Helaas, dat was niet de oorzaak. Het wordt echter steeds erger met het gaspedaal. Het piept nu ook continue wanneer ik 'm indruk. Dat deed ie tot gisteren ook nog helemaal niet!
Heb nu vrijwel álles geprobeerd.
- Pedalen losgeschroefd van de "plaat" zodat ze helemaal stand-alone staan en ze dus niet met elkaar kunnen conflicteren: geen verschil
- Standaard brake pedal losgekoppeld van de throttle: geen verschil
Wat ik dus merk is dat wanneer ik de RJ-12 kabel loshaal van de wheelbase, en deze er opnieuw in doe. Dan jittered het pedaal níet in Fanatec Control Panel. Dan staat hij gewoon "stil" op 0%. Zodra ik echter het gaspedaal indruk, dan jittered hij richting de 100% en zodra ik 'm loslaat blijft hij dus jitteren / flickeren op 0%.
En daarbij is nu dus ook als extra toegevoegd, continue gepiep!
Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben? Dat hij dus ergens wringt, wat het piepen veroorzaakt en hij dus niet lekker contact maakt.
Lees op internet dat het piepen vaak voorkomt, en je dan de veer met wat lithium grease moet inspuiten.
Het enige vreemde is wel dat al deze issues met het gaspedaal gekomen zijn, vanaf het moment dat ik het Loadcell Pedal had aangesloten als Brake.
Maar die zit inmiddels alweer in de doos, maar de issues met het gaspedaal blijven.
Heb echter geen zin om 'm terug te moeten sturen, want dan ben ik m'n pedalen 10 dagen kwijt.
Ga dus de lithium grease methode maar proberen, hopelijk helpt dat? Van de andere kant; het zijn gloednieuwe pedalen, die moeten gewoon góed functioneren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED