dat weet je nog niet want wie zegt dat de mm website het gaat houden om 18:00 uur volgens mij had die vorig jaar ook problemen om up te blijven nadat hij online was gekomen om 00:01
Webshop en winkelassortiment zijn niet altijd gelijk. Ook worden online vaak dingen weggehaald die je nog wel uit het schap kan kopen.Don Juansen schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:54:
[...]
Ik neem aan dat de prijzen in de webstore gelijk zijn aan die in de winkel? Dan kan je lekker vanaf de bank shoppen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vorig jaar ging prima hoor, geen enkel probleem. De winkel kan andere prijzen hebben dan online afhankelijk van prijzen om winkel heen
*knip* Vragen of bepaalde producten/categorieën meedoen aan de BTW-actie is niet de bedoeling, gezien wij deze informatie ook niet hebben.
[ Voor 75% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2018 17:11 ]
grr digitale clubpas verschijnt niet in de app, heb alles netjes aangemeld en wou zo naar een mm rijden
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
gewoon heen rijden niets van aantrekken had ik vorig jaar ook (toen deed de app helemaal niets omdat ze de site uit de lucht hadden gehaald) was veder geen enkel probleemspridgets schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:14:
grr digitale clubpas verschijnt niet in de app, heb alles netjes aangemeld en wou zo naar een mm rijden
Nee, niet altijd. Prijzen kunnen per MM vestiging anders zijn...Don Juansen schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:54:
[...]
Ik neem aan dat de prijzen in de webstore gelijk zijn aan die in de winkel?
[ Voor 9% gewijzigd door Acid_Burn op 24-01-2018 17:19 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Uhm, BCC every day low pricing, die ook elke keer MM matchen, concurreren niet op prijs?Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:01:
[...]
Lol, volgens mij zijn het alleen BOL en Coolblue die serieus concurrent zijn. BCC, EP en Expert concurreren nooit op prijs en de rest zijn fabrikanten webshops die 1 x per kwartaal wat in de aanbieding doen.
Valt mee hoe druk het hier bij de mediamarkt is, met een beetje mazzel scoor ik gewoon mijn producten. Maken er wel een happening van hoor
Zou je wel de locatie willen noemen als je zegt dat de winkel rustig is? Hebben we ook idee waar het rustig is
Dadelijk, als ik met de spullen buiten sta haha!Sneakyman schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:28:
Zou je wel de locatie willen noemen als je zegt dat de winkel rustig is? Hebben we ook idee waar het rustig is
Hij was vorige week in de aanbieding, vandaar die prijs.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:54:
2 dagen geleden de philips hue color starterkit was 159 euro, gisteren was het 169 and nu is het 184!wtf mediamarkt!
bij BCC zelfs van 159 naar 199 deze week (ben ook in de running)acst schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:36:
[...]
Hij was vorige week in de aanbieding, vandaar die prijs.
Vandaag in een BCC filiaal.. daar waren ze ook al druk bezig om de actie te "pareren". Medewerker gaf wel aan dat de MM de BTW heeft en dat zij puur hun prijzen / uitsluitingen / wat er is uitverkocht bij de MM / alle lopende aanbiedingen die stoppen / aanpassing ivm de laagste prijs die terug gaan naar hun oude prijs... 1 op 1 overnemen.Hertog_Martin schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Uhm, BCC every day low pricing, die ook elke keer MM matchen, concurreren niet op prijs?
Even kleine tip.
Als ik actiecode "BTWKorting" (met kleine letters erin) nu invul krijg ik de melding "De ingevulde actiecode is ongeldig".
Met allemaal hoofdletters "BTWKORTING" krijg ik "De actiecode is nu niet beschikbaar".
Dus ik denk dat de hoofdletters wel van belang zijn.
Let daar dus op bij het gebruik zo meteen.
Misschien ook even aanpassen in de starter en onderaan?
Als ik actiecode "BTWKorting" (met kleine letters erin) nu invul krijg ik de melding "De ingevulde actiecode is ongeldig".
Met allemaal hoofdletters "BTWKORTING" krijg ik "De actiecode is nu niet beschikbaar".
Dus ik denk dat de hoofdletters wel van belang zijn.
Let daar dus op bij het gebruik zo meteen.
Misschien ook even aanpassen in de starter en onderaan?
