China-shopping levertijdentopic

Pagina: 1 ... 18 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 18:48
Supertip schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:03:
Ik denk dat longdon een foutje is, een boerendorp zonder overslag of grotere cargo loodsen.

Wellicht wordt London bedoeld, of is het een virtuele reis, en ligt alles bij GLS Utrecht te wachten op verzending.
Ik had goede hoop dat hij nu eindelijk deze week dan wel zou komen, na de update 1/7 dat ie eindelijk in een hub in UK-Longdon ligt. Helaas nog steeds geen verandering in status. Antwoorden van banggood blijven precies hetzelfde en niks zeggend.. dit was absoluut ook mijn laatste keer dat ik iets bij hen bestel...

Zal ik mijn order eind augustus eindelijk hebben? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion-m
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:04
Juist de typfout "Longdon" is geen goed teken imho, zeer onwaarschijnlijk dat de plaats met de hand ingegeven wordt in een automatisch proces (scannen).
Dus lijkt er meer op dat alle pakketten een fake status gekregen hebben als zoethoudertje.
De 7 dagen vertraging uit de email zijn inmiddels verstreken, maar goed, zit niets anders op dan te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Nou ik zit hier een PayPal claim te overwegen, ik ben het helemaal zat.

Bangbad IPV banggood

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goofyduck384 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:01:
[...]

Ik had goede hoop dat hij nu eindelijk deze week dan wel zou komen, na de update 1/7 dat ie eindelijk in een hub in UK-Longdon ligt. Helaas nog steeds geen verandering in status. Antwoorden van banggood blijven precies hetzelfde en niks zeggend.. dit was absoluut ook mijn laatste keer dat ik iets bij hen bestel...

Zal ik mijn order eind augustus eindelijk hebben? :O
Ik heb op 7 juni een toetsenbord besteld van banggood. Op 1/7 kreeg ik ook de update, In Transit (HUB UK - LONGDON). Nog geen verdere updates.. Heb jij al een update? Ga ook nooit meer iets van banggood bestellen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Verwijderd schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:17:
Ik heb op 7 juni een toetsenbord besteld van banggood. Op 1/7 kreeg ik ook de update, In Transit (HUB UK - LONGDON). Nog geen verdere updates.. Heb jij al een update? Ga ook nooit meer iets van banggood bestellen :F
Nee nog steeds geen verandering nee..
4 Juli iets via Aliexpress besteld (met een levertijd van 15-60 dagen), en is NU.nl in het land van bestemming aangekomen.. daar kan banggood iets van leren.
M.b.t. Mijn order: ik denk dat ik de ‘geldterug’ regeling van mijn credit kaart maar eens ga aanspreken. Dat kan ook nog 28 dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Terwijl we allemaal op onze telefoon ed uit longdon? Zitten te wachten, is er voor onze mi 9 weer een price drop.
Die lange levertijden zijn niet meer van 2019, en reden temeer om in de toekomst banggood te mijden.(misschien wel heel China shopping)

Op amazon.de kost de mi9 inmiddels 370 euro.
Overmorgen in huis.
Bij gearbest die inmiddels veel vlotter levert, en net zo'n slechte helpdesk heeft🙃 voor een mooie prijs.
Zie screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IN1RUFxj08twGxkcHVxx5EWk/thumb.png

Iemand inmiddels een claim ingediend bij banggood voor refund, of via PayPal?

[ Voor 20% gewijzigd door Supertip op 09-07-2019 00:46 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goofyduck384 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:09:
[...]
4 Juli iets via Aliexpress besteld (met een levertijd van 15-60 dagen), en is NU.nl in het land van bestemming aangekomen.. daar kan banggood iets van leren.
Dat zegt niets, bij mij ligt er al iets te wachten in NL in het sorteercentrum vanaf 23 mei (met Aliexpress Standard Shipping). PostNL wil alleen een onderzoek doen als de China winkel een onderzoek start (want ik ben geen klant van ze maar de winkel wel). Maar de winkel snapt het niet en zegt dat het mijn risico is als ik mijn pakje niet afhaal en het weer teruggaat. Mijn dispute is niet valid omdat de verkoper nog even 8 dagen bij de datum heeft toegevoegd. Inmiddels elders maar weer hetzelfde dingetje besteld en ik hoop op een goede dipute uitkomst en poen retour van die eerste winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:52:
bij mij ligt er al iets te wachten in NL in het sorteercentrum vanaf 23 mei (met Aliexpress Standard Shipping). PostNL wil alleen een onderzoek doen als de China winkel een onderzoek start (want ik ben geen klant van ze maar de winkel wel).
Soms wil PostNL best wel helpen, als je het vriendelijk vraagt en vooral of je een trackingnummer hebt waar ze iets mee kunnen. Mijn pakje uit China was al sinds eind december in NL maar lag ergens op Schiphol. PostNL kon niks met het trackingnummer. Toen heb ik begin februari de verkoper gevraagd of hij misschien een ander trackingnummer had en daarmee konden ze opeens wel iets. Volgens PostNL mag een pakje in principe niet langer dan twee weken blijven liggen, misschien iets langer rond Kerstmis of Chinees nieuwjaar of Black Friday ofzo. Volgens de dame van PostNL gaan ze actief op zoek als het zonder goede reden ergens zoek is. Idd ontving ik het pakje korte tijd later.

Het wil ook wel helpen als je eerst inlogt op deze pagina en alvast zoveel mogelijk informatie invult (onderaan op start drukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@grun93 Ik heb het al 3x geprobeerd bij ze, en vriendelijk gebleven. O.a. ook al 2 keer via precies de link die jij geeft. Thanks anyway. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 10:37
Supertip schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:09:
Terwijl we allemaal op onze telefoon ed uit longdon? Zitten te wachten, is er voor onze mi 9 weer een price drop.
Die lange levertijden zijn niet meer van 2019, en reden temeer om in de toekomst banggood te mijden.(misschien wel heel China shopping)

Op amazon.de kost de mi9 inmiddels 370 euro.
Overmorgen in huis.
Bij gearbest die inmiddels veel vlotter levert, en net zo'n slechte helpdesk heeft🙃 voor een mooie prijs.
Zie screenshot.

[Afbeelding]

Iemand inmiddels een claim ingediend bij banggood voor refund, of via PayPal?
Ik wacht nog een week en dan open ik een geschil bij PayPal. Dan is het twee weken voordat de 60 dagen van Banggood verlopen. Daarna upgrade ik het tot een claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Tommieboy_007 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 17:51:
[...]

Ik wacht nog een week en dan open ik een geschil bij PayPal. Dan is het twee weken voordat de 60 dagen van Banggood verlopen. Daarna upgrade ik het tot een claim.
Deze (en Volgende) week zijn er ook veel vakantie's gestart, liggen daar je spulletjes op het postkantoor op hun retour vlucht te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Verwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:52:
Dat zegt niets, bij mij ligt er al iets te wachten in NL in het sorteercentrum vanaf 23 mei (met Aliexpress Standard Shipping). PostNL wil alleen een onderzoek doen als de China winkel een onderzoek start (want ik ben geen klant van ze maar de winkel wel). Maar de winkel snapt het niet en zegt dat het mijn risico is als ik mijn pakje niet afhaal en het weer teruggaat. Mijn dispute is niet valid omdat de verkoper nog even 8 dagen bij de datum heeft toegevoegd. Inmiddels elders maar weer hetzelfde dingetje besteld en ik hoop op een goede dipute uitkomst en poen retour van die eerste winkel...
Toch wel, want PostNL stond vanmiddag al met die bestelling (van Aliexpress) voor de deur. Nog geen week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
Supertip schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:17:
[...]

Deze (en Volgende) week zijn er ook veel vakantie's gestart, liggen daar je spulletjes op het postkantoor op hun retour vlucht te wachten.
Ik geloof eigenlijk niet dat het pakket in de UK ligt. En als het langer dan 3 weken stil ligt terwijl het al eerder door de douane is geweest klopt er ook iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Tommieboy_007 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:10:
[...]

Ik geloof eigenlijk niet dat het pakket in de UK ligt. En als het langer dan 3 weken stil ligt terwijl het al eerder door de douane is geweest klopt er ook iets niet.
Ik heb van BG helpdesk tracking gegevens gehad die al helemaal niet overeen komen met die van royal shipments zelf.
Dus één van de twee zuigt het uit zijn grote duim.

Ook heeft iedereen bij de tijd van longdon 17.09u staan.
Maar door wie we gefopt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwergman25
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-08 10:29
Supertip schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:41:
[...]

Ik heb van BG helpdesk tracking gegevens gehad die al helemaal niet overeen komen met die van royal shipments zelf.
Dus één van de twee zuigt het uit zijn grote duim.

Ook heeft iedereen bij de tijd van longdon 17.09u staan.
Maar door wie we gefopt worden?
Net dit topic gevonden. Dezelfde situatie hier (ook een telefoon), 31 mei verscheept en sinds 2019-07-01 17:09 is de status In Transit bij HUB UK - LONGDON. Ik wacht nog een weekje af en open dan een claim bij PayPal.

Eerste en laatste keer dat ik iets bestel bij Banggood :/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Idd. BG bestellingen zijn het afgelopen jaar steeds langer onderweg... als ze al aankomen.
Of, 'ineens' is de aanbieding niet (meer) leverbaar, maar voor de volle mep mag je wel bestellen. :|

Zo goed als BG eerder was, t.o.v. AE, zo slecht(er) als het geworden is. :-(

Wel opvallend, ook in de landen om ons heen zelfde soort issues:
https://fpv-racing-forum....rungsberichte/?pageNo=127
https://prohardver.hu/tema/banggood/friss.html

Iedere keer duikt die mysterieuze plaatsnaam 'Longdon' op. ;)

En 'Longdon' schijnt wel te bestaan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat de pakjes zich daar bevinden. :+
https://www.google.de/map...3d52.7279768!4d-1.8821687

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
ehtweak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:39:
En 'Longdon' schijnt wel te bestaan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat de pakjes zich daar bevinden. :+
https://www.google.de/map...3d52.7279768!4d-1.8821687
Er is een post office genaamd Longdon, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat de pakjes zich daar bevinden. :+ https://goo.gl/maps/Pm89pDskaVNXF1z16

Stel je voor dat er door een systeemfout bij BG er allemaal pakjes in dat kleine postkantoor toekomen.
Toch wel mysterieus inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door walterworld op 11-07-2019 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
walterworld schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:17:
[...]

Er is een post office genaamd Longdon, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat de pakjes zich daar bevinden. :+ https://goo.gl/maps/Pm89pDskaVNXF1z16

Stel je voor dat er door een systeemfout bij BG er allemaal pakjes in dat kleine postkantoor toekomen.
Toch wel mysterieus inderdaad.
Dat is Longden en niet Longdon. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Pff, ik ook bij de aanbieding 25 Juni een Oneplus 7 besteld bij banggood. Is ondertussen al een week in "backorder" Ik kan wel mijn geld terug krijgen, maar ik wil eigenlijk gewoon de telefoon. Toch maar een berichtje sturen vanavond

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Denko schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:50:
Pff, ik ook bij de aanbieding 25 Juni een Oneplus 7 besteld bij banggood. Is ondertussen al een week in "backorder" Ik kan wel mijn geld terug krijgen, maar ik wil eigenlijk gewoon de telefoon. Toch maar een berichtje sturen vanavond
Gezien de prijs wat die kost, zou ik hem persoonlijk cancelen nu het nog kan.
Tenzij je aan wilt sluiten bij deze club.

En ik denk dat Banggood dit financieel niet vol gaat houden.

Ik krijg goedkope dingen vlot binnen, 3 kalender weken.
Maar mijn vorige telefoon pocophone F1, gewoon nooit geleverd, na 62 dagen geld terug.

Aan de service desk gevraagd voor mijn bestelling of de problemen opgelost waren mbt de levertijden.
Voordat ik mijn mi9 bestelde dus, nu blijkt het tegendeel waar.
Dus mijn vertrouwen wat er over was in BG is nu helemaal weg.

Ik vind wel heel vervelend dat als je PayPal claim afgewezen wordt, BG een lange neus naar je trekt.

En de terug betaling nog langer duurt als 60 dagen.

[ Voor 33% gewijzigd door Supertip op 11-07-2019 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ehtweak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:39:
Idd. BG bestellingen zijn het afgelopen jaar steeds langer onderweg... als ze al aankomen.
Of, 'ineens' is de aanbieding niet (meer) leverbaar, maar voor de volle mep mag je wel bestellen. :|

Zo goed als BG eerder was, t.o.v. AE, zo slecht(er) als het geworden is. :-(
Al mijn bestellingen bij BG zijn waardeloos behandeld.
Wel vlot zitten op afrekenen, daar zijn ze goed in, maar vanaf dat moment ben je aan de dobbelsteen overgeleverd.

Stuk of 5x besteld, en ALLES kwam pas na minimaal 3 maanden aan.
Ervoor gekozen destijds omdat 'iedereen' er zo tevreden over leek te zijn, maar niets was minder waar.
Ik ontwijk ze tegenwoordig.

Vandaag een mail "ingeklaard door douane" op een verzending van 30€ ( via AE )
Betekend dit een bijbetaling, of krijg je daar eerst bericht over ( voor het eerst in zeker 10j China-shopping )
Hij staat al wel in de bezorg-app van PostNL, maar kan er niet uithalen of er betaald moet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Supertip schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:34:
[...]

Maar mijn vorige telefoon pocophone F1, gewoon nooit geleverd, na 62 dagen geld terug.

Aan de service desk gevraagd voor mijn bestelling of de problemen opgelost waren mbt de levertijden.

Ik vind wel heel vervelend dat als je PayPal claim afgewezen wordt, BG een lange neus naar je trekt.

Hm, dat is jammer om te horen idd. Net een gesprek gehad net de helpdesk, ze beweren dat hij binnen 48 uur wordt verzonden. We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Denko schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:55:
[...]

... ze beweren dat hij binnen 48 uur wordt verzonden. We gaan het zien
1. Het versturen op zich is vaak het probleem niet. (volgens de tracking) :Y
2. Het ontvangen van je BG bestelling wel... :N

En dat geeft te denken m.b.t. tot punt 1; is het wel ooit verstuurd? :?

