitte op dit moment met TRON en Cardano in de - en de rest een leuke +.

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Ik ben pas enkele maanden bezig, maar niet zo fanatiek met daytraden..
Begonnen met XRP en Iota, beetje onzeker en me eigenlijk teveel laten leiden door FUD en de grote dippen..
Beide met een kleine winst verkocht, maar als ik ze gewoon had gehouden dan was het minimaal x10 gegaan

Was een wijze les..

In december met het geld wat ik nog had staan van de XRP en Iota vol in XVG gegaan, een flinke achtbaan rit maar me niet gek laten maken door alle FUD. uiteindelijk 10x over de kop gegaan, maar wel veel stress gehad tijden de feestdagen omdat ik de markt op de voet volgde..

Deel winst uit laten betalen en de rest opnieuw geinvesteerd in munten die nog niet gehyped zijn en een degelijke roadmap/team hebben.. Ik slaap nu ook weer stukken beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-06 22:39

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Pfff. Ik zie al een halve dag vast achter een sell wall van ADA/BTC. |:(

Nu ontstaat er ook een buy wall. Zit ik vast tussen een wall of death? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 23:07

Chiron

Moderator Discord

Hier ook met XRP begonnen, maar na nog wat verder gespit te hebben in linkjes en whitepapers en het 'idee' achter het ripple systeem de hele boel omgewapt naar VEN wat me meer aansprak. Die heeft ook een dip gehad maar begint nu steady weer te stijgen, zodat ik hopelijk weer op het niveau van mn inleg ga zitten. Beide coins zijn sowieso iets voor de lange adem, als je echt actief wil traden kan je beter flipperen met TRX/XVG/APPC/NEBL, die stuiteren nog wat meer (dat sell wall systeem van VEN houdt de boel aardig stabiel).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490

Geluk moet je zeker hebben maar ik kan ook voorbeelden noemen wat mis is gegaan.

Zo heb ik nog een wallet met rrd waar ik niet aan kan komen althans ben niet technisch on derlegd om vooralsnog nu te kraken en kan ik 4 k weggooien aan csc omdat die niet meer werkt.

Goede nieuws is dat ik mijn initiële inleg terug heb 200 € en nu maximaal met winst speel.

Soms moet je ook kiezen tussen 2 coins of beter gezegt geld uitgeven om geld te verdienen.
Voorbeeld had wat kucoin verkocht om DENT te kopen kucoin stond op 5 dollar en DENT was laag. Gistren tikte kucoin 20 dollar aan maar zou ok minder DENT kunnen kopen want staat nu op 0,1 en kocht ik op 0.00681.

Keuzes zijn lastig en moet iedereen zelf maken wat voor mij rust geeft is dat ik niet voor 1 miljoen ga maar voor 100k.

Ow en ik kan niet aan net 500 coins omdat ik geen backup had gemaakt en software vast hangt

Edit typo

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn jullie ook in de coin of the week van John McAfee gestapt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:55
Anoniem: 172803 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:37:
Laat die pannekoek maar lekker "coins of the week" pumpen en dumpen 8)7 , ik trek mijn eigen plan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Soundman12 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:16:
[...]

Een diverser portfolio van coins is meestal de oplossing daarvoor. Ik zit bijvoorbeeld in district0x en Electroneum die afgelopen dagen omhoog zijn gegaan. Maar ik heb ook ingezet op TRON en Cardano tijdens de ATH van deze week. Effectief speel ik quitte op dit moment met TRON en Cardano in de - en de rest een leuke +.
Ik heb ook wel meer dan alleen de XRP en de TRX. Mijn portfolio is (zonder percentages)

XRP (ingekocht op 0,21 dus dat is wel een leuke winst)
TRX (Ingekocht op 0,16 en ik hoop dat deze nog gaar groeien)
VEN (Ingekocht op 3,27 en 3,99 n.a.v het vele nieuws)
AIR (Ingekocht voor 0,05 leuk +% maar ik had er meer van verwacht.
PAC (just for fun paar eurotjes)