Bij Pro Audio apparatuur weet ik dat er prijsafspraken zijn. Echter deze zijn niet strafbaar. Prijsafspraken zijn alleen strafbaar als het afspraken betreft die tussen concurrerende branche handelaren. Dit geld niet voor afspraken tussen fabrikant en dealer/distri. Daarnaast zijn het géén vaste "lees: zwart op wit" afspraken. Dit wil zeggen, je wordt als dozenschuiver geacht je aan de IAP (Internet Advies Prijs) te houden. Doe je dat niet krijg je een waarschuwing. Wordt die genegeerd dan leveren ze gewoon niet meer. En je kunt dan nergens anders het product vandaan halen....Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:42:
[...]
Nee jouw aluhoedje-stelling is pas onzinnig. De overheid staat hier los van tenzij je kunt bewijzen dat er ook daadwerkelijk prijsafspraken worden gemaakt.
Daarentegen kun je wel degelijk een objectieve constatering doen met betrekking tot de dag- en week prijzen en aan de hand daarvan een mening vormen.
Dit alles "om de markt niet te frustreren"
Voor wat betreft consumenten audio en Witgoed kan ik mij voorstellen dat het net zo gaat als bij Pro Audio.
In Supermarktland werkt dit bijna precies andersom en bepalen de ketens. Hier zitten dan ook géén dealers of distri's tussen, supermarkt ketens doen veelal rechtstreeks zaken met fabrikanten.
I'm not bothered by those who think they are right.
Groningen Sontplein staan zo'nd dik 100 man voor de deur!
Mocht er iemand in toeval geloven:
Alle Harmony remotes waren gisteren nog leverbaar. Maar iemand heeft ze voor 18:00 allemaal opgekocht....
http://www.mediamarkt.nl/...-harmony-950-1408721.html
http://www.mediamarkt.nl/...armony-touch-1197081.html
http://www.mediamarkt.nl/...armony-elite-1408720.html
Dat dus...
Ja, had screenshot gemaakt...
Alle Harmony remotes waren gisteren nog leverbaar. Maar iemand heeft ze voor 18:00 allemaal opgekocht....
Dat dus...

[ Voor 21% gewijzigd door Gearjunkie op 24-01-2018 18:03 . Reden: Screenshot toegevoegd ]
PHILIPS HUE Color Starterkit inclusief dimmer switch met btw korting: 152,84
Ik heb een CANON PowerShot G7X Mark II weten te kopen met 93 euro korting. Best lekker
was binnen 30 seconde klaar op de Mediamarkt website
Nu nog ff verder rustig rondneuzen voor een extra accu en een tasje
Nu nog ff verder rustig rondneuzen voor een extra accu en een tasje
Siemens EQ9 S500 (volautomaat) weten te bemachtigen met €204 korting en straks €100 cashback van Siemens!
Precies om 18u werkte de code, met een reeds eerder vanmiddag gevuld winkelmandje.
Code in hoofdletters werkt, bestelling geplaatst :-)
Haha, mooie Lenovo laptop gekocht, ze waren al de goedkoopste met deze laptop. Topdeal dus!
www.casarodriguillo.com
Sonos Play:1 €147
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 24-01-2018 18:05 ]
Welke?Pinin schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:04:
Haha, mooie Lenovo laptop gekocht, ze waren al de goedkoopste met deze laptop. Topdeal dus!
Zelfde verhaal hier, wat een onzin, 17:55 nog voorraad. 18:01 opeens uitverkocht.Gearjunkie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:00:
Mocht er iemand in toeval geloven:
Dat dus...
[afbeelding]
Sigaar uit eigen doos dit!
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Al besteld.Geert1976 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:05:
Sonos Plag:1 €147
Code werkt!
Maar alle UBIQUITI apparatuur is ineens verdwenen?
Iemand die gezien?
[ Voor 22% gewijzigd door RangerBoBNL op 24-01-2018 18:06 ]
Mja die kon je al ruim een maand geleden als via Amazon.de voor €149 laten thuis bezorgenmonsieurpinot schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:02:
PHILIPS HUE Color Starterkit inclusief dimmer switch met btw korting: 152,84
Anyway wel net een Hue Tap besteld voor €43,80
Verwijderd
*knip* Als je al weet dat wij dit niet weten, waarom vraag je het dan?
[ Voor 64% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2018 18:07 ]
Net als vorig jaar weer product besteld goedkoper dan 2e hands op marktplaats
. Nu nog even langs winkels om te kijken of drone ook nog ergens voordelig voor een normale prijs lukt...
