Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
En ik zie niet in waarom mensen klagen dat iets niet online beschikbaar is, dan ga je maar lekker naar de winkel toe, zie het probleem niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-01-2018 19:45 ]
Als ik een synology DS218Play in de mand doe blijft het 228.Koffie-Verkeerd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:41:
[...]
Serieus waar? Ik ben zelf geen MM member en kan het dus (nog) niet controleren.
Ben jij toevallig wel member en zag je geen doorgestreepte prijs van EUR 228,- staan en een nieuwe prijs minus de korting? (Eur 188,43 waarschijnlijk).
Aan de ene kant ben ik blij dat ze niet meedoen; nu hoef ik m'n net afgeleverde NAS niet te retourneren.
Aan de andere kant: had toch bijna EUR 40,- gescheeld.
Met de melding: Het type voucher is niet geldig voor deze bestelling.
BTW actie is niet geldig op pc accessoiresMedic schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:47:
[...]
Als ik een synology DS218Play in de mand doe blijft het 228.
Als ik dit bericht mag geloven, is dat niet zo.NotSoSteady schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:46:
Ik zie dat sommige mensen zeggen dat Coolblue ook meedoet, maar ik zie dat persoonlijk nergens?
Maar idd, er zijn er die er anders over denken.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
En wat klopt er niet precies aan?Bronco99 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:47:
[...]
Hue lampen, LG55C7, Denon receiver, Logitech harmony elite... en nog vele artikelen die in dit topic door andere tweakers al zijn genoemd. Allemaal artikelen die heel interessant zijn voor mij en vele anderen denk in. Waar ben jij dan in geïnteresseerd? Ben al dagen aan het kijken op de website en fysiek in de winkel en ik sta erbij en kijk erna.
Ik heb net de code gebruikt en een cameralens besteld. Gaan ze die nog annuleren als ze erachter komen dat ik geen lid ben? :-pbennomeulenbelt schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:28:
Net een monitor besteld, let wel de code is alleen voor "leden" en het moeten allemaal hoofdletters zijn, anders werkt het niet.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik denk niet dat ze er wakker van liggen, annuleren kost waarschijnlijk meer.DirtyBird schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:51:
[...]
Ik heb net de code gebruikt en een cameralens besteld. Gaan ze die nog annuleren als ze erachter komen dat ik geen lid ben? :-p
Mazzelaar, ik ben te laatExiZTeNcE schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:27:
Was even druk volgens mij.. eerst code ongeldig en vervolgens uitverkocht.. paar minuten later toch op voorraad!
Dus toch een Asus PG279Q voor 635 kunnen aanschaffen
Dat is wél vreemd. Als producten niet meedoen met de actie kan MM dat gewoon netjes aangeven, geen probleem. Als je een bepaalde actie aanbiedt dien je je daar als winkel gewoon aan te houden en niet op een slinkse manier eronderuit proberen te komen.DNA_Saint schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:10:
[...]
Nogmaals, het is niet raar dat het uitverkocht is.
Ze gaan niet elk product individueel die niet meedoen met de actie in de voorwaarden zetten.
Dus zetten ze sommige producten op "uitverkocht".
Het kan overigens net zo goed zijn dat het product daadwerkelijk uitverkocht is, dan hoor je mij niet klagen. Maar het is wel toevallig.
Coolblue doet niet mee (volgens eigen zeggen omdat ze geen prijsvechter zijn en het geven van goede service belangrijker vinden), maar past stilzwijgend sommige prijzen wel aan. Gewoon even kijken en vergelijken, en heb je geluk dan bestel je gewoon bij Coolblue (vanwege die betere service).NotSoSteady schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:46:
Ik zie dat sommige mensen zeggen dat Coolblue ook meedoet, maar ik zie dat persoonlijk nergens?
Als je het dan toch wil weten.
Hue lampen waren €159. Lg55c7 is niet meer op voorraad. Denon was €449 Harmony elite niet meer op voorraad.
Oh echt? Verdorie. Heb het al wel aangevraagd bij Siemens zonder de voorwaarden te lezen. Hoor het wel als ze het afkeuren, korting is idd mooi zat.okio schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:33:
[...]
Cashback geldt overigens niet bij btw actie, maar goed alsnog een mooie korting. Hij is nu uitverkocht
Dank voor de bevestiging!Medic schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:47:
[...]
Als ik een synology DS218Play in de mand doe blijft het 228.
Je hebt gelijk.
Ik heb net bij een geheel ander product de korting wel met succes toe kunnen passen waar het bij de ds218Play niet lukte terwijl ik geen MM member ben.
Da's voor mij de bevestiging dat Synology is uitgesloten van de BTW actie.
(Maar het is dus zeker niet zo dat je lid moet zijn om vanaf 18:00 met de de BTWKORTING te kunnen bestellen. Iedereen kan dat nu doen.)
Ik ga nu mijn nieuwe DS218Play in gebruik nemen.....

Bedankt voor de tip maar dat zal niet nodig zijn; Synology doet niet mee met de BTW actie.Angermanagement schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:26:
[...]
Gewoon opnieuw bestellen dan en die je onderweg hebt retour sturen.
Nu al file bij mijn lokale mediamarkt
Die snap ik niet helemaalKoffie-Verkeerd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:57:
[...]
Dank voor de bevestiging!
Je hebt gelijk.
Ik heb net bij een geheel ander product de korting wel met succes toe kunnen passen waar het bij de ds218Play niet lukte terwijl ik geen MM member ben.
Da's voor mij de bevestiging dat Synology is uitgesloten van de BTW actie.
(Maar het is dus zeker niet zo dat je lid moet zijn om vanaf 18:00 met de de BTWKORTING te kunnen bestellen. Iedereen kan dat nu doen.)
Ik ga nu mijn nieuwe DS218Play in gebruik nemen.....
![]()
Zie s.v.p. de laatste regel in een eerder bericht van mij.nDirect090 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:00:
[...]
Die snap ik niet helemaalniet kunnen bestellen maar wel in gebruik nemen
![]()
we missen iets haha
Hoezo 3 starterskits? Ga je er 2 doorverkopen?Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:01:
Net de Philips Hue starterskit 3 maal gekocht, totale korting €170 euro.
Vrolijk onzin uitwisselen met medekijkers en -kopers, een blik op kennelijke voetballiefhebbers bij de TV's die strak naar een wedstrijd staan te kijken alsof er niets belangrijkers meer is.
In twintig minuten ongeveer 140 euro kortingen bijeen gesprokkeld (mp3 ding en een laptop) en bij de uitgang nog een Deutsche Bratwurst. Tsja, crisis is voorbij, lente staat voor de deur
Dan is online nagelbijtend de webshop afschuimen naar mijn idee een eenzame en saaie bedoening.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Verwijderd
Er zitten maar 3 lampen in elke kit, som is vrij snel gemaakt toch? Dus nee, gebruik ze zelf.Denman schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:03:
[...]
Hoezo 3 starterskits? Ga je er 2 doorverkopen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 20:06 ]
Deze voor mn zusje en schoonmoeder besteld met een nette €150 korting. Prijs van dit model zit anders muurvast, dus een hele nette korting
Vorig jaar een Ultrawide monitor gescoord die nog altijd duurder is dan wat ik er een jaar terug voor heb betaald. Als je een ultrawide zoekt moet je nu kijken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zijn losse lampen niet in de actie inbegrepen dan? En was dat niet goedkoper geweest? Aangezien je meer dan 50 lampen op 1 bridge kan aansluiten heb je er dan 2 nutteloos liggen.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:05:
[...]
Er zitten maar 3 lampen in elke kit, som is vrij snel gemaakt toch? Dus nee, gebruik ze zelf.
Maakt mij verder niet uit, heb m’n huis er al vol mee hangen, maar ik probeer maar mee te denken
Hij kan de bridges nog wel los verkopen als die wil.Denman schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:10:
[...]
Zijn losse lampen niet in de actie inbegrepen dan? En was dat niet goedkoper geweest? Aangezien je meer dan 50 lampen op 1 bridge kan aansluiten heb je er dan 2 nutteloos liggen.
Maakt mij verder niet uit, heb m’n huis er al vol mee hangen, maar ik probeer maar mee te denken
Aha ! Dat had ik gemist dus haha. Nee maar ik had dus zelf ook interesse in de 218play, vandaar mijn vraagKoffie-Verkeerd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:03:
[...]
Zie s.v.p. de laatste regel in een eerder bericht van mij.
![]()
Ik helaas ook zat in winkelmand toen ff iets tussendoor en weg
Verwijderd
Nee joh, losse GU10 colour lampen kosten 50 euro per stuk, in een kit zit 1 dimmer 1 bridge en 3 lampen. Dat heeft een waarde van 200 euro als je het los zou kopen. Twee van de 3 hubs gaan wel verkocht worden rest hou ik zelf.Denman schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:10:
[...]
Zijn losse lampen niet in de actie inbegrepen dan? En was dat niet goedkoper geweest? Aangezien je meer dan 50 lampen op 1 bridge kan aansluiten heb je er dan 2 nutteloos liggen.
Verwijderd
Nu nog een TV kiezen... zo moeilijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 20:20 ]
Kwam voor een nieuwe Philips TV en helaas al uitverkocht/niet op voorraad. Gelukkig bij de PlatteTV winkel (die ligt er praktisch naast) wel op voorraad, minder druk én dezelfde korting
Ik heb idd ook nog overwogen om voor de 218 te gaan ipv de 218Play.nDirect090 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:11:
[...]
Aha ! Dat had ik gemist dus haha. Nee maar ik had dus zelf ook interesse in de 218play, vandaar mijn vraagMaar voor de normale prijs ga ik misschien een stapje hoger aangezien die stap naar de ds218+ het wellicht wel waard is. Jammer dat MM niet de NAS systemen mee laat doen idd.
De enige significante verschillen dat ik kon vinden, was dat de 218 1GB meer RAM heeft en 1 USB2 poort.
Dat was mij het prijsverschil van +/- EUR 35 niet waard. (tenzij ie wel in de BTW actie meeging).