Heb dit de afgelopen 10 maanden nu al 4 x meegemaakt bij BG. Iets besteld (altijd een aanbieding). Nooit aangekomen. En na veel getouwtrek uiteindelijk geld terug gehad. Maar hetzelfde artikel nooit voor de aanbiedingsprijs ontvangen. :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ik heb nu een geldterugservice van de creditcard ingediend. Echter zal dit ook nog wel even op zich laten wachten. Zonde, want de aanbiedingsprijs is nu een vrij normale prijs via diverse sites.. misschien nog iets duurder..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Goofyduck384 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:29:
Ik heb nu een geldterugservice van de creditcard ingediend. Echter zal dit ook nog wel even op zich laten wachten. Zonde, want de aanbiedingsprijs is nu een vrij normale prijs via diverse sites.. misschien nog iets duurder..
Ik heb net ook een dispuut bij PayPal ingediend, en ik ben benieuwd .

PS. Bij amazon.de kost hij momenteel 380 euro voor de zwarte mi9 64gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Een product dat ik heb besteld (wireless oordopjes) is al een week in Nederland en de status verandert niet:

Accepted by Last Mile Carrier

2019-07-04 12:03:00 [GMT+1]

Cleared customs

2019-07-04 12:03:00

Arrived at destination country

2019-07-03 18:08:00 [GMT+1]

En als ik op original information klik zijn dit de updates:

NL-Item received at OE in the destination country:The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

Amsterdam-Linehaul Arrival:Arrived Amsterdam

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 juli was dus de laatste update. Heb heel vaak bij AliExpress besteld, maar zo iets heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand weet hoe lang dit nog kan duren? (was met AliExpress standard shipping)

[ Voor 35% gewijzigd door JaxTeller op 12-07-2019 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:01

BoAC

Memento mori

Al die negatieve ervaringen met Banggood heb ik niet. Mijn laatste pakket met Tracking (Priority Air Mail) werd echter met een vreemde tracking code verstuurd. Daarvoor kreeg ik geen status door. Na een chat sessie kreeg ik een tracking site door die ik nog nooit eerder had gehad die netjes informatie geeft. Het pakketje is nu in de UK geariveerd, dus ik verwacht hem volgende week hier.

Alle eerdere pakketjes verzonden in mei en juni komen allemaal netjes aan, met en zonder tracking codes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ik blijf nu dagelijks ‘zeuren’. Inmiddels al zo ver dat ik (waarschijnlijk) een refund krijg, min €0,46 verzendkosten. Zal ik daar nog een probleem van maken? ;)
Nu maar eens kijken hoe lang het duurt tot ik dat geld daadwerkelijk terug krijg.. ook daar vertrouw ik nog niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
Goofyduck384 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:02:
Ik blijf nu dagelijks ‘zeuren’. Inmiddels al zo ver dat ik (waarschijnlijk) een refund krijg, min €0,46 verzendkosten. Zal ik daar nog een probleem van maken? ;)
Nu maar eens kijken hoe lang het duurt tot ik dat geld daadwerkelijk terug krijg.. ook daar vertrouw ik nog niet op :)
Heb je nog een bepaalde tactiek toegepast? Ik krijg alleen maar standaard reacties over slecht weer en de doune, en dat ik maar langer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Gewoon alleen direct replyen. En aangeven dat na eigen onderzoek blijkt dat veel mensen hun order missen die omstreeks dezelfde datum besteld zijn.
Strekking: gewoon niet zo vertragen en mensen gewoon hun geld teruggeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
BoAC schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:59:
Mijn laatste pakket met Tracking (Priority Air Mail) werd echter met een vreemde tracking code verstuurd. Daarvoor kreeg ik geen status door. Na een chat sessie kreeg ik een tracking site door die ik nog nooit eerder had gehad die netjes informatie geeft.
Ik heb van Banggood nu ook een niet gebruikerlijk tracking nummer gekregen voor een pakket met Priority Air Mail. Normaal gesproken was het gewoon een LX code van PostNL, maar nu een 15 cijferig nummer. Op hun eigen website is verder geen tracking informatie te vinden behalve dat het pakket 4 juli is verzonden. Welke tracking site heb je gekregen?

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Ik heb de claim aangemaakt bij PayPal, eerst weer verplicht in conclaaf met BG.

Weer hetzelfde bericht van BG, wacht even 7 tot 25 dagen, jaaaa doeii straks is het kerst.

[ Voor 3% gewijzigd door Supertip op 13-07-2019 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
yodeluxe schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 16:05:
[...]

Ik heb van Banggood nu ook een niet gebruikerlijk tracking nummer gekregen voor een pakket met Priority Air Mail. Normaal gesproken was het gewoon een LX code van PostNL, maar nu een 15 cijferig nummer. Op hun eigen website is verder geen tracking informatie te vinden behalve dat het pakket 4 juli is verzonden. Welke tracking site heb je gekregen?
Googlen op royal shipments, daar kan je terecht.

Welkom bij de club *O* ....

[ Voor 3% gewijzigd door Supertip op 13-07-2019 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Supertip schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 16:08:
[...]

Googlen op royal shipments, daar kan je terecht.

Welkom bij de club *O* ....
Dank je wel, die doet het inderdaad!
En ook mijn pakket is al in de UK, gisteren door de douane gegaan, dan is het nu wachten tot die doorgestuurd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
yodeluxe schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 16:12:
[...]

Dank je wel, die doet het inderdaad!
En ook mijn pakket is al in de UK, gisteren door de douane gegaan, dan is het nu wachten tot die doorgestuurd gaat worden.
Ja dat wachten, da's goede woord.

Graag gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoAC

BoAC

Memento mori

yodeluxe schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 16:05:
[...]

https://royalshipments.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Ik was ff aan het googlen, want het vreemde longdon? wat/waar zou dat zijn.

Misschien een spelfout? https://langdonsystems.nl/nl/douane/

Ff gezocht met maps, ja hoor het is op Schiphol, zou het echt al zooooooo dichtbij zijn?

[ Voor 24% gewijzigd door Supertip op 13-07-2019 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ik help je hopen... ben zelf echter nog verre van overtuigd..
Want waarom dan hub UK? En volgens mij maakt een automatisch scanproces geen spelfoutje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:22
teaser schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:53:
Gisteren 8 kleine dingetjes besteld. Nu afwachten. 3 2 1 start!
And we have a winner! ElectronicFans store via Singapore Post slaagt erin op 9 dagen te leveren!
De tweede plaats lijkt in zicht voor Win win store via AliExpress Standard Shipping, dat pakje zou sinds 10/7 in het land zijn.
De overige 6 (Yanwen Economic Air Mail) zouden allemaal vertrokken zijn vanuit China, met laatste update variërend van 2/7 tot 4/7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
teaser schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:05:
[...]

And we have a winner! ElectronicFans store via Singapore Post slaagt erin op 9 dagen te leveren!
De tweede plaats lijkt in zicht voor Win win store via AliExpress Standard Shipping, dat pakje zou sinds 10/7 in het land zijn.
De overige 6 (Yanwen Economic Air Mail) zouden allemaal vertrokken zijn vanuit China, met laatste update variërend van 2/7 tot 4/7.
Sunyou, als je dat ergens ziet, dat is snel
7 of 8 dagen dan heb je het wel binnen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
xileS schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:43:
Hmm vorige jaren had ik nooit problemen met leveringen van bestellingen via AliExpress. Alles kwam gewoon netjes binnen. Nu heb ik inmiddels 4x een refund gehad van dingen die nog steeds niet ontvangen zijn. Het begint wel een beetje vervelend worden. Ik kan er geen pijl op trekken waar het aan kan liggen. Sommigen dingen worden wel geleverd, maar veel ook niet (of het moet een hele grote vertraging hebben). Vorige jaren had ik dus nooit problemen hiermee, alles werd geleverd (de ene sneller dan de ander).

