http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het leek meer product placementHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:53:
[...]
Hete saus , google de naam maar750.000 hele scovilletjes
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als je een heel seizoen zo weet te winnen kun je ook bovenaan staanLeon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:51:
Mijn hemel wat onterecht. Wel sportief van Groningen dat Ajax terug mag komen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
wou je komen proeven dan ?
wel een hele grote vlam danOPSLAGHOND schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:55:
Kun je dan beter een dag eerder geven, spelen ze met de vlam in de pijp!
inb4 Huntelaar die in laalste minuuut scoort
Neenee, dat moet je anders doen...HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:59:
[...]
wou je komen proeven dan ?![]()
[...]
wel een hele grote vlam dan![]()
![]()
inb4 Huntelaar die in laalste minuuut scoort
"Het wordt tijd dat ie KJH wisselt voor Cassierra."
90e minuut om em te belonentoolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:02:
[...]
Neenee, dat moet je anders doen...
Wel weer een assist, maar deze zou veel belangrijker zijn.Terranova schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:08:
pleur op ziyech, egoistisch sukkeltje
Ja, maar Ziyech is een gigantische egoist als hij de bal rond de 16 heeft, dan denkt hij alleen maar aan schietenOPSLAGHOND schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:10:
[...]
Wel weer een assist, maar deze zou veel belangrijker zijn.
Loooool Veltman rood! Ga weg en kom nooit meer terug.
Ehm ja, en daarom geeft ie net die assist op de 1-1....Terranova schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:11:
[...]
Ja, maar Ziyech is een gigantische egoist als hij de bal rond de 16 heeft, dan denkt hij alleen maar aan schieten
Iedere scheidsrechter had deze gele kaart gegeven. 1 + 1 = 2.
Ja niet op een positie om te schieten he.toolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:12:
[...]
Ehm ja, en daarom geeft ie net die assist op de 1-1....
Deze wel, die andere niet...Jörgën Bürgër schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:12:
Queue de "Blom dit, Blom dat" opmerkingen.
Iedere scheidsrechter had deze gele kaart gegeven. 1 + 1 = 2
Zie je wel, komt wel goed
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
alles kan off-topic
Ahem..toolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:02:
[...]
Neenee, dat moet je anders doen...
Imo verdient Ajax de zege niet
En wat er dan door een eencellige in een microfoon wordt geroepen verdient ook geen schoonheidsprijs
[ Voor 24% gewijzigd door JanW op 01-04-2018 16:19 ]
Als ik feyenoord.netwerk.to mag geloven dan is dat meestal de wedstrijd in De KuipLeon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:16:
Meest onterechte overwinning van Ajax van de afgelopen 2seizoenen. Gratz Ajacieden. Deze smaken het lekkerst
LOL, I saw what you did there...JanW schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:17:
Lekker hoor. Aanval schitterend opgezet door Ziyech met een perfecte pass naar Neres. Bal belandt in tweede instantie mooi voor Huntelaar en die maakt m perfect af.
vergeet ook niet hoe perfect de scheids alles aanvoelde in deze hele aanval.
maar goed dat daar het forum niet meer werktTyphone schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:17:
[...]
Als ik feyenoord.netwerk.to mag geloven dan is dat meestal de wedstrijd in De Kuip
En dat helemaal omdat we van Blom winnen...Leon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:16:
Meest onterechte overwinning van Ajax van de afgelopen 2seizoenen. Gratz Ajacieden. Deze smaken het lekkerst
Verwijderd
3 heerlijke punten
QFTQu3st schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:20:
Beste wedstrijd van dit seizoen! Kampioenswaardig deze overwinning.
Wat is dit nu weer voor reactie?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat met zulke dingen de interesse van grote clubs ook afneemt.Han schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:02:
[...]
[...]
Werd net bij de ‘Tafel van Kees’ aangehaald. En als je de beelden bekijkt is het gewoon een slaande beweging. Hij raakt de tegenstander niet maar het hoort gewoon niet. Veeemde actie van hem. Wel makkelijk om te weten; Lazono stevig verdedigen, hij is makkelijk uit de tent te lokken. Met de wetenschap dat hij al een schorsing heeft gehad vanwege een slaande beweging blijkt nu wel dat hij zijn emoties niet kan bedwingen. Die gaat nog wel vaker tegen een rode kaart aan lopen. Sowieso een speler die je makkelijk uit de wedstrijd kunt spelen.
