Sorry dat ik u stoor over een onderwerp waarvan ik denk dat het erg repetitief is, maar vanwege de taal en de verschillende meningen is het moeilijk voor mij om tot een duidelijke conclusie te komen. Allereerst sorry voor mijn nederlands
Ik woon hier al een paar jaar werkend, eind 2020 verloor ik mijn baan door het coronavirus en dacht ik erover om een paar maanden vrij te nemen. Ik heb een hoog bedrag in cryptocurrencies geïnvesteerd om te profiteren van de bull run.
In 2021 heb ik niet gewerkt en mijn investering x10 vermenigvuldigd, een beetje gehandeld en over het algemeen nieuwe projecten/memecoins gekocht op defi blockchain
Ik denk dat ik in een jaar genoeg verdien om een melding van de belastingdienst te krijgen
Mijn belangrijkste vraag, kunnen ze mij als box1 beschouwen? Volgens waar ik lees begrijp ik dat nee, en op andere plaatsen wel. Sommige sites zeggen nee, want het is pure speculatie, ik heb geen invloed op de prijs, noch heb ik informatie. Op andere plaatsen zeggen ze ja voor daghandel, wat is in uw ervaring de waarheid?
Als je naar mijn bsc-portemonnee kijkt, zul je veel tx zien, waarvan een groot deel bestaat uit het approving contracts, stake, harvest ... toegevoegd aan het spelen van sommige games die ik voor het doen van dagelijkse gevechten misschien 10tx heb uitgegeven
Hoe dan ook, ik zie niet veel logica in dat iemand die in mei $ 10k $ fantom koopt voor 0,15, 200k kan verdienen door ze voor 3 te verkopen, en iemand die hetzelfde bedrag wat actiever verdient, meer belasting betaalt .
[
Voor 3% gewijzigd door
Tecatito op 25-01-2022 06:57
]