Maar het is toch echt een kwestie van gierigheid denk ik. Al het goede nieuws wat je ziet zorgt wel voor een bepaalde verwachting. XRP was een goede keuze daarvan heb ik gezegd dat ik er af blijf (dat lukt ook). Maar daarnaast heb ik met 1K nog die andere coins gekocht (speelgeld) en daar is het rendement nog 1% van ongeveer. Sommigen mensen hier geven aan dat je echt je best moet doen om verlies te draaien op dit moment. Het is mij nog niet gelukt, maar zo rooskleurig is het na mijn mening ook niet. Je kan uiteraard ook dikke vette pech hebben (dat is het risico!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wann0wfhc schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Laat die pannekoek maar lekker "coins of the week" pumpen en dumpen 8)7 , ik trek mijn eigen plan wel.
Deze week is het een hele “veelbelovende” coin.
De dogecoin.
Woef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-06 14:33
Ik heb er zelf ooit 650.000 gemined, onlangs geruild tegen xrp.
Heeft me meer opgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
janvanduschoten schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Ik heb m'n coins wat meer verdeelt en vaak compenseert dat elkaar wel. Een paar (redelijk) steady coins en een paar gokjes, die soms goed uitpakken, soms totaal niet (EMC2 :') )
Succesverhalen worden gewoon meer vertelt, is natuurlijk een stuk leuker :p
EMC2 verwacht ik persoonlijk elk moment een leuke stijging. Zat tot vanmorgen in "accumulation" fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Nee. John McAfee is niet meer dan een PR stunt voor verschillende coins. De techniek en/of het team achter de munt boeit niet, als je hem betaalt promoot hij je munt. Ondanks dat daar vast snel wat geld mee te verdienen valt, ga ik voor de lange termijn. Munten waarvan ik denk dat de techniek of het team goed is, daar zet ik geld op in en HODL.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Typhone

Who Dares Wins

De dogecoin begin december ergens gekocht en meteen na de kerst verkocht. Werd veel gegeven als cadeau door van die hippe stelletjes aan hun hippe kinderen in San Francisco, NYC etc etc. Prijs ging dan ook van 0.003 naar 0.0091 op 25.12 als ik me niet vergis.
Kerstbonus van €1500 (profit) zou nu wel iets meer waard geweest zijn maar ach :)
Ik was McAfee voor in elk geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:55
Anoniem: 172803 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Deze week is het een hele “veelbelovende” coin.
De dogecoin.
Woef!
Ah sowieso niet mijn coin! ik heb sinds een paar weken een kat >:)
Qua coins groeien mijne trouwens rustig gestaag door. REQ en VEN doen het rustig aan.
Kleine beetje speelgeld staat nu in in LSK die ook redelijk stil staat tov mijn aankoop... even oriënteren op een coin die potentieel wat leuks kan gaan doen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:12
TRX en XLM vallen ook weer verder naa beneden :( Ik dacht echt dat de bodem wel een keer bereikt zou zijn :')

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Wat ik overigen ook irritant vind is al de verschillende exchanges. Als je met 500 euro in stapt en deze moet verdelen over de diverse exchanges blijf je uiteindelijk over met een heel aantal exchanges met kleine bedragen om mee te traden. Je kan uiteraard kiezen voor 1 exchange, maar dan mis je toch vaak wel weer coin X etc.

Zelf gebruik ik Binance veel en HitBTC en Cryptopia voor AIR en PAC. Toch een minder gevoel bij als Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Laatst online: 28-06 18:48
3dmaster schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:47:
TRX en XLM vallen ook weer verder naa beneden :( Ik dacht echt dat de bodem wel een keer bereikt zou zijn :')
Dat heet een aanloop :p

Maar serieus, XLM is al een dag of twee behoorlijk stabiel hoor. Het verschilt ook of je je overzicht per minuut of per uur hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Tribunus schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Ik heb ook wel meer dan alleen de XRP en de TRX. Mijn portfolio is (zonder percentages)

