Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 106 Laatste
Acties:
  • 198.608 views

Onderwerpen

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:41

Typhone

Who Dares Wins

Nationaal is het een stuk spannender met Eupen, Moeskroen en Mechelen :D

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Typhone schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:01:
[...]

Nationaal is het een stuk spannender met Eupen, Moeskroen en Mechelen :D
Bij Mechelen lopen vooral veel slechte verliezers rond.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Martinusz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:36:
Viergever lijkt op weg naar PSV?
Ben benieuwd hoe de PSV'ers daar tegenaan kijken? ;)
Ik vind het prima, mits hij vooral als backup wordt gehaald.
Hij kan als CV en als linksback spelen, hij is aan de bal heel aardig, hij heeft ervaring en (veel minder belangrijk wel) hij is Nederlander. Hij mag samen met Obispo strijden om de LCV positie en hij kan als backup dienen voor de linksback positie.
Jorizzz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 14:54:
Danny Blind in de RVC bij Ajax!? klik
Hoe dan!? Deze man heeft, behalve als speler, alleen maar tegenvallende prestaties geleverd. Waarom zou je zo'n man RVC-lid maken?
Hahaha, briljant hoe ze het bij Ajax voor elkaar blijven krijgen om zoveel mogelijk onrust in eigen huis en organisatie te hebben _O-

Blijkbaar stond Blind niet eens op de shortlist...die bestond uit Henk ten Cate (te ver weg), Morten Olsen (te oud) en Edo Ophof (te licht). Daarna viel Van Gaal af (te dominant) en gaf Rijkaard maar weer eens aan dat hij geen officiële functie wil verrichten. Uiteindelijk werd Blind dan maar voorgedragen.

De hele treffende column van Thijs Zonneveld hierover:
Eerst ging het mis als directeur spelersbeleid. Toen faalde hij bij Ajax als hoofdtrainer. Vervolgens gooide hij een smak geld over de balk als directeur Mislukte Transfers, deed hij een vergeefse poging om technisch directeur te worden en daarna zakte hij door het ijs als assistent-bondscoach én als bondscoach van het Nederlands elftal.

Het is een prachtig cv, dat van Danny Blind. En dus dachten ze bij Ajax: laten we het nog een keer proberen. Hij is voorgedragen als lid van de raad van commissarissen.

Nog even en Blind zit in het bestuursorgaan dat toezicht moet houden op de directie van Ajax. Hij moet een oordeel vellen over het functioneren van Marc Overmars en Edwin van der Sar, die zes jaar geleden lijnrecht tegenover hem stonden. Blind was destijds betrokken bij (geheime) plannen om Louis van Gaal aan te stellen als algemeen directeur bij Ajax; zelf zou hij technisch directeur worden. Het ging niet door.

Johan Cruijff ging in de ­tegenaanval, er ging een streep door de naam van Van Gaal en Blind stapte op. Om de club te besturen schoof Cruijff een stel oud-voetballers naar voren die op zijn hand waren. Onder wie Overmars en Van der Sar. Blind is dus ooit als stuurman overboord gekieperd door een stel piraten, maar komt nu terug om te controleren of diezelfde piraten het schip een beetje op koers houden.

Volgt u het nog?

Het is alsof ze het erom doen, daar in de Arena. Iedere keer dezelfde oorlogjes, met dezelfde mensen, dezelfde twistpunten en dezelfde uitkomst: de club én de mensen die er werken worden beschadigd. Het is een soap met telkens dezelfde plotwendingen. Om de zoveel maanden worden er lootjes getrokken om te zien welke Historische Nostalgische Legendarische Oud-Voetballer er nu weer terugkeert, overlopend van wraak en frustratie omdat hij vindt dat er te weinig naar hem wordt geluisterd. Ajax is een hond die zijn eigen staart achterna rent: steeds in dezelfde rondjes, zonder ergens te komen. De bestuurders hebben allemaal de mond vol van visie, maar de enige visie bij Ajax is de zwart-wit-televisie waarop de successen uit het verleden worden herkauwd. Verandering: nul. Maar ze hebben een Tunnel Club. Dat dan weer wel.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:33
Baseman77 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Ik vind het prima, mits hij vooral als backup wordt gehaald.
Hij kan als CV en als linksback spelen, hij is aan de bal heel aardig, hij heeft ervaring en (veel minder belangrijk wel) hij is Nederlander. Hij mag samen met Obispo strijden om de LCV positie en hij kan als backup dienen voor de linksback positie.
Ik had het niet erg gevonden als hij bij Ajax was gebleven, maar ik denk niet dat hij 2de viool wilt spelen, ben dus ook benieuwd of hij 2de viool gaat zijn bij PSV of voor de basis.
[...]

Hahaha, briljant hoe ze het bij Ajax voor elkaar blijven krijgen om zoveel mogelijk onrust in eigen huis en organisatie te hebben _O-

Blijkbaar stond Blind niet eens op de shortlist...die bestond uit Henk ten Cate (te ver weg), Morten Olsen (te oud) en Edo Ophof (te licht). Daarna viel Van Gaal af (te dominant) en gaf Rijkaard maar weer eens aan dat hij geen officiële functie wil verrichten. Uiteindelijk werd Blind dan maar voorgedragen.

[...]
-O- het is idd een zooitje en het wordt er niet beter op zo!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:12:
Yup, zoiets schreef ik ook al inderdaad.