Iemand een enig idee?
Ik denk een verklaring te hebben gevonden dat best logisch klinkt.

Ik laat vaak alles op mijn werk bezorgen, dat ging de afgelopen jaren altijd goed. Zaak heeft bv de huisnummer 1 en 3A en ik liet altijd op nr 1 bezorgen, omdat dat de hoofdingang is. Maar sinds dit jaar zijn de adressen blijkbaar samen gevoegd en zie je op postcode.nl en bij veel webshops met postcode checks dat huisnummer 1 niet meer bestaat. Deze bestaat in werkelijkheid wel gewoon, en heb met Europese bestellingen nooit problemen daarmee.

Ik heb besloten om nu huisnummer 3A te gebruiken voor China bestellingen die niet door brievenbus passen en de rest geef ik mijn huisadres op. Dit lijkt te helpen, want ik heb 1 bestelling binnen gekregen van dezelfde seller en artikel, terwijl de vorige op huisnummer 1 nooit is aangekomen.

Dus er wordt waarschijnlijk met sommige zendingen ergens een postcode check gedaan? En als adres niet "bestaat", dat die dan al retour gaat of naar een postkantoor? Ik krijg iig geen briefjes dat er een pakketje bij de postkantoor ligt, dus ben er ook niet random ernaartoe geweest om te vragen naar een pakketje.

Tot nu toe komen de bestellingen iig weer aan, sinds ik een ander huisnummer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Goofyduck384 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 20:11:
Ik help je hopen... ben zelf echter nog verre van overtuigd..
Want waarom dan hub UK? En volgens mij maakt een automatisch scanproces geen spelfoutje..
Ik heb toch echt hub NL staan op de t&t

Hub NL

Supertip in "China-shopping levertijdentopic"

[ Voor 28% gewijzigd door Supertip op 14-07-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Supertip schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:44:
Ik heb toch echt hub NL staan op de t&t
Oké, dan zal dat bij jou kloppen. Bij mij staat dit er:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Bestemming
Oorsprong - Tracking consumeren: 2655 ms
2019-07-01 17:09
HUB UK - LONGDON, In Transit
2019-05-31 09:54
Utrecht (NL), The parcel data was entered into
2019-05-31 09:20
System has accepted the order
System is processing the order
Request for shipping label

[ Voor 43% gewijzigd door Goofyduck384 op 14-07-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van royalshipments staat onderaan een kaart met de locaties van de verschillende hubs. Er is idd een HUB - NL. Maar ook een HUB - UK London. Misschien dus toch dat ze in Engeland liggen, dan zou Longdon een spelfout zijn. Is inmiddels al wel twee week later dat hij daar is aangekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
  • Laatst online: 13-09 14:48
BG product van 26/06 is sinds eergisteren onderweg naar de hoofdvestiging van Royal Shipments/KAAB in Nysa, Polen. Nou ja, het is niet het distributiecentrum wat je zou verwachten... (google maar eens op 'świat przesyłek nysa')

Reis begon voor mijn bestelling ergens in Shengzen > Hong Kong > UK... en nu dus Nysa, PL.
Wat een reis! Alleen al vanuit milieu oogpunt zou ik haast stoppen met bestellen bij BG. :X

Benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurdo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11-2024
Hier hetzelfde probleem met een shipment van Banggood dat precies niet tot in België geraakt. Tracking info niet meer geupdate sinds 1 juli.

2019-07-01 17:10:00 In Transit (HUB UK - LONGDON)
2019-06-01 11:54:12 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-06-01 11:25:15 System has accepted the order
2019-06-01 11:25:14 System is processing the order
2019-06-01 11:25:14 Request for shipping label

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
baldyman schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:00:
BG product van 26/06 is sinds eergisteren onderweg naar de hoofdvestiging van Royal Shipments/KAAB in Nysa, Polen. Nou ja, het is niet het distributiecentrum wat je zou verwachten... (google maar eens op 'świat przesyłek nysa')

Reis begon voor mijn bestelling ergens in Shengzen > Hong Kong > UK... en nu dus Nysa, PL.
Wat een reis! Alleen al vanuit milieu oogpunt zou ik haast stoppen met bestellen bij BG. :X

Benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Die van mij zit ook in Nysa nu! 16/06 een Fimi X8 besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinez0r
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08

Spinez0r

At your service.

JaxTeller schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:07:
Een product dat ik heb besteld (wireless oordopjes) is al een week in Nederland en de status verandert niet:

Cleared customs

En als ik op original information klik zijn dit de updates:

NL-Item received at OE in the destination country:The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 juli was dus de laatste update. Heb heel vaak bij AliExpress besteld, maar zo iets heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand weet hoe lang dit nog kan duren? (was met AliExpress standard shipping)
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds een maand ofzo, ik heb het idee dat er bij postNL iets niet goed gaat.
De pakketjes worden nu ook via de reguliere post bezorgd, en niet via de pakketpost.

PostNL laat NIETS los over waar mijn pakketje zich bevind, het is dus koffiedik kijken.

Mijn pakketje is al sinds 5 juli in NL, postNL heeft al gewicht en afmeting etc. maar tot op heden nog niets ontvangen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ik heb mijn geld inmiddels teruggekregen van de creditcard. Uiteraard voorlopig.
BangGood wil mijn geld pas teruggeven als de status zegt “return to sender”. En laat daar nou het probleem zitten, dit gaat ook nog jaren duren. Kortom, ben blij dat ik in ieder geval nu mijn geld voorlopig terug heb, zodat ik een telefoon in Nederland kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Goofyduck384 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:14:
Ik heb mijn geld inmiddels teruggekregen van de creditcard. Uiteraard voorlopig.
BangGood wil mijn geld pas teruggeven als de status zegt “return to sender”. En laat daar nou het probleem zitten, dit gaat ook nog jaren duren. Kortom, ben blij dat ik in ieder geval nu mijn geld voorlopig terug heb, zodat ik een telefoon in Nederland kan kopen.
Zit daar dan geen redelijke termijn aan een tijdelijke teruggave, dat het definitief wordt?

Ik moet wachten van PayPal tot 1 augustus.
Trouwens BG melde vrijdag ochtend op mijn PayPal dispuut dat er in 2 dagen een verandering in de track en tracé zou komen.
Nu maandag status ongewijzigd, dus dat ik met de vakantie voor de deur hem binnen krijg, geloof ik niet.

Wij zijn geloof ik voor de komende aantal jaren genezen van een dure aankoop via banggood ea.

[ Voor 15% gewijzigd door Supertip op 15-07-2019 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick_tfd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:56
Hier ook Banggood priority direct:

2019-07-01
17:09:32
In Transit (HUB UK - LONGDON),
2019-05-30
13:24:12
The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL)),
2019-05-30
13:03:40
System has accepted the order,
2019-05-30
13:03:38
System is processing the order,

[ Voor 3% gewijzigd door Maverick_tfd op 15-07-2019 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
@Verwijderd ook tijd voor actie, dispuut.

Update 17 juli, t&t status onveranderd, nog steeds longdon hub-nl.

