Ik ben ook onder de indruk, de technologie is echt verbeterd ten opzichte van bijv stadia destijds. Mij werd altijd verteld dat streaming altijd merkbare input zal inhouden maar daar is nu zo lijkt het gewoon geen sprake meer van? Ik heb borderlands 4, fortnite en forza horizon 5 gespeeld via de Nederlandse server.
Dit is dus nog zonder de aangekondige upgrade van de 5080 blackwell. Wel lame dat het op de Nederlandse site lijkt dat die er wel al is als je naar de opties kijkt van ultim⁸ate terwijl ze die nog niet hebben draaien in NL
Her ziet er allemaal erg goed uit en het lijkt gewoon native te draaien. Alleen als ik er echt goed op let met rondlopen en sturen lijkt er misschien iets een beetje off maar ik vraag me ook af of dat niet in mijn hoofd zit omdat ik altijd erg sceptisch ben geweest over streamen. Enkel toen zowel mijn vriendin een netflix serie als mijn zoon op de ps5 ging gamen merkte ik wel dat de kwaliteit een stuk minder was. Maar ik heb ook geen glasvezel maar een 200 mb verbinding (kpn mag wel is doorpakken met glasvezel uitbreiden in amsterdam:))
Dat zelfs shooters nu zo goed te spelen zijn via streaming is echt bizar! Games als COD en BF niet geprobeerd nog natuurlijk, die zijn wel wat gevoeliger voor input lag misschien maar heb nog niet een grote libary op steam etc.
Zal vandaag ook is Duitse server checken dan, maar vooral ook er benieuwd hoe het wel niet moet gaan draaien als de upgrades ook nog op Nederlandse servers komen.
Ik heb trouwens wel wired gespeeld tot nu toe via LG tv app van gforce now. Zal ook is wifi gaan testen op mijn laptop vandaag.
[
Voor 27% gewijzigd door
Stylze op 14-09-2025 08:31
]