Het is gewoon droevig om te zien hoe zo'n kudde egootjes de club maar blijf belemmeren. Ik kan mij vooralsnog dan ook niet aan de indruk onttrekken dat ze gewoon nog steeds bezig zijn om die fluwelen revolutie terug te draaien. Pas wanneer alle Cruyff-gezinden eruit gekieperd zijn zal er rust komen.
Dan is het echter nog maar de vraag of het beleid wel goed is en de sportieve prestaties omhoog schieten. Ik heb mij twijfels en dan krijg je vast zomaar weer de volgende rel omdat mensen zich er tegenaan gaan bemoeien. -O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
8)7 :Z }) :') wat een wedstrijd ... Lijkt net korfbal, met twee speelvakken (en geen middenveldspel).

0 1-2! oOo

[ Voor 43% gewijzigd door apis29 op 13-03-2018 22:56 ]

• Mosin
  • Laatst online: 17:56
Hopen dat die l*l a.k.a. mourinho uitgeschakeld wordt :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:37

Vos

AFCA

Ik schakel even weg en kom terug met 0-2, mooi!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:19
Mooi, dit United onder Mourinho gun ik het niet.

Prachtige assist van Strootman in die andere wedstrijd trouwens

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Lekker hoor!! Pogba en Sanchez absoluut shit. Wat een wanprestatie. Kijk nu al uit naar de persconferentie van Mourinho.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mosin schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:22:
Hopen dat die l*l a.k.a. mourinho uitgeschakeld wordt :)
En zo geschiedde. Enorm tegenstrijdig, als club draag ik Man. Utd. een warm hart toe maar puur en alleen door Mourinho vind ik het helemaal niet erg (understatement) dat ze eruit liggen. Arrogant, narcistisch mannetje.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Exorcist schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:46:
[...]

En zo geschiedde. Enorm tegenstrijdig, als club draag ik Man. Utd. een warm hart toe maar puur en alleen door Mourinho vind ik het helemaal niet erg (understatement) dat ze eruit liggen. Arrogant, narcistisch mannetje.
Gaat mij nog niwt eens om Mourinho, maar de speelwijze die hij hanteert. Man U is al tijden niet aan te zien, zo’n vervelende speelwijze. Ik weet dat het over het algemeen succes oplevert maar voor de (neutrale) kijker is het uitermate zonde.
Maar goed hij doet het nu al heel lang en denk niet dat hij het gaat veranderen voor mij ben ik bang ;(

Overigens kan ik over het algemeen wel genieten van zijn persco’s, ik zie het allemaal als een spelletje om de spotlight op hem te zetten ipv de spelers.

[ Voor 10% gewijzigd door Afvalzak op 13-03-2018 22:58 ]

Last.fm | Code Talks

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Afvalzak schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:57:
[...]

Gaat mij nog niwt eens om Mourinho, maar de speelwijze die hij hanteert. Man U is al tijden niet aan te zien, zo’n vervelende speelwijze. Ik weet dat het over het algemeen succes oplevert maar voor de (neutrale) kijker is het uitermate zonde.
Maar goed hij doet het nu al heel lang en denk niet dat hij het gaat veranderen voor mij ben ik bang ;(

Overigens kan ik over het algemeen wel genieten van zijn persco’s, ik zie het allemaal als een spelletje om de spotlight op hem te zetten ipv de spelers.
Ergens ben ik wel van het winnen is winnen, de manier waarop is ondergeschikt aan het belang an sich..maar goed, dat maakt het voor de toeschouwer niet leuker nee. En juist dat zichzelf in de spotlights zetten is een ontzettend narcistische eigenschap maar des te leuker als hij dit soort uitslagen moet zien te verdedigen. Ligt toch nooit aan hem.

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:37
[...]

Mourinho heeft menig club kapot gemaakt in mijn ogen. Als hij ergens trainer wordt, dan verdwijnt de sympathie die ik voor zo'n club had vaak als sneeuw voor de zon. De spelwijze van Man U in de Europa League finale tegen Ajax was daar een mooi voorbeeld van, volstrekt anti-voetbal, zelfs wanneer je eigenlijk de veel betere spelers hebt.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sanchez is nu zelfs een schaduw van wat hij de laatste wedstrijden bij Arsenal was, en toen was hij al een schaduw van wat hij voor die tijd bij Arsenal was. Die brengt momenteel meer ongeluk...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mosin
[...]

Daarom zijn naam alleen. Man U is een mooie club, maar de club die getraind wordt door Mourinho is er geen die ik op dat moment mag. Real Madrid vond ik toen ook een schijtploeg en vanaf dat hij weg is, is het peilsnel omhoog gegaan!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op BT Sport hakt men er een beetje extra in:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DYM6yqoWAAAWajF.jpg

:+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mosin
Ik krijg ook meer en meer het idee dat veel spelers het niet meer voor hem willen opbrengen.
En waarschijnlijk weten tegestanders/trainers het spelletje van hem wel te ontmantelen.

Stiekem hoop ik dat het echt fout gaat voor hem. United heeft een leuk team, dus dat zou eens gebruikt moeten worden voor wat het echt waard is!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:41
Mourinho zal in de zomer wel weer flink geld willen uitgeven.
Want dat is het enige dat hij kan.

Zolang spelers kopen tot het lukt.

• Mosin
Wel schandalig. Das nou echt geld verneuken. Van al die miljarden wordt er geen rode cent verstandig geinvesteerd..
Andere trainer met wat spelers wijzigingen zouden veel brengen.

Ik las dat Man City kampioen kan worden @ Old Trafford. Dat zou toch de ultieme burn zijn hoor :D Ook vanwege Guardiola, die al goed bevriend is met Mou.

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 14-03-2018 03:46 ]

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Gonadan schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:09:
[...]

Yup, zoiets schreef ik ook al inderdaad.