De 218+ vind ik sowieso te duur. Is langzamer maar heeft wel standaard 2 GB RAM, uitbreidbaar naar 6GB.
Dat heb ik niet nodig.
[ Voor 25% gewijzigd door joppe113 op 24-01-2018 20:29 ]
Zal wel onder accessoires vallen
218+ Langzamer ? Ik dacht juist sneller. Dat ram is idd wel iets wat me erg aanstaat. Ook omdat die een intel processor heeft, kan die meer taken zoals transcoden van plex dacht ik.Koffie-Verkeerd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:26:
[...]
Ik heb idd ook nog overwogen om voor de 218 te gaan ipv de 218Play.
De enige significante verschillen dat ik kon vinden, was dat de 218 1GB meer RAM heeft en 1 USB2 poort.
Dat was mij het prijsverschil van +/- EUR 35 niet waard. (tenzij ie wel in de BTW actie meeging).
De 218+ vind ik sowieso te duur. Is langzamer maar heeft wel standaard 2 GB RAM, uitbreidbaar naar 6GB.
Dat heb ik niet nodig.
Mijn excuses als dit offtopic gaat.
In hengelo werden de club kaarten voor in de winkel weggegeven.tycho28 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:22:
Was om 19 uur even bij de MediaMarkt in Breda. Was echt gekkenhuis, file rondom de winkel, drukte in de winkel, denk zo'n half uur tot een uur wachtrij bij de kassa. En je kwam de winkel niet in zonder Clubkaart. Hebben anderen dit ook meegemaakt bij andere vestigingen?
Kwam voor een nieuwe Philips TV en helaas al uitverkocht/niet op voorraad. Gelukkig bij de PlatteTV winkel (die ligt er praktisch naast) wel op voorraad, minder druk én dezelfde korting
Maar het kan goedkoper
Bestel de Galaxy S8 in combinatie met een maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement:
https://telefoonabonnemen...ent?articles=499+505+2965
Wil je enkel het toestel, ga dan voor een maandelijks opzegbaar abonnement en zeg dit direct op. Je moet dan het volgende betalen:
Eenmalig: €428 toestelkosten + 30 euro aansluitkosten + 1x 12 euro abonnementskosten = €470. Later krijg je via Samsung nog €50 cashback terug, waardoor je uitkomt op €420.
Zoek je toevallig ook nog een nieuw abonnement voor 2 jaar vast, dan is het helemaal goedkoop:
Bijvoorbeeld: 10gb + 100 minuten bij Tele2 kost €16 per maand (+ 30 euro aansluitkosten).
Voor het toestel betaal je dan maar €336 bij. Later krijg je via Samsung nog €50 terug waardoor je netto €286 moet betalen.
Gaat snel!
Mooie prijs voor de WT44W562NL, vorig jaar de WT44W562NL voor 449 euro euro aangeschaft maar wel in de outlet.Gigagiel schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:42:
5 minuten geleden de SIEMENS WT44W562NL gekocht voor €536, nu uitverkocht. Tevens een steelstofzuiger besteld van DYSON V8 Absolute Pro voor €412, nu ook uitverkocht.
Gaat snel!
Welke NAS het beste voor je is, is idd afhankelijk van het gebruik.nDirect090 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:32:
[...]
218+ Langzamer ? Ik dacht juist sneller. Dat ram is idd wel iets wat me erg aanstaat. Ook omdat die een intel processor heeft, kan die meer taken zoals transcoden van plex dacht ik.
Mijn excuses als dit offtopic gaat.
Zelf gebruik ik geen Plex.
Ik dacht dat de 218+ langzamer was maar pin me er niet op vast.
De218+ is bij mij van de radar verdwenen obv de prijs en de specs heb ik destijds vluchtig doorgenomen.
En idd: we gaan wat offtopic. :-)
Gelukkig zijn er aparte Synology NAS topics voor:
[Synology] Nieuws en discussie
[Synology] Packages
[Synology] Vraag en antwoord - Deel 2
Super, ik ook besteld nu. Goeie tip voor anderen die tegen een "uitverkocht" product aanlopen. Toch even pricewatch/google checken voor andere aanbieders die meegaan met de actie.kwiebus schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:32:
[...]
Hier hetzelfde verhaal, gisteren waren beide varianten op voorraad, nu lijkt de grijze zelfs helemaal niet meer vindbaar op de site. Blijkbaar is er plotseling veel vraag naar dit product.
Niet bij mediamarkt verkrijgbaar, maar zojuist wel bij COOLBLUE besteld voor € 329,77.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 20:53 ]
Aardig lang gewacht en vandaag mijn gewenste SONOS set gescoord (Playbar, Play One (2), Sub en Play 5 gen. 2). Tevens de Dyson V8 aangekocht. Totale korting: Ruim €650.
Vijftien minuten in een zeer lange rij staan wachten. Gratis drankjes en hapjes. Live muziek van DJ. Zeker geslaagd naar mijn mening!
Ik heb hem net opgehaald bij de kassa wordt een andere prijs aangeslagen maar heb later netjes mijn 57 euro terug gekregen.