Hoe langer het duurt hoe slechter gevoel heb ik over de laatste update longdon.
Iedereen 17.09u longdon update gehad, dus toch misschien toch een handmatige (fake) t&t update incl. spellingsfout van de plaatsnaam.

[ Voor 77% gewijzigd door Supertip op 17-07-2019 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supertip schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 00:53:
@Verwijderd ook tijd voor actie, dispuut.

Update 17 juli, t&t status onveranderd, nog steeds longdon hub-nl.

Hoe langer het duurt hoe slechter gevoel heb ik over de laatste update longdon.
Iedereen 17.09u longdon update gehad, dus toch misschien toch een handmatige (fake) t&t update incl. spellingsfout van de plaatsnaam.
Het is een vet grote pallet waar alles opstaat die ze hebben ingecheckt in het warenhuis in Longdon. Vanaf daar moeten ze uitgezocht worden en een voor een verstuurd worden anders valt het op. Ik heb er nog vertrouwen in. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dan moet je ook geduld hebben ;) dit heeft banggood mij uitgelegd en na 60 dagen als je hem nog niet ontvangen heb krijg je je geld terug dat heb ik nu ook zo afgesproken met PayPal. Gaan jullie het terug betalen als hij opeens wel binnenkomt ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2019 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:50:
[...]

Het is een vet grote pallet waar alles opstaat die ze hebben ingecheckt in het warenhuis in Longdon. Vanaf daar moeten ze uitgezocht worden en een voor een verstuurd worden anders valt het op. Ik heb er nog vertrouwen in. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dan moet je ook geduld hebben ;) dit heeft banggood mij uitgelegd en na 60 dagen als je hem nog niet ontvangen heb krijg je je geld terug dat heb ik nu ook zo afgesproken met PayPal. Gaan jullie het terug betalen als hij opeens wel binnenkomt ?
Dat is de eerste keer dat ik dit verhaal (smoesje?) hoor. Al een aantal keer contact gehad met de klantenservice en iedere keer zeggen ze dat ik een paar dagen moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik had al tijden niks meer bij BG besteld, maar laatst een weerstation in de aanbieding gekocht. Op 1-7 besteld, 2-7 verzonden en gisteren (17-7) was ie binnen. Dat is binnen 15 dagen. Is heel anders dan dat ik hier telkens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
hars73 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:31:
Ik had al tijden niks meer bij BG besteld, maar laatst een weerstation in de aanbieding gekocht. Op 1-7 besteld, 2-7 verzonden en gisteren (17-7) was ie binnen. Dat is binnen 15 dagen. Is heel anders dan dat ik hier telkens hoor.
Dat klinkt goed. Ik was gestopt met bestellen bij BG omdat de laatste paar bestellingen er steeds bijna 2 maanden over deden.
Overigens is gratis verzenden bij AE dit jaar ook een ramp. Vorig jaar alles steeds in 2 weken in huis. Dit jaar zeker 40-60 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:28
Medione1210 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:46:
[...]
Overigens is gratis verzenden bij AE dit jaar ook een ramp. Vorig jaar alles steeds in 2 weken in huis. Dit jaar zeker 40-60 dagen.
Dat fluctueert kennelijk behoorlijk, vorige week iets binnen 9 dagen binnen met Free Shippping...

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
TheOmen schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:51:
[...]

Dat fluctueert kennelijk behoorlijk, vorige week iets binnen 9 dagen binnen met Free Shippping...
Met welke verzender was dat?
Bij mij zijn vooral de China small packetplus en Sunyou erg langzaam. Ik heb ook geen zin om bij te betalen, dus wacht geduldig af. Als het na 60 dagen niet binnen is krijg je zonder probleem geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Medione1210 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:55:
[...]

Met welke verzender was dat?
Bij mij zijn vooral de China small packetplus en Sunyou erg langzaam. Ik heb ook geen zin om bij te betalen, dus wacht geduldig af. Als het na 60 dagen niet binnen is krijg je zonder probleem geld terug.
AE Standard Shipping, hier opgepakt door PostNL
The item has been delivered successfully

2019-07-12 16:41:00

The item is on transport to the local sorting centre

2019-07-10 19:40:00

2019-07-09 18:16:00

2019-07-09 18:16:00 [GMT+1]

2019-07-08 17:51:00 [GMT+1]

The item is ready for shipment

2019-07-08 08:28:00

The item is pre-advised to PostnL

2019-07-08 07:28:00

SHENZHEN-Hand over to airline:Hand over to airline

2019-07-08 05:00:00 [GMT+8]

Export clearance success

2019-07-06 09:44:43

DSS-Package Arriving at Air Hub in China

2019-07-05 14:57:16 [GMT+8]

Order information received by carrier

2019-07-05 10:54:32

Outbound in sorting center

2019-07-05 10:42:54 [GMT+8]

Inbound in sorting center

2019-07-04 23:35:23 [GMT+8]

Accepted by carrier

2019-07-04 23:05:23 [GMT+8]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
TheOmen schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 15:00:
[...]

AE Standard Shipping, hier opgepakt door PostNL

[...]
Dat was zeker een iets duurde artikel? AE standard shipping kreeg je vorig jaar ook bij 1à2euro artikelen, maar nu niet meer.
Overigens niet persé erg dst het lang duurt zolang het maar gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Medione1210 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 16:28:
[...]

Dat was zeker een iets duurde artikel? AE standard shipping kreeg je vorig jaar ook bij 1à2euro artikelen, maar nu niet meer.
Overigens niet persé erg dst het lang duurt zolang het maar gratis is.
Wat is duur, dit was een artikel van 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
TheOmen schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 16:50:
[...]

Wat is duur, dit was een artikel van 18 euro.
Bij dat soort bedragen krijg je idd nog gratis de snellere verzendmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Medione1210 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 16:59:
[...]

Bij dat soort bedragen krijg je idd nog gratis de snellere verzendmethode.
Aha, dus dat zijn 'dure' artikelen tegenwoordig ;-)
Ik bestel eigenlijk nooit iets wat boven de magische grens van 22 euro uitkomt en heb alle doorlooptijden wel zo'n beetje gezien, van de Zijderoute-trein die er maanden over doet (maar wel zo ongeveer live te volgen was, wat het ook wel weer leuk maakte) tot de paar dagen waar ik onlangs blij mee werd verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
  • Laatst online: 13-09 14:48
Bestelling van Banggood, via EU Priority Line (dus geen PDM) en verzorgd door Royal Shipments, is zojuist thuis bezorgd. Precies 15 werkdagen onderweg geweest en dat valt mij niet tegen gezien het verloop van de reis:
CN (Shenzhen) > HK (al 7 werkdagen) > UK > PL (Nysa) > NL (Nieuw Vennep) > NL (GLS Amsterdam) > NL (GLS Rotterdam)

De tracking van het pakketje liet bij mij overigens nergens 'Longdon' zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 16:51
baldyman schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:21:
Bestelling van Banggood, via EU Priority Line (dus geen PDM) en verzorgd door Royal Shipments, is zojuist thuis bezorgd. Precies 15 werkdagen onderweg geweest en dat valt mij niet tegen gezien het verloop van de reis:
CN (Shenzchen) > HK (al 7 werkdagen) > UK > PL (Nysa) > NL (Nieuw Vennep) > NL (GLS Amsterdam) > NL (GLS Rotterdam)