Maar het is toch echt een kwestie van gierigheid denk ik. Al het goede nieuws wat je ziet zorgt wel voor een bepaalde verwachting. XRP was een goede keuze daarvan heb ik gezegd dat ik er af blijf (dat lukt ook). Maar daarnaast heb ik met 1K nog die andere coins gekocht (speelgeld) en daar is het rendement nog 1% van ongeveer. Sommigen mensen hier geven aan dat je echt je best moet doen om verlies te draaien op dit moment. Het is mij nog niet gelukt, maar zo rooskleurig is het na mijn mening ook niet. Je kan uiteraard ook dikke vette pech hebben (dat is het risico!)
Ik denk dat dat de mens eigen is :)

Zo van : Heeee die mensen verdienen veel geld, laat ik NU instappen dan kan ik nog wat profit meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
Tribunus schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:39:
[...]

VEN lekker vasthouden, lange termijn :)

Je moet het vergelijken met je spaarrente, verder met niks. De laatste weken zijn oprecht uitzonderlijk qua mogelijkheden maar als je net komt kijken moet je mazzel hebben, want qua kennis kan je nog helemaal niks. Lees veel hier of op www.reddit.com/r/cryptocurrency en dan krijg je vanzelf een beter beeld van de markt. Met een paar maanden snap je het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:57

Ik volg dit topic voor de lol wat mee. Ikzelf heb alleen maar wat bitcoin gekocht voor de lange termijn (HODL noemen de experts dat?) Maar het is net alsof ik hier naar een digitale versie van Wolf of Wallstreet zit te kijken. 8)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Ugh. Gisteren op Binance m'n ARK verkocht voor BTC; maar kan de BTC nog niet gebruiken om iets nieuws te kopen. BTC Balance in de Exchange geeft laag saldo aan, evenals de Deposist & Funds.

Transactie staat als Filled op mn Order history.
Iemand enig idee hoe lang het kan duren voordat BTC op mijn balance staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
lekker de leukste troll coin ooit promoten. mcafee snapt het gewoon hahaha 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 13:28
absurdsmash schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:01:
Ugh. Gisteren op Binance m'n ARK verkocht voor BTC; maar kan de BTC nog niet gebruiken om iets nieuws te kopen. BTC Balance in de Exchange geeft laag saldo aan, evenals de Deposist & Funds.

Transactie staat als Filled op mn Order history.
Iemand enig idee hoe lang het kan duren voordat BTC op mijn balance staat?
Ik had dit gister ook met een andere coin, verkocht een deel en kreeg niks, deed het opnieuw en na een tijd had ik ineens 2x zoveel verkocht als moest denk even geduld.
Jammer dat je Ark hebt verkocht prijs is weer gestegen sinds gister namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:43

Tjark

DON'T PANIC

xeoMe schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Ik had dit gister ook met een andere coin, verkocht een deel en kreeg niks, deed het opnieuw en na een tijd had ik ineens 2x zoveel verkocht als moest denk even geduld.
Soms update de GUI van Binance niet goed... Dus kijk bv naar je trade history of naar open orders.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Wat is de Coin of the day ? Welke coin wordt het? XVG?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 15:34

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

MaZo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:42:
[...]
EMC2 verwacht ik persoonlijk elk moment een leuke stijging. Zat tot vanmorgen in "accumulation" fase.
Dat zou mooi zijn, ze staan bij mij met ruim €100,- onder water (kosten €159, nu €53 waard), dus ik kan wel een aardige stijging gebruiken :P

Pas geleden gegokt, en verloren :')

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
HaskoF schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:09:
Wat is de Coin of the day ? Welke coin wordt het? XVG?
Shitcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:21
Eigenlijk is het te bizar voor woorden om nu teleurgesteld steeds te zijn als ik naar mijn porto kijk, maar toch bekruipt dat gevoel. Mijn porto:

XRP (ingekocht op 0,75 €)
XLM (ingekocht op 0,17 €)
LTC (ingekocht op €200,-)
TRX (ingekocht op 0,14 €)