Verwijderd
Iemand hetzelfde probleem bij het bestellen?
De ingevulde actiecode is ongeldig. Meer informatie vind je hier.
nvm het werkt nu wel
nvm het werkt nu wel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 18:09 ]
Doen de wifi routers ook mee? Net een lens besteld mét korting, maar een router pakt hij niet?:
http://www.mediamarkt.nl/...router-r7800-1433589.html
Staat niet zo duidelijk in de voorwaarden.
http://www.mediamarkt.nl/...router-r7800-1433589.html
Staat niet zo duidelijk in de voorwaarden.
net ook, maar nu werkt het weerVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:09:
Iemand hetzelfde probleem bij het bestellen?
2 maal zelfde monitor bestellen, moet ook in 2 keer.
1ste keer lukte, code werkt. Code geeft nu aan ongeldig.
10 minuten later wel werkend, nadat ik via de mail de bestelbevestiging binnenhad.
1ste keer lukte, code werkt. Code geeft nu aan ongeldig.
10 minuten later wel werkend, nadat ik via de mail de bestelbevestiging binnenhad.
[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 24-01-2018 18:16 ]
Alles al uitverkocht wat ik wou hebben...pffff
Zojuist toch even dik 150 euro verdiend op een wasdroger. Prijs was de laatste weken stabiel en de concurrenten waren ongeveer hetzelfde of duurder.
Canon g7x mark ii voor 445 
Had m in mijn winkelwagen staan, moest alleen even wachten tot 1800 voor de code.
Had m in mijn winkelwagen staan, moest alleen even wachten tot 1800 voor de code.
Verwijderd
Precies. Maar met alleen matchen ben je niet goedkoop. Als het kratje bier overal 10 euro kost is er helemaal geen aanbiedingHertog_Martin schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Uhm, BCC every day low pricing, die ook elke keer MM matchen, concurreren niet op prijs?
Gelukt...mijn versterker besteld met 90 euro korting
Dan maar even deze geprobeerd:
http://www.mediamarkt.nl/...n-avr-x3400h-1523428.html
oh wacht, niet meer leverbaar?

Gisteren wel....

Gisteren wel....

De code werkte even niet, ik dacht dat het aan mijn cadeaubonnen lag.
Wel een CANON LEGRIA HF R78 rijker, met tasje en 64GB kaartje voor de prijs van de normale camera.
En uiteraard had ik natuurlijk 2x €150 aan cadeaubonnen ingeslagen met 7% korting. Al met al dus prima.
Wel een leuke quote uit bestelbevestiging:
Wel een CANON LEGRIA HF R78 rijker, met tasje en 64GB kaartje voor de prijs van de normale camera.
En uiteraard had ik natuurlijk 2x €150 aan cadeaubonnen ingeslagen met 7% korting. Al met al dus prima.
Wel een leuke quote uit bestelbevestiging:
Het is verdorie pas kwart over zes, dat ding moet morgen gewoon binnen zijnIn verband met het succes van de btw-actie is de levertijd langer dan normaal.
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Verwijderd
Bij mij staat ie gewoon op leverbaar 
Gearjunkie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:16:
Dan maar even deze geprobeerd:
[afbeelding]
Gisteren wel....
[afbeelding]
Same here, in de winkel gekocht samen met een Nikon D5600.Senterian schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:13:
Canon g7x mark ii voor 445
Locatie Leeuwarden trouwens!
Mazzel ook want kon de D5600 vorige week nog laten reserveren. Stond wel als demo maar niet meer in het schap.
2 verschillende browsers en crtl F5... NJET! niet leverbaar...
Wilde graag de BOWERS & WILKINS PX Goud bestellen. Ik zit al dagenlang de pagina te refreshen, al die tijd netjes op voorraad. Nu net na 18u zijn zowel de gouden als de grijze versie *plots* "tijdelijk niet beschikbaar". Ook weggehaald uit mijn winkelmand. Mooi verhaal...
Bepaalde items zijn WEL beschikbaar als je NIET ingelogd bent, dus uitloggen, in je mandje stoppen, code invoeren (werkt gewoon) en dan weer inloggen om te betalen
EDIT het leek maar zo/was toeval denk ik, sommige artikelen waren niet meer beschikbaar maar nu weer wel
EDIT het leek maar zo/was toeval denk ik, sommige artikelen waren niet meer beschikbaar maar nu weer wel
[ Voor 24% gewijzigd door Catzjes op 24-01-2018 18:39 ]
Bose Soundtouch 30 III voor 453. Anders 508 via amazone.de of 550 bij de reguliere shops in NL. Mooie korting :-)
Was even druk volgens mij.. eerst code ongeldig en vervolgens uitverkocht.. paar minuten later toch op voorraad!