De tracking van het pakketje liet bij mij overigens nergens 'Longdon' zien.
Hier net ook een banggood pakketje afgeleverd door GLS met bijna dezelfde levertijd en vergelijkbare route maar in mijn geval wel met PDM.
2019-07-19 05:46:05 The parcel has reached the parcel center. (Alkmaar (NL))
2019-07-18 19:58:51 The parcel was handed over to GLS. (Amsterdam (NL))
2019-07-18 12:33:32 Arrived at sort facility (NL)
2019-07-15 15:07:22 Outgoing manifest generated
2019-07-15 13:58:14 In Transit (Nysa)
2019-07-12 21:37:27 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
2019-07-12 21:30:42 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
2019-07-12 21:14:59 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-12 21:10:44 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-11 09:30:14 In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)
2019-07-09 20:06:01 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-07-09 11:50:10 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)
2019-07-03 04:53:25 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-07-03 00:31:02 System has accepted the order
2019-07-03 00:31:01 System is processing the order
2019-07-03 00:31:01 Request for shipping label

[ Voor 44% gewijzigd door ADDG op 19-07-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een update gehad ! De telefoon die ik heb besteld op 28 mei is eindelijk in Polen en onderweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick_tfd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:56
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:17:
Zojuist een update gehad ! De telefoon die ik heb besteld op 28 mei is eindelijk in Polen en onderweg
Als 'ie daar ook niet eerst 3 weken blijft liggen... Die van mij staat overigens nog steeds op Longdon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16

Wildfire

Joy to the world!

Vandaag de snelste levering ooit gehad. 13 Juli op AliExpress besteld, met standaard Ali shipping. Vandaag binnen. :)

Zes dagen is voor Chinese begrippen echt super-super-snel. :P

2019-07-18 11:19:00 [GMT+1]

2019-07-17 22:10:00 [GMT+1]

Departed country of origin

2019-07-16 16:00:00 [GMT+8]

Shipment arrived at country of origin post office

2019-07-16 10:14:00

Shipment accepted by airline

2019-07-16 00:03:18 [GMT+8]

Shipment left country of origin warehouse

2019-07-14 21:18:30 [GMT+8]

Shipment at country of origin warehouse

2019-07-14 18:24:15 [GMT+8]

Shipment at country of origin distribution center

2019-07-14 10:15:50 [GMT+8]

[ Voor 61% gewijzigd door Wildfire op 19-07-2019 12:37 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:36:
Vandaag de snelste levering ooit gehad. 13 Juli op AliExpress besteld, met standaard Ali shipping. Vandaag binnen. :)

[...]
Same! 14 juli besteld en net binnen. Bizar dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2019-07-20
21:07:07
In Transit (Nysa),
2019-07-01
18:08:03
In Transit (HUB UK - LONGDON),
2019-06-12
12:24:14
The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL)),
2019-06-12
11:35:21
System has accepted the order,
2019-06-12
11:35:20
System is processing the order,
2019-06-12
11:35:20
Request for shipping label,

7 juni order geplaatst, nu van UK weer naar Polen..? In ieder geval iets van verandering na 20 dagen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Klopt, hier ook :)
Heb inmiddels al een andere telefoon, maar ben benieuwd of ie nog aankomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Mijn pakketje van Banggood ligt nu ook al een tijdje aan de andere kant van de Noordzee. Ik heb met PDM besteld, dus zou het eigenlijk komende week binnen moeten komen (besteld 3 juli). Ik weet dat je normaal gesproken Banggood moet aanspreken over de status van een zending, maar ik waag toch een e-mail aan Royal Shipments te sturen en gevraagd of ze een update kunnen sturen wanneer ze verwachten dat dit pakket in Nederland zal worden aangeboden. Meer dan een week een pakket vasthouden is toch wel wat lang! Voor de geinteresseerden, hier de huidige T&T:
2019-07-12 21:30:48 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
2019-07-12 21:15:05 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-11 09:30:03 In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)
2019-07-09 20:06:04 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-07-09 11:50:21 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)
2019-07-03 21:38:25 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-07-03 21:22:44 System has accepted the order
2019-07-03 21:22:43 System is processing the order
2019-07-03 21:22:43 Request for shipping label
Ik ben benieuwd of ze antwoorden, of dat ze doorverwijzen naar Banggood (die zoals gebruikelijk dan wel zal vragen nog langer te wachten :N )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Laatst online: 18-09 18:32
Spinez0r schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:51:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem sinds een maand ofzo, ik heb het idee dat er bij postNL iets niet goed gaat.
De pakketjes worden nu ook via de reguliere post bezorgd, en niet via de pakketpost.

PostNL laat NIETS los over waar mijn pakketje zich bevind, het is dus koffiedik kijken.

Mijn pakketje is al sinds 5 juli in NL, postNL heeft al gewicht en afmeting etc. maar tot op heden nog niets ontvangen.... :(
Heb hem uiteindelijk wel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinez0r
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08

Spinez0r

At your service.

@JaxTeller hoe veel dagen nadat hij ontvangen was door postNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
Ik weet niet of het mijn e-mail is geweest, maar gisterenavond is er weer voortgang:
2019-07-21 21:09:49 In Transit (Nysa)
2019-07-12 21:30:48 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
En nu maar hopen dat het niet opnieuw zo lang in een sorteercentrum blijft liggen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:22
teaser schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:05:
[...]
Ondertussen is ook het pakketje via Ali Standard Shipping binnen, de tracking hiervan stond sinds 10/7 op "Aangekomen in het land van bestemming".
Ook is het eerste pakketje van Yanwen binnen, stond sinds 3/7 op "Vertrokken vanuit het land van herkomst".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC

BoAC

Memento mori

yodeluxe schreef op maandag 22 juli 2019 @ 06:01:
Ik weet niet of het mijn e-mail is geweest, maar gisterenavond is er weer voortgang:

[...]

En nu maar hopen dat het niet opnieuw zo lang in een sorteercentrum blijft liggen....
Hey Die kreeg ik ook binnen. Ik had stiekem verwacht dat hij sneller zou komen met idd PDM, maar is nu ook over datum helaas.
Overigens staat er bij mij ook het nu overbekende LONGDON in het rijtje :)
Hopen dat het pakketje deze week binnenkomt.
Later bestelde propellers zijn nu al binnen met freeshipping. Ik denk dat ze bij BG de verkeerde keuze hebben gemaakt bij verzendmethode voor PDM ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Laatst online: 22-06 01:20
Oke gelukkig, ik ben zo te zien niet de enige die al sinds 28-5 (bestelling geplaatst) wacht op een telefoon vanuit Banggood.

2019-07-20 21:06
Nysa, In Transit

2019-07-01 17:09
HUB UK - LONGDON, In Transit

2019-05-30 04:54
Utrecht (NL), The parcel data was entered into

2019-05-30 04:15
System has accepted the order

System is processing the order

Request for shipping label

Eigenlijk hoop ik er inmiddels stiekem op dat de 60 dagen verstrijken, want ik ben het helemaal zat. De lol van een nieuwe telefoon is er inmiddels wel af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22-6 zending geaccepteerd door luchtvaartmaatschappij, gisteren mailtje ‘sorry for the delay due too <blaat> we just shipped your order’

En dan vragen of ik alsjeblieft geen dispute wil openen ;w

AE standaard via Sinotrans 10-12 dagen voor andere pakketjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2019 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 15:52
Banggood, via EU Priority Line. Hopelijk wordt het snel geleverd!

