Stylze schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 08:54:
[...]
Ja idd ik haal dat ook nooit, en mocht je een keer een gekke maand hebben kan je wel uren erbij kopen dus dat is dan ook niet echt een probleem. Als je echter maandelijks dik over de 100 uur zit is gforce now niet handig en kan je beter een goede gaming rig aanschaffen.
de 5080 servers zijn btw ook in Amsterdam actief nu:)
Ik gebruik al een tijdje GeForce Now.
Ik ben een zeer regelmatige gebruiker (dagelijks, 2-3 uur per dag, en dan in de weekenden vaak wat langer.)
Toch heb ik geen eigen gaming rig (vroeger wel)
Waarom nu niet meer? Ik geef de voorkeur aan gamen op de bank ipv achter een bureau. Laptop op schoot, muis op de bank naast me. Met andere gezinsleden in dezelfde kamer. Ik heb bluetooth oortjes in, op een lag volume, zodat we evengoed met elkaar kunnen kletsen, terwijl zij TV kijken of met de tablet/smartphone bezig zijn. Zo doen we ieder ons ding en toch interactie samen.
Er zijn ook gaming laptops die de games aankunnen die ik speel, maar dan maken ze zo'n blaasgeluid dat het de anderen stoort. Oplossing: GeForce Now!
Ik heb het performance abbo van €11 p.m.
60 fps is genoeg voor mij.
4k hoef ik ook niet want dat kan mijn 17" laptop scherm toch niet aan.
Dat kost me dan € 132,- per jaar.
In 10 jaar tijd is dat € 1320,- Voor dat bedrag koop je gewoonweg geen gaming rig of game laptop die even stil is als cloud gaming, waar je 10 jaar lang mee kunt doen zonder iets te upgraden.