Dus toch een Asus PG279Q voor 635 kunnen aanschaffen
Dus toch een Asus PG279Q voor 635 kunnen aanschaffen
Overigens ben ik ook aan het kijken naar een MSI laptop voor mijn zoon en zie ik dat Coolblue de prijs van deze laptop zojuist heeft aangepast aan de MM prijs met de BTW korting. Coolblue doet dus stiekem wél mee. Het kan dus lonen om ook daar even te checken.
Verwijderd
sorry mijn fout, Ik had dit over het hoofd gezien:Gearjunkie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:21:
[...]
2 verschillende browsers en crtl F5... NJET! niet leverbaar...
Dit product is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
Nette prijs!Geert1976 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:10:
Samsung Galaxy S8
€475 (na €50 retour v Samsung)
Ik zit ook te twijfelen.Geert1976 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:10:
Samsung Galaxy S8
€475 (na €50 retour v Samsung)
Alleen de S9 komt in maart al uit. En dan verwacht ik ook een pricedrop.
Dus kan dan hopelijk voor dezelfde prijs als de MMBTW prijs S8 kopen of een S9.
Huub Huub Barbatruc!
Ik twijfel om deze te kopen:
http://www.mediamarkt.nl/...-ea8108-roma-1315941.html
Normaal €299, na BTW actie: €246
Maar de Lidl verkoopt hem ook, met een normale prijs van €249!
Na de actiekorting zijn ze de goedkoopste, maar €3 verschil in niet echt de moeite.
Ze doen nu zeker niet de laagste prijs garantie vóór aftrek van de de "BTW" actie
Na de actiekorting zijn ze de goedkoopste, maar €3 verschil in niet echt de moeite.
Ze doen nu zeker niet de laagste prijs garantie vóór aftrek van de de "BTW" actie
Valt me op dat nagenoeg elke winkel voor mijn item de prijs gelijk heeft getrokken met de MM en dan niet positief.
Die zijn zelfs 50 euro duurder geworden.
Je zou ze willen straffen. Maar dan straf je jezelf.
De zilveren versie is wel de oude goedkope prijs, wilde niet staat in het meubel.
Die zijn zelfs 50 euro duurder geworden.
Je zou ze willen straffen. Maar dan straf je jezelf.
De zilveren versie is wel de oude goedkope prijs, wilde niet staat in het meubel.
[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 24-01-2018 18:39 ]
SAMSUNG 850 EVO 500 GB
https://www.mediamarkt.nl...?storeId=10259&langId=-11
Het type voucher is niet geldig voor deze bestelling.
Houd het zelf ook al een tijdje in de gaten bij Coolblue maar helaas niet op de laptop die ik op het oog heb (ASUS). Toch maar bij de MediaMarkt besteldnomar109 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:32:
Overigens ben ik ook aan het kijken naar een MSI laptop voor mijn zoon en zie ik dat Coolblue de prijs van deze laptop zojuist heeft aangepast aan de MM prijs met de BTW korting. Coolblue doet dus stiekem wél mee. Het kan dus lonen om ook daar even te checken.
Cities aren't loud, cars are loud
Was net op tijd, wat verschillende Sonos speakers en een mooie Lumix 2000 besteld.
De helft is al niet meer leverbaar
De helft is al niet meer leverbaar

Is het de bedoeling dat je nu voor elk artikel dat je gewild had te kopen een post gaat aanmaken als de actie niet geldig is voor dat product, of dat de fabrikant niet mee wil doen? Overigens is deze in de voorwaarden al lang en breed uitgesloten.Gearjunkie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:39:
SAMSUNG 850 EVO 500 GB
Dat gezeur altijd. Je hebt geen recht om iets met korting te kopen, het is een gunst.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Verwijderd
Ik zou een luxer apparaat nemen.Medic schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:37:
Ik twijfel om deze te kopen:
Ik ga ook om een wasdroger kijken. Ik heb de afgelopen dagen van mijn voorkeuren screenshots gemaakt. Ik ben erg benieuwd of de prijzen zo kloppen. Dan heb je trouwens ook een topmodel wasdroger gekocht als je 150 bespaart. Ik ga voor een klasse of 2 lagernomar109 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:10:
Zojuist toch even dik 150 euro verdiend op een wasdroger. Prijs was de laatste weken stabiel en de concurrenten waren ongeveer hetzelfde of duurder.
