Speel je toevallig op een MacBook? Ik heb hetzelfde probleem wanneer ik Geforce Now op m’n MacBook via wifi gebruik. Dit ligt blijkbaar aan AirDrop en Handoff en is via een terminal command te fixen. Werd mij allemaal teveel werk dus ik sluit gewoon de internetkabel aan.Causs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:21:
Ik heb ook weer iets aparts. Diablo IV draait prima via GeForceNOW op de TV. Mijn laptop daarentegen... FPS en packetloss niks op aan te merken. Toch om de zoveel seconden oogt het niet soepel. Ik denk dat het ligt aan de monitor/refreshrate van de laptop maar tot nu toe niet kunnen vinden hoe dit te verhelpen.
Verder erg tevreden over GeForce Now Ultimate op m’n Steam Deck. Alles speelt soepel en ziet er prachtig uit. Zelfs op het kleine scherm. Daarnaast merk ik dat ik het steeds meer gebruik op m’n pc. Daar zit een rtx 3070 in maar via Geforce Now krijg ik betere frame rates en kwaliteit. Vooral in games als Cyberpunk en Oblivion remastered. Plus, m’n pc klinkt tijdens de warme dagen niet als een opstijgend vliegtuig. En het is ook nog eens leuk op de energierekening.
/f/image/0z3e7mvcP60W2KkZDufhfMp3.png?f=fotoalbum_large)