De eerste weken zijn gewoon stormachtig geweest. Het succes van XRP en XLM op de korte termijn zorgt nu voor wat teleurstelling. Eigenlijk onterecht. Alle muntjes bezitten nog genoeg potentie om te groeien (al zit voor mij gevoelsmatig het absolute plafond voor XRP op €5,-)

Altijd blijven vergelijken met het rendement dat op een spaarrekening gemaakt kan worden of met beleggen en je mag gewoon je handjes dichtknijpen in mijn situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrawler28
  • Laatst online: 28-06 17:13
iemand een verificatie geprobeerd met een nederlandse ID kaart bij coinbase?

ik heb geen paspoort dus alleen die kaart (of rijbewijs) maar alle pogingen leiden tot een afwijzing. en coinbase is zo onvriendelijk om er geen reden bij te melden dus het is gokken waar het fout gaat.
en ja, ik heb een volledige foto van voor en achterkant gemaakt met hun app van de kaart..

grr het is zo damm lastig om in deze drukte bij een wat betrouwbare exchange een account te krijgen..zucht....

] systeem spec's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Laatst online: 16:49
Voor de lol maar eens wat van die DOGE coin gekocht gister of eergister.
Staat nu op een sell voor het 20 voudige en merk wel of die het ooit aantikt of niet.

Sowieso is dankzij XVG en ETH mijn hoeveelheid op de exchange weer met ca 50% gegroeid en dan speel ik het op heel safe allemaal.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:55
Damn...Ik vorige week Bread gekocht...Ging toen op 2dagen naar + 33%, sindsdien enkel gezakt en nog amper winst op dit moment. Ik snap het niet....alles zou net wel moeten meezitten om deze token te doen stijgen, staat op dit moment op vrij lage prijs, lage marketcap, lage supply...bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nightcrawler28 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:16:

ik heb geen paspoort dus alleen die kaart (of rijbewijs) maar alle pogingen leiden tot een afwijzing. en coinbase is zo onvriendelijk om er geen reden bij te melden dus het is gokken waar het fout gaat.
en ja, ik heb een volledige foto van voor en achterkant gemaakt met hun app van de kaart..

grr het is zo damm lastig om in deze drukte bij een wat betrouwbare exchange een account te krijgen..zucht....
Binance is weer open maar ik kan momenteel nergens meer ethereum bijkopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA

Als je het via de app doet dan voordat je de foto maakt even de flitser aan/uit doen. Doet wonderen voor de focus. Ben zelf ook een week aan het knoeien geweest totdat iemand me hier op deze work around wees. Daarna was ik in 2 uur verified.

Wil je daarna je sepa verifiëren Vul dan niet teveel in bij je bank. Naam begunstigde, Iban en referentienummer bij opmerkingen (Ik heb het via rabobank gedaan, weet niet hoe het er bij andere banken uit ziet) is genoeg. Ik had de eerste keer het hele adres gebeuren ook bij opmerkingen gedaan onder noemer van liever teveel info dan te weinig maar dat werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Rebbelx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:19:
Damn...Ik vorige week Bread gekocht...Ging toen op 2dagen naar + 33%, sindsdien enkel gezakt en nog amper winst op dit moment. Ik snap het niet....alles zou net wel moeten meezitten om deze token te doen stijgen, staat op dit moment op vrij lage prijs, lage marketcap, lage supply...bizar
Bread werd afgelopen week redelijk gehyped in verschillende youtube afleveringen en in enkele reddit posts.

Voornamelijk door de multi wallet die ze ook launchde echter is er nog een andere mutlicurrency wallet gelanceerd van een andere 'coin'. Weet niet of dit er mee te maken heeft maar zou zomaar kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1020185

Ik heb het een paar gehad, mijn foto was gedraaid, na 2 x de foto recht gemaakt en toen kwam hij er zo doorheen. Wellicht ligt het daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Laatst online: 15:04
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Litebit.
Ethereum kopen
132.957491 beschikbaar

Gewoon paar keer refreshen af en toe en dan kun je weer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Vraag is of je dat wel moet willen. Hard omhoog is vaak ook een leuke correctie voordat die rustiger doorgroeit.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

EHA1337 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Litebit.
Ethereum kopen
132.957491 beschikbaar

Gewoon paar keer refreshen af en toe en dan kun je weer kopen.
Je hebt daar een account nodig om te moeten kopen helaas..
Morelleth schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Vraag is of je dat wel moet willen. Hard omhoog is vaak ook een leuke correctie voordat die rustiger doorgroeit.
Het is meer dat ik dan met die munt kan handelen op Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:26:
[...]

Je hebt daar een account nodig om te moeten kopen helaas..

[...]

Het is meer dat ik dan met die munt kan handelen op Binance
Als je op Binance zit kan je toch al op de exchange kopen?
Of heb je nog niets in je portfolio?

Wellicht dan LTC kopen en die traden voor ETH/BTC/USDT en daarna doorhandelen? Ook relatief lage kosten met doorzetten.

Of gewoon BTC kopen, die kan je wel makkelijk krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Morelleth op 09-01-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-03 22:19
iemand idee wat de beste currency is om te funden naar Kucoin? gewoon LTC kopen en vervolgens transferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Morelleth schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Als je op Binance zit kan je toch al op de exchange kopen?
Of heb je nog niets in je portfolio?

Wellicht dan LTC kopen en die traden voor ETH/BTC/USDT en daarna doorhandelen? Ook relatief lage kosten met doorzetten.

Of gewoon BTC kopen, die kan je wel makkelijk krijgen.
Probleem is je kan nergens euros inwisselen, coinbase kets mijn CC steeds af want hun verificatie werkt niet. Mijn bank zegt namelijk dat er steeds voor 0 euro geboekt wordt en ze blokkeren de betalingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
GeeMoney schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:52:
[...]

Ik heb 3000 stuks voor $0.0050 gekocht.
Ik zit er in wel in tweestrijd in, de munt en gedachte bevallen me niets maar ik denk wel dat het een bepaalde doelgroep enorm aantrekt en dat daardoor de prijs uiteindelijk nog verder omhoog zal gaan.
Tot nu toe al leuk winst als ik naar fiat zou gaan maar ik verwacht mogelijk in de loop van dit jaar misschien nog wel naar $0.50-0.80 aan te tikken, mits ze (blijven) leveren.
Als dat gebeurd dan verkoop ik er 1500-2000 en de rest laat ik gewoon voor nog langere termijn staan. Als het dan verdampt, verdampt het en anders heb ik er altijd nog een leuk aantal staan mocht hij boven de dollar uit knallen.
Ben zelf wel altijd redelijk positief tov het concept geweest, alhoewel er zoveel negatieve kritiek geuit werd, werd ik zelf ook wantrouwig(er). Mooi voor alle pessimisten die er helemaal geen brood in zagen.. zeker nu het wraith protocol werkend en legit is.

Stay tuned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:31:
iemand idee wat de beste currency is om te funden naar Kucoin? gewoon LTC kopen en vervolgens transferen?
Ligt eraan.. heb je nog iets staan ergens? of ga je een fiat deposit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoelewijn
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-06 13:09
Momenteel heb ik accounts bij een aantal exchanges (Bitstamp voor de Ripple, Binance voor Verge & Tron), nu wil ik nog een aantal kleinere coins kopen, deze zijn echter niet beschikbaar op Bitstamp/Kraken/Binance.

Wat is een goede exchange? Ik twijfel zelf tussen Cryptopia en Yobit.

BTC ga ik trouwens kopen via bitonic(mede voor de snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:34:
[...]

Probleem is je kan nergens euros inwisselen, coinbase kets mijn CC steeds af want hun verificatie werkt niet. Mijn bank zegt namelijk dat er steeds voor 0 euro geboekt wordt en ze blokkeren de betalingen niet.
En Bitonic?
Wel iets duurder qua aanschaf maar je kan gewoon met Ideal betalen in EUR.

Of gaat het je om via de CC te betalen?

[ Voor 4% gewijzigd door Morelleth op 09-01-2018 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
xeoMe schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Thanks! En ja inderdaad, blijkt maar weer dat de markt timen niet te doen is voor mij :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:18

Mijn eerste poging met rijbewijs bij Coinbase werd afgewezen zonder dat mij duidelijk was waarom. Tijd later nog een keer geprobeerd en toen werd m'n rijbewijs wel geverifieerd. Eerste keer heb ik het geloof ik via de website geprobeerd, terwijl ik het de tweede keer in de (Android) app op m'n mobiel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrawler28
AtlAntA schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Als je het via de app doet dan voordat je de foto maakt even de flitser aan/uit doen. Doet wonderen voor de focus. Ben zelf ook een week aan het knoeien geweest totdat iemand me hier op deze work around wees. Daarna was ik in 2 uur verified.

Wil je daarna je sepa verifiëren Vul dan niet teveel in bij je bank. Naam begunstigde, Iban en referentienummer bij opmerkingen (Ik heb het via rabobank gedaan, weet niet hoe het er bij andere banken uit ziet) is genoeg. Ik had de eerste keer het hele adres gebeuren ook bij opmerkingen gedaan onder noemer van liever teveel info dan te weinig maar dat werkte niet.
Dank allen voor de reacties, het kan dus wel met een NL ID kaart dat is dan mooi. heb het voor de 5e keer nog maar eens gedaan, eentje met en eentje zonder de flits gemaakt, nauwkeurig recht gehouden, daglicht etc. Eens kijken wat het nu wordt..

] systeem spec's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
zorss schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Ligt eraan.. heb je nog iets staan ergens? of ga je een fiat deposit doen?
Heb net een fiat deposit gedaan, heb wel ETH staan op een exchange maar die doet het op het moment het beste van mijn portfolio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-06 12:08
Ja ETH doet het erg goed nu. Gelukkig heb ik daar nog 75% in :D

Die laat ik dus maar gewoon eventjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:57
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:48:
[...]

Heb net een fiat deposit gedaan, heb wel ETH staan op een exchange maar die doet het op het moment het beste van mijn portfolio...
Hoe kan je op kucoin een fiat deposit doen? Ik dacht dat dat niet kon. kan het nergens zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:48:
[...]

Is je fiat al binnen anders zou je die eth "tijdelijk" kunnen gebruiken en zodra fiat binnen is weer ETH kunnen kopen (misschien op een lagere koers, of hogere :P haha). Ligt er ook aan wat je wilt gaan kopen op KuCoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
beebie121 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Hoe kan je op kucoin een fiat deposit doen? Ik dacht dat dat niet kon. kan het nergens zo snel vinden.
Kan ook niet meen ik, ik denk dat hij ergens anders (bistamp? kraken? ofzo) een fiat deposit heeft gedaan en dan een currency wil kopen om die over te zetten naar KuCoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
zorss schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:55:
[...]

Is je fiat al binnen anders zou je die eth "tijdelijk" kunnen gebruiken en zodra fiat binnen is weer ETH kunnen kopen (misschien op een lagere koers, of hogere :P haha). Ligt er ook aan wat je wilt gaan kopen op KuCoin.
Yup goed idee.... maar transfer tijden van ETH zijn nog steeds drama, lees af en toe mensen die gewoon uren / dagen hun ETH missen.... liefst had ik even mijn ripples gebruikt maar Kucoin heeft geen ripple...

Denk dat ik gewoon te ongeduldig ben.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nightcrawler28 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Dank allen voor de reacties, het kan dus wel met een NL ID kaart dat is dan mooi. heb het voor de 5e keer nog maar eens gedaan, eentje met en eentje zonder de flits gemaakt, nauwkeurig recht gehouden, daglicht etc. Eens kijken wat het nu wordt..
VOOR je de foto maakt de flits AAn en daarna weer UIT zetten. Dan pas de foto maken. Dat heeft het bij mij gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Yup goed idee.... maar transfer tijden van ETH zijn nog steeds drama, lees af en toe mensen die gewoon uren / dagen hun ETH missen.... liefst had ik even mijn ripples gebruikt maar Kucoin heeft geen ripple...

