[NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:30
OMD schreef op zondag 21 september 2025 @ 11:03:
[...]

Je hebt dus Cyberpunk op de xbox, niet op de pc? Geforce Now is echt een pc ding, anders heb je namelijk xbox streaming (xbox cloud gaming)
Gamepass pc spellen worden gesynced met Geforce Now. Dus je zal dan Xbox Game Pass PC moeten aanschaffen.
Ja is op zich wel logisch idd. Dus in die zin duidelijk dat Xbox games niet zichtbaar zijn. Wel dacht ik met gamepass ultimate ook meteen toegang had tot de PC games. Zo wordt dat wel vermeld namelijk, maar dat staat natuurlijk los van Gforce Now

Edit; geen idee wat er is veranderd maar alle gamepass games staan er nu tussen.
Ik heb het net even via m’n iPad Pro geprobeerd en dat ging best prima met Sifu.

[ Voor 12% gewijzigd door steefje op 21-09-2025 21:31 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:21
Ik heb gforce now ultimate nu ruim 10 dagen en het werkt echt fantastisch, ik kwam erachter dat ik eerste dagen zelfs speelde zonder reflex aan (waarom staat dit niet standaard aan? denk dat veel mensen zonder spelen omdat ze niet weten dat de optie er is), nu ik dat aan heb staan met games merk ik echt nul komma nul input lag meer, zelfs zonder merkte ik al amper lag behalve dat menus net wat minder snappy waren etc maar dat is nu dus wel het geval :P .
Snap er niks van, paar jaar geleden werd nog door iedereen geroepen dat streaming nooit zonder input lag zou kunnen werken ook in de toekomst niet, maar het is nu met Gforce Now gewoon echt alsof je Native speelt.

Het werkt bij mij ook gewoon perfect via wifi, ik had eerst mijn LG hooked met internet kabel omdat ik bang was dat wifi niet voldoende zou zijn maar ik zit net gewoon 3 uur WoW en Borderlands 4 met prachtige graphics zonder ook maar 1 stottering via mijn laptop op wifi te spelen, terwijl mijn vriendin op de tv netflix en mijn zoon in zijn slaapkamer op PS5 aan het gamen is via hetzelfde netwerk..

En dat met een 200 MB kpn verbinding (mijn woonwijk is volgens mij 1 van de enige in Amsterdam nog zonder glasvezel bij kpn lol)

De Amsterdam servers moeten zelfs nog de 5080 upgrade krijgen dan wordt het helemaal een feest:)

Kan twijfelaars echt aanraden om maandje ultimate te proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 24-09-2025 22:12 ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Stylze schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:07:
Ik heb gforce now ultimate nu ruim 10 dagen en het werkt echt fantastisch, ik kwam erachter dat ik eerste dagen zelfs speelde zonder reflex aan (waarom staat dit niet standaard aan? denk dat veel mensen zonder spelen omdat ze niet weten dat de optie er is), nu ik dat aan heb staan met games merk ik echt nul komma nul input lag meer, zelfs zonder merkte ik al amper lag behalve dat menus net wat minder snappy waren etc maar dat is nu dus wel het geval :P .
Snap er niks van, paar jaar geleden werd nog door iedereen geroepen dat streaming nooit zonder input lag zou kunnen werken ook in de toekomst niet, maar het is nu met Gforce Now gewoon echt alsof je Native speelt.

Het werkt bij mij ook gewoon perfect via wifi, ik had eerst mijn LG hooked met internet kabel omdat ik bang was dat wifi niet voldoende zou zijn maar ik zit net gewoon 3 uur WoW en Borderlands 4 met prachtige graphics zonder ook maar 1 stottering via mijn laptop op wifi te spelen, terwijl mijn vriendin op de tv netflix en mijn zoon in zijn slaapkamer op PS5 aan het gamen is via hetzelfde netwerk..

En dat met een 200 MB kpn verbinding (mijn woonwijk is volgens mij 1 van de enige in Amsterdam nog zonder glasvezel bij kpn lol)

De Amsterdam servers moeten zelfs nog de 5080 upgrade krijgen dan wordt het helemaal een feest:)

Kan twijfelaars echt aanraden om maandje ultimate te proberen.
Je kan, als je wilt, de server op Frankfurt zetten voor de 5080 upgrade. Dit kost je ongeveer 5-10ms aan latency.
Amsterdam haal ik rond de 9-11ms en Frankfurt 15-18ms.

Ik heb hem gewoon op Amsterdam staan, ik zie wel wanneer de 5080 upgrade er komt. Borderlands draait prima op de 4080 op mijn 3440x1440p resolutie.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:22
Ik gebruik GFN sinds een maandje naar tevredenheid nu met de performance tier. Nu zie ik dat Diablo4 op Steam gratis is dit weekend. Valt deze dan via GFN ook te spelen of is dit niet mogelijk? Ik krijg hem namelijk niet opgestart, ook niet na opnieuw synchroniseren van de Steam games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
OMD schreef op donderdag 25 september 2025 @ 04:53:
[...]

Je kan, als je wilt, de server op Frankfurt zetten voor de 5080 upgrade. Dit kost je ongeveer 5-10ms aan latency.
Amsterdam haal ik rond de 9-11ms en Frankfurt 15-18ms.

Ik heb hem gewoon op Amsterdam staan, ik zie wel wanneer de 5080 upgrade er komt. Borderlands draait prima op de 4080 op mijn 3440x1440p resolutie.
Ik zal er overheen kijken maar waar switch je van server?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
steefje schreef op donderdag 25 september 2025 @ 22:01:
[...]

Ik zal er overheen kijken maar waar switch je van server?
Instellingen…🙈

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:25
NVM ik keek niet goed

[ Voor 84% gewijzigd door mark777 op 12-10-2025 10:21 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste