inderdaad... veel spelers van Ajax reageren pas als de bal naar ze wordt gespeeld ... beetje reactie-voetbal-in-balbezit... niets op de voorsprong van Grun af te dingen.Han schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:45:
Niks op af te dingen die 1-0 van Groningen, helemaal verdient. Ajax speelt weer ouderwets vanaf de aftrap slap en slordig. Kijken of ze nu wakker worden
Ja ik ben als lampje dolblij dat Veltman er weer is. Dat is goed voor ons
@Harribo Al wel blij dat Veltman in de basis start? Groningen staat meteen voor
Penanty
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Veltman
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het is een blommetje, maar hoelang met Veltman blijven zeuren voor hij nog een kaart krijgt?
alles kan off-topic
Schone.... Dit soort dingen krijgen we echt nooooooit mee, zelfs niet van meneer Blom...
Hij kreeg toch geel?Ankona schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:54:
Het is een blommetje, maar hoelang met Veltman blijven zeuren voor hij nog een kaart krijgt?
O na na!!
Alsof Veltman hier wat aan kan doen.... terechte pingel, maar de smiley's vind ik wel wat overdreven....
Nou... in ieder geval genoeg spektakel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ons blondje strooit weer gretig met kaarten. Geel voor Veltman geven wat een bullshit.
Voor de overtreding, niet voor het eindeloze en kansloze zeuren daarna.
alles kan off-topic
Ziyech hahaha hahaha
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Weet jij wat hij tegen Blom gezegd heeft?Typhone schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:55:
Ons blondje strooit weer gretig met kaarten. Geel voor Veltman geven wat een bullshit.
Komt wel goed dit, wij zijn beter
Gaat Blom hem dan meteen een tweede geven denk je?Ankona schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:55:
[...]
Inderdaad en die blinde commentator nog zeggen dat het geen natuurlijke houding. Alsof Veltman op z'n armen gaat letten bij een sliding...Typhone schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:55:
Die paar tellen?Ankona schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:55:
[...]
Dat doet standaard iedere speler. Hij zou de eerste zijn die daar geel voor krijgt.
Waarom niet? Zijn twee totaal verschillende vormen van wangedrag. Die overtreding is een Blommetje, maar dat zeuren is gewoon geel.jaapstobbe schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:55:
[...]
Gaat Blom hem dan meteen een tweede geven denk je?
alles kan off-topic
Die bal lag nog niet eens op de stip maar ruim ervoor. Dat ziet Blommetje dan weer niet? Te druk met marchanderen en onnodige gele kaarten geven... Hij wist niet hoe snel ie ze moest geven zeg
Hah, meneer de provocateur is er ook weer.Leon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:56:
Wat een immens slecht genomen penalty zeg
Typisch. Dat is zo’n lafaard bah bah.toolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:56:
Die bal lag nog niet eens op de stip maar ruim ervoor. Dat ziet Blommetje dan weer niet? Te druk met marchanderen en onnodige gele kaarten geven... Hij wist niet hoe snel ie ze moest geven zeg
Doe Schöne maar wisselen hoor.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Iedere strafschop die gestopt wordt is slecht ingeschoten. Bij een goed geschoten strafschop heeft geen keeper ook maar iets dat op een kans lijkt.
alles kan off-topic
Zoals een Panenka?Ankona schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:59:
Iedere strafschop die gestopt wordt is slecht ingeschoten. Bij een goed geschoten strafschop heeft geen keeper ook maar iets dat op een kans lijkt.
Onana is sowieso wel een penaltykiller
Ik snap 1 ding niet met Ten Hag.
Veltman eruit gehaald en aanvoerder af.
Vervolgens speelt opeens weer in de basis en is hij ook weer aanvoerder.
Ligt het aan mij of is dat compleet onlogisch? Je laat toch een vaste waarde die het zaakje op sleeptouw neemt toch aanvoerder zijn?!
Ligt het aan mij of is dat compleet onlogisch? Je laat toch een vaste waarde die het zaakje op sleeptouw neemt toch aanvoerder zijn?!