Denk dat ik gewoon te ongeduldig ben.... >:)
Mijn ETH was binnen enkele minuten binnen.. nadeel wat ik had was dat Bittrex ETH wallet in onderhoud had waardoor ik lang moesten wachten afgelopen week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zorg dat je ook een solide basis hebt van de grote namen (BTC, ETH, NEO, XMR) want die koersen zijn stabieler dan de nieuwe munten. Echter heb je daar dan ook niet snel 50% op een dag mee natuurlijk. Mijn portfolio is al weer aardig groen vandaag met lichte winst als ik in btc kijk en nog een klein verlies in dollar weergave.

Ik heb in blockfolio mijn munten zitten maar ook munten waar ik interesse in heb. Tijdens een crash kijk ik welke elkaar in evenwicht houden en verder bekijk ik week, maand en 6 maand grafiek om te bepalen hoe stabiel de koers omhoog gaat. Op een nieuwe munt verder een beetje inlezen of er een werkend product is.
Hou een budget aan om op moon-muntjes te gokken maar weet dat je dit makkelijk kunt verliezen.

(Pas sinds vandaag gezien dat je in blockfolio de dollar weergave naar btc kan klikken, tja hodler :') )

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1015035

Ik heb nu al mijn Verge op litebit staan.

ALs ik het daar wil verkopen, dan krijg je toch een aanzienlijk mindere prijs voor de de originele waarde.

Weet iemand waar je je coins voor een betere prijs kan verkopen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-06 14:33
Anoniem: 1015035 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:07:

ALs ik het daar wil verkopen, dan krijg je toch een aanzienlijk mindere prijs voor de de originele waarde.

Alvast bedankt
Lees je het topic of andere topics wel eens door? 8)7
Iedereen weet dat je op litebit een slechtere koers hebt.
Binance is al meerdere malen genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Anoniem: 1015035 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:07:

Alvast bedankt
Verkopen voor BTC (op andere exchange) en die uit laten betalen?

Geen idee maar ik kijk graag mee wat hierover te zeggen valt.

[ Voor 7% gewijzigd door Tranzy op 09-01-2018 11:12 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
Zijn er hier nog meer mensen die mee hebben gedaan aan de AST ico een tijd geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrawler28
Nightcrawler28 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Jeuh! Dat was dus de oplossing, blijkbaar het aan/uit zetten van de flitser zorgt voor een betere scherpstelling al zie je dat zelf niet 123 terug in de preview. nu eindelijke verificatie gelukt!

] systeem spec's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
maniac_1979 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Lees je het topic of andere topics wel eens door? 8)7
Iedereen weet dat je op litebit een slechtere koers hebt.
Binance is al meerdere malen genoemd
vervolgens moet je het nog steeds doorsturen naar iets van kraken ofzo als je het om wil zetten naar euro's. dus litebit->binance->kraken.... hoop gedoe voor paar euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
nemesis2212 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:24:
[...]

vervolgens moet je het nog steeds doorsturen naar iets van kraken ofzo als je het om wil zetten naar euro's. dus litebit->binance->kraken.... hoop gedoe voor paar euro meer.
Ben je dan onderaan de streep aan fees ook niet het een-en-ander kwijt?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Tranzy schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:28:
[...]

dat komt er nog is bij inderdaad.