Ik ben dus niet de enige die ruzie heeft met het systeemVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:44:
BTWKORTING als actiecode werkt niet.
[afbeelding]
Groot aantal camera's en lenzen nu al online uitverkocht, bij de winkel was de voorraad ook zeer mager. Ik heb het idee dat er een hoop achter wordt gehouden waarop te weinig winst wordt gemaakt.
Verwijderd
Nope en ik ben wel clublid.Medic schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:45:
[...]
Ik ben dus niet de enige die ruzie heeft met het systeem
Ik wil een EnergyUp light. E219 voor korting, E180 na korting. Alternatief is Amazon.de voor E189.
Bezig om een avr te bestellen, helaas je raadt het al, na 5 x proberen: code niet geldig...... :
Grote of kleine letters, van alles al geprobeerd...
Half uurtje verder, mooi toch nog gelukt en 96 euro verdiend
Grote of kleine letters, van alles al geprobeerd...
Half uurtje verder, mooi toch nog gelukt en 96 euro verdiend
[ Voor 40% gewijzigd door dinandus op 24-01-2018 19:10 . Reden: aanvulling tekst ]
Het loont om vannacht even in de outlet te kijken. Had vorig jaar een Miele warmtepompdroger voor 475 ipv 899 in de winkel... (525 betaald, maar er zat nog een extra voucher bij van een wasmachineNikeo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:44:
[...]
Ik ga ook om een wasdroger kijken. Ik heb de afgelopen dagen van mijn voorkeuren screenshots gemaakt. Ik ben erg benieuwd of de prijzen zo kloppen. Dan heb je trouwens ook een topmodel wasdroger gekocht als je 150 bespaart. Ik ga voor een klasse of 2 lager
Warmtepompdroger. De zuinigste. En ik hoop er ook minstens zo lang mee te doen als met de huidige energieslurper die recentelijk overleden is (>15 jaar).Nikeo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:44:
[...]
Ik ga ook om een wasdroger kijken. Ik heb de afgelopen dagen van mijn voorkeuren screenshots gemaakt. Ik ben erg benieuwd of de prijzen zo kloppen. Dan heb je trouwens ook een topmodel wasdroger gekocht als je 150 bespaart. Ik ga voor een klasse of 2 lager
goeie tipnomar109 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:32:
...... Coolblue doet dus stiekem wél mee. Het kan dus lonen om ook daar even te checken.
keek voor me nc koptelefoon, natuurlijk uitvoorraad op de site. Bij coolblue ook netjes de korting
hmmm...raar
Ik heb zelfs alle cookies verwijderd om te kijken of dat het probleem was.
code:
werkt bij mij ook niet meer. 1
| BTWKORTING |
Ik heb zelfs alle cookies verwijderd om te kijken of dat het probleem was.
Huub Huub Barbatruc!
de kortingcode werd nog even voor de betaling geweigerd en ongeldig verklaard... uh...
Asus N551JK-CN157H
Verwijderd
Toch mooi een Dyson (V8) stofzuiger op de kop kunnen tikken voor een mooi prijsje.
Net onder de € 415 terwijl deze normaal op € 625 staat, en ondanks dat er een Dyson actie is, heeft MM deze actieprijs (€ 499) netjes vastgehouden en nog eens de BTW-Korting toegepast.
Had het niet verwacht, valt me eigenlijk hartstikke mee.
Net onder de € 415 terwijl deze normaal op € 625 staat, en ondanks dat er een Dyson actie is, heeft MM deze actieprijs (€ 499) netjes vastgehouden en nog eens de BTW-Korting toegepast.
Had het niet verwacht, valt me eigenlijk hartstikke mee.
Zojuist een hogedruk reiniger aangeschaft. Het is wel heel erg toevallig dat het "normale" model opeens uitverkocht is terwijl deze de hele week al ruim op voorraad was incl. deze middag. Nu het premium model moeten kopen welke gelukkig met de korting nog steeds aanzienlijk goedkoper is dan elders, zelfs goedkoper dan het normale model bij andere winkels.