Het is gewoon droevig om te zien hoe zo'n kudde egootjes de club maar blijf belemmeren. Ik kan mij vooralsnog dan ook niet aan de indruk onttrekken dat ze gewoon nog steeds bezig zijn om die fluwelen revolutie terug te draaien. Pas wanneer alle Cruyff-gezinden eruit gekieperd zijn zal er rust komen.
Dan is het echter nog maar de vraag of het beleid wel goed is en de sportieve prestaties omhoog schieten. Ik heb mij twijfels en dan krijg je vast zomaar weer de volgende rel omdat mensen zich er tegenaan gaan bemoeien. -O-
Echter jammer dat die Thijs zijn stokpaardje wat betreft leren van andere sporten (want meneer is wielrenner geweest) erbij moet halen. Dat zet zo'n stukje toch in een ander daglicht. Voetbal vergelijken met een andere sport is waanzin alleen al het geld dat er in omgaat.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afvalzak schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:57:
[...]

Voor de (neutrale) kijker is Mourinho juist fantastisch. Hij heeft me gisteren toch bijna 2 uur tv kijken bespaard. In die tijd had ik heel veel nuttige dingen kunnen doen (maar heb gegamed :+ ).

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:21

Shabbaman

Got love?

Vincent Dave schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:16:
[...]

Echter jammer dat die Thijs zijn stokpaardje wat betreft leren van andere sporten (want meneer is wielrenner geweest) erbij moet halen. Dat zet zo'n stukje toch in een ander daglicht. Voetbal vergelijken met een andere sport is waanzin alleen al het geld dat er in omgaat.
Waanzin? Er worden genoeg innovaties overgenomen door voetbalclubs, maar niet al te snel. Denk maar aan videoanalyse of moneyball. En het is niet zo dat er in Amerikaanse sporten geen geld omgaat.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Gonadan

Gonadan

Vincent Dave schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:16:
Welk stokpaardje heb je het over? Ik zie in het citaat geen verwijzing naar andere sporten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mourinho: ''“Ik heb dit eerder al meegemaakt. Met FC Porto, Manchester United ging eruit. Met Real Madrid, Manchester United ging eruit. Dus dit is niets nieuws voor deze voetbalclub”, aldus de manager voor de camera van BT Sport.''
Deze man is volkomen doorgedraaid toch? Hij helpt eigenhandig grote clubs naar de klote door afbraakvoetbal te spelen met miljoenen teams. En dan vervolgens nog dit soort idiote opmerkingen maken waarbij die zichzelf een veer in z'n reet steekt en tegelijkertijd z'n eigen club de grond in trapt. Ongelooflijk.

Als United fan zou ik niets anders willen dan deze man linea recta op straat zetten..

Het zegt genoeg dat de beste speler al maandenlang de keeper is. Als die faxmachine een paar jaar geleden had gewerkt dan had United nu 5e of 6e gestaan.

[ Voor 11% gewijzigd door London op 14-03-2018 09:38 ]

Tesla M3LR '21

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:30
Krijgt die vast weer een leuke afkoopsom voor ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:12
Apple schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:36:
[...]
En dan vervolgens nog dit soort idiote opmerkingen maken waarbij die zichzelf een veer in z'n reet steekt en tegelijkertijd z'n eigen club de grond in trapt. Ongelooflijk.
Nou ja, sec gezien heeft ie wel gewoon gelijk natuurlijk ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Superkiwi op 14-03-2018 09:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Mugwump schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:01:
[...]
De spelwijze van Man U in de Europa League finale tegen Ajax was daar een mooi voorbeeld van, volstrekt anti-voetbal, zelfs wanneer je eigenlijk de veel betere spelers hebt.
Alles leuk en aardig, maar in die finale had Ajax in de beginfase niks in te brengen. Na de 2-0 was het wel prima en gaat men rustig aan doen en de tussenstand verdedigen. Dat is iets wat je gewend bent van Mourinho.
Mosin schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 03:45:
Wel schandalig. Das nou echt geld verneuken. Van al die miljarden wordt er geen rode cent verstandig geinvesteerd..
Andere trainer met wat spelers wijzigingen zouden veel brengen.

Ik las dat Man City kampioen kan worden @ Old Trafford. Dat zou toch de ultieme burn zijn hoor :D Ook vanwege Guardiola, die al goed bevriend is met Mou.
Het is niet zo dat Moyes en Van Gaal het nu veel beter hebben gedaan en die konden ook zoveel geld uitgeven.

En City kan inderdaad kampioen worden tegen United, maar dan in het Etihad.

Overigens snap ik niet hoe men in het weekend als tegen Liverpool kan spelen en dan zo'n belabberde wedstrijd als tegen Sevilla daarna. Die Sanchez valt toch vies door de mand en ik sta er dan ook van te kijken dat die kerel iedere keer op het veld mag blijven staan. Aanvallend blijft ie iedere keer zo ver weg van de 16 dat ik mij afvraag of ie wel weet wat zijn rol is. En voordat mensen beginnen dat hij ook moet verdedigen; dat moet bij andere clubs ook gebeuren (een speler als De Bruyne verdedigt ook gewoon mee).
Ik zie Mourinho ook niet nog heel lang blijven eerlijk gezegd (ook al geeft het bestuur aan dat men spelers verkoopt indien ze niet in het systeem passen van Mourinho), want de resultaten blijven nu uit. Dit team had toch wel al veel verder moeten zijn nu. Vraag is alleen wie je dan aanstelt, want er zijn niet veel trainers op dit moment die en geschikt zijn en 'vrij' zijn om te komen.

Wat ik daarnaast ook wel eens apart vind is dat men Guardiola maar blijft ophemelen, maar vergeet dat de beste man na zijn vertrek bij Barca en tot aan het huidige seizoen verschrikkelijk ondermaats heeft gepresteerd met zijn teams. Uiteindelijk draait voetbal ook om resultaat en niet alleen om leuk voetbal.

