Haha dat zou wat zijn.PeeVv schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:27:
Wat gebeurt er als het pakketje van Banggood via Royal Shipments alsnog binnen komt? Vandaag is het de 26e, dus ik zou mijn geld terug moeten krijgen. Echter is de status sinds vandaag "Arrived at sort facility (NL)", wat zou betekenen dat het pakketje alsnog binnen zou moeten komen.
Mijn status is ook ondanks de (uiteraard loze) belofte van BG vorige week de zaak te escaleren nog steeds niet geupdate, sinds 21/7 op Longden UK, besteld 13/7.
Daarom vandaag maar weer contact met de chat. Eerst werd me gevraagd nog maar even een weekje te wachten, want het was vast ergens 'in transit'. Ja in transit bij iemand van Royal shipments thuis ja, gok ik
Toen zei ik dat ik het niet normaal vond dat het pakket al meer dan een maand op ongewijzigde positie was, al 11 dagen na z'n verwachte (reeds opgeschoven) afleverdatum, en ik daarom graag een refund wou. Werd niet op ingegaan en afgewimpeld met "ja dit gebeurd wel eens helaas".
Daarna gemeld dat ik bij PayPal een dispute zou openen, toen kwam er vlug een reactie dat ik binnen 48 uur een reactie van het "concern team" ga krijgen, of ik nog alsjeblieeeeeft even wil wachten.
Het concern team, wat een luxe

Anyway dat wordt natuurlijk niks maar ik zal netjes nog 48 u wachten.

Wie weet gaat ie over nog een maand alsnog komen. Inmiddels zelfde product bij Ali besteld bij een EU seller, ietsje duurder, maar dat gaat meestal stukken beter.