Na een halfuur was de lens niet meer te krijgen en een uur later ook de camera uitverkocht.
Maar als ik nu kijk, is de telelens weer op voorraad.
Dus het blijven moment opnames, nu zijn ze misschien uitverkocht maar een paar uur later mogelijk weer beschikbaar.
Waarom Sonos play one voor €189 euro kopen als je 'm ergens anders voor €158 euro kan krijgen. Had je nog eens 60 euro kunnen besparenLycaon schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:54:
Heerlijk!
Aardig lang gewacht en vandaag mijn gewenste SONOS set gescoord (Playbar, Play One (2), Sub en Play 5 gen. 2). Tevens de Dyson V8 aangekocht. Totale korting: Ruim €650.
60?Gigagiel schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:03:
[...]
Waarom Sonos play one voor €189 euro kopen als je 'm ergens anders voor €158 euro kan krijgen. Had je nog eens 60 euro kunnen besparen

[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 24-01-2018 21:08 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Heb de laptop die ik wilde weten te scoren
Heb zelf overigens aangegeven dat ik gewoon de waarde van de laptop op de bon wil hebben ivm eventuele garantie claims later. Vervolgens heeft hij de startklaar kosten er toch weer vanaf gehaald en de prijs goed gezet.
Veel mensen zullen hierin trappen, wat ze toch telkens weer 29 euro extra oplevert bij de kassa. Ik wil zelf mn laptop instellen, dus nu wachten totdat ie weer hersteld is naar fabrieksinstellingen...
Overheen gelezen. Je hebt gelijk
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nee, zie nu dat je 'm bij de MM voor 147 kan krijgen

Deze stond voor €147 bij de MM (na verrekenen korting). Ik heb echter de One 2nd gen. gekocht.Gigagiel schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:03:
[...]
Waarom Sonos play one voor €189 euro kopen als je 'm ergens anders voor €158 euro kan krijgen. Had je nog eens 60 euro kunnen besparen
Is er al een tweede versie van de one?Lycaon schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:12:
[...]
Deze stond voor €147 bij de MM (na verrekenen korting). Ik heb echter de One 2nd gen. gekocht.
Of bedoel je gewoon de One omdat mensen nog steeds de 1 en de One door elkaar halen?
In MM Zaandam heb ik er zojuist 1 gezien.SniperFox schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:55:
Helaas was de Olympus M.Zuiko 40-150mm f/4.0-5.6 Black al bij het invullen van de kortingscode niet meer op voorraad. Iemand een MM vestiging gespot met een flinke voorraad camera lenzen? In Zuid-Holland lijkt alles vrij beperkt op voorraad.
Zag eind van de middag dat ze een vergelijkbare laptop hadden (http://www.mediamarkt.nl/...0-14-ba184nd-1541548.html voor 799 (zonder btw korting). Gelukkig die laatste kunnen bestellen, even na 18.00 uur met korting
Daarnaast een setje HUE lampen besteld. Die hadden ze gelukkig ook nog, dus nu maar wachten tot ze bezorgen!
Sonos Playbar 577,65
Play:1 - 147,-
Play:3 - 247,09
Sub: 561,13
Waarom zou de cashback niet meer gelden?okio schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:33:
[...]
Cashback geldt overigens niet bij btw actie, maar goed alsnog een mooie korting. Hij is nu uitverkocht
Ik weet niet hoe het bij Siemens zit, maar bij Samsung werkt de cashback volgens mij wel.WidgetTWW schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:22:
[...]
Waarom zou de cashback niet meer gelden?
Ik zie nergens in de voorwaarden waarom het niet geldt.
Huub Huub Barbatruc!
Hoe laat heb je je bestelling gedaan? Ik heb om 18:40 besteld. Hopelijk gaat mijn bestelling ook vandaag nog op de post.joppe113 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:27:
Mijn bestelling is ook al aangemeld bij de post, kreeg al een appie, bezorging morgen tussen 2 en half 5🤣
Ik heb een EQ 6 espressomachine van Siemens besteld en een Philips Wake up light.
Die eerste laptop heb ik zelf ook in de gaten gehouden. Ze gingen in eerste instantie mee met de prijs van Azerty (802,15) en hebben in de middag de prijs aan Coolblue aangepast (849).jooproo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:20:
Ik was vanochtend beetje pissig op de mediamarkt... had een laptop op het oog (http://www.mediamarkt.nl/...410ua-eb046t-1542010.html) En die steeg vanochtend ineens van 802,15 naar 849 (zonder btw korting dus).
Zag eind van de middag dat ze een vergelijkbare laptop hadden (http://www.mediamarkt.nl/...0-14-ba184nd-1541548.html voor 799 (zonder btw korting). Gelukkig die laatste kunnen bestellen, even na 18.00 uur met korting.
Daarnaast een setje HUE lampen besteld. Die hadden ze gelukkig ook nog, dus nu maar wachten tot ze bezorgen!