• Vincent Dave
Gonadan schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:28:
[...]

Welk stokpaardje heb je het over? Ik zie in het citaat geen verwijzing naar andere sporten.
Ook handig als niet de hele column wordt gekopieerd.
https://www.ad.nl/home/aj...staart-achterna~a645e33c/

• Gonadan

Gonadan

Gaat het jou in die hele column dan zuiver om de drie laatste woorden in de zin: "Als je de rijkste club van Nederland bent en je wordt vier jaar achter elkaar geen kampioen, dan lijkt het me de hoogste tijd om de blik naar buiten te richten, naar andere clubs, naar andere landen, naar andere sporten."?
Want als dat de column al in een ander daglicht stelt riekt dat wel heel erg naar het zoeken van spijkers op laag water omdat je die Zonneveld toch al niet zo goed trekt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vincent Dave
Gonadan schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Gaat het jou in die hele column dan zuiver om de drie laatste woorden in de zin: "Als je de rijkste club van Nederland bent en je wordt vier jaar achter elkaar geen kampioen, dan lijkt het me de hoogste tijd om de blik naar buiten te richten, naar andere clubs, naar andere landen, naar andere sporten."?
Want als dat de column al in een ander daglicht stelt riekt dat wel heel erg naar het zoeken van spijkers op laag water omdat je die Zonneveld toch al niet zo goed trekt. :P
Het is zijn stokpaardje en die laatste opmerking is onnodig gezien het onderwerp maar hij kon het weer niet laten. Vooral daardoor trek ik zijn stukjes slecht en dan lees ik liever artikelen van een journalist die beter ingevoerd is, zoals een Borst of een Mossou.

• Zeddicius
  • Laatst online: 20-11 16:16

Zeddicius

Conscience do cost

Vincent Dave schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Het is zijn stokpaardje en die laatste opmerking is onnodig gezien het onderwerp maar hij kon het weer niet laten. Vooral daardoor trek ik zijn stukjes slecht en dan lees ik liever artikelen van een journalist die beter ingevoerd is, zoals een Borst of een Mossou.
Kom op, je kunt het niet eens zijn met de heer Zonneveld, maar dit is echt spijkers op laag water zoeken, wat Gonadan al aangeeft. Wat is er überhaupt mis met eens naar buiten kijken, ook al is dat in een andere sport?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Noiz schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:41:
[...]
Wat ik daarnaast ook wel eens apart vind is dat men Guardiola maar blijft ophemelen, maar vergeet dat de beste man na zijn vertrek bij Barca en tot aan het huidige seizoen verschrikkelijk ondermaats heeft gepresteerd met zijn teams. Uiteindelijk draait voetbal ook om resultaat en niet alleen om leuk voetbal.
Onder leiding van Guardiola heeft Bayern Munchen meer wedstrijden gewonnen(percentueel) dan Barcalona onder leiding van Guardiola. Ok, geen Champions Leage successen meer maar in 5 seizoenen wel 4x eerste geworden in de competitie (neem ik dit jaar mee) na zijn Barca tijd.

Het kan altijd beter, maar ondermaats, tja.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:50
PolarBear schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Onder leiding van Guardiola heeft Bayern Munchen meer wedstrijden gewonnen(percentueel) dan Barcalona onder leiding van Guardiola. Ok, geen Champions Leage successen meer maar in 5 seizoenen wel 4x eerste geworden in de competitie (neem ik dit jaar mee) na zijn Barca tijd.

Niet om Guardiola tekort te doen, maar het is in Duitsland erg moeilijk om met Bayern geen kampioen te worden ;) :+

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Vincent Dave
Zeddicius schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:24:
[...]

Kom op, je kunt het niet eens zijn met de heer Zonneveld, maar dit is echt spijkers op laag water zoeken, wat Gonadan al aangeeft. Wat is er überhaupt mis met eens naar buiten kijken, ook al is dat in een andere sport?
Daar is op zich niets mis mee, ik geef enkel aan dat ik die opmerking onnodig vind omdat hij suggereert dat de problemen bij Ajax op te lossen zijn door te buurten bij andere sporten. Ten eerste wordt dat al gedaan en ten tweede kun je dat als journalist niet zomaar stellen, zeker niet als er geschiktere journalisten zijn die het op kunnen pakken. Gevalletje schoenmaker blijf bij je leest.

• Mosin
@Noiz
Dat is ook wel weer zo, maar waar zou het dan aan moeten liggen? Juist aan het smijten met geld, in plaats van het geld verstandig investeren? Dan hebben ze het alle 3 toch niet zo handig gedaan :9

Jammer, ik had stiekem gehoopt op Old Trafford. Dat zou extra lullig zijn.. Voor de City fans is het beter om het thuis te kunnen aanschouwen.

@Malfunctions
Dat is echt moeilijk hoor. Onderschat het niet :P :+

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Deadsy schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:57:
Mourinho zal in de zomer wel weer flink geld willen uitgeven.
Want dat is het enige dat hij kan.

Zolang spelers kopen tot het lukt.
Dat is elke topploeg?

• Tomski1986
Apple schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:36:
[...]

Deze man is volkomen doorgedraaid toch? Hij helpt eigenhandig grote clubs naar de klote door afbraakvoetbal te spelen met miljoenen teams. En dan vervolgens nog dit soort idiote opmerkingen maken waarbij die zichzelf een veer in z'n reet steekt en tegelijkertijd z'n eigen club de grond in trapt. Ongelooflijk.