Gaat ook zo wel blijven, Blom werd natuurlijk na de penalty ook nog eens verbaal aangevallen door Ziyech he, niet dat het uit maakt dat Ziyech gewoon gelijk hadtoolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:01:
En ondertussen komt Groningen overal mee weg
Neres werd net tegengehouden met een uitgestoken arm in z'n bakkes, maar dat was ook niets natuurlijk
[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 01-04-2018 15:03 ]
Veltman was gewoon nog aanvoerder, er moet alleen iemand zijn die de band draagt als Veltman niet speelt.schwarzenegger schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:01:
Ik snap 1 ding niet met Ten Hag.
Dat werd De Ligt.
Nu staat Veltman er weer in en is dus ook weer 'gewoon' aanvoerder.
Ik vind de keuze om Wober te passeren eerder opmerkelijk, het centrum stond prima en Veltman speelt vrijwel nooit centraal meer. Als je hem weer op wilt stellen had je dat voor Kristensen moeten doen.
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 01-04-2018 15:07 ]
Nee joh.. straks geeft ie ergens 1x een compensatie gele kaart en vindt ie dat ie prima gefloten heeftJanW schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:05:
Pff, die Blom zeg. Kom op, fluit dan ook voor overtredingen van Groningen, niet maar één kant op.
De Blom bingo kaart staat al aardig vol
Moet wel zeggen dat Blom me ook opvalt. Fluit wel erg voordelig voor Grunn. Groningen is wel de betere, die strijden echt. Ajax weer redelijk slap.
Ajax zal nog wel winnen denk ik.
Zeefuik denkt dat ie alleen tegen Ajax 100% moet geven. Trieste middenmotor.
Ajax lijkt geen middenveld te hebben vandaag en aan wie dat ligt weet ik niet.
Ajax lijkt geen middenveld te hebben vandaag en aan wie dat ligt weet ik niet.
Van mij mogen ze, das waarschijnlijk de enige manier om een Ajax zonder Ziyech te zien.toolkist schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:09:
En daar mag weer iemand door Ziyech heen zagen
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zoals Ajax vandaag speelt, helpt de beste scheids van de wereld nog niet... het is behoorlijk slecht... en daar heeft Blom maar 0,01% aandeel in in mijn ogen... (desalniettemin, wel irritant zo'n scheids)Leon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:09:
Moet wel zeggen dat om me ook opvalt. Fluit wel erg voordelig oor Grunn. Groningen is wel de betere, die strijden echt. Ajax weer redelijk slap.
Tja, Ego'tje Blom voelde zich aangevallen he, dan maar tegen Ajax gaan fluiten om ze te leren de scheidsrechter te respecterenLeon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:09:
Moet wel zeggen dat Blom me ook opvalt. Fluit wel erg voordelig voor Grunn. Groningen is wel de betere, die strijden echt. Ajax weer redelijk slap.
Niet mee eens, ik ga voor 0,96%P.O. Box schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:10:
[...]
Zoals Ajax vandaag speelt, helpt de beste scheids van de wereld nog niet... het is behoorlijk slecht... en daar heeft Blom maar 0,01% aandeel in in mijn ogen... (desalniettemin, wel irritant zo'n scheids)
Beter optie : Kijk er dan niet naar..OPSLAGHOND schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:10:
[...]
Van mij mogen ze, das waarschijnlijk de enige manier om een Ajax zonder Ziyech te zien.
Een betere optie: eruit met die luie lichtgewicht.
Blom is niet best (eigenlijk bijna nooit.) maar het kan altijd erger. De slechtste scheids mag straks in Rotterdam de boel verkloten.
alles kan off-topic
ah ja het andere troetelkind van de knvb. Die is inderdaad heel slecht.Ankona schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:13:
Blom is niet best (eigenlijk bijna nooit.) maar het kan altijd erger. De slechtste scheids mag straks in Rotterdam de boel verkloten.
Zie hem nog als idioot wijzen op z'n respect bandje.
Ik zit eigenlijk te wachten op de 80e minuut, het moment dat Ajax besluit wél te gaan voetballen.
Veltman mag wel even een peptalkje doen in de rust.
Veltman mag wel even een peptalkje doen in de rust.
Gozubuyuk? Die is wel slecht, maar niet de slechtsteAnkona schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:13:
Ajax speelt slap en kan wel wat mad dog 357 gebruiken. 
Ajax mag van geluk spreken dat het slechts 1-0 is.
Ajax creed één half kopkansje.
