Die kun je wel verstellen/kantelen, door middel van het geheel te draaien. Aan de buitenkanten waar hij aan het alu profiel vast zit zitten sleuven ipv gaten, geen vaste hoek dus, wel best een gedoe om te verstellen aangezien je hem met minstens 6 maar liever 8 bouten (voor beide kanten) moet vastmaken en je moet hem met de bouten los op de goede positie houden en vervolgs zonder het geheel te bewegen aan 2 kanten vast maken.
Mijn wheelplate ook van aluxprofiel heeft dezelfde manier van montage met dezelfde sleuven alleen is dat gewoon een metalen plaat van 5mm dik met de zijkanten strak 90 graden omgebogen en wat gaten voor bouten om allerlei verschillende wheelbases vast te zetten.
En wat betreft stevigheid, er zit 0,0 beweging in mijn wheelplate, behalve dat mijn wheelplate wel een klein beetje kan doorzakken als je er van boven hard op gaat leunen (max ongeveer 1-2mm met vol gewicht), maar dat hoor je sowieso niet te doen en tijdens het racen heb ik 0,0 flex. Geloof me, die van mij is behoorlijk stevig en weegt ook aardig wat, die side mount die jij toont lijkt me zelfs nog een heel stuk steviger dus daar zou ik me het minst zorgen over maken

aluxprofiel heeft naar mijn mening echt uitstekende kwaliteit.
[
Voor 33% gewijzigd door
Kalder op 27-02-2023 02:28
]