Als United fan zou ik niets anders willen dan deze man linea recta op straat zetten..

Het zegt genoeg dat de beste speler al maandenlang de keeper is. Als die faxmachine een paar jaar geleden had gewerkt dan had United nu 5e of 6e gestaan.
Ik haat Lukaku en ik vind 'm totaal overroepen en toch is hij de beste daar bij United.

• Deadsy
Bayern?
De top clubs met een slecht beleid die doen het

• Noiz
PolarBear schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:22:
[...]

Kampioen worden met Bayern in Duitsland is net zo moeilijk als kampioen worden met Celtic in Schotland. Die teams liggen mijlenver voor op de rest. Iedere trainer was daar wel kampioen geworden ieder jaar. Juist Europees gezien had hij kunnen laten zien dat hij echt een goede trainer is en dat heeft hij nagelaten. Nu bij City valt het dit seizoen allemaal op z'n plek terwijl het vorig seizoen ook drama was overigens.

@Mosin, waar het aan ligt is natuurlijk de grote vraag. Ik vind het wel wat makkelijk om alleen maar naar Mourinho te wijzen. Ja, hij heeft een defensieve instelling en dat wil spelers nog wel eens inperken in hun acties. Maar een speler als Sanchez zou zich nog steeds moeten kunnen onderscheiden in aanvallend opzicht (bijv. zorgen dat hij in de 16 aanwezig is bij een aanval zodat Lukaku daar niet alleen staat) en dat laat hij gewoon na. Een Pogba zou nog steeds een pass in de voeten moeten kunnen spelen. Dat soort dingen ligt toch echt aan de speler zelf en niet de trainer. En ik mag hopen wanneer je zoveel verdient, dat je professioneel genoeg bent om in ieder geval enkele basis dingen goed kunt uitvoeren.
Deadsy schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:37:
[...]

Bayern?
De top clubs met een slecht beleid die doen het
Volgens mij is er bij United aardig gericht gekocht afgelopen zomer (en winter). Er zijn spelers gekocht voor posities waar het voor nodig was (extra CV, creatieve CM, een echte RM/RW en een CF). Met name een creatieve CM (Pogba) en een RW (Miki) waren nodig. Uiteindelijk is er door de blessure van Zlatan daar nog een CF (Lukaku) bij moeten komen. Dus er is wel degelijk beleid wat betreft aankopen.
Overigens zal je behalve Bayern weinig top(!)clubs kunnen opnoemen die niet veel geld uitgeven.

Verwijderd

Tomski1986 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:22:
[...]

Ik haat Lukaku en ik vind 'm totaal overroepen en toch is hij de beste daar bij United.
Dit soort aankopen laten zien dat ze er niet veel van snappen.

United heeft al jaren geen creatieve middenvelder of creatieve buitenspeler van wereldklasse.
I.p.v 20 spitsen kopen hadden ze beter alles op een Mbappe gezet en een SIlva.
City doet dat toch beter.

• Noiz
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:47:
[...]

United heeft al jaren geen creatieve middenvelder of creatieve buitenspeler van wereldklasse.
Dat soort spelers moeten ook beschikbaar zijn en willen komen. Met Miki had men verwacht die buitenspeler positie op te lossen. Dat heeft helaas niet uitgepakt zoals verwacht. Maar dit gebeurt met zoveel clubs/spelers.
Daarnaast heeft City ook jarenlang maar lukraak zitten kopen in de hoop dat het goed uitpakt. En dan durven zeggen dat ze dat bij City beter snappen/doen. Dit seizoen hebben ze voor het eerst echt gericht aangekocht.

Verwijderd

Noiz schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Dat soort spelers moeten ook beschikbaar zijn en willen komen. Met Miki had men verwacht die buitenspeler positie op te lossen. Dat heeft helaas niet uitgepakt zoals verwacht. Maar dit gebeurt met zoveel clubs/spelers.
Daarnaast heeft City ook jarenlang maar lukraak zitten kopen in de hoop dat het goed uitpakt. En dan durven zeggen dat ze dat bij City beter snappen/doen. Dit seizoen hebben ze voor het eerst echt gericht aangekocht.
Aguero en de Bruyne en Silva waren er toch ook al. Dergelijke spelers had United ook niet.
daarnaast heeft City ook de naam tegen en met Guardiola is dat al wat minder geworden. Ik denk dat voorheen gewoon grote namen minder graag naar City wilden. Nu komen bijna alle spelers die ze willen hebben.

Kijk ook gewoon eens naar de opbouw van de selectie tussen beiden. Qua budget zullen ze vergelijkbaar zijn.

• Tomski1986
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:47:
[...]

Jij bent toch niet Michel Wuyts de Belgische wielercommentator?

• Mugwump
Noiz schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:41:
[...]

Alles leuk en aardig, maar in die finale had Ajax in de beginfase niks in te brengen. Na de 2-0 was het wel prima en gaat men rustig aan doen en de tussenstand verdedigen. Dat is iets wat je gewend bent van Mourinho.
Nee, maar dat was niet omdat ze werden overlopen door Man. U. Het feit dat ze slechts zes doelpogingen deden en 33% balbezit hadden zegt wat mij betreft genoeg over de volstrekt laffe, defensieve van een Mourinho. Natuurlijk is het effectief, maar je speelt tegen een club die misschien een keer 20% van je budget heeft en best leuke talentjes maar bij lange na niet de toppers die je zelf voor tientallen miljoenen hebt aangekocht.
Je loopt misschien niet tegen een onverwachte zeperd aan zoals City dat een paar jaar eerder tegen Ajax deed, maar voor de neutrale toeschouwer is zo'n wedstrijd echt dodelijk saai.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Deadsy
Noiz schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:44:
[...]