Wie wil nu een speler die je vrij eenvoudig een kaart bezorgt?
De wedstrijd voorwaardelijk is al geweest maar om de wedstrijd erna direct weer in de fout te gaan is gewoon dom en zal zeker meegenomen worden mocht er een straf komen.
Heb helemaal niks meegekregen, maar ik begrijp dus dat Ajax wederom terecht heeft gewonnen vandaag
Het lek is boven etc.....
Float like a butterfly, sting like a bee.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Han schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:54:
Haal Huntelaar er maar af, die brengt 0,0.
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 01-04-2018 17:00 ]
Die tekens zijn altijd een stuk beter wanneer die tijdens de wedstrijd gedaan worden hè
Volgens mij gaat het prima hoorLeon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:59:
Ja, mag ook wel een keer na al die ellende. Niveau kakt gelukkig alweer snel in
[ Voor 5% gewijzigd door Afvalzak op 01-04-2018 17:21 ]
Verwijderd
Die finale van de Ronde van Vlaanderen bij de mannen, zo fraai! Man man man, daar laat je echt het voetbal wel even voor wat het is. Kan het iedereen aanraden de samenvatting daarvan bij Studio Sport te gaan bekijken.
Hoe kun je in vredesnaam fey-exc vergelijken met de ronde van Vlaanderen?Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:43:
Wat een sportweelde deze dag. Nederlandse winst bij zowel de vrouwen als de mannen in de Ronde van Vlaanderen, en dan nu Feyenoord met de rust reeds op 3-0 voorsprong tegen Excelsior.
Die finale van de Ronde van Vlaanderen bij de mannen, zo fraai! Man man man, daar laat je echt het voetbal wel even voor wat het is. Kan het iedereen aanraden de samenvatting daarvan bij Studio Sport te gaan bekijken.
Verwijderd
Ronde van Vlaanderen is een fenomeen. Feyenoord evenzo.Exocet schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:50:
[...]
Hoe kun je in vredesnaam fey-exc vergelijken met de ronde van Vlaanderen?
Ik ben niet zo van het wielrennenVerwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:43:
Wat een sportweelde deze dag. Nederlandse winst bij zowel de vrouwen als de mannen in de Ronde van Vlaanderen, en dan nu Feyenoord met de rust reeds op 3-0 voorsprong tegen Excelsior.
en ik ga gourmetten bij ouders
FTFYVerwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:54:
[...]
Ronde van Vlaanderen is een fenomeen. Feyenoord dat een keer makkelijk wint dit seizoen evenzo.
Nou... ze hebben eerder dankzij dan ondanks Blom gewonnen als ik zo de samenvatting bekijk.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Onzin penalty vs buitenspel doelpunt. En dan nog al het warrig gefluit en een verzameling kaarten voor Ajax die nergens op sloegen vs Neres die geel had moeten krijgen.Pietervs schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:10:
[...]
Nou... ze hebben eerder dankzij dan ondanks Blom gewonnen als ik zo de samenvatting bekijk.
Overigens is Ten Hag echt blind ofzo. Hij vindt dat dankzij zijn wissel de wedstrijd omsloeg... ipv omdat Groningen moe werd en wij per ongeluk scoren uit 2 ingevingen.
2e doelpunt was nou ook niet doordat we achter elkaar goede aanvallen opzetten, we scoren gewoon 2x door individuele klasse en niet uit iets wat hij de spelersgroep bijgebracht heeft de laatste maanden
Graag Dolberg of Cassiera in de spits
Ik zie dat toch anders.toolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:21:
[...]
Onzin penalty vs buitenspel doelpunt. En dan nog al het warrig gefluit en een verzameling kaarten voor Ajax die nergens op sloegen vs Neres die geel had moeten krijgen.
Commentaar op de scheidsrechters is niet nieuw, en soms ook terecht. Maar vooral veelvuldig als Ajax verloren heeft of gewoon slecht gespeeld heeft.
