Gezien je op een console wilt gamen en deze nog moet kopen zou ik al beginnen met het aanraden van een PS5. Nu geld uitgeven aan een ps4 is echt zonde en dan is het maar afwachten hoe lang er nog race games voor de ps4 gaan uitkomen.pilskes schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:51:
Ik ben ook aan het kijken om een leuk setje aan te schaffen, alleen het bomen en het bos verhaal is hier wel erg van toepassing!
Een maat had een trak racer rig met T300 base en een FErrari F1 add-on. Na 4 weken heeft hij de Fanatec pudium F1 bundle gekocht en dit is heel anders!!
Nu is de vraag, wat wil ik uitgeven en wat wil ik hebben? Probleem is ook dat ik een PS4 + tv moet aanschaffen aangezien de sim boven komt te staan en niet in de huiskamer waar al een PS4 voor dochter staat. Ik ga niet elke keer de PS afkoppelen en weer elders aansluiten.
Mijn eisen:
- GEEN playseat (vanwege flex en kwaliteit)
- Liefst alu frame of zoiets als de F-GTracing formula ( https://www.alternate.nl/...QpDU5kI0h-u4aAgVNEALw_wcB
- DD zou mooi zijn, maar 8nm is denk ik wel prima ivm schouder klachten
- Pedalen met load cel lijkt me ook wel fijn
Iemand die iets kan adviseren?
Je hebt echt net een geweldige aanbieding gemist bij Fanatec voor een Podium F1. Op dit moment is alles uitverkocht bij Fanatec, de DD Pro komt vermoedelijk pas eind Q1 weer beschikbaar en de kans dat je dan meteen mis grijpt is groot. Ook de Podium F1 is op dit moment uitverkocht en het is niet bekend wanneer deze weer beschikbaar komt.
Ik zou zeker wachten op voorraad bij Fanatec, terwijl je aan het wachten bent kun je dientijd gebruiken om op zoek te gaan naar een PS5
Je zou nog kunnen kijken op de website van thrustmaster, die hebben net een DD aangekondigd maar daar zijn nog geen reviews van beschikbaar. Al denk ik dat een Fanatec DD de betere keuze gaat zijn.