Zelf zijn we voor de HP Envy 13-ad112nd gegaan, die ook in prijs gelijk is gebleven. Eveneens even getwijfeld met die laptop die jij hebt gekozen
Damn, ik wilde precies deze camera met lens kopen.Shadowman39 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:58:
Ik was er gelukkig vroeg bij. Een Panasonic camera DMC-G80 + 14-140 mm kit lens kunnen bemachtigen voor 899 euro & telelens 100-300 mm voor 463 euro. Tevens nog een paar filters gekocht, totaal 300 euro bespaard.
Na een halfuur was de lens niet meer te krijgen en een uur later ook de camera uitverkocht.
Maar als ik nu kijk, is de telelens weer op voorraad.
Dus het blijven moment opnames, nu zijn ze misschien uitverkocht maar een paar uur later mogelijk weer beschikbaar.
Om 18:40 was hij uitverkocht, om 19:00 even niet meer en in mijn winkelmandje kunnen stoppen. Tijdens het afrekenen even afgeleid waardoor de reservering geannuleerd wordt: is hij uitverkocht
Hopelijk komt hij morgen weer op voorraad of volgt Coolblue de prijs...
Na 10min was de set uitverkocht, maar een geslaagd avondje hier
In de voorwaarden staat soms opgenomen dat je de cashback niet mag combineren met andere promties/acties.DNA_Saint schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:23:
[...]
Ik weet niet hoe het bij Siemens zit, maar bij Samsung werkt de cashback volgens mij wel.
Ik zie nergens in de voorwaarden waarom het niet geldt.
In de voorwaarden van samsung staat:
Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy S8, S8+ en Note8.
In de voorwaarden van siemens staat:
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties.
Dus in principe geeft dit Siemens de mogelijkheid de cashback niet te honoreren als je gebruik maakt van de btw actie.
Dus zelf even uittellen of de aanbieding van de Mediamarkt nu een goede aanbieding is.
Je kunt hier de actievoorwaarden van siemens vinden en de bedragen die je anders terug krijgt:
https://acties.bsh.nl/files/110/Actievoorwaarden.pdf
[ Voor 14% gewijzigd door eltweako op 24-01-2018 21:34 ]
Vanwaar dat je toch voor de Envy bent gegaan?Richh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:28:
[...]
Die eerste laptop heb ik zelf ook in de gaten gehouden. Ze gingen in eerste instantie mee met de prijs van Azerty (802,15) en hebben in de middag de prijs aan Coolblue aangepast (849).
Zelf zijn we voor de HP Envy 13-ad112nd gegaan, die ook in prijs gelijk is gebleven. Eveneens even getwijfeld met die laptop die jij hebt gekozen
Verwijderd
200D nog steeds uitverkocht, maar de lens die eerder vanavond al snel uitverkocht was bleek net weer in voorraad en heb ik wél kunnen bestellen met leuke korting. Dus af en toe even checken op nieuwe voorraadAbuzer schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:34:
[...]
Wilde ook voor de 200D gaan (met die kitlens erbij). Met kitlens was al paar dagen niet meer te krijgen en toen ik net keek was de body ook weg idd. Beetje jammer
Het resultaat:Wild Chocolate schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:30:
[...]
Mee eens, bij dezen de aifryer waar ik een oogje op heb:
[afbeelding]
Status 13-1: Prijs is nu €169,99, hopen dat ze hem voor de BTW actie weer terugzetten naar de oude prijs, want prijsverlagingen doorvoeren vlak voor de BTW-actie kan natuurlijk echt niet![]()
Status 18-1, 19-1 en 20-1: Prijs nog steeds €169,99.
Ik wil ook een warmtepompdroger, Siemens WT44W562NL, of Bosch WTW84562NL, technisch identiek, en beste koop bij de consumentenbond. Die zie ik helaas niet op de site. Ik ga tegen die tijd gewoon "live" in de winkel kijken of ze die hebben, en als hij dan goedkoper is dan ergens anders (nu €609,-), dan koop ik hem direct.
EDIT:
Vandaag (05-01) zag ik via de Pricewatch de Siemens droger die ik eergisteren niet kon vinden (ik heb het exacte typenummer ingetoetst, zoals hij ook op de MM site staat, nu, en daar kreeg ik gisteren geen resultaat mee. Nu ineens wel, auto-aanvullen zorgt voor identieke invoer, zou hij vandaag toegevoegd zijn)
Dus bij dezen screenshot 2:
[afbeelding]
Status 13-1: "Product tijdelijk niet op voorraad"
Status 18-1: Nu €649,-
Status 19-1: Terug op €629,-
Status 20-1: Èèèn weer €649![]()
Emotional rollercoaster die wasdroger
Tromgeroffel...
Suspence...
De Airfryer was zowel in Alkmaar als in Heerhugowaard niet meer op voorraad (ook in de webshop staat hij nu "niet leverbaar". Dit zat er al een beetje aan te komen, want hij stond al een paar dagen alleen op voorraad in Alkmaar. Dus als eerste naar Alkmaar geweest, en daar nu de HD9247 gekocht, dat is dezelfde maar met een pan voor er in. Was nu van €185,- voor €152,89. Dus goedkoper dan ik de HD9240 waar dan ook gezien heb. De Airfryer was dus goedkoper geworden en nu heb ik een uitgebreider model voor een paar euro (€5,36) meer dan ik oorspronkelijk dacht uit te geven, en ca €12 meer dan de 9240 nu zou kosten als hij aanwezig was.
De wasdroger zag ik niet staan in Alkmaar en daar stom genoeg ook niet gevraagd, omdat ik ervan uitging dat ze van alle voorraad 1 op de vloer hebben. In Heerhugowaard niet gekeken, maar gelijk gevraagd, verkoper hem opgezocht in de pc, stond niet op de vloer maar wel in het magazijn... Op de website staat hij nu nog voor €649,-. Maarrrr in Heerhugowaard zit kennelijk een concurrent in de buurt, want daar was hij van €629,- voor €519,83.
Wel wat prijsschommelingen, maar geen hele gekke dingen, en verklaarbaar aan de hand van het prijsbeleid.
De droger voor de prijs die het oorspronkelijk was, en €20,- goedkoper dan ik inmiddels verwachtte, wat ook een prima deal was geweest.
Al met al een happy camper hier.
[ Voor 7% gewijzigd door Wild Chocolate op 24-01-2018 21:38 ]
Gewicht en uiterlijk (dunne bezels).jooproo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:33:
[...]
Vanwaar dat je toch voor de Envy bent gegaan?
Al snap ik ook heel goed dat je kiest voor een groter touchscreen en het 360-graden draaibare scherm
Dat laatste idd :-)Roos79 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:16:
[...]
Is er al een tweede versie van de one?
Of bedoel je gewoon de One omdat mensen nog steeds de 1 en de One door elkaar halen?
draggie8 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Hoe laat heb je je bestelling gedaan? Ik heb om 18:40 besteld. Hopelijk gaat mijn bestelling ook vandaag nog op de post.
Ik heb een EQ 6 espressomachine van Siemens besteld en een Philips Wake up light.
Van 1099,- voor 908,21
LENOVO IdeaPad 720S-14IKB
Beeldscherm: 14 inch (1920 x 1080)
Processor: Intel Core i7-8550U
Werkgeheugen: 8 GB
Opslag: 256 GB SSD
Grafische kaart: NVIDIA GeForce MX150
ShopLink:
https://www.mediamarkt.nl...b-81bd0040mh-1547518.html
Reviews:
https://www.ultrabookrevi...novo-ideapad-720s-review/
YouTube: (2017) Lenovo Ideapad 720s w/8th gen intel and MX150 Pascal GPU!
Nu al spijt.
In de bevestiging staat dat ik een bericht krijg als de bezorger onderweg is, maar dat bezorging langer dan normaal kan duren. Maw er is niet te voorspellen wanneer ze komen maar ik krijg 's morgens een berichtje dat de bezorger die dag langskomt!
Geen dag of tijdstip in te plannen. Dit ben ik toch niet meer gewend van webshops.
Zo werkt het toch niet meer anno 2018!
Nice! Met een beetje geluk komt mijn bestelling vanavond ook nog wel op de post dus
als je dat doet via CashbackXL krijg je later nog eens 2.5% van je totaalbedrag terug via cashback.
Heb dit nu al een paar keer gedaan en het werkt perfect.
*knip* Referrals zijn niet de bedoeling.
[ Voor 23% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2018 21:42 ]
Tja... ik kom van een dikke (letterlijk) HP van 2,5 kilo en een leeftijd van 5 jaar oudRichh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:34:
[...]
Gewicht en uiterlijk (dunne bezels).
Al snap ik ook heel goed dat je kiest voor een groter touchscreen en het 360-graden draaibare schermdie nog goedkoper is ook.
Dit is die bij de Mediamarkt: pricewatch: HP Pavilion x360 14-ba125nd
i5 8250 (quadcore)
8 GB ram (1x)
128 SSD + 1 TB HDD
14 inch ips touch scherm
940 MX
1.6 kg
Bij coolblue: pricewatch: HP Pavilion 15-ck093nd
i5 8250 (quadcore)
8 GB ram (2x 4 GB)
128 SSD+ 1 TB HDD
15.6 inch ips scherm (geen touch)
1.9 kg
MX150 (30-40% sneller)
De x360 had ik in de winkel gezien in de 250 GB SSD configuratie en die was in ieder geval erg degelijk met een helder scherm. De vraag is hoe de 'ouderwetse' laptop gaat bevallen.
[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 24-01-2018 21:42 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
In de actievoorwaarden voor Siemens volautomaten lees ik dat zinnetje niet terug. Ik hoor het vanzelf wel als Siemens mijn cashback niet goedkeurt.eltweako schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:33:
[...]
In de voorwaarden staat soms opgenomen dat je de cashback niet mag combineren met andere promties/acties.
Deze promotie kan worden gecombineerd met andere promoties op de Galaxy S8, S8+ en Note8.
Dus in principe geeft dit Siemens de mogelijkheid de cashback niet te honoreren als je gebruik maakt van de btw actie.
Dus zelf even uittellen of de aanbieding van de Mediamarkt nu een goede aanbieding is.