Ik vind Ten Hag anders wel een goede trainer. En maar weinig trainers zullen na een wedstrijd toegeven dat hun wissel eigenlijk bar slecht was (Advocaat het eerste jaar gehoord na de wissel van Robben tegen Portugal?Overigens is Ten Hag echt blind ofzo. Hij vindt dat dankzij zijn wissel de wedstrijd omsloeg... ipv omdat Groningen moe werd en wij per ongeluk scoren uit 2 ingevingen.![]()
2e doelpunt was nou ook niet doordat we achter elkaar goede aanvallen opzetten, we scoren gewoon 2x door individuele klasse en niet uit iets wat hij de spelersgroep bijgebracht heeft de laatste maanden
Vind je dat vreemd dan? Als je 3-0 voor staat heeft slecht fluiten van de scheids heel wat minder impact. Het is ook niet dat, als we verloren hadden, dit op 't conto van Blom geschoven zou zijn (hoogstens met een knipoog, zoals mijn Blom-Ajax 1-2). Er is meer dan voldoende kritiek op de lamlendige instelling van Ajax zelf, er wordt echt niet alleen maar naar "de rest" gekekenPietervs schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:43:
[...]
Ik zie dat toch anders.
Commentaar op de scheidsrechters is niet nieuw, en soms ook terecht. Maar vooral veelvuldig als Ajax verloren heeft of gewoon slecht gespeeld heeft.
Ik betwijfel het ten zeerste. Er is nog totaal niet uit te halen waar ie met Ajax heen wil, hij speelt gewoon lekker verder met de speelwijze onder Keizer. Sterker nog, ik denk dat er onder Keizer zelfs meer structuur in de aanvallen zat.Ik vind Ten Hag anders wel een goede trainer. En maar weinig trainers zullen na een wedstrijd toegeven dat hun wissel eigenlijk bar slecht was (Advocaat het eerste jaar gehoord na de wissel van Robben tegen Portugal?). Ik vind het jammer dat hij weg is bij Utrecht, Ajax gaat nog veel lol aan hem beleven (vrees ik, als fan van de concurrent
).
Verwijderd
Koolwijk gaf na de wedstrijd te kennen dat Excelsior er niet aan te pas kwam omdat zij bij voortduring te laat waren en voor zijn gevoel de gehele wedstrijd achter de feiten aan liepen. Hoe dat kwam? Doordat Feyenoord de bal het werk liet doen en steevast met zo min mogelijk balcontacten voetbalde. Training begint blijkbaar lonend te worden.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 1 april 2018 @ 18:08:
[...]
Ik ben niet zo van het wielrennenmaar Feyenoord heeft wel de rode loper gekregen van excelsior
en ik ga gourmetten bij ouders![]()
Je bent gelukkig een van de positieve uitzonderingen. Maar er zijn scheidsrechters die in Amsterdam niet meer welkom zijn volgens de aanhang. En Blom is er daar wel degelijk 1 van.toolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 20:00:
[...]
Vind je dat vreemd dan? Als je 3-0 voor staat heeft slecht fluiten van de scheids heel wat minder impact. Het is ook niet dat, als we verloren hadden, dit op 't conto van Blom geschoven zou zijn (hoogstens met een knipoog, zoals mijn Blom-Ajax 1-2). Er is meer dan voldoende kritiek op de lamlendige instelling van Ajax zelf, er wordt echt niet alleen maar naar "de rest" gekeken
Hij moet wel wat duidelijker zijn stempel gaan drukken ja. Maar ik vraag me af in hoeverre het bestuur hem dwars zit. Bijvoorbeeld een Overmars die de hand op de knip houdt?[...]
Ik betwijfel het ten zeerste. Er is nog totaal niet uit te halen waar ie met Ajax heen wil, hij speelt gewoon lekker verder met de speelwijze onder Keizer. Sterker nog, ik denk dat er onder Keizer zelfs meer structuur in de aanvallen zat.
Blom is gewoon een waardeloze scheids die nergens meer welkom moet zijn.Pietervs schreef op zondag 1 april 2018 @ 20:08:
[...]
Je bent gelukkig een van de positieve uitzonderingen. Maar er zijn scheidsrechters die in Amsterdam niet meer welkom zijn volgens de aanhang. En Blom is er daar wel degelijk 1 van.
