En dit gaat niet op voor jou?
Dan ben je de enige

Muiten tegen de trainer als hij gewisseld wordt, onenigheid met medespelers, balletjes opeisen, , gebaren naar andere spelers dat die eens op moeten schieten met de bal, vervolgens als een blinde voor eigen succes gaan en de bal verkloten, daarna weer op laten lossen door de rest (puntje waar veel aanvallers last van hebben), etc.
Dus het opeisen van ballen, het communiceren met medespelers en het behouden van de positie in het veld vind jij negatief?
Wanneer heeft Memphis trouwens gemuit bij een wissel? Of bedoel je dit nietszeggende incident:
https://m.fcupdate.nl/voe...na-wissel-normaal-gedrag/
Onenigheid met medespelers zegt overigens ook weinig, wanneer zou dit uit de hand gelopen moeten zijn?
Onder de streep moet hij mij dus echt nog wel overtuigen
Dit vind ik niet meer dan terecht.
Ik reageer dan ook voornamelijk op deze quote van jou:
Depay is duidelijk een type wat niet in dienst van een Dost gaat spelen, daar klopt de hiërarchie niet voor. Bij zijn clubs mag hij de zeep oprapen als hij een grote bakkes heeft, maar bij Oranje staat hij naast een spits die in een middelmootcompetitie speelt. Binkies zijn daar gevoelig voor.
Dit vind ik dermate gekleurde en negatieve woorden dat ik me serieus afvraag waar het vandaan komt.
Huh, wat heeft Wijnaldum zijn begintijd bij Feyenoord te maken met zijn huidige kwaliteiten? Hij is inmiddels al 7 jaar weg bij Feyenoord...
Zowel bij PSV als nu bij Liverpool wordt Wijnaldum gebruikt als lopende middenvelder, met zowel verdedigende als aanvallende taken. Dus waarom hij zou moeten worden verlost van zijn verdedigende taken is mij een raadsel.
Pröpper had ook gekund maar vind de Jong (nog) meer loopvermogen hebben.
Waarom heeft De Jong meer loopvermogen dan Pröpper?
Pröpper hoorde bij PSV standaard bij de spelers met de meeste gelopen meters per wedstrijd, in de CL van 2016 stond hij zelfs bovenaan het klassement van het hoogste aantal afgelegde meters:
https://www.ad.nl/nederla...hampions-league~a75dc1e3/
En ook in de PL presteert hij weer uitstekend op o.a. zijn loopvermogen.
[
Voor 28% gewijzigd door
Baseman77 op 27-03-2018 09:56
]