Ik wilde een LG G6, maar eerst was de zwarte uitverkocht en toen ik de zilveren wilde kopen klapte mijn internet eruit. Toen dat eindelijk terugkwam was de zilveren ook weg. It's not meant to be, geloof ik. 
Worden uitverkochte producten doorgaans nog weer bijgevuld tijdens de actie? Of helemaal niet?

Worden uitverkochte producten doorgaans nog weer bijgevuld tijdens de actie? Of helemaal niet?
canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is
Melk is een belediging voor de koffieVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:07:
[...]
Goede vraag. Ligt er net aan wat je wensen zijn. Wel of geen melkreservoir?
Ik heb dit apparaat gebruikt bij iemand thuis, kwam lekkere koffie uit, meer smaak met dezelfde boon die ik thuis in mijn Bosch TCA5201 gebruik.
Nogmaals, het is niet raar dat het uitverkocht is.VulcanRaven schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:04:
Zojuist een hogedruk reiniger aangeschaft. Het is wel heel erg toevallig dat het "normale" model opeens uitverkocht is terwijl deze de hele week al ruim op voorraad was incl. deze middag. Nu het premium model moeten kopen welke gelukkig met de korting nog steeds aanzienlijk goedkoper is dan elders, zelfs goedkoper dan het normale model bij andere winkels.
Ze gaan niet elk product individueel die niet meedoen met de actie in de voorwaarden zetten.
Dus zetten ze sommige producten op "uitverkocht".
Huub Huub Barbatruc!
Staat bij alles OP=OP dus helaas niet, het valt mij wel op dat de voorraad voor camera's, lenzen en smartphones tijdens deze actie verdacht klein zijn. Wordt denk ik te weinig winst op gemaakt. In de winkel binnen stonden er maar 1 - 2 stuks van elk, waar normaal het schap vol staat.rara-avis schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:08:
Ik wilde een LG G6, maar eerst was de zwarte uitverkocht en toen ik de zilveren wilde kopen klapte mijn internet eruit. Toen dat eindelijk terugkwam was de zilveren ook weg. It's not meant to be, geloof ik.
is het niet net zoveel werk om iets op uitverkocht te zetten als erbij zetten dat het niet meedoet aan de actie?DNA_Saint schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:10:
[...]
Nogmaals, het is niet raar dat het uitverkocht is.
Ze gaan niet elk product individueel die niet meedoen met de actie in de voorwaarden zetten.
Dus zetten ze sommige producten op "uitverkocht".
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
EvolutionX schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:48:
[...]
Het loont om vannacht even in de outlet te kijken. Had vorig jaar een Miele warmtepompdroger voor 475 ipv 899 in de winkel... (525 betaald, maar er zat nog een extra voucher bij van een wasmachine)
Bedankt.nomar109 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:49:
[...]
Warmtepompdroger. De zuinigste. En ik hoop er ook minstens zo lang mee te doen als met de huidige energieslurper die recentelijk overleden is (>15 jaar).
Ik wacht nog even tot morgen tot coolblue openlijk meegaat in de prijs op dit model: https://www.coolblue.nl/product/388678/bosch-wty87700nl.html
Inclusief die cashback, die tot de 28e loopt, is dat de maximale korting denk ik.
Verwijderd
Haha oké, dat moet je maar niet in Spanje zeggen.Medic schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:09:
[...]
Melk is een belediging voor de koffie
Ik heb dit apparaat gebruikt bij iemand thuis, kwam lekkere koffie uit, meer smaak met dezelfde boon die ik thuis in mijn Bosch TCA5201 gebruik.
Wij hebben de delonghi ecam. Heel fijn apparaat en gaat mega lang mee!
Irritant ik wil de Moto G5 + gratis flipcover bestellen. Doe ik ze beide in mijn mandje, dan is de flipcover gratis, vul ik vervolgens de code in. Dan rekent hij de flipcover mee in het totale bedrag en krijg ik daar btw korting over. Nu ben ik niet goedkoper uit, wat is wijsheid? Wachten tot het wordt opgelost of zonder cover bestellen en achteraf mailen?
De vraag is in hoeverre er een pricedrop gaat komen als de S9 uit komt. Ik merk de laatste tijd dat de nieuwe modellen voor een dusdanige hoge prijs in de markt gezet worden dat de voorlopers nog een lange tijd vast zitten op de huidige (relatief lage) prijs.DNA_Saint schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:36:
[...]