[...]

Volgens mij is er bij United aardig gericht gekocht afgelopen zomer (en winter). Er zijn spelers gekocht voor posities waar het voor nodig was (extra CV, creatieve CM, een echte RM/RW en een CF). Met name een creatieve CM (Pogba) en een RW (Miki) waren nodig. Uiteindelijk is er door de blessure van Zlatan daar nog een CF (Lukaku) bij moeten komen. Dus er is wel degelijk beleid wat betreft aankopen.
Overigens zal je behalve Bayern weinig top(!)clubs kunnen opnoemen die niet veel geld uitgeven.
En zodra men tegen een goede ploeg moet word er zeer verdedigend anti voetbal gespeeld.
Mourinho durft zelden echt gebruik te maken van de kwaliteiten van zijn spelers.
En is Mikhi niet al weer weg?

En daarnaast vind ik Pogba toch wel overschat.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:26

v8power67

Psn: Mausosaurus

Owh hij ligt er al.in voor barca. Hele 2 min geduurd..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:37

Vos

AFCA

Niet echt sterk van de keeper ;)

• Gonadan

Gonadan

Ik zit al een tijdje op die Giroud te letten. Hoe hij beweegt, wat hij doet. Je hebt werkelijk waar geen kloot aan die vent. :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:38

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Die 2-0 zat er wel lekker in :9

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hazard moet het alleen doen, nou ja, met wat hulp van Willian. Fabregas is ver over de houdbaarheidsdatum, voor de rest zijn het toch vooral werkers.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:03

Hupske

AFCA

Was al bijna vergeten dat we naar theater zaten te kijken, totdat ze weer even gingen liggen en zeuren.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Poll: Vind jij de Champion's League nog boeiend?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400236&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 195% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-03-2018 21:29 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Gonadan

Gonadan

gambieter schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:22:
Hazard moet het alleen doen, nou ja, met wat hulp van Willian. Fabregas is ver over de houdbaarheidsdatum, voor de rest zijn het toch vooral werkers.
Behalve Giroud, die werkt ook nog eens niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:29:
Ja
Nee
[afbeelding]
Hoe vaak mag ik Nee stemmen?

• Gonadan

Gonadan

OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:29:
Ja
Nee
[afbeelding]
Touwtje

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vind dit wel een mooie pot van Barca v Chelsea

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
Hackus schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:47:
Ik vind dit wel een mooie pot van Barca v Chelsea
Vanwege de vroege goal denk ik.
Zonder die goal was het begin denk ik vrij saai geweest

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:40:
[...]
Zo vaak als het kan? :P
Als ik gedwongen zou worden om CL te kijken zou ik er graag gebruik van willen maken;
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSNvn_96p2Eu4gO-ApE9hpj1cTDdwbhmHyr2ienxPkuF6bDS1Hz

• Gonadan

Gonadan

Geen HK-ganger zie ik al. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
De CL is bijna een mini competitie waar maar 6 of 7 clubs ofzo aan meedoen.
Heel leuk.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Que?
Deadsy schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:03:
De CL is bijna een mini competitie waar maar 6 of 7 clubs ofzo aan meedoen.
Heel leuk.
De rest is er voor de show, een soort van warming-up om het maximale aantal kijkers te bereiken (denken ze).

[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-03-2018 22:10 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:38

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Deadsy schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:40:
[...]

Hij telt toch maar 1 keer tenzij je weet wat web proxies zijn :+ heb m net afgezet na de 3-0 , jammer voor Chelsea , wil eig iedere cl al die overdreven rijke clubs zien verliezen , ik wil een Leicester city a like winnaar zien :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hummzz ... Had misschien de antwoorden iets anders moeten formuleren;
1] Ja, ik ben geen liefhebber.
2] Nee, ik ben een liefhebber.

• Gonadan

Gonadan

Waarom krijgt Alonso een kaart als ze beiden hun voet naar de bal brengen? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:20:
Omdat rollen, schreeuwen, etc. etc. kijkers opleveren.
Nu dus geel omdat hij het spel niet meespeelde? :9

• Deadsy
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:11:
[...]

Hij telt toch maar 1 keer tenzij je weet wat web proxies zijn :+ heb m net afgezet na de 3-0 , jammer voor Chelsea , wil eig iedere cl al die overdreven rijke clubs zien verliezen , ik wil een Leicester city a like winnaar zien :+
Met 8 stemmen zou het denk ik teveel opvallen

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sowieso een paar vreemde beslissingen.

Wat heeft die Courtois een stevige off-day... :N

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:25:
Wat heeft die Courtois een stevige off-day... :N
Ja die slaapt niet lekker vannacht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mugwump
Ik mis toch wel seizoenen als 03/04 en 04/05. Het is de laatste jaren toch wel vrij saai en voorspelbaar geworden, al waren er nog wat hachelijke wedstrijden van Barcelona.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:03

Hupske

AFCA

En helpt dan ook niet mee dat je op Veronica moet kijken en iedere keer een verschrikkelijke gast aan tafel hebt zitten. Sla het dan gewoon lekker over en zet 15 minuten reclame aan.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Mugwump
Hupske schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:42:
En helpt dan ook niet mee dat je op Veronica moet kijken en iedere keer een verschrikkelijke gast aan tafel hebt zitten. Sla het dan gewoon lekker over en zet 15 minuten reclame aan.
Als ik kijk, dan is dat via Ziggo (go). De studio valt dan nog wel mee, maar je wordt wel geconfronteerd met Sierd de Vos. :')

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:50
Alonso deed het met de noppen naar beneden, die ander kwam juist omhoog ;)

Hij maakte er wat theater bij, maar het was wel degelijk gevaarlijk spel.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Verwijderd

Tomski1986 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:24:
[...]