als je maar lang genoeg blijft heen en weer sturen verdampt je winst wel aan fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
Tranzy schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Ja, dat zeker. Maar Litebit rekent behoorlijke fees om het weer naar Euro's om te zetten. Ik gebruik ook Kraken om geld terug te halen, de vorige keer koste het me 9 cent om 350 euro op te nemen. Ik vind dat wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
JakeOfOz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Ja, dat zeker. Maar Litebit rekent behoorlijke fees om het weer naar Euro's om te zetten. Ik gebruik ook Kraken om geld terug te halen, de vorige keer koste het me 9 cent om 350 euro op te nemen. Ik vind dat wel redelijk.
bij litebit ben je standaard 40 cent (transfer kosten) kwijt om coins om te zetten naar fiat. ongeacht welk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Op 10 januari lanceert DMM.com een japanse exchange een nieuwe cryptocurrency exchange genaamd DMM bitcoin. Vanaf 11 januari zullen Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash, Ripple, Litecoin, Ethereum Classic en Nem verhandelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Heeft iemand dit eerder gezien bij Bittrex (XLM / Lumens):
Wallet Disabled - performing routine maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Krul schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:55:
Heeft iemand dit eerder gezien bij Bittrex (XLM / Lumens):
[...]
Doe eens iets meer moeite... binance heeft er zelfs een help over:
https://support.bittrex.c...wallet-is-in-maintenance-

Kijk op de status pagina en je weet de reden.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
heeft iemand hier al ervaring met Upcoin als nieuwe exchange? Zit nu blijkbaar nog in beta
https://upcoin.com/

ik weet nog niet of dit legit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:15
JakeOfOz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:05:
heeft iemand hier al ervaring met Upcoin als nieuwe exchange? Zit nu blijkbaar nog in beta
https://upcoin.com/

ik weet nog niet of dit legit is...
ik heb mij er wel voor geregistreerd... we zien het dan wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 18:32
Rimbit is momenteel een populaire (pump) munt. Heeft niet heel veel te bieden, maar het doel is om 3$ te halen. De munt heeft in 2015 al eens de $0,85 aangetikt. Staat nu nog niet eens op $0,05

https://rimbit.com
https://twitter.com/rimbitwhale

[ Voor 19% gewijzigd door themikes op 09-01-2018 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:29

Jebus4life

BE User

themikes schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:39:
Rimbit is momenteel een populaire (pump) munt. Heeft niet heel veel te bieden, maar het doel is om 3$ te halen. De munt heeft in 2015 al eens de $0,85 aangetikt. Staat nu nog niet eens op $0,05

https://rimbit.com
https://twitter.com/rimbitwhale
Maar waarom zou die munt ooit de 3$ halen? Want je zegt het zelf: heeft niets te bieden...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:25
Jebus4life schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Maar waarom zou die munt ooit de 3$ halen? Want je zegt het zelf: heeft niets te bieden...
FOMO, hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 18:32
Jebus4life schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:55:
[...]

Zal hij zeer waarschijnlijk niet, maar een leuke winst eruit slepen moet wel lukken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:29

Jebus4life

BE User

Maar komaan, "FOMO" is toch geen valabele trading strategie? Tuurlijk kan dat een keer goed gaan (en zelfs veel geld opbrengen), maar dit is toch geen manier van werken?

"Het doel" is 3$, nu is het 0.05$, er is geen reden waarom die zou stijgen behalve dat mensen instappen en hopen dat hij zal stijgen. Dus eigenlijk is het gewoon een pyramid scheme...

Van dat soort zaken blijf ik waanzinnig ver weg.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Jebus4life schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:00:
Maar komaan, "FOMO" is toch geen valabele trading strategie? Tuurlijk kan dat een keer goed gaan (en zelfs veel geld opbrengen), maar dit is toch geen manier van werken?

"Het doel" is 3$, nu is het 0.05$, er is geen reden waarom die zou stijgen behalve dat mensen instappen en hopen dat hij zal stijgen. Dus eigenlijk is het gewoon een pyramid scheme...

Van dat soort zaken blijf ik waanzinnig ver weg.
Ik denk ook dat er heel veel mensen zijn die nog 20 euro ergens nog op hun exchange account hebben staan, en die dan in RBT steken. Gewoon om te kijken of het wat op kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-06 16:42
Ik zoek eigenlijk nog een munt voor erbij, hebben jullie een tip? Welke denken jullie dat binnen een aantal maanden flink zal groeien?

DBC
Dent
Ripple
Gems??

Misschien toch iets anders?
Pagina: 1 ... 22 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)