Float like a butterfly, sting like a bee.
Lees meer op www.voetbalzone.nlbron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=325835
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als je dat roept zit er wat aan te komen blijkt maar weer.
Lijkt me ook exit Van Halst dan, aardig wanbeleid gevoerd.
Dit zat er toch wel aan te komen. Overal een grote mond en het beter weten en dan zo afgaan. Ik ben er in ieder geval niet rouwig om. Alleen ben ik nu wel bang dat hij weer bij wat meer talkshows e.d. gaat aanhaken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja ik ook!JanW schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:35:
Alleen ben ik nu wel bang dat hij weer bij wat meer talkshows e.d. gaat aanhaken.
Wat een druiloor is het op televisie, charisma van een zak patat.
Die zal weg moeten.Hackus schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:39:
V Halst is verantwoordelijk hiervoor, niet een trainer als Hake. Hij heeft Verbeek ook aangesteld in alle functies
Hij heeft dacht ik Hake binnengehaald en ontslagen en heeft ook Verbeek binnen gehaald en is verantwoordelijk voor de slechte selectie en heeft op commercieel gebied ook niet echt iets toegevoegd.
edit:
Trouwens hebben ze wel geld om hem te ontslaan?
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 26-03-2018 18:43 ]
Nee, hij krijgt simpelweg een ander taken pakket binnen de organisatie, insert flauw grap met blokhutten bouwen.Deadsy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:42:
[...]
Die zal weg moeten.
Hij heeft dacht ik Hake binnengehaald en ontslagen en heeft ook Verbeek binnen gehaald en is verantwoordelijk voor de slechte selectie en heeft op commercieel gebied ook niet echt iets toegevoegd.
edit:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja... sterker nog, als Verbeek zou aanblijven dan zou een bepaalde investeerder geen geld willen steken in de club. Er wordt achter de schermen druk gewerkt aan een reddingsplan voor een eventuele degradatie en dat lijkt te lukken. Echter was stabiliteit binnen de club een belangrijkste vereiste bij een injectie (indirect gewoon een eis om Verbeek er uit te bonjouren). En er gaat nog iemand komende week, echter zal deze persoon voor het oog van het volk ‘de eer aan zichzelf houden’ in de trend van ‘in het belang van Twente’ etc.Deadsy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:42:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Laat me raden, v Halst?Han schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:55:
[...]
Ja... sterker nog, als Verbeek zou aanblijven dan zou een bepaalde investeerder geen geld willen steken in de club. Er wordt achter de schermen druk gewerkt aan een reddingsplan voor een eventuele degradatie en dat lijkt te lukken. Echter was stabiliteit binnen de club een belangrijkste vereiste bij een injectie (indirect gewoon een eis om Verbeek er uit te bonjouren). En er gaat nog iemand komende week, echter zal deze persoon voor het oog van het volk ‘de eer aan zichzelf houden’ in de trend van ‘in het belang van Twente’ etc.
Jammer, komt die ook weer op tv
Is het dan een investeerder die het beste voor de club wil of is het iemand die op zijn tenen getrapt is omdat Verbeek niet een handje komt geven en wat praatjes gaat maken?Han schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:55:
[...]
Ja... sterker nog, als Verbeek zou aanblijven dan zou een bepaalde investeerder geen geld willen steken in de club. Er wordt achter de schermen druk gewerkt aan een reddingsplan voor een eventuele degradatie en dat lijkt te lukken. Echter was stabiliteit binnen de club een belangrijkste vereiste bij een injectie (indirect gewoon een eis om Verbeek er uit te bonjouren). En er gaat nog iemand komende week, echter zal deze persoon voor het oog van het volk ‘de eer aan zichzelf houden’ in de trend van ‘in het belang van Twente’ etc.
@Leon Zwiers
Hij kan dan tenminste geen praatjes meer hebben over dat hij het zus en zo zou doen.
Want hij heeft bij Twente toch wel in elke rol volledig gefaald.
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 26-03-2018 19:07 ]
Ik gok het tweede, anders stel je dat soort eisen niet op dit moment.Deadsy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:06:
[...]
