Ik heb gforce now ultimate nu ruim 10 dagen en het werkt echt fantastisch, ik kwam erachter dat ik eerste dagen zelfs speelde zonder reflex aan (waarom staat dit niet standaard aan? denk dat veel mensen zonder spelen omdat ze niet weten dat de optie er is), nu ik dat aan heb staan met games merk ik echt nul komma nul input lag meer, zelfs zonder merkte ik al amper lag behalve dat menus net wat minder snappy waren etc maar dat is nu dus wel het geval

.
Snap er niks van, paar jaar geleden werd nog door iedereen geroepen dat streaming nooit zonder input lag zou kunnen werken ook in de toekomst niet, maar het is nu met Gforce Now gewoon echt alsof je Native speelt.
Het werkt bij mij ook gewoon perfect via wifi, ik had eerst mijn LG hooked met internet kabel omdat ik bang was dat wifi niet voldoende zou zijn maar ik zit net gewoon 3 uur WoW en Borderlands 4 met prachtige graphics zonder ook maar 1 stottering via mijn laptop op wifi te spelen, terwijl mijn vriendin op de tv netflix en mijn zoon in zijn slaapkamer op PS5 aan het gamen is via hetzelfde netwerk..
En dat met een 200 MB kpn verbinding (mijn woonwijk is volgens mij 1 van de enige in Amsterdam nog zonder glasvezel bij kpn lol)
De Amsterdam servers moeten zelfs nog de 5080 upgrade krijgen dan wordt het helemaal een feest:)
Kan twijfelaars echt aanraden om maandje ultimate te proberen.
[
Voor 15% gewijzigd door
Stylze op 24-09-2025 22:12
]