Jij bent toch niet Michel Wuyts de Belgische wielercommentator?
Jawel hoor.

Tommekeeee wat doee je nu??!!! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2018 08:44 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
https://nos.nl/artikel/22...nomen-tegen-engeland.html

Sneijdertje had gewoon niet moeten gaan ballen in een zandbak maar gewoon kijken naar mogelijkheden voor het spelen in de Eredivisie. Dan had hij wellicht nog een mooie uitnodiging gehad. Maar hij kiest voor de pegels en wil voor lege tribunes zijn geld bij elkaar rapen. Prima keuze hoor, maar ga dan niet lopen miepen dat je geen uitnodiging meer krijgt, ongeacht je staat van dienst.

Over het boeiend vinden van de Champions League: Nee, ik vind het totaal niet boeiend meer. Het is toch een competitie van de top 3/4 teams van grote landen als Engeland, Spanje, Italie en Duitsland. De naam Champions League slaat al jarenlang nergens meer op. Het zou gewoon als vanouds een competitie der landskampioenen moeten zijn. Maar het grote geld regeert he, mij boeit het in ieder geval een stuk minder. Voor een Champions League finale ga ik meestal nog wel even zitten maar de rest lees ik de volgende dag wel.

[ Voor 35% gewijzigd door Vlassie1980 op 15-03-2018 15:29 ]

• Gonadan

Gonadan

Als ik gewoon goed lees dan zie ik dat Sneijder helemaal niet gaat miepen en zegt dat het is wat het is. Hij vindt het wel jammer, en dat is zijn goed recht lijkt mij. :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
De tekst van Sneijder komt inderdaad totaal niet overeen met de kop en de eerste alinea (opinie).

Hij kan het volledig begrijpen, maar vindt het wel jammer. Dat lijkt me logisch en een nette reactie.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:30
Tja, desnoods hadden ze 'm in de rust of zo op laten draven. Had me gezien z'n staat van dienst eigenlijk wel logisch geleken

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
alexbl69 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:48:
De tekst van Sneijder komt inderdaad totaal niet overeen met de kop en de eerste alinea (opinie).

Hij kan het volledig begrijpen, maar vindt het wel jammer. Dat lijkt me logisch en een nette reactie.
"Ik ben er vijftien jaar onafgebroken bij geweest, ik ben recordinternational. Zoals Robben zijn afscheid heeft gekregen, denk ik dat het voor mij ook op zijn plaats is."
uhm, in de rust is prima maar als je niet meer op basis van je kwaliteiten meevoetbalt moet je dat niet met zulke teksten proberen te regelen. Dat het jammer is snap ik wel maar die geste hoeft niet gemaakt te worden.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
In de rust valt hij niet op tussen de jochies die hooghouden en de ballenjongens ...
Als je 'm dan voor lul wilt zetten moet je het na de wedstrijd doen.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50
Ik snap 't niet helemaal. Neem 'm gewoon erbij op, laat hem een helft mee doen. Het is nu nog vers. Desnoods de eerste 33 minuten of zo en wissel Sneijder daarna. Nu gaat 't waarschijnlijk niet gebeuren of in een of andere waardeloze wedstrijd tegen Andorra of zo.

Wat een prutsers zijn we ook wat dit betreft :N

Ik zeg organiseer een oefenwedstrijd tegen Brazilië en alle corners op Wesley

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 15-03-2018 16:38 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat een aanfluiting weer zeg. Laat Sneijder gewoon invallen met nog 20 minuten te spelen. en gun hem zijn afscheid. Is gewoon van de gekke dit. Welke randdeb*** beslist dit eigenlijk ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hackus schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:39:
Welke randdeb*** beslist dit eigenlijk ?
Diegene die de spelers selecteert? Dus de bondscoach? Een afscheidswedstrijd begint met geselecteerd worden.

Vreselijk onfatsoenlijk dit, gewoon een schande. Waarom selecteert Koeman hem niet voor de alllerlaatste keer? Gun hem zijn afscheid vanaf het veld, met een invalbeurt in het laatste half uur en maak er net als bij Robben feestje van na het eindsignaal.

Ik snap heus dat Koeman wil gaan verjongen, maar niemand zal hem kwalijk nemen dat hij Sneijder nog voor één keer selecteert. Juist het omgekeerde zelfs. Wat een stank voor dank. Het is geen voetballer die acuut is gestopt met voetballen die je nog even schiltje geeft in de rust. Wat een aanfluiting, met Koeman voorop.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik denk niet dat Koeman dit beslist. Als (hedendaagse) BC ben je gewoon een trekpop van bovenaf. Lijkt me ook niet dat Smit dit beslist. al met al raar zootje daar

• Snowdog
  • Laatst online: 20:17
Sneijder is gewoon een nationale held die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat we de finale van een WK hebben gehaald. Echt een belachelijke beslissing dit. Hoewel hij professioneel gezien niet de beste keuzes heeft gemaakt in zijn carriere (sportief), verdient Sneijder echt zo veel beter wat betreft het Nederlands elftal. Om mezelf maar even te herhalen: een belachelijke beslissing dit :(

• D-e-n
  • Laatst online: 22:09
Ik vind juist dat de KNVB wel een punt heeft. Koeman moet bouwen en moet een frisse start maken zonder ballast van het iemand moeten laten meedoen.

Het is ook niet dat alle groten uit het verleden allemaal een uitzwaaiwedstrijd kregen en als ze die kregen was het ook echt niet de eerstvolgende interland.