2019-07-22 17:44:53 The parcel was handed over to GLS. (Amsterdam (NL))
2019-07-22 11:15:48 Arrived at sort facility (NL)
2019-07-19 09:00:59 Outgoing manifest generated
2019-07-18 13:21:58 In Transit (Nysa)
2019-07-12 21:37:13 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
2019-07-12 21:30:32 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
2019-07-12 21:14:50 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-12 21:10:53 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-11 09:30:18 In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)
2019-07-09 20:05:42 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-07-09 11:49:14 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)
2019-06-25 11:24:14 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-06-25 11:02:46 System has accepted the order
2019-06-25 11:02:45 System is processing the order
2019-06-25 11:02:45 Request for shipping label

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
Psychosystema schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:57:
Banggood, via EU Priority Line. Hopelijk wordt het snel geleverd!

2019-07-22 17:44:53 The parcel was handed over to GLS. (Amsterdam (NL))
2019-07-22 11:15:48 Arrived at sort facility (NL)
2019-07-19 09:00:59 Outgoing manifest generated
2019-07-18 13:21:58 In Transit (Nysa)
2019-07-12 21:37:13 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
2019-07-12 21:30:32 In Transit (Arriving at the UK warehouse)
2019-07-12 21:14:50 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-12 21:10:53 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-11 09:30:18 In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)
2019-07-09 20:05:42 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-07-09 11:49:14 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)
2019-06-25 11:24:14 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-06-25 11:02:46 System has accepted the order
2019-06-25 11:02:45 System is processing the order
2019-06-25 11:02:45 Request for shipping label
Ik hoop dat het bij mij ook in een stroomversnelling komt, het pakketje ligt nu alweer sinds zaterdag in Polen. Nog een week en ik kan mijn geld terug claimen van Banggood.

2019-07-20 21:06:44 In Transit (Nysa)
2019-07-01 17:09:30 In Transit (HUB UK - LONGDON)
2019-05-29 23:54:12 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-05-29 23:30:26 System has accepted the order
2019-05-29 23:30:25 System is processing the order
2019-05-29 23:30:25 Request for shipping label

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:36:

[...]
Twee andere pakketjes kwamen gisteren binnen, dat is dus 9 dagen. Ook verdomd snel. En ik zie dat mijn laatste pakket vandaag Nederland blijkbaar is binnen gekomen, dus die verwacht ik morgen of overmorgen als 'ie smooth de douane passeert. Dat zou dan 11 of 12 dagen zijn, voor Chinese begrippen -zeker die ik gewend ben- is dat wederom nog steeds erg snel.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zathlap
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:57
Hopelijk komt mijn ventilator ook snel door vanuit de HUB UK - LONGDON locatie, dat is toch wel de grootste bottleneck wat daar gaande is. In Transit (Nysa) lijkt toch wel verlossende status te zijn.

Data Status
2019-07-21 17:56:33 In Transit (HUB UK - LONGDON)
2019-07-12 22:02:54 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-12 21:50:42 In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)
2019-07-01 18:13:22 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-06-25 19:52:24 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-06-25 19:20:20 System has accepted the order
2019-06-25 19:20:19 System is processing the order
2019-06-25 19:20:19 Request for shipping label

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Origin:
2019-07-21 20:42, HUB UK - LONGDON, In Transit
2019-07-18 17:58, Leaving Hong Kong, In Transit
2019-07-16 11:46, Arriving at the Hong Kong warehouse, In Transit
2019-07-11 07:08, Utrecht (NL), The parcel data was entered into
2019-07-11 06:53, System has accepted the order
2019-07-11 06:53, System is processing the order
2019-07-11 06:53, Request for shipping label

Hier inderdaad wat sneller in "longdon" maar het lijkt ook hier idd stil te staan (tevens, het is een telefoon, maar bij gewicht geeft hij 0.1KG aan......Dus of hij is niet gewogen en dat is een standaard oid (staat ook 10x10x10 cm bij) Of er zit geen drol in.
Supertip schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:34:
[...]

Hehe, die van mij ligt nu ook in " longdon" het is dat ik geen haast heb ermee. Maar dit is wel echt knudde. Maar idd BG gaan we skippen voortaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Denko op 23-07-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC

BoAC

Memento mori

Skippen vind ik wat voorbarig. Andere verzendmethoden van BG komen wel aan. Heb ondertussen weer wat esp stuff besteld. Even afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Hier inderdaad ook zelfde verhaal pakketje verblijft op het moment al even in Hub UK Longdon, even Googlen en kwam HUB Logistics tegen in Swindon die Longdon vermelden op hun site, zou dit de HUB zijn waarover gesproken wordt :)
https://www.hublogistics.co.uk/logistics/lichfield/longdon

Heeft iemand inmiddels al zijn pakketje gehad van BG via deze HUB binnen 60 dagen?
Ivm geplande vakantie even benieuwd naar ervaringen de laatste maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zathlap
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:57
Er lijkt weer een shipment onderweg naar Polen te zijn, goed nieuws voor de LONGDON mensen.

Data Status
2019-07-25 13:47:49 In Transit (Nysa)
zathlap schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:06:
Hopelijk komt mijn ventilator ook snel door vanuit de HUB UK - LONGDON locatie, dat is toch wel de grootste bottleneck wat daar gaande is. In Transit (Nysa) lijkt toch wel verlossende status te zijn.

Data Status
2019-07-12 22:02:54 In Transit (Complete customs clearance)
2019-07-12 21:50:42 In Transit (Arrived in the UK, waiting for customs clearance)
2019-07-01 18:13:22 In Transit (Leaving Hong Kong)
2019-06-25 19:52:24 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. (Utrecht (NL))
2019-06-25 19:20:20 System has accepted the order
2019-06-25 19:20:19 System is processing the order
2019-06-25 19:20:19 Request for shipping label

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ach, de mijne lig nu al vanaf 20-7 in Nysa. Dus heb nog steeds weinig hoop dat ik hem ontvang voor het einde van dit jaar. UK volde toch dichterbij de Nysa ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoAC

BoAC

Memento mori

Er lijkt een probleem te zijn met een individuele container volgens iemand in dit forum: https://fpv-racing-forum....60901d10e12c86f6ce07b7d11
Tracking code beginnend met 483
Na 60 dagen maar opnieuw laten verzenden.

[ Voor 5% gewijzigd door BoAC op 26-07-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:10:
22-6 zending geaccepteerd door luchtvaartmaatschappij, gisteren mailtje ‘sorry for the delay due too <blaat> we just shipped your order’

En dan vragen of ik alsjeblieft geen dispute wil openen ;w
Dat bleek een automatisch aangemaakt bericht. Pakketje lag paar dagen later in de bus.

Yanwen budget ook in 33 dagen in de bus.