Je kunt hier de actievoorwaarden van siemens vinden en de bedragen die je anders terug krijgt:
Bij Shopbuddies krijg je 3%. En een REF is niet toegestaan!Kristian Ruiter schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:39:
Voor mensen die bij de webshop gaan bestellen:
als je dat doet via CashbackXL krijg je later nog eens 2.5% van je totaalbedrag terug via cashback.
(als je dat doet via: !#$%^& dan krijg ik ook nog eens 2.50 als je je aanmeld)
Dit dus. Het staat daar niet in de voorwaarden dus het zou gewoon moeten kunnenD. Ninjai schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:40:
[...]
In de actievoorwaarden voor Siemens volautomaten lees ik dat zinnetje niet terug. Ik hoor het vanzelf wel als Siemens mijn cashback niet goedkeurt.
Voor degenen die het na willen lezen: https://acties.bsh.nl/files/104/Actievoorwaarden.pdf
Dat had je niet verwacht met de BTW dagen?miles schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:37:
Net een bestelling geplaatst voor witgoed.
Nu al spijt.
In de bevestiging staat dat ik een bericht krijg als de bezorger onderweg is, maar dat bezorging langer dan normaal kan duren. Maw er is niet te voorspellen wanneer ze komen maar ik krijg 's morgens een berichtje dat de bezorger die dag langskomt!
Geen dag of tijdstip in te plannen. Dit ben ik toch niet meer gewend van webshops.
Dubbeltje en eerste rang...
Dit heeft niets met BTW actie te maken, is blijkbaar normaal bij MM.418O2 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:42:
[...]
Dat had je niet verwacht met de BTW dagen?
Dubbeltje en eerste rang...
En zó groot is het prijsvoordeel ook niet. Maar het gebrek aan service blijkbaar wel!
Dus nee, had ik niet verwacht. Ik bestel regelmatig online (nooit eerder bij MM) en kan altijd bezorgmoment kiezen, ook bij volumineuze bestellingen.
[ Voor 9% gewijzigd door miles op 24-01-2018 21:46 ]
Volgende keer je witgoed dan bij AO.nl bestellenmiles schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:37:
Nu al spijt.
Wauw wat is de kwaliteit van de Canon G7X Mark II fantastisch.
Helemaal vergeleken met de Panasonic Lumix TZ-57!
(Prijs is €180 vs €450 euro, maar toch
De Mediamarkt in Leeuwarden had er nog twee liggen op het moment dat ik wegging.
Dus mocht je nog geïnteresseerd zijn...
Verder stikte het daar van de Nikon D3400 en Nikon 5300.
Veel mensen gingen met een Canon ervandoor (77D, 80D etc)
Dit is zo elk jaar, rond de btw dagen, het duur zo x3 langer vanwege de drukte.miles schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:45:
[...]
Dit heeft niets met BTW actie te maken, is blijkbaar normaal bij MM.
Dus nee, had ik niet verwacht. Ik bestel regelmatig online (nooit eerder bij MM) en kan altijd bezorgmoment kiezen, ook bij volumineuze bestellingen.
Ben al blij dat ze net op tijd een goede laptop IdeaPad 720S, met i7 gen8 + mx150 online hebben gezet.
Plus ik wacht wel een paar dagen, zodat die gekkenhuis winkels, niet hoeft te bezoeken.
Volgens mij vallen die afstandsbedieningen onder accessoires...dus ik vermoed dat ze eerder weggehaald worden om verwarring te voorkomen? Korting zou er niet op zittenGearjunkie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:00:
Mocht er iemand in toeval geloven:
Alle Harmony remotes waren gisteren nog leverbaar. Maar iemand heeft ze voor 18:00 allemaal opgekocht....
http://www.mediamarkt.nl/...-harmony-950-1408721.html
http://www.mediamarkt.nl/...armony-touch-1197081.html
http://www.mediamarkt.nl/...armony-elite-1408720.html
Dat dus...
Ja, had screenshot gemaakt...
[afbeelding]
Tnx, zal ik volgende keer zeker doen.Nuevocasa schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:47:
[...]
Volgende keer je witgoed dan bij AO.nl bestellenDie gaan altijd mee met de prijzen en hebben een perfecte bezorgservice!! Vorig jaar was de koelkast die ik had besteld bij MM beschadigd bij bezorging... daarna geen voorraad. Toen bij AO.nl besteld voor dezelfde prijs. Echt een top webshop voor witgoed!
CashbackXL pakken m.i. te veel van de cashback zelf mee, Cashbacktotaal geeft bijna in alle gevallen een hogere cashback. In het geval van Mediamarkt bijv. 3%.Kristian Ruiter schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:39:
Voor mensen die bij de webshop gaan bestellen:
[mbr]*knip* Referrals zijn niet de bedoeling.[/]
Behalve dan dat CashbackXL daadwerkelijk uitbetaald, terwijl ik nu al 4 maanden na mijn Bol.com bestelling bij Cashbacktotaal zit te wachtenzerocool82 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:57:
[...]
CashbackXL pakken m.i. te veel van de cashback zelf mee, Cashbacktotaal geeft bijna in alle gevallen een hogere cashback. In het geval van Mediamarkt bijv. 3%.