[...]
Hij moet wel wat duidelijker zijn stempel gaan drukken ja. Maar ik vraag me af in hoeverre het bestuur hem dwars zit. Bijvoorbeeld een Overmars die de hand op de knip houdt?
Overmars heeft wel bewezen geld uit te willen geven.
Veltman is daar één van, ik mag hopen dat die de toegang tot de bus terug ontzegd is.ph4ge schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:38:
Normaal gesproken winnen alleen kampioenen dit soort wedstrijden. Ik neem aan dat er een paar slecht slapen bij Groningen vanavond.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is eigenlijk wel jammer.Gonadan schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:32:
[...]
Veltman is daar één van, ik mag hopen dat die de toegang tot de bus terug ontzegd is.
Er zit echt wel potentie etc in Veltman, maar hij maakt regelmatig zijn foutje en gaat te ver.
Denk dat het daarmee wel een speler is voor de PL.
Hoop dat Ten Hag ook in ziet dat het centrum gewoon De Ligt/Wober moet zijn.
Seizoen is voorbij, ga alvast werken aan een basis voor volgens seizoen. Cassiera/Dolberg in de spits etc.
Mag ik dan ook even je reactie op de keiharde, bewuste, rake elleboog van Neres, of kun je alleen selectieve verontwaardiging tonen voor slagen in het luchtledige?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Keihard?Ramzzz schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:14:
[...]
Mag ik dan ook even je reactie op de keiharde, bewuste, rake elleboog van Neres, of kun je alleen selectieve verontwaardiging tonen voor slagen in het luchtledige?
Precies genoeg. 56e minuut.
[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 02-04-2018 10:22 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Heb jij a la F1 dan ook nog gradaties als superhard, ultrahard, megahard en hyperhard?
Bij mij zit keihard op t punt dat t niet veel harder kan, dus niet onhandig je arm in iemands nek leggen en hem daarbij raken met je elleboog
Halen we de "ja maar zij dan" tactiek erbij? Je laat je wel weer ontzettend kennen zegRamzzz schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:14:
[...]
De reactie die jij gaf op Gonadan was voor de wedstrijd Groningen - Ajax. Een reactie die nergens op slaat, want het is gewoon een legitieme vraag van zijn kant.
De elleboog van Neres heb ik gemist, daar kan ik geen oordeel over geven. Komt ook door de weinig verheffende wedstrijd daar in de Euroborg dat ik veelvuldig was afgeleid. Op Twitter kom ik alleen wat reacties tegen, maar geen video's.
Er is niemand die de actie van lozano goedpraat toch? Dat is toch niet de reden dat situatie neres niet aangehaald mag worden?JanW schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:32:
[...]
Halen we de "ja maar zij dan" tactiek erbij? Je laat je wel weer ontzettend kennen zeg
Verwijderd
JanW schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:41:
Ho even, waar ik op doel is deze reactie, Gonadan in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2". Zie de quote, dat is voor de wedstrijd van Ajax tegen Groningen en voor de elleboog (schijnbaar, zoals gezegd niet gezien) van Neres. Nu reageert meneer pas met een kansloze Trump tactiek om de hele discussie om te draaien. Daar zeg ik wat van.
Het is heel eenvoudig uit te leggen hoor, het valt mij op, dat een bepaalde goegemeente het heel fijn vindt wanneer Lozano (weer) een schorsing mag hebben voor vrijwel - en dit geval helemaal - niets. En al helemaal wanneer hij blijkbaar nog iets voorwaardelijks open heeft staan.
Simpel uit de tent gelokt door een zuigende verdediger, en simpel geïncasseerd. Scheids heeft het niet gezien, dus de KNVB mag weer aan de bak.
Laatste strohalm wellicht voor de wedstrijd van 15 april? Geen idee.
Mijns inziens, wil je dan wel echt héél graag iemand van het veld weren.
Ik zie aantrekkelijk spelende spelers liever wél spelen. Positief en zo.
Vandaar, mijn opmerking over selectieve verontwaardiging. Ik ben oprecht benieuwd naar zijn mening over die elleboogstoot. En of iets dat de scheids kennelijk gemist heeft dan ook KNVB-vergrootglaswaardig is...