• Snowdog
  • Laatst online: 20:17
D-e-n schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:25:
Ik vind juist dat de KNVB wel een punt heeft. Koeman moet bouwen en moet een frisse start maken zonder ballast van het iemand moeten laten meedoen.

Het is ook niet dat alle groten uit het verleden allemaal een uitzwaaiwedstrijd kregen en als ze die kregen was het ook echt niet de eerstvolgende interland.
Alsof zo'n oefenwedstrijd zoveel info gaat opleveren. Aan het eind hebben die Engelsen er waarschijnlijk ook een heel B-elftal instaan. Laat Sneijder dan een paar minuten meespelen. Dat heeft hij (imo) wel verdiend.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het is een fun match, van weinig waarde. Laat ze gewoon - en ook tegen een goed elftal - Sneijder zijn afscheid nemen. Je doet net of het een manke kneus is, en het veel negatieve invloed heeft op een nieuw te vormen elftal

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hackus schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:12:
Het is een fun match, van weinig waarde. Laat ze gewoon - en ook tegen een goed elftal - Sneijder zijn afscheid nemen. Je doet net of het een manke kneus is, en het veel negatieve invloed heeft op een nieuw te vormen elftal
Dat...

En daarnaast, gewoon zo snel mogelijk doen, kan er daarna gebouwd worden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Niet online

Ik vind het een teken van bijzonder weinig respect van de KNVB richting Sneijder. Sterker nog, wat mij betreft moeten ze hem gewoon een afscheidswedstrijd aanbieden.
Dat dat vroeger niet gebeurde interesseert me ook echt helemaal niks, dat zou betekenen dat je nooit met iets nieuws zou kunnen beginnen.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:00:
dat zou betekenen dat je nooit met iets nieuws zou kunnen beginnen.
Wat op zich ook weer geen verrassing is in deze sport. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 22:09
toolkist schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:00:
[...]

Sterker nog, wat mij betreft moeten ze hem gewoon een afscheidswedstrijd aanbieden.
Ze hebben toch al laten weten dat ze dat gaan doen? Alleen dat is niet deze wedstrijd

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Ze hebben toch al laten weten dat ze dat gaan doen? Alleen dat is niet deze wedstrijd
Volgens mij hebben ze alleen getwitterd dat ze voor een mooi afscheid gaan zorgen, maar nog niks inhoudelijks. Ik geloof er weinig van dat ze hem een volledige wedstrijd aan gaan bieden.

• Gonadan

Gonadan

@OPSLAGHOND komt er nog een poll voor de EL? ;)

Al vond ik Lazio wel leuk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Zie net op vi.nl die ongelofelijke schwalbe van Welbeck, met de "hulpscheids" bij de achterlijn op misschien 5 meter.. En gewoon nog een penalty geven ook |:(

• Gonadan

Gonadan

Koren op de molen van Wenger. Spelen ze een keer niet met een PL scheidsrechter en ze worden meteen gematst. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
Wel netjes van Gattuso dat hij er niet over loopt te zeiken. Daar kunnen een paar collega’s van hem zeker nog iets van leren..

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Han schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:00:
Vreselijk onfatsoenlijk dit, gewoon een schande. Waarom selecteert Koeman hem niet voor de alllerlaatste keer? Gun hem zijn afscheid vanaf het veld, met een invalbeurt in het laatste half uur en maak er net als bij Robben feestje van na het eindsignaal.
Sneijder is alleen recordinternational geworden doordat hij als vriendendienst nog mee mocht blijven doen bij Oranje tijdens de afgelopen kwalificatie en daarin met name de laatste wedstrijden puur nog wat speeltijd kreeg om dat record te kunnen pakken. In die wedstrijden liet hij vooral zien echt niet meer mee te kunnen, zelfs niet met het huidige gedevalueerde Oranje.

Je kunt daarom ook zeggen dat Sneijder zelfinzicht mist en zelf had moeten aangeven na die kwalitficatie te stoppen, zodat hij eenzelfde afscheid had gehad als Robben. Maar blijkbaar voelt hij zich daarvoor te goed, ondanks dat Robben nog steeds op topniveau presteert en Sneijder al lang niet meer. Dat mag natuurlijk, maar waarom is het dan ineens de taak van Koeman om te zorgen voor een afscheid van Sneijder? Koeman moet bouwen aan een nieuw Oranje en daar hoort Sneijder niet bij, waarom zou hij dan in hemelsnaam geselecteerd moeten worden boven een speler die wel deel uit kan maken van het huidige Oranje?

De KNVB kan een afscheid organiseren voor Sneijder. Doen ze dat, prima. Doen ze dat niet, mij ook prima.
Sneijder heeft er zelf voor gekozen om zijn afscheid aan anderen over te laten, dan moet je niet gaan zeuren als het vervolgens niet naar je zin verloopt.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 28
16.03. 20:00 Excelsior v ADO Den Haag

17.03. 18:30 FC Twente v Willem II
17.03. 19:45 PSV v VVV-Venlo
17.03. 19:45 Vitesse v Heracles
17.03. 20:45 scHeerenveen v FC Utrecht

18.03. 12:30 AZ v FC Groningen
18.03. 14:30 NAC v RodaJC
18.03. 14:30 Sparta v Ajax
18.03. 16:45 PEC Zwolle v Feyenoord

Voor Twente en Roda is winst van belang. Verder zijn het denk ik wel leuke potjes vanaf morgenavond

• Gonadan

Gonadan

@Baseman77
Als ik international was zou ik nooit uit eigen beweging bedanken voor oranje. Zolang ik geselecteerd word vind ik dat een grote eer en doe ik m'n best, ook al zou ik er geen kloten meer van kunnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 87 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!