Wat een slappe hap zeg
Wat een slappe hap zeg
Ja maar dat komt allemaal door Blom lees ik hierHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:17:
Ajax speelt slap en kan wel wat mad dog 357 gebruiken.
Wat een slappe hap zeg
Bewijst maar weer eens dat lezen niet jouw sterkste kant is
Maar het is overduidelijk dat het duo Veltman en Schöne de dynamiek totaal uit het team haalt. Wederom traag gebrij achterin. Schöne die te dicht op de verdediging speelt en zo geen aansluiting vormt naar voren en Veltman legt alles kort breed. Heel irritant dit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Perez legt het keurig uit waar het aan ligt: INZET
In de herhaling is Veltman nog slechter dan live!
In slowmotion is ie ook nog langzamer!Typhone schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:22:
In de herhaling is Veltman nog slechter dan live!
Perez laat even duidelijk zien dat Veltman bij die eerste goal gigantisch loopt te falen. Ik ben zo klaar met die gozer. Het gros van het gevaar komt altijd vanaf zijn kant/zijn tegenstander af. Waarom? Omdat meneer maar halfbakken ingrijpt en rekent op anderen om het op te knappen. Jammer dat hij weer nodig is in het elftal, omdat er wat verdedigers geblesseerd zijn.
Laten we hopen dat er een buitenlandse club ons komt verlossen van die vent.
Verder is het qua inzet ontzettend waardeloos. Het middenveld sjokt er maar wat bij, voorin denken ze er veel te makkelijk over. Alsof het wel even aan komt waaien.
En aan die lui die Ziyech doormidden gezaagd willen zien, grow up. Verdorie één van de beste spelers dit seizoen. Kan hij af en toe wat makkelijker voetballen? Ja, dat kan ie. Maar qua gecreëerde kansen en assists is hij zo ontzettend belangrijk en gewoon niet te vervangen. Ben blij dat er een speler is die vooruit denkt in plaats van overal de veilige optie te kiezen. Of willen jullie graag een elftal vol met Siem de Jongetjes
Laten we hopen dat er een buitenlandse club ons komt verlossen van die vent.
Verder is het qua inzet ontzettend waardeloos. Het middenveld sjokt er maar wat bij, voorin denken ze er veel te makkelijk over. Alsof het wel even aan komt waaien.
En aan die lui die Ziyech doormidden gezaagd willen zien, grow up. Verdorie één van de beste spelers dit seizoen. Kan hij af en toe wat makkelijker voetballen? Ja, dat kan ie. Maar qua gecreëerde kansen en assists is hij zo ontzettend belangrijk en gewoon niet te vervangen. Ben blij dat er een speler is die vooruit denkt in plaats van overal de veilige optie te kiezen. Of willen jullie graag een elftal vol met Siem de Jongetjes
Een van de beste spelers in een zwak tot zeer matig seizoen, wat een aankoop! Geef mij dan maar Siem de Jong.JanW schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:27:
Oeps
[ Voor 98% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-04-2018 15:31 ]
Dit is nou een wedstrijd waar Younes misschien wat zou kunnen uitrichten, maar Ten Hag moest em zo nodig "belonen"
Ziyech schiet omdat het verwacht wordt... wat een slappe hap.
Eerste goede uitbraak Ajax en dan een van de beste verprutsingen van het seizoen >_>
Also weer gelukpruts achterim daar bij Ajax <_<
Also weer gelukpruts achterim daar bij Ajax <_<
Nou niet meer klagen dat Blommetje die elleboog van Neres niet zag.
alles kan off-topic
Elke keer dat ik dat dacht scoorde hij tijdens zijn eerste periode bij Ajax.Terranova schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:41:
Siem de Jong...daar ga je mee winnen
Daar mag meneer Nerez niet mopperen met z'n elleboog
ik vond het vooral storend dat hij de overtreding ervoor niet zagAnkona schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:41:
Nou niet meer klagen dat Blommetje die elleboog van Neres niet zag.
ga dan eens gauw denken !! (twee keer graag)OPSLAGHOND schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:41:
[...]
Elke keer dat ik dat dacht scoorde hij tijdens zijn eerste periode bij Ajax.
[ Voor 33% gewijzigd door P.O. Box op 01-04-2018 15:43 ]
Relaxt jongens, dit komt wel goed.
