Baseman77 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:15:
Ik snap dat je persoonlijke mening over een speler meeweegt in je mening over die speler, maar jij constateert vooral op basis van negativiteit en vult daarbij ook allerlei onbekende zaken negatief in. Dit begrijp ik dus niet en in mijn ogen is er ook geen (nauwelijks?) verder bewijs voor.
Maar zet dan die bril eens af. Je bent zelf al zo'n fan van hem dat mijn mening automatisch uit negativiteit moet komen. Het kan blijkbaar in jouw ogen niet zo zijn dat ik mijn mening juist heb gevormd op basis van wat ik gezien heb?

Zo kan ik zeggen dat Memphis vooral extravagant is, veel zelfvertrouwen heeft (of net doet alsof), dat alle trainers die met hem werken positief over hem zijn en dat de grootste kritiek op hem van diezelfde trainers zijn wisselvalligheid is. Daarbij kan hij te egoïstisch zijn, maar dit geldt voor zo ongeveer iedere aanvaller.
Mja, maar dan onthoud je echt heel selectief wat er gebeurt op de velden. Muiten tegen de trainer als hij gewisseld wordt, onenigheid met medespelers, balletjes opeisen, , gebaren naar andere spelers dat die eens op moeten schieten met de bal, vervolgens als een blinde voor eigen succes gaan en de bal verkloten, daarna weer op laten lossen door de rest (puntje waar veel aanvallers last van hebben), etc.
Dan heb ik het uiteraard alleen over wat er op het veld gebeurt, want daar gaat het wat mij betreft primair om bij een voetballer. Los daarvan laat hij natuurlijk ook regelmatig heel mooie dingen zien, maar daar zie je weer de wisselvalligheid waar je zelf ook over begint.
Onder de streep moet hij mij dus echt nog wel overtuigen en mij niet alleen. Nu is het moment om op te staan en te laten zien wat hij echt kan brengen, ik ben benieuwd of hij de scepsis onterecht kan doen blijken.
Verder binnenlands nieuws: Younes mag niet meer meedoen.
Een gesprek met Overmars, Ten Hag en Younes leidt ertoe dat er te weinig vertrouwen is om hem nog mee te laten doen in de belangrijke fase van het seizoen.
Ik begrijp het, maar vind het wel jammer dat het zo loopt. Ook ben ik wel erg benieuwd hoe het nu echt allemaal zit. Hij was zo braaf altijd dus er moet wat gebeurd zijn.