Ik zit ook te twijfelen.
Alleen de S9 komt in maart al uit. En dan verwacht ik ook een pricedrop.
Dus kan dan hopelijk voor dezelfde prijs als de MMBTW prijs S8 kopen of een S9.
De S8 kwam voor €800 op de markt en kost op het moment gemiddeld €630 (21% gedaald).
De S7 kwam voor €700 op de markt en kost op het moment gemiddeld €420 (40% gedaald).
Met de korting van de mediamarkt en de cashback van samsung zit je nu op een daling van 40% t.o.v. de introductieprijs. Ik verwacht dan ook dat je nog bijna een jaar zit te wachten voordat deze "actieprijs" (€476) de normale prijs is van de Galaxy S8.
Ik heb hem in ieder geval alvast besteld.
Zeker niet verkeerd met de cashback actie, en die geldt alleen via Coolblue. Heb ook gekeken naar deze, maar ik wilde A+++.Nikeo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:12:
Ik wacht nog even tot morgen tot coolblue openlijk meegaat in de prijs op dit model: https://www.coolblue.nl/product/388678/bosch-wty87700nl.html
Inclusief die cashback, die tot de 28e loopt, is dat de maximale korting denk ik.
Verwijderd
Voorraad van meeste foto apparatuur lijkt inderdaad heel beperkt; Canon 200D al vrijwel gelijk uitverkocht en een lens verdween terwijl hij al in mijn mandje zat (nadat met moeite de BTW korting was binnengehaald). Kijken of er morgen nog wat verandert in de voorraad.
Nikon D500 is zo te zien wél leverbaar voor een lagere prijs, maar nauwelijks goedkoper dan bij acties vorig jaar; kennelijk is dat één van de producten die Nikon nog wel graag met wat korting wil verkopen...
Nikon D500 is zo te zien wél leverbaar voor een lagere prijs, maar nauwelijks goedkoper dan bij acties vorig jaar; kennelijk is dat één van de producten die Nikon nog wel graag met wat korting wil verkopen...
Net een monitor besteld, let wel de code is alleen voor "leden" en het moeten allemaal hoofdletters zijn, anders werkt het niet.
Ja helaas, meeste Sony spul is ook al of van de site of "uitverkocht". De 70-200GM 2.8 was er rond 18:00 nog wel voor 550 korting en dan nog 100 eu cashback eroverheen. Ik wilde een router, als troost een 18-105 gekocht voor 453eu omdat de routers niet mee deden.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:28:
Voorraad van meeste foto apparatuur lijkt inderdaad heel beperkt; Canon 200D al vrijwel gelijk uitverkocht en een lens verdween terwijl hij al in mijn mandje zat (nadat met moeite de BTW korting was binnengehaald). Kijken of er morgen nog wat verandert in de voorraad.
Om 18.07u een Nikon D750 en nieuwe laserprinter voor kantoor gekocht. Ruim 350,- voordeel, toch mooi meegenomen
. Nu nog aan het twijfelen over de Sonos 1...
Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /
Hier hetzelfde verhaal, gisteren waren beide varianten op voorraad, nu lijkt de grijze zelfs helemaal niet meer vindbaar op de site. Blijkbaar is er plotseling veel vraag naar dit product.SteveO schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:25:
Wilde graag de BOWERS & WILKINS PX Goud bestellen. Ik zit al dagenlang de pagina te refreshen, al die tijd netjes op voorraad. Nu net na 18u zijn zowel de gouden als de grijze versie *plots* "tijdelijk niet beschikbaar". Ook weggehaald uit mijn winkelmand. Mooi verhaal...
Niet bij mediamarkt verkrijgbaar, maar zojuist wel bij COOLBLUE besteld voor € 329,77.
[ Voor 7% gewijzigd door kwiebus op 24-01-2018 20:05 ]
Cashback geldt overigens niet bij btw actie, maar goed alsnog een mooie korting. Hij is nu uitverkochtD. Ninjai schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:03:
Siemens EQ9 S500 (volautomaat) weten te bemachtigen met €204 korting en straks €100 cashback van Siemens!
Wilde ook voor de 200D gaan (met die kitlens erbij). Met kitlens was al paar dagen niet meer te krijgen en toen ik net keek was de body ook weg idd. Beetje jammerVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:28:
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> ~[/html]
~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor
. Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.
~[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> ~[/html]
~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.