En zo niet dan niet he
En zo niet dan niet he
Komt die goed weg met zn elleboog.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja, dat was zijn talent, ontzettend slecht voetballen en toch na 30 pogingen scoren.OPSLAGHOND schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:41:
[...]
Elke keer dat ik dat dacht scoorde hij tijdens zijn eerste periode bij Ajax.
Gaat niet lukken!
Was Zlatan er maar ...
Naast Utrecht, ADO, Vitesse is nu ook Groningen een angstgegner geworden voor Ajax. Vorig jaar hier het kampioenschap verloren. Ajax laat zich veel te makkelijk frustreren door tegenstander en scheidsrechter.
Fixedjaapstobbe schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:46:
Ajax laat zich veel te makkelijk frustreren door trainer, tegenstander en scheidsrechter.
Nog even en Ajax heeft 16 angstgegners... alleen Feyenoord is dan nog een zekerheidjejaapstobbe schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:46:
Naast Utrecht, ADO, Vitesse is nu ook Groningen een angstgegner geworden voor Ajax. Vorig jaar hier het kampioenschap verloren. Ajax laat zich veel te makkelijk frustreren door tegenstander en scheidsrechter.
Opzich ook wel een lichtpuntje, nu is het definitief over. Met 7 punten verschil had je nog een kansje als Ajax van Psv won, dan kreeg je weer een klein beetje hoop.
Benieuwd welk gebrabbel we straks weer te horen krijgen over scherpte enz. Kluivert, Neres, Veltman, Schöne, Ziyech. Het is drie keer niks vandaag.
Misschien verliest PSV alle wedstrijden tijdens de volgende schorsing van Lozano?Terranova schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:48:
Opzich ook wel een lichtpuntje, nu is het definitief over. Met 7 punten verschil had je nog een kansje als Ajax van Psv won, dan kreeg je weer een klein beetje hoop.
Kan Groningen niet ff de 2-0 , 3-0 inschieten tegen dit lamlendige ajax of zo
of zal ik ze de mad dog 357 silver brengen voor de spreekwoordelijke pittige pepers 
Kluivert >_< assist van Ziyech rofl
Kluivert >_< assist van Ziyech rofl
[ Voor 10% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 01-04-2018 15:50 ]
Een voorzet met het slechtste rechterbeen van de eredivisie ingekopt door 1 van de kleinste spelers
Ik niet.... ik ben er zo een die de interviews achteraf alleen kijkt als er een goede overwinning is geboekt... in alle andere gevallen gaat de boel meteen uit na het laatste fluitsignaal...Typhone schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:49:
Benieuwd welk gebrabbel we straks weer te horen krijgen over scherpte enz. Kluivert, Neres, Veltman, Schöne, Ziyech. Het is drie keer niks vandaag.
1-1... zozo
Hehe... je ziet dat bij Groningen het beste er af is en Ajax maakt uit het niets de 1-1. Vrees voor Groningen dat het jagen in het eerste uur veel kracht heeft gekost.
Doelpunten van Ajax zijn NOOIT onterecht!Leon Zwiers schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:51:
Mijn hemel wat onterecht. Wel sportief van Groningen dat Ajax terug mag komen
Tuurlijk niet, Younes heeft al zo'n lange tijd helemaal niks laten zien dat er totaal geen reden is om te denken dat hij dit wel even om zou draaien.Terranova schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:38:
Dit is nou een wedstrijd waar Younes misschien wat zou kunnen uitrichten, maar Ten Hag moest em zo nodig "belonen"
Los daarvan, las eerder deze week dat Ajax Younes ervan verdenkt dat ie zogenaamd geblesseerd was voor de winterstop, om zo het aantal wedstrijden voor automatische contractverlenging niet te halen. Hij trainde doordeweeks steeds mee, maar had dan in het weekend spontaan klachten.
Ondertussen scoren we per ongeluk, zou Ten Hag nu denken dat ie niet meer in hoeft te grijpen? Wat een ongelofelijke slappe hap zeg, bahbah
Misschien is het een generatiedingetje maar wat zeg je hier?HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:50: of zal ik ze de mad dog 357 silver brengen
Google heeft het over zeer hete saus. Had je ook even kunnen opzoeken.dvdkiwi schreef op zondag 1 april 2018 @ 15:52:
[...]
Misschien is het een generatiedingetje maar wat zeg je hier?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!