Gisteren bestelling geplaatst waar per product verzendkosten werden berekend?! Is dat iets nieuws? Eerste esp was 70 cent verzendkosten, twee 1,05 enzovoorts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
BoAC schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 18:42:
Er lijkt een probleem te zijn met een individuele container volgens iemand in dit forum: https://fpv-racing-forum....60901d10e12c86f6ce07b7d11
Een tracking nummer dat begint met 483 zegt niet zoveel, mijn zending is deze middag afgeleverd en het nummer begon ook met 483. Op dat forum spreken ze van zendingen van eind mei/begin juni, terwijl mijn zending pas begin juli werd verzonden. Met zo'n lang nummer lijkt het me ook sterk dat die cijfers snel oplopen, zeker bij een dergelijk kleine pakketdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Bij mij gaat het ook om 483 en verzonden 31-5.
Maar goed, ik hoef hem niet meer te hebben, heb al een nieuwe telefoon gekocht met het geld dat ik terug kreeg van mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 20:44
Ook hier vast in longdon vanuit banggood, gaat om de roborock s55.
Besteld op 10-07
Sinds 21-07 vast in longdon.
Ook een 483 bestelling...

Andere pakketje sonof was op 19-07 geleverd via nl post tracked? (aangekomen 15-07 in NL) wss een eu warehouse denk ik.

Vandaag ook nog een kabel binnen gekregen via standard shipping ook 10-07 besteld.

Jammer dat de roborock er net niet voor mijn vakantie is.

[ Voor 3% gewijzigd door alaintje op 26-07-2019 19:39 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC

BoAC

Memento mori

yodeluxe schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:24:
[...]

Een tracking nummer dat begint met 483 zegt niet zoveel, mijn zending is deze middag afgeleverd en het nummer begon ook met 483. Op dat forum spreken ze van zendingen van eind mei/begin juni, terwijl mijn zending pas begin juli werd verzonden. Met zo'n lang nummer lijkt het me ook sterk dat die cijfers snel oplopen, zeker bij een dergelijk kleine pakketdienst.
Kwam die ook via Nysa en werd je status na Nysa niet meer bijgewerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yodeluxe
BoAC schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:47:
[...]

Kwam die ook via Nysa en werd je status na Nysa niet meer bijgewerkt?
Wel via Nysa, maar werd daarna bijgewerkt. Wat wel is opgevallen, is dat dat bijwerken niet real-time leek te gaan. Soms kwam er een status in beeld met tijdstempel van enkele uren eerder. Maar onderweg naar Nysa kwam er ook een in beeld met een tijd ruim 3 uur in de toekomst. Heel die track&trace komt best wel amateuristisch over wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommieboy_007
BoAC schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 18:42:
Na 60 dagen maar opnieuw laten verzenden.
Bij mij is een re-send niet nuttig, de prijzen zijn ondertussen alweer gedaald. Of ik volgende week opnieuw een telefoon bij Banggood bestel twijfel aan, omdat hen communicatie op dit moment zeer teleurstellend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 21:12

Diamon

The Weird One

Iemand een idee hoe onderstaande mogelijk is, snap het even niet.
Pakketje besteld via AE en was een lange tijd vastgehouden door de Douane (PostNL inklaring).
Pakketje is nu volgens onderstaande gegevens bezorgd, maar heb niets ontvangen en was op dat moment gewoon thuis.
Vermoed zelf dat het nu op te halen is bij een PostNL punt, ga morgen even met ze bellen.

Klopt mijn vermoeden, de waarde van pakketje is €139 euro i.v.m. de kosten die ik nog moet betalen.
Heb op onderstaande site paar dagen geleden de gevraagde informatie gegeven (deze link kwam hier tegen)
https://www.postnl.nl/ont...and/bericht-van-aankomst/

code:
1
2
3
4
5
6
7
 Bezorging succesvol

2019-07-27 10:42:00 [GMT+1]

Vastgehouden door de douane

2019-07-12 07:36:00 [GMT+1]

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/5555on.jpg

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
@Diamon Ik zou niet te veel vasthouden aan wat AliExpress zegt, maar meer aan de werkelijke track & trace. Dus wat www.postnl.post, www.internationalparceltracking.com en https://jouw.postnl.nl aangeven. Alle 3 accepteren de internationale track&trace code zolang het maar van PostNL is en het al door het scansysteem is gekomen waar die website over gaat. De laatste van de 3 geeft het duidelijkst aan bij welk postagentschap het pakketje is afgeleverd als dat het geval is en vaak ook wat je exact moet betalen.

Met een goede track & trace app kun je zelfs automatische notificaties over elke stap ontvangen. Ik zelf gebruik daar voor Deliveries Pakket Tracker voor. Ik voeg dan de oorspronkelijke vervoerder toe (vaak Yanwen, China Post of PostNL/AliExpress Standard Shipping) en als deellevering Cainiao (AliExpress' eigen trackingsysteem). In het geval van Yanwen voeg ik ook de China Post tracking code als deellevering toe zodra Yanwen die in hun trackingupdates vermelden. Zo houd je goed overzicht van alle tracking-stappen. Vervolgens voeg ik nog wat handmatige vermeldingen toe zoals wanneer ik besteld heb, wanneer ik het item in de app toegevoegd heb en wanneer ik het item heb ontvangen.

Ik lees dat je een formulier hebt ingevuld. Daar had je een kaartje over moeten krijgen, maar ik lees dat dat wel vaker mis gaat. De makkelijk te onthouden link naar de website met het formulier is: https://www.postnl.nl/bva (bericht van aankomst).

Als je in de PostNL app ook "Mijn Post" ingeschakeld hebt kun je ook nog eens vanaf 00:00 uur 's nachts zien of je de komende dag zo'n kaart krijgt. Of andere post. Of andere kleine AliExpress pakketjes. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Joen op 28-07-2019 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 21:12

Diamon

The Weird One

Vreemd, alleen https://postnl.post (site kende ik nog niet) geeft correcte informatie, de overige site's herkenen het LX nummer niet.

code:
1
2
3
Date    Status of Shipment  Country of Destination
27-07-2019 10:48    Addressee notified to pickup    NETHERLANDS
27-07-2019 10:42    The item has been delivered successfully

Heb geen notificatie gehad dat er een pakketje ligt. Misschien dat dat vandaag nog komt.

Nog steeds vreemd, zojuist PostNL punt gebeld, hebben geen pakketje voor mij liggen :-(

[ Voor 9% gewijzigd door Diamon op 29-07-2019 10:22 ]

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Diamon schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:29:
Vreemd, alleen https://postnl.post (site kende ik nog niet) geeft correcte informatie, de overige site's herkenen het LX nummer niet.

code:
1
2
3
Date    Status of Shipment  Country of Destination
27-07-2019 10:48    Addressee notified to pickup    NETHERLANDS
27-07-2019 10:42    The item has been delivered successfully

Heb geen notificatie gehad dat er een pakketje ligt. Misschien dat dat vandaag nog komt.

Nog steeds vreemd, zojuist PostNL punt gebeld, hebben geen pakketje voor mij liggen :-(
Als https://www.postnl.post al deze status aangeeft verwacht ik dat www.internationalparceltracking.com hem ook aangeeft. Zo ja, dan staat daar mogelijk ook een 3S-code bij waarmee je hem alsnog op https://jouw.postnl.nl moet kunnen vinden. Last but not least: PostNL is ook erg behulpzaam op Twitter. ;)

Stuur anders eens je trackingcode en postcode in een privébericht naar mij. Dan kijk ik of ik vanuit mijn ervaringen nog iets voor je kan ontdekken.
Pagina: 1 ... 18 ... 64 Laatste

Let op:
Discussie over BTW na 1 juli 2021 mag in Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU worden gevoerd.