Ook op claims reageren ze snel. Die 0,5% gun ik ze echt wel.
“In verband met het succes van de btw-actie is de levertijd langer dan normaal. Zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je per e-mail de verzendbevestiging samen met de factuur
De volgende informatie dient ter indicatie:
Indien je bestelling door PostNL wordt bezorgd ontvang je op het moment van verzending per e-mail direct een link met een dag- en tijdsindicatie.
Bestellingen van grotere producten (witgoed, televisies enz.) worden door onze speciale bezorgdienst bezorgd. Wanneer je tussen het bestelmoment en 23:59 uur (op dezelfde dag) een e-mail van onze bezorgdienst ontvangt, wordt je bestelling de volgende werkdag bezorgd. Indien je voor 23:59 geen e-mail ontvangt, wordt je bestelling niet de volgende werkdag geleverd.”
Erm, dat is dat Siemens (BSH-)acties niet te combineren zijn, dat zegt niks over dat je hem ergens in de aanbieding koopt.eltweako schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:33:
[...]
In de voorwaarden staat soms opgenomen dat je de cashback niet mag combineren met andere promties/acties.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sony-alpha-a7-28-70mm-f-3-5-5-6-oss-zwart-1300703.html
Edit: De website van MediaMarkt ligt er nu uit (tot 24:00)
[ Voor 7% gewijzigd door Jansen-nl op 24-01-2018 22:02 ]
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot
Op cashback claims reageren ze snel, maar daarentegen wel vaak een claim in moeten dienen... En bij CashbackXL al vaker gehad dat er bepaalde voorwaarden van toepassing waren die ze niet hadden vastgelegd.... Gevalletje 'pech gehad' volgens CashbackXLRichh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:58:
[...]
Behalve dan dat CashbackXL daadwerkelijk uitbetaald, terwijl ik nu al 4 maanden na mijn Bol.com bestelling bij Cashbacktotaal zit te wachten![]()
Ook op claims reageren ze snel. Die 0,5% gun ik ze echt wel.

Ik daarstraks in de winkel mijn droger besteld. Kon netjes de dag kiezen (zaterdag lukte nu nog, zal morgen wel vol zijn), en krijg de avond ervoor een bericht met tijdsindicatie. Als ik me niet vergis, hebben de winkels hun eigen bezorgers (de verkoper zei ook dat ze 1 bezorger hebben die panisch voor honden is, dus of we die hadden en zo ja in een andere kamer willen houdenmiles schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:37:
Nu al spijt.
Helaas, ik heb de bestelling in alle rust vanachter m'n pc geplaatst. Leermomentje voor de volgende keer.Wild Chocolate schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:13:
[...]
Ik daarstraks in de winkel mijn droger besteld. Kon netjes de dag kiezen (zaterdag lukte nu nog, zal morgen wel vol zijn), en krijg de avond ervoor een bericht met tijdsindicatie. Als ik me niet vergis, hebben de winkels hun eigen bezorgers (de verkoper zei ook dat ze 1 bezorger hebben die panisch voor honden is, dus of we die hadden en zo ja in een andere kamer willen houden) en de droger komt ook uit de voorraad van de winkel zelf), waar de webshop een extern bedrijf inhuurt. Was vorig jaar ook erg te spreken over de bezorgers die mijn wasmachine kwamen brengen.
Wat een prijsRichh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:38:
Jullie denken allemaal dat die Galaxy S8 goedkoop is, €637 met BTW korting en 50 euro cashback = €475.
Maar het kan goedkoper
Bestel de Galaxy S8 in combinatie met een maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement:
https://telefoonabonnemen...ent?articles=499+505+2965
Wil je enkel het toestel, ga dan voor een maandelijks opzegbaar abonnement en zeg dit direct op. Je moet dan het volgende betalen:
Eenmalig: €428 toestelkosten + 30 euro aansluitkosten + 1x 12 euro abonnementskosten = €470. Later krijg je via Samsung nog €50 cashback terug, waardoor je uitkomt op €420.
Zoek je toevallig ook nog een nieuw abonnement voor 2 jaar vast, dan is het helemaal goedkoop:
Bijvoorbeeld: 10gb + 100 minuten bij Tele2 kost €16 per maand (+ 30 euro aansluitkosten).
Voor het toestel betaal je dan maar €336 bij. Later krijg je via Samsung nog €50 terug waardoor je netto €286 moet betalen.
Andere remotes staan er wel in. Maar ja, je kunt van alles onder accessoires zetten. Creatief zijn ze wel bij MM. Dat moet je ze nageven.nooberke schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:54:
[...]
Volgens mij vallen die afstandsbedieningen onder accessoires...dus ik vermoed dat ze eerder weggehaald worden om verwarring te voorkomen? Korting zou er niet op zitten
I'm not bothered by those who think they are right.
Nu hoor ik achteraf dat ALLE laptops in de winkel al startklaar gemaakt zijn en deze service dus geen keuze, maar verplicht is. Weg korting.
Bedenk dit dus goed voor je bij de MM in de winkel wat gaat aanschaffen.
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> ~[/html]
~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.