Is het dan een investeerder die het beste voor de club wil of is het iemand die op zijn tenen getrapt is omdat Verbeek niet een handje komt geven en wat praatjes gaat maken?
Nee hoor... iemand uit de regio die erg begaan is met de club en eerst goed zijn oor te luisteren heeft gelegd bij de paar nog aan de club verbonden verstandige mensen. Sowieso, geld investeren in Twente terwijl de huidige beleidvoerder en trainer aan het roer blijven, dat wil je toch niet? Men wil vanuit de rust opnieuw opbouwentoolkist schreef op maandag 26 maart 2018 @ 19:14:
Ik gok het tweede, anders stel je dat soort eisen niet op dit moment.
https://www.rtvoost.nl/vo...isch-directeur-fc-twente#Han schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:55:
[...]
Tadaaa
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Dat commerciële gedeelte van van Halst moet je met een korrel zout nemen. Aan het einde van dit seizoen gaat hij helemaal weg. Maar het ambitieuze mannetje wil niet compleet gezichtsverlies leiden. En het scheelt duiten op deze manier.
Daar hoeft ook niet een '10' te staan. Voetballen kunnen ze toch niet dus het wordt eerder 'gegenpressung' (is weer wat teveel gevraagd) voetbal. Leuk en aardig die lopende middenvelders maar de startpositie die ze hebben is standaard al veel te ver van de goal af, voor ze in de buurt zijn is de aanval al mislukt. Hij staat hier op 10 om hem van zn verdedigende taken te 'verlossen', misschien ben je al vergeten hoe hij bij Feyenoord is begonnen. Bij Liverpool stonden er ene Coutinho etc. wat hoger in de ranking, bij NL zijn die ver te zoeken.Baseman77 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:55:
Frenkie de Jong een basisplaats? Dus hij krijgt de voorkeur boven iemand als Pröpper?
Hij speelt bij Ajax niet eens op het middenveld.
En Wijnaldum is geen 10, hij is een lopende middenvelder.
Liverpool speelt vaak in een 3-4-3 opstelling, met een ruit op het middenveld. Henderson is daarbij de verdedigende middenvelder, Firminho is de aanvallende middenvelder/spits en Wijnaldum is de rechtermiddenvelder.
Op zich een tactiek die best past bij het huidige Oranje, al zal de aanval dan moeten bestaan uit spelers als Memphis, Promes, Babel, Berghuis en Bergwijn. Dost zal dan de eventuele stormram worden en 'echte buitenspelers' zoals Kluivert vallen enigszins buiten de boot.
Pröpper had ook gekund maar vind de Jong (nog) meer loopvermogen hebben. Van Ginkel kan je ook nog aan denken
Had Studio Voetbal nog niet eens gekeken, net gedaan, en zag toevallig dat ze zo gaan spelen. Vilhena op links? Nog trager dan v Aanholt ...
Koeman heeft zelf al aangegeven te willen werken naar een kern, dus hoe zou Gullit dit toch kunnen weten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vorige week heeft hij aardig afgekeken van PSV...Hackus schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:24:
Gaat Ronaldo er een stuk of 4-5 in schieten ?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Op zich wel een aardige opstelling van NL, benieuwd of ze iets klaar kunnen spelen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit dus... Raar ventje..Deadsy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:42:
jammer dat hij meteen weer de vingers in de oren steekt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Inderdaad, het meest cruciale aan een voetballer is opgetrokken sokken, shirt in de broek, korte mouwen en geen tattoos...dvdkiwi schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:36:
Memphis, trek alsjeblieft je sokken op![]()
Op zich wel een aardige opstelling van NL, benieuwd of ze iets klaar kunnen spelen.
Hopelijk heeft Memphis geen smeer aan zijn vingers
Hopen dat Nederland op deze manier stand kan houden!
[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 26-03-2018 20:45 ]
Bij hem is het storend omdat het meteen weer het gevoel geeft dat hij moet opvallen.Napo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:43:
[...]
Inderdaad, het meest cruciale aan een voetballer is opgetrokken sokken, shirt in de broek, korte mouwen en geen tattoos...
Maar bij een snelle aanval werkt de tactiek wel lekker, je hebt dan meteen vrij veel mensen rondom de 16 met scorend vermogen.
Sokken niet optrekken is willen opvallen? Dit is echt zoeken om iets te willen vinden om op te klagen. Laat een speler zich kleden hoe hij wil, opgetrokken sokken of niet, lange of korte mouwen, ondershirt of niet, handschoenen wel of nietDeadsy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:45:
[...]
Bij hem is het storend omdat het meteen weer het gevoel geeft dat hij moet opvallen.
Allemaal persoonlijke keuzes waarin ze allemaal zelf de beste keuze in kunnen maken
Behalve als het om de juiste noppen gaat. Daar kijken voetballers nogal moeite mee te hebben.Napo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:52:
Allemaal persoonlijke keuzes waarin ze allemaal zelf de beste keuze in kunnen maken
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
0-2 👍
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een achterlijke. Valt gewoon over een graspol en gaat zich zo zitten misdragen. Mooi afgestraft zoShabbaman schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:02:
Ronaldo wordt aangevallen door een graspolletje!
#hetlekisboven
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je moet het gevaar van een graspol niet onderschatten.drpeer_holland schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:04:
[...]
Wat een achterlijke. Valt gewoon over een graspol en gaat zich zo zitten misdragen. Mooi afgestraft zoprima aanval!
Hier had minimaal een gele kaart moeten worden gegeven, schwalbe en commentaar op de leiding op een bizar kinderachtige manier.drpeer_holland schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:04:
[...]
Wat een achterlijke. Valt gewoon over een graspol en gaat zich zo zitten misdragen. Mooi afgestraft zoprima aanval!
zal helaas wel nietGrindtegel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:05:
Strootman is nu hopelijk echt definitief uitgespeeld in Oranje
[ Voor 93% gewijzigd door naitsoezn op 26-03-2018 21:34 ]
Inplaats van een hopeloos afstandsschot zoals ze dat in het verleden vaker deden.
Dus Koeman wil de bal liever in de ploeg houden.
[ Voor 28% gewijzigd door naitsoezn op 26-03-2018 21:35 . Reden: Reactie op offtopic reactie ]
Ik hoop hetGrindtegel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:05:
Koeman is een goede coach en hij zal na vier oefenwedstrijden toch echt wel conclusies gaan trekken hoor. Ik heb buiten de stand direct al het gevoel dat dit elftal lekkerder speelt dan dat van vorige week tegen Engeland.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee hoor... want sinds zijn debuut in 2011 is het nog geen enkele coach opgevallen dat het spel stroperig en traag gaat als hij erin staat en dynamisch en vooruit als hij er niet in staat... dus ik ben bang dat het Koeman ook niet opvalt.Grindtegel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:05:
Vind de verdediging van Portugal echt slecht bezig.PolarBear schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:10:
Maar is Portugal nu zo slecht of is Nederland best oke?
Hoeveel moeite ze net wel niet hadden om die bal de 16 uit te werken.
Zo vrij als ze Babel nu laten is in ieder geval tijdens de hele kwalificatiereeks niet gebeurd.PolarBear schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:10:
Maar is Portugal nu zo slecht of is Nederland best oke?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is Pepe geen international meer?Deadsy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:11:
[...]
Vind de verdediging van Portugal echt slecht bezig.
Hoeveel moeite ze net wel niet hadden om die bal de 16 uit te werken.
Ze lijken inderdaad verstandigere keuzes te maken door de bal in de ploeg te houden. Pakt prima uit en ze zoeken vanuit daar naar een oplossing.
Die verstandige keuzes probeerden ze eerst ook wel te maken... maar omdat er geen beweging in de ploeg was heb je geen vrij mannetje om in te spelen....Mosin schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:14:
Jammer dat Memphis niet raak kopte.
Ze lijken inderdaad verstandigere keuzes te maken door de bal in de ploeg te houden. Pakt prima uit en ze zoeken vanuit daar naar een oplossing.
ik val in herhaling maar Strootman
Heb nog geen enkel afstandsschot gezien en daar ben ik wel blij om.Mosin schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:14:
Jammer dat Memphis niet raak kopte.
De bal in de ploeg houden zal niet altijd goed uitpakken maar je behoud tenminste een kans om er iets mee te doen.
Een minuut of 10 geleden zag je ook goed dat daardoor de verdediging van Portugal een beetje onder druk kwam waardoor ze bizar breed stonden. Beide backs bijna bij de zijlijn.
Het stadion is bijna leeg, dit kan voor beide partijen toch niet veel geld binnen brengen.
Wie weet heeft Koeman het ook al wel gezien hoor. Het is wellicht niet helemaal voor niks dat Wijnaldum op het middenveld is blijven staan en Strootman niet...Grindtegel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:16:
Er is gewoon veel meer dynamiek op het middenveld, zonder Strooman scheelt niet een klein beetje maar gigantisch. Wijnaldum komt nu ook veel beter tot zijn recht, die speelt een goede pot, beetje net als bij Liverpool
Pfoe daar moet nog veel voor gebeurenHackus schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:19:
Mijn vertrouwens level stijgt gestaag
XXXVI
Nederland toch ook...?kwiebus schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:20:
Portugal speelt toch vandaag met hun B-elftal?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Spanje - Duitsland gekeken heb, maar die gozer speelt echt niet goed als ik de reacties lees. Lekker eruit laten die gozer.P.O. Box schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:15:
[...]
Die verstandige keuzes probeerden ze eerst ook wel te maken... maar omdat er geen beweging in de ploeg was heb je geen vrij mannetje om in te spelen....
ik val in herhaling maar Strootman
Ja precies. Alleen maar goed van ze dat er geen hopeloze granaten worden afgevuurd.Deadsy schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:17:
[...]
Heb nog geen enkel afstandsschot gezien en daar ben ik wel blij om.
De bal in de ploeg houden zal niet altijd goed uitpakken maar je behoud tenminste een kans om er iets mee te doen.
Een minuut of 10 geleden zag je ook goed dat daardoor de verdediging van Portugal een beetje onder druk kwam waardoor ze bizar breed stonden. Beide backs bijna bij de zijlijn.
Toch wel apart om te zien dit. Wel in positieve zin!
Sowieso dat volgende keer weer zo'n opstelling gebruikt wordt en dat we dan niet ineens weer terug stappen op de heilige-433-balbezit-koe.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Frank de B. zit niet bij de technische staf toch?Gonadan schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:22:
[...]
Sowieso dat volgende keer weer zo'n opstelling gebruikt wordt en dat we dan niet ineens weer terug stappen op de heilige-433-balbezit-koe.
Resultaten uit het verleden hebben aangetoond dat ene heer Frank de B. verre van noodzakelijk is voor een dergelijke beslissing.P.O. Box schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:24:
Frank de B. zit niet bij de technische staf toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
AL helemaal met leuk spel.
[ Voor 20% gewijzigd door Sjah op 26-03-2018 21:34 ]
XXXVI
Maar dat hij wil doorspelen, want verliezen mag niet.
En dat hij nu zit te vloeken: klote reserve keeper van Barcalona.
Met 2 keepers spelen is een beetje overdreven vind je niet?ephymerous schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:38:
Strootman out en Cillesen in lijkt me nu duidelijk. Mooie redding
Probleem is dat we achter lopen.Sjah schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:30:
Ik zie hier een NL met echte mannen, ik noem eenv Dijk, een Memphis, en Vilhena, een Cilllesen, en ja nu al een de Ligt. Zeg ik dat we wat op komend Wk te zoeken hadden?? Nogal, ja.
Nadat v Gaal vertrok had men moeten door selecteren en op zoek moeten gaan naar een tactiek die wel bij Oranje past.
Beide heeft men niet gedaan, paar jaar lang door gesukkeld en dingen blijven proberen die gewoon niet werken.
Niet dat het lek nu boven is maar we gaan tenminste vooruit. Er word gezocht en er worden dingen geprobeerd.
Die gaat eerst uit frustratie een blokhut bouwen of een schuur of flatgebouw.Hackus schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:44:
Zou Verbeek morgen al bij Voetbal Inside zitten ?
