Ik heb een tijd geleden Cyberpunk 2077 geprobeerd. Toen was er nog geen 4k ondersteuning. Het werkte erg goed maar was erg "blurry".
Afgelopen weekend heb ik het weer gewaagd, zeker nadat ze 4k ondersteuning hebben toegevoegd.
Ik moet eerlijk bekennen, ik ben onder de indruk. Ik heb Cyberpunk in 4k met Raytracing in Psycho mode gespeeld. Bijna tot geen input lag en scherp beeld met bijna geen enkel artifacts in het beeld. Behalve in de verte en/of donkere omgevingen kan je artifacts zien. Maar je moet er echt op letten om ze te kunnen zien. Na ongeveer 5 minuten zag ik ze niet meer.
Wanneer ik Overdrive activeer, krijg ik flinke input lag en voelt het niet meer stabiel aan. Ook kwa artifacts worden meer en kwaliteit gaat flink omlaag. Ik denk dat de huidige hardware in hun datacenter nog niet geschikt is voor Path Tracing.
Ze raden minimaal een RTX 4000 serie's aan voor Overdrive. Kan niet wachten wanneer de RTX 4080 beschikbaar komt, om Overdrive in Cyberpunk uit te proberen.
Kwa settings in Geforce Now heb ik hoogwaardige kwaliteit ingesteld, 4k en opgevoerd naar 75mbits. Ik heb de ultimate pakket gepakt, wegens 4k ondersteuning.
[
Voor 3% gewijzigd door
Toonen1988 op 26-04-2023 22:40
]