Ik ook. Hij verdient dat niet. Ik hoor Ajacieden vrijwel alleen maar negatief over 'm, en zo slecht is hij niet, en hij gaat tenminste voorop in de strijd terwijl een aantal anderen (blijkens reacties hier van Ajacieden) wel een beetje harder mogen werken.Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:50:
Heb af en toe een beetje te doen met Veltman. Krijgt zoveel kritiek over zich heen. Begon al met dat hij aanvoerder werd. Kreeg hoon over zich heen omdat Koeman hem niet selecteerde en gisteren twee keer geel.
En dan ben je ook nog eens kop van jut met 2x geel omdat je de enige bent die zich met hand en tand verzet tegen deze mentaliteit.
Ik benijd 'm niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 02-04-2018 12:57 ]
Dan zagen Ajacieden en Feyenoorders die ook zo denken Manolev graag bij PSV spelen en zien PSV-ers en Ajacieden die zo denken graag Giovanni van Bronckhorst de nieuwe Wenger worden bij Feyenoord.
Positief en zo.
OPSLAGHOND schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:02:
Als ik niet voor en/of tegen Ajax zou zijn zou ik hem er ook graag zien spelen ...
Dan zagen Ajacieden en Feyenoorders die ook zo denken Manolev graag bij PSV spelen en zien PSV-ers en Ajacieden die zo denken graag Giovanni van Bronckhorst de nieuwe Wenger worden bij Feyenoord.
Positief en zo.
Ik meen het oprecht hoor, ondanks zijn regelmatig lompe overtredingen, is hij wel één van de weinigen die de strijd tegen de lethargie aangaat...
Ik vraag me inmiddels wel af wie in Ten Hag nog een verlosser ziet.
Ik had resultaten onder hem eerlijk gezegd best beter verwacht.
Laten we wel wezen, de ‘grote 3’ clubs hebben dit jaar geen van drieën grootse dingen gepresteerd. De coaches zijn net zo wisselvallig als hun teams.
Alledrie verdienen beter. Ik vind Cocu een prima vent, maar af en toe snap ik niets van zijn opstellingen en al evenmin van de keuzes die hij maakt, of de speelwijze van PSV.
Maar dan nog, zoals hier keer op keer gedaan wordt alsof PSV ‘alleen maar achterover leunt’, of met mazzel wint, is echt complete bullshit.
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 02-04-2018 13:21 ]
Ik denk dat jullie anders naar een wedstrijd kijken van Ajax dan de (meeste) Ajacieden.Ramzzz schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:16:
[...]
![]()
Ik meen het oprecht hoor, ondanks zijn regelmatig lompe overtredingen, is hij wel één van de weinigen die de strijd tegen de lethargie aangaat...
offtopic:
Ik vraag me inmiddels wel af wie in Ten Hag nog een verlosser ziet.
Ik had resultaten onder hem eerlijk gezegd best beter verwacht.
Tijd voor een Poll! Jammer dat je niet kunt zien wie keuze 1 of 2 heeft gemaakt.
Ik verwacht namelijk veel positieve stemmen van niet-Ajacieden en zeer weinig positieve van Ajacieden.
Verwijderd
Zou nog wel meevallen denk ik. Naast Veltman is immers ook menigmaal Ziyech en Huntelaar de gebeten hond bij nogal wat Ajacieden. De eerste omdat hij het af en toe te gemakkelijk op zou nemen c.q. te weinig mee verdedigt, en de tweede omdat hij te weinig zou scoren. En menige Ajacied in mijn omgeving loopt nu al aardig te brommen over Ten Hag (die ik persoonlijk ook niet echt de persoonlijkheid voor een Ajax trainer vind hebben).OPSLAGHOND schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:24:
[...]
Ik denk dat jullie anders naar een wedstrijd kijken van Ajax dan de (meeste) Ajacieden.
Tijd voor een Poll! Jammer dat je niet kunt zien wie keuze 1 of 2 heeft gemaakt.
Ik verwacht namelijk veel positieve stemmen van niet-Ajacieden en zeer weinig positieve van Ajacieden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!