Wel denk ik dat het feit dat vd Beek wat meer doelgericht is Wijnaldum en het elftal goed doen. Wat mij betreft zie ik ook nog liever van Ginkel dan Strootman mocht vd Beek bijvoorbeeld de vorm niet hebben. Dat leek mij op voorhand namelijk het ideale koppel: Wijnaldum-v Ginkel
Eens. Ik ben ik heb fan van Strootman maar je kunt niet alles aan hem ophangen. Hooguit als de spelers collectief gezegd hebben geen zin te hebben als hij mee doet.D-e-n schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:47:
Het is nu wel heel makkelijk om Strootman de schuld te geven. Ik zou het eerder in de aanvallende opstelling zoeken. Babel doet ook niet alles goed maar die kun je wel makkelijker in het spel betrekken dan Dost, zeker als je met wat meer man achter de bal speelt.
Wel denk ik dat het feit dat vd Beek wat meer doelgericht is Wijnaldum en het elftal goed doen. Wat mij betreft zie ik ook nog liever van Ginkel dan Strootman mocht vd Beek bijvoorbeeld de vorm niet hebben. Dat leek mij op voorhand namelijk het ideale koppel: Wijnaldum-v Ginkel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En tuurlijk is het niet zijn schuld, maar we kunnen voorlopig wel zeggen dat het zonder hem beter loopt dan met hem. Hij is te traag aan de bal verliest teveel duels.
Kijken of dit bij de toekomstige wedstrijden ook zo zal zijn.
Heeft ie een mooie middag ( Heracles v Heerenveen) ook nog na Twentedutchgio schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:46:
Die verwacht ik zondag bij FOX om Twente te analyseren.
Wij zijn ook de ploeg met het meeste aantal punten van het afgelopen twee WK's, ik had niet anders verwachtFiber schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:28:
Als Nederland deze wedstrijd wint dan zijn we dus beter dan de Europees kampioen...
WK Kwalificatie
Nederland - Zweden 2-0 (Strootman niet gespeeld)
Wit Rusland - Nederland 1-3 (Strootman niet gespeeld)
Nederland - Bulgarije 3-1 (Strootman niet gespeeld)
Frankrijk - Nederland 4-0 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Nederland - Luxemburg 5-0 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Bulgarije - Nederland 2-0 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Luxemburg - Nederland 1-3 (Strootman niet gespeeld)
Nederland - Frankrijk 0-1 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Nederland - Wit Rusland 4-1(Strootman 79 minuten gespeeld)
Zweden - Nederland 1-1 (Strootman 90 minuten gespeeld)
4 Wedstrijden zonder Strootman, 12 punten
6 Wedstrijden met Strootman, 7 punten
dan kun je nog heel fideel zeggen, ja maar van Frankrijk verlies je sowieso... als je die dan niet meetelt krijg je:
4 Wedstrijden met Strootman, 7 punten
Tsja...
Dus wat je nu wilt zeggen is dat we hem geeneens meer moeten selecteren?P.O. Box schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:51:
mwoah... beetje scoreboard journalistiek van mij, I know... maar kan het niet laten:
WK Kwalificatie
Nederland - Zweden 2-0 (Strootman niet gespeeld)
Wit Rusland - Nederland 1-3 (Strootman niet gespeeld)
Nederland - Bulgarije 3-1 (Strootman niet gespeeld)
Frankrijk - Nederland 4-0 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Nederland - Luxemburg 5-0 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Bulgarije - Nederland 2-0 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Luxemburg - Nederland 1-3 (Strootman niet gespeeld)
Nederland - Frankrijk 0-1 (Strootman 90 minuten gespeeld)
Nederland - Wit Rusland 4-1(Strootman 79 minuten gespeeld)
Zweden - Nederland 1-1 (Strootman 90 minuten gespeeld)
6 Wedstrijden met Strootman, 7 punten
dan kun je nog heel fideel zeggen, ja maar van Frankrijk verlies je sowieso... als je die dan niet meetelt krijg je:
4 Wedstrijden met Strootman, 7 punten
Tsja...
Of zat hij de keren dat hij niet speelde en we wonnen wel op de bank?
edit:
Echt? Die kleine kon de beveiliging niet de pakken krijgen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!